hoe is het geluid/noise van de nvidia FE dan?
is dit erg hoorbaar?
moeilijk om te vergelijken .. en ik twijfel nog welke
is dit erg hoorbaar?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
reviews: Nvidia GeForce RTX 3080 - Maakt Nvidia de hoge verwachtingen waar?Aggressor schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:59:
hoe is het geluid/noise van de nvidia FE dan?
is dit erg hoorbaar?
Dat zou tegen de regels van Nvidia zijn, winkels mogen pas vanaf 15:00 verkopen. Lijkt mij zeer stug dit.Jojyn schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:57:
[...]
Toevallig net Informatique gebeld en krijg te horen dat elke kaart die ze binnen hebben gekregen al verkocht is. Overigens hebben ze voor nu alleen Gigabyte binnen gekregen, nog niks van ASUS en andere merken.
jep heb ik gezien.. maar is moeilijk te vergelijken
ik heb die gebruikt om te checken, klopt. Wie gaan er meerdere kaarten kopen?gitaarwerk schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:58:
[...]
Ik heb net ook gechecked. Als je Nvidia Titan koopt is de optie er niet. Wellicht te hoog risico/kostenfactor.
Ik moet het ook met paypal doen. Biji de accessoire kwam een paypal express button tevoorschijn. Kans is dat je 'm gewoon met paypal kan doen. Ik ga maar 1 kopen, als ik er twee kan kopen, doe ik het. En komt later wel goed (anders stuur ik 'm gewoon terug :-p )goosche schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:01:
[...]
ik heb die gebruikt om te checken, klopt. Wie gaan er meerdere kaarten kopen?
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Niet naar kijken op de .BE zegt hij dat zowel de gigabyte als MSI in stock is...Lunaminica schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:01:
Als ik bij alternate klik op: "Alleen direct leverbaar tonen"
blijven alleen een gigabyte en inno3d over..
Zou dat betekenen dat ze momenteel alleen die in stock hebben en de rest accepteren als pre-order?
zie: https://www.alternate.nl/...r_-1=85900&filter_-2=true
Ben ik geheel met je eens, kan alleen informatie doorgeven die ik krijg. Toch om 15:00 de site eens verversen.smocho schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:00:
[...]
Dat zou tegen de regels van Nvidia zijn, winkels mogen pas vanaf 15:00 verkopen. Lijkt mij zeer stug dit.
Voor mijgitaarwerk schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:02:
[...]
Ik moet het ook met paypal doen. Biji de accessoire kwam een paypal express button tevoorschijn. Kans is dat je 'm gewoon met paypal kan doen. Ik ga maar 1 kopen, als ik er twee kan kopen, doe ik het. En komt later wel goed (anders stuur ik 'm gewoon terug :-p )
Als het lukt, deal
Gigabyte zegt er weinig over maar her en der lees je dat de Aorus kaarten pas later uit komen, ga daar dus vanuit. Helaas, moet zelf ook een Aorus kaart hebben doordat ik de 3 HDMI poorten nodig hebAemstel schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:03:
Heeft iemand misschien de Aorus kaarten van Gigabyte ergens gezien? Of komen die pas later uit?
PSN ID: TheJackal83
Dat ze vananf 719.- te krijgen zijn.TheJackal83 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:06:
Online bij Nvidia zie ik eens .
Vanaf 719,-
Iemand een idee wat dat kan inhouden ?
Hdmi - display kabel kopenTwijfels schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:05:
[...]
Gigabyte zegt er weinig over maar her en der lees je dat de Aorus kaarten pas later uit komen, ga daar dus vanuit. Helaas, moet zelf ook een Aorus kaart hebben doordat ik de 3 HDMI poorten nodig heb
Ah, bedankt. Daar was ik al bang voor. Zag ze nergens... Dat is jammer, die had ik het liefst. Nu slaat toch de twijfel weer toe: dan toch maar voor de FE gaan of langer wachten..Twijfels schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:05:
[...]
Gigabyte zegt er weinig over maar her en der lees je dat de Aorus kaarten pas later uit komen, ga daar dus vanuit. Helaas, moet zelf ook een Aorus kaart hebben doordat ik de 3 HDMI poorten nodig heb
Ik ga ervan uit dat ze met 'vanaf' de 3rd party cards bedoelenTheJackal83 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:06:
Vanaf 719,-
In de FAQ van VAT staat er dat de exacte VAT pas in checkout berekend wordt en op pagina is het bedrag incl VAT 'zo goed mogelijk ingeschat'.TheJackal83 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:06:
Vanaf 719,-
je bent vooral nog 3 kwartier te vroeg ;-)Michel242186 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:14:
ik zit nu deze https://www.nvidia.com/nl...graphics-cards/30-series/ pagina te refreshen zit ik dan goed?
Too soonMichel242186 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:14:
ik zit nu deze https://www.nvidia.com/nl...graphics-cards/30-series/ pagina te refreshen zit ik dan goed?
moet je niet bij 20-series zitten?Michel242186 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:14:
Eigenlijk is alles boven 800 te duur tov FE imo...Santee schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:15:
Evga 3080 FTW3 is verdwenen van Amazon.de, preorders zitten vol denk ik. Voor bijna €850 vond ik hem toch te duur
jij bent oprecht niet de enige:PJasmijn22 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:18:
Pff ik ben gewoon echt zenuwachtig. Hoe first world problem kun je het hebben. Ik zou mij moeten schamen.
Ik zit zelf op deze:Michel242186 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:14:
Gewoon even een kopje jasmijn thee naar binnen, wordt je rustig van...Jasmijn22 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:18:
Pff ik ben gewoon echt zenuwachtig. Hoe first world problem kun je het hebben. Ik zou mij moeten schamen.
No thank you Turkish, i'm sweet ENAF!Trick7 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:20:
[...]
Gewoon even een kopje jasmijn thee naar binnen, wordt je rustig van...
of een kop koffie voor full immersionTrick7 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:20:
[...]
Thee is oprecht een goed idee.Trick7 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:20:
[...]
[ Voor 71% gewijzigd door Intergalactic op 17-09-2020 14:36 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
dat word mijn last resort als de gtx 3080 uitverkocht isBruceLee schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:22:
Ik koop gewoon de 3090. De 3080 is een beetje een instap modelletje.....
Idem hier. Als ik nu geen 3080 kan bemachtigen haal ik gewoon de 3090Light21M schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:23:
[...]
dat word mijn last resort als de gtx 3080 uitverkocht is
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ja, kaart voor peasants. Ik zou die RTX 3080 in ieder geval niet in een kast met een doorzichtig paneel durven te plaatsen.BruceLee schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:22:
Ik koop gewoon de 3090. De 3080 is een beetje een instap modelletje.....
Ik een 3070. 3090 is prijs.kwaliteit helemaal zoekXtr3me4me schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:24:
[...]
Idem hier. Als ik nu geen 3080 kan bemachtigen haal ik gewoon de 3090
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Waarom de trio en voor welke ga je als de trio nog niet leverbaar is?Azerox schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:23:
Vraag me af of ze overal er zo snel door zullen zijn.
Hoe dan ook ik zit klaar en een mooie trio te kopen.
Fingers Crossed!
Waar woon je met die 50 kaarten? asking for a friendMetalPool schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:25:
Als ik er nou gewoon 50 bestel.....dan kunnen jullie de kaart gewoon ophalen hier bij mij thuis en maken we er een mooi feestje van
DOEEEEEEEEENNNNNMetalPool schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:25:
Als ik er nou gewoon 50 bestel.....dan kunnen jullie de kaart gewoon ophalen hier bij mij thuis en maken we er een mooi feestje van
Ik zeg, lan party en dan uiteraard Age of Empires spelen op volle resolutie.
Haha ik ben benieuwd met welk betaalmiddel je zoiets zelfs klaarspeelt, gaan er bij de meeste niet een belletje rinkelen als je 40k in eens op tafel legt?MetalPool schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:25:
onder de 20k word er geen verklaring gevraagd.Th0ms0n schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:28:
[...]
Haha ik ben benieuwd met welk betaalmiddel je zoiets zelfs klaarspeelt, gaan er bij de meeste niet een belletje rinkelen als je 40k in eens op tafel legt?
[Nvidia GeForce RTX 30XX] Ervaringen & DiscussieWhatsausername schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:29:
Ik weet niet zo goed voor welke 3080 ik moet gaan. Het moet in iedergeval 6+2 pins zijn en een beetje stil. Suggesties?
[ Voor 12% gewijzigd door Senaxx op 17-09-2020 14:30 ]
Klik dan ook even Amazon.nl & fulfillment by Amazon aan onder opties.
Mag je trouwens iemand nomineren op tweakers voor meeste geduld ever? Hoe vaak jij wel niet hetzelfde antwoord hebt gegeven op WEER diezelfde vragen... man man man. full blown respectPaprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:29:
Dit is niet het [NVIDIA GeForce RTX 30XX] Dit heb ik besteld-topic, dus s.v.p. zo meteen geen slowchat over hoeveel je van welk model hebt besteld. Als je een linkje hebt met voorraad dan is deze altijd welkom, en als je een specifieke levertijd hebt idem, maar voor de rest hebben we het ervaringen topic.
En ja ik weet dat dit zeggen geen enkele zin gaat hebben, maar wie weet.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Is dit bekend dat deze later pas komen? Of is dit speculatie omdat dit bij de vorige release ook het geval was? Zit zelf naar de MSI Trio te kijken namelijkD4rKy21 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:25:
Ik wil die trio x van msi hebben, blijkbaar zijn ze nog niet gereleased eerst ff afwachten op reviews denk ik dan maar.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien
die is wel ruim op voorraad_Supreme schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:31:
Ik ga denk ik toch voor de 2080Ti!
Zo worden inmiddels zo goedkoop aangeboden dat ik begin te twijfelen om toch een 2080TI te nemen
Waar dan? Hoeveel?Whatsausername schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:33:
[...]
Zo worden inmiddels zo goedkoop aangeboden dat ik begin te twijfelen om toch een 2080TI te nemen
www.tri-state.nl
ThanksBinaryRun schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:30:
[...]
Klik dan ook even Amazon.nl & fulfillment by Amazon aan onder opties.
Signature
Dat was ook met mijn 3800X zo, 2 weken later had ik nog niks in huis.. toen maar een 3700X gekocht.xwietszx schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:32:
Megekko heeft net op de site toegevoegd: "nu bestellen morgen in huis!" dus dat betekent dat ze op voorraad zijn. Ik zit zelf te kijken bij de Gigabyte GAMING en de Gygabite EAGLE.
Welke ''kleine'' nadelen?mouzetc schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:34:
Twijfel erg om een FE te halen. Vind het een bijzonder mooie kaart.. echter dus wel met wat (kleine) nadelen.
Offtopic wellicht, maar wat zou nu verder een goede prijs zijn voor een 2e hands 2080Ti?
• Geen technische discussies over de kaarten of andere componenten. Over de kaarten kan je hier praten: [Nvidia GeForce RTX 30XX] Ervaringen & Discussie.Hawk86 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:35:
[...]
Welke ''kleine'' nadelen?
Ik lees nergens bijzondere zaken over de FE behalve dan dat de temperatuur minimaal toeneemt (met een paar graden) in je kast.
Is toch ook vrij luid?Hawk86 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:35:
[...]
Ik lees nergens bijzondere zaken over de FE behalve dan dat de temperatuur minimaal toeneemt (met een paar graden) in je kast.
En zelfs dat is niet waar. Gamersnexus heeft het al uitvoerig getest. zijn resultaten met een 2080 TI waren even slecht of slechter dan de 3080 .Hawk86 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:35:
[...]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
"even slecht"Visgek82 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:37:
[...]
En zelfs dat is niet waar. Gamersnexus heeft het al uitvoerig getest. zijn resultaten met een 2080 TI waren even slecht of slechter dan de 3080 .
Slim hoor om al die kinderen gek te maken met '''wees er snel bij, razendsnel uitverkocht''. Alsof ze hierna nooit meer in de winkels komen te liggen. Ik blijf het bijzonder vinden hoe mensen daar toch in blijven trappen.session schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:36:
"De verkoop van de RTX 3080 gaat op 17 september om 15:00 Nederlandse tijd van start. De RTX 3080 zal worden aangeboden door de Nederlandse NVIDIA-partners Amazon Nederland, Alternate, Azerty, Paradigit, Megekko en Coolblue. Wees er snel bij, want de voorraad zal razendsnel uitverkocht raken vanwege de hoge vraag en beperkte beschikbaarheid."
FYI did zijn alle partners die de kaarten gaan verkopen voor diegene die het nog niet wisten
Placeholder 9 van de 10Jochem1995 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:38:
https://www.megekko.nl/pr...3080-iChill-X3-Videokaart
Te bestellen vanaf 21-12-2020?
https://www.twitch.tv/fragdanvers
En toch zit jij hier ook dit topic te lezen, busted?Hawk86 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:38:
[...]
Slim hoor om al die kinderen gek te maken met '''wees er snel bij, razendsnel uitverkocht''. Alsof ze hierna nooit meer in de winkels komen te liggen. Ik blijf het bijzonder vinden hoe mensen daar toch in blijven trappen.
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.
Op de hoofdpagina staat de MSI 3080 vanaf 01-01-1970 te bestellen (dan zijn we wellicht ietwat te laat...)Jochem1995 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:38:
https://www.megekko.nl/pr...3080-iChill-X3-Videokaart
Te bestellen vanaf 31-12-2020?
Toekomstige OC en anders kies ik een andere.BinaryRun schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:25:
[...]
Waarom de trio en voor welke ga je als de trio nog niet leverbaar is?
Een topic lezen is nochtans iets anders volgens mij dan dat ik paniekerig op f5 zit te drukken voor een grafische kaart die de komende jaren beschikbaar gaat zijn, en uitspraken als ''áls ik geen 3080 heb koop ik een 3090!''.nalufrank schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:39:
[...]
En toch zit jij hier ook dit topic te lezen, busted?
denk dat de rest het ook wel nodig gaat hebben zodra de voorraad op raakt ;PSpicyRamen schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:42:
Voor de mensen die net als ik moeten wachten tot het einde van de maand. https://distill.io/
Hiermee kan je bepaalde veranderingen tracken op een website, zoals de beschikbaarheid en krijg je een notificatie wanneer het verandert.
Eerst komen die reviews online denk ik voordat je ze überhaupt kan bestellen denk ik.Szwoar schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:31:
[...]Is dit bekend dat deze later pas komen? Of is dit speculatie omdat dit bij de vorige release ook het geval was? Zit zelf naar de MSI Trio te kijken namelijk
Ik denk dat als de 8ste man boot ouderwets de stoppen eruit gaan.gitaarwerk schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:28:
[...]
Ik zeg, lan party en dan uiteraard Age of Empires spelen op volle resolutie.
Er is geen SLI beschikbaar he voor de 3080._Supreme schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:44:
ben benieuwd of er 2x 3080 in mijn kast passen!
Je hebt geen idee he? Stel, je koopt geen 3080 of 3090 nu. Dan komt je vriendin thuis, ziet nog steeds dat geld op de bankrekening staan en vervolgens gaat ze allemaal schoenen kopen, erger nog, ze gaat kleding voor jou kopen.Hawk86 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:42:
[...]
Een topic lezen is nochtans iets anders volgens mij dan dat ik paniekerig op f5 zit te drukken voor een grafische kaart die de komende jaren beschikbaar gaat zijn, en uitspraken als ''áls ik geen 3080 heb koop ik een 3090!''.
Allemaal wat overdreven niet?
waarom zou je dat willen? ondersteunen geen SLI_Supreme schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:44:
Vast, maar de 3080 doet geen SLI (want geen nvlink)._Supreme schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:44:
Klopt . het ligt er maar aan hoe je de case/cpu temps intepreteerd he?
Ach ik heb er wel lol aan. Met mensen die ik helemaal niet ken een beetje grappen over f5 smashen etc.Hawk86 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:42:
[...]
Een topic lezen is nochtans iets anders volgens mij dan dat ik paniekerig op f5 zit te drukken voor een grafische kaart die de komende jaren beschikbaar gaat zijn, en uitspraken als ''áls ik geen 3080 heb koop ik een 3090!''.
Allemaal wat overdreven niet?
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Voor 3D renderen in Cinema4D!m33p schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:45:
[...]
Vast, maar de 3080 doet geen SLI (want geen nvlink).
www.tri-state.nl
elrobbo
Ik heb mijn smartwatch af gedaan omdat hij de hele tijd een melding gaf " probeer te ontspannen je stress niveau is te hoog "MetalPool schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:45:
Ik denk dat je de mensen ook niet echt serieus moet nemen dat ze straks gaan huilen in een hoekje als ze geen kaart hebben vanmiddag.
Hier niet, volgens mij krijg je zo storing met je internet.elrobbo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:47:
De nvidia website begint al te kraken.
grapje hoop ik?Skybullet schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:47:
[...]
Ik heb mijn smartwatch af gedaan omdat hij de hele tijd een melding gaf " probeer te ontspannen je stress niveau is te hoog "
mijn lichaam is bloed serieus voor een 3080 fix
Hier is hij nog net zo snel als vanmorgen hoor.elrobbo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:47:
De nvidia website begint al te kraken.
Ik denk max 1 per klant.
PSN ID: TheJackal83
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq