Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Vergeet coolblue en bol.com niet en amazon.de amazon.fr. Fuck it voeg alles toe, zo veel tabs open hebben dat je het zelfs met 64gb ram niet gaat redden. Dit is oorlog. Je ligt in de loopgraven nu, step your game up.predator0235 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:24:
Ik heb Alternate, megekko, paradigit, azerty en amazon klaar staan.
Informatique er nog maar bij knallen?
Jij hebt er ondertussen al 6 gekocht en 2 PS5? heheJasmijn22 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:25:
[...]
Vergeet coolblue en bol.com niet en amazon.de amazon.fr. Fuck it voeg alles toe, zo veel tabs open hebben dat je het zelfs met 64gb ram niet gaat redden. Dit is oorlog. Je ligt in de loopgraven nu, step your game up.
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Bedoel gaan ze echt pas om 15:00 de website updaten?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ideal
Denk het wel inderdaad.Xtr3me4me schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:26:
Snap alleen niet waarom sommige webshops de 3080 al niet hebben staan in hun selectie lijst.
Ik lig iig in mijn loopgraaf klaar met 5 schermen open! Its on!!!!!
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Dat bedoelde ik ook, is bijna hetzelfde toch?
jij 5 schermen. Ik hier vier personen ieder 6 websites. Ready to Burn CashMetalPool schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:27:
[...]
Denk het wel inderdaad.
Ik lig iig in mijn loopgraaf klaar met 5 schermen open! Its on!!!!!
Zit ik hier met mijn mobieltje omdat ik moet werken 😒 Hoe bedoel je " bringing a knive to a gunfight".Jasmijn22 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:25:
[...]
Vergeet coolblue en bol.com niet en amazon.de amazon.fr. Fuck it voeg alles toe, zo veel tabs open hebben dat je het zelfs met 64gb ram niet gaat redden. Dit is oorlog. Je ligt in de loopgraven nu, step your game up.
AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4
Zit op het moment op deze: https://www.nvidia.com/nl...cards/30-series/rtx-3080/
en refresht die pagina vanzelf om 15:00 of moet je handmatig refreshen?
Echter zijn wij volgens mij allemaal concurrentie van elkaar.
Iedere Tweaker met dezelfde 10 tabs open en F5en. Sommige websites ervaren DDOS acties voor klanten die hun spaarvarken kapot willen slaan
Wat denk je zelf? Handmatig. sowieso handmatig want als je wacht totdat die refresht zijn de kaarten weg, met de hype die we nu hebben lol.zjwenker schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:29:
Welke link moet ik zometeen checken om een FE kaart te kunnen bemachtigen
Zit op het moment op deze: https://www.nvidia.com/nl...cards/30-series/rtx-3080/
en refresht die pagina vanzelf om 15:00 of moet je handmatig refreshen?
F5 is snellerJackson6 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:30:
Handig tooltje trouwens:
https://chrome.google.com...alejlkcpaefakkhkdoa?hl=nl
juist als je exclusieve partners bent toch?predator0235 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:28:
Is het zeker dat coolblue en bol iets gaan hebben zometeen? dacht exclusievere partners
En dan vergeetje het tooltje uit te zetten en refresh en weg is je kaartJackson6 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:30:
Handig tooltje trouwens:
https://chrome.google.com...alejlkcpaefakkhkdoa?hl=nl
Ik weet gewoon niet alle partners maar ik ziet hier op een 13 inch laptop en men tabs worden al te veel hahagitaarwerk schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:32:
[...]
juist als je exclusieve partners bent toch?
Daar had ik nog niet over na gedachtSenaxx schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:32:
[...]
En dan vergeetje het tooltje uit te zetten en refresh en weg is je kaart
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Hahapredator0235 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:33:
[...]
Ik weet gewoon niet alle partners maar ik ziet hier op een 13 inch laptop en men tabs worden al te veel haha
Ik denk een EVGA omdat ik er nu tevreden van was, of de MSI trio X die het altijd goed doet of een andere plusser op de review.gitaarwerk schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:34:
[...]
Hahaik denk dat er wel een hoop kaarten ziin voor de early birds. Ik heb zelf geen ruimte voor dikke kaarten, dus voor mij is het aanbod beperkt (dus toch graag de FE). Anders MSI x trio i guess
Ik ga er allessinds geen 10 minuten over nadenken
ik denk dat je onderschat hoeveel mede EU burgers ook nl, be en zo sites zullen in de gaten houden.Jasmijn22 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:34:
Weet je wat ik denk? Ik denk dat wij hier, dit selecte clubje, vrijwel de enige zijn die zo achterlijk hier mee bezig zijn. Wedden dat we straks allemaal een kaart hebben en er nog steeds voorraad over is. Want iedereen die zo hardcore is als wij die is hier al geregistreerd en in dit topic. Dat is wat ik denk.
Maar de hype is indd real ja. Maar er zijn ook al FE benchmarks dus als die kaart u doel is dan weet je wat je koopt
Ik heb al keuzestresspredator0235 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:35:
[...]
Ik denk een EVGA omdat ik er nu tevreden van was, of de MSI trio X die het altijd goed doet of een andere plusser op de review.
Ik ga er allessinds geen 10 minuten over nadenken
Ehhhh,... dat is de grootste die je kan kopen volgens mij 😬gitaarwerk schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:34:
[...]
Hahaik denk dat er wel een hoop kaarten ziin voor de early birds. Ik heb zelf geen ruimte voor dikke kaarten, dus voor mij is het aanbod beperkt (dus toch graag de FE). Anders MSI x trio i guess
AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4
heb het gevoel dat de 'hype' in nederland inderdaad niet zo groot is, maar we weten ook niet hoe groot de voorraad is in nederland.Jasmijn22 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:34:
Weet je wat ik denk? Ik denk dat wij hier, dit selecte clubje, vrijwel de enige zijn die zo achterlijk hier mee bezig zijn. Wedden dat we straks allemaal een kaart hebben en er nog steeds voorraad over is. Want iedereen die zo hardcore is als wij die is hier al geregistreerd en in dit topic. Dat is wat ik denk.
daarnaast weet ik ook niet hoe het bij vorige releases (1080/2080/2080ti) ging, iemand die dat heeft meegemaakt?
Scheelt weer in data verkeer als al die Tweakers de product pagina's zitten te F5'enXtr3me4me schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:26:
Snap alleen niet waarom sommige webshops de 3080 al niet hebben staan in hun selectie lijst.
Die kans is heel groot.Jasmijn22 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:34:
Denk als ik 100.000 Nederlanders vraag wat een RTX3080 is dat niemand begrijpt waar ik het over heb 😂
maar er is ook geen 100.000 voorraadEdvanAl schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:36:
[...]
Die kans is heel groot.
Denk als ik 100.000 Nederlanders vraag wat een RTX3080 is dat niemand begrijpt waar ik het over heb 😂
Helaas lukt dit niet als je voor paypal kiest lijkt hetPaprika schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:13:
[...]
Lees nou even wat ik zeg. "Die link werkt alleen met de juiste cookies", want digitalriver is een whitelabel commerce bedrijf. Afhankelijk van de actieve cookies krijg je een Nvidia branded store te zien. Je kunt een order voor een Titan plaatsen en die halverwege afbreken. Als je dan een wachtwoord vergeten actie start en die volgt om je wachtwoord te wijzigen kom je ook in die omgeving terecht.
[Afbeelding]
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.
Err... check. Thanks :-D Ik zit met een nvme adapter in slot 4. Die is niet heel dik, maar omwille van airflow denk ik wel belangrijk. Ik dacht dat de extreme van Gigabyte nog groter was.FullThrottle schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:36:
[...]
Ehhhh,... dat is de grootste die je kan kopen volgens mij 😬
Ben je om 14:00 nog even snel naar het toilet kom je terug is er niks meer...
dan ga jij lekker alles pakken bij alternate!?MetalPool schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:37:
In mijn glazen bol zie ik dat Megekko de grootste voorraad heeft op dit moment. Dus als ik jullie was zou ik daar mijn geld op zetten!
Alles? Alternate.de had 10 stuks toch?zahh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:38:
[...]
dan ga jij lekker alles pakken bij alternate!?
zahh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:38:
[...]
Neuh ik zit braaf op Coolblue te f5`enzahh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:38:
[...]
Elke kaart kan coil whining hebbenBinaryRun schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:39:
Ik heb zelf eerlijk gezegd geen flauw idee welke ik ga kopen, alleen dat ik hem het liefst zo stil mogelijk wil hebben. Daarom geen FE i.v.m. coil whining. Zit nu te kijken naar de ASUS TUF omdat het een goedkoper model is en er een quiet bios modus opzit, maar ik vermoed dat het uiteindelijk een kwestie is dan de tweakers review openen, kijken welke het stilst is onder de 750 euro en dan hopen dat die ergens leverbaar is.
Pro tip; log in en zorg dat al je gegevens juist zijn, iets met een fast-check-out en stock word niet geclaimed als het product in je winkelmandje ligt.MetalPool schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:39:
[...]
Neuh ik zit braaf op Coolblue te f5`en
Heb net een Gigabite van amazon.nl ZELF geannuleerd :GASP:Jasmijn22 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:34:
Ik gok erop dat de franse gewoon aan komt, en ik hoop zelfs dat ik zometeen ook een FE kan bestellen
but why?bjorntju schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:39:
Mijn oom werkt voor Nvidia en die vertelde mij dat de pre-order met een uurtje is uitgesteld naar 16:00, refreshen om 15:00 is dus zeker niet nodig!
Nvidia only vgmKitobirdies schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:40:
Komt de rtx 3080 founders edition alleen op nvidia, of zal deze op op andere websites te kopen zijn?
dit is al 100 keer gevraagdKitobirdies schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:40:
Komt de rtx 3080 founders edition alleen op nvidia, of zal deze op op andere websites te kopen zijn?
Gelukkig, scheelt mij weer 10 tabbladen haha.zahh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:41:
[...]
dit is al 100 keer gevraagdhet is echt alleen op nvidia
Ohhh dat is goed om te weten, thanks man! ,............. 🤣🤣🤣🤣🤣bjorntju schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:39:
Mijn oom werkt voor Nvidia en die vertelde mij dat de pre-order met een uurtje is uitgesteld naar 16:00, refreshen om 15:00 is dus zeker niet nodig!
maar vanaf 1500 is het geen "pre" order meer ;-)bjorntju schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:39:
Opgelost rond 15:30, laat die man ff rustig shoppen eh.
Lang leve android dan hahaSkybullet schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:43:
Als ik windows was zou ik gewoon wereldwijd om 15.00 uur een verplichte update erin gooien
14:59:50Skybullet schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:43:
Als ik windows was zou ik gewoon wereldwijd om 15.00 uur een verplichte update erin gooien
restarting windows for required update in 10.. 9..
docker provision loadbalancers -f -t 1500Skybullet schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:43:
Ik zou naar Maxict gaan, die hebben altijd alles op voorraadMetalPool schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:37:
In mijn glazen bol zie ik dat Megekko de grootste voorraad heeft op dit moment. Dus als ik jullie was zou ik daar mijn geld op zetten!
14:59:50...F5..BSOD...Reboot...System Repair Started, Please do not turn off the Machine!zahh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:43:
[...]
14:59:50
restarting windows for required update in 10.. 9..
14:59:50Xtr3me4me schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:46:
[...]
14:59:50...F5..BSOD...Reboot...System Repair Started, Please do not turn off the Machine!
draadloos muis / toetsenbord batterij op
begin mezelf een beetje gek te maken
Gewoon even een prepaid creditcard oid regelen? Neteller ofzo werkt prima.goosche schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:47:
Geen FE edition voor mij ik heb geen credit card![]()
![]()
![]()
maar wie gaan er meerderen bestellen? Ik wil er wel 1tje
wie kan voorschieten???
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha zou voor de zekerheid alles drie dubbel checkenzahh schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:47:
[...]
14:59:50
draadloos muis / toetsenbord batterij op![]()
begin mezelf een beetje gek te maken
offtopic:Nibbor schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:45:
[...]
Ik zou naar Maxict gaan, die hebben altijd alles op voorraad
Ik had dus geen ervaring met deze winkel en heb daar vorige week een case besteld, welke op voorraad stond. Nog niet binnen, achteraan bellen levert een hoop excuses op. Als die er morgen niet is annuleren maar weer..
ontopic:
Kwamen de overige 3080 kaarten nou ook vandaag online? Ik zit op de msi x trio te azen.
Source: https://www.reddit.com/r/..._the_night_before_ampere/Twas the night before Ampere, when all through the house
Chrome tabs were refreshing, frantic clicks of the mouse.
The builds were all ready, prepared with care
In the hopes that Jensen, would soon be there.
The fans were all nestled, comfy in their chairs,
while visions of RTX that would soon be theirs,
The partners confused, but there in support
for a lesson those partners, would soon be taught.
A lesson of raytracing, gaming in style
The fans they were hoping it would be worth while.
With hours to go and after convincing their Katies,
They would soon all have, their 3080s.
But fear not if you don't grab your card tonight,
For Jensen will be there, to wrap yours up tight,
Don't frantically refresh or f5 in hate,
ultimately, the cards will be great.
Je kunt toch gewoon via PayPal betalen? Een account daar aanmaken is gratis.goosche schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:47:
![]()
![]()
wie kan voorschieten???
![]()
![]()
![]()
![]()
dit dus idd :-)xwietszx schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:49:
[...]
Je kunt toch gewoon via PayPal betalen? Een account daar aanmaken is gratis.
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.
Ja, maar niet alles zal ook daadwerkerlijk op voorraad zijn. Zo is van ASUS waarschijnlijk alleen de TUF kaart direct leverbaar en zou Azerty mogelijk alleen Gigabyte kaarten hebben.StefanKelevra schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:48:
[...]
offtopic:
Ik had dus geen ervaring met deze winkel en heb daar vorige week een case besteld, welke op voorraad stond. Nog niet binnen, achteraan brengen levert een hoop excuses op. Als die er morgen niet is annuleren maar weer..
ontopic:
Kwamen de overige 3080 kaarten nou ook vandaag online? Ik zit op de msi x trio te azen.
Je schijnt ook met paypal te kunnen betalen.goosche schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:47:
![]()
![]()
wie kan voorschieten???
![]()
![]()
![]()
![]()
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Dit item kan niet worden verzonden naar jouw geselecteerde bezorglocatie. Kies een andere bezorglocatie.
Verdomme...
kzie hem toch niet hoor, the suspense is killing meVerderf schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:50:
EVGA 3080 XC3 staat inmiddels ook op alternate.nl!
heb die optie niet hoor.BinaryRun schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:49:
[...]
Ja, maar niet alles zal ook daadwerkerlijk op voorraad zijn. Zo is van ASUS waarschijnlijk alleen de TUF kaart direct leverbaar en zou Azerty mogelijk alleen Gigabyte kaarten hebben.
[...]
Je schijnt ook met paypal te kunnen betalen.
BETALINGSGEGEVENS
CREDITCARD (details) American Express Diner’s Club Discover MasterCard Visa
die staat er al 2 uur hoor, enkel op .Nl en niet op .BELight21M schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:51:
[...]
kzie hem toch niet hoor, the suspense is killing me
Cdromland gesproken. 10’stuks op voorraad verkoop om 15:00 en niet afhalen
Coolblue net ook gesproken. Die krijgen wel voorraad helaas geen uitspraken over hoeveel.
vreemd, ben op alternate.nl aant loerenpredator0235 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:52:
[...]
die staat er al 2 uur hoor, enkel op .Nl en niet op .BE
coolblue ook om 15:00?Hatseflatsh90 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:53:
Informatique gesproken. Vandaag om 15:00 voldoende voorraad.
Coolblue net ook gesproken. Die krijgen wel voorraad helaas geen uitspraken over hoeveel.
Ik kan de EVGA ook niet vinden op alternate.nlLight21M schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:53:
[...]
vreemd, ben op alternate.nl aant loeren
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1674164?Light21M schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:51:
[...]
kzie hem toch niet hoor, the suspense is killing me
Hij mocht het niet zeggen. Alleen dat ik de pagina om 15:00 moest verversen.
Bij costumer service staat over order information en betaling het volgende:goosche schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:52:
[...]
heb die optie niet hoor.
BETALINGSGEGEVENS
CREDITCARD (details) American Express Diner’s Club Discover MasterCard Visa
Order Information-
What payment methods do you accept?
We accept all major credit/debit cards and PayPal.
Ben benieuwd wat voor marge zij pakken op die kaarten, ik zag gister een video waarin werd geclaimed dat Nvidia board partners €50 teruggeeft op elke verkochte SKU t/m Oktober om zoveel mogelijk Nvidia kaarten te pushen voordat AMD uit komt.
weten we al iets over Alternate? belgische site specifiek?Hatseflatsh90 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:53:
Hatseflatsh90 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:54:
[...]
Hij mocht het niet zeggen. Alleen dat ik de pagina om 15:00 moest verversen.
Maar 4? get on my level...
Azerty, paradigit, amazon.nl/de/fr, alternate.be/nl, megekko, informatique, bol.com en coolblue
men F5 knop moet eraf!
UPS levert NIET in het weekend!
Toevallig net Informatique gebeld en krijg te horen dat elke kaart die ze binnen hebben gekregen al verkocht is. Overigens hebben ze voor nu alleen Gigabyte binnen gekregen, nog niks van ASUS en andere merken.Hatseflatsh90 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:53:
Die kaart is dit weekend nog niet eens in Nederland dus zo'n ramp is dat nietJoao schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:56:
Nog even melden hier. Als je besteld via NVIDIA dan wordt de order met UPS verzonden.
UPS levert NIET in het weekend!
Linkxwietszx schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:54:
[...]
Bij costumer service staat over order information en betaling het volgende:
Order Information-
What payment methods do you accept?
We accept all major credit/debit cards and PayPal.
Ik heb net ook gechecked. Als je Nvidia Titan koopt is de optie er niet. Wellicht te hoog risico/kostenfactor.skdevil schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:47:
[...]
Gewoon even een prepaid creditcard oid regelen? Neteller ofzo werkt prima.
Ja klopt, had informatique een deal aangeboden die ze niet konden weigeren. Sorry mensen, mijn mining business gaat ook doorJojyn schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:57:
[...]
Toevallig net Informatique gebeld en krijg te horen dat elke kaart die ze binnen hebben gekregen al verkocht is. Overigens hebben ze voor nu alleen Gigabyte binnen gekregen, nog niks van ASUS en andere merken.
UPS Standard shipping = 1-2 day transitPaprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:57:
[...]
Die kaart is dit weekend nog niet eens in Nederland dus zo'n ramp is dat niet.
UPS Express Saver = next day delivery before end of day
"zou willen lezen"... nee, daar ben je niet alleen in.MelleJ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:57:
Ben ik de enige die nog eerst reviews van AIB's zou willen lezen voordat hij er daarvan een besteld?
Maar ook gaat doen?
.
.
.
Mwah
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |