[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 154 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenFM
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-05-2021
THE VOLTAGE X2 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:32:
[...]

Het feit dat Alternate België totaal niet communiceert wat de huidige situatie is vind ik wel wat lastig, ik heb mijn kaart (Gaming X Trio) samen met een geassembleerd systeem ook op 17/09 om 15u45 besteld. Nog steeds zeer afwachtend op de effectieve leverdatum.
Alle respect voor de klantenservice (zij kunnen hier ook niet aan doen) maar het is best frustrerend om zo in het ongewisse te blijven terwijl ze bij megekko en zelfs alternate.nl wel hun klanten op een deftige manier kunnen informeren. Ik kreeg mijn betalingsbevestiging overigens om 15.01u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovic89
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-08-2024
StevenFM schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:22:
[...]

Ja, ik ben een van die gekken, sta 4de in de wachtrij van 12.

Heb op launch day ook een MSI Gaming Trio X besteld bij alternate.be maar daar is het al een maand akelig stil en ze willen je plaats in de wachtrij niet geven. Zou wel erg graag een kaart hebben voor Cyberpunk uitkomt dus ja...
Jullie hebben ook gewoon besteld toen er stond dat er voorraad was? Ik heb nog daarvoor besteld en sta 3e in de wachtrij. Ik neem aan dat die wachtrij nu tijdelijk is en deze bij verzending op basis van die voorraad gewoon afgewerkt gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenFM
Markovic89 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:40:
[...]

Jullie hebben ook gewoon besteld toen er stond dat er voorraad was? Ik heb nog daarvoor besteld en sta 3e in de wachtrij. Ik neem aan dat die wachtrij nu tijdelijk is en deze bij verzending op basis van die voorraad gewoon afgewerkt gaat worden?
Ik heb besteld net voor de website toonde dat er voorraad was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lyzanxia
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:06
DiZhO schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:35:
[...]

Ik eb mijn Gaming X Trio op 15.04 besteld (bevestiging) en nog steeds geen nieuws.

Is er al iemand dat bij Alternate België een 3080 heeft ontvangen na de initiele launch? *Quote dit bericht en vermeld het model en welk tijdstip u de bevestiging heeft ontvangen, alvast bedankt.
Gaming X Trio op 14.56u en ik weet niet welke plaats (willen niets zeggen)

[ Voor 5% gewijzigd door lyzanxia op 12-10-2020 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDAnvers
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 30-09 12:52
Gaming X Trio op 15.06u, en ik stond op plaats 76 enkele weken terug.

https://www.twitch.tv/fragdanvers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DiZhini
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-11-2022
StevenFM schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:39:
[...]

Alle respect voor de klantenservice (zij kunnen hier ook niet aan doen) maar het is best frustrerend om zo in het ongewisse te blijven terwijl ze bij megekko en zelfs alternate.nl wel hun klanten op een deftige manier kunnen informeren. Ik kreeg mijn betalingsbevestiging overigens om 15.01u.
Respect? Waar is hun respect om iets te laten weten, al is het de aantallen van vorige week dat ze hebben binnen gekregen, zodat we 'een' idee' hebben.
Waar is het respect om niet hun klanten int zak te zette door de prijzen van hun nederlands filiaal met 100 euro te verhogen?

Ze hopen dat de vroege bestellingen gecancelled worden. Ik heb mijn Gaming X Trio voor 829 besteld. Als ik cancel kunnen ze 899 voor een nieuwe klant vragen.
Bij Alternate nl nog steed 799 voor dezelfde kaart.

Dit is de laatste keer dat ik bij Alternate BE bestel, tenzij ze een grote omkeer doen en ons cijfers beginnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:48

BTU_Natas

Superior dutchie

15:09 besteld bij Cdromland,

3080 MSI GAMING TRIO,

Begon op plek 23, sta nu op plek10. Ooit, op een dag... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixrobin
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12:55
Markovic89 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:40:
[...]

Ja, de wachtrij wordt tussen 18.00 en 20.00 kleiner want dan worden de kaarten verstuurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE VOLTAGE X2
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20-09-2023
Ik heb echt de indruk da Alternate België gewoon bijna geen kaarten heeft ontvangen als ik de reacties hier zo lees, sommige mensen al om 14u55 besteld, 5 minuten voor de effectieve verkoop en nog steeds niets ontvangen noch gehoord... Ik hoop als ze eenmaal wel de kaarten binnenkrijgen dat het in ieder geval een deftig grote batch gaat zijn en niet 10 kaarten per model...

[ Voor 6% gewijzigd door THE VOLTAGE X2 op 12-10-2020 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovic89
StevenFM schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:43:
[...]

Ik heb besteld net voor de website toonde dat er voorraad was.
Dan ga ik er vanuit dat ze gewoon geleverd worden morgen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 19:42
akaash00 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:47:
Update Megekko! :D

EVGA, We verwachten vandaag enkel RTX 3080 FTW3 Ultra Gaming en RTX 3080 XC3 Ultra Gaming. Van de XC3 kaart gaat er vrije voorraad komen. (zoals het er nu naar uitziet 9:35)
Iemand die weet van welke XC3 vrije voorraad is gekomen? Je hebt namelijk de Gaming, Gaming Black en Ultra.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Zojuist een mailtje gekregen van Informatique dat mijn kaart inmiddels verzonden is, krijg hem morgen binnen.

Gigabyte GeForce RTX 3080, 10GB, Gaming OC

Besteld op 29-9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlixX
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-07 22:54
BTU_Natas schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:46:
15:09 besteld bij Cdromland,

3080 MSI GAMING TRIO,

Begon op plek 23, sta nu op plek10. Ooit, op een dag... :+
Ik denk dat je die snel in huis gaat hebben man! Megekko krijgt er tussen de 5-10 per week binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiZhini
THE VOLTAGE X2 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:49:
Ik heb echt de indruk da Alternate België gewoon bijna geen kaarten heeft ontvangen als ik de reacties hier zo lees, sommige mensen al om 14u55 besteld, 5 minuten voor de effectieve verkoop en nog steeds niets ontvangen noch gehoord... Ik hoop als ze eenmaal wel de kaarten binnenkrijgen dat het in ieder geval een deftig grote batch gaat zijn en niet 10 kaarten per model...
Of ze doen negeen de vroege bestellingen van de lagere prijs en leveren de uit aan de mensen dat meer betaald hebben, in de hoop de vroege bestellers cancelle en ze meer krijgen voor dezelfde kaart.

Als zij geen info geven en hun duitste (hoofdfiliaal) hetzelfde gedaan heeft. Kan ik enkel ervan uitgaan dat ze dit ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRickkert
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-11-2023
Kw4kje schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:53:
Zojuist een mailtje gekregen van Informatique dat mijn kaart inmiddels verzonden is, krijg hem morgen binnen.

Gigabyte GeForce RTX 3080, 10GB, Gaming OC

Besteld op 29-9.
Hoeveelste was jij in de wachtrij? Ik ben 4e namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbinb1993
  • Laatst online: 02-08 07:54
MSI Gaming X Trio besteld bij Alternate op dag van release, bestelbevestiging om 14:50. Sindsdien maar 6 plekken gedaald in de wachtrij, waarvan één een annulering was. Zal Alternate ook nieuwe Gaming X Trio's binnen krijgen nu veel andere webshops ze geleverd lijken te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixrobin
lukjah schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:52:
[...]

Iemand die weet van welke XC3 vrije voorraad is gekomen? Je hebt namelijk de Gaming, Gaming Black en Ultra.
Ze refereren daar naar de kaart die ze in de vorige zin benoemden, dus de ultra. Ook is dit een oude update, er is geen vrije voorraad meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven02
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-05-2024
Robbinb1993 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:56:
MSI Gaming X Trio besteld bij Alternate op dag van release, bestelbevestiging om 14:50. Sindsdien maar 6 plekken gedaald in de wachtrij, waarvan één een annulering was. Zal Alternate ook nieuwe Gaming X Trio's binnen krijgen nu veel andere webshops ze geleverd lijken te krijgen?
Ik hoop het voor je, maar niemand kan je dit vertellen ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE VOLTAGE X2
DiZhO schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:54:
[...]

Of ze doen negeen de vroege bestellingen van de lagere prijs en leveren de uit aan de mensen dat meer betaald hebben, in de hoop de vroege bestellers cancelle en ze meer krijgen voor dezelfde kaart.

Als zij geen info geven en hun duitste (hoofdfiliaal) hetzelfde gedaan heeft. Kan ik enkel ervan uitgaan dat ze dit ook doen.
Dit zou wel heel scammy zijn... laten we hopen dat dit niet het geval is!
Daarom misschien wel belangrijk dat iemand die later heeft besteld dan 17/09 en toch deze of andere kaart binnen heeft gekregen dit hier meld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilan11
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-05 16:51
Weet iemand hoe lang de wachtrij is voor de TUF non-OC bij Megekko?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRickkert
Gilan11 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:59:
Weet iemand hoe lang de wachtrij is voor de TUF non-OC bij Megekko?
# van de 144

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
TheRickkert schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:55:
[...]

Hoeveelste was jij in de wachtrij? Ik ben 4e namelijk
Hmm toen ik bestelde was ik als het goed is nummer 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forkey
  • Laatst online: 29-05 15:37
Weet iemand de wachtlijst voor ROG strix OC 3080 bij cdromland?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRickkert
Kw4kje schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:01:
[...]

Hmm toen ik bestelde was ik als het goed is nummer 8.
Dan zou je net voor of na me zijn. Denk voor me! veel plezier ermee!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• marco-ruijter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-07 10:27
DiZhO schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:45:
[...]

Respect? Waar is hun respect om iets te laten weten, al is het de aantallen van vorige week dat ze hebben binnen gekregen, zodat we 'een' idee' hebben.
Waar is het respect om niet hun klanten int zak te zette door de prijzen van hun nederlands filiaal met 100 euro te verhogen?

Ze hopen dat de vroege bestellingen gecancelled worden. Ik heb mijn Gaming X Trio voor 829 besteld. Als ik cancel kunnen ze 899 voor een nieuwe klant vragen.
Bij Alternate nl nog steed 799 voor dezelfde kaart.

Dit is de laatste keer dat ik bij Alternate BE bestel, tenzij ze een grote omkeer doen en ons cijfers beginnen geven.
Waarom doen we allemaal zo ontzettend alsof er ons onrecht wordt aangedaan. Het is gewoon een goed recht van Alternate om niet elke update maar online te gooien. Tevens gaan mensen nu allemaal complottheorieën bedenken dat alternate dit bewust doet.

Laten we gewoon normaal blijven doen en blijven relativeren. Alternate heeft gewoon netjes een tool om je positie in te zien. Maar of annuleer je bestelling en ga dan bij een ander webshop staan of blijf bij Alternate maar hou dan op met dat gezeur dat Alternate de mensheid kapot wil maken haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenFM
marco-ruijter schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:06:
[...]

Waarom doen we allemaal zo ontzettend alsof er ons onrecht wordt aangedaan. Het is gewoon een goed recht van Alternate om niet elke update maar online te gooien. Tevens gaan mensen nu allemaal complottheorieën bedenken dat alternate dit bewust doet.

Laten we gewoon normaal blijven doen en blijven relativeren. Alternate heeft gewoon netjes een tool om je positie in te zien. Maar of annuleer je bestelling en ga dan bij een ander webshop staan of blijf bij Alternate maar hou dan op met dat gezeur dat Alternate de mensheid kapot wil maken haha.
Daar gaat het juist over, he. Alternate.be heeft dit niet, in tegenstelling tot Alternate.nl of Megekko.
De positie van jouw bestelling in de wachtrij geeft geen enkele indicatie van de effectieve wachttijd en wordt bijgevolg niet door ons gecommuniceerd. Het is wel zo dat alle bestellingen steeds door ons worden verwerkt op basis van wanneer de bestelling en bijhorende betaling precies door ons werd ontvangen.
Akkoord dat we hier niet te dramatisch over moeten doen maar anderzijds lijkt dit me ook geen grote moeite om te implementeren en communiceren naar je klanten zodat zij een ruw idee hebben over wanneer zij hun kaart kunnen verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiZhini
marco-ruijter schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:06:
[...]

Alternate NL heeft die tool. Alternate BE niet.
Bij Alternate NL koste de MSI Gaming X Trio 779 denk ik, nu 799.
Bij Alternate BE begon deze op 829 en nu 899.

Ik heb geen probleem met Alternate NL, en zal wss daar mijn bestellingen doen vanaf nu, hopelijk krijgen ze een afhaalpost bij hun magazijn.
Door het niet aanvaarden van buitenlandse VISA, kan ik daar niet snel bestellen, offerte, goedkeuring, betaling ... ging te veel tijd in beslag nemen voor de razendsnelle uitverkoop van de 3080.
Daarom dat de klantenservice mij aanrade toch maar bij Alternate BE te bestellen. Een klantenservice die u prio begrijpt en een ander filiaal aanraad ondanks het minder omzet is voor hun. I take my hat off for that.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marco-ruijter
DiZhO schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:16:
[...]

Alternate NL heeft die tool. Alternate BE niet.
Bij Alternate NL koste de MSI Gaming X Trio 779 denk ik, nu 799.
Bij Alternate BE begon deze op 829 en nu 899.

Ik heb geen probleem met Alternate NL, en zal wss daar mijn bestellingen doen vanaf nu, hopelijk krijgen ze een afhaalpost bij hun magazijn.
Door het niet aanvaarden van buitenlandse VISA, kan ik daar niet snel bestellen, offerte, goedkeuring, betaling ... ging te veel tijd in beslag nemen voor de razendsnelle uitverkoop van de 3080.
Daarom dat de klantenservice mij aanrade toch maar bij Alternate BE te bestellen. Een klantenservice die u prio begrijpt en een ander filiaal aanraad ondanks het minder omzet is voor hun. I take my hat off for that.
Ja en zelfs sites zonder tool oid zou nog steeds geen probleem moeten zijn. Het is sowieso echt een lastige launch geworden. Maar echt 90% is te ongeduldig en blijven de webshops maar spammen want de 90% eisen een antwoord. Kom op mensen, moeilijk leverbare kaart dus moeilijk aan te leveren info.

Ik blijf het echt bijzonder vinden hoe zoveel volwassen mensen zo kunnen kelderen met hun kinderachtig gedrag. Ik schaam me er zelfs gewoon voor, het is een videokaart mensen......een videokaart. Het is niet alsof er geen water meer bij je uit de kraan komt ofzo. Gelijk zoveel mensen die nu webshops gaan straffen omdat ze volgens hun niet genoeg updates geven, jongens kom op! take it easy haha

[ Voor 8% gewijzigd door marco-ruijter op 12-10-2020 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilan11
Dank. Dat is helaas nog een flinke wachtrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:32
Wat ik nu wel vreemd vind, is dat CB wel een datum kan roepen rond de 22ste en de rest bijna niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven02
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-05-2024
micmulder schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:24:
Wat ik nu wel vreemd vind, is dat CB wel een datum kan roepen rond de 22ste en de rest bijna niet??
CB heeft al vaker datums genoemd die ze niet waarmaakte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiZhini
marco-ruijter schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:19:
[...]

Ja en zelfs sites zonder tool oid zou nog steeds geen probleem moeten zijn. Het is sowieso echt een lastige launch geworden. Maar echt 90% is te ongeduldig en blijven de webshops maar spammen want de 90% eisen een antwoord. Kom op mensen, moeilijk leverbare kaart dus moeilijk aan te leveren info.

Ik blijf het echt bijzonder vinden hoe zoveel volwassen mensen zo kunnen kelderen met hun kinderachtig gedrag. Ik schaam me er zelfs gewoon voor, het is een videokaart mensen......een videokaart. Het is niet alsof er geen water meer bij je uit de kraan komt ofzo.
Als ze iets posten van info dan moesten de mensen er niet achter vragen.
Ik heb 830 euro betaald en weet na 3 weken nog niets.
Ik contacteer hun wekelijks voor info en zal dit blijven tot ik mijn kaart heb of ze een status update doen op hun site.

Mensen kopen een redelijk duur product, we betalen 100 euro meer dan in het buitenland, maar dat prijsverschil voelen we Zeker NIET in de service, integendeel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Breadrun
  • Nu online
Sven02 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:25:
[...]

CB heeft al vaker datums genoemd die ze niet waarmaakte
Net als de Strix OC die zaterdag online zou komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
micmulder schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:24:
Wat mensen weg laten maar wel expliciet word gezegd door CB is dat dit een verwachte leverdatum is. Niks is dus zeker. Partijen betellen bij fabrikanten en krijgen een verwachte leverdatum. Garanties zijn er gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-02-2021
Vergeet niet jongens... We zijn allemaal klanten die geld strooien... En de KLANT is ALTIJD KONING!!! xD

Anyway... Ik hoop echt keihard dat Alternate deze week nog TUF OC binnen krijgt. Ben het wachten een heel klein beetje beu onderhand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:32
DiZhO schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:25:

Ik contacteer hun wekelijks voor info en zal dit blijven tot ik mijn kaart heb of ze een status update doen op hun site.
Je gaat je kaart er geen dag sneller door krijgen maar bent er wel een hoop tijd mee kwijt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:17
ixrobin schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:45:
[...]

Megekko verzendt de kaarten over het algemeen tussen 18.00 en 20.00, dus rond die tijd ga je definitief merken of je het wel/niet bent.
Ik kreeg al te horen dat ik er niet bij zit.
Volgens mij als je nu nog in de wachtrij staat, krijg je niets (ik ben nummer 5 ondertussen doordat iemand die boven mij stond heeft geannuleerd).

Helaas.. laat denk ik mijn bestelling daar even staan, tot ik ergens vind waar een kaar <30cm op voorraad is..
Megekko is snel met terugbetalen (sneller dan Alternate).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decibel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15-09 09:49
Ach, je leert wel beetje geduld hebben zo ;)

Het kan nog altijd een stuk erger. Heb April 2020 een gloednieuwe e-gitaar besteld voor €2000,- en die zou binnen 1 week leverbaar zijn. Inmiddels al 15x vertraagd en staat dus nog steeds in back-order. Dat is pas leren geduld hebben

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• marco-ruijter
DiZhO schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:25:
[...]

Als ze iets posten van info dan moesten de mensen er niet achter vragen.
Ik heb 830 euro betaald en weet na 3 weken nog niets.

Mensen kopen een redelijk duur product, we betalen 100 euro meer dan in het buitenland, maar dat prijsverschil voelen we Zeker NIET in de service, integendeel
Het probleem is dat zelfs mensen Megekko blijven contacten ondanks hun status updates. Heel veel mensen zitten echt zo apart in deze race. Mensen verwachten maar van alles, maar heel veel webshops weten net zo veel als jij. En er zit echt geen hele afdeling in het bedrijf zelf die de hele dag maar informatie aan het verzamelen is omdat mensen ongeduldig zijn. Kom op, begrijp ook gewoon dat webshops meer klanten te bedienen hebben dan alleen maar de onduldige geirrriteerde 3080 pre-order klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixrobin
badnews.nl schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:31:
[...]

Volgens mij als je nu nog in de wachtrij staat, krijg je niets (ik ben nummer 5 ondertussen door iemand die boven mij stond heeft geannuleerd).

Helaas.. laat denk ik mijn bestelling daar even staan, tot ik ergens vind waar een kaar <30cm op voorraad is..
Mag ik vragen hoe laat je ze hebt benaderd?
Ik heb ze een mail gestuurd om 10.50, nog niks op gehoord helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovic89
badnews.nl schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:31:
[...]

Volgens mij als je nu nog in de wachtrij staat, krijg je niets (ik ben nummer 5 ondertussen door iemand die boven mij stond heeft geannuleerd).

Dat is wel heeeeeeeel erg apart dan. Ik heb besteld voordat de "vrije voorraad" online kwam. En sta nummer 3 in de huidige wachtrij. Dat kan toch gewoon niet, of ben ik nou gek?

Hebben ze je hierover gemaild? Want ik heb deze ochtend een mail uitgestuurd maar hier nog geen antwoord op terug gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badnews.nl
ixrobin schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:33:
[...]

Mag ik vragen hoe laat je ze hebt benaderd?
Ik heb ze een mail gestuurd om 10.50, nog niks op gehoord helaas.
ik heb ook de mail om 10:50 gestuurd, net antwoord gehad (10 minuten geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixrobin
Markovic89 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:33:
[...]

Dat is wel heeeeeeeel erg apart dan. Ik heb besteld voordat de "vrije voorraad" online kwam. En sta nummer 3 in de huidige wachtrij. Dat kan toch gewoon niet, of ben ik nou gek?

Hebben ze je hierover gemaild? Want ik heb deze ochtend een mail uitgestuurd maar hier nog geen antwoord op terug gehad.
Jawel, dat kan wel.
Nogmaals, die wachtrij updaten ze pas vanavond. Dus stel dat ze 3 kaarten binnen hebben gekregen. Dan krijg je hem vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
https://www.officecentre....elijkers&utm_term=5222401

dit kan toch niet kloppen??

655 euro voor een MSI Gaming X tri 3080 levering binnen 10 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiZhini
Skybullet schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:30:
[...]

Je gaat je kaart er geen dag sneller door krijgen maar bent er wel een hoop tijd mee kwijt :?
True, maar met die kaart is mijn PC af, gaat mijn huidige naar een maar die 300km ver woont, niet iets dat je even na de werkuren doet. Ik wil ook plannen maken.
Btw ik bel vanuit de wagen dus valt nog mee (handsfree ofcourse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 17:52
Flghter1982 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:36:

Office Centre is excl. Btw.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucien_K94
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-01 10:24

Bedoel je de prijs? Die is hier Excl btw. Of bedoel je de levering ;) Dat is namelijk ook een wonder haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet

Edit, en toen stond er 4x excl btw :+

[ Voor 4% gewijzigd door Skybullet op 12-10-2020 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel91
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-12-2020

Ex btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
Goed... Dit klinkt niet leuk guys...

Zojuist met een medewerker gesproken op de chat van Alternate.

Heel netjes en rustig gevraagd of er deze week nog wat binnen komt EN / OF deze maand...

Ze (ja het was een dame) zei tegen mij dat ze zowel deze week als zo goed als zeker deze hele maand niks binnen krijgen.

8)7 |:( :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiZhini
Lycan-Strife schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:38:
Goed... Dit klinkt niet leuk guys...

Zojuist met een medewerker gesproken op de chat van Alternate.

Heel netjes en rustig gevraagd of er deze week nog wat binnen komt EN / OF deze maand...

Ze (ja het was een dame) zei tegen mij dat ze zowel deze week als zo goed als zeker deze hele maand niks binnen krijgen.

8)7 |:( :(
Alternate be of nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ok zojuist dan besteld op Officecenter.nl

inclusief BTW kwam het uit op 792,55 (MSI gaming x Trio 3080)

ben dan heel benieuwd of de levering binnen 10 werkdagen is zoals ze aangeven.

[ Voor 7% gewijzigd door Flghter1982 op 12-10-2020 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovic89
ixrobin schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:36:
[...]

Jawel, dat kan wel.
Nogmaals, die wachtrij updaten ze pas vanavond. Dus stel dat ze 3 kaarten binnen hebben gekregen. Dan krijg je hem vandaag.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JS8wi3r9q76sSylFLuINH7oJW8o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JSo6JWrNrt1get0G0zTrtjsF.jpg?f=user_large

Deze foto staat op de instagram van MeGekko. Dat zijn er toch minimaal 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lycan-Strife
NLD :(

Sta je dan lekker in de top 10...

Kun je als je het nog moet geloven gvd een maand wachten... Zuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixrobin
Trouwens nog iets geks omtrent die Watch Dogs code.

Ik heb bij Megekko ook een ASUS Tuf besteld toen de actie nog aanwezig was. Ik zou ook een code krijgen als ik in de wachtrij blijf staan. Ik ga hem zeer waarschijnlijk annuleren omdat ik de Inno3D geleverd ga krijgen.

Ik had dus gevraagd of ze de voucher dan mee willen sturen met mijn Inno3D kaart.
De reactie van Megekko:

Beste Robin,

Bedankt voor je reactie.

Ik zal je uiteraard graag van deze voucher willen voorzien, echter zul je hier helaas niets aan hebben en deze niet kunnen gebruiken.

De vouchers zijn helaas datum verbonden, doordat de aankoop van je nieuwe videokaart helaas niet langer valt in de aankoopdatum dat de actievoucher geldig is, zul je hier helaas niets aan hebben..

Bij Megekko zijn wij blij als retailer je te mogen voorzien van de game vouchers bij de bijbehorende actie producten. Wij gaan niet over de activering. Mijn excuses voor het ongemak.

Dat is toch gek?
Bij de activatie wordt er toch puur gekeken naar de code zelf en of je hardwarematig een RTX 3080 in je systeem hebt hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
Markovic89 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:41:
[...]

[Afbeelding]

Minimaal 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Ik wil wel een excel sheet zien van alle tweakers in dit topic en dan erbij vermeld hoevaak ze een klantenservice hebben benaderd met vragen over de 3080 levering/order. En dan gaan we dat bijhouden tot iedereen van de sheet zijn kaart heeft. |:(

Ik sta inmiddels op.... 0 keer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucien_K94
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-01 10:24
Skybullet schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:41:
Ik wil wel een excel sheet zien van alle tweakers in dit topic en dan erbij vermeld hoevaak ze een klantenservice hebben benaderd met vragen over de 3080 levering/order. En dan gaan we dat bijhouden tot iedereen van de sheet zijn kaart heeft. |:(

Bingo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
Skybullet schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:41:

Echt supergoed van jou... Wil je nu een lolly? xD

Ik denk dat ik 2x nu wat heb gevraagd maar goed... niet iedereen checkt dit forum voor info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixrobin
[...]

[Afbeelding]

Dan mag je er vanuit gaan dat jij, net als ik, vanavond een track & trace mag verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:26
Flghter1982 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:40:
ok zojuist dan besteld op Officecenter.nl

inclusief BTW kwam het uit op 792,55 (MSI gaming x Trio 3080)

ben dan heel benieuwd of de levering binnen 10 werkdagen is zoals ze aangeven.
Mooie prijs wel, maar uiteraard wordt dit nooit binnen de 10 dagen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovic89
ixrobin schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:42:
[...]

Dan mag je er vanuit gaan dat jij, net als ik, vanavond een track & trace mag verwachten ;)
Maar nummer 5 krijgt te horen dat hij er geen krijgt. Dat is wel vreemd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixrobin
Markovic89 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:43:
[...]

Maar nummer 5 krijgt te horen dat hij er geen krijgt. Dat is wel vreemd toch?
Ik denk dat we nu twee dingen door elkaar halen.

Er was óók een vrije voorraad voor de EVGA XC3 Ultra. Maar daar kwamen er denk ik minder dan 5 van binnen. Volgens mij had hij het daarover, niet over de Inno3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Emphast schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:42:
[...]

Mooie prijs wel, maar uiteraard wordt dit nooit binnen de 10 dagen geleverd.
we gaan zien. het staat immers op de website en hij is er volgens mij zojuist bijgekomen in de tweakers pricewatch. ik ben ze nu aan het bellen om te zien of het een fout betreft of dat ze echt in 10 werkdagen kunnen leveren.

heeft er al iemand bingo? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marco-ruijter
Lycan-Strife schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:42:
[...]

Echt supergoed van jou... Wil je nu een lolly? xD

Ik denk dat ik 2x nu wat heb gevraagd maar goed... niet iedereen checkt dit forum voor info...
Maar hij heeft een punt, klantenservice wordt helemaal gek van alle vragen. Waarschijnlijk had jij in de chat ook een dame aan de andere kant die na 500 3080 vragen te beantwoorden ook gewoon zoiets heeft van joh. Deze maand komt er niks meer, succes. Probleem is dat iedereen een antwoord eist. Als ze roepen ja volgende week dan hangt heel Nederland aan de chat om te vragen....jullie zeiden deze week en nu is het deze week, waar blijft de kaart?

Een klantenservice zijn ook gewoon mensen o.b.v. goodwill. Maarr zodra iedereen een a twee vragen stellen keer 1500-200 pre-orders zijn dat al snel 3000 vragen beantwoorden. Tikt aan hoor qua uurloon etc.

[ Voor 11% gewijzigd door marco-ruijter op 12-10-2020 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovic89
ixrobin schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:44:
[...]

Er was óók een vrije voorraad voor de EVGA XC3 Ultra. Maar daar kwamen er denk ik minder dan 5 van binnen. Volgens mij had hij het daarover, niet over de Inno3D.
Aha, daar zat zeker de verwarring in. Ik hoop de verzendbevestiging vanavond te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 17:16
(jarig!)
ixrobin schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:44:
[...]

Als dit waar zou zijn is dit goed nieuws want dan mag ik er ook 1 verwachten :D
Maar waarom staat er nog steeds op de site 6/11 of 3/11 als ze op voorraad zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daruf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
marco-ruijter schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:45:
[...]

Maar hij heeft een punt, klantenservice wordt helemaal gek van alle vragen. Waarschijnlijk had jij in de chat ook een dame aan de andere kant die na 500 3080 vragen te beantwoorden ook gewoon zoiets heeft van joh. Deze maand komt er niks meer, succes. Probleem is dat iedereen een antwoord eist. Als ze roepen ja volgende week dan hangt heel Nederland aan de chat om te vragen....jullie zeiden deze week en nu is het deze week, waar blijft de kaart?

Een klantenservice zijn ook gewoon mensen o.b.v. goodwill. Maarr zodra iedereen een a twee vragen stellen keer 1500-200 pre-orders is dat al snel 3000 vragen beantwoorden. Tikt aan hoor qua uurloon etc.
Lijkt me heel erg stug dat Alternate een hele maand lang niks zou binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Laatst online: 24-09 17:56
Nou bij megekko ben ik net 3 plekken gezakt voor de Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G. Als er 3 kaarten binnenkomen dan mag ik nog aantal weekjes wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixrobin
zyraxion schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:46:
[...]

Als dit waar zou zijn is dit goed nieuws want dan mag ik er ook 1 verwachten :D
Maar waarom staat er nog steeds op de site 6/11 of 3/11 als ze op voorraad zijn ?
Vanochtend was de wachtrij voor de XC3 Ultra waarschijnlijk kleiner dan het aantal kaarten dat ze vandaag krijgen. Toen stond om 9.35 dat ze daardoor vrije voorraad verwachtten.
Echter ging de verkoop op die kaart toen omhoog, want om 9.50 stond vermeld dat er inmiddels geen vrije voorraad meer zou zijn.

M.a.w. heb geduld, vanavond ga je het weten ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• marco-ruijter
Daruf schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:47:
[...]

Lijkt me heel erg stug dat Alternate een hele maand lang niks zou binnen krijgen.
Daarom, het probleem is dat zodra Alternate een indicatie geeft heel veel mensen hier ze er keihard op vastpinnen. Dus waarom indicaties afgeven als je ook gewoon kan communiceren dat er weinig bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
Daruf schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:47:
[...]

Mij ook. Maar ik heb het gewoon geprobeerd. Misschien moet ze dit wel zeggen van de bazen. In ieder geval heb ik het heel netjes gevraagd en haar verder bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycan-Strife
marco-ruijter schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:48:
[...]

Daarom, het probleem is dat zodra Alternate een indicatie geeft heel veel mensen hier ze er keihard op vastpinnen. Dus waarom indicaties afgeven als je ook gewoon kan communiceren dat er weinig bekend is.
Ja precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovic89
ixrobin schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:48:
[...]

Vanochtend was de wachtrij voor de XC3 Ultra waarschijnlijk kleiner dan het aantal kaarten dat ze vandaag krijgen. Toen stond om 9.35 dat ze daardoor vrije voorraad verwachtten.
Echter ging de verkoop op die kaart toen omhoog, want om 9.50 stond vermeld dat er inmiddels geen vrije voorraad meer zou zijn.

M.a.w. heb geduld, vanavond ga je het weten ;)
Wij hebben het over de Inno3D iChill welke vandaag in vrije voorraad was bij MeGekko.
Zou raar zijn als ze die niet leveren bij klanten zoals ikzelf die al voor de vrije voorraad online was besteld hebben. Maar daar gaan we dan gewoon van uit!

Sorry voor de verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
Markovic89 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:50:
[...]

Wij hebben het over de Inno3D iChill welke vandaag in vrije voorraad was bij MeGekko.
Zou raar zijn als ze die niet leveren bij klanten zoals ikzelf die al voor de vrije voorraad online was besteld hebben. Maar daar gaan we dan gewoon van uit!

Sorry voor de verwarring.
Ik had het ook over de XC3 ultra, waar ik dus op positie 5 sta, en niet geleverd ga krijgen.

Dus daar zouden we minder dan 5 van ontvangen zijn dan... ik ga daar op 5/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilan11
Flghter1982 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:45:
[...]

we gaan zien. het staat immers op de website en hij is er volgens mij zojuist bijgekomen in de tweakers pricewatch. ik ben ze nu aan het bellen om te zien of het een fout betreft of dat ze echt in 10 werkdagen kunnen leveren.

Heb je ze al te pakken gekregen hierover? Anders ga ik zo ook even bellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timh_cs
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-07 10:56
[...]

Ik heb deze net ook besteld, ik ben benieuwd wat ze te vertellen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Gilan11 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:57:
[...]

nummer 2 in de wacht.

echter na wat shop reviews gelezen te hebben vrees ik het ergste.

zie niets anders dan bad reviews met onjuiste voorraden moeilijke communicatie en drama on geld terug te krijgen bij annulering.

ik hoop dat ik deze rollercoaster niet ga doorlopen en dat het ook gewoon goed kan gaan. maar aangezien ik nooit zoveel geluk heb zal het wel niet :P to be continued.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
[...]

Pricewatch staat ook langer dan 12 dagen levertijd. Het gaat bij allemaal om verwachte leverdatum. Elke shops ziet dat we met geld smijten en willen daar graag een graantje in me pikken 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilan11
Flghter1982 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:00:
[...]

nummer 2 in de wacht.

echter na wat shop reviews gelezen te hebben vrees ik het ergste.

zie niets anders dan bad reviews met onjuiste voorraden moeilijke communicatie en drama on geld terug te krijgen bij annulering.

ik hoop dat ik deze rollercoaster niet ga doorlopen en dat het ook gewoon goed kan gaan. maar aangezien ik nooit zoveel geluk heb zal het wel niet :P to be continued.
Haha, geen duidelijke informatie dus over wanneer ze binnen komen? Klinkt niet heel bemoedigend helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-10 09:41
ixrobin schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:41:
Dat is toch gek?
Bij de activatie wordt er toch puur gekeken naar de code zelf en of je hardwarematig een RTX 3080 in je systeem hebt hangen?
Een vriend van me heeft hetzelfde gehad. Videokaart gekocht, voucher zat er toen niet bij en zou op de post worden gedaan. Dag later ontvangen en je raad het al; voucher was de dag ervoor verlopen en kon niet geactiveerd worden.

Wat ze zeggen klopt dus wel maar het is net zo goed kl*te...

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 17:16
(jarig!)
Wanneer krijg je bij megekko de mail dat je product verzonden is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:49
zyraxion schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:09:
Wanneer krijg je bij megekko de mail dat je product verzonden is ?
Zodra die op de post gaat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daruf
Volgens Sicomputers is er 1 3080 ventus te krijgen... wel 950 euro...

https://www.sicomputers.n...-gb-gddr6x-id-804828.html

Voor de liefhebber... mij te hoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:55
[...]

Hij stond er een paar dagen geleden volgens mij ook al op en is toen even weg geweest. Maar nu dus weer terug, wel interessant!

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco-ruijter
[...]

Welke webshop gaat het hier over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toinetto
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22-04 23:29
marco-ruijter schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:15:
[...]

Welke webshop gaat het hier over?
office centre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Cidolfas schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:14:
[...]

Hij stond er een paar dagen geleden volgens mij ook al op en is toen even weg geweest. Maar nu dus weer terug, wel interessant!
Update: net even gebeld. met OfficeCenter

uitgelegd dat ik door de vele slechte reviews toch wel even polshoogte wilde nemen. gewoon telefonisch contact kunnen krijgen dus dat is in ieder geval prima.

ze gaf aan dat het op dit moment erg druk is en dat ze met 2 mensen i.p.v. 6 werkzaam zijn door ziekte en de hele covid-19 situatie. daar kan ik prima respect voor hebben.

ze kon mij niet garanderen dat ik door de onderbezetting keurig op de hoogte gehouden kon worden m.b.t. veranderingen en dat waardeer ik (eerlijkheid).

op 20 oktober kon ze zien dat de leverancier er als het goed is een aantal binnen moest krijgen dus verzoek om tegen die tijd even polshoogte te nemen. er waren er echter niet veel van besteld dus als er een backlog was dan is die nihiel.

we gaan het zien. maar dit is informatie m.b.t. 20 oktober die ik al eerder voorbij heb zien komen dus dat geeft wel wat hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco-ruijter
Heb daar ook net besteld, hoe kan ik zien welke positie ik daar sta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:14

Melkaz

Melkazar

Daruf schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:13:
Volgens Sicomputers is er 1 3080 ventus te krijgen... wel 950 euro...

https://www.sicomputers.n...-gb-gddr6x-id-804828.html

Voor de liefhebber... mij te hoog :)
En dan staat het volgende op de banner: "Top kwaliteit producten voor een eerlijke prijs" :D

Jammer dat de winkels met voorraad dit uithalen maar het was te verwachten helaas. Er lijken maar twee opties te zijn: 1) Ergens aansluiten in de queue, 2) Eentje kopen waar direct voorraad is maar dan wel een premium betalen. Maar dit is eigenlijk off topic..sorry.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Daruf
Melkaz schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:18:
[...]

En dan staat het volgende op de banner: "Top kwaliteit producten voor een eerlijke prijs" :D

Jammer dat de winkels met voorraad dit uithalen maar het was te verwachten helaas. Er lijken maar twee opties te zijn: 1) Ergens aansluiten in de queue, 2) Eentje kopen waar direct voorraad is maar dan wel een premium betalen. Maar dit is eigenlijk off topic..sorry.
Eerlijke prijs is een beetje een rekbaar begrip momenteel... vooral met mensen die zeggen dat het gewoon vraag en aanbod is .....zover boven de msrp vind ik niet meer eerlijk :)

Wacht rustig verder op mijn FTW3 Gaming .... verwacht hem ergens tussen cyberpunk 2077 en 2078.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Bizarre prijs inderdaad. Realiseer je wel dat je 1000 euro betaald voor een kaart die over een tijdje gewoon weer 750 a 800 gaat kosten. Nu voelen mensen met een 2080ti zich al genaaid. Daar komen de mensen die nu de hoofdprijs betalen straks bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Tasminos schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:21:
Bizarre prijs inderdaad. Realiseer je wel dat je 1000 euro betaald voor een kaart die over een tijdje gewoon weer 750 a 800 gaat kosten. Nu voelen mensen met een 2080ti zich al genaaid. Daar komen de mensen die nu de hoofdprijs betalen straks bij.
ook al zou ik 2-3 maanden moeten wachten en krijg ik hem ergens in december. voor 792 euro wil ik best even geduld hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toinetto
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22-04 23:29
Ik ben 1 plek gedaald voor de ASUS Tuf (Non OC) bij Alternate top 10. Iemand die geannuleerd heeft neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicolasVH
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-02-2023
Heb ook even Alternate België gecontacteerd naar wachtrij informatie, want onbegrijpelijk dat er verschillen zijn qua communicatiestrategie tussen Nederland & België mijns inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indynator1
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 27-01-2022
[...]

[Afbeelding]

Cries in X4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE VOLTAGE X2
NicolasVH schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:36:
Heb ook even Alternate België gecontacteerd naar wachtrij informatie, want onbegrijpelijk dat er verschillen zijn qua communicatiestrategie tussen Nederland & België mijns inziens.
Ik vrees dat het antwoord dat je gaat krijgen vrij mager gaat zijn zoals bij iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-10 21:37
Toinetto schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:25:
Ik ben 1 plek gedaald voor de ASUS Tuf (Non OC) bij Alternate top 10. Iemand die geannuleerd heeft neem ik aan.
Ik ben 3 plekken gedaald (sta nu op 350) voor dezelfde kaart. Dus ik denk dat er 3 annuleringen verwerkt zijn, lijken mij geen leveringen zijn geweest dan als ik jouw bericht lees.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contra_mundi
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-10-2023
In een recente update van NVIDIA heeft directeur Jensen Huang aangegeven dat de tekorten voor GeForce RTX 3080- en 3090-kaarten aanhouden tot 2021. Dit probleem wordt veroorzaakt door de enorme hoeveelheid wereldwijd geplaatste bestellingen tijdens de launch en de verwachte extra hoge vraag naar deze series in de decemberperiode. Hierdoor is het niet waarschijnlijk dat alle bestellingen op korte termijn kunnen worden uitgeleverd. Alternate staat dagelijks in contact met haar leveranciers en krijgt regelmatig kleine aantallen videokaarten binnen, die worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Bekijk hieronder de meest gestelde vragen over RTX 3000 serie bestellingen.
Op de Alternate info pagina. Dat gaat hem niet worden in 2020 ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16:37

Jorissie87

No diggity

Tasminos schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:21:
Je weet niet wat de prijzen gaan doen. Zeggen dat deze straks weer 750-800 euro gaan worden is speculatie. Als er echt een 20GB 3080 komt gaat alle aandacht mogelijk daarheen en blijft de huidige variant schaars.

Overigens denk ik dat mensen die het meest genaaid zijn, de mensen zijn die begin september hun 2080ti na een enorme pricedrop voor 400 euro hebben verkocht. Dezelfde mensen die nu misgrijpen voor de beoogde 3080/3090 upgrade wegens schaarste. Die nu een nieuwe (tijdelijke) GPU moeten kopen om toch te kunnen gamen terwijl de 2080ti inmiddels alweer 800+ kost op de V&A.

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Pagina: 1 ... 154 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord