[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 155 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De Priester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 19:56
Lycan-Strife schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:38:
Goed... Dit klinkt niet leuk guys...

Zojuist met een medewerker gesproken op de chat van Alternate.

Heel netjes en rustig gevraagd of er deze week nog wat binnen komt EN / OF deze maand...

Ze (ja het was een dame) zei tegen mij dat ze zowel deze week als zo goed als zeker deze hele maand niks binnen krijgen.

8)7 |:( :(
Heel eerlijk zou ik dit met een korreltje zout nemen. Eerst geven ze wekenlang aan dat ze niets weten en nu zullen ze ineens wel weten dat ze (n)iets krijgen? Klinkt mij een beetje als "kom volgende maand maar weer klagen". Ik geloof niets meer wat betreft de verwachtingen bij Alternate, top dat ze eerlijke prijzen hebben maar openheid over leveringen is er niet. Ik blijf hoopvol dat ook zij gewoon hier en daar kleine leveringen blijven krijgen. Dat we geduld moeten hebben is al wel duidelijk :+

Ik heb er twee kaarten in bestelling en zie ze wel verschijnen, misschien komt er dan toch een nieuwe AMD cpu in mijn systeem 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn507
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-09-2023
zyraxion schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:09:
Wanneer krijg je bij megekko de mail dat je product verzonden is ?
Ik heb hem om 14:16 gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 17:16
(jarig!)
stijn507 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:48:
[...]

Ik heb hem om 14:16 gekregen
hmm dan vrees ik ervoor dat ik er nog tussen zit :/

edit* er staat nochtans wel bij 13 oktober geleverd ...

[ Voor 12% gewijzigd door zyraxion op 12-10-2020 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toinetto
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22-04 23:29
Net contact gehad met Officecentre. Wat een top klantenservice.

De verwachte leverdatum van de MSI 3080 kaarten is 20 oktober. Ik vroeg hem naar mijn wachtrij positie, maar dit was niet relevant zei hij. Hij gaf aan dat er 1/2pallets binnen gingen komen. Hij kwam zelf met het idee om in het systeem te kijken naar het totaal aantal bestellingen van deze kaart.

Het totaal aantal bestellingen van de MSI 3080 was 30x.

Op basis van deze info kunnen we stellen dat iedereen die voor 12-10-2020 om 15:45 heeft besteld bij de eerste 30 bestellingen zitten.

Zekerheid is het niet, maar in ieder geval wel duidelijkheid.

[ Voor 5% gewijzigd door Toinetto op 12-10-2020 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Toinetto schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:53:

De verwachte leverdatum van de MSI 3080 kaarten is 20 oktober. Ik vroeg hem naar mijn wachtrij positie, maar dit was niet relevant zei hij. Hij gaf aan dat er 1/2pallets binnen gingen komen. Hij kwam zelf met het idee om in het systeem te kijken naar het totaal aantal bestellingen van deze kaart.

Op basis van deze info kunnen we stellen dat iedereen die voor 12-10-2020 om 15:45 heeft besteld bij de eerste 30 bestellingen zitten.

Dan hoop ik dat nummer 31 ook nog uitgeleverd krijgt, na jouw bericht heb ik namelijk direct een order geplaatst.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn507
zyraxion schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:51:
[...]

hmm dan vrees ik ervoor dat ik er nog tussen zit :/

edit* er staat nochtans wel bij 13 oktober geleverd ...
Je ontvangt de mail tussen 2 en 4, dus ben bang dat je er niet tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06

Ik kan het alleen maar hopen. Maar ook tegen mij zeiden ze dat er weinig besteld zijn dus zou wel top zijn als het echt zo is. In dat geval klopt de binnen 10 werkdagen levering. Toch eerst zien dan geloven. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco-ruijter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-07 10:27

Geweldig nieuws! heb om 14:23 2 kaarten besteld, lekker hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixrobin
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22:58
stijn507 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:57:
[...]

Je ontvangt de mail tussen 2 en 4, dus ben bang dat je er niet tussen zit.
Dat is niet waar.
Het kan goed dat je pas laat in de avond een mail krijgt.

Doorgaans krijg je op de dag van bestelling ergens rond 18u een mail als je bestelde product niet op voorraad is.

In de avond worden vaak de bestellingen pas verzonden en kan het zijn dat je in het ergste geval pas rond 22u een verzendbevestiging krijgt.

Dus, nogmaals aan iedereen die vandaag de XC3 en Inno3d bij Megekko heeft besteld, heb alsjeblieft ff geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timh_cs
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-07 10:56

Bedankt voor je belletje Toinetto! Klinkt goed.

Mochten er t.z.t meer van mijn orders leverbaar zijn mogen die uiteraard naar andere Tweakers.
(Heb een XC3(Informatique), een TUF non OC(Alt NL) en een Eagle(Alt NL) open staan.

Ik heb iemand het argument horen gooien dat je dan net zo goed je bestellingen kan cancellen omdat de rij dan opschuift, maar dan is er ook de kans dat er een of andere gluiperige scalper mee vandoor gaat.

Ik ben voorzichtig optimistisch! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
(jarig!)
Ik heb meer geduld als ik op zoek ben naar een kaart dan dat ik er 1 besteld heb maar niet weet of ik ze nu heb of niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfloppy88
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09 10:49
zijn er nu al mensen in NL die de Aorus Master 3080 ontvangen hebben?

3900X @ 4.4Ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovic89
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-08-2024
mrfloppy88 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:04:
zijn er nu al mensen in NL die de Aorus Master 3080 ontvangen hebben?
De dag dat ze online kwamen. Er is een kaart of 8 in de roulatie nu denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicolasVH
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-02-2023
Antwoord gekregen van Alternate België:
Beste Nicolas,

Alternate België beschikt over die tool niet.
Wij kunnen u geen informatie doorgeven die wij zelf niet ter beschikking hebben.
Alle beschikbare informatie over de RTX3000-series kunt u terugvinden op https://www.alternate.be/html/themeworld.html?docId=42658

De positie van jouw bestelling in de wachtrij geeft geen enkele indicatie van de effectieve wachttijd en wordt bijgevolg niet door ons gecommuniceerd.

Met vriendelijke groet,

Anna
Customer Happiness Representative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:40
ixrobin schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:01:
[...]

Dat is niet waar.

Doorgaans krijg je op de dag van bestelling ergens rond 18u een mail als je bestelde product niet op voorraad is.

In de avond worden vaak de bestellingen pas verzonden en kan het zijn dat je in het ergste geval pas rond 22u een verzendbevestiging krijgt.

Dus, nogmaals aan iedereen die vandaag de XC3 en Inno3d bij Megekko heeft besteld, heb alsjeblieft ff geduld :)
Ze zeiden dat er kans was dat er vandaag EVGA binnen zou komen, maar kan dus ook zijn dat ze niks krijgen.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:07
NicolasVH schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:07:
Antwoord gekregen van Alternate België:

[...]
De functie van Anna is echt vreselijk omschreven.

"Customer Happiness Representative" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn507
ixrobin schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:01:
[...]

Dat is niet waar.

Het zou kunnen, maar ik heb bij de meeste mensen een bevestiging rond 3 uur gezien. Wie weet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dvohoritch
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 30-08-2024
De Priester schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:44:
[...]

Heel eerlijk zou ik dit met een korreltje zout nemen. Eerst geven ze wekenlang aan dat ze niets weten en nu zullen ze ineens wel weten dat ze (n)iets krijgen? Klinkt mij een beetje als "kom volgende maand maar weer klagen". Ik geloof niets meer wat betreft de verwachtingen bij Alternate, top dat ze eerlijke prijzen hebben maar openheid over leveringen is er niet. Ik blijf hoopvol dat ook zij gewoon hier en daar kleine leveringen blijven krijgen. Dat we geduld moeten hebben is al wel duidelijk :+

Ik heb er twee kaarten in bestelling en zie ze wel verschijnen, misschien komt er dan toch een nieuwe AMD cpu in mijn systeem 8)7
Zeker klinkt dit meer als een gefrustreerde klantenservicemedewerker dan een daadwerkelijk statement. Echter is dit wel het enige wat er uit Alternate is gekomen anders dan ¯\_(ツ)_/¯ dus maakt het complete sense dat mensen dit zien als legit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Een kaart waar het een beetje stil over blijft zijn de 3080 Aorus varianten van Gigabyte. Wat iemand hier wat over? Sta zelf op plek 15 van de 25 (de M editie) op megekko en de status update van vandaag biedt geen perspectief. Weet iemand hoe het zit met deze kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-02-2021
Dvohoritch schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:09:
[...]

Zeker klinkt dit meer als een gefrustreerde klantenservicemedewerker dan een daadwerkelijk statement. Echter is dit wel het enige wat er uit Alternate is gekomen anders dan ¯\_(ツ)_/¯ dus maakt het complete sense dat mensen dit zien als legit.
Nouja niet zozeer van oh dat is legit maar gezien de andere info's her en der met dat t allemaal niet lekker loopt... Dan begin je wel te twijfelen.

Ik sta in de top 10 wat ik al vaker heb gezegd. Maar ik mag toch echt wel hopen dat ik dit jaar de kaart nog krijg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markovic89
  • Laatst online: 23-08-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9J0w8jRTb4hVKkS9shJj_FpNc9s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EMdeufWaWPp4rMOUqRNURzZY.jpg?f=fotoalbum_large

Nummer 3 in de wachtrij na bestelling deze ochtend voor de Inno3D iChill X3. Ga er dus maar gewoon vanuit dat ze inderdaad gaan leveren. Het is dan wel een X3 voor 1K maar ik heb er morgen dus wel 1 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixrobin
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22:58
Markovic89 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:26:
[Afbeelding]

Nummer 3 in de wachtrij na bestelling deze ochtend voor de Inno3D iChill X3. Ga er dus maar gewoon vanuit dat ze inderdaad gaan leveren. Het is dan wel een X3 voor 1K maar ik heb er morgen dus wel 1 :*)
Bedankt, ik hoopte nog iets van Marisa te horen over mijn bestelling maar helaas.
Ik sta zelf 2e in de rij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maggotcarrier
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-08 07:54
Forkey schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:34:
[...]

Relax joh - je kan er lijp om worden maar ik mag gewoon mijn mening hebben. Ik vind het op dit moment onfatsoenlijk als je in een order meer dan twee kaarten besteld. Punt.

Het laatste wat je zegt inderdaad wmb. Als hij in een aparte order besteld prima - dat doen webshops ook als een maatregel tegen mensen die er teveel tegelijk willen kopen. Zo hebben andere mensen ook evenveel kans om een bepaalde positie te nemen in een wachtrij.
Als de webshop geen maximum heeft voor het bestellen van een specifiek product, dan wordt de wachtrij bij bestellen van 10 keer het product, 10 langer. Er is geen recht op een kans op een positie in de wachtrij, deze wordt bepaald door het moment van bestellen.

En de wachtrij is dus zoals het hoort 2 langer geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenFM
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-05-2021
Markovic89 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:26:
[Afbeelding]

Ook een mailtje gekregen dat ze 'm vanavond nog gaan opsturen.

Stond trouwens 4de in de rij. Dus ze hebben alleszins minimaal 4 kaarten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elknic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:26
Ik krijg een beetje het idee dat we alle wachtrijen kunnen halveren. Iedereen lijkt dubbel te bestellen :)

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 20:37
Ik heb ook een msi besteld bij officecentre. Levertijd staat op tot 10 dagen. Ben benieuwd. In ieder geval bedankt voor de heads up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:26

Het zou me toch verbazen dat die zo'n grote lading binnenkrijgen wanneer Alternate bv. zo hard zit af te zien. Ik duim in ieder geval voor jullie mee (ze leveren niet in Belgie :+ )!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:21
Ik heb overigens net ook nog even office centre gebeld en ze zeiden dat er 30 orders waren (dat klopt niet moeten er dus al meer zijn), dat ze niks garanderen en dat er 23 oktober een levering binnen zou moeten komen.

Er was overigens weinig vriendelijkheid te bekennen in de medewerker die ik aan de lijn kreeg. Ben bang dat hij veel wanhopige tweakers aan de lijn krijgt nu :P.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Modbreak:Mag ik iedereen er aan herinneren dat we lief naar elkaar moeten zijn? Gezeik op elkaar en op webshops zijn uit den boze. De voorwaarde voor de ZT policy eraf was dat de gemoederen niet te hoog op moesten lopen. Bij deze krijgen jullie de kans om verbetering te laten zien.

Zo niet gaan we weer ZT regels hanteren en worden er bans uitgedeeld.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• donkawamura
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 21-08-2024
Bedankt iedereen voor het delen van jullie ervaringen met verschillende orders.

Ik heb getracht op 17-9 rond 15:00 te bestellen maar dat is uiteindelijk pas om 15:09 gelukt (eigenlijk best snel dus). Resultaat, een order bij Alternate voor de Asus 3080 ROG Strix OC op plek 62. Inmiddels is dat plek 50. Ik had erg gehoopt tijdens mijn oudjaarvakantie te kunnen gamen, maar dat gaat hem denk ik niet meer worden. Ik heb op dit moment helemaal geen game-pc, ik was van plan de rest te bestellen als de track- en trace van de 3080 in de mail zat.

Nog even geduld denk ik dan maar. Ik verwacht dat alle webshops hun uiterste best doen om zo snel mogelijk te leveren en ik geloof oprecht dat ze soms niet weten wat er komt. We gaan het wel zien. Ondertussen lees ik graag hier alle posts en hoop dat we snel geleverd krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daruf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Ben persoonlijk nog steeds erg nieuwsgierig of er daadwerkelijk wat EVGA kaarten zijn aangekomen vandaag.
Geloof dat er eerder iets stond bij Megekko?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:22
donkawamura schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:49:

Ik heb getracht op 17-9 rond 15:00 te bestellen maar dat is uiteindelijk pas om 15:09 gelukt (eigenlijk best snel dus). Resultaat, een order bij Alternate voor de Asus 3080 ROG Strix OC op plek 62. Inmiddels is dat plek 50. Ik had erg gehoopt tijdens mijn oudjaarvakantie te kunnen gamen, maar dat gaat hem denk ik niet meer worden. Ik heb op dit moment helemaal geen game-pc, ik was van plan de rest te bestellen als de track- en trace van de 3080 in de mail zat.

Nog even geduld denk ik dan maar. Ik verwacht dat alle webshops hun uiterste best doen om zo snel mogelijk te leveren en ik geloof oprecht dat ze soms niet weten wat er komt. We gaan het wel zien. Ondertussen lees ik graag hier alle posts en hoop dat we snel geleverd krijgen!
Met EVGA step-up programma zou je gewoon nu een rtx 2080 kunnen bestellen en deze zal worden vervangen door rtx 3080. Dan kan je evt wel direct verder met een game pc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16:37

Jorissie87

No diggity

Ben bij Megekko 5 plekken gezakt naar plek 36 van 39 voor de 3080 Gigabyte Gaming OC (nav eerdere melding dat zij vandaag voorraad verwachten).

Voor de Asus TUF OC sta ik nog steeds op 52 van 72. Daar is al sinds woensdag niets geleverd.

(Ik voel me op dit forum bijna verplicht om te verantwoorden dat ik order 2 cancel na levering van order 1 aangezien ik geen merk/typevoorkeur heb. :9 )

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:21
donkawamura schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:49:

Ik had hetzelfde plan. En na nog langer wachten de 17e zag ik de prijzen omhoog gaan. Daarna bedankt voor het geheel.

Uiteindelijk de upgrade wat als kado was bedoeld anders ingevuld bij een andere winkel.

Voor mezelf wacht ik rustig op datgene wat gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
(jarig!)
Beste
Hartelijk dank voor je mail.

Zeker! Je order wordt nu gereed gemaakt om te verzenden. Uiterlijk voor 23:00 ontvang je per mail de T&T code.

We hopen je op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Wohooooo :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco-ruijter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-07 10:27
zyraxion schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:07:
Beste Séraphin,

Hartelijk dank voor je mail.

Zeker! Je order wordt nu gereed gemaakt om te verzenden. Uiterlijk voor 23:00 ontvang je per mail de T&T code.

We hopen je op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Wohooooo :*)
NICE! Welke shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
(jarig!)
Megekko voor die GeForce RTX 3080 iChill X3 Videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Delete

[ Voor 99% gewijzigd door Cyrus The Virus op 12-10-2020 17:18 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Lijkt er op dat we nog twee weken moeten wachten op Eagles, er van uitgaande dat voor UK & IE hetzelfde geld als voor EU.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ahqyjR5nPff9T7gMAiOL1sKZDw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/l2sovEKLbdJqAqGu7hothPtW.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bCoder
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 11:49
Heeft iemand al iets gehoord over de EVGA XC3 bij Megekko?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibazz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-05 11:01
PearlPumpkin schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:28:
Lijkt er op dat we nog twee weken moeten wachten op Eagles, er van uitgaande dat voor UK & IE hetzelfde geld als voor EU.

[Afbeelding]
Ben blij dat je er iets over hebt kunnen vinden.... nu maar hopen dat er dan gelijk een redelijke lading is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
(jarig!)
n00bCoder schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:30:
Heeft iemand al iets gehoord over de EVGA XC3 bij Megekko?
neen wel een foto van 2 EVGA FTW3 op insta bij hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:03
Iemand met een Gaming X Trio al wat van Megekko mogen horen nav de levering die vandaag zou komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daruf
zyraxion schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:35:
[...]

Welke instagram van hun? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
(jarig!)
Daruf schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:38:
[...]

Welke instagram van hun? :)
insta van megekko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daruf
Zie daar wat MSI kaarten maar niks van EVGA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
zyraxion schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:35:
[...]

Ze hebben dus wel wat binnen gehad hoopvol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
(jarig!)
Cyrus The Virus schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:41:
[...]

Ze hebben dus wel wat binnen gehad hoopvol
Beter kijken dan :+
ik zie 2x X3 ichill
1x msi gaming trio
1x evga xc3
1x evga FTW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daruf
zyraxion schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:43:
[...]

Beter kijken dan :+
ik zie 2x X3 ichill
1x msi gaming trio
1x evga xc3
1x evga FTW3
Volgens mij kijk jij op een andere instagram van ze dan ik maar goed... zal aan mij liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesselus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-06-2024
PearlPumpkin schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:28:

[Afbeelding]
Top info, bedankt voor het delen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkerens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-07 21:58
Hoe staat het ervoor bij Azerty? Gaan er daar al kaarten uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meidengroep
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-10-2024
Daruf schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:46:
[...]

Volgens mij kijk jij op een andere instagram van ze dan ik maar goed... zal aan mij liggen :)
Je bent niet de enige, ik zie ook enkel 1 filmpje met wat ventussen. Geen spoor te bekennen van de foto's die in deze thread gepost zijn. Misschien ben ik te oud om met Instagram om te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zyraxion
(jarig!)
Daruf schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:46:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6II3u9mSqth0vZWem9jRnzWv_a8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/drN0Uwu5UYr6zxZhZfimSTIn.jpg?f=fotoalbum_large

Staat op hun verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Delete

[ Voor 96% gewijzigd door Cyrus The Virus op 12-10-2020 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjuuh23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-06 11:56
Zie nu dat de status van de MSI Gaming X Trio op 'binnenkort weer leverbaar' staat, ben benieuwd hoeveel er besteld zijn. Iemand die meer weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Haha, vertel me niet dat Megekko maar 1 Gaming X Trio ontvangen heeft, dan heb ik alsnog niets O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daruf
Dank je voor het posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHeroDude
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-06 16:44
nielsjuuh23 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:49:
Zie nu dat de status van de MSI Gaming X Trio op 'binnenkort weer leverbaar' staat, ben benieuwd hoeveel er besteld zijn. Iemand die meer weet?
Megekko had eerder vandaag zo'n 330 personen in de wachtrij staan. Ik sta op 91.
kellhus schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:50:
Haha, vertel me niet dat Megekko maar 1 Gaming X Trio ontvangen heeft, dan heb ik alsnog niets O-)
Ze laten waarschijnlijk maar 1 van elk zien. Denk dat ze wel meer dan 1 van ze allemaal hebben, maar hoeveel is een raadsel tot ze de cijfers updaten van de wachtrijen.

[ Voor 36% gewijzigd door RedHeroDude op 12-10-2020 17:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Newllander
  • Laatst online: 10-10-2023
M'n nieuwe build staat thuis te shinen.
Z490chipset mb, i9 10900k, 64GB RAM, waterkoeling, mooie toren...
Zonder GPU. |:(

Ik was niet de allersnelste, en sta bij Alternate 623ste met m'n MSI 3080 TRIO!
De meeste staan er dus niet zo rot voor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pezz
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-07 19:54
kellhus schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:50:
Alternate is ook 1 plaats opgeschoven voor de Trio vandaag. Dacht dat het een annulering was misschien maar ziende dit kan het ook zo zijn dat beide shops maar 1 trio hebben ontvangen vandaag. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobers
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 19:51
Newllander schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:55:

Dan zou ik nog even een midrange kaartje kopen op MP zodat je nog even verder kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newllander
  • Laatst online: 10-10-2023
MrRobers schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:57:
[...]

Dan zou ik nog even een midrange kaartje kopen op MP zodat je nog even verder kan.
Hij is niet echt nodig. Heb mn vorige build nog staan met 1080ti. Eerlijk gezegd draait die ook alles... 't is meer hebzucht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjuuh23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-06 11:56
nielsjuuh23 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:49:
Edit: vergeten te vermelden dat ik het over OfficeCentre had.., iemand die meer weet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:21
nielsjuuh23 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:59:
[...]

Edit: vergeten te vermelden dat ik het over OfficeCentre had.., iemand die meer weet?
Het enige dat ik en een andere tweaker te horen kregen toen we belden was "30", maar daarna zijn er ook nog mensen gaan bestellen. Ik zou een stuk of 40-50 schatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Registratie: April 2019
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

7(8)7 WTF! Bestellen heeft dus echt 0,0 functie haha!
Hopelijk schaalt de productie vrij snel op!

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kellhus
Ok, krijg net de verlossende email binnen van Megekko voor levering van de Gaming X Trio! _/-\o_

Ter indicatie: ik stond 3e in de queue.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/k8G6S73/Screenshot-2020-10-12-180549-PNG.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door kellhus op 12-10-2020 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:23
Bij de XC3 ultra ben ik nu nummer 2/7

dus denk dat er 3 zijn uitgeleverd!
(megekko)

[ Voor 56% gewijzigd door badnews.nl op 12-10-2020 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE VOLTAGE X2
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20-09-2023
kellhus schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:06:
Ok, krijg net de verlossende email binnen van Megekko voor levering van de Gaming X Trio! _/-\o_

Ter indicatie: ik stond 3e in de queue.

[Afbeelding]
Veel plezier ermee! Wanneer had je deze precies besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
THE VOLTAGE X2 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:08:
[...]

Veel plezier ermee! Wanneer had je deze precies besteld?
17-09, bestelbevestiging 15:06u

[ Voor 4% gewijzigd door kellhus op 12-10-2020 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHeroDude
Ik sta nu op 87 bij Megekko... dus lijkt erop dat ze maar 4 Gaming X Trio hebben binnen gekregen. Een tijdje terug 2, dus in totaal hebben ze 6 Gaming X Trio geleverd aan Megekko sinds na lancering 17 September.

Het lijkt erop dat MSI helaas liever hun eigen kaarten scalpt.

Edit: Inmiddels 81. Misschien later in de avond weer kijken.

[ Voor 10% gewijzigd door RedHeroDude op 12-10-2020 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
(jarig!)

WTF 600+ plaats.... ik zou dat gewoon annuleren en gewoon op zoek gaan naar 1 die plots uit voorraad komt.
gebruik distill io en de kans dat je komende maand 1 hebt zal groter zijn dan dat je 600+ kaarten moet wachten haha :P mijn mening maar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
badnews.nl schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:07:
Bij de XC3 ultra ben ik nu nummer 2/7

dus denk dat er 3 zijn uitgeleverd!
(megekko)
Dat zijn dan de eerste 3 in Nederland, nu wel zeer benieuwd of Alternate ook wat krijgt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Laatst online: 16:48

BTU_Natas

Superior dutchie

Update! Leverdatum is verschoven naar 13-10. O+

Betreft een Msi gaming x trio 3080 besteld bij cdromland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE VOLTAGE X2
BTU_Natas schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:17:
Update! Leverdatum is verschoven naar 13-10. O+

Betreft een Msi gaming x trio 3080 besteld bij cdromland.
Wanneer heb je deze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Laatst online: 16:48

BTU_Natas

Superior dutchie

17-9 iets na 15:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was 9e van 11 voor de Inno3d 3x 3080n en krijg zojuist een verzendbevestiging van Megekko, iig ontzettend bedankt voor de tipgever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 01:15

xdc

welk nummer was je in de rij??

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yefox
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-09 15:16
Ikkerens schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:48:
Hoe staat het ervoor bij Azerty? Gaan er daar al kaarten uit?
Niet echt heel veel uitgegaan volgens mij. Of er zijn hier gewoon mensen die daar niet hebben besteld. Ik weet dat er Gigabyte op launch naar buiten is gegaan, daarna nog MSI, PNY en Inno 3d.

Ik wacht al een tijdje op mijn Asus Strix OC 3080. Ik had vernomen dat het misschien deze week binnen kon komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MennoTL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-07 14:58
Wat is de wachtrij van de 3090 strix oc bij Megekko op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutV01
  • Laatst online: 09-11-2020
Ik ben zojuist 14 plekken gedaald met de RTX 3080 Gaming X trio bij megekko. Ik dacht dat er maar 4 binnenkwamen maar het bleek toch 14 te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Priester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 19:56
Markovic89 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:16:
[...]

Ik zal vandaag nog eens met Inno3D gaan bellen hoe het zit met de X4 leveringen in NL
Nog iets gehoord inzake de 3080 X4 leveringen? Ik zie enkel de 3090 varianten voorbij komen, veelvuldig! En iedere keer denk ik X4! ! en dan.... oh... 3090

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:49
Echt leuk om blije berichten over verzendbevestigingen te zien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhjmaas
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 14:24
MennoTL schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:50:
Wat is de wachtrij van de 3090 strix oc bij Megekko op dit moment?
VGA ASUS Geforce RTX 3090 ROG-STRIX-RTX3090-O24G-GAMING

52 wachtenden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHeroDude
WoutV01 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:55:
Ik ben zojuist 14 plekken gedaald met de RTX 3080 Gaming X trio bij megekko. Ik dacht dat er maar 4 binnenkwamen maar het bleek toch 14 te zijn.
Ik ben van 91 naar 81 gedaald. Misschien dat ze nog moeten updaten. Ik hoop het nog iets verder te zien zakken, anders wordt het pas volgend jaar. Met 12 stuks in 1 maand (+ de 2 van eerder) heb ik weinig hoop dat ze er 91 kunnen leveren voor het einde van het jaar (wat ook best triest zou zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Ik vanavond mijn bestelling plaatsen...

Megekko of Alternate? (RTX 3080)
MSI Gaming x of ROG STRIX OC?
Welke heb ik de meeste kans...?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutV01
  • Laatst online: 09-11-2020
RedHeroDude schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:03:
[...]

Ik ben van 91 naar 81 gedaald. Misschien dat ze nog moeten updaten. Ik hoop het nog iets verder te zien zakken, anders wordt het pas volgend jaar. Met 12 stuks in 1 maand (+ de 2 van eerder) heb ik weinig hoop dat ze er 91 kunnen leveren voor het einde van het jaar (wat ook best triest zou zijn).
Ik heb helaas verkeerd gekeken. Ben ook maar 10 plekken gezakt. Ik ben sinds vorige maand wel mooi 50 plekken al gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekenpruik
  • Laatst online: 15-03-2021
heeft iemand een up to date queue van de gigabyte vision oc bij megekko?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rburck
  • Laatst online: 08-05-2021
Man man man. Toch bij Megekko moeten bestellen.
Denk dat ik wel weet waar mensen de volgende release heen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxDamage
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 20:16
Ik sta op nummer 2 van de 10
Vandaag 4 plaatsen gezakt.
koekenpruik schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:09:
heeft iemand een up to date queue van de gigabyte vision oc bij megekko?

[ Voor 63% gewijzigd door MaxDamage op 12-10-2020 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pezz
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-07 19:54
DutchWing schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:07:
Ik vanavond mijn bestelling plaatsen...

Megekko of Alternate? (RTX 3080)
MSI Gaming x of ROG STRIX OC?
Welke heb ik de meeste kans...?
Voor de gaming X is er een 600+ wachtlijst bij alternate en 300+ bij megekko geloof ik. Voor de Strix geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruijse
  • Laatst online: 03-08-2024
Heb 18sept bij Alternate een Evga XC3 Ultra Gaming bestelt, Stond 38ste nu 27ste op dit tempo heb ik hem met sinterklaar hopelijk Fml. je hoort ook niks van alternate wanneer er iets binnenkomt net zoals bij Megekko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Pezz schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:12:
[...]

Voor de gaming X is er 600+ wachtlijst bij alternate en 300+ bij megekko geloof ik. Voor de Strix geen idee.
Amazon.de zie ik geen RTX 3080 voorbij komen? Leveren deze niet of hoe zit dat?
Misschien dat ik daar dan toch meer kans mee maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenkinkel
  • Laatst online: 24-10-2021

Ik ook 😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE VOLTAGE X2
Wanneer hebben jullie dan precies de bestelling geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1717
  • Laatst online: 20-09 01:34
Ik sta 19e bij Alternate met de EVGA 3080 FTW3 Ultra, volgensmij hebben ze nog geen 1 kaart binnen gehad. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 19:54
Gigabyte RTX3080 Gaming OC bij Megekko eindelijk vandaag verzonden _/-\o_
Voor degene die daar willen bestellen is de huidige wachtrij 41.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1717
  • Laatst online: 20-09 01:34
RickDB schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:24:
Gigabyte RTX3080 Gaming OC bij Megekko eindelijk vandaag verzonden _/-\o_
Voor degene die daar willen bestellen is de huidige wachtrij 41.
Wanneer had je deze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 19:54
Rob1717 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:28:
[...]

Wanneer had je deze besteld?
17-09-2020 15:18 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Die tweet van het UK/IE account van Aorus: geldt die stock ook voor NLse shops zoals Megekko denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Laatst online: 05-10-2024
DriesNL schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:30:
Die tweet van het UK/IE account van Aorus: geldt die stock ook voor NLse shops zoals Megekko denken jullie?
Dat is wel aannemelijk, klinkt wel logisch in ieder geval.
Pagina: 1 ... 155 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord