Verkoop 01:00 was puur geluk
Verkoop 07:00 was puur ongeluk
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik had hetzelfde, ze passeren de check en rekenen rechtstreeks met bots afLimitted schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:26:
Vanmorgen 3080FE in winkelmandje, kwam niet verder dan afrekenen. Vanmiddag de 3090 in winkelmandje, ook niet verder dan afrekenen. Ik weet echt niet hoe jullie dat elke keer doen. Of ik ben gewoon super unlucky.
Heb je het linkje van redditKoelkie schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:02:
[...]
Verkoop 07:00 was puur ongeluk
Dat wordt dan een maand wachtenDiscoNootje schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:08:
Krijg net van Megekko te horen dat ik geen 3090 TUF geleverd ga krijgen. Ik had mijn bestelling om 15:01 geplaatst. Nummer 11. Ze hebben de bestellingen tot 170+ op laten lopen. Bizar. Daar kom ik niet meer terug.
Hier nagenoeg hetzelfde. Wat een shitshow, wederom. Megekko heeft niks geleerd van vorige week. Echt onacceptabel dat dit weer heeft mogen gebeuren. Hebben dus bijna 3 ton (300.000,-) aan rente vrije pre-orders ontvangen onder de noemer 'morgen in huis'. Krankzinnig.DiscoNootje schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:08:
Krijg net van Megekko te horen dat ik geen 3090 TUF geleverd ga krijgen. Ik had mijn bestelling om 15:01 geplaatst. Nummer 11. Ze hebben de bestellingen tot 170+ op laten lopen. Bizar. Daar kom ik niet meer terug.
Exact. Dat zij zo met hun klanten om durven gaan, voor een 2e keer nog wel. Lekker die orders op laten lopen in de hoop dat de helft het laat staan. En ondertussen (en vooraf) de prijzen lekker verhogen. Wat een smerige tent.KingKontent schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:13:
[...]
Hier nagenoeg hetzelfde. Wat een shitshow, wederom. Megekko heeft niks geleerd van vorige week. Echt onacceptabel dat dit weer heeft mogen gebeuren. Hebben dus bijna 3 ton (300.000,-) aan rente vrije pre-orders ontvangen onder de noemer 'morgen in huis'. Krankzinnig.
Oke, ik zat ook dicht op 15:00 maar zojuist een mail gekregen "In ons magazijn verwacht: onbekend"JacobsT schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:01:
[...]
Heb met een credit card betaald dus veronderstel van wel. 3 gefaalde pogingen dus anders was ik wel enkele plaatsjes naar voor. Stipt om 15u was de kaart in de winkelwagen
Achja, we zien wel wanneer ze aankomt. Zolang het voor mid oktober is, fine voor me.
Kaart nodig voor een groot sim racing event en men 1080ti crasht hele tijd spijtig genoeg
An sich toch altijd goede ervaring gehad met Megekko dus verwacht hier ook weer gewoon netjes de kaart binnen redelijke tijd.
Ik check geen reddit. Ik checkte nog even nvidia store voordat ik telefoon weg wilde leggen...en er was opeens voorraad. 100% toeval.
Ik ook. Was nummer 85 en zakte al vrij snel naar nr 81.DiscoNootje schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:08:
Persoonlijk zou ik dan toch eens gaan informeren wat de verwachtingen zijn.... want als leveranciers zelfs geen inschatting af kunnen geven dan wacht ik met mijn 64e positie nog wel een maand of twee...Beste ,
Ik snap dat je ongeduldig wordt aangezien je een bedrag van 1600 euro hebt betaald.
We hebben echter van inno2d noch van gigabyte tot op heden duidelijkheid gekregen hoeveel en wanneer we iets gaan krijgen.
Ik zou je heel graag willen vertellen dat je beide kaarten volgende week in huis hebt, maar dit kan ik helaas niet daar de fabriekanten zelf ook geen duidelijkheid kunnen geven op dit moment.
Het blijft afwachten helaas.
Wat je wel kunt doen is je ordernummers invullen in onze chatbot op de website en die kan je vertellen op welke plek je staat in de wachtrij.
Het probleem blijft dan nog steeds dat wij niet weten wanneer de leveringen plaatsvinden.
ik vind het echt heel erg vervelend voor je dat ik je geen nieuws kan geven op dit moment.
Met vriendelijke groet,
M
ALTERNATE Nederland Klantenservice
[ Voor 42% gewijzigd door Skybiker op 24-09-2020 18:35 ]
Het ging al fout bij Megekko door te zeggen '1 dag levering, vrijdag in huis'. Dat heeft er gestaan tot er kwam te staan 'minimaal 10 dagen'. Daarmee zijn dusdanig veel valse bestellingen uitgelokt. Dat er na vorige weer zo'n cruciale 'fout', tussen aanhalingstekens want dit is duidelijk opzet, heeft kunnen plaatsvinden, is echt absurd. Megekko mag zich echt schamen.GG85 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:24:
Hier zelfde verhaal.
In hun defence: ze zeggen dat hun systeem niet realtime voorraad kan verwerken dus tegen de tijd dat het systeem zie 'ho stop' stonden er blijkbaar al 175.
Kan me voorstellen dat je dat niet zomaar even fikst maar toch, wel een ballensysteem.
Wilde Strix, toch maar TUF gedaan want op "voorraad". Nu dus annuleren en achteraan aansluiten voor de Strix.
Niet de illusie dat Amazon de strix wel gaat leveren maandag voor €1600..... Dat is pas een ballentent
Sta 3rde bij de msi gaming x trio. Ook geen verzending. Zal wel geen voorraad zijn dan. Neem aan dat ze er meer dan 3 hebben bij de eerste levering.TheTurk schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:26:
Bij alternate 3090 strix oc besteld, heeft iemand verzend bevestiging ervan gehad? Volgens mij zijn het echt pre-orders, 0 op voorraad.
Had zelf geen CC. En ook te lui/not invested enough om een CC aan te vragen voor dit.TheTurk schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:28:
Ik snap toch niet waarom zoveel mensen voor AIB zijn gegaan, aangezien de FE best lang beschikbaar was. Is er hier een reden voor?
Ofwel samengevat achter de tekst genomen:De Priester schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:27:
[...]
Persoonlijk zou ik dan toch eens gaan informeren wat de verwachtingen zijn.... want als leveranciers zelfs geen inschatting af kunnen geven dan wacht ik met mijn 64e positie nog wel een maand of twee...
Zo, de TUF geannuleerd (plek 58, you guys are welcomeGG85 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:24:
Hier zelfde verhaal.
In hun defence: ze zeggen dat hun systeem niet realtime voorraad kan verwerken dus tegen de tijd dat het systeem zie 'ho stop' stonden er blijkbaar al 175.
Kan me voorstellen dat je dat niet zomaar even fikst maar toch, wel een ballensysteem.
Wilde Strix, toch maar TUF gedaan want op "voorraad". Nu dus annuleren en achteraan aansluiten voor de Strix.
Niet de illusie dat Amazon de strix wel gaat leveren maandag voor €1600..... Dat is pas een ballentent
Volgens mij zien die 1e lijns support niets meer dan jij en ik. Zegt helaas dus denk ik niets. Maar we gaan het zien. Zou wel een stunt zin voor €1642,02Mugiwaraya schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:49:
Ik heb dus even Amazon nagevraagd of ze de 3090 echt gaan kunnen leveren. Hun reactie daarop:
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door GG85 op 24-09-2020 18:54 ]
Dat is vorige week uitgebreid en meermaals langsgekomen met de 3080. De eerstelijns klantenservice lepelt niets anders op dan dat jij in je bestelstatus ziet.Mugiwaraya schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:49:
Ik heb dus even Amazon nagevraagd of ze de 3090 echt gaan kunnen leveren. Hun reactie daarop:
[Afbeelding]
Steam/XBL: Avioto
Ze zei dat het morgen op de post gaat, dus ik ben benieuwd. Mocht het weer misgaan net als bij de 3080 dan ga ik nooit meer iets van hun kopen en ga ik dat heel duidelijk maken ookm00 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:56:
[...]
Dat is vorige week uitgebreid en meermaals langsgekomen met de 3080. De eerstelijns klantenservice lepelt niets anders op dan dat jij in je bestelstatus ziet.
Of het daadwerkelijk gaat gebeuren weet niemand die jij kan bereiken en je komt er pas achter als je 1) een verzendmail of 2) een annuleermail krijgt.
Het ging heel raar met de gigabyte. Hij stond actief onder filter "direct leverbaar" maar nadat ik besteld had zag ik pas "minimaal 10 dagen" als levertijd. Megekko geeft bij mij ook 5 in de wachtlijst aan, ik sta zelf op 3.Avioto schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:57:
Ik sta bij Megekko op 1 van de 5 met de Gigabyte 3090, dus die hebben ze nooit op voorraad gehad. Zou mooi zijn geweest als ze dit van tevoren hadden gemeld, beetje droevig dit inderdaad.
Ik vraag me ook af of die 5 wel klopt, lijkt me vrij weinig.
Verandert z'n sig te weinig.
Als al die getallen kloppen is het misschien de moeite waard (niet voor jou dan, maar voor anderen) om te switchen naar de Gigabyte, aangezien er daar 5 voor staan. Maar kan me niet voorstellen dat die Asus zoveel malen populairder is?FCA schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:05:
Was dus nr 6 (van de 174...)
Steam/XBL: Avioto
In de discord krijgt iemand het al uitgeleverd. Toen hij bestelde stond er ook pre order. kan je jouw positie zien in de wachtrij? Ik twijfel om em te bestellen.TheTurk schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:26:
Bij alternate 3090 strix oc besteld, heeft iemand verzend bevestiging ervan gehad? Volgens mij zijn het echt pre-orders, 0 op voorraad.
Top. Als jij als nr 1 de bestelling niet gaat krijgen gaat ie van mij geannuleerd worden.royh91 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:16:
Ik sta bij megekko voor de 3090 rog op plaats 1. Laat het weten of ze leveren.
[ Voor 3% gewijzigd door Skybiker op 24-09-2020 19:23 ]
Die kaart is überhaupt nog niet uit, de pricing is blijkbaar vanuit ASUS nog niet eens confirmed (staat in de TPU review). Gaat echt nog wel even duren voordat die beschikbaar gaan zijn (en ja Amazon zegt bij mij dat ik 'm volgende maandag ga krijgen maar daar geloof ik geen zak van).Wardjinn schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:20:
[...]
Top. Als jij als nr 1 de bestelling niet gaat krijgen gaat ie van mij geannuleerd worden.
Klopt, coolblue heeft vanmiddag alle prijzen alvast omhoog gezet.balarina schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:30:
Hmm ben zelf al dagen bij coolblue Asus tuf rtx 3080 niet oc editie in de gaten aan het houden. Prijs bij daadwerkelijke beschikbaarheid nog even afwachten, maar nu staat er 869 ipv 799 euro dag geleden... Jammer als dat de daadwerkelijke prijs gaat zijn.
Reken er maar opbalarina schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:30:
Hmm ben zelf al dagen bij coolblue Asus tuf rtx 3080 niet oc editie in de gaten aan het houden. Prijs bij daadwerkelijke beschikbaarheid nog even afwachten, maar nu staat er 869 ipv 799 euro dag geleden... Jammer als dat de daadwerkelijke prijs gaat zijn.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Je mag de 3090 FE order van mij overnemen. Ik ben zo iemand die zijn geluk waagde uit frustratie van het misgrijpen op een 3080 vorige week en dit keer er wel doorheen kwam. Maar er is nu zoveel aanbod voor ruil, gaat toch niet lukken op de korte termijn. Dus sta op het punt de 3090 weer te cancellen, iets te overkill.Gebruiker2018 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:32:
Ik sta op de vijfde plaats in de wachtrij van Megekko voor de MSI VENTUS 3X RTX 3090 die op 05/10/2020 geleverd zou moeten worden. Ik heb echter mijn twijfels dat men aan deze datum zal houden.
Ik overwoog daarom een RTX 3090 Founders Edition te kopen (als de stock er is). Als deze eerder komt, zal ik de bestelling van Megekko annuleren. De vraag rest echter: kan ik met een virtuele visa-kaart betalen in de Nvidia-store?
Op plaats 1 bij megekko, maar ook vroeg erbij op nvidia.com en geannuleerd terwijl latere orders bleven staan? Misschien toch een scriptje gebruikt die nvidia.com eruit heeft gepikt?royh91 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:16:
Ik sta bij megekko voor de 3090 rog op plaats 1. Laat het weten of ze leveren.
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
Heb je een Privé berichtje gestuurd.Flight777 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 20:16:
[...]
Je mag de 3090 FE order van mij overnemen. Ik ben zo iemand die zijn geluk waagde uit frustratie van het misgrijpen op een 3080 vorige week en dit keer er wel doorheen kwam. Maar er is nu zoveel aanbod voor ruil, gaat toch niet lukken op de korte termijn. Dus sta op het punt de 3090 weer te cancellen, iets te overkill.
Bij Alternate €729,-Hmm ben zelf al dagen bij coolblue Asus tuf rtx 3080 niet oc editie in de gaten aan het houden. Prijs bij daadwerkelijke beschikbaarheid nog even afwachten, maar nu staat er 869 ipv 799 euro dag geleden... Jammer als dat de daadwerkelijke prijs gaat zijn.
[ Voor 72% gewijzigd door DaLoona op 24-09-2020 20:58 ]
MSI X870E Carbon Wifi#9800X3D#NZXT Kraken 280#GB RTX5090 Gaming OC#32GB Kingston DDR5@6400MHz, C30, A-die#Samsung 850 EVO 500GB, OS#Samsung 870 EVO 2TB#Crucial MX500 1TB#WD SN850 Black 2TB#Be Quiet! Straightpower 12, 1200W#Be Quiet! Shadow Base 800 FX
Ik krijg positie 10 te zien en het was 11. Dus ze hadden 1 opvoorraad?Khallouki schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:14:
[...]
In de discord krijgt iemand het al uitgeleverd. Toen hij bestelde stond er ook pre order. kan je jouw positie zien in de wachtrij? Ik twijfel om em te bestellen.
Dat is jammer, je kan voor volgende keer wirecard aanvragenTweakerLuke schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:33:
[...]
Had zelf geen CC. En ook te lui/not invested enough om een CC aan te vragen voor dit.
[ Voor 23% gewijzigd door TheTurk op 24-09-2020 21:04 ]
Same here. Klote winkel is het toch ook. 869 is echt belachelijk. 799 was al te duur.balarina schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:30:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Thanks. Aangezien ik een beetje laat ben, was mijn hoop te wachten op de coolblue beschikbaarheid en er eentje voor 800 euro te kopen. Maar dat zit er dus ook niet in. Hoger dan dat accepteer ik gewoon niet, terwijl als het gewoon de launchprijs was geweest betaalde ik het zonder twijfelDaLoona schreef op donderdag 24 september 2020 @ 20:56:
[...]
Bij Alternate €729,-
Alleen geen idee hoe lang je moet wachten....
De 3080 kwam op dinsdag binnen. UPS standard levert niet op zaterdagen helaas.TheTurk schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:03:
[...]
Dat is jammer, je kan voor volgende keer wirecard aanvragen
Hoe lang duurt het dat de 3090 FE worden verzonden? Hoe lang was het bij 3080 FE? Ik heb er een waterblock voor besteld, maar ben bang om dat ding uit elkaar te halen.
Ken het gevoel. Vanochtend wel op tijd maar door technische problemen.Phusebox schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:21:
[...]
Same here. Klote winkel is het toch ook. 869 is echt belachelijk. 799 was al te duur.
Waarom moest ik ook net vanochtend om 7u in de auto zitten toen de drop er was. Zit je dan een week lang alleen maar alles te monitoren met diverse tools en scripts. Compleet gefixeerd op mijn telefoon om het maar niet te missen en dan krijg je zoiets. Dat was echt de beste kans geweest.
De 3070 is sowieso geen optie voor mij. Wat ik gewoon van de zotten vindt zijn al die winkels die even zonder te blozen 100 tot 150 euro bovenop de prijs gooien. Dat zou toch niet moeten kunnen eigenlijk.Henkje.doc schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:27:
[...]
Ken het gevoel. Vanochtend wel op tijd maar door technische problemen.
Het is zuur want de rest van de dag, inclusief 3 uur in de middag komt er niets meer.
Prijzen van de webshops blijven ook hoger.
Helaas bij de 3070 hetzelfde te verwachten.
Waarom niet? Je mag toch zelf bepalen voor hoeveel je iets verkoopt? We leven niet in een communistische staat waar de overheid prijzen bepaaltPhusebox schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:30:
[...]
De 3070 is sowieso geen optie voor mij. Wat ik gewoon van de zotten vindt zijn al die winkels die even zonder te blozen 100 tot 150 euro bovenop de prijs gooien. Dat zou toch niet moeten kunnen eigenlijk.
Ik noem dat gewoon misbruik maken van... Waarom zijn er überhaupt nog adviesprijzen dan.418O2 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:31:
[...]
Waarom niet? Je mag toch zelf bepalen voor hoeveel je iets verkoopt? We leven niet in een communistische staat waar de overheid prijzen bepaalt
Dat is een advies, precies wat het zegt.Phusebox schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:34:
[...]
Ik noem dat gewoon misbruik maken van... Waarom zijn er überhaupt nog adviesprijzen dan.
Het woord zegt het al hePhusebox schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:34:
[...]
Ik noem dat gewoon misbruik maken van... Waarom zijn er überhaupt nog adviesprijzen dan.
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
Dat is vrij vlot.SpX schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:25:
[...]
De 3080 kwam op dinsdag binnen. UPS standard levert niet op zaterdagen helaas.
Vote with your wallet zou ik zeggen. Als genoeg mensen dat doen dan stabiliseren de prijzen maar zoals je zelf al ziet, de prijzen zijn zo hoog simpelweg omdat een hoop mensen gewoon een premium van 150-200 accepteren.Phusebox schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:34:
[...]
Daarnaast ken ik genoeg volwassen mensen om mij heen die sinds corona een heel ander uitgavenpatroon hebben. Een groot deel heeft nu meer "over" dan gebruikelijk. Aangezien iedereen nu meer binnen zit en de herfst is begonnen zijn mensen sneller bereid om een videokaart van >800 euro te kopen.TheTurk schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:41:
Ik ben bang dat de 3080 en 3070 pas in 2020 beschikbaar komt, dus ongeveer 3 maanden. En mocht er in de tussen tijd corona lockdown komen, kan dat weer uitlopen.
Alle vorige generaties gaan nu upgraden. 9,10 en 20 series. Aankomend lockdown heeft hier ook invloed op, omdat mensen meer thuis zitten. Maw, het zou me niet verbazen als de prijzen als maar stijgen.
Heb je een link? Ik krijgt helemaal geen resultaten bij Coolblue als ik op de 3080 zoek?balarina schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:30:
[ Voor 14% gewijzigd door Santee op 24-09-2020 21:46 ]
https://www.coolblue.nl/zoeken?query=rtx+3080Santee schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:45:
[...]
Heb je een link? Ik krijgt helemaal geen resultaten bij Coolblue als ik op de 3080 zoek?
Om 1 of andere rede stond de site op engels en dan vind je ze niet: https://www.coolblue.nl/en/search?query=rtx+3080
ik heb je een tijdje geleden een persoonlijk bericht gestuurd. Het zou erg fijn zijn mocht ik zo snel mogelijk weer productief kunnen werken bij mijn grafisch werk. Als je ook naar België verstuurt, betaal ik ook de bijhorende verzendkosten en een eventueel een extra toeslag.Flight777 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 20:16:
[...]
Je mag de 3090 FE order van mij overnemen. Ik ben zo iemand die zijn geluk waagde uit frustratie van het misgrijpen op een 3080 vorige week en dit keer er wel doorheen kwam. Maar er is nu zoveel aanbod voor ruil, gaat toch niet lukken op de korte termijn. Dus sta op het punt de 3090 weer te cancellen, iets te overkill.
Gisteren zag ik een interessante optie bij Megekko, EVGA kaart van 939€, daar stonden volgens @Blaat die die info deelde redelijk weinig backorders voor open. Maar als je slim bent dubbelcheck je dat even.TheRickkert schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:51:
Iemand enig idee voor welke rtx 308p kaart de wachtrij bij alternate niet al te lang is?
Zag een spreadsheet voorbij komen maar kan deze niet meer vinden
Sta nu bij megekko als 70 vd 250 voor een gigabyte maar dat duurt me denk ik toch te lang
Zoveel is het mij niet waard, vandaar alternate met de vele redelijke prijzen nu haha toch bedankt!Lord_Dain schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:54:
[...]
Gisteren zag ik een interessante optie bij Megekko, EVGA kaart van 939€, daar stonden volgens @Blaat die die info deelde redelijk weinig backorders voor open. Maar als je slim bent dubbelcheck je dat even.
It's dark but I don't want to find the light
Hier ook nog niet hoor: bestelnr 18049xxxx. Wat waren de eerste 5 van jou?anyonas schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:57:
Nu net betalingsbevestiging ontvangen van nvidia voor de 3090. Redelijk laat in vergelijking met de mensen die er 15 minuten na hun bestelling al een kregen.
Alle orders worden handmatig gecheckt. Was al aangekondigd dat het lang kon gaan duren inderdaad.anyonas schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:57:
Nu net betalingsbevestiging ontvangen van nvidia voor de 3090. Redelijk laat in vergelijking met de mensen die er 15 minuten na hun bestelling al een kregen.
17990 ordermail om 15:26savale schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:02:
[...]
Hier ook nog niet hoor: bestelnr 18049xxxx. Wat waren de eerste 5 van jou?
It's dark but I don't want to find the light
vaag die ordernummers. Ik had om 15:14 mijn bevestigingsmail, maar een veel hoger ordernr
Ik denk niet dat het perse op volgorde gaat. Heb zelf 1805xxx en heb om 17:38 de betaalbevestiging ontvangen.savale schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:07:
[...]
vaag die ordernummers. Ik had om 15:14 mijn bevestigingsmail, maar een veel hoger ordernrAnyway, dit gaat dus nog even duren als ze nog niet aan de 18xxx zijn begonnen
Was even bang dat ze al naar huis warenanyonas schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:57:
ik ben inderdaad ook nog steeds op de betaal bevestiging aan het wachten. Wellicht deels omdat mijn bank 15 minuten na de transactie/reservering belde of dit wel klopte. Maar voor alsnog ga ik ervanuit dat geen mailtje met "helaas" betekend dat er nog een kans is dat het gewoon gelukt is.Lord_Dain schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:04:
[...]
Alle orders worden handmatig gecheckt. Was al aangekondigd dat het lang kon gaan duren inderdaad.
Wellicht zijn er toch her en der wat onregelmatigheden of vreemde CC betalingen waardoor er weer kaarten vrij zijn gekomen. Een ding is zeker er is meer verkocht dan op voorraad was want een aantal mensen kreeg een uur na de bestelling mail dat helaas het bestelde out of stock was..
Dat waren er 2, en als ik hun posts goed heb gelezen had de ene nieteens en bestelbevestiging gekregen. De ander stond tegelijkertijd op "plek 1" bij Megekko in de bestellijst, dus ik vermoed bot / script in het spel. Verder niemand die er wat over heeft gezegd, dus dat verhaal zou ik met een korrel zout nemen.Lord_Dain schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:04:
[...]
Een ding is zeker er is meer verkocht dan op voorraad was want een aantal mensen kreeg een uur na de bestelling mail dat helaas het bestelde out of stock was..
[ Voor 15% gewijzigd door Boxman op 24-09-2020 22:25 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat laatste zo lijkt het. Blijkbaar waren er afgelopen nacht ook ineens orders beschikbaar.DeKoetsier schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:23:
Is er ergens een update van Nvidia of plek waar het aangekondigd wordt wanneer ze nieuwe FE voorraad aanvullen of is dat puur geluk hebben en willekeurigheid?
Een mede tweaker heeft vanochtend ergens rond 11u gebeld met DigitalRiver en er zou dit weekend of maandag weer nieuwe stock komen. Eigenlijk hetzelfde verhaal als vorige week vlak na de 3080 launch. Het is volledig niet in te schatten wanneer ze deze online zetten, maar het is nu 2 keer op een donderdag geweest (alhoewel de korte verkoop rond 01:30 natuurlijk nog in de avond is in de VS).DeKoetsier schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:23:
Is er ergens een update van Nvidia of plek waar het aangekondigd wordt wanneer ze nieuwe FE voorraad aanvullen of is dat puur geluk hebben en willekeurigheid?
Een tientje verschil tussen de ASUS TUF OC en non OC?Jumpman schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:26:
Zie die prijzen van CoolBlue: https://www.coolblue.nl/zoeken?query=rtx+3080. Dit bedoel ik dus, bij schaarste producten altijd nog net even € 30,00 tot € 50,00 er bovenop doen. En we veroorzaken het zelf, doordat er nog maar zo weinig retailers over zijn, kunnen ze vragen wat ze willen.
[ Voor 25% gewijzigd door Lord_Dain op 24-09-2020 22:31 ]
vorige week vrijdag zeiden ze ook dat ze nieuwe voorraad binnen hadden gekregen(op een vrijdag of zaterdag), maar dat is pas vanochtend dus op de webshop gekomen. dus misschien krijgen ze het fysiek om te verkopen maar komt het pas weer een week later op de site, of misschien komt het gewoon morgen op voorraad weer, niets is zeker helaas...Lord_Dain schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:29:
[...]
Een mede tweaker heeft vanochtend ergens rond 11u gebeld met DigitalRiver en er zou dit weekend of maandag weer nieuwe stock komen. Eigenlijk hetzelfde verhaal als vorige week vlak na de 3080 launch. Het is volledig niet in te schatten wanneer ze deze online zetten, maar het is nu 2 keer op een donderdag geweest (alhoewel de korte verkoop rond 01:30 natuurlijk nog in de avond is in de VS).
Klik hier link : https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/rtx-3080-qa/Gillelli schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:39:
Geen idee of het al hier gepost was maar hier onder een email van Azerty voor mijn Asus TUF 3080 OC.
"Je hebt bij ons een bestelling geplaatst voor een Nvidia GeForce RTX 30-serie videokaart. Graag willen we je iets meer toelichting geven op de huidige situatie.
Nvidia heeft aangegeven dat de lancering van de GeForce RTX 3080 tegelijkertijd de beste videokaartlancering en de meest frustrerende is geweest. De verwachting was dat er veel enthousiasme zou zijn voor deze videokaarten, maar alsnog is de vraag naar deze nieuwe kaarten onderschat. De productie van de nieuwe kaarten gaat op volle toeren, met sinds augustus elke week grotere aantallen dan de week ervoor. Zowel Nvidia als de verschillende partners doen er alles aan om de achterstand zo snel mogelijk in te halen. (Wil je de volledige statement van Nvidia? Kijk dan hier voor de Engelstalige FAQ.)
Vanuit Azerty zien we dat er langzaamaan kaarten binnen beginnen te komen in de Benelux. Dit gaat helaas nog om kleine aantallen en het is nog onbekend wanneer welke videokaarten in welke hoeveelheden binnenkomen.
Om misverstanden en valse hoop te voorkomen geven wij geen verwachte levertijden of posities in wachtrijen. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk alle bestellingen uit te leveren en meer voorraden veilig te stellen voor onze klanten.
We vragen je dus om nog wat meer geduld te hebben in afwachting van je bestelling. Zodra we meer informatie hebben laten we je dat uiteraard weten.
Met vriendelijke groet,
Azerty Klantenservice"
Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD
Inderdaad, maar wow die prijzen, damn!Jo0wZ schreef op donderdag 24 september 2020 @ 23:04:
https://www.amazon.nl/s/r...11711cb766&language=nl_NL
Je kan de 3090 varianten gewoon op Amazon kopen nu, nog 9 verkrijgbaar.
Je wordt nu direct vanuit de leverancier gescalpt!Quindor schreef op donderdag 24 september 2020 @ 23:04:
[...]
Inderdaad, maar wow die prijzen, damn!
Deze zijn niet van AMZ maar van Sotel. Hens de prijsJo0wZ schreef op donderdag 24 september 2020 @ 23:04:
https://www.amazon.nl/s/r...11711cb766&language=nl_NL
Je kan de 3090 varianten gewoon op Amazon kopen nu, nog 9 verkrijgbaar.
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
Tijd voor verkoop in fysieke winkels! Oh wachtmr.DJ95 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 23:26:
https://www.tomshardware....stole-the-rtx-3090-launch
Heftig als je zo je kaart ontvangt wetende dat als je hem RMA/retour stuurt je voorlopig geen nieuwe krijgt.
Gezien de hoeveelheid Tweakers die er 1 op V&A hebben staan denk ik dat het wel mee zal vallen, de voorraad was erg beperkt zoals nvidia al had aangegeven toch?mr.DJ95 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 23:26:
https://www.tomshardware....stole-the-rtx-3090-launch
Heftig als je zo je kaart ontvangt wetende dat als je hem RMA/retour stuurt je voorlopig geen nieuwe krijgt.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq