Toch ff reageren, er is nog ruimte voor verbetering misschien :
Zie mijn pass assist tip
- spelers die ondanks hun 90+ abilities ineens ballen niet meer kunnen aannemen
Nou die ene tegenstander van mij zag ik daar ook mee worstelen, zijn bal stuiterde etc, maar die deed dan iets en hop, hij had de bal onder controle.
Maar als ik zoek op internet hoe dat moet, vind ik dat nergens helaas.
- schoten op goal die normaal 100% goal zijn (bijv. 1-op-1 met de keeper) ineens allemaal door de keeper worden gepakt of naast/over gaan
Afmaken ligt ook bij jezelf. Maar ben het wel deels eens, ik speel vaak tegen wereld keepers.
- formaties die ineens niet meer kloppen, bijv. je deep defensive line en all-out-defence setting worden totaal niet meer toegepast waardoor je laatste lijn veel hoger staat dan in andere potjes (en je dus kwetsbaar bent voor counters)
Ik denk dat zoiets ook komt door je manager.
Volgens mij is het niet mogelijk deep defensive line te zetten en dan een manager te hebben die juist een hoog defensieve linie speelt. Volgens mij geeft het spel dan prioriteit aan de manager.
Dus let op tegenstrijdige instructies.
En zet bij deep defensive line je cv's ook diep in de opstelling, dat scheelt ook. Sowieso is dat handig als je wilt verdedigen.
- je krijgt vrijwel altijd vrije trappen tegen rond de 16 voor situaties waar normaal nooit voor wordt gefloten (dus bij normaal gebruik van een schouderduw of het correct afzetten van de bal)
Scheidsrechter is verschrikkelijk. Ik heb zelfs herhalingen gezien waarbij ik een bal afpak zonder de tegenstander te raken, ook penalty of vrije trap. Belachelijk.
Die extra handicap die je dan krijgt is idd wel een uitdaging

Zou moeten we dat maar proberen te zien.
Trouwens het is best leip... Als de spits van de tegenstander op mijn doel afloopt en ik laat alle controls los, heb ik meer dan 50% kans dat hij mist.
Bizarre.
Ik hoop nog eens op een eerlijker voetbal spel maar dat is wishful thinking vrees ik.
Fifa is helaas nóg erger, zag mijn speler gewoon gefreezt worden of vastgehouden worden door de hand van God... Ongelofelijk allemaal
Trouwens fut in fifa heeft meer weg van een card collector game dan een voetbalspel.