Eindelijk eens wat meer uitdagingen deze week.
Heel fijn!
Ff oa wat Legends halen
Daar schort het mi wel wat aan, gebrek aan uitdagingen.
Ik denk soms oh ff spelen maar dan denk ik, tja waarvoor? Behalve dan de lol van het spelen zelf
Heel fijn!
Ff oa wat Legends halen
Ik denk soms oh ff spelen maar dan denk ik, tja waarvoor? Behalve dan de lol van het spelen zelf
ah cool, dan kan ik eindelijk weer eens proberen om ronaldinho te scoren, dat is eigenlijk de enige speler die ik nog echt graag zou willen hebben.
verder ben ik het met je eens dat het spel wat meer uitdagingen nodig heeft, want het gebrek aan online tegenstanders (uit een EU land) en leuk opgezette tournaments doet echt enorm veel afbreuk aan de game
Ik word er echt flauw van dat je soms minutenlang moet wachten op een match en dat je bij matchday games vrijwel altijd een laggy verbinding hebt
verder ben ik het met je eens dat het spel wat meer uitdagingen nodig heeft, want het gebrek aan online tegenstanders (uit een EU land) en leuk opgezette tournaments doet echt enorm veel afbreuk aan de game
Ik word er echt flauw van dat je soms minutenlang moet wachten op een match en dat je bij matchday games vrijwel altijd een laggy verbinding hebt
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Paar maand niet gespeeld, maar heb er wel weer even zin in. Vanavond zo'n challenge maar weer eens proberen.Harribo schreef op woensdag 28 april 2021 @ 09:53:
Eindelijk eens wat meer uitdagingen deze week.
Heel fijn!
Ff oa wat Legends halen
Same here. Hou me warm aanbevolen! Vanavond een en ander geprobeerd, o.a. via hier, maar downloadt breekt telkens af.Vlassie1980 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:38:
Iemand die nog een goede option file voor PES 2020 op PS4 weet?
Gaat me erom dat alle kits en teams kloppen.
Ik kan zo snel alleen deze vinden voor de PS4: click
Tutorial in de link hoe te installeren.
- Kits, emblems, stadium names, sponsor, rivalries for all teams of Premier League, Championship, Serie A, Serie B, La Liga, La Liga 2 & more. Kits credit: lobosemillas, antog25, peshub, cal
- Full Bundesliga 2020/2021, with updated transfers. Kits credit lobosemillas + credits Valencia 25 & darookie from PESGalaxy for faces and sponsor
- Full J1 League, with players, kits & more. Credits JPESEDIT
- Ferencvaros, Salzburg, Reijka in other EU teams. Credits antog25 for kits
- Melbourne City, Pohang Steelers, Al Jazira, AL Rayyan, Al Ittihad Jeddah in other asian teams. Kits credits lobosemillas, rockonbaPES
- Kits, player names, manager names, stadiums for ALL national teams of the game. Kits credits AerialEdson, Angeltorero & lobosemillas
- Kits, player names, faces for Palmeiras & CD Nacional. Kit credits antog25, lobosemillas + ThiagoPesEditor for faces
- Legends in offline modes, credits juniormantis
- Competition emblems & details. Credits peslogos for some logos.
- FULL MLS, 100% complete. Kits credit: PESHUB/Jordan + LOBOSEMILLAS
- FULL LIGA MX, 100% complete. Credits: chanoval2000, penchogalleta
- Third kits for Valencia, Lazio, Cagliari. Kits credit lobosemillas & Anto
- New faces for Bundesliga, credits Valencia 25
- New faces for several other EU teams, credits kitfisto
- New legends, credits juniormantis
- CSKA Sofia, kits credit AntoG_25
- Full Segunda Division 2020/2021, with kits for all promoted teams. Kits credit @AntoG_25
- Sponsor, names stadium names, rivalries for all Serie A & Serie B teams
- Al-Gharafa & Al Shabab, to complete other asia teams. Credits lobosemillas for kits
- New faces for Lazio, Sassuolo, Sapezia. Credits: fenomeno from pesteam.it
- much more
Tutorial in de link hoe te installeren.
Only fools are enslaved by time and space.
@Harribo
Nog dank voor je tips voor het spelen op professional difficulty.
Speel nu de Braziliaanse competitie met Santos en sta halverwege het seizoen op de 10e plek. Heb ook even 5e gestaan maar opeens ging het veel minder. Ben allang blij dat ik niet strak onderaan sta, misschien volgend seizoen een iets sterker team als Flamengo pakken. Santos is middelmaat net als de rest van de teams.
Mijn 2 grootste ergernissen:
Speel nu de Braziliaanse competitie met Santos en sta halverwege het seizoen op de 10e plek. Heb ook even 5e gestaan maar opeens ging het veel minder. Ben allang blij dat ik niet strak onderaan sta, misschien volgend seizoen een iets sterker team als Flamengo pakken. Santos is middelmaat net als de rest van de teams.
Mijn 2 grootste ergernissen:
- Vrije trappen bij de tegenstander gaan er altijd in. Ik laat de muur altijd tijdig springen en zet vaak een verdediger bij de paal maar het helpt niks, hoe te voorkomen dat de AI toch die goal maakt?
- De AI scoort vaak alsnog in blessuretijd. Lijkt echt op cheating.
Bij een vrije trap kun je je keeper een zetje in de 'goede' richting geven. Daarmee hou je ruim 80% wel uit de touwen gok ik.Vlassie1980 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:28:
@Harribo
Mijn 2 grootste ergernissen:Verder vermaak ik me best prima, had bijna het EK gewonnen met Nederland maar in de finale waren het die *(^*&^*(&^ Portugezen weer die met 2-3 te sterk waren
- Vrije trappen bij de tegenstander gaan er altijd in. Ik laat de muur altijd tijdig springen en zet vaak een verdediger bij de paal maar het helpt niks, hoe te voorkomen dat de AI toch die goal maakt?
- De AI scoort vaak alsnog in blessuretijd. Lijkt echt op cheating.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Je moet vrij snel duwen om de muur tijdig te laten springen. Mits ik goed oplet hou ik zo 95% vd vrije trappen (tegen AI) eruit
Wat versta je onder een zetje?DirtyBird schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:36:
[...]
Bij een vrije trap kun je je keeper een zetje in de 'goede' richting geven. Daarmee hou je ruim 80% wel uit de touwen gok ik.
De keeper besturen of....?
@Vlassie1980 graag gedaan
Btw... Overtredingen op de ai kan je voorkomen door als je de bal af wilt pakken, een fractie ervoor de knop los te laten. Dan pak je de bal maar krijg je vaak geen overtreding.
Waar ik tegen aan loop, is dat als mijn cm terug speelt op mijn cv, mijn cv meteen draait naar mijn doel. Of dat nu de lag is of het script, ik weet het niet.
Maar dan kan de spits van de tegenpartij wel vrij makkelijk de bal afpakken en mee nemen naar mijn doel waar hij dan 1 op 1 staat.
[ Voor 41% gewijzigd door Harribo op 19-05-2021 16:22 ]
Ik heb de EK update even gedownload, maar zag dat de selecties nog niet helemaal up to date zijn. Komt hier nog een update voor?
Nu het EK bezig is wilde ik met wat vrienden de EK mode in PES spelen. Online coop that is. We zijn zo ver gekomen dat we samen een match kunnen spelen, maar het is steeds een enkele game?
Mis ik iets of kan je helemaal geen cup samen spelen (coop of zelfs ook maar tegen elkaar?)
Mis ik iets of kan je helemaal geen cup samen spelen (coop of zelfs ook maar tegen elkaar?)
Volgens mij is er geen enkele cup.
Zo slecht eigenlijk.
Konami heeft de modes op een bepaalde manier geprogrammeerd en dat wordt dan elke week herhaald met andere teams. Mooi makkelijk.
Zo slecht eigenlijk.
Konami heeft de modes op een bepaalde manier geprogrammeerd en dat wordt dan elke week herhaald met andere teams. Mooi makkelijk.
Er is een football online test demo gepubliceerd door konami zogenaamd voor hun nieuw uit te brengen spel. Speelt meer als fifa.

Wordt ook benadrukt dat de gameplay totaal niet is wat het gaat worden. het is puur een netwerkt test..nwnc schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:11:
Er is een football online test demo gepubliceerd door konami zogenaamd voor hun nieuw uit te brengen spel. Speelt meer als fifa.
Weet daarom niet of dit handig is. Begrip netwerktest of Alpha versie wordt daar door het gros helaas beoordeeld als zijnde definitieve game.nwnc schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:13:
Niet van overtuigd dat het er totaal niet op gaat lijken.
[ Voor 9% gewijzigd door Nol_NL op 25-06-2021 08:03 ]
Een netwerk test lijkt me geen overbodige luxe.
Laatste tijd speelt het online eindelijk eens aardig lag vrij, waarschijnlijk doordat er nu minder spelers online spelen.
Kan nu gewoon passen weer.
Zou echt een hele verbetering zijn als ze dat kunnen verbeteren.
Laatste tijd speelt het online eindelijk eens aardig lag vrij, waarschijnlijk doordat er nu minder spelers online spelen.
Kan nu gewoon passen weer.
Zou echt een hele verbetering zijn als ze dat kunnen verbeteren.
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 25-06-2021 10:01 ]
Vanavond die update op de PS4 geïnstalleerd, zitten daar ook gameplay updates bij?
Sinds die update kan ik geen wedstrijd op Top player meer winnen. Passing gaat opeens ruk en ik lever alle ballen zomaar in. Bij 1 pass van de AI staan ze direct 1 op 1 met mijn keeper.
Wordt er sch**tziek van haha 😂
Sinds die update kan ik geen wedstrijd op Top player meer winnen. Passing gaat opeens ruk en ik lever alle ballen zomaar in. Bij 1 pass van de AI staan ze direct 1 op 1 met mijn keeper.
Check je instellingen.Vlassie1980 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 00:48:
Vanavond die update op de PS4 geïnstalleerd, zitten daar ook gameplay updates bij?
Ik heb vaak gehad dat na een update oa mijn pass assist werd veranderd in de instellingen. Wel op pc trouwens maar ff checken kan nooit geen kwaad.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 26-06-2021 09:46 ]
ook maar eens die 2022 beta gedownload, maar wat een draak. Hoop echt dat dit puur en alleen een versie is om de online play te testen, want qua gameplay voelde het echt belabberd aan
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ook even de performance test geprobeerd. Dat ging op zich goed, maar ben nog niet overtuigd. Grafisch wel een stap, maar voelt stroperig/traag, gescript en bovendien veel AI problemen.
psn: jagermeistertim
Er is ook al duidelijk aangegeven dat dit gaat om een netwerk test, de gameplay is verre van wat het moet zijn bij de demo/beta.
Dit is niet eens een vroege versie hoor. Het is een port van de mobiele game. Staat compleet los van het eigenlijke spel.vaagjunior schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 13:24:
Er is ook al duidelijk aangegeven dat dit gaat om een netwerk test, de gameplay is verre van wat het moet zijn bij de demo/beta.
Ik vind het wel zorgelijk dat Konami daar nog niks van heeft laten zien. Ook dat het f2p zou worden lijkt me niks. Word ik dan in de career ook doodgegooid met mogelijkheden om geld uit te geven?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Wordt de nieuwe PES morgen niet officieel gepresenteerd? Dacht ik ergens gelezen te hebben..
Untappd : YuriEhv
Klopt, 21 juli.iruy schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:54:
Wordt de nieuwe PES morgen niet officieel gepresenteerd? Dacht ik ergens gelezen te hebben..
Hmm...
https://twitter.com/PESRu.../1417533856794791936?s=20
https://twitter.com/PESRu.../1417533856794791936?s=20
[ Voor 14% gewijzigd door Timoo_FR op 20-07-2021 19:20 ]
YouTube: eFootball™ Official Reveal Trailer
Reveal trailer. Gameplay ziet er gewoon hetzelfde uit als 2021 vind ik, heel matig dus. Wel free to play en cross-platform maarja...
Reveal trailer. Gameplay ziet er gewoon hetzelfde uit als 2021 vind ik, heel matig dus. Wel free to play en cross-platform maarja...
Maar aangezien het nu free to play wordt en meer een ''service' denk ik dat gameplay continue wordt verbeterd met kleine stapjes. Dit i.p.v. elke keer 12 maanden wachten op een volledige nieuwe versie met baanbrekende functies.
Maar voor mij reden genoeg om FIFA over te slaan. Zeker met de komst van cross platform multiplayer. Ben eigenlijk wel benieuwd of singplayer ook onderdeel is van deze versie?
Oh ja, en je hebt geen Plus of Live meer nodig vanwege F2P?
Maar voor mij reden genoeg om FIFA over te slaan. Zeker met de komst van cross platform multiplayer. Ben eigenlijk wel benieuwd of singplayer ook onderdeel is van deze versie?
Oh ja, en je hebt geen Plus of Live meer nodig vanwege F2P?
[ Voor 35% gewijzigd door Ronwiel op 21-07-2021 11:29 ]
Die vraag die je omtrent singleplayer stelt vind ik een hele goede. Aangezien ik zo snel eigenlijk heel weinig gamemodes zie, ze weten zelfs nog niet eens of MyClub erin zit. Zou het erg jammer vinden als Master League er bijvoorbeeld ook niet in zit. En zo gek is dat niet als ze zich op cross platform focussen (dus online gaming ipv singleplayer)
"Zo moet de game een 'platform' worden dat regelmatig wordt voorzien van updates. Er zullen geen jaarlijks betaalde versies van eFootball uitkomen en elk seizoen krijgt een gratis update."
Dit klinkt natuurlijk wel als muziek in de oren. Volgens mij heb je geen PS Plus of Xbox Live nodig om de game te downloaden uit de store, pas als je multiplayer matches wilt gaan spelen geeft je console aan dat je het nodig hebt (is mijn ervaring aangezien ik nu ook geen PS Plus heb en alleen offline speel).
"Zo moet de game een 'platform' worden dat regelmatig wordt voorzien van updates. Er zullen geen jaarlijks betaalde versies van eFootball uitkomen en elk seizoen krijgt een gratis update."
Dit klinkt natuurlijk wel als muziek in de oren. Volgens mij heb je geen PS Plus of Xbox Live nodig om de game te downloaden uit de store, pas als je multiplayer matches wilt gaan spelen geeft je console aan dat je het nodig hebt (is mijn ervaring aangezien ik nu ook geen PS Plus heb en alleen offline speel).
[ Voor 42% gewijzigd door Timoo_FR op 21-07-2021 11:38 ]
Ik heb een nieuw topic aangemaakt voor Efootball 2022 PES:
[Multi] eFootball 2022 (Pro Evolution Soccer)
Daar graag verder praten over Efootball PES 2022.
Ik werk de topicstart later nog wel wat meer bij.
[Multi] eFootball 2022 (Pro Evolution Soccer)
Daar graag verder praten over Efootball PES 2022.
Ik werk de topicstart later nog wel wat meer bij.
Zijn er hier nog PES 21 PC spelers, die mij op gang kunnen helpen?
Gezien de aankondiging van de move naar free to play en de lage verwachtingen die ik daarbij heb wbt singleplayer nu toch maar in de sale de 21 Barcelona versie aangeschaft.
Vraagje: zijn er ook wel eens iconic players enzo te verdienen met events? Of heeft iedereen die ik online tegen kom er enorm veel special agents tegenaan gegooid? Ik zie bijna alleen maar teams vol met spelers als JC, Pelé, Kahn etc
Zelf door de Barcelona editie wel mooi begonnen met iconic Messi, iconic Neymar en Rivaldo (helaas geen JC of Kluivert)
Vraagje: zijn er ook wel eens iconic players enzo te verdienen met events? Of heeft iedereen die ik online tegen kom er enorm veel special agents tegenaan gegooid? Ik zie bijna alleen maar teams vol met spelers als JC, Pelé, Kahn etc
Zelf door de Barcelona editie wel mooi begonnen met iconic Messi, iconic Neymar en Rivaldo (helaas geen JC of Kluivert)
Je krijgt heel snel hele dikke kaarten in myclub. Ik heb 4x Messi. 3x Maradona. Ronaldo. Dybala.TTHEEBO1 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 07:35:
Gezien de aankondiging van de move naar free to play en de lage verwachtingen die ik daarbij heb wbt singleplayer nu toch maar in de sale de 21 Barcelona versie aangeschaft.
Waarmee precies? Specifieker?NLoldebroek schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 23:37:
Zijn er hier nog PES 21 PC spelers, die mij op gang kunnen helpen?
Ben (oud) fifa spelers en het is flink wennen bij pes, alleen het lopen rennen passen schieten lukt, maar dat is te basic, paar opstart tips, hoe je beste kan vrij draaien en keren of skills tips zijn erg gewenst.
Pes voelt erg traag aan (dat hoeft niet perse slecht te zijn) en ik lever nog veel ballen in, in de duels, bij fifa kon ik 9 van de 10 keer makkelijk weg draaien en de bal beschermen, maar dat is bij pes heel anders en ik speel graag balbezit en balcontrole door kappen/draaien, maar dat gaat dus teveel mis en wil pes wel een betere kans geven
Spoony Pizzas heeft 62 tutorials gemaakt over PES2020/21, ik denk dat daar wel een aantal interessante voor je tussen staan. Ik zou er niet gelijk mee beginnen maar persoonlijk vind ik super-cancel de meest belangrijke en "game changing". Als je loopt, rent, positioneert dan ben je altijd gelimiteerd aan de magneet en de rails maar met super-cancel [R1+R2 ingedrukt houden] heb je totale controle. Het is net als manueel heel erg wennen maar je haalt zoveel meer uit het spel daarmee. Super-canel kun je ook als dribbel techniek gebruiken, je speler remt namelijk als je je stick centreert en geeft je het voordeel dat de AI een fractie later remt wanneer jij alweer op weg bent.
De playlist vaan Spoony: YouTube: YouTube
Oh, skill moves zijn in sommige gevallen best leuk maar lang niet zo belangrijk als goed kunnen dribbelen en afschermen.
De playlist vaan Spoony: YouTube: YouTube
Oh, skill moves zijn in sommige gevallen best leuk maar lang niet zo belangrijk als goed kunnen dribbelen en afschermen.
En bedoel je dan dat je packs koopt met MyClub munten? Of kan je ook specifiek die spelers ergens mee verdienen?Cloud_VII schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 08:05:
[...]
Je krijgt heel snel hele dikke kaarten in myclub. Ik heb 4x Messi. 3x Maradona. Ronaldo. Dybala.
Je koopt geen packs. Je kunt vaak maximaal 3x een speler trekken uit een bak met een totaal aantal spelers. Ze noemen dat zaakwaarnemers.TTHEEBO1 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:17:
[...]
En bedoel je dan dat je packs koopt met MyClub munten? Of kan je ook specifiek die spelers ergens mee verdienen?
Ook kun bij sommige zaakwaarnemers gewoon gp gebruiken.
Door matchday te spelen kun je coins verdienen. En door sommige campaigns te doen online. Bijvoorbeeld een stem uitbrengen op een speler bij een verkiezing.
Op zich hoef je geen coins extra te kopen om toch een leuk team te krijgen
@NLoldebroek zet in settings ingame je pass assist op 2 of 3 anders wordt het heel moeilijk overspelen, zeker online.
Tactisch spelen is heel belangrijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 23-07-2021 13:25 ]
Dank voor de uitleg. Dat van die zaakwaarnemers wist ik (werkt ongeveer hetzelfde als packs, vandaar dat ik het voor het gemak zou bekende). Maargoed het blijft dus redelijk random (behalve dan dat je bij sommige waarnemers 100% zwarte balllen hebt)Harribo schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:22:
[...]
Je koopt geen packs. Je kunt vaak maximaal 3x een speler trekken uit een bak met een totaal aantal spelers. Ze noemen dat zaakwaarnemers.
Ook kun bij sommige zaakwaarnemers gewoon gp gebruiken.
Door matchday te spelen kun je coins verdienen. En door sommige campaigns te doen online. Bijvoorbeeld een stem uitbrengen op een speler bij een verkiezing.
Op zich hoef je geen coins extra te kopen om toch een leuk team te krijgen
@NLoldebroek zet in settings ingame je pass assist op 2 of 3 anders wordt het heel moeilijk overspelen, zeker online.
Tactisch spelen is heel belangrijk.
Allemaal gratisTTHEEBO1 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:17:
[...]
En bedoel je dan dat je packs koopt met MyClub munten? Of kan je ook specifiek die spelers ergens mee verdienen?
Ja, dat is helder. Ik vind het vooral jammer dat je behoorlijk moet grinden zonder dat je met zekerheid de spelers krijgt die je wil. Maargoed, dat is tegenwoordig hoe het werkt geloof ik…
[ Voor 3% gewijzigd door TTHEEBO1 op 24-07-2021 11:07 ]
Bij F2P games heb je geen Ps+ of Xbox Live nodig om online te kunnen spelen.Timoo_FR schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:37:
Die vraag die je omtrent singleplayer stelt vind ik een hele goede. Aangezien ik zo snel eigenlijk heel weinig gamemodes zie, ze weten zelfs nog niet eens of MyClub erin zit. Zou het erg jammer vinden als Master League er bijvoorbeeld ook niet in zit. En zo gek is dat niet als ze zich op cross platform focussen (dus online gaming ipv singleplayer)
Als het gaat om een F2P versie waarvan er al een betaalde versie van bestaat, als voorbeeld: Myclub lite (ps4 en Pc), dan is een online abonnement op de console wel nodig om online tegen anderen te kunnen spelen.
Commercieel verdienmodel.TTHEEBO1 schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 11:06:
[...]
Ja, dat is helder. Ik vind het vooral jammer dat je behoorlijk moet grinden zonder dat je met zekerheid de spelers krijgt die je wil. Maargoed, dat is tegenwoordig hoe het werkt geloof ik…
Hoewel ea daarin een heel stuk duurder en frustrerender is dan Konami. Dure coins, voor pakketten die vaak helemaal niks opleveren in fifa.
In pes krijg je tenminste nog een goede zwarte bal speler.
Daarom heb ik oa een vieze smaak bij ea en fifa en speel ik pes.
Heb jaren zowel fut in fifa als myclub in pes gespeeld om dit te weten.
Er zijn gewoon, vnl jeugd, die meerdere honderden euro's besteden aan zoiets, vind dat best triest.
Op zo'n leeftijd moet je toch meer investeren in jezelf?
Ik zou graag zien dat ea maar ook Konami een beetje hier maxima aan stellen, beetje verantwoordelijkheid hierin nemen.
Enfin wat off topic nu.
Ik ben benieuwd hoe het gaat worden met de extra's.
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 28-07-2021 11:45 ]
Met je eens hoor. Ik zat altijd al in “kamp pes” door de gameplay, en dat hele FUT gebeuren heeft dat alleen maar versterkt. Daarom houd ik mijn hart vast voor de aangekondigde switch naar een FTP model.Harribo schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:42:
[...]
Commercieel verdienmodel.
Hoewel ea daarin een heel stuk duurder en frustrerender is dan Konami. Dure coins, voor pakketten die vaak helemaal niks opleveren in fifa.
In pes krijg je tenminste nog een goede zwarte bal speler.
Daarom heb ik oa een vieze smaak bij ea en fifa en speel ik pes.
Heb jaren zowel fut in fifa als myclub in pes gespeeld om dit te weten.
Er zijn gewoon, vnl jeugd, die meerdere honderden euro's besteden aan zoiets, vind dat best triest.
Op zo'n leeftijd moet je toch meer investeren in jezelf?
Ik zou graag zien dat ea maar ook Konami een beetje hier maxima aan stellen, beetje verantwoordelijkheid hierin nemen.
Enfin wat off topic nu.
Ik ben benieuwd hoe het gaat worden met de extra's.
er zijn me vandaag 2 dingen opgevallen met de animaties? was dit al voorheen?
-de speler die zijn gezicht vasthoudt nadat hij bal naar zijn hoofd krijgt geslingerd.
-de speler die naar zijn geslachtsdeel grijpt van de pijn, nadat hij er een bal tegenaan krijgt.
was dit al, of is dit erbij gepatched?
-de speler die zijn gezicht vasthoudt nadat hij bal naar zijn hoofd krijgt geslingerd.
-de speler die naar zijn geslachtsdeel grijpt van de pijn, nadat hij er een bal tegenaan krijgt.
was dit al, of is dit erbij gepatched?
Dat was altijd al zo, dacht ik.
Inspireer en word geïnspireerd.
pff, die vrije trappen buiten de 16, gaan net zo makkelijk als een penalty erin. dat is echt wel een minpunt van dit spel.
Keeper handmatig bewegen net voordat ie genomen wordt met L1 + R3 (bij mij althans), dan kun je er veel tegenhouden hoorFarabi schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 16:20:
pff, die vrije trappen buiten de 16, gaan net zo makkelijk als een penalty erin. dat is echt wel een minpunt van dit spel.
edit, nvm opgelost
[ Voor 91% gewijzigd door DriesNL op 28-08-2021 17:53 ]
Dit zal wel zijn waarom de nodige patches en fixes voor Efootball zijn uitgesteld, er was kennelijk nog een stabiliteit issue voor PES2021.A new Update File (Data Pack 7.00 & Patch 1.07.01) was released on 28/10/2021.
See below for details.
・ Fixed an issue that affected the stability of the software.
Alle mods e.d. lijken nog te werken, scheelt alweer.
Haha prachtig!
Dat ze pes2021 maar blijven doorpatchen, prima! 100x de betere footy t.o.v. van efoo... *kots*
Dat ze pes2021 maar blijven doorpatchen, prima! 100x de betere footy t.o.v. van efoo... *kots*
Konami gaat op 25/08/2022 de online service van PES 2021 sluiten!
https://www.konami.com/we...opic/game-wepes2021-34287
Inspireer en word geïnspireerd.
Geeft niet want..Excentriekegast schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 05:19:
Konami gaat op 25/08/2022 de online service van PES 2021 sluiten!
https://www.pessmokepatch.com/2022/05/FL2023.html
Geen online mogelijkheid dus niet echt relevant voor jouw posting maar het blaast PES wel een nieuw offline leven in. Afgezien hoe legaal zoiets is natuurlijk.
Van het weekend uit verveling toch maar weer eens efootball 2022 2023 geinstalleerd en geprobeerd, maar man, man, man wat een aanfluiting t.o.v. PES2021.
- hele menu structuur is bedacht door iemand die nog nooit voetbalgames heeft gespeeld
- matchmaking koppelt je vaak aan mensen buiten de EU, dus brakke verbindingen(kan ook komen doordat er niemand binnen de EU efootball speelt
)
- AI is echt van het niveau FIFA 98 (en misschien nog wel slechter), won de eerste 5 potjes in de starters campaign met gemiddeld 25-0. Zo is de lol er best snel af
- In online matches heb ik nou niet echt het gevoel alsof ik volledige controle heb over de bal en m'n mannetje. Gekke kluts momenten komen vaker wel dan niet voor in een duel om de bal.
- Graphics zijn echt om te janken, weet niet wie bedacht heeft dat een voetbalveld bijna neon-groen gras heeft, maar het doet gewoon pijn aan m'n ogen
jammer, maar helaas, efootball gaat het em niet worden. Misschien toch maar PES2021 weer installeren met de laatste patches, er zal vast wel iemand een P2P oplossing bedenken voor de online games
- hele menu structuur is bedacht door iemand die nog nooit voetbalgames heeft gespeeld
- matchmaking koppelt je vaak aan mensen buiten de EU, dus brakke verbindingen(kan ook komen doordat er niemand binnen de EU efootball speelt
- AI is echt van het niveau FIFA 98 (en misschien nog wel slechter), won de eerste 5 potjes in de starters campaign met gemiddeld 25-0. Zo is de lol er best snel af
- In online matches heb ik nou niet echt het gevoel alsof ik volledige controle heb over de bal en m'n mannetje. Gekke kluts momenten komen vaker wel dan niet voor in een duel om de bal.
- Graphics zijn echt om te janken, weet niet wie bedacht heeft dat een voetbalveld bijna neon-groen gras heeft, maar het doet gewoon pijn aan m'n ogen
jammer, maar helaas, efootball gaat het em niet worden. Misschien toch maar PES2021 weer installeren met de laatste patches, er zal vast wel iemand een P2P oplossing bedenken voor de online games
Ik speel de voetbalspellen van Konami al sinds ISS Deluxe (1995?) met veel plezier, maar daar lijkt nu inderdaad een einde aan te zijn gekomen, erg jammer..
Je verwacht dat de game elk jaar weer beter wordt, waar PES 2021 gewoon prima was. Ze hadden alleen wat dingetjes hoeven te tweaken + transfers aan te passen, maar ze hebben het voor elkaar gekregen om er deze troep van te maken.. Hoe dan echt ?!
Ik speelde eigenlijk alleen online potjes met PSV, enkele honderden per jaar. Stoorde me er altijd aan dat je niet tegen gelijkwaardige teams kon spelen maar 8 vd 10 keer tegen 5-sterren teams speelde.. Dat was nog tot daar aan toe, maar nu maakt het dus eigenlijk niet meer uit tegen wie je speelt want iedereen koopt een belachelijk goed team bij elkaar, zelfs met de toppers uit de jaren 80/90... Leuk zeg! Hoezo kun je niet gewoon online ranked potjes spelen met standaard teams ?! (Of ik zie iets over t hoofd..).
Al met al behoorlijk balen! 😞
Je verwacht dat de game elk jaar weer beter wordt, waar PES 2021 gewoon prima was. Ze hadden alleen wat dingetjes hoeven te tweaken + transfers aan te passen, maar ze hebben het voor elkaar gekregen om er deze troep van te maken.. Hoe dan echt ?!
Ik speelde eigenlijk alleen online potjes met PSV, enkele honderden per jaar. Stoorde me er altijd aan dat je niet tegen gelijkwaardige teams kon spelen maar 8 vd 10 keer tegen 5-sterren teams speelde.. Dat was nog tot daar aan toe, maar nu maakt het dus eigenlijk niet meer uit tegen wie je speelt want iedereen koopt een belachelijk goed team bij elkaar, zelfs met de toppers uit de jaren 80/90... Leuk zeg! Hoezo kun je niet gewoon online ranked potjes spelen met standaard teams ?! (Of ik zie iets over t hoofd..).
Al met al behoorlijk balen! 😞
Ik speel in efootball 2023 gewoon met Ajax, gaat best ok. Win meer dan de helft. Alle spelers ontwikkeld, voorhoede op 90
Extra uitdaging.
Hoewel ik wel het script dan wat meer tegen heb, maar enfin, als het me teveel wordt, pak ik mijn top team weer.
Extra uitdaging.
Hoewel ik wel het script dan wat meer tegen heb, maar enfin, als het me teveel wordt, pak ik mijn top team weer.
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 30-08-2022 14:24 ]
Helaas geen tijd momenteel om het dagelijks te spelen maar inmiddels wel 720 uur op de teller. Een van de dingen die altijd goed geregeld waren in PES was het dribbelen. Je had geen trukendoos nodig maar gewoon timing en anticiperen op de richting die je tegenstander loopt. Geen poespas en random wat knopjes indrukken voor een streep in de kruising, heb een aantal weken geleden pas mn eerste [echte] omhaal gescoord, uiteraard 100% FUMA.
Echt niet heel speciaal maar dit is een voorbeeldje van waarom dribbelen zo lekker kan zijn in PES.
EFootbal 2022/3 is veel te veel Fifa, ik denk ook dat dat de doelstelling is dmv gratis de Fifa spelers af te pakken en verdienen met coins. Die staat dan inmiddels ook bij de "obsolete" in steam.
Echt niet heel speciaal maar dit is een voorbeeldje van waarom dribbelen zo lekker kan zijn in PES.
EFootbal 2022/3 is veel te veel Fifa, ik denk ook dat dat de doelstelling is dmv gratis de Fifa spelers af te pakken en verdienen met coins. Die staat dan inmiddels ook bij de "obsolete" in steam.
heeft iemand nog een goede website met een recente goede option file?
pesuniverse heeft een soep van gemaakt. ik kan option file V4 niet downloaden. link werkt niet. ze reageren daar ook niet op mijn berichtjes. de website lijkt ten dode geschreven.
pesuniverse heeft een soep van gemaakt. ik kan option file V4 niet downloaden. link werkt niet. ze reageren daar ook niet op mijn berichtjes. de website lijkt ten dode geschreven.
[ Voor 12% gewijzigd door Farabi op 01-06-2023 16:30 ]
Ha en terecht, die maakten gewoon winsten over de rug van content creators. Vond dat altijd maar ranzig.Farabi schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 16:29:
heeft iemand nog een goede website met een recente goede option file?
Ik haal mn OFs tegenwoordig via PES Team IT:
https://www.pesteam.it/fo...opzioni-pes-2021-ps4.359/
Die maken ook vast wel weer eentje voor 2023/2024, maar dat wordt vast augustus ergens. Maar sowieso is er ook eentje met de laatste winter transfers
Ik ben ook maar weer even verder gegaan met mn Master League, het blijft toch wel verslavend.
thnx, welke is de meest nieuwe en beste OF hier? er zijn een hoop topics. zie ik.SemperFidelis schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 15:59:
[...]
Ha en terecht, die maakten gewoon winsten over de rug van content creators. Vond dat altijd maar ranzig.
Ik haal mn OFs tegenwoordig via PES Team IT:
https://www.pesteam.it/fo...opzioni-pes-2021-ps4.359/
Die maken ook vast wel weer eentje voor 2023/2024, maar dat wordt vast augustus ergens. Maar sowieso is er ook eentje met de laatste winter transfers
Ik ben ook maar weer even verder gegaan met mn Master League, het blijft toch wel verslavend.
https://www.pesteam.it/fo...r-edition-download.41968/Farabi schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 16:00:
[...]
thnx, welke is de meest nieuwe en beste OF hier? er zijn een hoop topics. zie ik.
Deze
ik zal eens vanavond kijken.
[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 13-07-2023 19:54 ]
Je kunt mijns inziens beter overstappen op Football Life.
https://www.pessmokepatch.com/2022/10/spfl23.html
pes 2021 is verwijderd van de psn store. heb zin in een masterleague ervaring. hebben ze dit al geïmplementeerd tegenwoordig?Tristan Wins schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 15:59:
[...]
Je kunt mijns inziens beter overstappen op Football Life.
https://www.pessmokepatch.com/2022/10/spfl23.html
Je kunt hem inderdaad niet meer 'legaal' bemachtigen dus ik zie dit als abandonware, deze versie is volledig omgebouwd door de community en de basis is inderdaad PES2021. Je kunt zelfs verschillende gameplay versies kiezen.Farabi schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 16:07:
[...]
pes 2021 is verwijderd van de psn store. heb zin in een masterleague ervaring. hebben ze dit al geïmplementeerd tegenwoordig?
dat klinkt heel apart, is het wel een officiele versie? of helemaal fan-based?Tristan Wins schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 16:13:
[...]
Je kunt hem inderdaad niet meer 'legaal' bemachtigen dus ik zie dit als abandonware, deze versie is volledig omgebouwd door de community en de basis is inderdaad PES2021. Je kunt zelfs verschillende gameplay versies kiezen.
Ja heel officieel..Farabi schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 16:20:
[...]
dat klinkt heel apart, is het wel een officiele versie? of helemaal fan-based?
Het wordt in ieder geval goed ondersteund met reguliere updates. Ik zou zeggen installleer het eens.
dit is toch alleen pc versie? geen ps5?Tristan Wins schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 16:24:
[...]
Ja heel officieel..
Het wordt in ieder geval goed ondersteund met reguliere updates. Ik zou zeggen installleer het eens.
Sorry, ik zag nu pas dat je het over PS versie had. Klopt alleen PC.
thnx vandaag geinstalleerd. ziet er goed uit. wordt deze regelmatig nog ge-update? zijn ze ook aan het uitfaseren ivm efootball 2023? of is deze website een harde pes2021 kern?
[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 23-07-2023 16:03 ]
Las vorige week dat hij niet het nieuwe seizoen gaat doen helaas.Farabi schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:02:
[...]
thnx vandaag geinstalleerd. ziet er goed uit. wordt deze regelmatig nog ge-update? zijn ze ook aan het uitfaseren ivm efootball 2023? of is deze website een harde pes2021 kern?
PES Universe vast wel, maar zou ff wachten tot nieuw seizoen.
Heb je geen PC? Dan kun je Football Life 2023 spelen, dat is gratis en is echt fantastisch.
de laatste V4 link werkt niet van pesuniverse en ze reageren helemaal niet op mijn berichtjes. ik wil afscheid nemen van hun. maar ik heb het idee dat ze ermee gekapt zijn eigenlijk. ik heb geen pc nee.SemperFidelis schreef op maandag 24 juli 2023 @ 16:35:
[...]
Las vorige week dat hij niet het nieuwe seizoen gaat doen helaas.
PES Universe vast wel, maar zou ff wachten tot nieuw seizoen.
Heb je geen PC? Dan kun je Football Life 2023 spelen, dat is gratis en is echt fantastisch.
Ja zou het ook niet aanraden, vind het sowieso geldklopperij wat zij doen.Farabi schreef op maandag 24 juli 2023 @ 16:37:
[...]
de laatste V4 link werkt niet van pesuniverse en ze reageren helemaal niet op mijn berichtjes. ik wil afscheid nemen van hun. maar ik heb het idee dat ze ermee gekapt zijn eigenlijk. ik heb geen pc nee.
Als ik er ergens eentje tegenkom drop ik hem hier wel
https://www.pes-patches.c...ile-2023-2024-summer.html
Misschien is dit al wat?
[ Voor 37% gewijzigd door SemperFidelis op 24-07-2023 16:52 ]
Zo, terug van weggeweest haha.
Speelt er nog iemand 2023 hier?
Heb het een jaartje niet gespeeld maar sinds 2 weken toch maar weer eens opgestart. Helaas waren al mijn spelers dus uit contract (Mbappe etc.) maar gelukkig had ik verder niet veel bijzonders. Binnen korte tijd dan ook weer een leuk team neer kunnen zetten zonder een € te hebben uitgegeven, 1,5x zo goed als wat ik destijds had.
:strip_exif()/f/image/eDtdbVnxiCHATyQ2Jw01AJiO.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas merk ik dat er qua script nog niks veranderd lijkt te zijn… Ik win zojuist 5 potjes tegen teams met een rating van om en nabij de 3000 & 100 speelstijl (een en al legends/epics dus). Dan lijkt bij mijn team echt alles goed te vallen.
Kom ik net tegen een team van 2700, oh makkie! Dacht ik… Maar dan hebben je spelers ineens stroop onder hun schoenen en vliegt alles over etc. Maar ach ja, heb op zich wel plezier in het spel, er zijn prima objectives te behalen zonder geld uit te hoeven geven.
Als iemand nog tips heeft omtrent mijn team hoor ik dat natuurlijk graag ;-)
Hieronder nog mijn wissels en wat oude spelers waarvan hun contract is verlopen. De spelers die ik al flink getraind had heb ik kunnen gebruiken om mijn nieuwe spelers mee te trainen
. Cabral ga ik vandaag of morgen vervangen voor die free pick Reinildo (is schijnbaar een beest op CB) en Pedersen wil ik nog wel vervangen maar ik vind de standard RB cards niet echt denderend...
Speelt er nog iemand 2023 hier?
Heb het een jaartje niet gespeeld maar sinds 2 weken toch maar weer eens opgestart. Helaas waren al mijn spelers dus uit contract (Mbappe etc.) maar gelukkig had ik verder niet veel bijzonders. Binnen korte tijd dan ook weer een leuk team neer kunnen zetten zonder een € te hebben uitgegeven, 1,5x zo goed als wat ik destijds had.
:strip_exif()/f/image/eDtdbVnxiCHATyQ2Jw01AJiO.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas merk ik dat er qua script nog niks veranderd lijkt te zijn… Ik win zojuist 5 potjes tegen teams met een rating van om en nabij de 3000 & 100 speelstijl (een en al legends/epics dus). Dan lijkt bij mijn team echt alles goed te vallen.
Kom ik net tegen een team van 2700, oh makkie! Dacht ik… Maar dan hebben je spelers ineens stroop onder hun schoenen en vliegt alles over etc. Maar ach ja, heb op zich wel plezier in het spel, er zijn prima objectives te behalen zonder geld uit te hoeven geven.
Als iemand nog tips heeft omtrent mijn team hoor ik dat natuurlijk graag ;-)
Hieronder nog mijn wissels en wat oude spelers waarvan hun contract is verlopen. De spelers die ik al flink getraind had heb ik kunnen gebruiken om mijn nieuwe spelers mee te trainen
![]() | ![]() |
Oud Topic maar misschien welkom voor die het nog spelen.
YouTube: PES 2021 actualizado al 2023-2024 | OPTION FILE PS4 - PS5 - PC ||| T...
https://www.mediafire.com...23-24_septiembre.rar/file
YouTube: PES 2021 actualizado al 2023-2024 | OPTION FILE PS4 - PS5 - PC ||| T...
Ik heb ook een leuke computer..
geweldig dit, probeer een tijdje in fifa in te komen, maar wil maar niet lukken. ik ga weer terug naar de beste laatste pes.Tranzy schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:27:
Wat heb jij met de laatste file gedaan? Die lijkt wel alleen voor de pc te zijn?Tranzy schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:27:
Is er nog wat nieuws te melden over onze geliefde voetbalspelletje? Ik speel zo nu en dan nog steeds een oude 3rd party patch maar geen idee of er nog een nieuwe versie komt, of heeft Konami de handdoek in de ring gegooid?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik wacht hier nog steeds op de Master League, zolang die er niet is koop ik ook geen nieuwe versie en blijf 2021 spelen. Echt onbegrijpelijk dat die er nog steeds niet is
Als ik me niet vergis speel je op de console maar voor de PC zijn er zoveel gave patches, updates en mods te downloaden. Er bestaat een gameplay patch waar naast het tweaken van de AI ook de assistentie op manual er compleet uit gesloopt is, dat maakt FUMA nog een stuk leuker. Verder zijn er shaders te vinden die de graphics behoorlijk oppoetsen. Je kunt het bijna niet bedenken of het bestaat. Wat dat betreft is PES niet dood maar een vervolg zal er niet komen. Die gratis troep vond ik persoonlijk een verschrikking, nog slechter dan Fifa die ik ook heb geprobeerd in een gratis weekend. Wat Fifa dan beter maakt is de licenties en sfeer maar beide hebben vrij weinig met een voetbal simulatie te maken. Als je van arcade button bashing houdt, het niet erg vindt dat de AI een hele grote vinger in de pap heeft en houdt van dingen die op rails rijden dan is Fifa/E-gratis=Football je ding. Dat er ooit nog een ML voor komt zou me heel erg verbazen.Dr. Strangelove schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 08:06:
Is er nog wat nieuws te melden over onze geliefde voetbalspelletje? Ik speel zo nu en dan nog steeds een oude 3rd party patch maar geen idee of er nog een nieuwe versie komt, of heeft Konami de handdoek in de ring gegooid?
Er komen trouwens ook nog steeds patches uit voor PES6 zag ik. PES3 blijft mijn favoriet omdat dat de eerste echte footie was op de pc, nachtwerk was dat.
Maar goed, het blijft een herhaling van zetten en ieder z'n smaak/ding natuurlijk.
Toch blijf ik hoop houden. Speel 2021 ook nog steeds op de ps4, terwijl er gewoon een ps5 naast staat te wachten op het nieuwe spel.LoneRanger schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 19:55:
[...]
Dat er ooit nog een ML voor komt zou me heel erg verbazen.
Man man wat mis ik dit spel.
Speelde konami's footies al vanaf ISS Deluxe op de super nintendo, en vanaf de PS1 sowieso elk nieuw deel gekocht. Ontelbare vrije uurtjes aan besteed.. Tot daar enkele jaren geleden abrupt een einde aan kwam.
Ongelooflijk hoe ze zo'n heerlijke footie zo hebben weten te verprutsen
Speelde konami's footies al vanaf ISS Deluxe op de super nintendo, en vanaf de PS1 sowieso elk nieuw deel gekocht. Ontelbare vrije uurtjes aan besteed.. Tot daar enkele jaren geleden abrupt een einde aan kwam.
@iruy Dit ja. Ik speel vanaf ISS Pro 98 op de PSX, heerlijk spel. Het had een dipje in kwaliteit vanaf 2010-2014 vond ik, maar vanaf 2015 weer elke versie gespeeld. Wel vanaf PES 3 overgestapt op de PC vanwege de patches.
Alweer even terug dat ik gespeeld heb, weet niet wat de beste offline ML patch is op moment eigenlijk.
Alweer even terug dat ik gespeeld heb, weet niet wat de beste offline ML patch is op moment eigenlijk.
UML oftewel Ultimate Master League in combinatie met Virtua Red. Je bent dan wel een behoorlijke tijd aan het downloaden, installeren en niet te vergeten lezen. Het is best wel een gedoe met Sider etc. maar als je het eenmaal voor elkaar hebt dan heb je ook wat. Simpele option files zijn er bijna niet meer waar je e.e.a even snel importeert. Je kunt ook alleen voor Virtua Red gaan of Evo Web Patch.
Heel veel footies gespeeld: Sensible Soccer, Supper Soccer op de SNES en heel veel FIFA versies.iruy schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 14:28:
Man man wat mis ik dit spel.
International Superstar Soccer en het daaruit verder gegroeide PES waren voor mij jarenlang zonder enige twijfel de best footies. Maar sinds de naamswijziging naar eFootball is het alleen maar down the drain gegaan en is FIFA / FC 24 gewoon de keuze voor mij en ik vermaak me daar eerlijk gezegd prima mee.
eFootball voelt halfbakken en als een veredelde BETA versie. Er zitten zeker goede elementen in maar je hebt maar de beschikking over een paar ploegen of halve competities. Ik vind het eeuwig zonde, maar dingen veranderen helaas...
Oh ja, ik speel op console dus ook niet de mogelijkheid om allerlei patches erop los te laten...
[ Voor 4% gewijzigd door Vlassie1980 op 24-05-2024 16:32 ]
Allemaal logins voor nodig; de Virtua Red Patch heb ik ooit voor 2019 of 2018 gebruikt, die was prima. En veel geknoei inderdaad met nieuwe versies en updates van Konami die de patch braken.LoneRanger schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 16:12:
UML oftewel Ultimate Master League in combinatie met Virtua Red. Je bent dan wel een behoorlijke tijd aan het downloaden, installeren en niet te vergeten lezen. Het is best wel een gedoe met Sider etc. maar als je het eenmaal voor elkaar hebt dan heb je ook wat. Simpele option files zijn er bijna niet meer waar je e.e.a even snel importeert. Je kunt ook alleen voor Virtua Red gaan of Evo Web Patch.
Wat voegt UML toe dan?
Veel meer realisme, met transfers/loans wordt ook rekening gehouden met clubs die een samenwerking hebben, Alle clubs hebben beschikking over de jeugdspelers van die club. Volgens mij zitten de klashman tactieken in de mod, dat wil zeggen dat alle tactieken kloppen met hoe clubs in werkelijkheid spelen. Dat is zo'n beetje wat ik uit m'n hoofd weet en als je ML speelt is het echt een must have. Werkt ook zonder virtua red en heeft volgens mij ook alle up to date shirts, database is iig up to date en uitgebreider dan Virtua Red maar die laatste heeft dan weer 600 stadions, 5 miljoen ballen etc. Ik zou dan beginnen met UML.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 16:36:
[...]
Allemaal logins voor nodig; de Virtua Red Patch heb ik ooit voor 2019 of 2018 gebruikt, die was prima. En veel geknoei inderdaad met nieuwe versies en updates van Konami die de patch braken.
Wat voegt UML toe dan?
Vreemd dat hier amper over Football Life gerept wordt.
Ik heb het reeds gepost hier maar nog een keer:
https://www.pessmokepatch.com/2023/09/spfl24.html
Daarnaast veel Faces updates, flink wat gig maar dan heb je ook wat. Amper gedoe met sider.
De maker heeft onlangs een update uitgebracht. Hij woont in de Gaza strook en heeft begrijpelijkerwijs zijn gedachte er even niet bij. Gelukkig is hij nu in staat geweest om aan het spel te kunnen werken.
Daarnaast veel Faces updates, flink wat gig maar dan heb je ook wat. Amper gedoe met sider.
De maker heeft onlangs een update uitgebracht. Hij woont in de Gaza strook en heeft begrijpelijkerwijs zijn gedachte er even niet bij. Gelukkig is hij nu in staat geweest om aan het spel te kunnen werken.
Inderdaad deze geprobeerd, gameplay vind ik persoonlijk een stuk slechter dan eFootball.Tristan Wins schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 15:00:
Vreemd dat hier amper over Football Life gerept wordt.
Lijkt me nog een beetje vroeg aangezien de transfer window nog open is tot iig 1 september.Farabi schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:05:
Is er nog een nieuwe option file voor dit seizoen?
Heb maar een betaalde versie van pesuniverse genomen. Seizoen V1 24-25 is al uitgebracht. Alleen 2 competities tot nu toe.LoneRanger schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 08:30:
[...]
Lijkt me nog een beetje vroeg aangezien de transfer window nog open is tot iig 1 september.
Ik heb degene van het jaar daarvoor geïnstalleerd. Lekker helemaal compleet. Transfers boeien niet zo in de master League. Want iedereen switched toch binnen de seizoenen van club.
[ Voor 21% gewijzigd door Farabi op 24-08-2024 09:45 ]
Had met deze topickick eigenlijk gehoopt op goed nieuws omtrent de Master League, maar geloof dat ik die hoop wel op kan geven
Hoezo? Ik ben al blij dat er patches uitkomen in 2024.JeroenV_ schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 09:58:
Had met deze topickick eigenlijk gehoopt op goed nieuws omtrent de Master League, maar geloof dat ik die hoop wel op kan geven
@JeroenV_ Ik denk dat je in het verkeerde topic zit, dit is nog echte PES jij bedoelt dat gratis online Fifa'eske spel: [Multi] eFootball 2022 (Pro Evolution Soccer)
Oeps, foutje iddLoneRanger schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 10:25:
@JeroenV_ Ik denk dat je in het verkeerde topic zit, dit is nog echte PES jij bedoelt dat gratis online Fifa'eske spel: [Multi] eFootball 2022 (Pro Evolution Soccer)