[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 114 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsausername
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-03 17:01
anyonas schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:57:
[Afbeelding]

Kaart is dus geleverd, zonder doos rond... lijkt wel in orde te zijn.

Zodra ik mijn shipping code kreeg, was het pakje al in belgie, vertrokken uit DE.
Schandalig.

Niet eens zozeer, omdat de videokaart meer kans maakt om te beschadigen. Je hebt geluk gehad dat er in het sorteer- of bezorgproces geen werknemer was met grijpgrage handjes. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bottie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 17:09
Whatsausername schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:11:
[...]

Schandalig.

Niet eens zozeer, omdat de videokaart meer kans maakt om te beschadigen. Je hebt geluk gehad dat er in het sorteer- of bezorgproces geen werknemer was met grijpgrage handjes. :F
Of bij de aanwerving voerde de HR-afdeling een 'RTX-analfabeten gevraagd'-policy in ;)

http://airteamimages.com/bram-botterman_pid1007.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Whatsausername schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:11:
[...]

Schandalig.

Zouden ze daarom alleen creditcards accepteren? Zodat je dan ook de aflevergarantie van je creditcard provider kan terugvallen? :P

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennisvank
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:17
Goldenflame schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:07:
Ik heb zojuist weer even gesproken met Digital River, mijn 3090FE bestelling met Nr. 18048XXXX zal voor 9/10 verstuurd worden, dus uiterlijk 2 weken voor deze binnen zal zijn.

Ze gaf aan dat de kaart ook deze week al zou kunnen komen, en dat 10/9 de uiterlijke verzenddatum zal zijn.

(Voor degene die ook aan het wachten zijn op hun bestelling.)
Bedankt voor de update, had eigenlijk gehoopt dat ze vandaag gingen versturen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-09 09:09
srekaewt schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 20:04:
[...]

En nog een Illegale preorder van Amazon.nl geleverd

[Afbeelding]
Hoe laat had jij deze gepre-orderd 10/11sept? Mijne staat nog steeds op onbekend :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 19:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K3GyZbMkGpBfmFuvW09c04usqyQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bKDAXW2jFRoOOAjimKtBMeGg.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HzYRnbCD_taMAQhPM-JUrcH-FJM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jtfm468uplVP4qnvuAvfc04s.jpg?f=fotoalbum_tile

Zal ze voor de zekerheid maar testen vanavond.

Voor diefstal heb ik niet zo'n schrik, maar jaloerse mensen zullen misschien wat minder zorgzaam met je pakje zijn ...

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JF050
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-07 23:31
Crazy4ever schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:07:
[...]

Strix lijkt pas vanaf 30/9 te worden verzonden, denk niet dat iemand deze al heeft mogen ontvangen.
Hoop het maar zou wel chill zijn las ook ergens vandaag dat de strix word verzonden vanaf Asus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:50
anyonas schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:19:
[Afbeelding][Afbeelding]

Voor diefstal heb ik niet zo'n schrik, maar jaloerse mensen zullen misschien wat minder zorgzaam met je pakje zijn ...
Dit is echt onacceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-09 16:18
Ik heb zojuist weer even gesproken met Digital River, mijn 3090FE bestelling met Nr. 18048XXXX zal voor 9/10 verstuurd worden, dus uiterlijk 2 weken voor deze binnen zal zijn.

Ze gaf aan dat de kaart ook deze week al zou kunnen komen, en dat 10/9 de uiterlijke verzenddatum zal zijn.

DigitalRiver weet echt opmerkelijk weinig van de hele verkoop-leveringsketen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isotope5004
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-09 09:55
[Afbeelding][Afbeelding]

Ik krijg die van mij morgen een maak me nu al zorgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:31
[Afbeelding][Afbeelding]

Als ik jou was zou ik NVIDIA even een mail sturen met wat foto's. Ben benieuwd naar hun reactie. Het minste wat ze kunnen doen is excuses maken en een nieuwe, goed verpakte, lege doos opsturen...

Uiteraard onder voorbehoud dat de kaart werkt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-09 13:07
Whut? Knallen ze die dingen zo op de bus? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral fijn als je die kaart ooit nog wilt verkopen en je doos ziet er zo uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JCD2020
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22-06 21:16
Shmorky schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:31:

DigitalRiver weet echt opmerkelijk weinig van de hele verkoop-leveringsketen.
Ik stuurde ze vd week een mail, met de vraag waarom ik niet van te voren mijn adresgegevens kan invoeren. Voordat ik een bestelling plaats dus, anders maak ik geen kans met de verkoop van de 3080 en 3090 launch. Krijg ik een standaardmail terug dat ze geen gegevens kunnen vinden van mijn order. Daarop reageer ik dan, en leg uit dat ik het ze niet kwalijk neem als nederlands (ze pretenderen nederlands te lezen enz) niet begrijpen. En ik het verhaal nog eens uitgelegd in het engels.

Krijg ik daarop een mail terug "Unfortunately, we do not handle customer service for Philips. Please contact them directly with your request." ik heb ze toen in het engels uitgescholden... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 19:42
Ik ben vandaag eindelijk een paar plekken opgeschoven (14 > 12) bij alternate. Dat betekent dus dat Alternate nu ook de eerste EVGA lichting heeft ontvangen. Omdat EVGA aangaf dat ze later gingen leveren door productieproblemen deel ik even mee dat ze dat dus vanaf nu doen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:22
Heeft Digital River een Nederlands btw-nummer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:35

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Huh? Heb ik gepre-ordered? Ik heb toch een product gekocht wat toen in voorraad was? :/

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 12:22
lukjah schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:36:
Ik ben vandaag eindelijk een paar plekken opgeschoven (14 > 12) bij alternate. Dat betekent dus dat Alternate nu ook de eerste EVGA lichting heeft ontvangen. Omdat EVGA aangaf dat ze later gingen leveren door productieproblemen deel ik even mee dat ze dat dus vanaf nu doen! :*)
Ik ben zojuist van plek 2 naar plek 1 verschoven voor de Asus24GB D6X RTX 3090 TUF GAMING OC. Zouden ze serieus enkele ontvangen per shipment? Ik blijf me verbazen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:06
Heb je link, via search vind ik die niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-09 16:53
FreakerTweaker schreef op maandag 28 september 2020 @ 12:57:
[...]

Bizar, ik krijg die van mij morgen binnen. Ben benieuwd hoe het eruit ziet....
Ik zou het vooralsnog als incident beschouwen. Die van mij kwam gewoon met extra doos er om heen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HajoK
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-08 12:55
Het kunnen ook allemaal nog annuleringen zijn tot nu toe :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinvol
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-07 17:08
lukjah schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:36:
Welke kaart/versie ging het om bij jou?
Ik sta namelijk nog op dezelfde plek voor de XC3 gaming bij hun.

Ik zag dat ze in de UK wel morgen stock verwachten, maar informatique hier pas in october-ish :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmorky
JCD2020 schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:34:
[...]

Ik stuurde ze vd week een mail, met de vraag waarom ik niet van te voren mijn adresgegevens kan invoeren. Voordat ik een bestelling plaats dus, anders maak ik geen kans met de verkoop van de 3080 en 3090 launch. Krijg ik een standaardmail terug dat ze geen gegevens kunnen vinden van mijn order. Daarop reageer ik dan, en leg uit dat ik het ze niet kwalijk neem als nederlands (ze pretenderen nederlands te lezen enz) niet begrijpen. En ik het verhaal nog eens uitgelegd in het engels.

Krijg ik daarop een mail terug "Unfortunately, we do not handle customer service for Philips. Please contact them directly with your request." ik heb ze toen in het engels uitgescholden... ;w
Haha, wauw. Dat bedrijf moet intern toch een enorme bende zijn? In de categorie "belafdeling waar heel de dag excelsheets rondgemaild worden" zeg maar...

Overigens kreeg ik wel een duidelijk Nederlands sprekende vrouw aan de telefoon toen ik ze belde. Die leek ook nog sort of te begrijpen waar ik het over had, maar gaf uiteindelijk info die niet bleek te kloppen (de bekende "er komt deze week nog nieuwe voorraad en we sturen vantevoren een mail"). Ik neem alles wat uit die hoek komt maar met een korreltje zout. De vorige FE-drop was ergens midden in de nacht, dus volgens mij wordt dat gewoon vanuit de VS aangestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
Zinvol schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:40:
[...]

Welke kaart/versie ging het om bij jou?
Ik sta namelijk nog op dezelfde plek voor de XC3 gaming bij hun.

Ik zag dat ze in de UK wel morgen stock verwachten, maar informatique hier pas in october-ish :|
Ook de XC3 Gaming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Ik ben 1 plek opgeschoven bij alternate, dus of iemand heeft een Trio eindelijk ontvangen of iemand heeft geannuleerd :) Ik sta ver vooraan, dus misschien is het 1e waarschijnlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains Bush
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22:34

Bedankt voor de update en dat je de moeite hebt genomen contact met DRI op te nemen.

Ook ik had verwacht dat ze (in mijn geval de 3090 in de 1804 orderreeks) wel verstuurd zouden worden. Lijkt nu idd meer op een pre-order. Off topic (?): Of zouden ze orders 'even' tegenhouden zodat ze wat extra Q&A testen kunnen uitvoeren en bij groen licht van deze afdeling de orders pas releasen voor verscheping? Vandaar de onduidelijkheid over exacte transportdatum. Kan vandaag zijn maar ook over twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinvol
  • Laatst online: 24-07 17:08
Ik sta nog steeds op #4, dus ik denk dat het annuleringen zijn geweest. Oof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmorky
NotSoSteady schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:37:
Heeft Digital River een Nederlands btw-nummer?
Ze hebben een Nederlandse klantenservice (020 808 4567). Dat nummer stond althans op de Nvidia site (hoewel ik het nu niet meer kan vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Max
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-09 21:05
anyonas schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:57:
[Afbeelding]

Kaart is dus geleverd, zonder doos rond... lijkt wel in orde te zijn.

Zodra ik mijn shipping code kreeg, was het pakje al in belgie, vertrokken uit DE.
Voor 1600 euro mogen ze er echt wel een mooie kartonnen verzenddoos omheen doen. Digital Rover is ingeschakeld als professionele e-commerce partner door Nvidia. Als ik als particulier iets verkoop zou ik het niet in mijn hoofd halen om de spullen zo te versturen.

Je moet voor de grap eens kijken op hun website:
https://www.digitalriver.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:06
heeft iemand link voor de TUF OC op amazon? Die search werkt niet hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ion schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:42:
Ik ben 1 plek opgeschoven bij alternate, dus of iemand heeft een Trio eindelijk ontvangen of iemand heeft geannuleerd :) Ik sta ver vooraan, dus misschien is het 1e waarschijnlijker.
Ik denk gewoon een annulering.
Misschien iemand die een 3090 heeft ontvangen :P
Ik sta nu op 47 voor een trio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freaky Max
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-09 21:05
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:47:
[...]

Ik denk gewoon een annulering.
Misschien iemand die een 3090 heeft ontvangen :P
Ik sta nu op 47 voor en trio
Ik ben vier plekken gezakt, van 94 naar 90.
Laat iedereen maar lekker geduld verliezen dan schiet het nog een beetje op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddify
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-09 10:21
Sure dat het de XC3 Gaming is en niet de XC3 Black Gaming of XC3 Ultra Gaming?

Ik sta namelijk op plek 2 voor de XC3 Gaming en dat is onveranderd gebleven. Dat zou dus betekenen dat er nog geen orders de deur uit zijn gegaan, maar er simpelweg een aantal mensen hun order hebben geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
Eddify schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:50:
[...]

Sure dat het de XC3 Gaming is en niet de XC3 Black Gaming of XC3 Ultra Gaming?

Ik sta namelijk op plek 2 voor de XC3 Gaming en dat is onveranderd gebleven. Dat zou dus betekenen dat er nog geen orders de deur uit zijn gegaan, maar er simpelweg een aantal mensen hun order hebben geannuleerd.
EVGA10GB D6X RTX 3080 XC3 GAMING

Blijken dan toch annuleringen te zijn. Raar dat het 2 weken niet veranderd en nu in 1 ochtend 2. Achja, we wachten wel weer verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-09 17:47
Freaky Max schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:46:
[...]

Voor 1600 euro mogen ze er echt wel een mooie kartonnen verzenddoos omheen doen. Digital Rover is ingeschakeld als professionele e-commerce partner door Nvidia. Als ik als particulier iets verkoop zou ik het niet in mijn hoofd halen om de spullen zo te versturen.

Ik zou dit echt niet accepteren. Soms flikt Amazon dit ook. Dit soort dozen moeten gewoon verpakt worden in een andere doos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SergeR
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-08 13:42
Freaky Max schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:46:
[...]

DigitalRiver is niet de partij die de fysieke verzending doet, dat is Ingram Micro.
Ik verwacht mijn 3090 morgen via UPS, en Ingram Micro is de afzender. Waarschijnlijk is DigitalRiver de e-commerce partij die (met name) de customer support mag regelen.

Edit: en ik hoop toch echt dat mijn exemplaar wel een extra doos heeft, dit kan écht niet...

[ Voor 6% gewijzigd door SergeR op 28-09-2020 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
SergeR schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:20:
[...]

DigitalRiver is niet de partij die de fysieke verzending doet, dat is Ingram Micro.
Ik verwacht mijn 3090 morgen via UPS, en Ingram Micro is de afzender. Waarschijnlijk is DigitalRiver de e-commerce partij die (met name) de customer support mag regelen.

Edit: en ik hoop toch echt dat mijn exemplaar wel een extra doos heeft, dit kan écht niet...
Maak je geld over naar de Nederlandse tak van Digital River of is het een bedrijf met een adres in het buitenland? Ik koop de kaart namelijk zakelijk en een Nederlandse btw-nummer maakt het een stuk makkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anyonas
Dutchy007 schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:19:
[...]

Ik zou dit echt niet accepteren. Soms flikt Amazon dit ook. Dit soort dozen moeten gewoon verpakt worden in een andere doos.
Als je de doos goed bekijkt, lijkt het van de onderste stapel op een pallet te komen waar de spanband een stukje van de doos beschadigd heeft. Verder lijkt het er niet op dat er met de doos gegooid is, dus ik wacht gewoon vanavond af. Voor mij is dit gewoon een doos en als de inhoud in orde is ben ik tevreden.

Amazon ... daar krijg ik vaak gewoon een halve doos van aan met de inhoud helemaal los zonder padding.

@NotSoSteady levering uit duitsland is gewoon een intracommunautaire levering en excl btw (Digital River Ireland Limited) ... je moet wel even je land goed zetten op het einde van het formulier voordat je het vinkje "zakelijk" aanvinkt bovenaan, en je hebt een vakje voor je btw nummer in te vullen. Verander je land nadat je "zakelijk" hebt aangevinkt, dan verdwijnt het btw nummer vakje. (voor belgie, weet niet zeker voor NL)

[ Voor 23% gewijzigd door anyonas op 28-09-2020 14:32 . Reden: info ivm zakelijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNaidge
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 09:08
Paar updates mbt mijn bestellingen:

Ik zag zojuist dat ik nu de 1e ben van de 292 voor de MSI Gaming 3080 X bij Megekko. Daarmee ben ik sinds afgelopen 3 plekken opgeschoven (van 4e naar 3e op zaterdag geloof ik, en sinds vanochtend op 1e). Lijkt er dus op dat ze een paar van deze kaarten hebben binnengekregen van MSI, which is nice, want ik zat me te bedenken dat die batch die ze zouden krijgen puur uit Ventus zou bestaan. Kan natuurlijk ook dat mensen hebben gecanceld maar lijkt me sterk als je in de top 3 van 300 staat.

Morgen krijg ik in ieder geval van NVIDIA zelf de 3090 FE binnen (met de launch donderdag besteld) vanuit Duitsland.

Vanuit Amazon zoals anderen ook aangaven hebben ze eindelijk de leverdata van de 3090 Strix (OC) aangepast naar onbekend. Had beide zaterdagochtend meteen besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Laatst online: 30-09 21:44
anyonas schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:24:
[...]

Als je de doos goed bekijkt, lijkt het van de onderste stapel op een pallet te komen waar de spanband een stukje van de doos beschadigd heeft. Verder lijkt het er niet op dat er met de doos gegooid is, dus ik wacht gewoon vanavond af. Voor mij is dit gewoon een doos en als de inhoud in orde is ben ik tevreden.

Amazon ... daar krijg ik vaak gewoon een halve doos van aan met de inhoud helemaal los zonder padding.
Als dit Amazon was had je wel 10~20% korting gehad op je FE. (heb ik met een 2080 gehad)

Ik zou zeker even contact opnemen in ieder geval want dit is voor het geld dat je betaald hebt absurd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniellook
  • Laatst online: 30-09 15:24
DrNaidge schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:27:

Ik zag zojuist dat ik nu de 1e ben van de 292 voor de MSI Gaming 3080 X bij Megekko. Daarmee ben ik sinds afgelopen 3 plekken opgeschoven (van 4e naar 3e op zaterdag geloof ik, en sinds vanochtend op 1e). Lijkt er dus op dat ze een paar van deze kaarten hebben binnengekregen van MSI, which is nice, want ik zat me te bedenken dat die batch die ze zouden krijgen puur uit Ventus zou bestaan. Kan natuurlijk ook dat mensen hebben gecanceld maar lijkt me sterk als je in de top 3 van 300 staat.

Morgen krijg ik in ieder geval van NVIDIA zelf de 3090 FE binnen (met de launch donderdag besteld) vanuit Duitsland.

Vanuit Amazon zoals anderen ook aangaven hebben ze eindelijk de leverdata van de 3090 Strix (OC) aangepast naar onbekend. Had beide zaterdagochtend meteen besteld.
Fijn dat je van Megekko tenminste updates krijgt. Ik sta sinds 17 september op de 18e plek bij Alternate voor de MSI Gaming 3080 X, echter hebben ze nu nog steeds geen idee wanneer ze de kaarten binnen krijgen en hoeveel het er zijn..

[ Voor 0% gewijzigd door daniellook op 28-09-2020 14:29 . Reden: Ik was vergeten de webshop te benoemen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DionDV
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2020
Ik kom net van de telefoon met Azerty. Die melden dat ze nog geen idee hebben wanneer er ook maar iets binnenkomt.... Toen heb ik de vraag gesteld, is er uberhaupt ooit stock geweest of binnengekomen?

Ze hadden het erover dat ze nog niks binnen hebben gekregen sinds launch en dat ze bijna niks op voorraad hadden om mee te beginnen uberhaupt... dus dat is goed nieuws. NOT

ik dacht ik hou jullie even op de hoogte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SergeR
  • Laatst online: 14-08 13:42
NotSoSteady schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:24:
[...]
je geld over naar de Nederlandse tak van Digital River of is het een bedrijf met een adres in het buitenland? Ik koop de kaart namelijk zakelijk en een Nederlandse btw-nummer maakt het een stuk makkelijker.
Bedrijf in het buitenland, maar je kunt je BTW nummer opgeven en met verlegde BTW betalen. Daarmee eigenlijk nóg makkelijker omdat je de BTW niet hoeft te boeken ;)
Heb zelf trouwens ook met verlegde BTW betaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xamirz
  • Laatst online: 29-09 09:14
Azerty en coolblue zijn niet meer wat ze waren, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 12:00

Bezulba

Formerly known as Eendje

xamirz schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:36:
Azerty en coolblue zijn niet meer wat ze waren, helaas.
Ik denk toch dat we nu wel mogen concluderen dat het niet de wil/onwil is van de verschillende bedrijven, maar de gezamelijke leveranciers die afhankelijk zijn van fabrikanten die zeer beperkt leveren.

Als er iemand is die de schuld mag krijgen is het Nvidia zelf. Ze hadden de launch beter kunnen uitstellen tot er voldoende voorraad was. Maar ja, producten op de plank kost veel geld dus dat is voor veel bedrijven maar moeilijk.

blup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:25
Megekko heeft een Gigabyte 3090 op voorraad: https://www.megekko.nl/pr...-GAMING-OC-24G-Videokaart

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Laatst online: 29-09 09:14
Bezulba schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:40:
[...]

Ik denk toch dat we nu wel mogen concluderen dat het niet de wil/onwil is van de verschillende bedrijven, maar de gezamelijke leveranciers die afhankelijk zijn van fabrikanten die zeer beperkt leveren.

Als er iemand is die de schuld mag krijgen is het Nvidia zelf. Ze hadden de launch beter kunnen uitstellen tot er voldoende voorraad was. Maar ja, producten op de plank kost veel geld dus dat is voor veel bedrijven maar moeilijk.
Megekko is toch ook afhankelijk van die zelfde leveranciers? Waarom lukt het hun wel mondjesmaat te leveren maar coolblue of Azerty helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 14:02

GekkeR

key = key

Die "inham" links is echt niet om aan te zien :>
Maar felicitaties aan de nieuwe eigenaar.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:59

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

xamirz schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:43:
[...]

Megekko is toch ook afhankelijk van die zelfde leveranciers? Waarom lukt het hun wel mondjesmaat te leveren maar coolblue of Azerty helemaal niets.
1 a 2 per week (gezien mijn positie in de wachtrij) vind ik nou niet significant beter dan 0. Daarnaast zit niet elke besteller hier in het topic te posten, kan dus best zijn dat er net zo veel/weinig verstuurd zijn door Azerty of Coolblue.

blup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielz
  • Laatst online: 22:29
De TUF 3090 was ook op voorraad op de 3090 release dag, 15:00 besteld en alsnog in de wachtrij 8)

6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kirra
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-12-2024
ook leuk dat ze doen alsof ze korting geven van 2140,- voor 1749,- 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JCD2020
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CyoGaGx8KykISyDYvJfiEy7HI3M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mUioTDNgStW0UjByFDTGKokL.jpg?f=fotoalbum_large

Megekko paar minuten voor de launch, zetten ze ze zo online. Ik heb ze een mail gestuurd, nooit meer te kopen bij hun. En ja, gevraagd wat ze roken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Coolblue update:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vjgPEIFIsuMu7qyRpc7blGbEBXY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GHZFLswZzwTeCyMN6xHG77Pu.png?f=fotoalbum_large

op voorraad meldingen zijn ze vroeg mee.. dus vroeg op staan 6 a 7 uur in de ochtend om te kunnen bestellen :P

[ Voor 13% gewijzigd door spartacusNLD op 28-09-2020 14:59 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
JCD2020 schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:57:
[Afbeelding]

Megekko paar minuten voor de launch, zetten ze ze zo online. Ik heb ze een mail gestuurd, nooit meer te kopen bij hun. En ja, gevraagd wat ze roken!
Je weet dat ze daarvoor niet zijn verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
NotSoSteady schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:58:
[...]

Je weet dat ze daarvoor niet zijn verkocht?
Gaat het niet om, placeholders kun je ook een normale prijs geven. Dit is gewoon irritant en lijkt dat ze weten 'we verkopen ze toch wel'. Het is de toon die de muziek maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

JCD2020 schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:59:
[...]

Gaat het niet om, placeholders kun je ook een normale prijs geven. Dit is gewoon irritant en lijkt dat ze weten 'we verkopen ze toch wel'. Het is de toon die de muziek maakt.
En dan blijken ze toch 50 euro duurder en kom je hier weer zeuren dat ze de prijs te laag hadden gezet en of ze niet een normale prijs kunnen opgeven.

en als dit een reden is om niet te kopen ben ik benieuwd hoeveel webshops jij dan nog koopt als zoiets een criteria is...

[ Voor 12% gewijzigd door Bezulba op 28-09-2020 15:02 ]

blup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielz
  • Laatst online: 22:29
Update van Megekko;
Gigabyte, vandaag 28-9 zijn er 10x een 3080 geleverd en 13x een 3090 (er is zelfs even vrije voorraad) verder worden deze week nog enkele RTX 3080 videokaarten verwacht.

https://www.megekko.nl/info/RTX-3080

6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 20:22

m00

[Afbeelding]

Wat een nonsens. Ga je Amazon dan ook nog een mailtje sturen? Daar stonden ze voor €2200-2500 voor de lancering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:52
zit er bij de 3080 FE en 3090 FE nog een factuur in de doos?
en hij zit toch nog wel in een extra doos?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorgen83
JCD2020 schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:59:
[...]

Het komt op mij meer over, we prijzen ze veel te hoog om nog eens extra duidelijk te maken dat het een placeholder is. Je kunt alles wel negatief willen uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:02
Aggressor schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:11:
Factuur kan je downloaden via de website van Nvidia. In je e-mail krijg je een link naar de status van de bestelling en daar heb je een knop met "Factuur bekijken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Aggressor schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:11:
factuur kan je digitaal opvragen.
en ... in mijn geval zat die niet in een extra doos. Pakbon was er opgeplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:20

Taygeta

KTM 790 Adventure

Bezulba schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:02:
[...]

En dan blijken ze toch 50 euro duurder en kom je hier weer zeuren dat ze de prijs te laag hadden gezet en of ze niet een normale prijs kunnen opgeven.

en als dit een reden is om niet te kopen ben ik benieuwd hoeveel webshops jij dan nog koopt als zoiets een criteria is...
Het zijn 3080's he.. geen 3090 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:35
Brains Bush schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:42:
[...]

Bedankt voor de update en dat je de moeite hebt genomen contact met DRI op te nemen.

Ook ik had verwacht dat ze (in mijn geval de 3090 in de 1804 orderreeks) wel verstuurd zouden worden. Lijkt nu idd meer op een pre-order. Off topic (?): Of zouden ze orders 'even' tegenhouden zodat ze wat extra Q&A testen kunnen uitvoeren en bij groen licht van deze afdeling de orders pas releasen voor verscheping? Vandaar de onduidelijkheid over exacte transportdatum. Kan vandaag zijn maar ook over twee weken.
Het zou mij niet verbazen als ze inderdaad de boel even "vasthouden" tot er duidelijkheid is met het crash issue. Hier ook 1804xxxx, dus dat wordt nog even geduld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:56

Snippertje

Light up your life

Voor de mensen die 3090 ROG Strix hebben besteld bij Amazon:
Bedankt voor je bericht.

Uit jouw bericht begrijp ik dat je graag een betere datum indicatie wil van bestelling xxx.

Ik wil je vragen nog wat langer geduld te hebben, omdat onze groothandel het item momenteel niet kan verzenden. We zijn al bezig om het item zo snel mogelijk weer op voorraad te krijgen.

We informeren je per e-mail zodra we een verwachte bezorgdatum hebben.
gielz schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:06:
Update van Megekko;
Gigabyte, vandaag 28-9 zijn er 10x een 3080 geleverd en 13x een 3090 (er is zelfs even vrije voorraad) verder worden deze week nog enkele RTX 3080 videokaarten verwacht.

Dit biedt hoopt dat we bij cdromland ook minstens één Gigabyte Eagle is binnengekomen.

[ Voor 32% gewijzigd door Snippertje op 28-09-2020 15:54 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinny98
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-02 01:07
Oke phew, ingeschreven voor het EVGA Step Up Program. Nu tijdelijk met "maar" een 2080 super gamen. Heeft iemand ervaringen met step up en hoelang dit kan duren? De persoon aan de lijn kon me alleen vertellen dat het soms lotje trek is wie er voorrang krijgt en wie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

vinny98 schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:54:
Oke phew, ingeschreven voor het EVGA Step Up Program. Nu tijdelijk met "maar" een 2080 super gamen. Heeft iemand ervaringen met step up en hoelang dit kan duren? De persoon aan de lijn kon me alleen vertellen dat het soms lotje trek is wie er voorrang krijgt en wie niet.
Van wat ik op reddit las met ervaringen destijds met de 2080 Ti kan het tot 9 maanden duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
Nee dat is een 3090.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinny98
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-02 01:07
Snippertje schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:55:
[...]

Van wat ik op reddit las met ervaringen destijds met de 2080 Ti kan het tot 9 maanden duren.
Gohja, zodra ik hem maar krijg ben ik al tevreden :) moest het zolang duren ben ik ook zeker dat alle hardware/software probleempjes zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Weet ik, maar gewoon € 100,00 er bovenop gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
Jumpman schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:02:
[...]

Weet ik, maar gewoon € 100,00 er bovenop gedaan. ;)
Ja ach, dat is niet de dubbele prijzen die ze als placeholder gebruikten bij de 3080.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skyview
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-08 15:41
Heeft iemand iets gehoord van Alternate.be ?

Op 17/09 @ 14:58 (bevestigingsmail) heb ik een order voor een RTX3080 Gigabyte Eagle.
Van de klantendienst is het alleen maar "Wij weten niet wat/hoe en wij vertellen niks over de positie in de wachtrij."...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
Bezulba schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:02:
[...]

Oh, ik betaal nu meer bij informatique voor die kaart. En heb Alternate gecanceled voor het weekend! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koekenpruik
  • Laatst online: 15-03-2021
gielz schreef op maandag 28 september 2020 @ 15:06:
Update van Megekko;

Ik denk dat het om de andere gigabyte modellen gaat, zelf de eagle OC in de wachtrij staan bij megekko, echter zelf maar 1 plek vooruit geschoven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[Afbeelding]

Je zit veel te complex te denken. Megekko heeft gewoon niet de optie om automastisch een product live te laten gaan, dus wat ze hebben gedaan is de producten erin gezet (met deze prijzen) en daarna de prijzen aangepast toen het daarvoor tijd was. Dat jij daar allerlei gekke gedachtes achter gaat zoeken is volledig jouw recht, maar je doet nu alsof ze iets belachelijks hebben gedaan. Ik denk dat ze veel dingen gek doen, maar dit is er niet 1 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Laatst online: 14:28
DrNaidge schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:27:

Mijn order van de 3090 FE was op 24-09-2020 15:25 geplaatst. Mag ik vragen wanneer jouw order geplaatst was?

Ik kreeg de volgende dag de melding dat de betaling geaccepteerd was en de status is 'Verwerken' geworden, maar ik heb sindsdien geen updates meer gehad.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JCD2020
Paprika schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:36:
[...]

Je zit veel te complex te denken. Megekko heeft gewoon niet de optie om automastisch een product live te laten gaan, dus wat ze hebben gedaan is de producten erin gezet (met deze prijzen) en daarna de prijzen aangepast toen het daarvoor tijd was. Dat jij daar allerlei gekke gedachtes achter gaat zoeken is volledig jouw recht, maar je doet nu alsof ze iets belachelijks hebben gedaan. Ik denk dat ze veel dingen gek doen, maar dit is er niet 1 van.
Dit was 5 tot tien minuten voor launch, en heeft naar mijn wete ook NA 15.00 zo online gestaan. Dat laatste kan ik niet meer bewijzen, maar dat kleurt mijn mening over een bedrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• charmander
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:05
Voor degene die een bestelling hadden gedaan bij Paradigit voor een RTX 30XX kaart, er is nog geen harde indicatie wanneer zij hun voorraad binnen krijgen. Net gebeld met de klantenservice en volgens hen liggen de kaarten bij de Douane en weten hun leveranciers verder ook niks... Hij zei wel dat de RTX 3080 Ventus (die ik besteld heb) het snelste verwacht wordt, hopend op eind deze maand of begin oktober. We gaan het zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• issepower
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 09:10
Ik heb net een agent gesproken van digital river in frankrijk(moet via FR voor belgen) en hij zegt dat de bestelling van mijn rtx 3090 vandaag of morgen ( uiterlijk eind deze week) verstuurd zou moeten worden. Geen idee of hij iets wist van de voorraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-09 20:51

SpX

issepower schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:56:
Ik heb net een agent gesproken van digital river in frankrijk(moet via FR voor belgen) en hij zegt dat de bestelling van mijn rtx 3090 vandaag of morgen ( uiterlijk eind deze week) verstuurd zou moeten worden. Geen idee of hij iets wist van de voorraden...
Ik ben benieuwd! Hopelijk geldt dit ook voor de Nederlanders die nog geen verzendbevestiging hebben ontvangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• issepower
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 09:10
SpX schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:57:
[...]

Ik ben benieuwd! Hopelijk geldt dit ook voor de Nederlanders die nog geen verzendbevestiging hebben ontvangen.
Ook naar NL nummer gebeld van digital river en die zegt ook dat het deze week wel verstuurd wordt. Er waren gewoon heel veel bestellingen en in het weekend werken ze niet. Dus logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillelli
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 01-11-2021
issepower schreef op maandag 28 september 2020 @ 17:01:
[...]

Ook naar NL nummer gebeld van digital river en die zegt ook dat het deze week wel verstuurd wordt. Er waren gewoon heel veel bestellingen en in het weekend werken ze niet. Dus logisch :)
over wat voor kaart gaat het hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:02
coptician schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:44:
[...]

Mijn order van de 3090 FE was op 24-09-2020 15:25 geplaatst. Mag ik vragen wanneer jouw order geplaatst was?

Ik kreeg de volgende dag de melding dat de betaling geaccepteerd was en de status is 'Verwerken' geworden, maar ik heb sindsdien geen updates meer gehad.
Ik kan je ook wel antwoord geven, die van mij komt morgen ook binnen. 15:16 besteld, 15:29 betaling gelukt e-mail binnen. Afgelopen zaterdag mail ontvangen dat het is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNaidge
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 09:08
[...]

15:15 het mailtje. Ik heb een UPS account app ding, daar kon ik (voordat ik überhaupt iets hoorde vanuit NVIDIA) al een geplande levering zien staan op mijn adres van Ingram Micro Distribution. De verzendbevestiging kreeg ik pas zaterdag om 4 uur 's nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isotope5004
  • Laatst online: 29-09 09:55
[...]

Ik ben niet de persoon waar je op reageerde maar ik had om 15:22 de 'verwerken' email gekregen. Mijn 3090FE is onderweg en komt morgen aan. Order 180460xxxxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Registratie: April 2019
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Wat is het verschil in levertijd bij Alternate en Megekko? Als hij met kerst word geleverd ben ik blij o<:)

Betreft:
Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-O10G-GAMING Videokaart

Ligt het aan mij of lopen de prijzen bij diverse webshop nog meer uiteen?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Xtr3me4me schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:36:
Informatique gebeld en ik dacht dat ik eerste stond, maar blijkbaar 2e in de wachtrij.

Ze konden mij geen enkele indicatie toezeggen wanneer ze wat binnen krijgen. Ze hadden 22.000 kaarten besteld vanuit distributie centra in China (Waar Megekko en Azerty en Alternate heel EU simpel gezegd ) hun orders plaatsen.
Informatique had maar 2 kaarten gekregen toen van Gigabyte.

Het gaat erg slecht met levering momenteel. Er zijn veel kaarten nog in backorder in de wacht bij het distributie centra in het buitenland. Momenteel zijn scheepscontainers onderweg vanuit china naar EU. Levertijd van import tot aan magazijn zal rond 3-4weken duren.

Hij gaf stilletjes de hint tussen half oktober tot eind oktober rekening houden met eerste batch levering weer.
Dit zullen verschillende merken kaarten zijn maar ook erg mondjesmaat.
Krijg zojuist de bevestiging dat mijn bestelling bij Informatique klaar ligt. Het betreft een Gigabyte 3080 Gaming OC. (y)

Voor zover ik weet was ik negende op de lijst en lijken ze dus een batch te hebben binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Zojuist een mail van cdromland met een update. Sta eerste voor de Gigabyte 3080 Eagle sinds vorige week maandag. Blijkbaar nog steeds niks binnen, want onbekend wanneer die komt helaas. Bizar hoe weinig er binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaskm
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 18:44
Hoi allemaal,

Even een andere vraag tussen al het 3080 en 3090 geweld: Ik wil zsm een nieuwe PC samenstellen (ben van het ongeduldigde type): hebben jullie misschien een inschatting van hoe lang het gaat duren voordat ik een 3070 kan bemachtigen? Lanceert officieel 15 oktober, kan ik hem dan ook in de loop van oktober op de mat verwachten of moet ik rekening houden met kerst?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NotSoSteady
Reageer behulpzaam of reageer niet.

[ Voor 90% gewijzigd door Blaat op 28-09-2020 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BergKnaap
  • Laatst online: 17-02-2021
san.okk schreef op maandag 28 september 2020 @ 18:01:
[...]

Krijg zojuist de bevestiging dat mijn bestelling bij Informatique klaar ligt. Het betreft een Gigabyte 3080 Gaming OC. (y)

Voor zover ik weet was ik negende op de lijst en lijken ze dus een batch te hebben binnengekregen.
Huh?! Ik sta achtste in de rij voor diezelfde kaart en heb nog niks gehoord? Weet je zeker dat je negende stond?

(Veel plezier ermee btw)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:47
thomaskm schreef op maandag 28 september 2020 @ 18:08:
Hoi allemaal,

Even een andere vraag tussen al het 3080 en 3090 geweld: Ik wil zsm een nieuwe PC samenstellen (ben van het ongeduldigde type): hebben jullie misschien een inschatting van hoe lang het gaat duren voordat ik een 3070 kan bemachtigen? Lanceert officieel 15 oktober, kan ik hem dan ook in de loop van oktober op de mat verwachten of moet ik rekening houden met kerst?
Dat hangt er vanaf hoe snel je kan klikken.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Lijkt er op dat er sinds donderdagmorgen geen stock drops zijn geweest van de 3080FE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikedkr
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 16-03 00:45
lukjah schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:51:
[...]

EVGA10GB D6X RTX 3080 XC3 GAMING

Blijken dan toch annuleringen te zijn. Raar dat het 2 weken niet veranderd en nu in 1 ochtend 2. Achja, we wachten wel weer verder...
Ik was een van die mensen die de Gaming heeft ge-annuleerd. Ken iemand die de kaart heeft, en mij heeft vertelt dat de thermals niet heel erg top zijn voor een kast met weinig airflow (Bezit een NZXT H1). Ben voor de 3080 TUF Gaming gegaan die, (gebaseerd op reviews voor mijn case) hele goede koeling vanzicht zelf al heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees1986
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 21:00
Geen wachtrijberichten, zie TW.

[ Voor 90% gewijzigd door Blaat op 28-09-2020 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 06:53
kees1986 schreef op maandag 28 september 2020 @ 18:24:
Hi allemaal

Ik heb vorige week zaterdag de Asus10GB D6X RTX 3080 TUF GAMING OC besteld bij Alternate. Sinds dat je bij Alternate de wachtrij kan zien zwabbert die bij mij elke keer tussen de 43 en de 40 :+ ben ik de enige die daar last van heeft of hebben andere Alternate kopers dit ook?
Wachtrij staat net op 42 dus ik ga er vanuit dat er 1tje heeft gecanceld.
Overigens heb ik de kaart nog niet nodig omdat ik hem in een nieuwe build ga zetten (Zen 3)
Dat heb ik inderdaad de afgelopen 4 dagen ook al gezien. Het getal gaat naar beneden en weer omhoog dus een heel erg harde plek lijk je niet te hebben waardoor je alleen maar omlaag kunt of het systeem werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
BergKnaap schreef op maandag 28 september 2020 @ 18:12:
[...]
Huh?! Ik sta achtste in de rij voor diezelfde kaart en heb nog niks gehoord? Weet je zeker dat je negende stond?

(Veel plezier ermee btw)
Dat is vreemd. Nee, ik weet het niet 100% zeker maar zal het morgen even navragen. Thanks
Pagina: 1 ... 114 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord