Harribo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:35:
Balen man. Kan ik je nog helpen?
Ik vermoed dat je verkeerd staat met je manager, spelers en tactiek?
Post anders eens je opstelling en manager ?
Kan ik eens misschien mee kijken waar de zwakke punten liggen? Op pc?
Maar soms heb je ook van die dagen dat alles verkeerd gaat... Ai werkt dan ook flink tegen.
Ik heb een rating van 660 en stijgende nu.
Hier een rating die ook rond de 660 ligt, op PS4. Ik heb juist afgelopen week een en al Youtube video's zitten bekijken van PESEP over tactieken en managers etc. Vorige week liep het nog lekker, gister en vandaag echt verschrikkelijk. Ik speel ofwel 4-2-2-2 of 4-1-2-3, met beide loopt het niet meer zoals voorheen. Grootste probleem is denk ik het aantal doelpunten dat ik tegen krijg en het scoren 1 op 1 met de keeper, dat gaat me nogal eens slecht af. Het beste is natuurlijk net voor de keeper afleggen of net voor de keeper kappen, finesse shot en goal. Maar heel vaak lukt dat net niet en probeer ik het met een normaal schot, maar die gaan heel vaak naast.
Vandaag ook nog Genesio gekocht die 4-3-1-2 speelt, ook daar lukte het niet mee. Aan Owen ligt het in ieder geval niet:
Daarnaast is ook het wisselen van speler nogal een issue en dan vooral in verdedigend opzicht. Mijn tegenstander kan heel vaak het gehele middenveld oversteken totdat mijn controller eindelijk overschakelt naar mijn CV's waar ik dan pas mee kan instappen.
Al met al komt het er denk ik gewoon op neer dat ik te slecht tegen mijn verlies kan om lang te genieten van een game als dit. Je tegenstander wil namelijk ook winnen, dus kan het zijn dat je verliest, dat vergeet ik volgens mij best vaak en dan ga ik rage-quitten

Maarja wat me gewoon het meest irriteert is de Lewandowski's, Mbappe's en alle icons/legends die ik tegen krijg die ze van alle hoeken en standen erin schieten.
A fin, ik ga toch nog maar wat potjes spelen, zal je zo laten weten hoe die gingen
---
Oja en wat betreft Ronaldo en Messi, ik heb 95 Salah die ik bijvoorbeeld echt veel fijner vind dan te kleine en net te trage Leo Messi en een speler als Owen vind ik ook vele malen fijner dan houterige Ronaldo... Tegen mij zijn het natuurlijk wel altijd die 2 die scoren
[
Voor 5% gewijzigd door
Timoo_FR op 29-10-2020 19:51
]