Dan hebben ze een best grote lading Ventus kaarten binnengekregen dan vergeleken met andere kaarten/modellen.killer2 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:02:
WTF die van mij staat op uitgeleverd, geen mail of wat dan ook gehad stond op plek 26 voor MSI ventus
bijzonder zeg , maar is dus onderweg(alternate dus)
Nee niks geleverd is een annulering althans daar ga ik vanuit. Ik ben de eerste voor de ultra en mijn bestelling staat nog steeds niet op voorraad. Vind het wel apart dat ze niet weten wanneer het komt gezien de kaarten verzonden zijn moeten ze toch exact weten waar het bevind.lukjah schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 14:27:
Ik ben 1! plek opgeschoven van 12 naar 11 bij alternate voor XC3 gaming. Zou alternate er dan echt maar 1 hebben gekregen met de grote beloftes van EVGA? Dan zou ik wel teleurgesteld zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Cyrus The Virus op 07-10-2020 15:10 ]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Misschien al gemeld..
EVGA heeft de voorwaarde bij EVGA bij bestellen aangepast?
Wat ik las (Jacob), the notifiy knop zorgt voor de wachtlijst.
dus als er nieuwe kaarten beschikbaar zijn, worden deze op volgorde naar de mail addressen gestuurd en heb je 8 uur om de kaart te bestellen.
https://forums.evga.com/N...out-Process-m3108092.aspx
We have made some changes to the checkout process for EVGA.com 30 Series orders. Now we are using a queue based notification system.
To sign up, use the notification button on the product you would like to be notified for. For everyone who already used the notify button previously, you are already entered. Once product is available (and it is your turn to purchase), you will receive a secure email that will allow you to purchase the product that you received a notification for. Please note that you have 8 hours to place your order, if your order is not complete within 8 hours, the product will be released back into queue system.
Also note that this system will be available for US store first and evaluating for other regions.
dus als er nieuwe kaarten beschikbaar zijn, worden deze op volgorde naar de mail addressen gestuurd en heb je 8 uur om de kaart te bestellen.
We have made some changes to the checkout process for EVGA.com 30 Series orders. Now we are using a queue based notification system.
To sign up, use the notification button on the product you would like to be notified for. For everyone who already used the notify button previously, you are already entered. Once product is available (and it is your turn to purchase), you will receive a secure email that will allow you to purchase the product that you received a notification for. Please note that you have 8 hours to place your order, if your order is not complete within 8 hours, the product will be released back into queue system.
Also note that this system will be available for US store first and evaluating for other regions.
[ Voor 4% gewijzigd door badnews.nl op 07-10-2020 15:17 ]
Voorloping geld dit alleen nog voor de US shop....badnews.nl schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:10:
Misschien al gemeld..
overheen gelezen.. hopelijk werkt het, en dan invoeren voor de rest.Daruf schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:12:
[...]
Voorloping geld dit alleen nog voor de US shop....
vorige keer waren de kaarten om 6:00 in de morgen aanwezig (een paar FTW's), toen ik nog sliep.
wel een rede om alvast op notify te drukken...:)
[ Voor 7% gewijzigd door badnews.nl op 07-10-2020 15:14 ]
Ik heb twee of drie keer iets besteld en dat is altijd goed afgehandeld. Ik heb dus nooit een reden gehad om ze te bellen en zal dat ook niet zonder reden doen. Als je slechte ervaringen hebt bij de winkel, dan is het begrijpelijk dat je ze niet meer vertrouwd. Maar dat staat los van de 30XX launch.JaTochNietDan schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 14:51:
[...]
Waaat? Moet je ze voor de gein eens bellen.I dare you.Die gasten nemen never op.Of de hoorn wordt er gewoon opgeflikkerd.
Daar 1 keer een bak laten bouwen, nooit meer.
Klantenservice bestaat niet daar.Echt een drama zaak.
En met de 3080/90 reeks hebben ze het voor een hoop mensen ook verziekt, terecht dat men niet happy is met deze toko.
Ik lees dat Alternate toch de prijs van een kaart heeft verhoogd met 180 euro, maar dat lijkt mij een uitzondering. Hoeveel modellen zijn er en hoeveel hebben een woekerprijs? Alle modellen die ik heb gezien zijn in elk geval veel goedkoper dan bij de concurrentie. Als de prijs van slechts één of twee kaarten omhoog zijn gegaan, denk ik eerder dat dit ligt aan een fabrikant die de prijs omhoog wilde of een prijs die te laag stond. Uiteraard heb ik het over de Nederlandse Alternate en niet de Belgische of Duitse.
En ja, ik geloof echt dat Alternate weinig zicht heeft op wat er binnen gaat komen. Wellicht dat ze weten wat ze de komende week kunnen verwachten, maar niet veel meer dan dat. Nattevingerwerk hebben we niets aan. Het kan ons op korte termijn geruststellen, maar op lange termijn zijn we weer teleurgesteld.
Kan je ook ergens bij Amazon een wachtrij opvragen?
Verder heb ik daar de MSI X gaming trio staan, kameraad had daar gisteren de Ventus besteld.
Echter krijgt hij vandaag ineens een annulering van de ventus zonder verdere comment.
Verder heb ik daar de MSI X gaming trio staan, kameraad had daar gisteren de Ventus besteld.
Echter krijgt hij vandaag ineens een annulering van de ventus zonder verdere comment.
Never ever financial advice...
Net bestelling gedaan bij Alternate voor Asus RTX 3080 TUF (non OC)
Wachtrij positie: 551... dat gaat voorjaar 2021 worden of zoiets
Wachtrij positie: 551... dat gaat voorjaar 2021 worden of zoiets

Via Max ICT de Asus Tuf 3080 (non OC) besteld. Er staat nu een verwachte leverdatum van 28-10-2020. Of dit nou echt de leverdatum is of besteldatum + 3 weken weet ik niet, maar het is in ieder geval een indicatie.
Intussen is bij Copaco de leverdatum voor de MSI GEFORCE RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC aangepast, van 12/10 naar 09/11
http://airteamimages.com/bram-botterman_pid1007.html
Max ICT doet de besteldatum + 3 weken geloof ik als ze het niet weten. Morgen staat het waarschijnlijk op de 29ste.Superduif schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:16:
Via Max ICT de Asus Tuf 3080 (non OC) besteld. Er staat nu een verwachte leverdatum van 28-10-2020. Of dit nou echt de leverdatum is of besteldatum + 3 weken weet ik niet, maar het is in ieder geval een indicatie.
Helaas, je krijgt een vrij generiek antwoord van Amazon klantenservice. Dezelfde info als die jij in je overzicht te zien krijgt.kazzzdafke schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:14:
Kan je ook ergens bij Amazon een wachtrij opvragen?
Heb er zelf al een tijdje een TUF in de wacht staan.
Mijn status van de MSI GeForce RTX 3080, 10GB, Gaming X Trio, besteld bij informatique om 15.02 (stond 1e) is zojuist veranderd naar uitgeleverd. Verzendbevestigingen van informatique zijn vaak pas later in de middag/avond...ben benieuwd! Mocht het kloppen valt het me alles mee in ieder geval
.
Edit: En de verzendbevestiging is zowaar heel snel dit keer. Morgen binnen!
[ Voor 11% gewijzigd door dvincent op 07-10-2020 15:29 ]
Toevallig heb ik net de klantenservice van Copaco gesproken. Leverancier heeft aangegeven dat de zending vertraagd is. Ze wachten nog op reactie wanneer MSI wel levert. De datum 09/11 is dus voorlopig en staat niet vast.. kan goed/slecht uitpakken.Bottie schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:18:
Intussen is bij Copaco de leverdatum voor de MSI GEFORCE RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC aangepast, van 12/10 naar 09/11
Zojuist de verzendbevestiging van Alternate gekregen, mijn Gigabyte RTX 3080 Gaming OC 10G is onderweg. Vanaf vrijdag stond ik op plaats 14 in de wachtrij en vandaag is dat ineens naar 1 gegaan, een paar uur later kreeg ik bericht dat hij opgestuurd is!
Gisteren dus al een andere opgehaald en die zit al in mijn PC maar degene die morgen binnenkomt gaat naar een vriend die voorheen een Asus TUF non-OC in bestelling had staan (maar op plaats 239 in de wachtrij stond). Zo hebben we toch allebei nog dit jaar een RTX 3080 in huis!
Gisteren dus al een andere opgehaald en die zit al in mijn PC maar degene die morgen binnenkomt gaat naar een vriend die voorheen een Asus TUF non-OC in bestelling had staan (maar op plaats 239 in de wachtrij stond). Zo hebben we toch allebei nog dit jaar een RTX 3080 in huis!
Tot voor kort 15e in de rij voor de MSI Ventus. Inmiddels heb ik een mail ontvangen van Alternate dat hij bij DHL is aangemeld. Het ziet er naar uit dat het voor deze kaart om een relatief grotere batch gaat.
Voor de geïnteresseerden, mijn bestelling was op de dag van release op 14:52 besteld en op 14:57 verwerkt.
Voor de geïnteresseerden, mijn bestelling was op de dag van release op 14:52 besteld en op 14:57 verwerkt.
Ik had 17-09 een MSI Gaming X trio besteld rond 15:10 bij CD-romland en de volgende dag gevraagd op welke plek ik stond, dat was 161.
Vandaag weer gevraagd en sta nu op 98. Zullen vooral annuleringen zijn geweest, maar toch.
Hopen dat ie over een paar weken binnenkomt
Vandaag weer gevraagd en sta nu op 98. Zullen vooral annuleringen zijn geweest, maar toch.
Hopen dat ie over een paar weken binnenkomt
hmm, ik sta al sinds 17 sept. op nr.1 bij Informatique voor de MSI RTX 3080 Ventus, nog geen verandering in de status op hun website helaas, hopelijk later vandaag nog...dvincent schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:24:
Mijn status van de MSI GeForce RTX 3080, 10GB, Gaming X Trio, besteld bij informatique om 15.02 (stond 1e) is zojuist veranderd naar uitgeleverd. Verzendbevestigingen van informatique zijn vaak pas later in de middag/avond...ben benieuwd! Mocht het kloppen valt het me alles mee in ieder geval.
Sorry als deze vraag al eerder beantwoord is (heb de laatste paar pagina's snel doorgenomen, wat posten jullie veel zeg 😝), maar kan iemand bevestigen dat ze morgen een strix van alternate krijgen?
Thx!
Thx!
Dus vanuit Alternate 10 stuks ASUS GeForce RTX 3080 ROG STRIX OC GAMING vandaag verzonden/binnengekomen/toegekend.. ben net 10 plaatsen gezakt, maar heb sowieso nog wat extra wachttijd omdat hij in een configuratie moet worden geassembleerd.. ik hoop oprecht dat er dan nog een stuk of 60 geleverd worden de komende dagen, dan ben ik tenminste alleen nog maar aan het refreshen op de pagina die laat zien hoe ver ze met assembleren zijn...
Ben benieuwd hoe het dan zit met de 3090 variantMotodachi schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:45:
Dus 10 stuks ASUS GeForce RTX 3080 ROG STRIX OC GAMING vandaag verzonden/binnengekomen/toegekend.. ben net 10 plaatsen gezakt, maar heb sowieso nog wat extra wachttijd omdat hij in een configuratie moet worden geassembleerd.. ik hoop oprecht dat er dan nog een stuk of 60 geleverd worden de komende dagen, dan ben ik tenminste alleen nog maar aan het refreshen op de pagina die laat zien hoe ver ze met assembleren zijn...

Bij Tech Data is de datum momenteel 27/10fragxion schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:25:
[...]
Toevallig heb ik net de klantenservice van Copaco gesproken. Leverancier heeft aangegeven dat de zending vertraagd is. Ze wachten nog op reactie wanneer MSI wel levert. De datum 09/11 is dus voorlopig en staat niet vast.. kan goed/slecht uitpakken.
http://airteamimages.com/bram-botterman_pid1007.html
Bij alternate van plaats 23 naar 18 vandaag....
Doe ff modelletje vermelden danAeronite schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:56:
Bij alternate van plaats 23 naar 18 vandaag....
Om even hierop terug te komen, maar geen backplate is niet zo heel spannend toch? (Ga hem zelf niet OCen, geen water koeling gebruiken, en visuals boeien mij ook niet)Ke0hReVaH schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 20:52:
[...]
Je weet dat de black zonder backplate is?
[ Voor 3% gewijzigd door PredCaliber2 op 07-10-2020 16:01 ]
Lijkt er op dat ze per tien aangeleverd worden ik ook van 22naar12Motodachi schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:45:
Dus 10 stuks ASUS GeForce RTX 3080 ROG STRIX OC GAMING vandaag verzonden/binnengekomen/toegekend.. ben net 10 plaatsen gezakt, maar heb sowieso nog wat extra wachttijd omdat hij in een configuratie moet worden geassembleerd.. ik hoop oprecht dat er dan nog een stuk of 60 geleverd worden de komende dagen, dan ben ik tenminste alleen nog maar aan het refreshen op de pagina die laat zien hoe ver ze met assembleren zijn...
Een goede backplate geeft je ook behoorlijk wat extra stevigheid in je kaart. Dit is weer goed om GPU sag tegen te gaan, en er voor te zorgen dat je PCIe sloten niet zo krom als een banaan wordenPredCaliber2 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:01:
[...]
Om even hierop terug te komen, maar geen backplate is niet zo heel spannend toch? (Ga hem zelf niet OCen, geen water koeling gebruiken, en visuals boeien mij ook niet)
Goed om te zien dat ze iig binnen komen. Ben benieuwd of ik bij megekko ook ga verplaatsten. Al heb ik nog een lange weg te gaan vanaf plaats 157

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Zucht en weer geen gigabyte eagles binnen.... sinds launch geen leveringen geweest sta in een rij van 218 man bij Megekko... kom alleen maar vooruit door annuleringen
.....
Verder lees je wel steeds dat er gaming oc kaarten binnen komen.
mag hopen dat er straks wel een fatsoenlijke lading binnen komt want dit gaat echt nergens over.
mag hopen dat er straks wel een fatsoenlijke lading binnen komt want dit gaat echt nergens over.
weet je hoe laat megekko de wachtlijst bijwerkt?
Meestal rond 18:00/18:30Zazuna schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:14:
weet je hoe laat megekko de wachtlijst bijwerkt?
Voortgang MSI 3080 Ventus OC bij Alternate:
6-10-'20: 319
7-10-'20: 289
Dit lijkt sneller te gaan dan (de annuleringen van) de afgelopen weken
Ja met een 3090 kan ik me zoiets voorstellen, maar met een bescheiden afmeting van die 3080 XC3 Black ben ik daar niet zo heel bang voorthom.vanheugten schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:07:
[...]
Een goede backplate geeft je ook behoorlijk wat extra stevigheid in je kaart. Dit is weer goed om GPU sag tegen te gaan, en er voor te zorgen dat je PCIe sloten niet zo krom als een banaan worden
Hoe zit dat precies met die Eagles?
Waarom komen de OC gaming wel voldoende binnen en de Eagles niet..
Bescheiden? Mijn 1080Ti is kleiner, en deze is al groot. Zonder backplate hoef ik geen GPU van €800+ hoorPredCaliber2 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:19:
[...]
Ja met een 3090 kan ik me zoiets voorstellen, maar met een bescheiden afmeting van die 3080 XC3 Black ben ik daar niet zo heel bang voorWe gaan het zien. Heb ook een Zotac in bestelling staan, kijken welke van de 2 het eerste binnen komt.
Dan hebben ze er dus 5 uitgeleverd vandaag! ik ben namelijk 6 plekken gezakt 72 > 66.
Hoop niet dat dit de hele shipment was

ik zou dat zelf ook graag te weten komen. alle dalingen op de wachtrij zijn vrijwel zeker annuleringen geweest bij megekko.matth111 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:20:
Hoe zit dat precies met die Eagles?
Nou geen gaming oc van de 3090's iig. Ik sta al bijna 10 dagen op 1 daardigibazz schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:13:
Zucht en weer geen gigabyte eagles binnen.... sinds launch geen leveringen geweest sta in een rij van 218 man bij Megekko... kom alleen maar vooruit door annuleringen.....

Niet op voorraad.
https://azerty.nl/product...afische-kaart-gf-rtx-3080
Volgens website nog 4 stuks op voorraad, eentje zelf in bestelling.
Update: and Gone....
[ Voor 7% gewijzigd door Cobaltjeh op 07-10-2020 16:54 ]
dat is balen ik sta 7e voor die kaart op alternate
uitverkocht in 3....2....1....Cobaltjeh schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:47:

ja het is verschrikkelijk irritant want ondertussen heb je zowat van alle andere kaarten leveringen hier voorbij zien komen.....koekenpruik schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:32:
[...]
ik zou dat zelf ook graag te weten komen. alle dalingen op de wachtrij zijn vrijwel zeker annuleringen geweest bij megekko.
je zou nu toch wel mogen verwachten dat ze dan binnen een week of 2 met een redelijk grote levering komen....
heb op heel dit forum volgens mij verder van de andere zaken ook geen eagles voorbij zien komen
[ Voor 9% gewijzigd door digibazz op 07-10-2020 16:51 ]
besteld toen die nog op voorraad stond! vingers crossed!Cobaltjeh schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:47:
gezien hoe vaak de gigabyte gaming oc geleverd word ben ik geneigd die erbij in reservering te zetten bij megekko. weet iemand de wachtrij van nu en hoeveel die ongeveer gedaald is afgelopen 2 wekendigibazz schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:50:
[...]
ja het is verschrikkelijk irritant want ondertussen heb je zowat van alle andere kaarten leveringen hier voorbij zien komen.....
je zou nu toch wel mogen verwachten dat ze dan binnen een week of 2 met een redelijk grote levering komen....
Nu al weer weg xDDionDV schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:51:
[...]
besteld toen die nog op voorraad stond! vingers crossed!
Stop hem eens in je winkelmandjeDionDV schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:54:
[...]
als ik nu nog refresh staat er nog op voorraad. bij jou niet?
kijk maar als je hem probeerd te bestellenDionDV schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:54:
[...]
als ik nu nog refresh staat er nog op voorraad. bij jou niet?
mooie zwarte tekst met 'onbekend' levertijd...lord taken1 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:54:
[...]
kijk maar als je hem probeerd te bestellen
[ Voor 4% gewijzigd door badnews.nl op 07-10-2020 16:55 ]
Bij Informatique een bak besteld waarin een ASUS 3080 Rog Strix OC gebouwd wordt.
Leverdatum complete order was 9 oktober, is verplaatst naar 16 oktober omdat die *@#$ kaart nog niet binnen is en er dus niet gebouwd kan worden.
Sta vanaf moment van bestelling 2,5 week geleden van't complete systeem op wachtlijst nummert 14 voor de kaart...
Leverdatum complete order was 9 oktober, is verplaatst naar 16 oktober omdat die *@#$ kaart nog niet binnen is en er dus niet gebouwd kan worden.
Sta vanaf moment van bestelling 2,5 week geleden van't complete systeem op wachtlijst nummert 14 voor de kaart...
Net ook besteld bij Azerty. Tijdens de bestelling stond er nog morgen geleverd. Laten we eens kijken wat er gebeurt.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
hoelaat? je moet even bellen dan weet je het zeker kreeg net confirmatierajackar schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:57:
Net ook besteld bij Azerty. Tijdens de bestelling stond er nog morgen geleverd. Laten we eens kijken wat er gebeurt.
Gefeliciteerd! Ik hoop dat het voor mij ook geldt. Ik zie het vanavond welDionDV schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:58:
[...]
hoelaat? je moet even bellen dan weet je het zeker kreeg net confirmatie
bevestiging is van 1649
[ Voor 4% gewijzigd door rajackar op 07-10-2020 17:02 ]
En dan als enige artikel in de shop de prijs in het groot, ex btw. Hoe bedoel je, klanten erin laten stinken.DionDV schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:51:
[...]
besteld toen die nog op voorraad stond! vingers crossed!
Ik kon hem zo afrekenen, was nog voor verzending vandaag, morgen in huis.
[ Voor 11% gewijzigd door Skybiker op 07-10-2020 17:03 ]
Oke dus als volgt. Ik heb een gigabyte eagle beloofd aan een mede tweaker. bevesteging om 15.01 die gaat als hij hem nog wilt voor aanschafprijs naar hem. mits hij dat niet wilt laat ik dat hier weten kijken of er andere deze kaart willen hebben.
ten tweede heb ik een gigabyte gaming OC op plek 50 staan bij alternate. ik wil deze best laten staan als iemand zegt ik neem hem van je over! anders cancel ik hem.
ten derde ik sta op plek 1 voor de evga XC3 ultra bij informatique. zelfde geld als iemand deze wilt laat ik hem staan en anders mag iemand anders hem van mij overnemen!
Ik ga ze voor aanschafprijs of een 10tje extra doorverkopen zitten de bezorgkosten niet bij mits je hem zelf op wilt halen. laat het maar weten heren!
dat 10tje extra is omdat ik nu 2.500 open heb staan aan orders dus vandaar ik cancel ze ook gelijk als niemand ze wilt.
Met dank aan @Cobaltjeh is dit nu mogelijk dus bedank hem even als je interesse hebt
!
ten tweede heb ik een gigabyte gaming OC op plek 50 staan bij alternate. ik wil deze best laten staan als iemand zegt ik neem hem van je over! anders cancel ik hem.
ten derde ik sta op plek 1 voor de evga XC3 ultra bij informatique. zelfde geld als iemand deze wilt laat ik hem staan en anders mag iemand anders hem van mij overnemen!
Ik ga ze voor aanschafprijs of een 10tje extra doorverkopen zitten de bezorgkosten niet bij mits je hem zelf op wilt halen. laat het maar weten heren!
dat 10tje extra is omdat ik nu 2.500 open heb staan aan orders dus vandaar ik cancel ze ook gelijk als niemand ze wilt.
Met dank aan @Cobaltjeh is dit nu mogelijk dus bedank hem even als je interesse hebt
whaha ja ik dacht precies hetzelfdeSkybiker schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:01:
[...]
En dan als enige artikel in de shop de prijs in het groot, ex btw. Hoe bedoel je, klanten erin laten stinken.
Ik kon hem zo afrekenen, was nog voor verzending vandaag, morgen in huis.

ik denk dat jij ook een gelukkige bent want ik kreeg confirmatie op precies hetzelfde tijdstip! congrats haha (hopelijk).rajackar schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:01:
[...]
Gefeliciteerd! Ik hoop dat het voor mij ook geldt. Ik zie het vanavond wel
bevestiging is van 1649
Thanks! Laten we het hopen. Al reken ik mezelf nog niet rijkDionDV schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:04:
[...]
ik denk dat jij ook een gelukkige bent want ik kreeg confirmatie op precies hetzelfde tijdstip! congrats haha (hopelijk).
Net ook even het formaat gecontroleerd en hij past ook nog in mijn kast

Je kan ze ook gewoon allemaal cancellen en de kans geven aan anderen he... Dan heb je gelijk die 2500 euro niet meer openstaan aan ordersDionDV schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:03:
Oke dus als volgt. Ik heb een gigabyte eagle beloofd aan een mede tweaker. bevesteging om 15.01 die gaat als hij hem nog wilt voor aanschafprijs naar hem. mits hij dat niet wilt laat ik dat hier weten kijken of er andere deze kaart willen hebben.
Met dank aan @Cobaltjeh is dit nu mogelijk dus bedank hem even als je interesse hebt!

Android developer & dürüm-liefhebber
aangezien ik redelijk ver vooraan de wachtrijen sta kan dat idd..... OF ik maak er iemand blij mee?Mavamaarten schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:06:
[...]
Je kan ze ook gewoon allemaal cancellen en de kans geven aan anderen he... Dan heb je gelijk die 2500 euro niet meer openstaan aan orders
het maakt mij niks uit ik cancels ze met liefde alleen ik denk hier ook aan de mede tweaker.. er zijn genoeg andere mensen die niet op dit fora zitten en dit fora heeft me heel veel geholpen en nu wil ik iets terudoen. maarja je kan het ook anders opvatten natuurlijk.
Fair enough, ik snap wel dat je meerdere orders plaatst om meer kans te maken op eentje. Maar gezien je praat over een heel aantal orders klonk het wel een beetje als een handeltje, eerlijk gezegd.DionDV schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:08:
[...]
aangezien ik redelijk ver vooraan de wachtrijen sta kan dat idd..... OF ik maak er iemand blij mee?
het maakt mij niks uit ik cancels ze met liefde alleen ik denk hier ook aan de mede tweaker.. er zijn genoeg andere mensen die niet op dit fora zitten en dit fora heeft me heel veel geholpen en nu wil ik iets terudoen. maarja je kan het ook anders opvatten natuurlijk.
Android developer & dürüm-liefhebber
vorige week waren niet alleen annuleringen hoor! Er is ook e.e.a. geleverd (kleine aantallen). Er verschenen Ventus kaarten van Alternate op tweedehands markt.rbreeuwer schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:17:
Voortgang MSI 3080 Ventus OC bij Alternate:
dan schuiven die tweakers ook opDionDV schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:08:
[...]
aangezien ik redelijk ver vooraan de wachtrijen sta kan dat idd..... OF ik maak er iemand blij mee?
Dat was zeker niet het geval hahaha. Ik had 3 orders openstaan om gewoon meer kans te hebben en heb al meerdere keren verteld hier dat ik ze aan andere beloofd heb mits er interesse was en zeker niet om het met 200 euro winst door te verkopen.. Daar doen we niet aan, we moeten er juist voor zorgen dat die scalpers niks meer in te brengen hebben. Vind je ook niet?Mavamaarten schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:10:
[...]
Fair enough, ik snap wel dat je meerdere orders plaatst om meer kans te maken op eentje. Maar gezien je praat over een heel aantal orders klonk het wel een beetje als een handeltje, eerlijk gezegd.
OMGGG ik zag ze op voorraad , wou net bestellenGillelli schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:11:
Is uitverkocht net gesproken met een rep
Ik wou mijn asus tuf ervoor omruilen maar niet mogelijk omdat ze zijn uitverkochtPaperchaser schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:12:
[...]
OMGGG ik zag ze op voorraad , wou net bestellen
Snap ik helemaal maar ben de moeilijkste niet haha. die eagle was overigens al beloofd aan iemand dus kan je daarmee niet helpen. Sorry.digibazz schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:10:
[...]
dan schuiven die tweakers ook op.... Ik heb heel graag die eagle maar als jij cancelt schuif ik ook een plaatsje op en scheelt ook gedoe als je nog eens de garantie nodig hebt
Zojuist nieuwe update van Megekko:
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080
Wat is geleverd en wat wordt verwacht
Gigabyte, maandag 5-10 zijn er RTX 3080 kaarten geleverd verder worden deze week nog enkele RTX 3080 videokaarten verwacht.
MSI, we zijn verwachten 8-10 een significant aantal MSI videokaarten, o.a. de RTX 3080 Gaming X trio 10G, de RTX 3090 Ventus 3X 24G OC en de RTX 3080 Ventus 3X 10G OC.
Asus, Woensdag 7-10 zijn er enkele tientallen Asus RTX 3080 kaarten geleverd en wel de Asus RTX 3080-TUF-O10G en STRIX O10G, er is goede hoop op nog meer leveringen in de loop van de week, maar geen zekerheid.
Inno3D, deze week zijn ons enkele RTX 3080 kaarten toegezegd.
EVGA, helaas hebben we geen nieuwe informatie over leveringen van dit merk.
Dit sluit niet uit dat we ook van andere merken RTX 3080 en 3090 videokaarten gaan ontvangen, we houden je op deze pagina op de hoogte.
Gigabyte, maandag 5-10 zijn er RTX 3080 kaarten geleverd verder worden deze week nog enkele RTX 3080 videokaarten verwacht.
MSI, we zijn verwachten 8-10 een significant aantal MSI videokaarten, o.a. de RTX 3080 Gaming X trio 10G, de RTX 3090 Ventus 3X 24G OC en de RTX 3080 Ventus 3X 10G OC.
Asus, Woensdag 7-10 zijn er enkele tientallen Asus RTX 3080 kaarten geleverd en wel de Asus RTX 3080-TUF-O10G en STRIX O10G, er is goede hoop op nog meer leveringen in de loop van de week, maar geen zekerheid.
Dit sluit niet uit dat we ook van andere merken RTX 3080 en 3090 videokaarten gaan ontvangen, we houden je op deze pagina op de hoogte.
Wow ASUS TUF netjes man.. ik heb momenteel helemaal geen kaart..Gillelli schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:12:
[...]
Ik wou mijn asus tuf ervoor omruilen maar niet mogelijk omdat ze zijn uitverkocht
Ik ben net terug van 1,5 maand Lissabon (eigen huis bezocht vermelding voor de corona politie

Thanks voor deze tipCobaltjeh schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:47:
Net even met Azerty gebeld en ze verwachten hem daadwerkelijk te versturen vanavond. De medewerker zei al dat hij veel mensen teleur moest stellen maar dat deze er wel aan komt

Alweer niets over Inno3d behalve deze week, fijn is dat...koenkokes schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:17:
Zojuist nieuwe update van Megekko:
Inno was wel even op voorraad bij alternate. Wel een 3090...indynator1 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:24:
[...]
Alweer niets over Inno3d behalve deze week, fijn is dat...
6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+
Weet iemand toevallig of ik de levering van Alternate morgen al zou kunnen verwachten? Ik zie dat ze DHL gebruiken en in mijn ervaring wil dat nog weleens iets langer duren.
En ik er net naast..... 2e keer vandaagrajackar schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:22:
[...]
Thanks voor deze tip
Net even met Azerty gebeld en ze verwachten hem daadwerkelijk te versturen vanavond. De medewerker zei al dat hij veel mensen teleur moest stellen maar dat deze er wel aan komt
Moet je de dhl bellen en niet hier vragenWilliebrord schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:26:
Weet iemand toevallig of ik de levering van Alternate morgen al zou kunnen verwachten? Ik zie dat ze DHL gebruiken en in mijn ervaring wil dat nog weleens iets langer duren.
Dat is wel zuur idd. Hoop voor je dat je snel raakt schiet.
Vreemd ik zie dat er nog 4 beschikbaar zijn

Maar ik vind hem persoonlijk te duur
[ Voor 8% gewijzigd door jody2k op 07-10-2020 17:29 ]
Ja net ook ff gebeld met Azerty, Ben dus ook een van de die naast de pot heeft gepist:(jody2k schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:29:
[...]
Vreemd ik zie dat er nog 4 beschikbaar zijn
Maar staat dus nog steeds doodleuk 4 stuks op voorraad.
Als je op bestellen duwt zie je dat de termijn verandert naar onbekend.
Besteld.... nog niet binnen.. 17 Sep om 1600 best3ld wilde die bestelling omruilen naar iets wat op vooraad isPaperchaser schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:19:
[...]
Wow ASUS TUF netjes man.. ik heb momenteel helemaal geen kaart..
Ik ben net terug van 1,5 maand Lissabon (eigen huis bezocht vermelding voor de corona politie), voordat ik op vakantie ging impulsief mijn Gigabyte 2070 Super White edition verkocht voor 480 euro , kan niet wachten op de 3070
Vandaag opgeschoven in de wachtrij bij Megekko voor de MSI 3080 gaming trio.
Kom van plaats 292.
Kom van plaats 292.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Qt5Ew4VquA49nsCnxtnW7pQi.png?f=user_large)
Ik heb het gevoel dat er meer gigabyte's zullen binnekomen volgende dagen
Hou jullie creditcard maar klaar
Hou jullie creditcard maar klaar
Ik sta op 3, dus zijn allemaal annuleringenWobin77 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:32:
Kom van plaats 292.
[Afbeelding]
Is voor iemand anders de Alternate queue checker ook kaput? Of zouden er misschien kaarten binnen zijn en sta ik er niet meer in? ( stond op 4 voor XC3 Gaming ) M'n orderstatus is overigens nogsteeds onveranderd.
werkt bij mij ook nietZinvol schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:36:
Is voor iemand anders de Alternate queue checker ook kaput? Of zouden er misschien kaarten binnen zijn en sta ik er niet meer in? ( stond op 4 voor XC3 Gaming ) M'n orderstatus is overigens nogsteeds onveranderd.
edit: als ik 10 keer snel achter elkaar klik dan doet die het wel.
[ Voor 9% gewijzigd door lord taken1 op 07-10-2020 17:38 ]
Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom die tool de hele tijd eruit klapt.lord taken1 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:37:
[...]
werkt bij mij ook niet
edit: als ik 10 keer snel achter elkaar klik dan doet die het wel.
Bizar dat de MSI Gaming Trio zoveel gewilder is dan de Asus TUF OC of de Gigabyte Gaming OC met een wachtrij van respectievelijk 64 en 41 (vanmiddag).Wobin77 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:32:
Kom van plaats 292.
[Afbeelding]
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
normaal klik ik altijd netjes 1x hoormarco-ruijter schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:40:
[...]
Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom die tool de hele tijd eruit klapt.
Temperatuur van de TUF is echt fenomenaal. Ik wil geen ander!@Jorissie87 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:41:
[...]
Bizar dat de MSI Gaming Trio zoveel gewilder is dan de Asus TUF OC of de Gigabyte Gaming OC met een wachtrij van respectievelijk 64 en 41 (vanmiddag).
Excuus voor off-topic.
Wachtrij bij TUF OC is bij Informatique 17 lang. Er komt daar bijna niets binnen, maar zodra 't gebeurt ben je vlot aan de beurt!
[ Voor 19% gewijzigd door prodygee op 07-10-2020 17:48 ]
Is er eigenlijk al iets uitgeleverd in België?
Morgen hoop ik, wel besteld bij Megekko (levering in Belgie). Sta op plaats 4 en ze zeggen op site dat er 'enkele tientallen Asus TUF OC' zijn aangekomen, dus zou er toch bij moeten zijn dan.
MSI heeft in algemene zin een veel betere reputatie dan Asus en Gigabyte.Jorissie87 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:41:
[...]
Bizar dat de MSI Gaming Trio zoveel gewilder is dan de Asus TUF OC of de Gigabyte Gaming OC met een wachtrij van respectievelijk 64 en 41 (vanmiddag).
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Nouja, voor scalpergate dansdk1985 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 17:52:
[...]
MSI heeft in algemene zin een veel betere reputatie dan Asus en Gigabyte.
https://www.instagram.com/p/CGC9RAOjpQz/?igshid=5e002tk0s521
Blijkbaar zijn er bij alternate 22 tuf oc strix binnen gekomen.
Blijkbaar zijn er bij alternate 22 tuf oc strix binnen gekomen.
[ Voor 5% gewijzigd door Aimussage op 07-10-2020 18:07 . Reden: Foto toont strix text bij foto was tuf ]
zojuis op FB
22 RTX 3080 rog strix geleverd.
Alternate. Zoals vele hier al verwacht hadden.
22 RTX 3080 rog strix geleverd.
Alternate. Zoals vele hier al verwacht hadden.
Edit: ze passen de tekst al aan.Aimussage schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 18:01:
https://www.instagram.com/p/CGC9RAOjpQz/?igshid=5e002tk0s521
Blijkbaar zijn er bij alternate 22 tuf oc binnen gekomen.
foutje
[ Voor 13% gewijzigd door lord taken1 op 07-10-2020 18:04 ]
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |