[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 146 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-09 00:18
Volgens deze persoon is het toch wel makkelijk een kaartje te scoren.. wilde hem jullie niet onthouden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/znWTHcmmhE7s6Zv4TFVXYKORkxE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A3ji3Ox2M4IZtoBSIR4JKhWW.png?f=fotoalbum_large

Wat is jullie max om nu een kaart te kunnen kopen?

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bierschuit
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Staat nu: binnenkort verwacht. Inno3d 3090 X4
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1673129?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wesselus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-06-2024
mouzetc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:15:
Volgens deze persoon is het toch wel makkelijk een kaartje te scoren.. wilde hem jullie niet onthouden:

[Afbeelding]

Toch wel 1050 geboden dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCreations
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 13:36
badnews.nl schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:13:
[...]

Ik volg meerdere forums/fora, inclusief die van EVGA zelf.
En zowel Australie als Europa worden daar genegeerd en zijn er zeer kleine leveringen.
EVGA heeft een redelijk open community, en ik ben ook fan van de service van EVGA, maar niet van de distributie van nieuwe producten.
America first (en second) in hun geval, maar ze zijn dan ook een Amerikaans bedrijf.
Waarschijnlijk bedoel je het niet zo, maar als je dat als vervelend ervaar, dan bestel je toch andere merk?

De keuze van EVGA om 1 land voor te laten gaan is ook wel heel begrijpelijk. Het biedt ze logistiek voordeel en 1 land is ieder geval gelukkig. Alternatief is dat ieder land een beetje krijgt en alle landen zeuren dat er zo weinig is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:28

Melkaz

Melkazar

Brr me ipv mijn...Mijn limiet is eigenlijk <850 euro. geen idee waarom :9

Voor de snelle jongens: https://www.coolblue.nl/p...80-gaming-x-trio-10g.html te koop nu voor 889,-

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 14:45

750 max, vind het echt niet meer waard dan dat. Kan ook prima wachten vandaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Powrot op 09-10-2020 13:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jareish
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09 11:45
Ik weet niet of het met geduld te maken heeft. Bijv de PS5 staat ook in pre-order, maar hij is nog niet uit. Dan maakt het wachten niet uit, athans voor mij.

Maar zodra iets uit is, en je ziet anderen om je heen wel het product ontvangen of er is onduidelijkheid over de leverdatum (komt de kaart nu de 10e of de 20e of volgend jaar?), dan raken mensen in 'paniek'.

Of het nu afgunst/egoisme is (ik wil wel eerder aan de beurt zijn... Als ik soms hier de berichten lees hoe mensen richting de klantenservice wel ff willen benadrukken dat ze wel bij de 1e batch horen te zijn) of dat het angst is omdat het niet om een zak pepernoten gaat. Ik denk dat geduld maar een kleine rol speelt.

De shops pakken het ook niet allemaal handig aan. Pre-order mogelijk maken met volledige betaling vooraf, dan vraag je veel aan je supportmedewerkers en emotie van de klant.

Maar OT: Ik heb nu meerdere malen een kaart in mijn winkelwagen gehad zodra er net 1 vrij op de website kwam, maar durfde steeds niet te betalen omdat het niet de kaart was die ik wou hebben. Dan denk ik bij mezelf, ik heb gewoon een 1080Ti die het nu prima doet en speel op moment geen AAA game, waarom maak ik mezelf zo gek :P Ik kan mensen de tip meegeven, als je het niet nodig hebt, sluit dit topic, wacht tot het pakje geleverd wordt, je maakt je zelf gek met die wachtrij tools en dit topic ;p Het lukt mezelf helaas niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 23:45
Ik heb gelijk een MSI Trio 3080 X in afgerekend bij coolblue! even verzending afwachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hugo_ijslijk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-08 14:20
MSI 3080 Gaming X Trio via CoolBlue besteld (was er snel bij). Als het goed is morgen levering! Scheelt weer t.o.v. de 180e in de rij bij Megekko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akirasendoun
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-01 00:25
Zo juist bij cb msi gaming trio 3080 te koop! Grijp je kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierschuit
  • Niet online
Me three.
Dus 3 zijn er besteld (vanaf Tweakers dan)... Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:23
890 euro... sorry jongens maar ik sla over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Hier ook besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesselus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-06-2024
Hugo_ijslijk schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:21:
MSI 3080 Gaming X Trio via CoolBlue besteld (was er snel bij). Als het goed is morgen levering! Scheelt weer t.o.v. de 180e in de rij bij Megekko
Die van 889,-? Grote premium voor een korte levertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Ik sla hem ook over, zie hem nog op groen/voorraad staan maar hij past niet in mijn behuizing (en beetje prijzig). Succes allemaal!

edit: en uitverkocht! Jeetje die zullen wel denken, laten we er de volgende keer nog 50,- bij gooien ze verkopen toch wel.

[ Voor 32% gewijzigd door Melkaz op 09-10-2020 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierschuit
  • Niet online
wesselus schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:22:
[...]

Valt wel mee, gratis levering. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-09 21:05
Melkaz schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:19:
[...]

Voor de snelle jongens: https://www.coolblue.nl/p...80-gaming-x-trio-10g.html te koop nu voor 889,-
Thanks! Besteld! Kijken of ze de levering voor morgen kunnen waar maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
wesselus schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:19:
[...]

Toch wel 1050 geboden dus?
Nee. Had 950 geboden! Nu hopelijk een MSI tri te pakken tho!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjuuh23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-06 11:56
Besteld! Bedankt voor de tweaker die de notificatie stuurde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo_ijslijk
  • Laatst online: 14-08 14:20
wesselus schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:22:
[...]

Tja, prijzen zijn idioot vergeleken met adviesprijzen. Maar het is 40 euro meer dan ik bij Megekko heb betaald. Om 'm dit jaar dan nog te krijgen heb ik het er wel voor over. Maar dat is ook een persoonlijke afweging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:23
Denk toch dat velen van jullie spijt gaan krijgen zodra AMD met hun kaarten op de markt komt. Let maar eens op hoe snel de voorraden dan direct beschikbaar zijn zonder premium :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluizenbol
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-08-2021
Ik heb een bestelbevestiging voor de TRIO, dus ik denk dat het gelukt is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diehardje22
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-06 15:53
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Iwgvi9e.png

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meidengroep
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-10-2024
Ook net de trio bij CB besteld, duimen dat hij niet geannuleerd wordt. Kan ik rustig slapen tot ik een Strix OC kan krijgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• killer2
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:45
Wilde hem ook wel bestellen maar is net te lang voor in mijn kast :)
Net 2 cm langer dan de ventus

323mm 305mm

Gelukkig heb ik al een Ventus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marco-ruijter
  • Laatst online: 31-07 10:27
Markovic89 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:00:
[...]

De instelling van Alternate is waardeloos. Daar is echt geen speld tussen te krijgen. Ik had ze hoog zitten maar hun gedrag rondom deze lancering kan ik niet goedpraten.

Dit is echt een big event geweest qua IT-Hardware launch. En als je hier dan zo mee omgaat. MeGekko heeft de oorlog om de 3070 bestellingen nu al gewonnen omdat Alternate zo veel bad press heeft gehad in de community nu. Ze zouden daar iemand als communicatie manager moeten aannemen. Ik denk dat ze een veels te korte termijn visie hebben gehanteerd in deze zaak.
Ja maar laten we ook heel eerlijk zijn, 80% van ons 3080 pre orders mensen zijn beetje gefrustreerd en willen liever gister dan vandaag de kaart in huis hebben. Dat betekent dat Alternate een onwijze shitstorm aan vragen en pissige mailtjes krijgt van klanten. Ik durf te wedden dat zelfs Megekko ondanks hun nette updates een shit storm aan mailtjes krijgen.

Ik vind het prima dan dat een bedrijf zoiets heeft van......joh hier heb je een wachtrij en met een redelijk standaaard status update. Maar alsnog hebben veel mensen het idee dat hun onrecht wordt aangedaan doordat Alternate een vrij passieve houding heeft. Maar kom op, Alternate verkoopt echt niet alleen maar 3080/3090 en heeft geen 20 man zitten die ieder uur met de leverancier bellen.

Daarnaast kunnen mensen heel veel zeggen over de houding van Alternate, maaar Alternate is vrijwel de enige shop in Nederland die de launch/orginele prijzen erop na houdt. De rest zitten er gemiddeld rustig 100-150 euro bovenop. Eigenlijk als je het gaat vergelijken......Megekko was bij launch de Gaming X Trio al direct 849 euro, dat is ruim 80 euro boven wat ik bij Alternate voor de kaart heb betaald. Ik sta positie 7 nu en kan gewoon mijn positie checken.

[ Voor 13% gewijzigd door marco-ruijter op 09-10-2020 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRickkert
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-11-2023
Hier ook via CB nu duimen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Heb echt t idee dat er 200 bestellingen zijn geplaatst. Ben benieuwd of ze kunnen waarmaken! Coolblue heeft een redelijke voorraadstatus volgens mij, fingers crossed!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel91
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-12-2020
marco-ruijter schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:26:
[...]

Ja maar laten we ook heel eerlijk zijn, 80% van ons 3080 pre orders mensen zijn beetje gefrustreerd en willen liever gister dan vandaag de kaart in huis hebben. Dat betekent dat Alternate een onwijze shitstorm aan vragen en pissige mailtjes krijgt van klanten. Ik durf te wedden dat zelfs Megekko ondanks hun nette updates een shit storm aan mailtjes krijgen.

Ik vind het prima dan dat een bedrijf zoiets heeft van......joh hier heb je een wachtrij en met een redelijk standaaard status update. Maar alsnog hebben veel mensen het idee dat hun onrecht wordt aangedaan doordat Alternate een vrij passieve houding heeft. Maar kom op, Alternate verkoopt echt niet alleen maar 3080/3090 en heeft geen 20 man zitten die ieder uur met de leverancier bellen.
Precies, ik heb vaak het vermoeden dat veel mensen niet door hebben hoe duur al die supportmailtjes etc zijn. Als je 15-20minuten met een klant bezig bent (opzoeken levertijden etc etc) ben je als bedrijf dus zo weer 20euro aan loon kwijt.

edit: ik zeg loon, ik bedoel natuurlijk algemene kosten, dus loon + werkplekken etc

[ Voor 3% gewijzigd door Michiel91 op 09-10-2020 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pluizenbol
mouzetc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:28:
Heb echt t idee dat er 200 bestellingen zijn geplaatst. Ben benieuwd of ze kunnen waarmaken! Coolblue heeft een redelijke voorraadstatus volgens mij, fingers crossed!
Hij versprong eigenlijk vrij snel. Niet net zoals het geintje van Azerty van de week waar een kaart nog 2uur nadat ie uitverkocht was, op nog leverbaar stond :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maggotcarrier
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-08 07:54
mouzetc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:28:
Ik twijfelde en uiteindelijk niet doorgezet. Was al op overzicht pagina voor betaling met credit card, bij verversen werd de cart leeggehaald. Dus volgens mij is het systeem redelijk correct met levertijd.

Eerder ook dingen besteld met 1 voorraad, is daarna gelijk niet meer te bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freaky Max
Hier ook bevestiging binnen!
Net op tijd voor mijn weekje vakantie thuis :) :) :)
Het was 100 euro duurder maar dat is het wel waard als hij morgen in mijn PC zit :P

En bij Alternate sta ik nog steeds op dezelfde plek in de wachtrij voor dezelfde kaart...
Of Alternate heeft niet besteld bij hun leveranciers of ze moeten hun inkopers een schop onder hun kont geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Freaky Max schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:30:
[...]

Hier ook bevestiging binnen!
Net op tijd voor mijn weekje vakantie thuis :) :) :)
Het was 100 euro duurder maar dat is het wel waard als hij morgen in mijn PC zit :P

En bij Alternate sta ik nog steeds op dezelfde plek in de wachtrij voor dezelfde kaart...
Of Alternate heeft niet besteld bij hun leveranciers of ze moeten hun inkopers een schop onder hun kont geven.
Dit is puur een bevestiging van bestelling. Pas bij bevestiging van verzending juichen he ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maggotcarrier
Vraag: had iemand aanmeldingen voor voorraad status voor de TUF 3080 normal en de Trio actief en zo ja, zijn deze verstuurd? CoolBlue bedoel ik dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Voor de geoefende manuele F'5ers onder ons, als je op Coolblue kijkt onder de RTX 3000 pagina kan je precies zien welke kaarten al in de verkoop zijn gegaan vandaag. Deze hebben namelijk de text "Tijdelijk uitverkocht" terwijl de kaarten die (hopelijk snel?) binnenkort te koop komen is de status "Binnenkort leverbaar"

Samengevat vandaag:
  • Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming 10G is vanochtend te koop geweest rond 09:40
  • Asus GeForce RTX 3090 TUF Gaming 24G is vanochtend te koop geweest rond 09:40
  • MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G was zojuist enkele minuten te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renect
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 19:43
Tweakers!

Ik ben benieuwd, ik zie bijna niets meer over mensen met een Founders Edition.
Kunnen we een poll opzetten waarbij iedereen kan aanvinken welke kaart ze hebben en sinds wanneer?

Ben aardig benieuwd wat nou de levertijden zijn ten opzichte van het aantal over een periode van 3 weken :)

PS
Nogsteeds blij met mijn 3080 FE :) :) GL ALL

[CiP] Thermaltake Xaser III RoG Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 17:16
Godvedomme... zit ik van 9 tot 13:15 te monitoren, moet ik om 13:20 aanzetten naar het werk tot 13:30 en zijn ze al weg hahaha. man man man :p :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rabbitto
Maggotcarrier schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:33:
Vraag: had iemand aanmeldingen voor voorraad status voor de TUF 3080 normal en de Trio actief en zo ja, zijn deze verstuurd? CoolBlue bedoel ik dan.
Ik had een notificatie aanstaan voor alle kaarten. Deze mails zijn nooit verstuurd (ook niet achteraf bij de TUF nadat deze vanochtend weer was uitverkocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankrox
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-09 15:08
zyraxion schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:35:
Godvedomme... zit ik van 9 tot 13:15 te monitoren, moet ik om 13:20 aanzetten naar het werk tot 13:30 en zijn ze al weg hahaha. man man man :p :+
hier precies hetzelfde. was net ff wat werkzaken aan het regelen, in de 10 minuten dat ik niet op coolblue keek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maggotcarrier
Rabbitto schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:35:
[...]

Ik had een notificatie aanstaan voor alle kaarten. Deze mails zijn nooit verstuurd (ook niet achteraf bij de TUF nadat deze vanochtend weer was uitverkocht).
Daar was ik al bang voor. Was op tijd geweest voor de MSI Trio als ik op bestellen had gedrukt maar zit te azen op de Strix OC. Maar dan wordt het toch distill.io of een scriptje de lucht in gooien..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rabbitto
Maggotcarrier schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:36:
[...]

Daar was ik al bang voor. Was op tijd geweest voor de MSI Trio als ik op bestellen had gedrukt maar zit te azen op de Strix OC. Maar dan wordt het toch distill.io of een scriptje de lucht in gooien..
Ik denk dat er niets anders op zit. Ik monitor Coolblue de hele week met Check4Change addon via firefox. Hij ging vandaag dus 2 keer af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zyraxion
frankrox schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:36:
[...]

hier precies hetzelfde. was net ff wat werkzaken aan het regelen, in de 10 minuten dat ik niet op coolblue keek :+
ongelofelijk toch haha, Ergens vind ik wel een leuk spelletje :9 Who gets a card ? :9
Heb toch een chille job dus kan min of meer monitoren tot vanavond 6 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco-ruijter
Hele stomme vraag.

Ik heb nu een CX 48 als monitor. Met een highspeed hdmi kabel. Moet ik voor de HDMI 2.1 ook een speciale HDMI 2.1 kabel bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
Nu leverbaar bij Alternate(INNO3D GeForce RTX 3090 iChill X4 ): https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1673129?

[ Voor 12% gewijzigd door PeterPanda op 09-10-2020 13:41 ]

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Decibel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15-09 09:49
marco-ruijter schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:40:
Hele stomme vraag.

Ik heb nu een CX 48 als monitor. Met een highspeed hdmi kabel. Moet ik voor de HDMI 2.1 ook een speciale HDMI 2.1 kabel bestellen?
Redelijk off-topic. Maar het antwoord is Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jody2k
  • Laatst online: 20-09 13:20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freaky Max
zyraxion schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:35:
Ik had dat met de laatste FE drop... Moest toen de kinderen naar bed brengen... Was 10 minuten weg _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierschuit
  • Niet online
Freaky Max schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:41:
[...]

Ik had dat met de laatste FE drop... Moest toen de kinderen naar bed brengen... Was 10 minuten weg _O-
Heb je ze nog gestraft? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco-ruijter
Oehhhh zou er dan bij Alternate kaarten binnen gekomen zijn en dat die nu verwerkt worden. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaapenstaart
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 15:13
Nice, congrats met de MSI GAMING X bestellingen.

Vanochtend dankzij dit topic een ASUS TUF 3080 te pakken te gekregen via CB. Heb helaas de GAMING X trio van zojuist gemist, is er toevallig een Tweaker dit zijn GAMING X wilt ruilen tegen mijn ASUS TUF, uiteraard met bijbetaling van mijn kant?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zyraxion
Freaky Max schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:41:
[...]

haha das idd zeer zuur dan haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freaky Max
mouzetc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:33:
[...]

Dit is puur een bevestiging van bestelling. Pas bij bevestiging van verzending juichen he ;)
Cool Blue blokkeert het artikel zodra het in je winkelmand zit heb ik gehoord...
En anders, jammer maar ik ga dan niet huilen en klagen :P
De jacht hoort erbij }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jareish
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09 11:45
Freaky Max schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:43:
[...]

Cool Blue blokkeert het artikel zodra het in je winkelmand zit heb ik gehoord...
Nee, ik had de TUF in mijn winkelmand, en bij de laatste stap van betalen was de mand leef toen ik 1 stapje terug ging om te kijken of ik alles goed had in gevuld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kilmister69
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 04-12-2020
Toch grappig, ik had ruim de tijd om die MSI kaart op coolblue te kopen, maar voor de prijs van een strix toch maar niet gedaan.

Nu mag Asus mijn loyaliteit bedanken door wat Strix non OCs te versturen, dankuwel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hebben mensen al een verzendbevestiging voor morgen gekregen van Coolblue voor de TUF kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maggotcarrier
Freaky Max schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:43:
[...]

Edit: ze blokkeren het dus eigenlijk niet.
Totdat ze op zijn omdat anderen hun bestelling hebben afgerond, ik was in de laatste stap voor bestellen en bij verversen werd de cart leeggehaald (besloten niet de MSI Trio te bestellen).

[ Voor 4% gewijzigd door Maggotcarrier op 09-10-2020 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:43
Jareish schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:44:
[...]

Nee, ik had de TUF in mijn winkelmand, en bij de laatste stap van betalen was de mand leef toen ik 1 stapje terug ging om te kijken of ik alles goed had in gevuld.
Had ik met Trio, toen ik wilde betalen. Het is niet anders

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapenstaart
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 15:13
Tasminos schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:45:
Hebben mensen al een verzendbevestiging voor morgen gekregen van Coolblue voor de TUF kaarten?
Hier nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbinb1993
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-08 07:54
Vinnie84 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:19:
Ik ben voor de 3080 Trio sinds gisteren 2 plaatsen opgeschoven. Van 152 naar 150. Was dit de grote levering bij Megekko!?
De levering van de Gaming X Trio op megekko is blijkbaar nog een dag uitgesteld. Dit staat nu in de statement op de website: "De RTX 3080 Gaming X trio 10G laat helaas nog een werkdag op zich wachten.". Ik sta zelf bijna vooraan de wachtrij bij Alternate, ben wel benieuwd hoeveel megekko er binnen gaat krijgen. Alternate had er een paar dagen geleden maar 5 binnen gehad.

[ Voor 16% gewijzigd door Robbinb1993 op 09-10-2020 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierschuit
  • Niet online
Het is toch wel een beetje opmerkelijk dat een grote van-alles-wat webshop (cool-blue) de geliefde kaarten sneller kan leveren dan dedicated computer shops, al dan niet ook van groot formaat.

Ben wel benieuwd of er een soort van verdeelsleutel bestaat die toeleveranciers/importeurs hanteren voor het uitreiken van dit soort producten onder hun afnemers in NL/EU.

Nooit verwacht dat ik de kans zou krijgen om bij cool-blue te kunnen scoren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razeal
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-02-2024
Robbinb1993 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:49:
[...]

De levering van de Gaming X Trio op megekko is blijkbaar nog een dag uitgesteld. Dit staat nu in de statement op de website: "De RTX 3080 Gaming X trio 10G laat helaas nog een werkdag op zich wachten.". Ik sta zelf bijna vooraan de wachtrij bij Alternate, ben wel benieuwd hoeveel megekko er binnen gaat krijgen. Alternate had er een paar dagen geleden maar 5 binnen gehad.
Klopt, 3 weken wachten en dan krijgen ze 5 kaarten binnen, ik vraag me af wie hier schuldig aan bevonden kan worden. Alternate of MSI zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:55
bierschuit schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:54:
Het is toch wel een beetje opmerkelijk dat een grote van-alles-wat webshop (cool-blue) de geliefde kaarten sneller kan leveren dan dedicated computer shops, al dan niet ook van groot formaat.

Ben wel benieuwd of er een soort van verdeelsleutel bestaat die toeleveranciers/importeurs hanteren voor het uitreiken van dit soort producten onder hun afnemers in NL/EU.

Heeft alles te maken met de Nvidia partnerships. Zij zullen simpelweg meer/eerder kaarten krijgen dan non-partners.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timba-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 16:04
Hoezo? Coolblue heeft echt een fantastische klantenservice hoor.. Als het maar even kan dan bestel ik bij hun. Alles is altijd goed geregeld en ze doen nergens moeilijk over. Je kan ook alles terugsturen binnen 30 dagen zonder enig probleem. De prijsopslag heb ik er gewoon voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 14:45
DVDL schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:57:
[...]

Heeft alles te maken met de Nvidia partnerships. Zij zullen simpelweg meer/eerder kaarten krijgen dan non-partners.
Je bedoelt zeker partners zoals Paradigit die 0 Asus tuf kaarten hebben kunnen leveren sinds launch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jody2k
  • Laatst online: 20-09 13:20
Coolblue is idd een grote keten in belgie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
[...]

Bedankt Melkaz,

Heb een trio kunnen scoren bij CB.
Nu nog wachten op de verzendbevestiging en daarna mijn 2 opties bij Megekko (3080 strix) annuleren. Ik ben nu 2600 euries armer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:55
Powrot schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:59:
[...]

Je bedoelt zeker partners zoals Paradigit die 0 Asus tuf kaarten hebben kunnen leveren sinds launch :+
Wat er komt wordt verdeeld. En er komt heel weinig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRickkert

Coolblue heeft ook de afgelopen weken nog niets uitgebracht, waardoor ze een kleine voorraad nu in 1x kunnen verkopen, niks mis mee al vraag je het mij (denk zelfs dat ze in totaal minder verschepen dan een megekko etc). Schept in ieder geval geen verwachtingen en dikke wachtrijen. Plus de service daar is top!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorisc_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 11:08

huh wat is dit voor vergelijking? Coolblue zet het product pas online wanneer ze het in hun magazijn hebben liggen en versturen er op die dag dus meteen bijvoorbeeld 10. Dit is vandaag pas gebeurt terwijl de release al enkele weken geleden was.

Bij andere computer winkels staan er honderden bestellingen open en worden deze geleidelijk verstuurd. Zelfs op de release day waren er al een handje vol gelukkige.
In verhouding hebben de computerwinkels al veel meer geleverd dan Coolblue. Bij Megekko is er zelfs iemand van plek #54 naar verstuurd gegaan in 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razeal
Heb net sneaky sneaky even bij coolblue gekeken en toen stond de MSI gaming x trio toch nog op 'beperkte voorraad bestel snel'.
Zal ongetwijfeld niet voorradig zijn maar toch maar even gezegd dat ik hem morgen op kom halen in de winkel en daar wel betaal, niet geschoten.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiZhini
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-11-2022
Iemand hier die bij Alternate BE besteld heeft en na de initial launch een kaart heeft gekregen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchRookie007
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-09 16:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AYkGQUhhdHSUrIiTgDwc9IRk6TA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zEH9mr83DJNuxdcSKUpcJpyy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jhQjRZo_tTgxuAGcwkLArBcqrv8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UourFst4yjrsy7mE5J2WMGOS.jpg?%0D%0Af=fotoalbum_large

Net binnen gekregen via Informatique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:54
Tasminos schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:45:
Jup, me. Wordt vanavond geleverd (RTX 3090 TUF).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steaktartaar
  • Laatst online: 04-06-2023
https://twitter.com/TonesBe/status/1314514808792846336?s=19

Tones heeft eindelijk iets binnengekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven02
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-05-2024
Yonix schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:05:
[...]

Jup, me. Wordt vanavond geleverd (RTX 3090 TUF).
Hebben ze nog steeds vandaag bezorgd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razeal
ehhh, niet overtuigd dat dit klopt..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BfhvvePhLFdL68RGRn5kRRP2z34=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/R6V1Mqkw7VM2aBVP1dLTME6k.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:54
Sven02 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:06:
[...]

Hebben ze nog steeds vandaag bezorgd?
Ligt aan het artikel en de tijd van bestelling denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRickkert
Dacht even een eagle in het wild te zien, maar weer een gaming! Veel plezier kerel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freaky Max
Razeal schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:08:
[Afbeelding]
Waarom niet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZKevin
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 04-05 12:40
Razeal schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:08:
[Afbeelding]
Dat is de 2080.

[ Voor 32% gewijzigd door ZKevin op 09-10-2020 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxxion
  • Laatst online: 16-10-2020
is een 2080 super...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiZhini
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-11-2022
er staat super 2080. Ik veronderstel dat hij een 3080 heeft bested

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy_NL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-01-2024
Zojuist met Coolblue gebeld om te bevestigen dat mijn kaart morgen geleverd zou worden (ik had alleen een orderbevestigingsmail binnen gekregen), helaas bleek dat ik inderdaad te laat was (mail verstuurd om 9:44) en de kaart kon morgen niet geleverd worden. Meteen de bestelling geannuleerd...

I stuck my head out of the window and got arrested for mooning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
Maggotcarrier schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:47:
[...]

Edit: ze blokkeren het dus eigenlijk niet.
Totdat ze op zijn omdat anderen hun bestelling hebben afgerond, ik was in de laatste stap voor bestellen en bij verversen werd de cart leeggehaald (besloten niet de MSI Trio te bestellen).
Ik ga er dan vanuit dat bij betalen de melding komt: niet meer op voorraad.
Maar goed, we zien wel. Even gekeken naar mijn vorige Cool Blue bestellingen en meestal krijg je binnen twee uur een verzendbevestiging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razeal
Dank u zeer vriendelijk, je hebt helemaal gelijk, toch maar even annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Net aan Azerty gevraagd of ze iets van een indicatie konden geven over levertijd; of er een levering verwacht wordt, etc. Maar daar kunnen (of willen) ze niets over zeggen. Dus iedereen die bij Azerty heeft bestelt (incl. ikzelf) zal geduldig moeten afwachten. :)
@Azerty_nl om 13:47:
Goedemiddag, bedankt voor je bericht. Op dit moment zijn de verschillende kaarten in de GeForce RTX 30-serie wereldwijd slecht leverbaar. Vanuit Azerty zien we dat er langzaamaan kaarten binnen beginnen te komen in de Benelux. Dit gaat helaas nog om kleine aantallen en het is nog onbekend wanneer welke videokaarten in welke hoeveelheden binnenkomen. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk alle bestellingen uit te leveren en meer voorraden veilig te stellen voor onze klanten.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:55
Razeal schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:11:
[...]

Dank u zeer vriendelijk, je hebt helemaal gelijk, toch maar even annuleren.
Whaha lolz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DijkvanPieter
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 16:01
Voor de liefhebbers, 4 stuks voorraad

https://azerty.nl/product...-gf-rtx-3090-24-gb-gddr6x

[ Voor 6% gewijzigd door DijkvanPieter op 09-10-2020 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
WiseGuy_NL schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:10:
Zojuist met Coolblue gebeld om te bevestigen dat mijn kaart morgen geleverd zou worden (ik had alleen een orderbevestigingsmail binnen gekregen), helaas bleek dat ik inderdaad te laat was (mail verstuurd om 9:44) en de kaart kon morgen niet geleverd worden. Meteen de bestelling geannuleerd...
Hmm dat is kak, beloofd niet veel goeds!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierschuit
  • Niet online
TheRickkert schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:02:
[...]
Coolblue heeft ook de afgelopen weken nog niets uitgebracht, waardoor ze een kleine voorraad nu in 1x kunnen verkopen, niks mis mee al vraag je het mij (denk zelfs dat ze in totaal minder verschepen dan een megekko etc). Schept in ieder geval geen verwachtingen en dikke wachtrijen. Plus de service daar is top!
Ooh.. Ze zijn dus net begonnen met het verkopen ervan. Dat wist ik dus niet.
Ik ben ook het met je eens dat ze hun verkoop goed voor elkaar hebben met het alleen kunnen bestellen wat er leverbaar is. Duidelijk en simpel.
Verder kwam het nooit in me op om losse computer onderdelen bij coolblue te bestellen, misschien is het wel ouderdom van mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Priester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 19:56
Waar blijven die 3080 X4 kaarten! Beetje jammer dat deze nu eerder komen dan de betaalbare broertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
WiseGuy_NL schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:10:
Weird. Coolblue staat bekend om hun strakke IT systeem die de voorraad netjes koppelt met de website. Als iemand iets op voorraad in zijn winkelwagen plaatst kom je er ook niet tussen. Waarschijnlijk een aantal Coolblue medewerkers die m liever voor hunzelf willen hebben ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
Tasminos schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:17:
[...]

Weird. Coolblue staat bekend om hun strakke IT systeem die de voorraad netjes koppelt met de website. Als iemand iets op voorraad in zijn winkelwagen plaatst kom je er ook niet tussen. Waarschijnlijk een aantal Coolblue medewerkers die m liever voor hunzelf willen hebben ;) ;)
Onzin inderdaad, bij coolblue is alles geautomatiseerd van bestelproces tot verzending

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 20:06

CyberDonky

DealBytes

in2duhCore schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:20:
[...]

Onzin inderdaad, bij coolblue is alles geautomatiseerd van bestelproces tot verzending
Hiermee heb ik goeie hoop! Bij mij staat "Bestelling in goede orde ontvangen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 07:26
CyberDonky schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:22:
[...]

Hiermee heb ik goeie hoop! Bij mij staat "Bestelling in goede orde ontvangen".
Die melding heb ik ook nog op dit moment.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pluizenbol
Skybiker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:24:
[...]

Die melding heb ik ook nog op dit moment.
Same. Maar het zal wel goedkomen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sinova79
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-01 13:07
Pluizenbol schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:28:
[...]

Same. Maar het zal wel goedkomen :)
Me too!🤗 We wachten het af👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRickkert
sinova79 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:30:
[...]

Me too!🤗 We wachten het af👍
Plus bellen is zinloos, je moet eerst 20 min wachten hahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
DiZhO schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:10:
[...]

er staat super 2080. Ik veronderstel dat hij een 3080 heeft bested
Ik heb ook de 3080 Trio besteld bij CB en daar staat wel het juiste plaatje bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
Goed blijven opletten toch, was daarnet ook eventje euforisch maar toen zag ik idd dat het 2080 was en nie 3080 8)7
Pagina: 1 ... 146 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord