Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Multi] eFootball PES2021

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Nu online

Weer een nieuwe PES dit jaar, PES 2021!
Komt uit op 15 september 2020.

Dit keer weinig veranderingen tov PES 2020. Konami wil zich voornamelijk richten op PES 2022 waarin Nextgen wordt geimplementeerd.

Officiële trailer:

PES 2021 wordt een Season Update genoemd. Dat is het ook wel. De prijs is er ook naar. Het spel zal bijna net zo zijn als PES 2020, alleen dan met geupdate spelers/rosters. Aan de gameplay zal bijvoorbeeld weinig veranderen.
Toch is PES 2021 geen echte update in de vorm van een dlc, het is een standalone game. Je kunt hem dus gewoon naast PES 2020 op PC (Steam), XBox, PS4 draaien.

Voor de mensen die MyClub binnen PES 2020 speelden, bestaat er een Veteran Bonus als je binnen PES 2021 weer MyClub speelt.
Zonder de tekst hier teveel over te vullen , bevat deze link meer info:
https://www.konami.com/we...opic/game-wepes2020-23109

Het komt er op neer dat je extra (top) spelers kunt krijgen in PES 2021, afhankelijk van hoeveel legends en/of matchday wedstrijden je binnen PES 2020 hebt gespeeld. Belangrijk is wel dat je met hetzelfde account in logt.

Verder bestaan er dit jaar ook weer de Club Editions.
Je kunt dan in totaal kiezen uit 6 verschillende versies: de standard versie en de 5 club edities/versies (Arsenal, Bayern, Barcelona, Juventus, Manchester United).
In Steam móet je kiezen uit 1 van deze versies, ik meende dat op de consoles je meerdere versies kunt hebben(?) (heb zelf geen console)

Er is nu een korting van 20% op de Club editions nu. Ik citeer : "*Discounts are available until 00:00 (UTC) on 29/10/2020."
Met de Club editions krijg je al meteen een MyClub team waarin in je in MyClub kunt spelen. In Matchday kan je dan kiezen voor het desbetreffende team en dan krijgt elke speler een topconditie (lichtblauwe pijl) waarbij je meteen dus een heel goed team hebt.

Verder krijg je wat bonussen zoals extra zaakwaarnemers elke week, 30 weken lang, en 3000 coins (de standard versie heeft 1000 coins).

Daarnaast krijg je, afhankelijk welke club editie je selecteert, de volgende icon spelers:
  • Barcelona -> Messi
  • Juventus -> Ronaldo
  • Bayern -> Kahn
  • Arsenal -> Bergkamp
  • Manchester -> Beckham
Handige software:
  • Peshub : Android (?) App met overzicht van alle MyClub spelers /trainers etc. Ook handig om te weten tot hoever je een speler qua rating kan ontwikkelen binnen MyClub. Ok kan je zien hoeveel beter een speler word bij een bepaalde conditie (gekleurde pijlen).
  • PES db: Pes database website (link verwijst naar hopelijk nieuwe 2021 site, dit is de oude pes 2020 site)
Patches:Tutorials:Ik speel vnl MyClub. Dus op het gebied van de andere modi zoals Master League, BAL, etc ben ik een leek.
Maar voel vrij mij te voorzien van extra info indien je dat nodig acht! Ook als je er correcties nodig zijn :)

Verder hou het netjes hier en ga niet verzanden in eeuwige discussies omtrent gameplay etc 8)

[Voor 11% gewijzigd door Harribo op 09-10-2020 09:28]

• roeleboelie
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 11-06 12:05
Eerste berichten waren dat de transfers nog niet zijn bijgewerkt voor veel competities... hopelijk wordt dit snel gefikst.

• Harribo
  • Nu online
roeleboelie schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:51:
Eerste berichten waren dat de transfers nog niet zijn bijgewerkt voor veel competities... hopelijk wordt dit snel gefikst.
Konami is nooit zo snel en accuraat met dit soort dingen. Zal wel gefixed worden. Het spel komt ook pas uit op 15 september he?

Ik ga dit jaar weer voor een Oranje team :)

[Voor 5% gewijzigd door Harribo op 29-08-2020 19:39]

• Dr. Strangelove
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 08:55
Ik speel alleen offline dus als ik het goed begrijp is er eigenlijk geen enkele reden om naar 2021 te gaan. Ik geef ook niet zoveel om accurate transfers omdat ik vooral ML speel. Dus ik zorg maar dat ik de laatste 2020 versie van de SmokePatch download t.z.t. en dan wacht ik wel op 2022.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 08:07
Ook al is het alleen een season update, blijft leuk om nieuw team op te kunnen bouwen in MyClub.

Al hoop ik niet dat veel mensen al de 5 edities gaan kopen, en vervolgens bij het begin van de game 15000 munten hebben, dan loop je al meteen hopeloos achter..

• Harribo
  • Nu online
Segafreak83 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 17:12:
Ook al is het alleen een season update, blijft leuk om nieuw team op te kunnen bouwen in MyClub.
Inderdaad daar doe ik het voor 8)
Al hoop ik niet dat veel mensen al de 5 edities gaan kopen, en vervolgens bij het begin van de game 15000 munten hebben, dan loop je al meteen hopeloos achter..
Is dat mogelijk vraag ik mij af?

• Segafreak83
Harribo schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 20:15:
[...]

Inderdaad daar doe ik het voor 8)

[...]

Is dat mogelijk vraag ik mij af?
Op PS4 is dat mogelijk, geen idee hoe dat bij de Xbox zit. Op steam kan het sowieso niet.

• LoneRanger
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:10:
Ik speel alleen offline dus als ik het goed begrijp is er eigenlijk geen enkele reden om naar 2021 te gaan. Ik geef ook niet zoveel om accurate transfers omdat ik vooral ML speel. Dus ik zorg maar dat ik de laatste 2020 versie van de SmokePatch download t.z.t. en dan wacht ik wel op 2022.
Idem en accurate transfers is nu juist de grap omdat PES de licenties niet of nauwelijks heeft, feitelijk dus gewoon een copy van 2020. Nu schijnt dat ze wel wat gameplay tweaks hebben gedaan maar Konami is er ook meester in om heel subtiel die tweaks weer om zeep te helpen met nieuwe datapacks.

Only fools are enslaved by time and space.

• Harribo
  • Nu online
Morgen is het zover, komt ie uit.
Ben benieuwd

• Segafreak83
Harribo schreef op maandag 14 september 2020 @ 20:10:
Morgen is het zover, komt ie uit.
Ben benieuwd
Over 3 uur en 43 minuten bedoel je :)

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 07:56
Segafreak83 schreef op maandag 14 september 2020 @ 20:17:
[...]

Over 3 uur en 43 minuten bedoel je :)
Voor Steam om 19:00 geloof ik. Ik twijfel nog steeds of ik hem ga halen. De standard editie is voor €19 te halen, dus opzich niet veel geld. En het is ook wel leuk om weer met een nieuwe MyClub te beginnen.

Eerst maar eens kijken hoeveel mensen hem voor PC halen, kijken of de multiplayer een beetje leeft.

• Freshnub
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23-06 11:13
Ik heb zelf de Man Utd editie gekocht voor de ps4. Ben benieuwd of pes mij weer een jaartje kan entertainen, aangezien deze editie basically pes 2020 is met nieuwe transfers. Zelf speel ik alleen myclub en begin dit jaar met Beckham, Nakata, Nedved, Vieira, Rummennige en Van Basten. Geen slechte basis om mee te beginnen, heb het weleens lastiger gehad.

• Sjurm
Freshnub schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:07:
Ik heb zelf de Man Utd editie gekocht voor de ps4. Ben benieuwd of pes mij weer een jaartje kan entertainen, aangezien deze editie basically pes 2020 is met nieuwe transfers. Zelf speel ik alleen myclub en begin dit jaar met Beckham, Nakata, Nedved, Vieira, Rummennige en Van Basten. Geen slechte basis om mee te beginnen, heb het weleens lastiger gehad.
Ene kant leuk dat met de veteran bonus en die special edition je gegarandeerd een aantal legends (en heel wat coins) krijgt. Aan de andere kant vind ik dat een nadeel, over 2 weken heeft iedereen weer een dik 5 sterren team.

Het mag van mij wel iets moeilijker worden om echt goede spelers te krijgen.

• Freshnub
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23-06 11:13
Sjurm schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:10:
[...]

Ene kant leuk dat met de veteran bonus en die special edition je gegarandeerd een aantal legends (en heel wat coins) krijgt. Aan de andere kant vind ik dat een nadeel, over 2 weken heeft iedereen weer een dik 5 sterren team.

Ja ben ik volledig met je eens. Het leuke vond ik juist aan myclub met een zwak team beginnen, dan net die ene iets betere spits trekken, zodat je kan beginnen te scoren en zo beetje bij beetje op te bouwen. Mijn hele team staat nu bijna al op een goede keeper en een links en rechtsback na.

• Segafreak83
Sjurm schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:10:
[...]

Klopt, het is zometeen al 5 sterren tegen 5 sterren..

• Harribo
  • Nu online
Freshnub schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:12:
[...]

Ja ben ik volledig met je eens. Het leuke vond ik juist aan myclub met een zwak team beginnen, dan net die ene iets betere spits trekken, zodat je kan beginnen te scoren en zo beetje bij beetje op te bouwen. Mijn hele team staat nu bijna al op een goede keeper en een links en rechtsback na.
Das wel ernstig. Juist het leuke van myclub om een team op te bouwen.
Ik doe daarom ook weer een Nederlands nationaal team. Bijv met een linksback Wijndal die zich moet ontwikkelen van 77 naar 91.

• Sjurm
Officiële trailer voor PES 2021:

Wel tof gedaan :)

[Voor 36% gewijzigd door Sjurm op 15-09-2020 11:21]

• roeleboelie
De eerste reacties over de gameplay?

• LoneRanger
  • Niet online
Spoony

• Sjurm
Toch nog wat gameplay tweaks dus, mooi!

Ik ga hem toch maar weer kopen, de Standard Edition voor €19 (via PES Master krijg je 40% korting).
Ik verwacht er toch aardig wat uur in te stoppen, dus hij gaat het wel waard zijn. Ik heb wel weer zin in een nieuw seizoen nu alle voetbal weer begint.

• Harribo
  • Nu online
Hier nog niet te downloaden op steam.
Het is al 19:00 geweest

• LoneRanger
  • Niet online
Naja, het zijn ook wel aanpassingen die ze in vorige datapacks om zeep hebben geholpen. Elke aanpassing heeft weer invloed, vanwege de snellere respons trapt de AI vaker in feints dus wordt het spel weer sneller als te makkelijk ervaren. Die respons zou juist een stat moeten zijn want dat is vaak het onderscheid tussen een aardige speler en een goede speler. Idem de finesse dribbel, het moet niet zo zijn dat die standaard beter is maar daar moet je juist her verschil voelen tussen een aardige dribbelaar en een van wereldklasse. Als ze dat soort dingen nou eens beter zouden uitwerken dan hoef je geen moeilijkheidsgraad meer te hebben.
Hoe dan ook, ik vermaak me nog wel een jaartje met 2020, even zoeken of ik terug kan naar datapack 5 of was het nou 6. :P

• Sjurm
Harribo schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:46:
Hier nog niet te downloaden op steam.
Het is al 19:00 geweest
Nu is hij er, het heeft even geduurd.

• Harribo
  • Nu online
Sjurm schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:40:
[...]

Nu is hij er, het heeft even geduurd.
Dank! Ga checken

Edit :3mb/sec, duurt wel ff

[Voor 8% gewijzigd door Harribo op 15-09-2020 21:20]

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 07:38
PES 2021 gepreordered, maar nu op PC. Voorheen op PS4. Net potje gespeeld en het is super. Geen prestaties/achievements zag ik, maar daar kom ik wel overheen.

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 07:48
Ben nog in twijfel. PES20 was mijn eerste en hoewel ik fan ben van de gameplay en graphics, vond ik master league en BAL wat droog aanvoelen, met enkele rare designkeuzes. (speel enkel offline)
Moest het nu halve prijs zijn voor mensen die pes20 hebben ging ik ervoor, maar denk dat ik gewoon op een datapack ga wachten

Anoniem: 1455912

.

[Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 1455912 op 23-03-2021 16:47]

• Harribo
  • Nu online
In feite is Fifa ook elk jaar een update. Alleen zo verpakken ze het niet.

Ik vind pes weer fijn om te spelen.
Heb genoeg er op aan te merken maar ik heb bij pes meer het idee dat het mijn fout is als er iets mis gaat, dan bij fifa.

Animaties mogen wel beter bijvoorbeeld.
Zodra er trouwens een soort lag in zit, wordt het moeilijk spelen.

Maar al met al vermaak ik me prima.

Anoniem: 1455912

.

[Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 1455912 op 23-03-2021 16:48]

• Harribo
  • Nu online
Anoniem: 1455912 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:11:
Jep Fifa speel ik al jaren niet meer en PES meestal de oneven jaarnummers. Uitzondering was vorig jaar, toen 2020 in de Liteversie gratis beschikbaar kwam.

Ondanks de licentieproblemen bij PES vermaak ik mij ook altijd prima. Ik merk dat het voor mij weinig uitmaakt of ik met echte spelers speel of niet.
Alleen veel clubs hebben andere namen maar alle echte spelers zijn er. Dat is wel belangrijk. Geef ik in Myclub de juiste naam, verder geen verschil.

• roeleboelie
Zeer tevreden over 2021. Het voelt heel soepel aan en zeker op manual settings. Zelfs de scheidsrechter lijkt iets beter te fluiten. Niks meer aan doen, konami !

• afca123
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16-06 08:14

afca123

PSN Blasterus15

Inderdaad, alleen erg spijtig dat de transfers nog niet zijn doorgevoerd.
roeleboelie schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:39:
Zeer tevreden over 2021. Het voelt heel soepel aan en zeker op manual settings. Zelfs de scheidsrechter lijkt iets beter te fluiten. Niks meer aan doen, konami !

• roeleboelie
Even geduld nog. Tot die tijd alvast in spelen😌

• MisterMarcFR
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 22-06 14:16
De transfermarkt sluit, uit mijn hoofd, 5 oktober?

Heeft Konami al aangegeven wanneer de transfers, tegen die tijd, up-to-date zijn?

• Sjurm
MisterMarcFR schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:41:
De transfermarkt sluit, uit mijn hoofd, 5 oktober?

Heeft Konami al aangegeven wanneer de transfers, tegen die tijd, up-to-date zijn?
22 oktober geloof ik. Duurt nog even dus.

• t mac
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 22:17
Ik ben dit jaar overgestapt van FUT naar PES Myclub. Hebben jullie nog tips om betere spelers te krijgen? Kan je het best scouts gebruiken of toch Coins gebruiken en pakjes openen? (Ik wil geen echt geld spenderen)

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
roeleboelie schreef op zondag 20 september 2020 @ 18:39:
Hoe gaat dat met PES online? Kan je op tegenstanders zoeken met manual settings?

• Sjurm
t mac schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:32:
Ik ben dit jaar overgestapt van FUT naar PES Myclub. Hebben jullie nog tips om betere spelers te krijgen? Kan je het best scouts gebruiken of toch Coins gebruiken en pakjes openen? (Ik wil geen echt geld spenderen)
Met de coins die je hebt (en krijgt door in te loggen) kun je wel de packs kopen. Dan zou ik me vooral op de zogenaamde Team of the Week (of hoe het ook heet). Dan heb je een garantie op een echt goede speler vaak. Ik zou wel wat coins achter de hand houden voor de acties, zoals wanneer er Iconic Moments (legends) spelers in de packs bijvoorbeeld. Ik zou sws je coins niet te snel uitgeven voor wanneer er een echt goede pack is.

Voor de rest zijn die Box Draws ook wel een goede manier om je team aan te vullen. Hier zou ik wel voor GP gaan ipv coins.

De scouts kunnen handig zijn als je een bepaalde speler per se wilt, maar zelf gebruik ik ze niet veel. Je moet dan zorgen dat je goede combinaties vindt, wat je 100% gegarandeerd een goede speler oplevert (zie PESdb voor scout combinaties).

En je kunt packs krijgen door deel te nemen aan bepaalde competities. Nu is er bijvoorbeeld Matchday Liverpool - Arsenal, wat ook een silver+ of gold+ speler oplevert.

[Voor 3% gewijzigd door Sjurm op 21-09-2020 20:10]

• roeleboelie
SR8 schreef op maandag 21 september 2020 @ 19:06:
[...]

Hoe gaat dat met PES online? Kan je op tegenstanders zoeken met manual settings?
Durf ik niet te zeggen als fervent offline gamer. Ik vrees van niet

• MisterMarcFR
Sjurm schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:07:
[...]

22 oktober geloof ik. Duurt nog even dus.
Poeh, dat duurt zeker nog even. Matig.

• Harribo
  • Nu online
t mac schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:32:
Coins inderdaad met beleid gebruiken. Ik spendeer zelden 250 coins voor een speler. Met Gp altijd een buffer aan houden ivm contracten.
Maandags de Featured club spelers en donderdags de player of the week. Die zijn 100 coins.
Verder kijk naar de kansen bij een zaakwaarnemer. Ik spendeer alleen coins waar ik zwarte bal spelers kan krijgen.

Coins krijg je soms gewoon maar je kunt ze ook elke dag verdienen met Matchday.
Een vd dingen waarom ik ben overgestapt ooit van fut naar myclub. Ea is té commercieel mi.

Daarnaast kan je een speler laten ontwikkelen door hem te laten spelen en te trainen (bijv dmv exp omzetting van andere spelers).
Zo stijgt hij qua rating. Maximale stijging is ook af te lezen op pesdb.net.
Zo ontwikkel ik bijv Boadu, die ik haal met scouts, van 77 — 91.

[Voor 10% gewijzigd door Harribo op 22-09-2020 10:17]

• MisterMarcFR
MisterMarcFR schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:01:
[...]

Poeh, dat duurt zeker nog even. Matig.
Worden transfers ook via een Option File geüpdate?

• Bananenspin
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 22-06 16:32

Bananenspin

Omdat het kan

Sjurm schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 19:09:
[...]

Toch nog wat gameplay tweaks dus, mooi!

Ik ga hem toch maar weer kopen, de Standard Edition voor €19 (via PES Master krijg je 40% korting).
Ik verwacht er toch aardig wat uur in te stoppen, dus hij gaat het wel waard zijn. Ik heb wel weer zin in een nieuw seizoen nu alle voetbal weer begint.
Hmm voor deze prijs kon ik het niet laten.. mijn laatste was 2018 dus voor mij zal er genoeg verschil zijn gok ik zomaar :)

HOI.

• Harribo
  • Nu online
SR8 schreef op maandag 21 september 2020 @ 19:06:
[...]
Ondersteuning niveau kan je kiezen bij gewone wedstrijd. Misschien zit hij daar onder?

• LoneRanger
  • Niet online
@SR8 Je kunt online bij pass support kiezen of dat gelijk moet zijn aan dat van jou, ongeveer gelijk of dat het niet uitmaakt. Geen idee alleen of je een beetje snel een tegenstander vindt met manual controls maar het is dus wel mogelijk daar op te zoeken.

Voor €14,29 kon ik hem niet laten liggen.

link

• AntiChrist7
iemand die kan zeggen of er significante veranderingen zijn in Master League/Become a Legend?

[Voor 7% gewijzigd door AntiChrist7 op 22-09-2020 19:29]

• Harribo
  • Nu online
Nou erg leuk.
Ik kom nu teams tegen met allemaal 90+ rating.
Heel veel Legends ook.

Met mijn team heb ik weinig kans, veel ballen hoppen vroeg of laat naar de tegenstander.
Konami heeft myclub flink om zeep geholpen

[Voor 11% gewijzigd door Harribo op 22-09-2020 22:27]

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
LoneRanger schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:11:
@SR8 Je kunt online bij pass support kiezen of dat gelijk moet zijn aan dat van jou, ongeveer gelijk of dat het niet uitmaakt. Geen idee alleen of je een beetje snel een tegenstander vindt met manual controls maar het is dus wel mogelijk daar op te zoeken.

Voor €14,29 kon ik hem niet laten liggen.

link
Ja, dat vinden van een tegenstander is waarschijnlijk wel een probleem. Bij FIFA op de PC vind ik niks, vandaar dat het met PES alleen maar beter kan. Het is het proberen wel waard voor die prijs.

• MisterMarcFR
Is er een eenvoudige manier om de laatste transfers te hebben in de game?

Is een Option File daar ook voor?

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 10-06 22:14
Harribo schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:27:
Nou erg leuk.
Ik kom nu teams tegen met allemaal 90+ rating.
Heel veel Legends ook.

Met mijn team heb ik weinig kans, veel ballen hoppen vroeg of laat naar de tegenstander.
Konami heeft myclub flink om zeep geholpen
Je hebt zelf ook minimaal 1 legend, of meer. En met alleen een goed team win je nog niet automatisch.

• roeleboelie
MisterMarcFR schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 22:34:
Is er een eenvoudige manier om de laatste transfers te hebben in de game?

Is een Option File daar ook voor?
Bij die van pesuniverse heb je alle correcte transfers bij de teams die modified zijn. Voor de competities die al in pes zitten moet je helaas wachten op de konami transferupdate

• ZuidJ
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 18-06 18:21
Solotov schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 01:31:
[...]

Je hebt zelf ook minimaal 1 legend, of meer. En met alleen een goed team win je nog niet automatisch.
Ik zie zelf ook veel tegenstanders met Roberts Carlos, Beckenbauer, Van Basten, Rijkaard, Gullit, Vieira etc. Meestal hebben ze meerdere van deze spelers. Ik heb hier geen een van maar kan sommigen van die gasten nog best aardig weerstand bieden en regelmatig win ik ook gewoon. Hoe kom je aan zulke spelers want ik krijg ze nooit in mijn packs.

• Sjurm
ZuidJ schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:05:
[...]

Ik zie zelf ook veel tegenstanders met Roberts Carlos, Beckenbauer, Van Basten, Rijkaard, Gullit, Vieira etc. Meestal hebben ze meerdere van deze spelers. Ik heb hier geen een van maar kan sommigen van die gasten nog best aardig weerstand bieden en regelmatig win ik ook gewoon. Hoe kom je aan zulke spelers want ik krijg ze nooit in mijn packs.
Veteran bonus aan het begin voor degenen die PES 2020 hebben gespeeld. Bij x aantal legends in 2020 krijg je y aantal in 2021. Ik heb er zelf 4 mogen packen (Beckenbauer, Beckham, Viera en Nakata).

• ZuidJ
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 18-06 18:21
Dat verklaart een hoop. Heb de vorige editie niet gespeeld, dit is mijn eerste PES sinds 2016. Heb je tips om zulke spelers te krijgen?

• Sjurm
ZuidJ schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 16:21:
Dat verklaart een hoop. Heb de vorige editie niet gespeeld, dit is mijn eerste PES sinds 2016. Heb je tips om zulke spelers te krijgen?
Wat coins achter de hand houden. Er komen vanzelf weer weken waarin ze een agent hebben met daarin Iconic Moment spelers of Legends.

Voor de rest veel matchday spelen en de wekelijkse agents met team of the week in de gaten houden. Daarin zitten de beste spelers.

• Solotov
ZuidJ schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:05:
[...]

Vergeet niet dat deze spelers imho niet beter zijn dan de normale spelers. Gullit en Beckenbauer zijn een uitzondering. Ik vind CR7 bijv beter dan van Basten ingame.

• Harribo
  • Nu online
Dat vind jij.
Van Basten scoort tegen mij altijd.

Komt bij dat Legends en Icons vaak een goede vorm hebben zodat je ze altijd op kunt stellen.
Een goede vorm boost the rating enorm. Kijk maar eens op de app peshub. Een licht blauwe pijl boost the rating zelfs naar +10.

Rummenigge vind ik trouwens ook fijn. Nedved ook wel redelijk. Niet elke legend is een topper inderdaad.

[Voor 16% gewijzigd door Harribo op 28-09-2020 08:52]

• Sjurm
Beckenbauer is echt heel fijn bij mij achterin, zit overal tussen.

Ik ben tot nu toe erg tevreden over PES 2021. De Matchdaypotjes zijn ook spannend en ik win er aardig wat, dat was vorig jaar wel anders. Ook al 2 hele spannende potjes gehad die in 0-0 waren geëindigd. Er gebeuren naar mijn idee minder klungelige kutgoals.

Ik geniet er maar van, tot ze de gameplay weer verpesten met een patch :+

• Harribo
  • Nu online
Ik ben tot nu toe niet zo blij maar dat heeft alles te maken met het gebrek aan goede verdedigers bij mij achterin.
Tegen topspelers zoals Ronaldo, icon Messi, moet je ook gewoon een topverdediging hebben.

Met alleen een normale cv Hernandez die goede verdedigende stats heeft, kom je er niet.
Beckenbauer is idd een complete cv, heel fijn.

Normaal win ik in een aantal uren altijd wel die winning streak van 3 wedstrijden van vorige week.
Nu meerdere keren geprobeerd, hopeloos.
Tegen top aanvallers die worden bestuurd door wat ervaren gamers, delf ik vroeg of laat het onderspit.

Gelukkig heb ik nu betere verdedigers kunnen halen.

Verder blijft het wel aardig wat scripted allemaal. Net als in pes 2020.
Veel ballen hoppen vroeg of laat naar een icon Messi of krijgt hij vrije trappen terwijl er niets loos was.
Heb zelfs in 2 wedstrijden 4 eigen goals gemaakt.

Enfin blijft leuk spel

[Voor 5% gewijzigd door Harribo op 28-09-2020 10:48]

• Sjurm
Er is nu trouwens een legend challenge tegen de CPU in MyClub.

1 wedstrijd op superstar en 1 op legendary. Je kunt dus 2 gegarandeerde legends verdienen door de challenges te voltooien.

• Harribo
  • Nu online
Sjurm schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:07:
Er is nu trouwens een legend challenge tegen de CPU in MyClub.

1 wedstrijd op superstar en 1 op legendary. Je kunt dus 2 gegarandeerde legends verdienen door de challenges te voltooien.
Ja weet ik.
Wat voor Legends zijn het.?

Ik speelde dus zo'n wedstrijd tegen manutd voor zo'n legend . Stond 2-0 voor, 92e minuut stopte het spel, maintenance :(

• Sjurm
Harribo schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:09:
[...]

Ja weet ik.
Wat voor Legends zijn het.?

Ik speelde dus zo'n wedstrijd tegen manutd voor zo'n legend . Stond 2-0 voor, 92e minuut stopte het spel, maintenance :(
Hier staan wat screenshots

• Harribo
  • Nu online
Tjesus! Krijg 2 Legends, alle 2 heb ik ze al als icons. En dan kan je ze ook niet gebruiken om flink te upgraden.
Hoe groot is die kans nou? Ik word gewoon weer gewipt. Ziek dit.

Dank voor je moeite

[Voor 6% gewijzigd door Harribo op 28-09-2020 14:07]

• t mac
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 22:17
Ik had Rivaldo en Maldini en Memphis uit het Lyon pakketje :)

• Sjurm
Harribo schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:07:
Tjesus! Krijg 2 Legends, alle 2 heb ik ze al als icons. En dan kan je ze ook niet gebruiken om flink te upgraden.
Hoe groot is die kans nou? Ik word gewoon weer gewipt. Ziek dit.

Dank voor je moeite
Zuur :'( Je kunt van de legends geen trainer maken?

Ik ga vnvnd kijken wat ik eruit krijg. Ik hoop erg op een Nederlandse legend

• Harribo
  • Nu online
Sjurm schreef op maandag 28 september 2020 @ 16:15:
[...]

Zuur :'( Je kunt van de legends geen trainer maken?

Ik ga vnvnd kijken wat ik eruit krijg. Ik hoop erg op een Nederlandse legend
Ja wel trainers maar ze hogen hooguit 1 niveau op.
Kortom, 2 legends waar ik geen bal aan heb

[Voor 6% gewijzigd door Harribo op 28-09-2020 17:47]

• Solotov
Harribo schreef op maandag 28 september 2020 @ 10:46:
Ik ben tot nu toe niet zo blij maar dat heeft alles te maken met het gebrek aan goede verdedigers bij mij achterin.
Tegen topspelers zoals Ronaldo, icon Messi, moet je ook gewoon een topverdediging hebben.

Met alleen een normale cv Hernandez die goede verdedigende stats heeft, kom je er niet.
Beckenbauer is idd een complete cv, heel fijn.

Normaal win ik in een aantal uren altijd wel die winning streak van 3 wedstrijden van vorige week.
Nu meerdere keren geprobeerd, hopeloos.
Tegen top aanvallers die worden bestuurd door wat ervaren gamers, delf ik vroeg of laat het onderspit.

Gelukkig heb ik nu betere verdedigers kunnen halen.

Verder blijft het wel aardig wat scripted allemaal. Net als in pes 2020.
Veel ballen hoppen vroeg of laat naar een icon Messi of krijgt hij vrije trappen terwijl er niets loos was.
Heb zelfs in 2 wedstrijden 4 eigen goals gemaakt.

Enfin blijft leuk spel
Ik betwijfel of je t ooit in je leven gaat leren. Volgens jou ligt het altijd aan het spel, de verbinding, de spelers en ga zo maar door. Je zoekt het nooit bij jezelf.

Qua scripting vind ik het reuze meevallen, en als ik iets kan bedenken wat scripting zou kunnen zijn, dan zou het wat mij betreft de cb's zijn die uit het niks instappen bij een steekpass waardoor de spits zo door loopt 1 op 1.

• Harribo
  • Nu online
Solotov schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:39:
[...]

Ik betwijfel of je t ooit in je leven gaat leren. Volgens jou ligt het altijd aan het spel, de verbinding, de spelers en ga zo maar door. Je zoekt het nooit bij jezelf.
Das dus niet waar. Maar ik zie een situatie, wil een mannetje selecteren en dat kan dan gewoon niet.
Zowel niet met de selectie knop als de rechterstick.
Ja even later maar das te laat.
Ik zie wat de tegenstander wil doen maar kan er niet op anticiperen.
Zelfde dat ik wil koppen. Druk op de knop maar er gebeurt niets.
Lag, script?
En ja veel ballen hoppen naar Messi... Dat is wel te bewijzen met een video.
Qua scripting vind ik het reuze meevallen, en als ik iets kan bedenken wat scripting zou kunnen zijn, dan zou het wat mij betreft de cb's zijn die uit het niks instappen bij een steekpass waardoor de spits zo door loopt 1 op 1.
Ja maar iedereen met een top team kan redelijk normaal spelen.
Ik heb nu 2 cvs van 88, die ik liever niet had gehad , tegenstander heeft ze van 94 er staan.

Instappen van cvs? Heb ik weer niet. Ligt vaak aan speelstijl van de cv. Bijv mannetjes putter rent op tegenstanders af. Of laat de knop los waarbij je medespeler mee verdedigt.

Maar een ieder die denkt dat het spel niet scripted is, moet even wat hele potjes spelen tegen top teams met mindere spelers. Praat dan weer.
Trouwens in pes 2020 speelde ik met een top team
prima.

• Sjurm
Ik kreeg trouwens Nedved en Lampard als legends. Niet echt waar ik op gehoopt had, maar kan slechter.

Nedved had ik in 2020 ook. Speelde op zich wel fijn, vooral omdat hij een megagoed uithoudingsvermogen heeft.

• Harribo
  • Nu online
Nedved is wel nuttig. Heb ik ook.
Mocht je Gullit hebben, zet hem in de spits, fysiek een monster

• LoneRanger
  • Niet online
Ik heb in PES20 ontdekt dat koppen met Y of 3hoekje heel effectief is bij corners en voorzetten, wel manuel controls natuurlijk anders werkt het niet denk ik. In PES21 werkt het ook prima waar ik het gevoel heb dat een kopduel winnen iets moeilijker is. Een kleine compilatie:

Oh, bij corners altijd "attack 6 yard box".

• Engeltje83
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 18-06 15:38

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Harribo schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:40:
[...]

Das dus niet waar. Maar ik zie een situatie, wil een mannetje selecteren en dat kan dan gewoon niet.
Zowel niet met de selectie knop als de rechterstick.
Ja even later maar das te laat.
Ik zie wat de tegenstander wil doen maar kan er niet op anticiperen.
Dit herken ik dus ook, elk poppetje willen worden, behalve diegene die het dichtstbij de tegenstander of bal is.
Op het moment dat je passed en de computer vind dat de bal voor een bepaalde speler is, en je handmatig maar met een andere speler probeert de bal alsnog in je team te houden.

Verder begint mijn team wel redelijk vorm te krijgen.

GK - De Gea
LB - Sagna
CB's - Icon Puyol - Maguire
RB - Kyle Walker
VM - Icon Beckham
CM - Icon Nedved
AM - Icon Bergkamp :9~
LVA - Ronaldo
SC - Mbappe
RVA - Dybala

Wat wissels met o.a. Totti, Gullit.

Ook merk ik het dat ik het voor de afwisseling ook leuk vind om te spelen met 1 of 2 sterren teams. Al is het alleen al dat niet elk geplaatst schot in de 16 meteen een doelpunt is. De wedstrijden zijn vaak net even spannender.

Speelt er iemand op de PS4 trouwens? Er is een Co-op challenge sinds vandaag.
Uitnodigingen mogen naar Guustaaf1983

[Voor 4% gewijzigd door Engeltje83 op 01-10-2020 11:45]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

• hgmaster
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 13-03 21:27
Ik merk ook regelmatig dat ik niet kan selecteren wie ik wil (diegene die meest dichtbij staat). Op dat moment erg frustrerend...

• Timoo_FR
  • Laatst online: 22-06 23:44
Hallo jongens, hier nog een fanatieke PES speler al sinds ik me het kan herinneren eigenlijk (Winning Eleven series). Ik speel al een aantal jaar MyClub maar wat mij ontzettend irriteert is de spelsnelheid tijdens de potjes... Ik ben benieuwd hoe anderen dit ervaren. Ik vind het persoonlijk zo traag spelen dat het soms wel eens lijkt of alles in slow-motion gaat, vooral verdedigende acties die er vaak erg lomp uit zien. Kan natuurlijk ook zeker komen omdat ik offline altijd de spelsnelheid op +1 heb staan omdat ik het anders gewoon niet fijn vind spelen... Maar goed ik speel dus vooral offline omdat ik echt ontzettend weinig plezier uit de potjes MyClub haal gezien de trage spelsnelheid.

Daarnaast merk ik nu pas dat ik een ontzettend domme fout heb gemaakt. Ik heb voorgaande jaren op een account gespeeld dat ingesteld stond op New Zealand (zodat je sommige games soms wat eerder kon downloaden). Maar ik wilde van dat account af gaan stappen omdat je bijvoorbeeld alleen maar points kunt kopen met een bankpas uit New Zealand... Nu ben ik dus zo dom geweest om PES 2021 digitaal aan te schaffen op een ander (Nederlands) PSN account en kwam ik er daarna pas achter dat ik het spel nu alleen op dat account kan spelen en ik heb op dat account met nationaliteit New Zealand echt verschrikkelijk goede teams gehad (meerdere legends etc.)... 8)7 Weten jullie hier een oplossing voor of is het niet anders dan verder te gaan op mijn huidige account waar ik dus totaal geen bonus op heb gehad zoals hierboven over wordt gesproken (een gegarandeerde legend etc.).

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Timoo_FR schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:36:

Daarnaast merk ik nu pas dat ik een ontzettend domme fout heb gemaakt. Ik heb voorgaande jaren op een account gespeeld dat ingesteld stond op New Zealand (zodat je sommige games soms wat eerder kon downloaden). Maar ik wilde van dat account af gaan stappen omdat je bijvoorbeeld alleen maar points kunt kopen met een bankpas uit New Zealand... Nu ben ik dus zo dom geweest om PES 2021 digitaal aan te schaffen op een ander (Nederlands) PSN account en kwam ik er daarna pas achter dat ik het spel nu alleen op dat account kan spelen en ik heb op dat account met nationaliteit New Zealand echt verschrikkelijk goede teams gehad (meerdere legends etc.)... 8)7 Weten jullie hier een oplossing voor of is het niet anders dan verder te gaan op mijn huidige account waar ik dus totaal geen bonus op heb gehad zoals hierboven over wordt gesproken (een gegarandeerde legend etc.).
Wat ik zie, heb je dan flinke pech:

Why you can't transfer PlayStation®Store purchases to another account
PlayStation Store & Transactions : PlayStation Store Information & Pre-Orders
This article explains why PlayStation®Store purchases cannot be transferred to another account.

When you make a purchase you cannot transfer it to another account. This is because the purchase comes with a license that only allows one account to own it.

Local user accounts on the same PlayStation 4 or PlayStation 3 system as a local user associated with the account that made the purchase can share games and videos, subject to content age restrictions. You can also share selected PlayStation 4 games with friends over PlayStation Network using Share Play.

• Timoo_FR
Engeltje83 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:44:
[...]

Wat ik zie, heb je dan flinke pech:

Why you can't transfer PlayStation®Store purchases to another account
PlayStation Store & Transactions : PlayStation Store Information & Pre-Orders
This article explains why PlayStation®Store purchases cannot be transferred to another account.

When you make a purchase you cannot transfer it to another account. This is because the purchase comes with a license that only allows one account to own it.

Local user accounts on the same PlayStation 4 or PlayStation 3 system as a local user associated with the account that made the purchase can share games and videos, subject to content age restrictions. You can also share selected PlayStation 4 games with friends over PlayStation Network using Share Play.
Ja dat dacht ik al wel... Maar goed, opbouwen is ook wel lachen en die CPU Legend challenges zijn ook wel fijn (ook al heb ik ze nog niet kunnen winnen haha).

Heeft er overigens iemand nog tips qua trainers die ik aan zou kunnen schaffen? Ik speel nog met de standaard trainer in formatie 4-2-3-1. De formatie bevalt me prima maar spelers lijken bijna niet aan te sluiten waardoor opbouwen erg lang duurt...

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Timoo_FR schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:46:
[...]

Heeft er overigens iemand nog tips qua trainers die ik aan zou kunnen schaffen? Ik speel nog met de standaard trainer in formatie 4-2-3-1. De formatie bevalt me prima maar spelers lijken bijna niet aan te sluiten waardoor opbouwen erg lang duurt...
Kijk vooral ook naar waar je de spelers voor hebt, zelf speel ik 4-2-1-3 met Ten Hag als coach, en zijn speelstijl, dus het drukzetten, veld breed houden e.d. word dan standaard ook aangehouden door je spelers. Kijk dus vooral naar de opstelling en tactieken die de trainers hanteren en kies de beste trainer die bij jouw speelstijl past. Als je namelijk zelf ook hoog druk wilt zetten, is het niet handig als je bijvoorbeeld een trainer kiest welke wilt spelen op de counter.

• Sjurm
Timoo_FR schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:36:
Hallo jongens, hier nog een fanatieke PES speler al sinds ik me het kan herinneren eigenlijk (Winning Eleven series). Ik speel al een aantal jaar MyClub maar wat mij ontzettend irriteert is de spelsnelheid tijdens de potjes... Ik ben benieuwd hoe anderen dit ervaren. Ik vind het persoonlijk zo traag spelen dat het soms wel eens lijkt of alles in slow-motion gaat, vooral verdedigende acties die er vaak erg lomp uit zien. Kan natuurlijk ook zeker komen omdat ik offline altijd de spelsnelheid op +1 heb staan omdat ik het anders gewoon niet fijn vind spelen... Maar goed ik speel dus vooral offline omdat ik echt ontzettend weinig plezier uit de potjes MyClub haal gezien de trage spelsnelheid.
Ik vind deze PES juist sneller dan ooit eigenlijk. Gisteren in een Matchday potje de tegenstander scheel getikitaka'd. Helaas gebeurt dit meestal andersom.
Timoo_FR schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:46:
[...]

Ja dat dacht ik al wel... Maar goed, opbouwen is ook wel lachen en die CPU Legend challenges zijn ook wel fijn (ook al heb ik ze nog niet kunnen winnen haha).
Pfoe, die Legend challenge viel wel ff tegen ja. Het ging opzich wel, maar toch wist de CPU er telkens een goaltje meer in te prikken (van soms de meest onmogelijke hoeken, maar goed).

Uiteindelijk gehaald door, terwijl ik voorstond, de bal achterin rond te blijven tikken :+

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Sjurm schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 15:02:

Pfoe, die Legend challenge viel wel ff tegen ja. Het ging opzich wel, maar toch wist de CPU er telkens een goaltje meer in te prikken (van soms de meest onmogelijke hoeken, maar goed).

Uiteindelijk gehaald door, terwijl ik voorstond, de bal achterin rond te blijven tikken :+
Ja, op deze manier is het mij ook gelukt. 1e wedstrijd 1-0 gewonnen, de legendmodus ook de 1e wedstrijd, maar dan met pingels. :+

• Sleeon
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 15-04 15:24
Ik ben ook weer terug naar PES na een seizoen FIFA gedaan te hebben.
Wel weer even wennen hoor!

• Timoo_FR
Engeltje83 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:25:
[...]

Ja, op deze manier is het mij ook gelukt. 1e wedstrijd 1-0 gewonnen, de legendmodus ook de 1e wedstrijd, maar dan met pingels. :+
Knap hoor, ik kap ermee. Superster uiteindelijk met heel veel geluk na ongeveer 10 potjes gewonnen, elke keer viel het gewoon ontzettend op wanneer de CPU ging scoren en al mijn ballen belandde op de paal of lat...

En dan krijg ik na al die moeite Ji-Sung Park uit m'n pakketje, wat ongelooflijk sneu. :-( Op legende 1 potje geprobeerd maar als ik dat wil halen dan ben ik nog de hele dag bezig... :'(

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Timoo_FR schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:57:
[...]

Knap hoor, ik kap ermee. Superster uiteindelijk met heel veel geluk na ongeveer 10 potjes gewonnen, elke keer viel het gewoon ontzettend op wanneer de CPU ging scoren en al mijn ballen belandde op de paal of lat...

En dan krijg ik na al die moeite Ji-Sung Park uit m'n pakketje, wat ongelooflijk sneu. :-( Op legende 1 potje geprobeerd maar als ik dat wil halen dan ben ik nog de hele dag bezig... :'(
Het is oprecht ook gewoon lastig en speelt echt heel anders dan tegen menselijke tegenstanders.
Wat echt dodelijk is, is druk laten zetten door medespelers, daar tikt de tegenstander op zo'n niveau makkelijk doorheen en zijn ze helemaal niet meer te stoppen.
enige advies wat ik kan geven daarin is blijven tikken en hopen op een gaatje. En ander zoveel mogelijk rondspelen en gokken op de penalties.

Ik kreeg trouwens uit beide pakketjes Totti |:( Voor de heb een leuke speler, maar niet meer dan dat.

• Timoo_FR
Engeltje83 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:33:
[...]

Het is oprecht ook gewoon lastig en speelt echt heel anders dan tegen menselijke tegenstanders.
Wat echt dodelijk is, is druk laten zetten door medespelers, daar tikt de tegenstander op zo'n niveau makkelijk doorheen en zijn ze helemaal niet meer te stoppen.
enige advies wat ik kan geven daarin is blijven tikken en hopen op een gaatje. En ander zoveel mogelijk rondspelen en gokken op de penalties.

Ik kreeg trouwens uit beide pakketjes Totti |:( Voor de heb een leuke speler, maar niet meer dan dat.
Ah dat is ook zonde ja. Ik kreeg uit de POTW Ramos, dat was wel lekker na eerst 2x dezelfde gouden bal te packen.. Thanks voor de tip ook, komt goed! 8)

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Timoo_FR schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:34:
[...]

Ah dat is ook zonde ja. Ik kreeg uit de POTW Ramos, dat was wel lekker na eerst 2x dezelfde gouden bal te packen.. Thanks voor de tip ook, komt goed! 8)
Ramos had mij ook wel fijn geleken. Ik zit nog met Harry "Traag als dikke stront door een trechter" Maguire.
Puyol is daarentegen wel heel fijn. Had een leuk duo geweest.
Nu ben ik aan het testen met Puyol en Gullit als duo achterin. Eens kijken hoe dat uitpakt.

• Timoo_FR
Engeltje83 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:38:
[...]

Ramos had mij ook wel fijn geleken. Ik zit nog met Harry "Traag als dikke stront door een trechter" Maguire.
Puyol is daarentegen wel heel fijn. Had een leuk duo geweest.
Nu ben ik aan het testen met Puyol en Gullit als duo achterin. Eens kijken hoe dat uitpakt.
Haha bij mij is het probleem vooral de spits... Heb Bergwijn (POTW) links, Dybala (normaal) op 10 en Salah (POTW 94) rechts maar spits alleen Depay of Dzyuba (normale gouden bal) tot nu toe. Had graag Vardy gepackt... Dus hopen op een legend die ik in de voorhoede kan plaatsen haha

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Timoo_FR schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:40:
[...]

Haha bij mij is het probleem vooral de spits... Heb Bergwijn (POTW) links, Dybala (normaal) op 10 en Salah (POTW 94) rechts maar spits alleen Depay of Dzyuba (normale gouden bal) tot nu toe. Had graag Vardy gepackt... Dus hopen op een legend die ik in de voorhoede kan plaatsen haha
Met Dzyuba is toch bijna elke hoge voorzet een kopkans? Hij is 1.96 en fysiek en koppen zijn vrij hoog.
Ik zou zeggen probeer het via de flanken en gooi er een hoge voorzet uit.

• Timoo_FR
Engeltje83 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:51:
[...]

Met Dzyuba is toch bijna elke hoge voorzet een kopkans? Hij is 1.96 en fysiek en koppen zijn vrij hoog.
Ik zou zeggen probeer het via de flanken en gooi er een hoge voorzet uit.
Ja dat is zeker waar, merk ook wel dat ik het fijn vind spelen met hem in de spits. Lastige is alleen dat Salah m'n beste speler is en je weet het, Salah is linksbenig maar speelt op rechts 8)7 Dus zou ik hem links moeten gaan positioneren voor voorzetjes

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Timoo_FR schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:53:
[...]

Ja dat is zeker waar, merk ook wel dat ik het fijn vind spelen met hem in de spits. Lastige is alleen dat Salah m'n beste speler is en je weet het, Salah is linksbenig maar speelt op rechts 8)7 Dus zou ik hem links moeten gaan positioneren voor voorzetjes
Of kappen bij de achterlijn en met links voorgooien ;)

• Harribo
  • Nu online
Timoo_FR schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:53:
[...]

Salah is volgens mij een speelstijl Zwervende flank? Die gaan sneller naar binnen lopen.

Legends was een eitje. Ik kreeg alleen 2 legends die ik al als icons had.

Ik speel nu 4222. Pure verdediging, compact, balbezit. Ik heb geen spelers om de hele wedstrijd druk te zetten etc.
Vooral niet met mijn Nederlandse team.

[Voor 8% gewijzigd door Harribo op 02-10-2020 21:17]

• Timoo_FR
Harribo schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:10:
[...]

Salah is volgens mij een speelstijl Zwervende flank? Die gaan sneller naar binnen lopen.

Legends was een eitje. Ik kreeg alleen 2 legends die ik al als icons had.

Ik speel nu 4222. Pure verdediging, compact, balbezit. Ik heb geen spelers om de hele wedstrijd druk te zetten etc.
Vooral niet met mijn Nederlandse team.
Legends een eitje?! Dat vind ik echt knap hoor haha. Ik ben alweer 8 potjes verder op Legende en het lukt me gewoon maar niet. Kwam net 1-0 voor na 5 minuten, 20 minuten later stond het alweer 1-2.. Ik word persoonlijk helemaal gek ervan. Wat me ook opvalt trouwens is dat mijn buitenspelers hun loopacties steeds afbreken. Ze sprinten dan diep maar op een bepaald punt stoppen ze ineens, heel vreemd.

• Harribo
  • Nu online
Timoo_FR schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 21:13:
[...]

Legends een eitje?! Dat vind ik echt knap hoor haha. Ik ben alweer 8 potjes verder op Legende en het lukt me gewoon maar niet. Kwam net 1-0 voor na 5 minuten, 20 minuten later stond het alweer 1-2.. Ik word persoonlijk helemaal gek ervan. Wat me ook opvalt trouwens is dat mijn buitenspelers hun loopacties steeds afbreken. Ze sprinten dan diep maar op een bepaald punt stoppen ze ineens, heel vreemd.
Ja, vond ik wel, zodra je 1-0 scoort, zet je team daarna een streep naar beneden op verdedigen.
Pak een speler van het middenveld om te verdedigen. Zodra je speler de aanvaller lastig valt, op dat moment een andere mee de bal afpakken.
Kies je moment om te verdedigen. Speel geconcentreerd en met geduld en drukke niet steeds op allerlei knoppen.

Ja dat van die buitenspelers is die rare ai.

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Update vanaf vandaag:

Wederom teamsterkte cups voor positie trainers, sinds het begin niet anders geweest. Zelf vind ik deze cups weinig boeiend.
Ook 4 ptn uit 3 wedstrijden cup. 5x special trainer.

CPU 3x knock out verdeeld over hele week. Special trainer beloning 2 per cup meen ik. 3x winnen per cup.

Bayern spelers featured:
Pavard, Muller en Neuer gepackt

PSG spelers featured:
Di Maria, Veratti en Icardi gepackt

Inlogbonus 7 dagen. Elke dag 50 muntjes. Altijd lekker!

• Timoo_FR
Engeltje83 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:28:
Update vanaf vandaag:

Wederom teamsterkte cups voor positie trainers, sinds het begin niet anders geweest. Zelf vind ik deze cups weinig boeiend.
Ook 4 ptn uit 3 wedstrijden cup. 5x special trainer.

CPU 3x knock out verdeeld over hele week. Special trainer beloning 2 per cup meen ik. 3x winnen per cup.

Bayern spelers featured:
Pavard, Muller en Neuer gepackt

PSG spelers featured:
Di Maria, Veratti en Icardi gepackt

Inlogbonus 7 dagen. Elke dag 50 muntjes. Altijd lekker!
Cups zijn niet heel interessant idd. Ik mocht het doen met:

Bayern:
Pavard & 2x Gnabry :X

PSG:
Kimpembe, Sarabia en ook Icardi

Jammer genoeg dus geen Mbappe of Lewa maarja we doen het er maar mee.

Uit de legende tegen CPU challenge trouwens nog Campbell gepackt, ook niet super.

• homernt
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 11-06 15:55
2x Neuer en Verratti maar wel Mbappe plus Müller. Had graag nog een versterking achter in gehad vooral centraal.

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Timoo_FR schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:40:
[...]

Cups zijn niet heel interessant idd. Ik mocht het doen met:

Bayern:
Pavard & 2x Gnabry :X

PSG:
Kimpembe, Sarabia en ook Icardi

Jammer genoeg dus geen Mbappe of Lewa maarja we doen het er maar mee.

Uit de legende tegen CPU challenge trouwens nog Campbell gepackt, ook niet super.
Campbell zou ik er graag bij willen hebben hoor, als je die traint tot max is het echt wel een beest, fysiek sterk en snel.
Zie link: http://pesdb.net/pes2021/?id=2329

• Harribo
  • Nu online
Ik kreeg :
Bayern : lewandowski, muller, alaba
Psg: kipembe, Mbappe, di Maria
Niks te klagen

• AntiChrist7
iemand een tip om headers te winnen (tegen AI)? Op het middenveld win ik die makkelijk, maar zodra het om een bal in een penalty gebied gaat (zowel verdedigend als aanvallend) springen ze de helft van de tijd niet eens

• Sjurm
Bayern: Lewa (had ik al een andere variant van), Kimmich en Davies
PSG: Verratti (x2), Mbappé

Balen van 2 keer Verratti en Lewa zat ik ook niet op te wachten eigenlijk. Maar Kimmich en Davies ben ik erg blij mee, ik had backs nodig.

• Harribo
  • Nu online
Engeltje83 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:42:
[...]

Campbell zou ik er graag bij willen hebben hoor, als je die traint tot max is het echt wel een beest, fysiek sterk en snel.
Zie link: http://pesdb.net/pes2021/?id=2329
Ik had Campbell vorig jaar, ongeveer dezelfde speler als nu.
Ok, bal afpakken, is ie heel fijn.
Maar zodra hij in balbezit komt, snel aan een ander geven.
Zijn passing is laag en zijn balans ook wat betekent dat hij onder druk moeilijk de bal goed kwijt kan raken en als hij dan de bal verliest, staan ze bij je keeper.

Beckenbauer moet je hebben of Van Dijk. Die zijn fijn :)

Lewandowski ben ik blij mee zeg. Hij heeft nu conditie D en heb hem nog niet getraind maar tis snel raak met hem.
Heb ik tenminste iets ipv een Messi of Ronaldo

[Voor 9% gewijzigd door Harribo op 06-10-2020 22:02]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True