Zojuist een betaal bevestiging gekregen van de NVIDIA store. Gisteren om 15:27 besteld
Bij mij staat erMoietyMe schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 05:58:
[...]
Dank je! Vroeg mij al af waar ik de status kon controleren, want die mail werkt inderdaad niet.
Status van bestelling: In afwachting
Is "VERWERKEN" beter dan 'In afwachting"?Status van bestelling: VERWERKEN
[ Voor 7% gewijzigd door m33p op 25-09-2020 11:42 ]
Heb je een goedkeuring gehad? Die van mij is net goedgekeurd en staat nu ook op verwerkenm33p schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:41:
[...]
Bij mij staat er
[...]
Is "VERWERKEN" beter dan 'In afwachting"?Ik kan er weinig van maken. Kan al wel de activeringscodes zien voor watch dogs en geforce now
Heb na de betaling gelukt e-mail ook niets meer gekregen.
This is a Dutch forum, speaking English is not allowed here.
[ Voor 85% gewijzigd door Blaat op 25-09-2020 11:53 ]
Hier staat hij ook op verwerken, heeft iemand toevallig ervaring met de normale snelheid van de Nvidia Store? Een gangbare webshop zou vandaag fysiek gaan versturen denk ik zo.MoietyMe schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:42:
[...]
Heb je een goedkeuring gehad? Die van mij is net goedgekeurd en staat nu ook op verwerken
Gaat waarschijnlijk ma/di aankomen, middels UPS.Nick133 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:47:
[...]
Hier staat hij ook op verwerken, heeft iemand toevallig ervaring met de normale snelheid van de Nvidia Store? Een gangbare webshop zou vandaag fysiek gaan versturen denk ik zo.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wat bedoel je met goedkeuring? Het geld op de CC is nog steeds gereserveerd, maar gisteren heb ik al wel de "NVIDIA - De betaling is gelukt voor de bestelling" e-mail gehad. Veel onduidelijke berichten hier maar het lijkt er op dat je totaal 3 mails krijgt:MoietyMe schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:42:
[...]
Heb je een goedkeuring gehad? Die van mij is net goedgekeurd en staat nu ook op verwerken
- "We verwerken uw bestelling"
- "De betaling is gelukt voor bestelling #XXXXXXXXXXX"
- Een verzendbevestiging
*knip*
[ Voor 18% gewijzigd door Blaat op 25-09-2020 11:57 ]
Nederlands AUB...
[ Voor 96% gewijzigd door Blaat op 25-09-2020 11:57 ]
Ik doel op die tweede mailm33p schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:50:
[...]
Wat bedoel je met goedkeuring? Het geld op de CC is nog steeds gereserveerd, maar gisteren heb ik al wel de "NVIDIA - De betaling is gelukt voor de bestelling" e-mail gehad. Veel onduidelijke berichten hier maar het lijkt er op dat je totaal 3 mails krijgt:
- "We verwerken uw bestelling"
- "De betaling is gelukt voor bestelling #XXXXXXXXXXX"
- Een verzendbevestiging
Nu inderdaad wachten op een verzendbevestiging. Dat zal in de loop van volgende week wel komen verwacht ik?
Rustaag aan mensen, die zal echt wel snel komen die 3090 FE
Haha zo te zien kan ik hier geen Engels spreken, Expat hier leert nog steeds dutch. Doei
Hmm dus amerika kreeg ook die “leuke” midnight sale plus gisteren nog wat 3080’s? Houd de hoop jongens!
Misschien dus vandaag en anders maandag of dinsdag, op elk mogelijke uur schijnbaar lol
Misschien dus vandaag en anders maandag of dinsdag, op elk mogelijke uur schijnbaar lol
Zeiden ze niet ergens deze week?Numeo schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:11:
Hmm dus amerika kreeg ook die “leuke” midnight sale plus gisteren nog wat 3080’s? Houd de hoop jongens!
Vorig jaar heb ik de 21e iets besteld op de nvidia-site, de 23e bestelbevestiging via mail en de 24e (een zaterdag overigens) een verzendbevestiging via mail. Ik denk dat ze het nu wat drukker hebben.MoietyMe schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:54:
[...]
Ik doel op die tweede mailZe hebben alle bestellingen handmatig gecontroleerd. Gisteren direct na de bestelling het eerste en om half twaalf vanochtend het tweede mailtje.
Nu inderdaad wachten op een verzendbevestiging. Dat zal in de loop van volgende week wel komen verwacht ik?
Vanmorgen heb ik ook de 'Betaling is gelukt'-mailbevestiging gehad (online status is nu VERWERKEN) en vermoed dat ik ma of di wel een verzendbevestiging krijg. Wo of do zal hij er dan wel afgeleverd worden, ik ga maar van do uit
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Volgens mij ben ik de enige die geen creditcard heeft. Hopelijk zetten ze PayPal weer eens aan zodra de gekte voorbij is.
Nee. Geen discussies over scalpers en aanverwante onderwerpen. Zie TopicWarning.
[ Voor 78% gewijzigd door Blaat op 25-09-2020 12:30 ]
Wellicht niet meer relevant. Wachtrijen TUF en TUF OC 3080 bij Megekko;
10:56 was dit
TUF is 98
TUF OC is 38
Van de normale TUF verwachten ze volgende week 8 coli (3 per doos).
10:56 was dit
TUF is 98
TUF OC is 38
Van de normale TUF verwachten ze volgende week 8 coli (3 per doos).
6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+
Je kan gratis een Revolut account aanmaken. Dat is een VISA kaart waar je eerst zelf geld op moet zetten, werkt perfect!glnk schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:19:
Volgens mij ben ik de enige die geen creditcard heeft. Hopelijk zetten ze PayPal weer eens aan zodra de gekte voorbij is.
Woensdag nacht kwamen er een aantal. Maar nvidia had daarna direct meer besteld, en die verwachtten ze of voor het weekend of maandag. Maar nogmaals dat wilt niet betekenen dat ze gelijk op hun website op voorraad worden geplaatst.
Pay pal accepteren ze toch ook bij de Nv store?
Niet op voorraad.
niet voor grotere bedragenedward2 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:25:
weet iemand of er stock per regio land komt bij nvidia zelf of gewoon wereldwijd en dan first come first serve?
CC only voor 3000edward2 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:25:
Je kan bij N26.com een gratis rekening openen met creditcard, werkt op basis van pre-paid.glnk schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:19:
Thanks, dat is mooi balen. Heb mijn cc weggedaan voor een hypotheek. Kan je met revolt het geld er ook weer direct afhalen?
Niet op voorraad.
Wow mijn Gigabyte 3090 is verzonden vandaag door Megekko, dat had ik niet verwacht!
Steam/XBL: Avioto
Alternate hebben hun info pagina geupdate met een boel non-informatie.
https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595
Wel jammer dat ze totaal geen transparantie geven
Slightly offtopic, maar je kan je CC altijd laten aanpassen zodat deze geen BKR registratie meer geeft.edward2 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:34:
[...]
Thanks, dat is mooi balen. Heb mijn cc weggedaan voor een hypotheek. Kan je met revolt het geld er ook weer direct afhalen?
Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is 'gespreid betalen' uit te zetten. Dan wordt het niet meer als lening gezien. Dus je kan gewoon een cc bezitten zonder dat het invloed heeft op een mogelijke hypotheek.
Zowel Alternate als Megekko hebben hun pagina's van updates voorzien. De eerst volgende 24 TUF non-oc kaarten komen bij Megekko binnen op 30-Sept, dat gaat dus nog wel even duren.
[ Voor 85% gewijzigd door Jay-v op 25-09-2020 12:48 ]
Welk type en welk nummer was je ?Avioto schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:34:
Wow mijn Gigabyte 3090 is verzonden vandaag door Megekko, dat had ik niet verwacht!
-= Very annoying forum person =-
Gigabyte GeForce RTX 3090 GAMING OC 24G
En ik was 1 van de 7 de laatste keer dat ik keek vanmorgen.
Steam/XBL: Avioto
Gz!Avioto schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:34:
[ Voor 22% gewijzigd door Crazy4ever op 25-09-2020 12:52 ]
AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"
En toen wastie ineens verstuurd eerst zien dan gelovenTh@_M@ster schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 07:37:
[...]
Kreeg gisteravond 23:21 statusupdate dat het verzonden is.

:strip_exif()/f/image/BuBpzXjiHi9HR67hGkONJIep.jpg?f=fotoalbum_large)
Volgende week komen INNO3D Kaarten binnen bij megekko maar liefst 5 kaarten, weet iemand ofdit dat ook geld voor alternate?
Laten we het hopen, en dan zijn er ook nog eens 3 verschillende modellen.Jorgenss schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:57:
Volgende week komen INNO3D Kaarten binnen bij megekko maar liefst 5 kaarten, weet iemand ofdit dat ook geld voor alternate?
Week erop 10 van wat ik van MeGekko begrijp.
Als Alternate dezelfde aantallen ontvangt (wat ik minimaal wel verwacht) en er zitten 4 X4 varianten bij ben ik een gelukkig man binnen 2 weken.
Straf dat we naar Megekko moeten gaan om een idee te hebben wanneer Alternate stock krijgt.Markovic89 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:04:
[...]
Als Alternate dezelfde aantallen ontvangt (wat ik minimaal wel verwacht) en er zitten 4 X4 varianten bij ben ik een gelukkig man binnen 2 weken.
Van diezelfde pagina:Zeryth schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:37:
Alternate hebben hun info pagina geupdate met een boel non-informatie.
Ik vind dit zo compleet onzin, ze weten vanuit de fabriek wat de productie is, die weten ook naar welke leveranciers een bepaalde levering gaat. De leveranciers maken ook een verdeling over de winkels...Wanneer verwachten jullie nieuwe voorraad van de RTX 3000 grafische kaarten?
Door de grote vraag maar de beperkte voorraad, ook bij onze leveranciers, blijft het onbekend wanneer een nieuwe levering zal plaatsvinden en welke aantallen wij dan binnen zullen krijgen. Uiteraard hebben wij hierover dagelijks contact met onze leveranciers en zullen wij een update publiceren zodra er meer informatie bekend is.
Hoe kan je dan niet een inschatting maken wat je gaat krijgen op welk moment? Dat het wellicht niet perfect nauwkeurig is prima maar je kan toch een ruwe inschatting maken?
Echt enorm jammer dat ze zo slecht communiceren, lees: gewoon niet eerlijk/transparant zijn. Het is niet alsof mensen massaal gaan annuleren.
Zodra iemand iets hoort, van welke winkel dan ook, over aantallen die binnen gaan komen, graag even delen.
Ben ook wel benieuwd hoe men de koek gaat verdelen binnen Nederland en wie het grootste stuk krijgt.
Ja, die van mij ook. Ik was tweede in de rij voor de Gigabyte GeForce RTX 3090 GAMING OC 24G.Avioto schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:34:
Klopt na een week hadden we toch wel iets...iets meer informatie of schattingen mogen krijgen.De Priester schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:07:
[...]
Van diezelfde pagina:
[...]
Ik vind dit zo compleet onzin, ze weten vanuit de fabriek wat de productie is, die weten ook naar welke leveranciers een bepaalde levering gaat. De leveranciers maken ook een verdeling over de winkels...
Hoe kan je dan niet een inschatting maken wat je gaat krijgen op welk moment? Dat het wellicht niet perfect nauwkeurig is prima maar je kan toch een ruwe inschatting maken?
Echt enorm jammer dat ze zo slecht communiceren, lees: gewoon niet eerlijk/transparant zijn. Het is niet alsof mensen massaal gaan annuleren.
Zodra iemand iets hoort, van welke winkel dan ook, over aantallen die binnen gaan komen, graag even delen.
Ben ook wel benieuwd hoe men de koek gaat verdelen binnen Nederland en wie het grootste stuk krijg.
Ik snap dat ze voorzichtig maken van beloftes maar een schatting of indicatie van hoeveel ze ongeveer binnen krijgen of tot nu toe binnen hebben gekregen... iets meer informatie zou wel prettig zijn.
De fabrikant weet de productie en de verdeling maar die gaat echt niet aan de grote klok hangen dat ze er maar 2 naar Nederland sturen. Dat zou namelijk betekenen dat de klant naar een fabrikant gaat die zulke info niet deelt.De Priester schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:07:
[...]
Van diezelfde pagina:
[...]
Ik vind dit zo compleet onzin, ze weten vanuit de fabriek wat de productie is, die weten ook naar welke leveranciers een bepaalde levering gaat. De leveranciers maken ook een verdeling over de winkels...
Ben ook wel benieuwd hoe men de koek gaat verdelen binnen Nederland en wie het grootste stuk krijg.
blup
Ik ben een beetje aan het twijfelen als ik de prijzen zie die nu online aangepast worden voor een 3080.
Ik wou voor de MSI trio gaan, maar die zit al een 100€ hoger dan in het begin.
Misschien dat ik wacht op de 3080 super.
Never ever financial advice...
Iemand ervaring met bestellen bij Nvidia?
Kreeg gisteren na bestellen 2 mails (Verwerken bestelling & betaling geslaagd) en de status staat nu op:
Status van bestelling: VERWERKEN.
Iemand ervaring hoe het proces verder verloopt?
Kreeg gisteren na bestellen 2 mails (Verwerken bestelling & betaling geslaagd) en de status staat nu op:
Status van bestelling: VERWERKEN.
Iemand ervaring hoe het proces verder verloopt?
Ahhh ik ben nu nummer 1TheSlak schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:10:
[...]
Ja, die van mij ook. Ik was tweede in de rij voor de Gigabyte GeForce RTX 3090 GAMING OC 24G.
Same, echt vervelend dat die prijzen nu omhoog gaan. Ik hoop ook dat AMD met wat moois komt. Vind het sowieso niet fijn om GPU's te kopen zonder review. Volgende keer zet ik de launch + 3 maanden in m'n agenda. Alleen zo jammer dat mijn GTX 1080 kapot is gegaan en ik nu met een 8 jaar oude 7870 speel. Kan de meeste spellen gewoon niet spelenkazzzdafke schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:10:
Ik ben een beetje aan het twijfelen als ik de prijzen zie die nu online aangepast worden voor een 3080.
om 13u15 een betaalbevestiging gekregen van nvidia hier ( op BE site besteld ) en status is veranderd naar 'boxed shipment'
Wachten is sowieso handiger omdat eind Oktober AMD met zijn kaarten komt.kazzzdafke schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:10:
Dan krijg je concurrentie (ook met de 3070) en zal het met de voorraad ook beter zijn (betere spreiding kopers).
Die Nederlandse afzetters zullen dan ook eens moeten zakken en dan is alles weer helemaal... Zen(3)
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Kan je op de Belgische website bestellen en laten versturen naar Nederland?issepower schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:18:
om 13u15 een betaalbevestiging gekregen van nvidia hier ( op BE site besteld ) en status is veranderd naar 'boxed shipment'
Wat verwachten jullie voor de prijzen van de Gigabyte Aorus Master 3080 kaarten?
Markovic89 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:04:
[...]
Laten we het hopen, en dan zijn er ook nog eens 3 verschillende modellen.
Week erop 10 van wat ik van MeGekko begrijp.
Idd, als er nou volgende week de oc versie komt en daar 3 stuks van bij alternate ben ik de gelukkige
Heeft iemand al info over de ASUS TUF 3080 OC?
Zelfde prijs als Strix verwacht ik.xamirz schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:24:
Wat verwachten jullie voor de prijzen van de Gigabyte Aorus Master 3080 kaarten?
Dus dat zal 850~ zijn normaal en 900-1000 in (de meeste) NL shops.
Mogelijk laten ze de Master nog even laag (en zit de Xtreme op Xtreme hoogte).
Hangt allemaal af van de hebzucht van de webshops en de voorraad.
Ik sta ergens nummer 1000+ voor een Tuf bij alternate, maar laat de bestelling voorlopig gewoon even staan. Heb er ook de normale prijs voor betaald. Het geld is gereserveerd op mijn creditcard, maar er is deze maand niets afgeschreven. Volgende afschrijving pas weer 24 oktober. Dus kan goedkoop wachten en ook even kijken wat de 3070 tegen die tijd doet.
Wordt ie intussen wel geleverd, dan ben ik natuurlijk ook een blij mens.
[ Voor 15% gewijzigd door Pirelly op 25-09-2020 13:35 ]
Ik durf hem wel aan om hier een voorzichtige conclusie te deponeren over de stand van zaken met de hele RTX 3080 (en nu 3090) launch en leveringen.De Priester schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:07:
[...]
Er komen geen updates omdat er simpelweg niets te melden valt. Zelfs op het OC UK forum waar hoofd inkoop updates geeft is het volledig stil. Er komt dus gewoon niets noemenswaardigs aan. Het lijkt er ook verdacht op dat alle webshops zo veel mogelijk hun best doen om met veel woorden niets te zeggen. Bij voorkeur sturen ze een mail door van Nvidia dat de vraag groot is en het niet weten. Want ze weten het gewoonweg niet.
Als ze het wel weten hebben ze genoeg reden om het niet van de daken af te schreeuwen omdat het dan gaat om getallen van 5-10 stuks maximaal. Soms zelfs om 3 stuks. Dat is wat ik in de regel lees over informatie die wél naar buiten sijpelt. Bij OC UK geven ze telkens aan 'small batches' zonder de definitie van de batch te benoemen. In sommige updates wordt er gesproken over 'partij x probeert elke 2 weken (!) minimaal een batch te leveren'..
Tel daar bij op de excel sheet van een grote USA winkelketen die gelekt is, waar bij de aantallen ook 5-7-10-20 betreffen dan is er de komende 2-3 weken gewoon bijna niets wat binnenkomt. Neem dan in ogenschouw dat het begin oktober een productiestop van een week is in China en dat grote ladingen er langer over doen..
Mijn voorspelling is dat we begin/half november pas echte grote batches zien komen en dat we in december de preorder lijsten redelijk gaan krimpen en er mogelijk voor sommige modellen wat stock zal komen, tegen belachelijk hoge prijzen. Algemene en brede beschikbaarheid richting MSRP wordt gewoon Q1 2021.
Tot die tijd houden de webshops zich vermoedelijk zo veel mogelijk stil om te voorkomen dat mensen massaal orders annuleren, want dat gaat op zekers gebeuren als mijn vermoedens waar zijn en algemeen bekend zouden worden. Ik heb er in ieder geval geen hoop meer op dat ik snel aan een 3080 ga komen en heb er eigenlijk wel vrede mee. Even iets minder fanatiek er bovenop zitten en we zien wel wat er komt.
PS. Sorry als dit wat pessimistisch overkomt, maar ik kan er echt geen positieve draai aan geven.
[ Voor 5% gewijzigd door Lord_Dain op 25-09-2020 13:42 ]
Hmmm, ik zag dat ze de Aorus master op 1845 geklokt hebben, ik verwacht zelf iets duurder hier dankzij de LCD schermpje op de kaart.GekkeR schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:32:
[...]
Zelfde prijs als Strix verwacht ik.
Dus dat zal 850~ zijn normaal en 900-1000 in (de meeste) NL shops.
Mogelijk laten ze de Master nog even laag (en zit de Xtreme op Xtreme hoogte).
Hangt allemaal af van de hebzucht van de webshops en de voorraad.
Ik vind de Master wel de beste design na de FE...
De master heeft maar 2 PCIE aansluitingen.xamirz schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:36:
[...]
Hmmm, ik zag dat ze de Aorus master op 1845 geklokt hebben, ik verwacht zelf iets duurder hier dankzij de LCD schermpje op de kaart.
Ik vind de Master wel de beste design na de FE...
Die hoger prijzen dan de 3 aansluiting Strix ... zie ik niet gebeuren.
Kan misschien wel, maar waarom zou je hem dan nog nemen?
LCD paneel is leuk maar daarom koop je geen videokaart
Dat gaat niet, BE kan ook niet in NL bestellen.Coen543 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:22:
[...]
Kan je op de Belgische website bestellen en laten versturen naar Nederland?
Waneer heb jij hem bestelt bij alternate? Ik zelf afgelopen dinsdag nadat mijn zotac order was gecanceled (thanks Amazon)Pirelly schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:33:
Ik sta ergens nummer 1000+ voor een Tuf bij alternate, maar laat de bestelling voorlopig gewoon even staan. Heb er ook de normale prijs voor betaald. Het geld is gereserveerd op mijn creditcard, maar er is deze maand niets afgeschreven. Volgende afschrijving pas weer 24 oktober. Dus kan goedkoop wachten en ook even kijken wat de 3070 tegen die tijd doet.
Sta zelf 269 momenteel verwacht hem niet snel te krijgen.
Ik heb eergisteren een Asus 3080TUF besteld bij Alternate en wacht rustig af. De i5 6600k die ik op dit moment in m'n PC heb zitten zou sowieso een huge bottleneck zijn. Heb eerst een Zen 3 nodig om fatsoenlijk aan de slag te kunnen met de 3080. Kan dus nog wel een maand of twee wachten
[ Voor 3% gewijzigd door bownbreaker op 25-09-2020 13:45 ]
Als je een webshop wilt beginnen, is nu de tijd. Geen lening bij de bank nodig, zeg gewoon dat je een 3080 verkoopt en de preorders stromen binnen. Bam, je hebt in 24u gewoon een halve ton op je rekening staan.
Is dat de non OC?Cheesestring schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:42:
[...]
[...]
Waneer heb jij hem bestelt bij alternate? Ik zelf afgelopen dinsdag nadat mijn zotac order was gecanceled (thanks Amazon)
Sta zelf 269 momenteel verwacht hem niet snel te krijgen.
Zal je even in een berichtje laten weten. Probeer me een beetje aan de topic regels te houden.
Maar kan je zeggen dat die wachtrijen voor geen meter kloppen.
[ Voor 18% gewijzigd door Pirelly op 25-09-2020 13:53 ]
Iemand überhaupt al een 3080 ontvangen van Informatique ?
Dat is niet de status, maar geeft aan dat dat item uit je bestelling een fysiek ding is dat in een doos wordt verstuurd. Kijk maar eens bij de andere items in die bestelling (Watch Dogs of GeForce Now): daar staat "Other" in plaats van "Boxed Shipment".issepower schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:18:
Je order status is alleen wat er direct achter "Order Status" staat.
Verwijderd
Reminder;
Wat mag er niet:
• Slowchat. Dit mag in onze discord: Discord
• Onaardige posts.
• Offtopic posts.
• Discussie omtrent scalpers en aanverwante onderwerpen
• Berichten als "Ik heb besteld!!!11!" of "Ik sta op nummer xx bij webshop yyy!". Dat halen we zonder pardon weg.
• Geweeklaag op webshops of nVidia.
Wat mag er niet:
• Slowchat. Dit mag in onze discord: Discord
• Onaardige posts.
• Offtopic posts.
• Discussie omtrent scalpers en aanverwante onderwerpen
• Berichten als "Ik heb besteld!!!11!" of "Ik sta op nummer xx bij webshop yyy!". Dat halen we zonder pardon weg.
• Geweeklaag op webshops of nVidia.
Ik begrijp je bericht niet helemaal, wat bedoel je met 2 of 3 aansluitingen? Bedoel je de dikte?GekkeR schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:40:
[...]
De master heeft maar 2 PCIE aansluitingen.
Die hoger prijzen dan de 3 aansluiting Strix ... zie ik niet gebeuren.
Kan misschien wel, maar waarom zou je hem dan nog nemen?
LCD paneel is leuk maar daarom koop je geen videokaart
Verder weet ik niet zeker of ik daarvoor ga. Een lcd vind ik ook onnodig, ik gaf alleen maar aan dat door de LCD de prijzen iets hoger zullen zijn.
Vanochtend was er iemand die zei dat hij vandaag een verzendbevestging had ontvangen voor de Gigabyte OC. Hij was nummer 1 in de wachtrij.wilcomt5 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:47:
Iemand überhaupt al een 3080 ontvangen van Informatique ?
De ASUS GeForce RTX 3080 ROG STRIX OC GAMING heb ik bestelt.Pirelly schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:46:
[...]
Is dat de non OC?
Zal je even in een berichtje laten weten. Probeer me een beetje aan de topic regels te houden.
Maar kan je zeggen dat die wachtrijen voor geen meter kloppen.
PCIE aansluitingen:xamirz schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:50:
[...]
Ik begrijp je bericht niet helemaal, wat bedoel je met 2 of 3 aansluitingen? Bedoel je de dikte?
Verder weet ik niet zeker of ik daarvoor ga. Een lcd vind ik ook onnodig, ik gaf alleen maar aan dat door de LCD de prijzen iets hoger zullen zijn.
:fill(white):strip_exif()/f/image/H28EDQ2oeZaitmlgpyOkUJBf.png?f=user_large)
De Strix heeft echter 1 hdmi poort minder dus die zullen in de buurt liggen van elkaar, met de xtreme iets hoger in prijs inderdaad.
Die bedoel jeGekkeR schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:04:
[...]
PCIE aansluitingen:
[Afbeelding]
De Strix heeft echter 1 hdmi poort minder dus die zullen in de buurt liggen van elkaar, met de xtreme iets hoger in prijs inderdaad.
Ben benieuwd..
`inmiddels zijn de Megekko TUF OC bestellingen verdubbeld 
Verkeerd gekeken, excuses.
Verkeerd gekeken, excuses.
[ Voor 23% gewijzigd door xamirz op 25-09-2020 14:30 ]
Heel eerlijk, dit is natuurlijk niet wat je wil horen maar hier kan je wel iets mee. Als ditzelfde vanuit de winkels zou komen aan communicatie met daarbij de verwachting dat ze slechts minimale aantallen krijgen en we rekening moeten houden met november/december, vervelend maar prima.Lord_Dain schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:35:
[...]
Ik durf hem wel aan om hier een voorzichtige conclusie te deponeren over de stand van zaken met de hele RTX 3080 (en nu 3090) launch en leveringen.
Er komen geen updates omdat er simpelweg niets te melden valt. Zelfs op het OC UK forum waar hoofd inkoop updates geeft is het volledig stil. Er komt dus gewoon niets noemenswaardigs aan. Het lijkt er ook verdacht op dat alle webshops zo veel mogelijk hun best doen om met veel woorden niets te zeggen. Bij voorkeur sturen ze een mail door van Nvidia dat de vraag groot is en het niet weten. Want ze weten het gewoonweg niet.
Als ze het wel weten hebben ze genoeg reden om het niet van de daken af te schreeuwen omdat het dan gaat om getallen van 5-10 stuks maximaal. Soms zelfs om 3 stuks. Dat is wat ik in de regel lees over informatie die wél naar buiten sijpelt. Bij OC UK geven ze telkens aan 'small batches' zonder de definitie van de batch te benoemen. In sommige updates wordt er gesproken over 'partij x probeert elke 2 weken (!) minimaal een batch te leveren'..
Tel daar bij op de excel sheet van een grote USA winkelketen die gelekt is, waar bij de aantallen ook 5-7-10-20 betreffen dan is er de komende 2-3 weken gewoon bijna niets wat binnenkomt. Neem dan in ogenschouw dat het begin oktober een productiestop van een week is in China en dat grote ladingen er langer over doen..
Mijn voorspelling is dat we begin/half november pas echte grote batches zien komen en dat we in december de preorder lijsten redelijk gaan krimpen en er mogelijk voor sommige modellen wat stock zal komen, tegen belachelijk hoge prijzen. Algemene en brede beschikbaarheid richting MSRP wordt gewoon Q1 2021.
Tot die tijd houden de webshops zich vermoedelijk zo veel mogelijk stil om te voorkomen dat mensen massaal orders annuleren, want dat gaat op zekers gebeuren als mijn vermoedens waar zijn en algemeen bekend zouden worden. Ik heb er in ieder geval geen hoop meer op dat ik snel aan een 3080 ga komen en heb er eigenlijk wel vrede mee. Even iets minder fanatiek er bovenop zitten en we zien wel wat er komt.
PS. Sorry als dit wat pessimistisch overkomt, maar ik kan er echt geen positieve draai aan geven.
Gaan mensen annuleren? Ik denk het niet, ik zie de prijzen enkel stijgen namelijk dus ik ben blij dat ik de mijne heb kunnen claimen voor een betere prijs dan de mensen die nu achteraan in de rij sluiten. Als wat je zegt klopt, jammer maar helaas dan wachten we gewoon wat langer.
Er zijn ook mensen die bang zijn dat de actie met Nvidia/Watch Dogs komt te vervallen in de tussentijd en zich ook daar zorgen om maken.
Ik heb liever een eerlijk antwoord en duidelijkheid dan zoethoudertjes. Natuurlijk zijn er mensen die volledig pissig worden als ze horen dat de kaarten nog maanden op zich laten wachten maar persoonlijk denk ik dat het meevalt. Mensen willen gewoon weten wat ze kunnen verwachten, dan hoeven we ook niet met elkaar bezig te blijven met "heb jij al iets gehoord?".
Ik denk dat dat ook wel meevalt. Ik kan me zomaar voorstellen dat NV al lang achter de schermen in contact is met Ubisoft om de termijn te verlengen. Maar inderdaad ik denk dat mensen vooral zich ergeren aan gebrek aan informatie en niet eens zozeer aan een evt. lange(re) wachttijd.De Priester schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:16:
[...]
Er zijn ook mensen die bang zijn dat de actie met Nvidia/Watch Dogs komt te vervallen in de tussentijd en zich ook daar zorgen om maken.
Hebben we de zeikerd weer, heeft iemand afgelopen 24 uur een Strix besteld bij Alternate? (niet OC) en kan die zijn positie doorgeven? Dan heb ik een indicatie of ik hem daar ook bestel naast Megekko
Precies, een beetje transparantie lijkt me gepast. Zeker bij aankopen van 700+ euro in de hondertallen.De Priester schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:16:
[...]
Heel eerlijk, dit is natuurlijk niet wat je wil horen maar hier kan je wel iets mee. Als ditzelfde vanuit de winkels zou komen aan communicatie met daarbij de verwachting dat ze slechts minimale aantallen krijgen en we rekening moeten houden met november/december, vervelend maar prima.
Gaan mensen annuleren? Ik denk het niet, ik zie de prijzen enkel stijgen namelijk dus ik ben blij dat ik de mijne heb kunnen claimen voor een betere prijs dan de mensen die nu achteraan in de rij sluiten. Als wat je zegt klopt, jammer maar helaas dan wachten we gewoon wat langer.
Ik heb liever een eerlijk antwoord en duidelijkheid dan zoethoudertjes. Natuurlijk zijn er mensen die volledig pissig worden als ze horen dat de kaarten nog maanden op zich laten wachten maar persoonlijk denk ik dat het meevalt. Mensen willen gewoon weten wat ze kunnen verwachten, dan hoeven we ook niet met elkaar bezig te blijven met "heb jij al iets gehoord?".
En stel dat er annuleringen zijn? So what, ieder moment dat er stock vrijkomt op de website komende periode zal deze binnen no-time verkocht zijn.
Waarom zou je honderden klanten in een wachtrij willen hebben zoals nu. Als je bang bent dat je zometeen teveel administratie hebt aan terugbetalen van al die klanten moet je misschien achter de oren krabben waarom je niet gewoon de daadwerkelijke stock als order hebt aangenomen in de plaats van duizend pre orders die je tot Q2 2021 niet weg krijgt gewerkt.
Dit systeem werkt gewoon niet, zoveel is duidelijk.
Verwijderd
Ja ik heb 779 euro betaald aan Alternate voor een msi gaming x trio en ik sta op plek 48 en ik zou toch heeeel graag willen weten wanneer ik aan de beurt kom ongeveer omdat ze wat voor mij echt veel geld is hebben liggen.Markovic89 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:22:
[...]
Precies, een beetje transparantie lijkt me gepast. Zeker bij aankopen van 700+ euro in de hondertallen.
En stel dat er annuleringen zijn? So what, ieder moment dat er stock vrijkomt op de website komende periode zal deze binnen no-time verkocht zijn.
Waarom zou je honderden klanten in een wachtrij willen hebben zoals nu. Als je bang bent dat je zometeen teveel administratie hebt aan terugbetalen van al die klanten moet je misschien achter de oren krabben waarom je niet gewoon de daadwerkelijke stock als order hebt aangenomen in de plaats van duizend pre orders die je tot Q2 2021 niet weg krijgt gewerkt.
Dit systeem werkt gewoon niet, zoveel is duidelijk.
Verwijderd
Kan minimaal 2 maanden duren denk ik voor jouw plek.Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:26:
[...]
Ja ik heb 779 euro betaald aan Alternate voor een msi gaming x trio en ik sta op plek 48 en ik zou toch heeeel graag willen weten wanneer ik aan de beurt kom ongeveer omdat ze wat voor mij echt veel geld is hebben liggen.
Heeft iemand deze week een gigabyte kaart uitgeleverd gekregen van megekko waarbij men eerst in de wachtrij stond? Ik krijg het vermoeden dat de ‘enkele kaarten’ die ze al een week verwachten niet krijgen
Verwijderd
Ja dat verwacht ik wel op zn minst xDVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:28:
[...]
Kan minimaal 2 maanden duren denk ik voor jouw plek.
Ik sta 12de, nadat ik begon op plek 16 op launch. Lijkt mij dat enkele wel overeenkomt.koekenpruik schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:28:
Heeft iemand deze week een gigabyte kaart uitgeleverd gekregen van megekko waarbij men eerst in de wachtrij stond? Ik krijg het vermoeden dat de ‘enkele kaarten’ die ze al een week verwachten niet krijgen
blup
Off-topic
Even een serieuze vraag aan de mods. Als we hier niet over wachtrijen mogen schrijven, wat voor nut heeft zon topic.
IMO gaan de wachtrijen over de leveringen en als het mensen kan helpen waarom niet. Op dit moment zou ik persoonlijk fijn vinden om de wachtrijen te weten zodat ik een beslissing kan maken of ik bepaalde type product bij een bepaalde shop ga bestellen of niet.
Even een serieuze vraag aan de mods. Als we hier niet over wachtrijen mogen schrijven, wat voor nut heeft zon topic.
IMO gaan de wachtrijen over de leveringen en als het mensen kan helpen waarom niet. Op dit moment zou ik persoonlijk fijn vinden om de wachtrijen te weten zodat ik een beslissing kan maken of ik bepaalde type product bij een bepaalde shop ga bestellen of niet.
Wachtrijen mag toch, maar niet;xamirz schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:43:
Off-topic
6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+
Dit klopt helemaal denk ik, het is niet wat we willen geloven of horen, maar het is wel de realiteit.Lord_Dain schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:35:
[...]
Als ze het wel weten hebben ze genoeg reden om het niet van de daken af te schreeuwen omdat het dan gaat om getallen van 5-10 stuks maximaal. Soms zelfs om 3 stuks. D
Met andere woorden dus eigenlijk....De RTX 3080/90 die wij besteld hebben en over 2/3 maanden op de deurmat vallen zijn op dit moment nog niet eens gemaakt....
klopt dat ?
Ik ben van woensdag tot vandaag 5 plekjes opgeschoten in de wachtrij... Dat schiet echt totaal niet op....
Ik vermoed dat het alle 5 annuleringen zijn geweest want het was niet in een keer.
[ Voor 7% gewijzigd door Anakin_ op 25-09-2020 14:49 ]
Goeiemiddag allen!
Ik ben degene die een heleboel pagina's terug een euvel had met Megekko. Ik had verschillende onderdelen besteld inclusief een 3080 (Eagle), waarvan de gehele order op levering wachtte vanwege de kaart. (Ze doen niet aan deellevering). Ik heb uiteindelijk besloten de hele boel te annuleren en heb de onderdelen elders aangeschaft inclusief een EVGA 2070 Super.
Heb hem zojuist binnen en direct aangemeld voor EVGA's Step-up program waar ik dankzij dit topic van op de hoogte was gesteld. Dit is een prima oplossing voor mij. Mijn oude 960 begon het te begeven dus een upgrade was echt nodig. Nu heb ik een prima kaart waar ik vooruit kan terwijl ik in de wachtrij sta voor de EVGA 3080 FTW Ultra. (Is wel de enige step-up optie dus let op!)
Mochten er meer mensen zijn die echt om een nieuwe video-kaart zitten gelegen maar niet maanden (wellicht?) in onzekerheid willen zitten; dit werkt perfect. Je bent wat meer geld kwijt aan verzendkosten heen en weer maar dat heb ik wel over voor de zekerheid dat ik door kan + dat er een 3080 aan zit te komen.
Step-up program informatie: https://eu.evga.com/support/stepup/
Mocht je vragen hebben erover die niet in de bovenstaande link staan kan ik je misschien helpen, maar stuur even een DMmetje aangezien ik dit topic niet meer actief volg.
Ik wens jullie allemaal heel veel success met je aankopen en hoop dat iedereen snel z'n kaart krijgt. En heel erg bedankt voor de tips en raad!
Groetjes,
Xaverra
Ik ben degene die een heleboel pagina's terug een euvel had met Megekko. Ik had verschillende onderdelen besteld inclusief een 3080 (Eagle), waarvan de gehele order op levering wachtte vanwege de kaart. (Ze doen niet aan deellevering). Ik heb uiteindelijk besloten de hele boel te annuleren en heb de onderdelen elders aangeschaft inclusief een EVGA 2070 Super.
Heb hem zojuist binnen en direct aangemeld voor EVGA's Step-up program waar ik dankzij dit topic van op de hoogte was gesteld. Dit is een prima oplossing voor mij. Mijn oude 960 begon het te begeven dus een upgrade was echt nodig. Nu heb ik een prima kaart waar ik vooruit kan terwijl ik in de wachtrij sta voor de EVGA 3080 FTW Ultra. (Is wel de enige step-up optie dus let op!)
Mochten er meer mensen zijn die echt om een nieuwe video-kaart zitten gelegen maar niet maanden (wellicht?) in onzekerheid willen zitten; dit werkt perfect. Je bent wat meer geld kwijt aan verzendkosten heen en weer maar dat heb ik wel over voor de zekerheid dat ik door kan + dat er een 3080 aan zit te komen.
Mocht je vragen hebben erover die niet in de bovenstaande link staan kan ik je misschien helpen, maar stuur even een DMmetje aangezien ik dit topic niet meer actief volg.
Ik wens jullie allemaal heel veel success met je aankopen en hoop dat iedereen snel z'n kaart krijgt. En heel erg bedankt voor de tips en raad!
Groetjes,
Xaverra
Super, leuk om een update te horen! Hopelijk heb je de komende tijd veel plezier van je nieuwe systeem!Xaverra schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:51:
Goeiemiddag allen!
Groetjes,
Xaverri
STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz
xamirz schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:43:
Off-topic
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Duidelijk.Blaat schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:55:
[...]
[modbreak]Voor de duidelijkheid, aan je medetweakers laten weten hoe lang de wachtrijen zijn voor elke kaart is niks mis mee. Dit is namelijk informatie waar iedereen daadwerkelijk iets mee kan. Wat we niet willen zien zijn mededelingen over op welke plek je staat, daar heeft niemand iets aan.
Deze policy hebben we ingesteld omdat het hier verzandde in een opsomtopic waarin iederen zijn positie mededeelde. We houden het niveau in dit topic graag een beetje hoger dan dat.[/modbreak]
superinteresante optie, alleen de prijs voor de 3080 FTW ultra is wel een beetje WTF helaasXaverra schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:51:
Goeiemiddag allen!
Groetjes,
Xaverra
blup
Worden de kaarten vanuit Europa verzonden?Xaverra schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:51:
Buiten Europa mag je hoogstwaarschijnlijk nog BTW, invoerrechten en handling erbij betalen.
Goeie informatie.Xaverra schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:51:
Goeiemiddag allen!
Groetjes,
Xaverra
Mijn vrouw en kinderen zijn blij met deze "onzekere" situatie... Ze zien mij veel vaker nu ik een incompleet pc heb

Ik wacht lekker de leveringen af
Is er buiten 'oktober' iets zinnigs te zeggen over beschikbaarheid van de 3070?
Ik verwacht voor 28 oktober ivm RDNA2 aankondiging.nowherebound123 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:06:
Tegelijkertijd zullen ze wel zo lang mogelijk wachten om de voorraden wat groter te maken en hopen dat meer mensen RTX 3080 zullen kopen.
Nee. Ik denk dat deze, net als de 3080, pas na enkele maanden goed beschikbaar wordt.nowherebound123 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:06:
Hij wordt bestempeld als een 2080 TI, maar dan voor nog minder dan de helft van de prijs.
Daarmee is het een erg populaire kaart voor velen.
De launch zal net zo erg, al dan niet erger dan die van de 3080 worden.
De prijzen die ze hanteren op de website staan gemarkeerd als exclusief BTW, maar volgens mij klopt die note niet en zijn ze inclusief BTW.JCreations schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:01:
[...]
Worden de kaarten vanuit Europa verzonden?
Buiten Europa mag je hoogstwaarschijnlijk nog BTW, invoerrechten en handling erbij betalen.
https://eu.evga.com/legal/store/The price on our Online Store are including 21% VAT as our warehouse is located in The Netherlands. We will use your shipping address when calculating the VAT on your purchase. Residents outside of the EU, but in countries to where we deliver, will be invoiced without VAT.
US store:
$729,99 - $30,00 = $699,99 $749,99 $769,99 $789,99 en $809,99
https://www.evga.com/prod...s+Family&chipset=RTX+3080
EU store:
€ 739,99, € 759,99, € 789,99, € 759,99, €809,99, €839,99
https://eu.evga.com/produ...=GeForce+30+Series+Family
Hier staan ze dus "Exc VAT", maar ik denk dat dit dus "Inc VAT" moet zijn.
$699,99 USD is 601,60 euro + 21% is 727 euro.
$729,99 USD is 627,42 euro + 21% is 759 euro.
$809,99 USD is 696,14 euro + 21% is 842 euro.
Zie ook deze webarchive link van de 2080 Ti pagina:
https://web.archive.org/w...amily&chipset=RTX+2080+Ti
https://web.archive.org/w...amily&chipset=RTX+2080+Ti
Ik ben het hier mee eens! Ik heb de 2070 Super voor 599 van Alternate gekocht, en dit is de berekening in mijn Step-Up overzicht (Zie duidelijk dezelfde 839,99 en daar boven INCLUDE VAT):Paprika schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:39:
[...]
De prijzen die ze hanteren op de website staan gemarkeerd als exclusief BTW, maar volgens mij klopt die note niet en zijn ze inclusief BTW.
[...]
https://eu.evga.com/legal/store/
US store:
$729,99 - $30,00 = $699,99 $749,99 $769,99 $789,99 en $809,99
https://www.evga.com/prod...s+Family&chipset=RTX+3080
EU store:
€ 739,99, € 759,99, € 789,99, € 759,99, €809,99, €839,99
https://eu.evga.com/produ...=GeForce+30+Series+Family
Hier staan ze dus "Exc VAT", maar ik denk dat dit dus "Inc VAT" moet zijn.
$699,99 USD is 601,60 euro + 21% is 727 euro.
$729,99 USD is 627,42 euro + 21% is 759 euro.
$809,99 USD is 696,14 euro + 21% is 842 euro.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hRy1cIoqrXLequUZWhEKmpBN.jpg?f=user_large)
EDIT: Dit is overigens een berekening die nog bevestigd moet worden, dus zowel ik als EVGA kunnen hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld
[ Voor 5% gewijzigd door Xaverra op 25-09-2020 15:50 ]
Misschien domme vraagXaverra schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:49:
[...]
Ik ben het hier mee eens! Ik heb de 2070 Super voor 599 van Alternate gekocht, en dit is de berekening in mijn Step-Up overzicht (Zie duidelijk dezelfde 839,99 en daar boven INCLUDE VAT):
[Afbeelding]
EDIT: Dit is overigens een berekening die nog bevestigd moet worden, dus zowel ik als EVGA kunnen hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld
Maar waarom ben je dan niet voor een 2080 super gegaan.. gezien je hem toch gaat ruilen en enige "eis" is dat je onder de prijs van een 3080 zit?
Toch maar in de rij gaan staan: Ik ben nummer 380 in de wachtrij bij Alternate voor de 3080 TUF (niet OC). Dat is dus ook het totale aantal wachtenden sinds 16:00 25-9-2020.
Nu maar kijken wat AMD kan brengen, verwacht mijn kaart niet te krijgen voor Big Navi komt. Ik ben benieuwd of ik m'n order dan moet annuleren. Ben ik ook klaar met compulsief die brakke site van Nvidia te checken.
Nu maar kijken wat AMD kan brengen, verwacht mijn kaart niet te krijgen voor Big Navi komt. Ik ben benieuwd of ik m'n order dan moet annuleren. Ben ik ook klaar met compulsief die brakke site van Nvidia te checken.
[ Voor 11% gewijzigd door Crotch Sniffer op 25-09-2020 17:16 ]
Als jij een 2080 van EVGA kan vinden op Alternate ga ik hem omruilenpvnzoest schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 16:04:
[...]
Misschien domme vraag
Maar waarom ben je dan niet voor een 2080 super gegaan.. gezien je hem toch gaat ruilen en enige "eis" is dat je onder de prijs van een 3080 zit?
(Antwoord dus: Omdat er geen EVGA 2080 beschikbaar was)
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |