Ik ben benieuwd naar de andere wachtlijsten.. en of ze al uberhaupt kaarten hebben binnen gekregen..Soppyscroll schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:46:
[...]
inderdaad niet veel, ik zal even vragen!
Bij de GTX 1000 series heeft het ruim een half jaar geduurd voordat SI een eerste voorraad binnen had. Wees je daarvan bewust.Soppyscroll schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:46:
[...]
inderdaad niet veel, ik zal even vragen!
Dit is de wachtrij bij megekko :-)lapino schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:50:
Iemand idee wat wachtrij bij Megekko is voor de 3080 Strix OC ? Heb een TUF OC in preorder staan (plaats 4 nu), maar zou die eventueel overlaten aan andere tweaker als ik relatief snel een STRIX kan aanschaffen.
Artikelnr: 1119243
Artikel: VGA Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-O10G-GAMING
Jouw positie: 14 van de 103
ok thx, denk dat ik toch even de levering van de TUF afwacht.Lekiame schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:54:
[...]
Dit is de wachtrij bij megekko :-)
Artikelnr: 1119243
Artikel: VGA Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-O10G-GAMING
Jouw positie: 14 van de 103
Zou ik ook doen, gisteren zijn er zeker 10 uitgeleverd, ben zelf van plek 14 naar 3 gegaan bij Megekko.lapino schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:58:
[...]
ok thx, denk dat ik toch even de levering van de TUF afwacht.
Idem voor informatique?Paprika schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:54:
[...]
Bij de GTX 1000 series heeft het ruim een half jaar geduurd voordat SI een eerste voorraad binnen had. Wees je daarvan bewust.
Zo, ik mag ook meedoen met dit topic. Veel te laat ingestapt maar zojuist de ASUS RTX 3080 ROG STRIX OC besteld bij Megekko. Nu begint het wachten, gelukkig heb ik nog een oude kaart liggen die ik tijdelijk kan gebruiken in nieuwe build.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Hoeveelste plek?Pindakaaskroket schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:15:
Zo, ik mag ook meedoen met dit topic. Veel te laat ingestapt maar zojuist de ASUS RTX 3080 ROG STRIX OC besteld bij Megekko. Nu begint het wachten, gelukkig heb ik nog een oude kaart liggen die ik tijdelijk kan gebruiken in nieuwe build.
Ja, ik had deze link paar post terug gestuurd. Maar inderdaad 2 okt is de release.spartacusNLD schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:21:
Aorus RTX 3080 Master morgen de launch?
https://www.reddit.com/r/...tx_3080_master_launch_on/
Dat was ook het eerste wat ik ging checken, maar geeft aan dat de combinatie ordernummer + postcode niet kan worden gevonden. Waarschijnlijk nog even wachten op verwerken, maar ik verwacht 100+
9 oktober in europa.xamirz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:23:
[...]
Ja, ik had deze link paar post terug gestuurd. Maar inderdaad 2 okt is de release.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
"Europe is expected to have availability by end of next week 10/9. I'll update more if anything new comes my way." staat in die Reddit post
Geen idee. SI pre-orders werden als 't ware een meme op Tweakers in het levertijdentopic van die tijd, omdat inmiddels de reguliere webwinkels voorraad hadden en daar nog altijd een queue was.razRDJ schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:10:
[...]
Idem voor informatique?Daar heb ik mijn bestelling nu staan. Maar als het een half jaar gaat duren kan ik beter bij Megekko in de wacht staan.
Heeft eigenlijk iemand hier een EVGA kaart?
Die zijn gelijk niet te verkrijgen...
hoe heb je deze gevonden ik zou deze ook willen pre orderen maar kan hem zelf op alternate niet vindenspartacusNLD schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:49:
Veel te duur i know:
[Afbeelding]
maar wel 1e in de wachtrij. Launch mid okt heb ik gelezen. Iemand hier meer info over?
[Afbeelding]
Hier besteld: https://m.alternate.nl/AO...arte/html/product/1680168
Mocht de TUF bij Megekko (ik sta op plaats 40 daar) eerder komen dan annuleer ik de Gigabyte weer![]()
We gaan het zien
:^vinny98 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:38:
Heeft eigenlijk iemand hier een EVGA kaart?Die zijn gelijk niet te verkrijgen...
Zit te denken aan een 3090 Kingpin, alleen zie je ze nergens

In de EVGA shop zie je hem ook niet terug

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.
Alleen nog via direct link: https://m.alternate.nl/AO...arte/html/product/1680168Kirra schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:51:
[...]
hoe heb je deze gevonden ik zou deze ook willen pre orderen maar kan hem zelf op alternate niet vinden
Er moet nog een het ander toegevoegd worden en de prijs kan ook nog iets veranderen.
Volgens mij twitterde Jacob dat die eind oktober kwamdierkx36 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:56:
[...]
:^
Zit te denken aan een 3090 Kingpin, alleen zie je ze nergens
In de EVGA shop zie je hem ook niet terug
Heel veel goedkoper zal die niet worden..Erico360 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:57:
[...]
Alleen nog via direct link: https://m.alternate.nl/AO...arte/html/product/1680168
Er moet nog een het ander toegevoegd worden en de prijs kan ook nog iets veranderen.
En 999 ga ik niet betalen voor een 3080
Net bij Megekko de TUF OC 3080 versie gekocht, direct ook maar een 1000W voeding erbij gedaan. Zodra ik meer weet over welke plek in de wachtrij ik sta, laat ik het weten. Uiteindelijk op basis van de berichten hier gekozen voor Megekko, het scheelde ongeveer 50 euro met Alternate, dat heb ik er wel voor over om iets eerder (hopelijk) uitgeleverd te krijgen.
Edit: Plek 46 van de 46.
Edit: Plek 46 van de 46.
[ Voor 4% gewijzigd door Xamsix op 01-10-2020 12:16 ]
PSN/Steam: Xamsix
Uh ja, deze zat eraan te komen. Volgens Andreas Schilling van Hardwareluxx.de kan het zomaar nog een maand gaan duren om alle bestellingen af te werken. Ze weten blijkbaar ook niet wanneer de volgende voorraad komt. Dat zijn dan de Duitsers waar een aantal van de grootste spelers in heel Europa de markt aardig beheersen. Die lijken vaak ook enige prioriteit te hebben als het om voorraad gaat bij launches.
@Paprika Wil jij deze even pinnen want zo almachtig ben ik hier niet. Ik heb alleen extra knopjes in mijn hoekje.
One of the largest German online retailers:
— Andreas Schilling 🇺🇦 🇮🇱 (@aschilling) 1 oktober 2020
„However, we cannot give you a concrete date for the next delivery at this point in time.
However, we hope to be able to serve all orders until the end of October or beginning of November.“
In the worst case wait another five weeks.
@Paprika Wil jij deze even pinnen want zo almachtig ben ik hier niet. Ik heb alleen extra knopjes in mijn hoekje.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Check thanxbadnews.nl schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:59:
[...]
Volgens mij twitterde Jacob dat die eind oktober kwam
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.
104 van de 105 met de RTX 3080 Strix OC. Ben benieuwd, maandje?Pindakaaskroket schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:23:
[...]
Waarschijnlijk nog even wachten op verwerken, maar ik verwacht 100+
Ik zie/hoor overal meer mensen die een 3090 FE hebben ontvangen dan een 3080 FE. Levert nVidia nu meer 3090's in verband met een hogere marge of lijkt dat maar zo?
Bij alternate.de gaat het ook lekker zo te zien:
https://www.reddit.com/r/...he_alternatede_situation/
Ik denk dat dat best nog 2 maanden kan duren. Stel ze krijgen er 10 per week dan zit je al op 11 weken.Pindakaaskroket schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:05:
[...]
104 van de 105 met de RTX 380 Strix OC. Ben benieuwd, maandje?
Ik schat in dat de 3090 minder populair zijn vanwege de prijs.Vinze schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:08:
Ik zie/hoor overal meer mensen die een 3090 FE hebben ontvangen dan een 3080 FE. Levert nVidia nu meer 3090's in verband met een hogere marge of lijkt dat maar zo?
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
De 3080 is al een tijdje niet in stock geweest voor NL. Het is dus nog afwachten....Vinze schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:08:
Ik denk dat er vooral minder vraag is naar de 3090 waardoor het lijkt dat er meer kaarten beschikbaar zijn. Ik zou persoonlijk geen dubbele prijs betalen voor max 15% meer performance.Vinze schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:08:
Ik heb zojuist een Pixel 5 besteld op Saturn.de (zakelijke aankoop, contact via email).
Omdat ik zag dat je op Saturn.de geen RTX 3080 kaarten kan pre-orderen (ze tonen gewoon als not in stock - gelijkaardig aan NVIDIA in tegenstelling tot Alternate en Megekko, waar de wachtrijen maar blijven groeien), vroeg ik om een Asus TUF Gaming 3080 toe te voegen aan de order.
Dat was blijkbaar geen enkel probleem, en beiden worden verzonden op 15 oktober (release date Pixel 5).
Omdat ik zag dat je op Saturn.de geen RTX 3080 kaarten kan pre-orderen (ze tonen gewoon als not in stock - gelijkaardig aan NVIDIA in tegenstelling tot Alternate en Megekko, waar de wachtrijen maar blijven groeien), vroeg ik om een Asus TUF Gaming 3080 toe te voegen aan de order.
Dat was blijkbaar geen enkel probleem, en beiden worden verzonden op 15 oktober (release date Pixel 5).
Zou goed kunnen, denk alleen wel dat komende maand de leveringen van Nvidia zullen toenemen, daarnaast zullen er van de 100 mensen voor me ook een groot aantal annuleren als het 4 weken+ duurt en ze elders sneller zijn. We zullen zienzar schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:09:
[...]
Ik denk dat dat best nog 2 maanden kan duren. Stel ze krijgen er 10 per week dan zit je al op 11 weken.
Ik denk dat de markt voor een 3090 ook sneller actief zal zijn op techfora. Je moet toch ergens kunnen pronkenVinze schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:08:
[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 01-10-2020 12:15 ]
Hoe zit het met de Duitse BTW? Heb je hier wel aan gedacht?thomas.stockx schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:13:
Ik heb zojuist een Pixel 5 besteld op Saturn.de (zakelijke aankoop, contact via email).
Europese (intercommunautaire) aankoop dus BTW-verlegging. Als Belg is er voor mij geen verschil tussen kopen op Bol.com (NL), Coolblue (NL) of Saturn (DE).Markovic89 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:17:
[...]
Hoe zit het met de Duitse BTW? Heb je hier wel aan gedacht?
Berichten als "Ik heb besteld!!!11!" of "Ik sta op nummer xx bij webshop yyy!". Dat halen we zonder pardon weg.
[ Voor 82% gewijzigd door Intergalactic op 01-10-2020 13:33 ]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ik zit bij het EVGA step-up programma. Hoor wel van wat mensen op reddit dat het vooruit gaat. Misschien dat ik mijn FTW3 Ultra binnen de 3 maanden heb

Even mededeling. Dat alternate gelijk van je CC afschrijft is niet waar. Dat heeft te maken met je bank.
Ik heb een bestelling gedaan bij alternate via cc en het is alleen gereserveerd.
Ik heb een bestelling gedaan bij alternate via cc en het is alleen gereserveerd.
Lekker... Is dit niet in strijd met de consumentenwet? 1 ding weet ik zeker. Alternate krijgt geen cent meer van mij.Simone96 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:09:
Dit zou wat zijn! Ik hoop dat Megekko deze praktijken niet hanteert. Zij hebben de prijzen ook flink verhoogt achteraf (kwestie vraag en aanbod). Wachtrij voor de 3080 (Eagle OC) gaan overigens maar langzaam....Simone96 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:09:
Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is
Iemand op Marktplaats biedt meerdere 3080's aan voor €630. Ik geloof er geen snars van, zeker omdat de verkoper op Texel zit, dus ik heb het al gemeld als verdachte advertentie. Is er een Tweaker op Texel die een stapeltje goedkope 3080's op wil halen?
https://www.marktplaats.n...082ce0aa7411a74e54f8dbd13
WEBN & chill (@IBKR)
Het is een scammer, had gisteren even met hem gechat en nadat ik mijn nummer had gegeven had hij meteen de advertentie verwijderd van marktplaats. Toen ik vroeg of hij het factuur kon laten zien had hij mij geblokkeerdDeadKennedy schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:30:
Iemand op Marktplaats biedt meerdere 3080's aan voor €630. Ik geloof er geen snars van, zeker omdat de verkoper op Texel zit, dus ik heb het al gemeld als verdachte advertentie. Is er een Tweaker op Texel die een stapeltje goedkope 3080's op wil halen?
Oh dat is die Maurits weer - die veranderd steeds van locatie. Is volgens mij een dikke vette scammer. Laatst stond hij op mp met prijzen van 590 ofzo.DeadKennedy schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:30:
Dikke bullshit dus.
is een oplichter.. dat zegt al genoeg.. eilanden of den burg etc.. allemaal oplichtersDeadKennedy schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:30:
graag je link verwijderen en reporten
Beetje logisch nadenken ook, er is niemand die en kaart van 800+ aanbied voor 200 euro onder de retailprijs.
Als je daarin trapt ben je behoorlijk naïef.
Als je daarin trapt ben je behoorlijk naïef.
Eens even kijken wat hij vindt van een deal op Texel zelf..."aangezien ik ook heeeel toevallig op familiebezoek ben op Texel".DeadKennedy schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:30:
Ik ben erg benieuwdKoelkie schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:46:
[...]
Eens even kijken wat hij vindt van een deal op Texel zelf..."aangezien ik ook heeeel toevallig op familiebezoek ben op Texel".
Het gaat zeker voorruit, op het EVGA forum zijn er mensen die 13 dagen na aanmelden hun kaart hebben ontvangen. (US)vinny98 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:26:
[...]
Ik zit bij het EVGA step-up programma. Hoor wel van wat mensen op reddit dat het vooruit gaat. Misschien dat ik mijn FTW3 Ultra binnen de 3 maanden heb
Ik ga ervan uit dat zodra de kaarten echt Europa hebben bereikt het vlot zal verlopen.
Ja omdat hij meldt dat in persoon ophalen ook een optie is, ben ik wel benieuwd naar wat er dan gebeurtKoelkie schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:46:
[...]
Eens even kijken wat hij vindt van een deal op Texel zelf..."aangezien ik ook heeeel toevallig op familiebezoek ben op Texel".
WEBN & chill (@IBKR)
Misschien kan ik hem dan al in Oktober bemachtigenschumi1986 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:58:
[...]
Het gaat zeker voorruit, op het EVGA forum zijn er mensen die 13 dagen na aanmelden hun kaart hebben ontvangen. (US)
Ik ga ervan uit dat zodra de kaarten echt Europa hebben bereikt het vlot zal verlopen.
Maar ik zie hier nog niemand EVGA kaarten bemachtigen. Of zijn er weinig klanten in de EU voor EVGA waardoor ze eerst alles in de US geven? Op die manier kunnen wachten tot volgend jaarvinny98 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:59:
[...]
Misschien kan ik hem dan al in Oktober bemachtigenwat een topmerk toch! Wat een service.
Ik dacht, wellicht kunnen ze me telefonisch bij Digital River van nieuwe info voorzien.
"De nieuwe lading (3080's) komt deze maand binnen meneer"
- Dus dat zou morgen kunnen zijn maar ook over 4 weken?
"Ja dat klopt, maar als u op de knop klikt voor een melding, wordt u netjes bericht wanneer ze binnen komen."
- Alleen is die knop niet meer te vinden op de website.
*even kijkend* "oh dat klopt, we zijn met de website bezig, vandaar is dat niet te zien"
- Ok, alleen is die knop al niet meer te zien sinds de kaart 'in verkoop' is gegaan en gelijk is uitverkocht.
"Ook dat klopt"
Nou goed, deze maand!
"De nieuwe lading (3080's) komt deze maand binnen meneer"
- Dus dat zou morgen kunnen zijn maar ook over 4 weken?
"Ja dat klopt, maar als u op de knop klikt voor een melding, wordt u netjes bericht wanneer ze binnen komen."
- Alleen is die knop niet meer te vinden op de website.
*even kijkend* "oh dat klopt, we zijn met de website bezig, vandaar is dat niet te zien"
- Ok, alleen is die knop al niet meer te zien sinds de kaart 'in verkoop' is gegaan en gelijk is uitverkocht.
"Ook dat klopt"
Nou goed, deze maand!

Maar wel even van te voren betalen, zodat hij hem kan "reserveren". En dan gok ik dat er op Texel niemand te vinden isDeadKennedy schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:58:
[...]
Ja omdat hij meldt dat in persoon ophalen ook een optie is, ben ik wel benieuwd naar wat er dan gebeurt
Overigens hoop ik dat nvidia voor de 3070 wat geleerd heeft, die wil ik gaarne bestellen.
Voor de mensen die de levertijden en prijzen bijhouden (wat mij gehoplen heeft) is hier mijn bijdrage.
ASUS Rog Strix 3080 OC in de bestelling bij Megekko voor 899.
Bericht ontvangen van succesvolle plaatsing 01/10/2020 10:15
Sta op 102 van de 105.
Heb Megekko gekozen omdat ik dankzij dit topic heb vernomen dat ze wat sneller leveren.
Van wat ik begrijp zal nu pas de ASUS Strix geleverd gaan worden..... Ben erg benieuwd.
Verder EK waterblok in de pre-order dus heb geen haast
ASUS Rog Strix 3080 OC in de bestelling bij Megekko voor 899.
Bericht ontvangen van succesvolle plaatsing 01/10/2020 10:15
Sta op 102 van de 105.
Heb Megekko gekozen omdat ik dankzij dit topic heb vernomen dat ze wat sneller leveren.
Van wat ik begrijp zal nu pas de ASUS Strix geleverd gaan worden..... Ben erg benieuwd.
Verder EK waterblok in de pre-order dus heb geen haast
Ik heb gisteren een mail gekregen van Amazon dat de mijne (XC3 Gaming) op 5 Okt bezorgd wordt. Hij is nog niet verzonden, dus neem het met een korreltje zout.akaash00 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:05:
[...]
Maar ik zie hier nog niemand EVGA kaarten bemachtigen. Of zijn er weinig klanten in de EU voor EVGA waardoor ze eerst alles in de US geven? Op die manier kunnen wachten tot volgend jaar
Korte review levering Asus TUF 3090 bij Megekko:
Gisteren besteld. Eerst een teleurstelling dat ik in de wachtrij was gezet ondanks dat er stond dat deze in voorraad was. Om half 10 alsnog een bevestiging gekregen dat deze verzonden was. Helaas was post nl zoals gewoonlijk vandaag niet op tijd, maar een uur na de bezorg window toch nog geleverd.
Verpakking van Megekko is erg goed, met duidelijke instructie:
:strip_exif()/f/image/Pfz2t4YI0aTb7o8jAg044QcL.jpg?f=fotoalbum_large)
Er zat extra padding in voor de asus kartonnen doos. Van de asus doos waren alle seals nog compleet en daarin zat met wederom meer padding de doos met print, waarvan ook nog alle seals intact waren. Daarin zat een zwarte doos met nog meer padding en uiteindelijk trof ik daar mijn kaart aan in zo'n mooi plastic zakje waar electronica altijd in zit.
Conclusie/tldr: De prijs was 1729 euro en de levertijd minder dan 24 uur.
Gisteren besteld. Eerst een teleurstelling dat ik in de wachtrij was gezet ondanks dat er stond dat deze in voorraad was. Om half 10 alsnog een bevestiging gekregen dat deze verzonden was. Helaas was post nl zoals gewoonlijk vandaag niet op tijd, maar een uur na de bezorg window toch nog geleverd.
Verpakking van Megekko is erg goed, met duidelijke instructie:
:strip_exif()/f/image/Pfz2t4YI0aTb7o8jAg044QcL.jpg?f=fotoalbum_large)
Er zat extra padding in voor de asus kartonnen doos. Van de asus doos waren alle seals nog compleet en daarin zat met wederom meer padding de doos met print, waarvan ook nog alle seals intact waren. Daarin zat een zwarte doos met nog meer padding en uiteindelijk trof ik daar mijn kaart aan in zo'n mooi plastic zakje waar electronica altijd in zit.
Conclusie/tldr: De prijs was 1729 euro en de levertijd minder dan 24 uur.
WUT!! Dit kan toch niet? Ik zag op reddit ook dat er al mensen waren die er heel vroeg eentje ontvangen hadden. Maar dit is wel heel snel. Zeker omdat de medewerker eerst aangaf dat ze helemaal niet wist of er wel stock was..
/f/image/m3ZS5tYuVepKpGULzeA3EcMb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/pqWcbhKSxjoQcNkQrkCPFXst.png?f=fotoalbum_large)
Het gaat dus om deze kaart: https://www.alternate.nl/...arte/html/product/1680168
Die zonder die link nog niet eens te vinden is op de site..
/f/image/m3ZS5tYuVepKpGULzeA3EcMb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/pqWcbhKSxjoQcNkQrkCPFXst.png?f=fotoalbum_large)
Het gaat dus om deze kaart: https://www.alternate.nl/...arte/html/product/1680168
Dat zou ik toch alleszins niet denken, maar het lijkt wel dat EVGA meer kaarten in de US verdeeld/verkoopt. Diegene in het US step up programma hebben al wat kaarten kunnen bemachtigen maar ik denk dat Europa wat later komt.akaash00 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:05:
[...]
Maar ik zie hier nog niemand EVGA kaarten bemachtigen. Of zijn er weinig klanten in de EU voor EVGA waardoor ze eerst alles in de US geven? Op die manier kunnen wachten tot volgend jaar
Dit vet en raar tegelijkertijd aangezien de kaarten morgen in US gereleased worden.spartacusNLD schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:14:
WUT!! Dit kan toch niet? Ik zag op reddit ook dat er al mensen waren die er heel vroeg eentje ontvangen hadden. Maar dit is wel heel snel. Zeker omdat de medewerker eerst aangaf dat ze helemaal niet wist of er wel stock was..
[Afbeelding]
[Afbeelding]
michaeljacksonpopcorn.gifKoelkie schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:17:
Update...en om on-topic te blijven....afhaaltijd is vanavond zo te zien![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar heel bijzonder... Ik gok dat hij straks met een smoes komt dat het toch niet door kan gaan om wat voor kulreden dan ook.
mooie aan die foto is dat er een makelaar op staat.. dat kantoor moet trouwens is gebeld worden dat er iemand met een bord van hun aan het scammen is...Koelkie schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:17:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nu nog steeds tweakers die aan mijn eerdere toevoegingen op het forum in dit topic twijfelen?Simone96 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:09:
Of mensen die een weerwoord moeten bieden om webshops schoon te blazen?
Voor degene waarvoor het nog tijdig geholpen heeft, graag gedaan medetweaker.
En je hoefde het niet te pre-orderen, ervoor te betalen, geen woord gelogen en netjes bij je afgeleverd
Nb. uiteraard was ik hierin niet alleen en waren er gelukkig ook nog andere medetweakers die het licht al naar buiten brachten, top gedaan tweakers! Zo helpen we elkaar.
Ga je er serieus op in of doe je dit omdat je nieuwsgierig bent?Koelkie schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:17:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bon, het is "begin oktober", dus ergens tussen nu en de 15e verwacht ik een update van Tones. Ik mag hopen dat ze toch een paar kaarten kunnen uitsturen.
Als dit ook in nl zo is, dan is dat redelijk schandelijk van deze toko.... ben niet de piggy bank van Alternate....Simone96 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:09:
Ik was nummer 2 voor de aorus master en ik zie dat deze ook verzonden gaat worden.

Dit is echt bizar aangezien ze nog niet gereleased zijn.. HOE DAAAAn

Dit is echt bizar aangezien ze nog niet gereleased zijn.. HOE DAAAAn
[ Voor 24% gewijzigd door xamirz op 01-10-2020 13:24 ]
Haha, wat denk je zelf?stijn507 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:19:
[...]
Ga je er serieus op in of doe je dit omdat je nieuwsgierig bent?
Nog 1 update en nu gewoon afwachten op een smoes voor het niet door laten gaan.
:strip_exif()/f/image/hqslqscyl8jLfR0oW21R3m9J.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit; als het idd dezelfde scammer is, heb ik zijn oude profielfoto bij mezelf ingesteld. Even kijken hoe scherp hij is.
[ Voor 8% gewijzigd door Koelkie op 01-10-2020 13:26 ]
Staat nu alweer op pre-orderspartacusNLD schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:14:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat stond die al toen ik hem bestelde
Geloof hier echt geen snars van!Koelkie schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:23:
[...]
Haha, wat denk je zelf?
[Afbeelding]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Bij mij ookspartacusNLD schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:25:
[...]
Dat stond die al toen ik hem bestelde
Staat hele tijd al op pre-order maar ze blijven hem versturen.
Held. Zijn smoesje om niet het factuur op te sturen is omdat er belangrijke gegevens op staan... terwijl hij die gewoon uit kan strepen. Denkt hij dat we achterlijk zijn ofzo?Koelkie schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:23:
[...]
Haha, wat denk je zelf?
[Afbeelding]

Daar zou ik mee oppassen, want voor zover ik weet verkoopt 'Maurits' ver onder de nieuwprijs.Koelkie schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:17:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
...
Mag deze discussie naar: Marktplaats... ik word er gek van - Deel 2 ?Luxicon schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:28:
[...]
Daar zou ik mee oppassen, want voor zover ik weet verkoopt 'Maurits' ver onder de nieuwprijs.
Het moge duidelijk zijn dat het hier om oplichting gaat. Zie ook: https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0613180264
Duitste IBAN, Texel, Te goedkoop, Nieuw Marktplaats account....
Waarschijnlijk zijn er weer containers aangespoeld daar in TexelLuxicon schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:28:
[...]
Daar zou ik mee oppassen, want voor zover ik weet verkoopt 'Maurits' ver onder de nieuwprijs.
Den Burg texel is meestal oplichting.Jay-v schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:32:
[...]
Mag deze discussie naar: Marktplaats... ik word er gek van - Deel 2 ?
Het moge duidelijk zijn dat het hier om oplichting gaat. Zie ook: https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0613180264
1 dag lid...
prijzen veels te laag...
idd .. dat sommige mensen hier nog intrappen.
Will do! Wist niet dat dat topic bestond. Merci en excuséJay-v schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:32:
[...]
Mag deze discussie naar: Marktplaats... ik word er gek van - Deel 2 ?
Informatique is ook erg stil in communicatie. Iemand al meer vernomen?
Ik heb op 18 september bij Alternate.nl EVGA xc3 en op amazon.nl TUF 3080 besteld.
Hoor ik niet wanner is varschijnkijk mijn order verzonden wordt en ik verlies de hoop straks een kaart te krijgen.
Mischien step up is niet so slecht alternatief. Krijg ik een kaart en ook plek voor 3080, uiteidenlijk...
Hoor ik niet wanner is varschijnkijk mijn order verzonden wordt en ik verlies de hoop straks een kaart te krijgen.
Mischien step up is niet so slecht alternatief. Krijg ik een kaart en ook plek voor 3080, uiteidenlijk...
In reactie op het Alternate verhaal van kaarten die duurder = eerder geshipped zijn.
Kan iemand bevestigen dat ze een MSI RTX 3080 gaming X Trio gekocht hebben na release (17 sept 15:00) en ontvangen hebben?
Niet veel later is namelijk de prijs omhoog gegaan.
Sinds ze vorige week de wachtrij bekend gemaakt hebben zijn er ook alleen maar cancels geweest en is er niks uitgeleverd geloof ik.
Kan iemand bevestigen dat ze een MSI RTX 3080 gaming X Trio gekocht hebben na release (17 sept 15:00) en ontvangen hebben?
Niet veel later is namelijk de prijs omhoog gegaan.
Sinds ze vorige week de wachtrij bekend gemaakt hebben zijn er ook alleen maar cancels geweest en is er niks uitgeleverd geloof ik.
Berichten als "Ik heb besteld!!!11!" of "Ik sta op nummer xx bij webshop yyy!". Dat halen we zonder pardon weg.
[ Voor 77% gewijzigd door Intergalactic op 01-10-2020 13:46 ]
Het staat op Reddit dus het zal wel waar zijn. Niet alles geloven wat er op het internet staatEgoInvicto schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:27:
[...]
Lekker... Is dit niet in strijd met de consumentenwet? 1 ding weet ik zeker. Alternate krijgt geen cent meer van mij.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Vanmorgen bij Alternate bij toeval de Inno3d 3090 Chill gespot die in voorraad was. Kon mijn ogen niet geloven en gelijk besteld. Na mijn bestelling stond hij gelijk op pre-order ipv op voorraad. Gebeldt voor de zekerheid en hij is reeds verstuurd en krijg hem morgen binnen!
Ik heb hem om 12:02 ook besteld en stond toen 3rde in de wachtrij, als ik nu kijk sta ik op positie 9006....spartacusNLD schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:14:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik zie hem ook nog niet in mijn bestellingen maar heb wel de mails ontvangen....
Ik heb vaker gezien dat wanneer de teller op hol slaat hij word verstuurd...... geen garanties thoMarcel403 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:44:
[...]
Ik heb hem om 12:02 ook besteld en stond toen 3rde in de wachtrij, als ik nu kijk sta ik op positie 9006....
Ik zie hem ook nog niet in mijn bestellingen maar heb wel de mails ontvangen....
Je maakt me helemaal gekSven02 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:45:
[...]
Ik heb vaker gezien dat wanneer de teller op hol slaat hij word verstuurd...... geen garanties tho

Heb voor het bestellen de wachtrijen via winkelmand zitten tracken voor de Asus kaarten.Falcon93 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:39:
Informatique is ook erg stil in communicatie. Iemand al meer vernomen?
Ik zag de rijen en prijzen alleen maar toenemen. En dit terwijl velen hun TUF iig ontvingen van Alternate en Megekko.
Denk niet dat Informatique veel kaarten binnen krijgt.
Heb daarom gekozen om NIET bij Informatique te bestellen hoewel ze een top tent zijn
Het is ook allemaal raar aangezien kaarten volgens comm. manager van Giga. 2-10 in usa te koop gaan en bij ons 9-10 en Spartacus en ik deze gaan krijgen.. Ik persoonlijk geloof het nog steeds niet ahhaMarcel403 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:46:
[...]
Je maakt me helemaal gekik ben aan het duimen!
Die kaart wordt gewoon verzonden, maar dat mag ook wel als je bijna 30% boven MSRP gaat zitten snuffelen.
Ja, dan maar maandje 30% minder etenPaprika schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:53:
Die kaart wordt gewoon verzonden, maar dat mag ook wel als je bijna 30% boven MSRP gaat zitten snuffelen.
Ik heb gisteren een bestelling geplaatst toen er op voorraad stond. Teller bekeken en die stond ergens in de 7900. (13milljoen cash aan preordersMarcel403 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:46:
[...]
Je maakt me helemaal gekik ben aan het duimen!

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1eivtIRWshJbJtnatXGmEdvL.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qJxTMCz3clTgTBvoJKMbpJJU.jpg?f=user_large)
Gelukkige eigenaar hier! Helaas midden in een renovatie bezig, dus moet nog 2 weken wachten voordat ik hem kan gebruiken
[ Voor 9% gewijzigd door Xtr3me4me op 01-10-2020 14:13 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |