.
[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 1455912 op 23-03-2021 16:52 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 08-11-2020 21:12 ]
Dit herken ik ook wel eens op de PS4, dat je spelers het veld opkomen en alles zo traag aanvoelt dat je weet: Oke, deze moet ik van het systeem blijkbaar dus verliezen.Harribo schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:09:
Nou tis gebeurd met mijn overwinningen hoor.
Verlies opeens relatief veel.
Al mijn spelers komen niet meer vooruit etc
Je hebt gewoon GEEN controle.
[ Voor 3% gewijzigd door Engeltje83 op 09-11-2020 09:30 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Harribo op 09-11-2020 09:48 ]
Ik heb die Noorwegen 5 sterren scout nog niet gezien op PS..Harribo schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:07:
Op de pc zijn ze begonnen met 5 sterren scout Noorwegen, eerste winnende bod was 999000 gp
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 09-11-2020 16:26 ]
Proficiat. Ik dacht, nou laat ik mijn PS4 na een weekje rust weer eens opstarten. Vol goede moed begon ik aan de win streak. De eerste 2 tegenstanders waren pittig maar er werd op de valreep gewonnen, maar toen kwam de 3e natuurlijk nog. En ja hoor, het was degene met de minste wekelijkse punten, het minste team en de minste skills, maar de bal lag na 5 minuten al dood leuk achter mijn keeper, op hilarische wijze uiteraard.Harribo schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:25:
win streak gehaald, jippie
kreeg ik Mané ....al de 4e keer.....
kan er ook nog niks mee
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 10-11-2020 11:22 ]
Stress!Engeltje83 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:44:
Of erger nog, hoe vaak ik hem opnieuw moet gaan doen.
Oh er zijn echt wel hele goede spelers met die rating dat als je ze ontwikkelt, heel goed kunnen zijn.Ik zal wel het geluk krijgen dat ik een 85-86 rating speler krijg. Indien het dan toch Haaland word is dat niet zo erg, maar verder zal het niet echt een toevoeging zijn als het niet in die categorie valt.
Uiteindelijk bij de 3e keer proberen, had ik hem.Harribo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:04:
[...]
Stress!
[...]
Oh er zijn echt wel hele goede spelers met die rating dat als je ze ontwikkelt, heel goed kunnen zijn.
Rating zegt ook niet alles hoor
[ Voor 57% gewijzigd door Harribo op 11-11-2020 10:04 ]
Die 700+ ranking matchday valt me alles mee moet ik zeggen. Ik heb denk ik 30 wedstrijden gespeeld daar, waarvan er een aantal met een ranking boven de 750 waren. Die waren op 1 hand te tellen. Die engine zoekt toch blijkbaar net even beter naar vergelijkbare rankings.Harribo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:01:
Dat is wel irritant dat je dan een speler krijgt die je al hebt. Hoe groot is die kans? Konami naait mensen wel hiermee
Ik ben helaas gepromoveerd naar de matchday 700+ afdeling. Dat heb ik nog lang weten uit te stellen. Maar kreeg 5 overwinningen op een rij bonus.
Helemaal geen zin, nog betere tegenstanders.
Dat word dan echt aanpezen om erin te blijven, vind ik niet relaxed spelen.
Hoop volgende week op interland met Nederland
500/600 vind ik toch relaxter denk ik.Engeltje83 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:27:
[...]
Die 700+ ranking matchday valt me alles mee moet ik zeggen. Ik heb denk ik 30 wedstrijden gespeeld daar, waarvan er een aantal met een ranking boven de 750 waren. Die waren op 1 hand te tellen. Die engine zoekt toch blijkbaar net even beter naar vergelijkbare rankings.
Verlies je dan wedstrijden expres om rond die rating te blijven? Of hoe zorg je daarvoor dan?Harribo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:29:
[...]
500/600 vind ik toch relaxter denk ik.
Al met al gaat het me toch om de lol. Genoeg frustratie over de ai en lags, als ik dan ook nog gefrustreerd word over echt goede tegenstanders, dan vrees ik dat het spel een en al frustratie word.
Maar enfin zal het binnenkort eens proberen
Only fools are enslaved by time and space.
Ik speel met mindere teams dan ook, gewoon relaxed, verlies je wel us wat.Engeltje83 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:37:
[...]
Verlies je dan wedstrijden expres om rond die rating te blijven? Of hoe zorg je daarvoor dan?
Nog niet begonnen, ben aan het wachten op update incl datapack 2 indien die geïmplementeerd moet worden.LoneRanger schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:42:
Zo, ik zat te slapen want de smokepatch is alweer 12 dagen uit. @TiezZ_BE Kun je eindelijk met je ML beginnen maar overweeg dit vooral, ben je gelijk af van de scripting in je ML en meer.
[ Voor 34% gewijzigd door Harribo op 12-11-2020 21:51 ]
Kahn... Volgens mij pakt die gewoon punten voor jeAnoniem: 1455912 schreef op zondag 15 november 2020 @ 20:06:
[...]
Qua keepers wissel ik Neuer en Kahn met elkaar af. Dat wil zeggen,
[ Voor 82% gewijzigd door Harribo op 16-11-2020 11:52 ]
op de ps4 is er weinig andere software die kan interferen. het is vooral dat ik zelf uit mijn eigen wedstrijd gegooid word, terwijl internet gewoon nog draait, ik nog steeds connectie heb. Ik zal eens in de netwerkinstellingen kijken van de PS.Harribo schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:41:
[...]
Kahn... Volgens mij pakt die gewoon punten voor je
@Engeltje83
Over die verbinding, ik heb dat niet. Check of er geen software interfereert oid.
Er zijn quitters maar als je het heel vaak hebt, zou ik naar mijn eigen omgeving kijken.
Het is bij mij ook puur een issue van de laatste weken, daarvoor eigenlijk nooit...Anoniem: 1455912 schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:56:
[...]
Kahn doet het inderdaad prima. Skriniar heb ik ook als cv en pakt als bonus ook regelmatig een doelpunt mee bij corners.
@Engeltje83 hier heb ik geen slechte ervaring met de verbinding naar de PESservers wanneer ik speel via mijn PlayStation. In de afgelopen week vrijwel iedere avond even gespeeld. Daarvoor ervoer ik ook geen problemen. In PES 2019 ergerde ik mij wel aan verbindingsproblemen.
Ik vind het lastig. Heb gister wat instellingen in de PS aangepast, MTU op 1473 ipv 1500 (schijnt te helpen)Harribo schreef op maandag 16 november 2020 @ 20:03:
@Engeltje83 ook geen hik in het netwerk?
Dat je meer tegenstanders krijgt die sneller de verbinding verbreken is wel logisch. Je karma zeg maar gaat omlaag, dat word meegenomen in de matching.
Net matchday gespeeld... Toch bijzonder dat je de ene keer een rating 690 makkelijk verslaat en de andere keer onderuit gaat tegen een rating van een 420.
Speelde tegen een tegenstander die Bosz als manager had, geen kans gehad.
Ook maar even gehaald, 1 potje mee gespeeld, tegenstander geen kans gekregen. Ben benieuwd
[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 17-11-2020 19:54 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 18-11-2020 10:16 ]
Die icons hebben bij matchday altijd een blauwe pijl en krijgen dan ook nog ineens een rating boost. Messi is dan ineens 101 op RVA, Puyol gaat van 94 naar 97 en Deco van 90 naar 93. Legends hebben gewoon een geel pijltje, net als ieder andere speler, behalve als je spelers van de "tegenstander" gaat opstellen, die krijgen een rood pijltje.Harribo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:14:
Das wel fijn zo'n heel barca team, dat levert snel je punten en daarmee coins op.
Icons doen het volgens mij altijd goed, nog beter dan Legends.
Gisteren ff 2 potjes gedaan op hoogste niveau in matchday, 1 gelijk, 1 gewonnen.
Verschil is echt mijn icon Rummenigge, nu 97. Volgens mij beste spits die er is?
Toch heb ik liever wat slechtere tegenstanders
Vind het teveel stress met veel ai dingen die tijdens een wedstrijd mis gaan.
Gisteren weinig lag op 1 tegenstander na.
Ik heb trouwens Featured ter Stegen, nu 93, aardig met blauwe pijl maar matig zonder hoor.
Featured Ansu Fati, nu 90, presteert ook matig. Rest ok.
Manager Ranieri zorgt ook voor het verschil, laat de tegenstander flink lopen.
Mits ze van dezelfde club zijn krijgen ze een boost toch?Engeltje83 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:51:
[...]
Die icons hebben bij matchday altijd een blauwe pijl
Ik heb zeEr zijn 2 spitsen waar ik wel wat problemen mee heb om die te verdedigen, dat zijn Rummenige en Van Basten.. Damn, wat zou ik die graag willen hebben.
Jouw aanval lig ik niet zo wakker van, misschien Messi. Jouw middenveld en verdediging dan wel als je barca speelt. Niet langs te komen volgens mij.Voorin heb ik LVA een maxed featured griezmann van 95, spits dan een Mbappe, RVA Icon messi. Daarachter als AM een Icon Deco.
CM Featured Frenkie en VM Featured Busquets.
LB Featured Alba, CB Featured Pique en Icon Puyol. RB Pavard en doel Neuer beide ook featured.
Dit doet het prima in matchday
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 18-11-2020 15:28 ]
Pavard is daar inderdaad heel goed voor, heb de normale versie maar die stopt ook aardig af. Mijn Ft Wan bissaka ook nog super snel, baai baai RonnyEngeltje83 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:05:
@Harribo De reden dat ik Pavard heb opgesteld is omdat toch mensen vaak Ronaldo als LVA hebben, dan is een fysiek stevige RB wel fijn als directe tegenstander, exact de reden die je aanhaalt.
Wat betreft die icons en blauwe pijlen, is inderdaad alleen als ze van dezelfde club zijn.
Ik had Legend Rivaldo ook, op de foto heeft hij een barca shirt aan, maar als club is ie niet geregistreerd bij Barca, dus maar een geel pijltje.
Maar Rummenige en Van Basten naast elkaar... Hel, dat is wel even a different cook/another biscuit. op z'n van Gaals.
Ik ga ook wel sparen voor andere scouts inderdaad. Ik heb ook een team met allemaal talenten, bronzen/zilveren, met 1 of 2 gouden spelers. Dat is ook wel leuk. Mijn Hudson-Odoi (zilver)is bijvoorbeeld al 87, reguliere Joaooaoaoa Felix 91, Maar ook minder bekende goden Wertz, Davitashvili, Daramy, Cherki, Ihattaren, allemaal leuke spelers en erg goed te trainen naar 90+ Is begonnen als 1 ster team, ondertussen 3. Grappig om die ontwikkeling zo te zien
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 18-11-2020 18:10 ]
Jazeker heb ik daarmee getest, ik heb er nog meerdere, maar als je tegen een gelijkwaardig team speelt zijn ze wel fijn hoor! Allemaal bewust gehaald met scouts, op Pesdb.net gezocht naar ranking van 70-74 en dan overall at max level filteren, dan de topspelers eruit zoeken. Zo ook gedaan met de ranking van 75-79.Harribo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:54:
[...]
Btw... De mindere goden die jij opnoemt, die heb je getest? Volgens mij zijn sommige best wel heel goed als je ze ontwikkelt. Wijndal nu bijv op 88, zelfs Messi komt er vaak niet langs.
Haha van Gaal... One swallow doesn't make summer..
[ Voor 9% gewijzigd door Engeltje83 op 19-11-2020 09:02 ]
Ok maar dan moet je dus wel tegen een gelijkwaardig team met dit soort spelers spelen.Engeltje83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:46:
[...]
Jazeker heb ik daarmee getest, ik heb er nog meerdere, maar als je tegen een gelijkwaardig team speelt zijn ze wel fijn hoor! Allemaal bewust gehaald met scouts, op Pesdb.net gezocht naar ranking van 70-74 en dan overall at max level filteren, dan de topspelers eruit zoeken. Zo ook gedaan met de ranking van 75-79.
https://pesdb.net/pes2021...sort=overall_at_max_level
https://pesdb.net/pes2021...sort=overall_at_max_level
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 19-11-2020 09:13 ]
Ik speel sowieso altijd tegen teams met dezelfde sterren teamsterkte, dat scheelt wel een hoop hoor, dan nog zie je wel dat teams dat uitbuiten met whitebenchen, maar des te fijner is het gevoel als je die dan toch verslaat.Harribo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:10:
[...]
Ok maar dan moet je dus wel tegen een gelijkwaardig team met dit soort spelers spelen.
Je hebt ze natuurlijk ook niet allemaal nog ontwikkeld, dat zal het zijn?
Volgens mij heb je nl ook spelers met een mindere rating die net zo effectief zijn als spelers met een hogere rating. De pareltjes zeg maar.
Ik gebruik nauwelijks pesdb, alleen voor de scouts. Gebruik de peshub app (zie ts) , zoveel fijner. Kost een keer 4,5 euro maar hele jaar plezier van.
Voor de verandering is de potw nu eens interessant voor mij. Bayern spelers, Wijnaldum en nog 1 van psg
[ Voor 16% gewijzigd door Engeltje83 op 19-11-2020 09:24 ]
Gewoon echt flauwekul die iconic moments. 2 echte man utd icons op een pot van 300 spelers. Daaag. Als het er nu 10 waren of zo. Kreeg zelf 3 zilveren spelers eruit uit Spanje...jeuh...thnxAnoniem: 1455912 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:53:
[...]
Vandaag de iconic geopend van Manchester United. Ik kreeg Henderson, Mata en Lee Kang-In. Ik snap alleen de connectie met Manchester niet bij alle spelers. Ik zag namelijk dat ook Messi er weer eens tussen zat.
[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 19-11-2020 21:56 ]
Ja gewoon een grote bak met spelers waaronder een aantal van man utd. Echt zonde van je coins, gezien het aantal zilveren spelers.Anoniem: 1455912 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:08:
[...]
Haha, ik kijk eigenlijk alleen de bovenste spelers en het viel mij op dat iedere keer Messi meedeed. Net alsof iedereen hem in het team wil, haha.
Het is trouwens wel een Nederlandse avond vandaag. Net gespeeld tegen FC Twente en nu tegen Vitesse (en ik standaard met FC Groningen of Bayern München wegens de special edition).
Oh dat. Dat is geen myclub begrijp ik.Anoniem: 1455912 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:42:
[...]
Jep, inderdaad op PS4. Het is de online division modus. Deze heb je waarschijnlijk ook op de pc. Hierbij speel je met de realistische teamsamenstellingen. Is soms wel leuk ter afwisseling. Alleen vaak kom ik met de FC tegen de grote, bekende clubs te staan. Dan is het vrij lastig om te winnen, maar soms lukt dat wel. Gisteren werd ik toevallig twee keer gekoppeld aan andere clubs uit de Eredivisie. Dat gebeurt niet heel vaak.
Cech is extreem goed hoor!Anoniem: 1455912 schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:36:
[...]
Ik heb nog niet genoeg keepers, dus kreeg Cech bij de Rookie challenge![]()
Bergkamp staat bij mij nu in de spits. Bevalt prima. Omdat ik van trainer ben veranderd, moet Lewandowski genoegen nemen met de bank.
Nou Kahn is ook super. Fijne doelmannen heb je nu.Anoniem: 1455912 schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:37:
[...]
Ah oké, dan zal ik hem eens wisselen met Kahn. Kijken wat hij doet.
Ok Bergkamp alleen voorin dus. Ik vind hem daar eigenlijk te traag voor. Verder wel echt een topper. Heb Bergkamp vaak als am of als tweede spits naast van Basten of Rummenigge.Ik speel 4-2-3-1. Achter Bergkamp staan van links naar rechts Nedved, Gullit en Robben. Als cm heb ik Wijnaldum en De Jong. Het bevalt mij zo stukken beter dan 4-2-2-2 met Lewandowski en Bergkamp als aanvallers.
Wat is je manager dan? Counter voetbal tactiek ? Ik heb vaak dat de verdediging van de tegenstander overvol staat en dan kom ik er niet goed door heen. Bergkamp is misschien goed voor de counter met zijn dribbel snelheid vermoed ik?Anoniem: 1455912 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 07:46:
[...]
Bergkamp rendeert bij mij vrij goed. Ik heb hem als counterende spits en ik sta met hem regelmatig 1 op 1 met de keeper van de tegenstander.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Mijn tip: besteed je coins aan zaakwaarnemers die alleen of bijna alleen zwarte bal spelers leveren. De overige zaakwaarnemers zijn zonde van je coins als je top spelers wilt hebben. Gewoon coins eventueel bewaren voor zwarte bal spelers.amahusu schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:22:
ik ben sinds vorige week de gelukkige eigenaar van een ps5 (na de ps4 te hebben overgeslagen) dus heb als eerste natuurlijk pes2021 aangeschaft
Nu ben ik er dus een tijdje uitgeweest en heb FIFA altijd vermeden, maar wat is nu de beste methode om je myTeam elftal te voorzien van goede spelers? Ik zie allemaal grote namen voorbijkomen hier, maar ik heb nu zo'n 2000 coins besteed aan agents en de beste speler die ik heb is Kane.
Is het een kwestie van coins kopen en geluk hebben? Of kan ik beter GP punten sparen en me richten op scouts?
[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 24-11-2020 12:41 ]
nice, thanks voor de uitgebreide tips!! Heb helaas m'n coins niet alleen aan zwarte ball agents gespendeerd, maar ook wat aan top agents, man utd legends, managers en scouts. Maar zal in het vervolg iets zuiniger ermee omgaanHarribo schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:27:
[...]
Mijn tip: besteed je coins aan zaakwaarnemers die alleen of bijna alleen zwarte bal spelers leveren. De overige zaakwaarnemers zijn zonde van je coins als je top spelers wilt hebben. Gewoon coins eventueel bewaren voor zwarte bal spelers.
Speel deze week de Rookie challenge in online challenge cup, levert je een legend speler op.
Maar ik neem dat je tottenham en chelsea zaakwaarnemers hebt geprobeerd? Dat zijn al 6 zwarte ballen toch?
Elke speler kan je ontwikkelen tot een max rating.
Elke keer dat je speelt, krijg je exp punten, daarmee stijgt hij in niveau onderverdeeld in levels (lvl) .
Ook kan je exp trainers toepassen om het te versnellen . Elke onnuttige speler kan je omzetten naar een exp trainer.
Sommige spelers kan je wel 15 in rating upgraden. Kijk daar ook naar voordat je een speler weg doet als exp trainer. Te bekijken op oa pesdb.net.
Om het maximale training resultaat proberen te krijgen via een exp trainer, moet je overeenkomstige posities trainen. Dus een rva exp trainer toepassen op een rva speler.
Afgezien van rating is teamgeest en soort manager ook van belang. Teamgeest stijgt ook met de wedstrijd bij een bepaalde manager. De teamgeest is een gemiddelde van elke individuele teamgeest van elke speler.
En heel belangrijk, de conditie van elke speler voor een wedstrijd. Een blauwe pijl boost de rating met een 10, een rode pijl verlaagt de actuele rating flink.
Uiteraard kan je ook sparen voor scouts met gp. De gp krijg je het makkelijkst door matchday te spelen en de finale te kijken. 10000 gp voor het kijken, en extra 15000 gp als jouw kant wint of 10000 gp voor verlies, indien je minimaal 1500 punt hebt behaald.
Komt bij dat je deze week bij 4000 punten dubbele coins krijgt.
Succes, genoeg nu even te doen voor jou vermoed ik
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Inderdaad. Nou ja een 250 gp of zo? Nooit doen maak er dan een exp trainer van. Er is geen transfer markt.amahusu schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:14:
[...]
Maar het klopt dus dat ik spelers niet kan "verkopen"? En dus alleen kan releasen zonder er iets voor te krijgen?
Het heeft te maken met de volgende dingen :Overigens is het me tot nu toe maar 1x gelukt om een online tegenstander te vinden voor een challenge of quick match, ligt dat aan mijn netwerk of het PS/PES netwerk?
Ja die kom ik ook wel eens tegen. Heel moeilijk te bespelen.Anoniem: 1455912 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:26:
[...]
Ik heb ene Grimault als trainer. Hij is als trainer niet van de counter, maar meer met balbezit. Qua dribbelen en balvastheid voldoet Bergkamp inderdaad goed.
[ Voor 46% gewijzigd door Harribo op 24-11-2020 21:48 ]
Bal stuitert soms echt elke kant op inderdaad. Ook zo nu en dan in je voordeel.amahusu schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:55:
Gister zowaar 3 potjes online kunnen spelen, wel alledrie verloren, maar ik moet er nog even inkomen na een PES afwezigheid van 7 jaar
Het viel me wel op dat ballen echt alle kanten op kunnen vallen, in de zin dat "vroeger" de ball trajectories wat beter te voorspellen waren en ze nu een stuk realistischer zijn. Zo heb ik al een paar keer gehad dat een verdediger een bal mis kopt waarna de tegenstander 1 op 1 met de keep staat of dat de bal vanuit een voorzet tegen de schouder van mijn verdediger komt en zo een eigen doelpunt wordt.
Dus als ik het goed begrijp zijn er elke week speciale events waar je spelers zoals Bergkamp of van Basten kan "winnen"? En hetzelfde geldt voor de agents, daar komen elke week nieuwe van beschikbaar? Want ik zie nu bijv. alleen Chelsea, Tottenham en Man Utd agents.
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 25-11-2020 09:12 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Harribo op 28-11-2020 09:51 ]
Uitdaging klopt, maar soms, al zit je er met twee man op, plak die bal gewoon aan z'n voeten vast ofzo.Harribo schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 09:24:
Met Rummenigge ervoor zorgen dat je niet teveel ruimte laat voor hem om in te rennen , hij is heel snel en sterk. Zeer compact verdedigen denk ik. Uitdaging he.
Tis nu in de wintertijd tussen 16 en 21 uur elke dag.amahusu schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 12:13:
Kan het kloppen dat er sinds gister geen match day wedstrijden zijn? Hij geeft op de PS5 aan "competition not found"
Ja ik heb dat soms ook zelf met hem. Toch vind ik Rummenigge als tegenstander nog wel af te stoppen zo nu en dan. Van Basten echt niet, zeker niet de icon 99 versie. Heb zelf de legend max 97.Sjurm schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 10:26:
[...]
Uitdaging klopt, maar soms, al zit je er met twee man op, plak die bal gewoon aan z'n voeten vast ofzo.
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 28-11-2020 12:46 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 30-11-2020 11:48 ]
Nedved maakt ontzettend veel meters en heeft een goed schot en uithoudingsvermogen, fijn om erbij te hebben.amahusu schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:04:
Gister eindelijk eens wat potjes gewonnen en nog bedankt voor de legends tip! Heb nu nedved op het middenveld
Ook ff me verdiept in taktieken, overgestapt van 352 naar 433 en zowaar, kansen die ik eerst miste gaan er nu in. Dan is de team rating toch wel cruciaal voor hoe een speler een bal raakt of aanneemt, wat ik toch gek vind omdat de cpu dus blijkbaar eenzelfde speler slechter kan maken
klopt zeker dat een speler beter presteert als ie gewend is om op een bepaalde manier te spelen. Maar ik vond het verschil in ballen die van de voet afspringen, keepers die ballen niet klemmen en schoten die mijlenver naast gaan nogal fors na een aanpassing in taktiekHarribo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:08:
[...]
Nedved maakt ontzettend veel meters en heeft een goed schot en uithoudingsvermogen, fijn om erbij te hebben.
Goed dat je je verdiept hebt in tactieken!
Team rating is zeker cruciaal.
Op zich ook logisch...? Spelers die gewend zijn om op een bepaalde manier te spelen, presteren beter?
En vergeet de ai niet.
Ik heb trouwens altijd een formatie met 4 verdedigers achterin of ik moet van Dijk/Beckenbauer/Ligt hebben, dan durf ik nog wel met 3 achterin.
Als de tegenstander niet speelt met vleugel spitsen, laat in de tactieken de backs opkomen bij de aanval(verschilt per back in hoeverre hij dat zelf al doet) . Daardoor heb je aanvallend meer opties. En hierdoor gaan de aanvallende zijkanten (lva/rva/lh/rh) naar binnen, zodat de tegenstander voorin wordt geconfronteerd met een overload aan aanvallers.
Zet voor de tegen counter dan soms nog wel een vm op verdedigend.
[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 01-12-2020 13:53 ]
psn: jagermeistertim
Ik ook.Sjurm schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:12:
Ben vooral benieuwd wat ze er volgend jaar van gaan maken met de nieuwe engine.
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 22-12-2020 13:36 ]
Zo speel ik ook wel eens. Welke manager? Dat maakt veel uit.amahusu schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:54:
Ik speel op de PS5, formatie is 433 met de punt naar achter (1DM en 2CM's met box-to-box playing style) en de DM op defensive als advanced att strategy.
Zo word ik nooit weggecountered en sluiten m'n middenvelders aan tot de 16 van de tegenstander.
Maar zoals ik zei, vanaf afgelopen donderdag tot gister lukte vrijwel alles en gister weer 4 potjes op rij verloren door passjes die niet meer aankwamen en rommelgoals tegen
Anoniem: 1456976
[ Voor 61% gewijzigd door Harribo op 05-01-2021 11:18 ]
Anoniem: 1456976
Oh die zijn zeker goed. Wil gewoon graag in ML een legends team bouwen, maar het lijkt erop dat dat bijna niet kan.Harribo schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 11:17:
Edit : sorry lees nu pas dat het over master league ging, dat speel ik niet
Ik word trouwens niet anders van een legends team. Spelers zoals Salah, De Bruyne, Mbappe zijn ook goed.
[ Voor 9% gewijzigd door PEBKAC op 01-02-2021 10:15 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 01-02-2021 12:40 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 03-02-2021 23:48 ]
[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 03-02-2021 23:48 ]
Gelukkig, ik ben niet de enigste die er last van heb. Dus 4-4-2 spelen en dan achterin een beetje rondtikken en die ene kans afwachten. Legend heb ik nog niet geprobeerd, maar dat lijkt mij helemaal een script fiestaHarribo schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:39:
Nee klopt hoor, offline op de hogere niveaus neemt de script ai het heel erg over. Snap niet dat dat dan zo extreem moet. Je krijgt eigenlijk niks mee dan. Het irriteert velen mateloos maar blijkbaar moet het zo. Fifa heeft hetzelfde.
Scheidsrechter fluit sowieso voor elk wissewasje. Dat is online ook zo. Hoewel het ook wel een kwestie is van weten wat je wel en niet kunt maken.
Toch is er wel van te winnen. Online kon je een tijdje geleden in Myclub Legends verdienen . Moest je tegen een com team winnen van ook zo'n hoog niveau.
Het was toen vooral een kwestie van tactisch goed staan en van die ene kans afwachten. Die maken en dan erg verdedigend gaan staan en op balbezit spelen .
442 is dan handig.
Als het kan gewoon achterin blijven rondtikken. Het viel mij toen op dat zodra ik het midden van het veld naderde, mijn spelers opeens niet meer goed konden passen.
Anderen riepen dat je juist met een slecht team moest verschijnen zodat je de ai weer wat mee krijgt. Tja...
Uitdaging he?
[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 03-02-2021 23:49 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq