Lijkt wel alsof er alleen asus het land binnenkomt
Bij launch bij megekko op plek 80 voor een gigabyte eagle nu 73, afgelopen weekend de tuf ook gekocht en daarvan van 109 naar 80 gezakt!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Lijkt wel alsof er alleen asus het land binnenkomt
Eergister een mail gestuurd naar Megekko met de vraag hoelang de wachtrijen waren bij de RTX 3090 videokaarten. Ik kreeg gister een mail terug dat er maar 2 wachtenden waren voor de Asus TUF OC 3090. Volgens een document dat in dit forum rond ging zouden deze videokaarten vandaag geleverd worden, dus de keuze was snel gemaakt en gister een preorder geplaatst. En vandaag dus een mailtje dat ik 'm morgen binnenkrijgStijntjeuh123 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 19:03:
[...]
Welke plaats stond je in de wachtrij?
En sta je bij de megekko tool nog steeds in de wachtrij?
Ik sta zelf ook in de rij, dus het zou een goede indicatie zijn
Wat een geld... waarom?Roowdyyx15 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 19:57:
[...]
Eergister een mail gestuurd naar Megekko met de vraag hoelang de wachtrijen waren bij de RTX 3090 videokaarten. Ik kreeg gister een mail terug dat er maar 2 wachtenden waren voor de Asus TUF OC 3090. Volgens een document dat in dit forum rond ging zouden deze videokaarten vandaag geleverd worden, dus de keuze was snel gemaakt en gister een preorder geplaatst. En vandaag dus een mailtje dat ik 'm morgen binnenkrijgIk kan niet meer zien hoelang de wachtrij is, je wordt uit de rij gehaald als je bestelling verzonden is. Voordat mijn bestelling verzonden was, stond ik op 1 en waren er in totaal 13 wachtenden. Ik zou voorstellen om Megekko een mail te sturen met de vraag hoelang de wachtrijen zijn voor de voor jou interessante kaarten en daar je keuze op maken
[Afbeelding]
Misschien een betere vraag: Waarom niet?
Je hebt een hobby en je wilt wat. Andere mensen kopen daar weer een uitlaat van voor onder een auto uit 1992.(iemand hier in de straat) Ik bedoel maar.Roowdyyx15 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 19:59:
[...]
Misschien een betere vraag: Waarom niet?
6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+
Off: Eens. Mensen moeten kappen om iemand anders koop te oordelen.gielz schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:07:
[...]
Je hebt een hobby en je wilt wat. Andere mensen kopen daar weer een uitlaat van voor onder een auto uit 1992.(iemand hier in de straat) Ik bedoel maar.
[ Voor 11% gewijzigd door xamirz op 30-09-2020 20:12 ]
tattooboy1985
zuur dat je hem terugstuurde advies was ook wachten op driver fix op diversen forums en facebook op je berichten ... denk ook niet dat je hem 123 terug kan vragenzar schreef op woensdag 30 september 2020 @ 19:06:
[...]
Ik heb de 18e van Megekko mijn X trio 3080 ontvangen. Heb hem echter terug gestuurd door al die crashes die de 3080 kaarten hadden, blijkt nu gewoon een driver issue te zijn lol.
Ik zit er aan te denken om hem terug te vragen en er een mede tweaker blij mee te maken aangezien ik op een goeie plek sta voor de STRIX, dus zal die wel binnenkort ontvangen.
Ik denk dat ik hem nog wel kan terug vragen omdat ik nog geen bevestiging heb van ze dus als ik de bevestiging krijg kan ik eventueel zeggen dat ik hem toch terug wil. Maar als ik dit doe dan doe ik het voor een mede tweaker want ik heb mijn oog toch wat meer op de STRIX (sta 35e bij Megekko), vind de Asus software ook fijner.tattooboy1985 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:13:
[...]
zuur dat je hem terugstuurde advies was ook wachten op driver fix op diversen forums en facebook op je berichten ... denk ook niet dat je hem 123 terug kan vragen
Als je hem al terug gestuurd heb gaan ze hem echt niet meer terugsturen naar je, denk niet dat ze aan de gang blijven.zar schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:19:
[...]
Ik denk dat ik hem nog wel kan terug vragen omdat ik nog geen bevestiging heb van ze dus als ik de bevestiging krijg kan ik eventueel zeggen dat ik hem toch terug wil. Maar als ik dit doe dan doe ik het voor een mede tweaker want ik heb mijn oog toch wat meer op de STRIX (sta 35e bij Megekko), vind de Asus software ook fijner.
Ik beslis dit weekend wat ik ga doen, terug nemen, bij Megekko laten of aan een andere tweaker verkopen (voor factuur prijs dan uiteraard).
Ben toch benieuwd. Heb je dan dat hele zwarte doosje niet dat onder de kaart zit? Waar ook de quick start guide inzit? Of was het doosje gewoon leeg?Isotope5004 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 19:08:
Net klaar met de Live chat van nvidia over mijn missende 12pin adapter voor mijn 3090FE, ze gaan hem opsturen. Zo kon me jammer genoeg niet vertellen waar die vandaan kwam, maar ik heb wel gevraagd naar high priority shipping en dat werd geregeld.
Dat hele doosje (incl inhoud) mistte.Mr Magic schreef op woensdag 30 september 2020 @ 20:26:
[...]
Ben toch benieuwd. Heb je dan dat hele zwarte doosje niet dat onder de kaart zit? Waar ook de quick start guide inzit? Of was het doosje gewoon leeg?
Nvidia is tientallen miljarden waard maar huurt de allergoedkoopste, brakste digitale retailer in: Digital River. Als je weinig uitgeeft wordt je sneller rijk en die kneuzenconsumenten kopen het toch wel.dolby schreef op woensdag 30 september 2020 @ 19:45:
Nvidia verkoopt een premium product van meer dan 1500€ en dan gaat het in de keten ergens fout met het versturen zonder beschermende verpakkingen en in dit geval een power kabel die er niet is.
Dat doet de hele ervaring teniet die het eigenlijk zou moeten zijn, en dan heb ik het niet eens over eventuele hardware problemen die gepatched moet worden.
tattooboy1985
[ Voor 9% gewijzigd door Freaky Max op 30-09-2020 23:16 ]
Congrats. Gaat goed bij MegekkoNico Verheyen schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:03:
Voor wie het nuttig is. Ik stond bij Megekko 8ste op de lijst voor de Asus 3080 Tuf O10G. Hij is vanavond uitgeleverd, ik verwacht hem morgen.
Ze geven zelf aan de grootste Nvidia partner van NL te zijn en dat de verdeling gaat op basis van verkopen in het recente verleden. Daaruit maak ik op dat zij de meeste kaarten van de bekende leveranciers krijgen. Kan natuurlijk ook een mooi promo praatje zijn, maar als ik de leveringen in deze thread zo zie lijkt dit inderdaad het geval.Freaky Max schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:14:
Het valt mij op dat Meggeko bij Tweakers in ieder geval meer uitlevert dan bijv. Alternate als je kijkt naar de forum posts. Terwijl als je in de spreadsheet kijkt er meer bestellingen zijn gedaan bij Alternate:
Alternate 175
Alternate.be 7
Amazon.de 11
Amazon.fr 1
Amazon.nl 4
Azerty 7
CD-Rom Land 30
Informatique 6
Megekko 56
Nvidia 11
Paradigit 5
Tones.BE 3
(blank) 1
------------------------------
Grand Total 317
Doen de inkopers het van Megekko het gewoon erg goed t.o.v. andere webshops of is er iets anders aan de hand?
https://docs.google.com/s...siBgs/edit#gid=1997869310
Ignorance Is Bliss
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Ik hoop het 2 weken geleden was het ook raak op een donderdag. Ik zit er klaar voor. Ik heb Erg veel behoefte aan een 3080 FELimitted schreef op woensdag 30 september 2020 @ 19:43:
API is live, vanavond drops?
Denk het ook niet, ik sta al een tijdje op 9 voor de 3080 Ventus. Daar zit echt nul beweging inSeroczynski schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:21:
Volgens mij is er nog niets van MSI vertrokken uit de warenhuizen van Alternate.
Ah, dat maakt het al een stuk duidelijker. Maar zelfs met dat in het achterhoofd blijft Alternate te veel achter.D3ft0n3 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:17:
[...]
Ze geven zelf aan de grootste Nvidia partner van NL te zijn en dat de verdeling gaat op basis van verkopen in het recente verleden. Daaruit maak ik op dat zij de meeste kaarten van de bekende leveranciers krijgen. Kan natuurlijk ook een mooi promo praatje zijn, maar als ik de leveringen in deze thread zo zie lijkt dit inderdaad het geval.
Idem!johnfreda schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:22:
[...]
Ik hoop het 2 weken geleden was het ook raak op een donderdag. Ik zit er klaar voor. Ik heb Erg veel behoefte aan een 3080 FE
[ Voor 5% gewijzigd door Vissa66 op 30-09-2020 23:29 ]
M3P 24'
De 3090 tuf oc die ik heb besteld bij megekko is er morgen (track and trace gehad)The Pauli schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:25:
De 3090 tuf die ik vandaag heb besteld bij megekko zou toch verzonden moeten zijn. Ik stond op nummer 10 in de wachtrij (van de 14). Ben benieuwd, was ook wel een beetje een impuls aankoop...
Deze:
M3P 24'
Top, die heb ik ook... Het valt me nu op dat de "niet op voorraad" tekst veel later in het scherm komt..Vissa66 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:41:
[...]
Deze:
https://store.nvidia.com/...tID=5438796700&quantity=1
Weet niet of die nog juist is. Had een forummember geplaatst. Zou direct de 3080 in je winkelmand leggen.
jaAggressor schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:48:
Als je een 3090 hebt gekocht bij Nvidia..mag je dan ook nog wel een 3080 kopen op hetzelfde adres?
https://store.nvidia.com/...tID=5438796700&quantity=1 lijkt dat deze nog werkt?
Hoe laat was de drop 2 weken terug? Iemand idee?johnfreda schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 00:01:
[...]
https://store.nvidia.com/...tID=5438796700&quantity=1 lijkt dat deze nog werkt?
1 week terug bedoel je?xamirz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 00:07:
[...]
Hoe laat was de drop 2 weken terug? Iemand idee?
Ik check regelmatig, niets gezien.GiZwarrior schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 00:09:
Heeft er iemand hier in de afgelopen 3 dagen nog het geluk gehad om een 3080 FE te bestellen?
haha geen idee, was in de nacht bij ons..morm schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 00:07:
[...]
1 week terug bedoel je?
2 weken terug was release-dag
Ik denk dat een aantal mensen een bot of script hebben lopen. Daar kun je nooit tegen winnen.
De hele week is er geen 3080FE de verkoop in gegaan. Fingers crossed. Volgens mij was het rond 00:45 vorige week. Vervolgens om 07:00 diezelfde ochtend ook weer.GiZwarrior schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 00:09:
Heeft er iemand hier in de afgelopen 3 dagen nog het geluk gehad om een 3080 FE te bestellen?
[ Voor 17% gewijzigd door Koelkie op 01-10-2020 00:14 ]
Ik heb het programmatie lopen om de voorraad te checken maar afgelopen week geen een keer voorraad geweest, sinds ik vorige week te langzaam was is dit de enige manier volgens mij.M2M schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 00:10:
[...]
Ik denk dat een aantal mensen een bot of script hebben lopen. Daar kun je nooit tegen winnen.
Vorige week rond 0:45 en later om 6.45.Hopelijk vandaag meer geluk.xamirz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 00:07:
[...]
Hoe laat was de drop 2 weken terug? Iemand idee?
Zal die bot nog wel werken op de Nvidia site met die nieuwe feature dat de "Niet op voorraad" tekst pas na 10 seconden verschijnt? Ik hoop van niet, meer kans voor ons stervelingen.Bas1978 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 00:15:
Ik heb het programmatie lopen om de voorraad te checken maar afgelopen week geen een keer voorraad geweest, sinds ik vorige week te langzaam was is dit de enige manier volgens mij.
Afgelopen zondag tussen 16:00 en 20:00 ben ik binnen de top 5 twee plaatsen opgeschoven. Ik vermoed dat ze echt maar enkele kaarten binnengekregen hebben.tattooboy1985 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:01:
Goedeavond , iemand die wat weet of heeft gehoord wanneer de msi rtx 3080 gaming x trio geleverd wordt bij megekko? ventus is binnen gekomen maar de trio blijft stil ?
Helaas, lijkt er niet opBas1978 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 00:15:
[...]
Ik heb het programmatie lopen om de voorraad te checken maar afgelopen week geen een keer voorraad geweest, sinds ik vorige week te langzaam was is dit de enige manier volgens mij.
[...]
Vorige week rond 0:45 en later om 6.45.Hopelijk vandaag meer geluk.
PSN/Steam: Xamsix
inderdaad, ik blijf nog tot 1 uur deanaa kap ik er ook mee
Slechts een langzame API. Niks meer niks minder.The Pauli schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 00:57:
Is het voor anderen nu ook opeens zo dat de "niet op voorraad" knop niet langer pas na 10 seconden verschijnt maar meteen? Misschien is er toch iets gaande?
ik heb dus nooit iets gemerkt van een ''niet op voorraad'' knop die pas na 10 seconde verschijnt. Dus ben bang dat het helaas geen teken voor voorraad isThe Pauli schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 00:57:
Is het voor anderen nu ook opeens zo dat de "niet op voorraad" knop niet langer pas na 10 seconden verschijnt maar meteen? Misschien is er toch iets gaande?
[ Voor 5% gewijzigd door Zinvol op 01-10-2020 01:06 ]
yes ik hou het ook voor gezien, morgen weer een dagxamirz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 00:52:
[...]
inderdaad, ik blijf nog tot 1 uur deanaa kap ik er ook mee
Nou de API stond gewoon uit en nu doet hij het weer. Je kreeg gewoon een timeout, dat duurt even en daarna vertaalde die website dat naar out of stockThe Pauli schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 00:57:
nu op plek 4... maw megekko heeft net levering gehad en zit er net niet bij, dus zal nog wel weekje of twee duren nu, heb gevoel dat ze niet meteen dagelijks leveringen krijgenxamirz schreef op woensdag 30 september 2020 @ 23:15:
[...]
Congrats. Gaat goed bij MegekkoAlleen vandaag al van 39 naar 27. Hopelijk blijven ze zo aanleveren.
Asus heeft wel aangegeven voor de partners de middle man er tussen uit te halen waardoor ze nu direct aan de shops leveren.lapino schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 06:38:
[...]
nu op plek 4... maw megekko heeft net levering gehad en zit er net niet bij, dus zal nog wel weekje of twee duren nu, heb gevoel dat ze niet meteen dagelijks leveringen krijgen
6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+
Voor wie het kan interesseren, ik stond op plek 14 en nu 4, dus ze hebben er 10 binnen gekregengielz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:18:
[...]
Asus heeft wel aangegeven voor de partners de middle man er tussen uit te halen waardoor ze nu direct aan de shops leveren.
Mijn theorie was dat Alternate de kaarten relatief goedkoop heeft verkocht en dat de inkoopprijs nu hoger is waardoor ze moeten wachten. Of is dat te ver gezocht?Breadrun schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:22:
Toch is het heel vreemd dat Alternate gewoon niks lijkt uit te leveren. In mijn ogen zijn zij net zo groot al dan niet groter dan Megekko.
Mijn bestelling bij Alternate beweegt amper tot niet dus zijn enkel de annuleringen die er tussenuit gaan.
Lijkt mij wat ver gezocht en ook niet handig. Dit gaat veel annuleringen opleveren als er niet op de korte termijn kaarten komen denk ik.gielz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:24:
[...]
Mijn theorie was dat Alternate de kaarten relatief goedkoop heeft verkocht en dat de inkoopprijs nu hoger is waardoor ze moeten wachten. Of is dat te ver gezocht?
Dit kan toch alleen bij Nvidia zelf? Notify me aanklikken, dan rustig afwachten.GiZwarrior schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 00:09:
Helaas, zodra jij de email van Nvidia hebt ontvangen is de voorraad alweer op.no_way_today schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:59:
[...]
Dit kan toch alleen bij Nvidia zelf? Notify me aanklikken, dan rustig afwachten.
Wat ruk, zit nog steeds te wachten en dat zal dan zo blijven. Zal de 3070 wel vanaf 15 okt beschikbaar zijn? Zo word je vanzelf het rode kamp ingejaagd! Hun nieuwe generatie komt dichterbij.MaZo schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:01:
[...]
Helaas, zodra jij de email van Nvidia hebt ontvangen is de voorraad alweer op.
Ik denk dat het meer is dat als een webshop sneller kaarten wil dan per boot om de MSRP te halen dat ze dan lucht vervoer moeten betalen en dat betekent per definitie een hogere prijs.gielz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:24:
[...]
Mijn theorie was dat Alternate de kaarten relatief goedkoop heeft verkocht en dat de inkoopprijs nu hoger is waardoor ze moeten wachten. Of is dat te ver gezocht?
Als dat zo is dan komt er wel in een keer een grote vracht als de kaarten aankomen. Tenmiste daar mag je dan van uit gaan.PulsatingQuasar schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:19:
[...]
Ik denk dat het meer is dat als een webshop sneller kaarten wil dan per boot om de MSRP te halen dat ze dan lucht vervoer moeten betalen en dat betekent per definitie een hogere prijs.
Let wel. Dit is blijkbaar de keuze van Alternate Nederland want Duitsland hanteert hogere prijzen.
Lees even de 500 paginas uit dit topic terug en dan weet je een beetje wat je te wachten staatno_way_today schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:06:
[...]
Wat ruk, zit nog steeds te wachten en dat zal dan zo blijven. Zal de 3070 wel vanaf 15 okt beschikbaar zijn? Zo word je vanzelf het rode kamp ingejaagd! Hun nieuwe generatie komt dichterbij.
Zijn hier geen insiders die de distributie kanalen van Nvidia kennen?
[ Voor 6% gewijzigd door maarten__k op 01-10-2020 09:04 ]
Toch erg bijzonder hoe het in sommige gevallen kan gaan (wat natuurlijk ook zo hoort). Terwijl anderen nu al twee weken aan het wachten zijn, zonder enige notificatie. Volgens mij is het door jou bestelde model samen met die van Gigabyte het beste 'leverbaar'.maarten__k schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:48:
Zojuist melding gehad van Amazon.nl dat de vorige week vrijdag bestelde ASUS TUF (non-oc) vandaag bezorgd wordt.
[Afbeelding]
Ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat-ie gecanceld zou worden. Hij heeft ook niet lang online gestaan voor die prijs, vrij snel nadat ik besteld had was de prijs verhoogd naar 890,- of iets in die richting.yefox schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:03:
[...]
Toch erg bijzonder hoe het in sommige gevallen kan gaan (wat natuurlijk ook zo hoort). Terwijl anderen nu al twee weken aan het wachten zijn, zonder enige notificatie. Volgens mij is het door jou bestelde model samen met die van Gigabyte het beste 'leverbaar'.
Gratz! Wanneer besteld?maarten__k schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:48:
Zojuist melding gehad van Amazon.nl dat de vorige week vrijdag bestelde ASUS TUF (non-oc) vandaag bezorgd wordt.
[Afbeelding]
Edit: en inmiddels bevestigd door DHL
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Er staat letterlijk in zijn post wanneer hij besteld heeft.
Dank! Besteld op vrijdag 25 sept, rond middernacht
Ik moet nog wakker worden zo te ziensmocho schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:16:
[...]
Er staat letterlijk in zijn post wanneer hij besteld heeft.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Nice!gielz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:59:
https://nvidia.xposedbones.com/
Hier staat nu ook NL tussen, dan hoef je niet constant op F5 te drukken als je op een FE drop wacht
Je doet niets verkeerds, er is gewoon niets... Wat misschien helpt, zoeken op 3080 en sorteren op nieuwe eerst weergeven.Lycan-Strife schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:20:
Guys misschien stomme vraag maar als ik naar amazon.de of NL ga en type 3080 in krijg ik totaal niets te zien.
Wat doe ik verkeerd?
Ik sta overigens in de top 20 bij Alternate voor de TUF oc maar ben bang dat het aankomende maand niet iets zal worden.
Hele normale prijs voor deze Aorus variant hoor.xamirz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:26:
Check deze gasten, die zijn high
https://www.centralpoint....tm_campaign=tweakersclick
Nee hoor, ik sta redelijk vooraan in de rij (plek 15) en ben al langere tijd niks opgeschoven.rajackar schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:18:
Ik ben voor de eerste keer omhoog geschoven in de rij voor een gaming X trio 3080 bij megekko zonder dat de rijs korter is geworden met het exacte zelfde aantal. het lijkt er dus op dat er daadwerkelijk iets uitgeleverd is.
Zeker niet... Voor Xtreme versie wel, maar niet deze variant.Markovic89 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:30:
[...]
Hele normale prijs voor deze Aorus variant hoor.
Oh dat is wel vaag. Misschien zijn er achter mij ook nog wat annuleringen geweest en herkende ik het verkeerd.robbertg91 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:32:
[...]
Nee hoor, ik sta redelijk vooraan in de rij (plek 15) en ben al langere tijd niks opgeschoven.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Heb je dat koelblok gezien en de specificaties van die kaart gelezen?xamirz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:26:
Check deze gasten, die zijn high
https://www.centralpoint....tm_campaign=tweakersclick
[ Voor 14% gewijzigd door ZesBarkiePK op 01-10-2020 09:36 ]
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
Ja ik heb gelezen.. Ik heb me vanaf begin gefocust op deze kaart.ZesBarkiePK schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:34:
[...]
Heb je dat koelblok gezien en de specificaties van die kaart gelezen?
Deze is net zoals de Asus ROG STRIX echt custom custom.
De prijs is daar ook naar.
Naast Megekko daar ook bestelling EVGA RTX3080 FTW3 Gaming gedaan en sta nog steeds op 3 van 3, heb het idee dat ze daar niks binnenkrijgen en de Nivida partner shops alles claimen.wesselus schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:39:
Heeft iemand al succes gehad bij Informatique? Ik sta daar al twee weken op plaats 21 voor een TUF RTX 3080...
[ Voor 3% gewijzigd door RickDB op 01-10-2020 09:42 ]
Denk dat we de eerste paar maanden niet over MSRP hoeven te praten als het om de aftermarket kaarten gaat.xamirz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:33:
[...]
Zeker niet... Voor Xtreme versie wel, maar niet deze variant.
Deze variant heeft een MSRP van 850 dollar.
[ Voor 16% gewijzigd door prodygee op 01-10-2020 09:58 ]
"Veel te duur" is ook maar relatief, als jij het graag wilt en het er over over hebt moet je het lekker doen zeg ik!spartacusNLD schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:49:
Veel te duur i know:
[Afbeelding]
maar wel 1e in de wachtrij. Launch mid okt heb ik gelezen. Iemand hier meer info over?
[Afbeelding]
Hier besteld: https://m.alternate.nl/AO...arte/html/product/1680168
Mocht de TUF bij Megekko (ik sta op plaats 40 daar) eerder komen dan annuleer ik de Gigabyte weer![]()
We gaan het zien
Oh wacht even het is zonder BTW. Dus er komt nog eens 21% bovenop. Ik vond EU850,- nou juist een nette prijs (op dit moment in ieder geval) voor die kaart. Maar daar heb ik me dus in vergist.xamirz schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:36:
[...]
Ja ik heb gelezen.. Ik heb me vanaf begin gefocust op deze kaart.
misschien interessant voor jullie ook: https://www.reddit.com/r/...ter_launching_on_102_and/
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
Kan denk ik nog wel even duren ben op megekko en paar plekken gezakt voor de eagle, waarvan de meeste annuleringenZesBarkiePK schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:58:
[...]
Oh wacht even het is zonder BTW. Dus er komt nog eens 21% bovenop. Ik vond EU850,- nou juist een nette prijs (op dit moment in ieder geval) voor die kaart. Maar daar heb ik me dus in vergist.
Nee ik blijf wel op de ROG STRIX wachten, en heel misschien ga ik die in de toekomst nog ruilen voor de Gigabyte. Puur en alleen omdat ik de kaart zo mooi vind en omdat ik meer onderdelen van Gigabyte in mijn PC heb zitten. Waaronder een X570 Master moederbord.
Wel leuk om te zien dat de Gigabyte nu ook te bestellen is, ik heb al veel gezien en gehoord over deze kaart, maar had nog niks over een levertermijn gehoord.
Ik hou ze al een tijdje in de gaten en elke dag schuift de datum weer een dagje op. Het lijkt erop dat als ze het niet weten, ze de datum 2 weken vooruit zettenZesBarkiePK schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:34:
[...]
Heb je dat koelblok gezien en de specificaties van die kaart gelezen?
Deze is net zoals de Asus ROG STRIX echt custom custom.
De prijs is daar ook naar.
15 Oktober is echter al snel en ik vind het een zeer interessante kaart.
Maar goed ik sta al op de lijsten voor een Asus ROG STRIX. Dus wacht dat nog maar even af.
Gisteren was de wachtrij bij SI Computers voor deze kaart wel 2 hele pre-orders lang. Via Whatsapp reageren ze doorgaans ook snel op vragen. Ze geven wel aan dat ze ook niet weten wanneer ze kaarten binnen krijgen.Soppyscroll schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:32:
Waar kan ik eigenlijk het beste bestellen? Hou zelf altijd van MSI en heb daar nu ook 1 van, zou graag weer 1 van hun willen.(MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G Videokaart)
inderdaad niet veel, ik zal even vragen!Aimussage schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:43:
[...]
Gisteren was de wachtrij bij SI Computers voor deze kaart wel 2 hele pre-orders lang. Via Whatsapp reageren ze doorgaans ook snel op vragen. Ze geven wel aan dat ze ook niet weten wanneer ze kaarten binnen krijgen.
[ Voor 87% gewijzigd door lapino op 01-10-2020 10:51 ]
Volgens mij heeft Megekko dan weer op dag 1 niets uitgeleverd en Alternate juist wel aardig wat kaarten, tja.Okasha schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:50:
Ik vind het wel typisch, toevallig en interessant dat de winkel waar de prijzen het laagste zijn (en het laagste bedoel ik gemiddeld echt 70-100 euro per kaart goedkoper (= meer dan 15%)). Dat die winkel in de praktijk vrijwel niets lijkt uit te leveren.
Je zou er haast van gaan fantaseren; krijgen zij niets van de groothandel omdat Alternate weigert mee te gaan in het opblazen van de hype en hierop de zakken te vullen? Of denkt Alternate; eind oktober komen de boten aan en lachen wij op een groot volume bestellingen het laatste?
Ik ben benieuwd. Ik had half september wel gedacht dat ik met mij bestelling om 15:30 op de 17e half oktober een kaart zou hebben. Aan de andere kant ook wel prima, grotere kans dat het een rev2 is
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq