[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 133 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JCreations
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 13:36
zar schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:13:
[...]

Vind het heel apart dat ze een levering krijgen van ASUS TUF en STRIX maar er geen enkele OC tussen zit. De logica is ook nergens meer te vinden. Ik sta op positie 35 voor de STRIX OC bij Megekko en had hoop dat ik deze misschien deze maand of volgende maand zou ontvangen, maar die hoop is nu echt volledig verdwenen als ik hoor dat ze STRIX kaarten ontvangen maar er geen enkele OC tussen zit.
De logica zit hem waarschijnlijk in dat de OC kaarten te ver geclocked zijn en zorgen voor crashes. Kans zit er dus in dat ze de kaarten een nieuwe bios meegeven voordat ze uitgeleverd worden. Als je de reviews nu leest/kijkt zie je dat deze kaarten maar max 50mhz extra kunnen OC'en met een verbruik van 450w (!).

Dat lijkt me toch aan te duiden dat deze kaarten echt op hun limiet zitten.

Keerzijde is wel, dat dit volgens mij 1 van de weinige kaarten is die stabiel 2000mhz+ draaien. Waarschijnlijk heeft de Strix 1 van de betere bins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-06 16:37

zar

JCreations schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:20:
[...]

De logica zit hem waarschijnlijk in dat de OC kaarten te ver geclocked zijn en zorgen voor crashes. Kans zit er dus in dat ze de kaarten een nieuwe bios meegeven voordat ze uitgeleverd worden. Als je de reviews nu leest/kijkt zie je dat deze kaarten maar max 50mhz extra kunnen OC'en met een verbruik van 450w (!).

Keerzijde is wel, dat dit volgens mij 1 van de weinige kaarten is die stabiel 2000mhz+ draaien. Waarschijnlijk heeft de Strix 1 van de betere bins.
Ik begin echt te twijfelen of ik (zelfs met mijn positie 35) de kaart voor de kerst wel in huis heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decibel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15-09 09:49
Lekiame schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:52:
Ik heb even navraag gedaan naar de statement bij megekko omtrent de STRIX-10G.
Het betreft volgens megekko echt de non-OC versie.. 8)7
Toen ik gisteren met Megekko sprak zeiden ze nog tegen mij dat ASUS van alle kaarten die beschikbaar zijn op de site iets zou leveren. Lijkt mij sterk dat dit ineens anders zou zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BbwD_Gg5N9NXxvYUWLzbuDuzJnk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/r86nEOC5Rakm2jRqi8uBXxyC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoInvicto
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-01 15:54
thom.vanheugten schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:23:
[...]

Toen ik gisteren met Megekko sprak zeiden ze nog tegen mij dat ASUS van alle kaarten die beschikbaar zijn op de site iets zou leveren. Lijkt mij sterk dat dit ineens anders zou zijn.

[Afbeelding]
Het kan natuurlijk dat ze sinds gister meer informatie hebben.. (ik ontving een zelfde antwoord na een navraag : not sure kan beide)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02 23:20
[...]

Heb je de link van die reviews?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Decibel
EgoInvicto schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:27:
[...]

Het kan natuurlijk dat ze sinds gister meer informatie hebben.. (ik ontving een zelfde antwoord na een navraag : not sure kan beide)
Kan natuurlijk ook heel goed. Lijkt mij nog steeds sterk aangezien de enigste kaarten die je ziet in het wild de OC variant is. Tevens is gisteren ook een grote partij STRIX OC kaarten geleverd bij een bedrijf uit zweden/denemarken (zie paar pagina's terug). Dus naar alle waarschijnlijkheid snapt deze beste servicedesk medewerker het niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ancalime
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-02 20:18
Santee schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:02:
[...]

Op het gebied van MSRP heb je deels gelijk. De TUF non OC is €719 waar de Strix non OC volgens mij €819 hoort te zijn, €100 extra. Je krijgt hier een betere PCB, koeler en 3x8 pin voor terug voor de echte overclockers (en geen overbodige luxe volgens die review, 450W?).
:+
Is total system power, niet enkel gpu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryanwire00
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-11-2021
De Asus Tuf (non oc) is erg stabiel, spreek van mijn eigen ervaring. Heb em geoverclocked runt lekker boven de 2000mhz zonder problemen. Geen crashes of dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1717
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-09 01:34
Heeft iemand hier al de EVGA 3080 FTW3 Ultra binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenkinkel
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 24-10-2021
Ryanwire00 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:33:
The Asus Tuf (non oc) is erg stabiel, spreek van mijn eigen ervaring. Heb em geoverclocked runt lekker boven de 2000mhz zonder problemen. Geen crashes of dergelijke.
TUF is een mooie kaart.
Heb alleen de Strix besteld vanwege de iets mooiere EKWB koelblok en vermoedelijke kortere wachtrij.
Maar had ik dit geweten was ik wellicht ook voor de TUF gegaan :)

Nu poot stijf houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryanwire00
  • Laatst online: 12-11-2021
Rob1717 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:35:
Dat was mijn eerste keuze, gepreordered maar het was echt muisstil wanneer het zou komen, dus ben toen voor de TUF gegaan, en blij dat ik dat gedaan heb.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beefcakie
  • Laatst online: 19-08 23:25
Vanmorgen de 3090 TUF gaming 24G bij Alternate gevonden met de status bijna op voorraad. Besteld en zojuist gebeld. Ik ben nummer 3 in de wachtrij en ze hebben er 3 op voorraad waarmee hij binnen een paar dagen binnen zou moeten zijn.
Voorraad staat weer op pre-order nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ancalime
  • Laatst online: 23-02 20:18
[...]

Nee, die kaart gebruikt niet 450W. Goed lezen die review, gaat om total system power draw van 470W. Waarom zou een Strix 150W meer trekken dan een FE???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:53
zar schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:13:
[...]

Heartbroken.. eerst zouden volgens de geruchten de STRIX OC kaarten geleverd worden en daarna de non-OC, vervolgens blijkt dit dus niet zo te zijn en horen we nog steeds nergens iets over de verwachte leverdatum/beschikbaarheid van de STRIX OC kaarten.

Vind het heel apart dat ze een levering krijgen van ASUS TUF en STRIX maar er geen enkele OC tussen zit. De logica is ook nergens meer te vinden. Ik sta op positie 35 voor de STRIX OC bij Megekko en had hoop dat ik deze misschien deze maand of volgende maand zou ontvangen, maar die hoop is nu echt volledig verdwenen als ik hoor dat ze STRIX kaarten ontvangen maar er geen enkele OC tussen zit.

EDIT:
Ergens heb ik een beetje hoop dat de klantenservice medewerker er niet veel verstand over heeft en dat er toch gewoon ook OC kaarten komen morgen. *fingers crossed*
Ik sta zelf op plek 14 voor een STRIX OC bij Megekko, dus ik sta ook te popelen voor zo'n prachtkaartje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:20
Rob1717 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:35:
Er is er nog niet 1 in heel EU geleverd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Decibel
Lekiame schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:48:
[...]

Ik sta zelf op plek 14 voor een STRIX OC bij Megekko, dus ik sta ook te popelen voor zo'n prachtkaartje _/-\o_
Ik sta op plekje 22 voor de STRIX OC bij Megekko. Hoop dat hij morgen er bij zit voor mij, maar is het niet dan nog geen ramp aangezien ik sws moet wachten met inbouwen tot mijn EK waterblock er is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinny98
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-02 01:07
schumi1986 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:50:
[...]

Er is er nog niet 1 in heel EU geleverd
De communicatie met EVGA is zo slecht met de 3080 launch... Toch met Europeanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:20
vinny98 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:52:
[...]

De communicatie met EVGA is zo slecht met de 3080 launch... Toch met Europeanen.
Ja idd, er is al een paar keer door een medewerker van EVGA de belofte gedaan dat het eerst vorige week en nu deze week geleverd zouden worden maar nog steeds is het heel stil.

In US zijn ze ondertussen flink aan het leveren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02 23:20
thom.vanheugten schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:51:
[...]

Ik sta op plekje 22 voor de STRIX OC bij Megekko. Hoop dat hij morgen er bij zit voor mij, maar is het niet dan nog geen ramp aangezien ik sws moet wachten met inbouwen tot mijn EK waterblock er is :P
Wacht je op de 3080 of 3090, want ik heb de ek blok ook besteld. Weet jij toevallig waneer de ek's binnen komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Decibel
TheTurk schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:57:
[...]

Wacht je op de 3080 of 3090, want ik heb de ek blok ook besteld. Weet jij toevallig waneer de ek's binnen komen?
De 3080. Ik moet mijn blok nog bestellen. Maar toen ik met Highflow contact hadden zeiden ze (2 weken geleden) dat ze verwachten ze snel binnen te krijgen aangezien EKWB de productie aan het afronden was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-09 19:01
Voor de tuf op alternate sta je iedergeval vandaag 544

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razeal
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-02-2024
Xiepoo schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:01:
[...]

Mee eens, wachttijd gaat het mij niet eens zozeer om, het totale gebrek aan communicatie is vooral storend. Je gaat mij echt niet vertellen dat de board partners niet aan kunnen geven dat ze shop X een Y aantal kaarten op een datum Z gaan leveren. De enige veranderingen in de wachtrij bij alternate die ik zie sinds de 17e lijkt van cancellations te komen.
Ik kan alleen maar instemmen dat Alternate zijn wachtrij alleen maar kleiner wordt door annuleringen. Tenzij ze eens in de 3 dagen een enkele kaart binnen krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forkey
  • Laatst online: 29-05 15:37
zar schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:22:
[...]

Ik begin echt te twijfelen of ik (zelfs met mijn positie 35) de kaart voor de kerst wel in huis heb...
Check mijn vorige posts, de OC versie wordt uiterlijk 16 oktober geleverd in EU volgens ASUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkerens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-07 21:58
Razeal schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:04:
[...]

Ik kan alleen maar instemmen dat Alternate zijn wachtrij alleen maar kleiner wordt door annuleringen. Tenzij ze eens in de 3 dagen een enkele kaart binnen krijgen..
Ik heb al sinds het begin een FTW3 3080 Ultra order openstaan, sta al sinds het begin op positie 5. Zover ik weet... niks binnengekregen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-06 16:37

zar

Forkey schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:04:
[...]

Check mijn vorige posts, de OC versie wordt uiterlijk 16 oktober geleverd in EU volgens ASUS.
Sorry als ik noob klinkt nu, maar hoe kan ik je oude reacties terug vinden? is daar een shortcut of iets voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razeal
Ikkerens schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:06:
[...]

Ik heb al sinds het begin een FTW3 3080 Ultra order openstaan, sta al sinds het begin op positie 5. Zover ik weet... niks binnengekregen :p
Begin serieus te twijfelen of Alternate uberhaupt een bestelling uit heeft staan voor bepaalde kaarten of dat ze hier te laat mee waren en nu zelf ook in de que staan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pezz
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-07 19:54
Razeal schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:04:
[...]

Dat denk ik inderdaad ook aangezien ik maar 11 plekjes opgeschoven ben sinds ''launch'' en van andere lees die voor mij in de wachtrij staan voor hetzelfde product nog minder plekjes opgeschoven zijn. Dus dat kunnen alleen maar annuleringen zijn. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mamut
  • Laatst online: 02-09 18:27
EgoInvicto schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:46:
[...]

Ik betwijfel of Alternate iig MSI levert. Zag net iemand op Reddit die sinds de tool er is op Plek 1 staat voor de Gaming X Trio. Zegt genoeg.
Ik kan dit bevestigen als de persoon die op plek 1 staat sinds de tool actief is op de pagina van Alternate. Ik krijg het gevoel dat zij geen enkele kaart binnen krijgen :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/07t23pB9r7eSCHnyIHwhV4NksOs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8Gwh4u1UjgmItjDLYoVD6x9i.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel11
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-09-2024
Beefcakie schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:43:
Vanmorgen de 3090 TUF gaming 24G bij Alternate gevonden met de status bijna op voorraad. Besteld en zojuist gebeld. Ik ben nummer 3 in de wachtrij en ze hebben er 3 op voorraad waarmee hij binnen een paar dagen binnen zou moeten zijn.
Voorraad staat weer op pre-order nu.
Goed om te weten. Heb net even mijn status gecontroleerd en sta nr 0001 voor de Asus TUF 3090.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Priester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 19:56
mamut schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:18:
[...]

Ik kan dit bevestigen als de persoon die op plek 1 staat sinds de tool actief is op de pagina van Alternate. Ik krijg het gevoel dat zij geen enkele kaart binnen krijgen :?

[Afbeelding]
Heb je voor de grap al een mail gestuurd om te vragen wanneer ze iets verwachten? Ik heb zelf al meerdere keren gevraagd (op een nette manier) om meer informatie maar ik krijg niets los. Denk dat ze me inmiddels al niet zo lief meer vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[...]

[Afbeelding]
Daar gaan we weer. Alternate heeft vorige week Gigabyte kaarten verstuurd en heeft als eerste de videokaart die jij in bestelling hebt al uitgeleverd op de dag dat de kaarten live gingen. Dat er vorige week voor het eerst Trio kaarten door Megekko werden verstuurd doet er niets aan af dat zij juist laat waren, want dit was Megekko's eerste Trio levering. Copaco heeft een grote levering MSI's aankomende gezien de gewijzigde levertijden in hun b2b omgeving, dus reken maar op een levering in de nabije toekomst.

Dat een EVGA kaart niet is verzonden is niet heel gek, want die zijn in Europa overal schaars (als ze er al zijn...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutterjaw
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-01 18:58
Paprika schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:22:
[...]

Daar gaan we weer. Alternate heeft vorige week Gigabyte kaarten verstuurd en heeft als eerste de videokaart die jij in bestelling hebt al uitgeleverd op de dag dat de kaarten live gingen. Dat er vorige week voor het eerst Trio kaarten door Megekko werden verstuurd doet er niets aan af dat zij juist laat waren, want dit was Megekko's eerste Trio levering. Copaco heeft een grote levering MSI's aankomende gezien de gewijzigde levertijden in hun b2b omgeving, dus reken maar op een levering in de nabije toekomst.

Dat een EVGA kaart niet is verzonden is niet heel gek, want die zijn in Europa overal schaars (als ze er al zijn...).
^ Dit dus, de eerste FTW3 kaarten zijn nog geeneens verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razeal
Paprika schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:22:
[...]

Bedankt voor de info, ik ben erg benieuwd naar de post/source van Copaco, heb je misschien een linkje? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel11
Nog even de link voor bij ALTERNA te kijken hoeveelste ze staan op de lijst...
https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razeal schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:24:
[...]

Bedankt voor de info, ik ben erg benieuwd naar de post/source van Copaco, heb je misschien een linkje? _/-\o_
Als je een KVK hebt kun je zelf een account maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-04 06:03
Inmiddels sta ik bij Alternate op plek 343 voor de Strix 3080 OC. Dus al 9 mensen voor mij hebben geannuleerd. Wie zijn die andere 342? Misschien kan ik ze overtuigen hun bestelling te annuleren :+

Verder denk ik dat het weinig nut heeft telkens te vragen wanneer ze zooi binnenkrijgen. Schiet de klantenservice niets mee op, maar wij ook niet. Uiteindelijk krijgen we allemaal een kaart en meer dan wachten kunnen we op dit moment gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 12:08
Niet helemaal gerelateerd aan het topic... of misschien ook wel...
Hoe is het afgelopen met de 3080/3090 dozen die zonder omdoos waren verzonden? Wat heeft Nvidia daarmee gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razeal
Paprika schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:24:
[...]

Als je een KVK hebt kun je zelf een account maken...
Mijn excuses ik had geen idee wat Copaco was en ik vermoedde dat dit een naam was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Decibel
Voor de mensen die geinteresseerd zijn in de STRIX GPU Blocks van EKWB.

Heb mijne zojuist besteld en direct even aan Highflow de verwachte levertijden gevraagd.
Hierbij hun antwoord:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k4znS_NxpH9G5U4EJQwfwZhqweo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pGEM871m9NhQKkRtHm32rNBd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 06:53
Virtua schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:03:
Voor de tuf op alternate sta je iedergeval vandaag 544
Ehm, dat is best veel. Ik zie niet in hoe daar snel wat aan gedaan kan worden. Die kaart is echt te populair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1717
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-09 01:34
Gutterjaw schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:22:
[...]

^ Dit dus, de eerste FTW3 kaarten zijn nog geeneens verkocht.
Ik sta nu op plek 20, ben erg benieuwd wanneer ik een kaart kan verwachten, had gelezen dat EVGA sowieso schaars is in de EU, ook met de 1080 en 2080, toen die uitkwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefcakie
  • Laatst online: 19-08 23:25
michel11 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:19:
[...]

Goed om te weten. Heb net even mijn status gecontroleerd en sta nr 0001 voor de Asus TUF 3090.
Aanvullend: Mijne is de niet OC versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel11
idem hier: Asus24GB D6X RTX 3090 TUF GAMING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:44
Dutchy007 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:25:
Niet helemaal gerelateerd aan het topic... of misschien ook wel...
Hoe is het afgelopen met de 3080/3090 dozen die zonder omdoos waren verzonden? Wat heeft Nvidia daarmee gedaan?
Ik heb de dag na dat nieuws mijn 3090 FE binnen gekregen met omdoos. Het lijkt dus een kleine batch te zijn geweest zover mij bekend.

De binnendoos was niet heel goed beschermd (los in de grotere omdoos) maar kwam keurig netjes aan.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rob1717 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:33:
[...]

Ik sta nu op plek 20, ben erg benieuwd wanneer ik een kaart kan verwachten, had gelezen dat EVGA sowieso schaars is in de EU, ook met de 1080 en 2080, toen die uitkwamen.
EVGA is Amerikaans en hebben daar ook een sterke presence. Voor EVGA is Europa echt een tweede markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymuski
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 11:12
kevintjuh93 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:25:
Inmiddels sta ik bij Alternate op plek 343 voor de Strix 3080 OC. Dus al 9 mensen voor mij hebben geannuleerd. Wie zijn die andere 342? Misschien kan ik ze overtuigen hun bestelling te annuleren :+

Verder denk ik dat het weinig nut heeft telkens te vragen wanneer ze zooi binnenkrijgen. Schiet de klantenservice niets mee op, maar wij ook niet. Uiteindelijk krijgen we allemaal een kaart en meer dan wachten kunnen we op dit moment gewoon niet.
Ik, op plek 27 en voor mij had iemand vorige week al geannuleerd. En nee, mij ga je niet overtuigen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gutterjaw
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-01 18:58
Paprika schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:42:
[...]

EVGA is Amerikaans en hebben daar ook een sterke presence. Voor EVGA is Europa echt een tweede markt.
Precies. Gelukkig merk je dit alleen qua store presence & uitrol snelheid van nieuwe producten.

RMA wise zijn ze gelukkig net zo goed hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diehardje22
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-06 15:53
Zojuist zakelijk (www.copaco.com) besteld:

GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G

Verwachte levering 3-5 dagen... We gaan het zien.

Mocht EVGA nog gaan leveren dan heb ik nog een order staan bij Alternate

EVGA10GB D6X RTX 3080 FTW3. Wacht rij nummer 18...

Ik heb in iedergeval mijn orders bij megekko en Alternate geannuleerd. (strix/oc)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:35
Diehardje22 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:49:

EVGA10GB D6X RTX 3080 FTW3. Wacht rij nummer 18...

Ik heb in iedergeval mijn orders bij megekko en Alternate geannuleerd. (strix/oc)

.
Hee, dat is nog wel een optie. Ik ben benieuwd. Is de prijs daar ook sterk verhoogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bottie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 17:09

Dat zeggen ze al ... 3-5 dagen :+

http://airteamimages.com/bram-botterman_pid1007.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bonsaiboom schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:51:
[...]

Hee, dat is nog wel een optie. Ik ben benieuwd. Is de prijs daar ook sterk verhoogd?
2 a 3 euro. Was 776,XX euro incl BTW, nu 779 (MSRP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bottie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 17:09

.
Eens gekeken naar mijn orderstatus bij Copaco, verwachte datum: 12/10

http://airteamimages.com/bram-botterman_pid1007.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pezz
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-07 19:54
Paprika schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:53:
[...]

2 a 3 euro. Was 776,XX euro incl BTW, nu 779 (MSRP).
Alternate heeft nog 100+ orders openstaan van 779 euro (waaronder mijne). Maken ze daar eigenlijk wel winst op als ze dat inkopen bij Copaco? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Bij mij werk hij de Q prima. Begonnen op posititie 509

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fIO8yWo6LbDoBwJNGma7bGoMkqE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xgJxgNflgXfg9crVlBOccSxE.jpg?f=user_large

(Het doel was m te hebben voor cyberpunk, dit gaat hem nooit worden... |:( ;( )

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diehardje22
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-06 15:53
Bottie schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:01:
[...]

Eens gekeken naar mijn orderstatus bij Copaco, verwachte datum: 12/10
Mooi dat komt dan overeen.... We shall seee :)

Edit
Staat op voorraad nu ..
Edit 2
Is ex btw.... voor dat er vragen komen...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yajcqLH.png

[ Voor 22% gewijzigd door Diehardje22 op 06-10-2020 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pezz schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:04:
[...]

Alternate heeft nog 100+ orders openstaan van 779 euro (waaronder mijne). Maken ze daar eigenlijk wel winst op als ze dat inkopen bij Copaco? 8)7
Marge is natuurlijk laag op MSRP, maar ze kopen met massa in dus ook lagere prijzen. Denk dat het account van Alternate sowieso wel iets andere prijzen te zien krijgt daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Diehardje22 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:07:
[...]

Edit
Staat op voorraad nu ..
Edit 2

[Afbeelding]
Dat is een... schappelijke prijs. Damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
  • Laatst online: 25-09 18:58
Ik zie dat ik langzamerhand zak in de rij bij Megekko voor de Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS M 10G.

Rij is nu 15 man sterk. Óf annuleringen, óf orders die gepickt worden. Misschien leuke info voor eventuele geïnteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Priester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 19:56
prodygee schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:19:
Ik zie dat ik langzamerhand zak in de rij bij Megekko voor de Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS M 10G.

Rij is nu 15 man sterk. Óf annuleringen, óf orders die gepickt worden. Misschien leuke info voor eventuele geïnteresseerden.
Is dit de totale rij of jouw positie in de rij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ter info, ik heb een EVGA XC3 Gaming vandaag ontvangen van Amazon.fr, besteld op 17 Sept (~12.00), dus voor officiele release.

Wellicht volgen andere retailers dus ook, volgens EVGA zelf zou er deze week in ieder geval voorraad in de EU moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DionDV
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2020
Jay-v schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:27:
[...]

Ter info, ik heb een EVGA XC3 Gaming vandaag ontvangen van Amazon.fr, besteld op 17 Sept (~12.00), dus voor officiele release.

Wellicht volgen andere retailers dus ook, volgens EVGA zelf zou er deze week in ieder geval voorraad in de EU moeten komen.
das goed nieuws! hopen dat dit doortrekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenkinkel
  • Laatst online: 24-10-2021
Paprika schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:56:
[...]

De mini PCB blokken van Corsair en EKWB zijn anders behoorlijk beter geslaagd zou ik zeggen, maar dat is smaak.
Heb de EKWB Strix blok inderdaad besteld. Ga niet beknibbelen op een waterblok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Laatst online: 14:07
Over amazon gesproken, op amazon.nl zijn de ASUS strix kaarten weer verdwenen.

Zou er toch een stuk logica achter zitten, dat ze alleen bestellingen aannemen als ze een voorraad verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterXL6
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-05 21:55
Jay-v schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:27:
[...]

Oh nice, daar heb ik de mijn XC3 gaming ook besteld, een stukje voor 12u op 17/09
Staat wel maar aangegeven vrijdag te arriveren. Net UK depot verlaten volgens tracking.

PS: blij te horen dat het geen 2080ti is zoals er in de omschrijving staat haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Edit
Staat op voorraad nu ..
Edit 2

[Afbeelding]
Zelfs ook één besteld daar. Verwachte leverdatum 12-10-2020 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirra
  • Laatst online: 03-12-2024

damm ik hoop dat alternate er ook een paar binnen heeft ik sta sinds donderdag op 7 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Podracer77
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-09 14:32
Ik heb vandaag een mailtje gekregen dat mijn TUF van Alternate is aangemeld bij DHL. Houd dit in dat ik de kaart ook echt krijg binnenkort of mag ik nu nog steeds blijven wachten?
Hij is namelijk afgelopen vrijdag pas besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-09 14:30
Podracer77 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:34:
Ik heb vandaag een mailtje gekregen dat mijn TUF van Alternate is aangemeld bij DHL. Houd dit in dat ik de kaart ook echt krijg binnenkort of mag ik nu nog steeds blijven wachten?
Als dit zo is, dan leveren ze dus echt niet volgens volgorde van koop uit denk ik zomaar... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
  • Laatst online: 14-06-2024

15? Waarom is de rij voor de Gaming X Trio 308 man sterk bij Megekko?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3080 of 3090? 3080 lijkt me sowieso heel sterk dat je die al binnen krijgt. Daar is een wachtrij van meer dan 500 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yavikbe
  • Laatst online: 17-01-2021
DiZhO schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:48:
[...]

Voor zover ik weet, zwijgen ze als een graf. Ik begin te denken dat ze dezelfde shit doen als in duitsland.
De mensen die later voor duurder besteld hebben, eerst leveren.

Als een winkel niets te verbergen heeft. Toon de queue, meld elke levering dat je binnen krijgt.
Ook al krijg je weinig binnen en denken mensen, het gaat hier nog maanden duren, das nog altijd beter dan een winkel dat niets zegt
ik heb mijn pré order staan van 17/9 ongveer rond 15.05 voor
1 JHXN0S01 MSI 10GB D6X RTX 3080 Ventus 3X 10G OC
Bij alternate.be
Dus als iemand zo'n kaart al gekregen heeft van alternate.be aan een hogere prijs dan 749€
dan stap ik naar testaankoop 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Podracer77
Verwijderd schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:36:
[...]

3080 of 3090? 3080 lijkt me sowieso heel sterk dat je die al binnen krijgt. Daar is een wachtrij van meer dan 500 geloof ik.
De 3080 ja. Ik zal de status op DHL de komende dagen in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiZhini
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-11-2022
Kan je zeggen, welke versie, 3080 of 3090?
Welke alternate? NL of BE?
Als NL, welk is uw positie in the wachtrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Podracer77
DiZhO schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:39:
[...]

Kan je zeggen, welke versie, 3080 of 3090?
Welke alternate? NL of BE?
Als NL, welk is uw positie in the wachtrij?
De 3080 non OC via Alternate NL.
De positie weet ik niet, mijn vader heeft de kaart voor mij besteld ivm de BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Podracer77 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:39:
[...]

De 3080 ja. Ik zal de status op DHL de komende dagen in de gaten houden.
Ik hoop het van harte voor je! Beetje sneu voor de wachtenden voor jou natuurlijk, maar goed, het is je gegund haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Edit
Staat op voorraad nu ..
Edit 2

[Afbeelding]
OMG ik hoop dat het klopt. Heb ze gebeld, en heb een order geplaatst van 2 stuks en volgens de medewerkster zitten we nog in de batch die deze week binnenkomt!

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
DriesNL schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:36:
[...]

15? Waarom is de rij voor de Gaming X Trio 308 man sterk bij Megekko?
€869 voor Gaming trio X, beschikbaar vanaf begin toen iets goedkoper
€929 voor Master en pas later beschikbaar op de website.

[ Voor 8% gewijzigd door MrBlueEyes op 06-10-2020 16:43 ]

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiZhini
Podracer77 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:40:
[...]

De 3080 non OC via Alternate NL.
De positie weet ik niet, mijn vader heeft de kaart voor mij besteld ivm de BTW.
Dus hij heeft besteld onder zijn bedrijf?
Misschien daarom voorrang gekregen? Zou toch vreemd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
De Priester schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:23:
[...]

Is dit de totale rij of jouw positie in de rij?
Ik doel op de totale rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiZhini
Fiddle schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:41:
[...]

OMG ik hoop dat het klopt. Heb ze gebeld, en heb een order geplaatst van 2 stuks en volgens de medewerkster zitten we nog in de batch die deze week binnenkomt!
Kan je daar enkel aankopen als bedrijf zijnde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Podracer77
DiZhO schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:42:
[...]

Dus hij heeft besteld onder zijn bedrijf?
Misschien daarom voorrang gekregen? Zou toch vreemd zijn
Dat klopt, via zijn bedrijf.
Maar er is verder niemand die al een bevestiging heeft gekregen dat de zending bij DHL is aangemeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DionDV
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2020
morm schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:36:
[...]

Als dit zo is, dan leveren ze dus echt niet volgens volgorde van koop uit denk ik zomaar... :(
ik denk niet dat hij besteld heeft.... het is gewoon aangemeld dus waarschijnlijk stond die voor aan de rij en anders is het werkelijk waar belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
Wow, bizar. Zou Alternate dan een gigantische batch hebben ontvangen? Ben benieuwd of we een lading blije Tweakers gaan zien hier.
Heb zelf ook voorkeur naar deze kaart.

[ Voor 4% gewijzigd door prodygee op 06-10-2020 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenwest
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-06 14:50
prodygee schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:46:
[...]

Wow, bizar. Zou Alternate dan een gigantische batch hebben ontvangen? Ben benieuwd of we een lading blije Tweakers gaan zien hier.
Heb zelf ook voorkeur naar deze kaart.
Helaas niet, sta nogsteeds op 96. Zou wel erg raar zijn als bedrijven voor gaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 15:59
Paprika schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:09:
[...]

Marge is natuurlijk laag op MSRP, maar ze kopen met massa in dus ook lagere prijzen. Denk dat het account van Alternate sowieso wel iets andere prijzen te zien krijgt daar.
Alternate koopt niet bij Copaco maar heeft een eigen distri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilcomt5
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-08 00:22
Wees is lief en geef ons je wachtrij nr door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

MasterXL6 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:32:
[...]

Oh nice, daar heb ik de mijn XC3 gaming ook besteld, een stukje voor 12u op 17/09
Staat wel maar aangegeven vrijdag te arriveren. Net UK depot verlaten volgens tracking.

PS: blij te horen dat het geen 2080ti is zoals er in de omschrijving staat haha!
Hij was bij mij vanuit de UK verzonden afgelopen donderdag, dus dat kan wel kloppen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-09 08:13
PNY GeForce RTX 3080 XLR8 Gaming Edition - 10 Go

https://www.cdiscount.com/informatique/cartes-graphiques/carte-graphique-pny-geforce-rtx-3080-xlr8-gaming-e/f-10767-vcg308010tfxppb.html

Precies in stock

Leverbaar 23/11

[ Voor 3% gewijzigd door Emphast op 06-10-2020 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibazz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-05 11:01
YESSSSSSS!!!!!

WHOOOHOOOOOO weer een plek naar voor WHOOP WHOOP....

Vast een annulering..... :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Podracer77
Dit is de mail die ik vanmiddag heb gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jd5Yt4xHfhdSWy9kEzDDsolxILY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FzBYK5vN8ZNHeLmMtyIQSUPm.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orky Rulez
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 12:25
Dat zijn weer die PNY's die Amazon niet verkocht kreeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maggotcarrier
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-08 07:54
Doet de wachtrij tool van Alternate het voor anderen nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thepierce86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-09 21:14
Maggotcarrier schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:03:
Nope..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisDeMennis
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18-09 19:29
Nee bij mij ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotch Sniffer
  • Laatst online: 17-03-2024
Via de bot nog wel. Twee plekken opgeschoten sinds gisteren voor de TUF normale versie. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenwest
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-06 14:50
Hij lijkt nog te werken bij mij: https://include.alternate.nl/3080/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau1406
  • Laatst online: 24-09 11:57
Voor mij momenteel niet helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 23:45
Wachtrij tool lijkt foetsie te zijn (had nog even adblocker uitgezet). Via de chatbot werkt het nog wel. Ik sta plek 59 voor de MSI trio X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chatbot doet het nog wel maar alsnog de zelfde plek in de wachtrij voor mijn msi x trio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-09 14:03
[...]

Edit
Staat op voorraad nu ..
Edit 2

[Afbeelding]
Heb je de prijs aangevraagd? Hier op 1000€ excl....
Pagina: 1 ... 133 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord