[Multi] eFootball PES2021

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Tombason schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:37:
Begin het nu wel wat meer onder de knie te krijgen, heb nu een rank ergens in de eind 400 begin 500.
Is er nog een verborgen manier om Nederlandse spelers te krijgen of is dat echt alleen mogelijk met een scout die eens in het uur voorbij komt?

Heb nu op aanraden van @Harribo ook maar Rainieri. Moet zeggen dat het mij wel goed bevalt.
Ik heb zojuist husenhuttl opgepikt uit de trainerslijst, die werkt toch het beste met deze tactiek.

NL spelers is inderdaad alleen mogelijk via scouts, dan wel bieden of krijgen na het eind van de gespeelde wedstrijd. In de toekomst zullen er ook wel Ajax, PSV en Feyenoord club selections komen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tombason
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-07 16:34
Engeltje83 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:26:
[...]

Ik heb zojuist husenhuttl opgepikt uit de trainerslijst, die werkt toch het beste met deze tactiek.

NL spelers is inderdaad alleen mogelijk via scouts, dan wel bieden of krijgen na het eind van de gespeelde wedstrijd. In de toekomst zullen er ook wel Ajax, PSV en Feyenoord club selections komen.
Dank!
Ik vind het wel heel vervelend dat je een keer in het uur een scout voorbij ziet komen van je gewenste club/positie. Of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Tombason schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:37:
[...]

Dank!
Ik vind het wel heel vervelend dat je een keer in het uur een scout voorbij ziet komen van je gewenste club/positie. Of doe ik iets fout?
Nee, daar doe je niks aan. Die scouts komen en gaan. Persoonlijk vind ik 1x in het uur nog wel meevallen. Ik heb op scouts gezocht waar letterlijk soms 46 uur tussen zit. Het is maar net hoe populair de betreffende scout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:38
Engeltje83 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:54:
[...]

Gister eens gekeken hoe het zit met dat teamgeest. Zelf een 3 sterren team geselecteerd, teamgeest van 63, spelend tegen een zelfde teamsterkte, rating 840, teamgeest 99. Dit werd een gelijkspel, 1-1. Ik heb weinig wedstrijden verloren met deze lage teamgeest. Het is echt vreemd. Alsof je dus een soort van het script in je voordeel gebruikt. Je zou het eigenlijk eens zelf moeten proberen. Ja, oke, je spelers handelen soms wat traag in de balbehandeling, maar normaal gesproken zou zo'n wedstrijd toch in mijn ogen dik gewonnen moeten worden met diegene die de hoogste teamgeest heeft.
Ik denk dat de teamgeest niets uit maakt. Ik heb zat wedstrijden gespeeld ook met een lage teamgeest, maakte niets uit.
Waar het wel aan ligt, ik heb geen idee. Maar ik heb soms wedstrijden achter elkaar het idee dat elke bal of beslissing van de scheids in mijn nadeel uitvalt. En heel soms wedstrijden waar die dingen in mijn voordeel uitvallen.
Soms word je er echt gek van. Scripted soccer games anno 2020 ....verschrikkelijk...

Het enige wat ik dan wel denk....hoe kan iemand een rating van 900 hebben en ik van een 600?
Doe ik dan toch iets niet goed? En hoe leer ik dat dan?
Engeltje83 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:26:
[...]

Hasenhuttl kan ik niet op de pc vinden. Er zit verschil in het aanbod tussen de platforms (ps4,pc,xbox). Vandaar dat ik Ranieri heb. Ik vind het sowieso raar dat ik tegenstanders zie met managers en dan ga ik zoeken in de trainer lijst en dan zie ik ze niet. Rouleren de beschikbare trainers steeds?

Er zijn zat scouts toch om Nederlandse spelers aan te trekken? Ik heb al aardig wat Nederlandse spelers, wel goud of zilver vaak. Dat wel. Sommigen zijn naar een goede rating te trainen.
Tis alleen wel zo dat sommige 5 sterren scouts weinig voorkomen. Ik heb het idee dat daar een strategie achter zit. Weinig bepaalde scouts zorgen voor hogere biedingen.
Engeltje83 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:54:
[...]
Gister eens gekeken hoe het zit met dat teamgeest. Zelf een 3 sterren team geselecteerd, teamgeest van 63, spelend tegen een zelfde teamsterkte, rating 840, teamgeest 99. Dit werd een gelijkspel, 1-1. Ik heb weinig wedstrijden verloren met deze lage teamgeest. Het is echt vreemd. Alsof je dus een soort van het script in je voordeel gebruikt. Je zou het eigenlijk eens zelf moeten proberen. Ja, oke, je spelers handelen soms wat traag in de balbehandeling,maar normaal gesproken zou zo'n wedstrijd toch in mijn ogen dik gewonnen moeten worden met diegene die de hoogste teamgeest heeft.
Nou serieus dat doen topspelers bij mij vaak ook. Wat ik al eerder zei , een Bergkamp met blauwe pijl zonder tegenstanders in de buurt, kan een bal niet aannemen....bal springt alle kanten op....tis verschrikkelijk soms

[ Voor 51% gewijzigd door Harribo op 16-10-2020 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

de trainers rouleren inderdaad om de 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
deze mag weg

[ Voor 96% gewijzigd door Harribo op 16-10-2020 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tombason
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-07 16:34
Engeltje83 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:40:
[...]

Nee, daar doe je niks aan. Die scouts komen en gaan. Persoonlijk vind ik 1x in het uur nog wel meevallen. Ik heb op scouts gezocht waar letterlijk soms 46 uur tussen zit. Het is maar net hoe populair de betreffende scout is.
Ja misschien, ben FIFA natuurlijk gewend.
Daar kon ik mits ik het juiste aantal 'coins' had de gewenste speler aantrekken en was ik geen uren bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tombason schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:46:
[...]
Ja misschien, ben FIFA natuurlijk gewend.
Daar kon ik mits ik het juiste aantal 'coins' had de gewenste speler aantrekken en was ik geen uren bezig.
Och Fifa.....Daar kan je alles kopen met geld. En wat ik helemaal belachelijk daar vind , is dat ze van elke speler wel 5 versies hebben . Om de spelers maar worstjes te blijven voorhouden. En danhopen dat die spelers vooral veel extra coins kopen dan.
Elke spelers die een bal over 20 meter kan trappen heeft wel een speciale versie.
Zo blij dat ik weg ben bij fifa.
Engeltje83 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:42:
de trainers rouleren inderdaad om de 24 uur.
Dus dezelfde trainers komen steeds weer terug? Dus wachten op een bepaalde naam?

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 16-10-2020 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-01-2024
Iemand offline bezig? Ik worstel echt tussen superster en legend difficulty. Op superster net te makkelijk, ook met kleine teams en op legend moeilijk, ook al omdat je geremd lijkt te worden qua snelheid en kracht zodat je weinig aan de bal komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Ik speel niet offline over het algemeen maar die keren dat ik dat op superster deed, moet ik heel verdedigend en oplettend zijn.
En vooral geduldig.
Zodra je voor komt, verdedigen en dicht timmeren.

Trouwens tip voor de myclub mensen... Mijn ervaring is dat scouts maandag vaak het goedkoopst zijn aangezien de meesten door hun gp zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 17-10-2020 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-05 12:55
Vandaag featured players van Barca en Real Madrid.

Barca gepackt:
Coutinho, Messi, Griezmann

Real gepackt:
Casemiro, Kroos, Courtois

Eigenlijk alleen blij met Messi & Casemiro maar dat zijn ook wel echt de 2 beste voor mijn team gelukkig.

Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Pack ik Ansu Fati uit de Box Draw. Yesssssss, 96 max. hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik deed alleen Barca: Sergio Roberto/Ter Stegen/Coutinho
Mooi bagger dus

De Online Challenge Cups en vs Com wedstrijden zijn bagger saai. Geen gp te verdienen of Legends oid.

Ik ga nu met scouts na van Basten , Valverde halen, ik mis nog een box2box en dat is een goede.
Valt me sowieso op dat ik overladen ben met verdedigers of aanvallers...gewone cm's krijg je bijna niet.

Wat ik trouwens nu ook doe met Matchday, log om 9.15 in, speel een wedstrijd zodat ik minimaal een 400 punten heb en dan wacht ik op de grote finale en hark mijn gp binnen. Kost nog geen uur. Die wedstrijden speel ik dan met mijn Arsenal die ik bij de Club editie kreeg, kost me geen gp en stamina dan ook. Dus 20000 a 25000 voor weinig moeite en pure winst.
Handig voor die scouts

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 19-10-2020 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Harribo schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:10:
Ik deed alleen Barca: Sergio Roberto/Ter Stegen/Coutinho
Mooi bagger dus

De Online Challenge Cups en vs Com wedstrijden zijn bagger saai. Geen gp te verdienen of Legends oid.

Ik ga nu met scouts na van Basten , Valverde halen, ik mis nog een box2box en dat is een goede.
Valt me sowieso op dat ik overladen ben met verdedigers of aanvallers...gewone cm's krijg je bijna niet.

Wat ik trouwens nu ook doe met Matchday, log om 9.15 in, speel een wedstrijd zodat ik minimaal een 400 punten heb en dan wacht ik op de grote finale en hark mijn gp binnen. Kost nog geen uur. Die wedstrijden speel ik dan met mijn Arsenal die ik bij de Club editie kreeg, kost me geen gp en stamina dan ook. Dus 20000 a 25000 voor weinig moeite en pure winst.
Handig voor die scouts
Wat je zegt over die cups heb je helemaal gelijk in, ik wou precies hetzelfde gaan zeggen. Ik beleef nu al ontzettend weinig plezier meer aan het spel als ik eerlijk ben. Er zit totaal geen uitdaging in, de cups zijn vreselijk saai en de scripting in wedstrijden maakt het ook alleen maar erger.

Bovendien heb ik een goed team maar nog steeds bijvoorbeeld geen Mbappe, Kahn, Beckenbauer etc. die mijn tegenstanders wel hebben waardoor ik het alsnog vaak af leg. :/

Ik ga hier niet lang plezier meer aan beleven op deze manier, wat natuurlijk erg zonde is maar het komt mijn inziens dan toch wel deels doordat het een 'kopie' is van 2020 met te weinig toegevoegde elementen. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-07 15:37
Ik speel zo goed als alleen Matchday en kan daar wel van genieten. Met name omdat je de spelers moet opstellen die door de Matchday in form zijn. Dan krijg je toch wel gevarieerde wedstrijden.

Tot nu toe bijna alleen maar spannende potjes gehad. Maar ik speel verder ook wel weinig, paar avonden in de week 1, soms 2 potjes. Als je het veel meer speelt gaat het denk ik wel snel vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Timoo_FR schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:36:
[...]
Bovendien heb ik een goed team maar nog steeds bijvoorbeeld geen Mbappe, Kahn, Beckenbauer etc. die mijn tegenstanders wel hebben waardoor ik het alsnog vaak af leg. :/
Heb je geen goede spitsen?
Sjurm schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:08:
Ik speel zo goed als alleen Matchday en kan daar wel van genieten. Met name omdat je de spelers moet opstellen die door de Matchday in form zijn. Dan krijg je toch wel gevarieerde wedstrijden.
Ik speel dus met mijn standaard arsenal team. Heel matig, allemaal gewone conditie. Maar won het meeste vandaag.

Krijg nu al dagen lang alleen maar keepers met die gouden zaakwaarnemer. Zo irritant.
En wat ze ook veranderd hebben zijn het aantal punten. Normaal was een overwinning iets van 1400 nu 700.

[ Voor 49% gewijzigd door Harribo op 19-10-2020 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1455912

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 1455912 op 23-03-2021 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Laatst online: 12-12-2024
Hier nog steeds te hopen op goede verdedigers, zit nu nog met zilveren te spelen.

Overal krijg ik alleen maar keepers of middenveld of gezellig voorin ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ik kreeg Roberto, Pique en Coutinho en bij die van RM kreeg ik Ramos.

Had liever wat meer aanvallends gehad, achterin heb ik het op zich wel voor elkaar nu.

Edit: ruilen met hierboven :) Jammer dat dat niet kan

[ Voor 15% gewijzigd door Sjurm op 20-10-2020 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Anoniem: 1455912 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:05:
Gisteravond heb ik mij ook eens gewaagd aan die Barca zaakwaarnemer. Het leverde mij De Jong op en 2x Griezmann. Helaas niet de gewilde Roberto. Ik ben namelijk nog steeds bezig om een echte RB te krijgen.
De normale dumfries is wel ok als rb, makkelijk te halen met scouts.
De Jong is wel goed hoor die had ik graag willen hebben
Inmiddels heb ik wel een nieuwe trainer aangesteld om in 4-2-2-2 te kunnen spelen. Het ging direct wat beter qua resultaat.
Welke trainer heb je nu dan? Op pc?
Ik heb nu dus Ranieri maar Valbuena (Simeone) lijkt me nog fijner maar ondanks dat er hier werd gezegd dat trainers rouleren, kijk ik nog steeds naar dezelfde trainers koop lijst. Daar staat Valbuena nog steeds niet bij.

Ik heb op zich nu wel een redelijk team op box2box spelers na. Geen Messi, Ronaldo, Beckenbauer of van Dijk maar dat hoeft ook niet.

Gisteren met matchday gespeeld in 433 met normale Auba 88 op cs positie, counterend, hoog staand.
Ongelooflijk hoeveel hij er dan inschiet, geen Ronaldo nodig hoor.

Ik speel sowieso zelden met mijn normale team, juist de uitdaging om met een minder team een top team te verslaan is leuker.

Waar letten jullie trouwens op met het aankopen van een trainer afgezien van de formatie?
Ik op tegenaanval en zeer compacte verdediging.

[ Voor 45% gewijzigd door Harribo op 20-10-2020 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-06 11:55
Kunnen jullie makkelijk tegenstanders vinden met Online Divisions?
Duurt bij mij heel lang en soms ook gewoon niet ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 1455912 op 23-03-2021 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Op PC zijn de wachttijden lang, tenzij je Matchday speelt (wat ik vooral doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Zover ik weet worden trainers om de 8 uur vernieuwd. Ik weet niet op welke uren de rotatie plaats vind en of dat het op alle platforms op hetzelfde moment gebeurd dan wel of de getoonde trainers ook hetzelfde zijn op alle platforms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-06 16:32
homernt schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:34:
Zover ik weet worden trainers om de 8 uur vernieuwd. Ik weet niet op welke uren de rotatie plaats vind en of dat het op alle platforms op hetzelfde moment gebeurd dan wel of de getoonde trainers ook hetzelfde zijn op alle platforms.
En elke laatste dag van de maand komen alle trainers voorbij, ik meen vanaf 18:00 uur tot 01:00 uur. Als je dan elke keer terug gaat naar het menu en weer naar de managers gaat wordt de lijst vernieuwd, elke keer weer. Dus 31 oktober vanaf 17:00 uur (wintertijd) is de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik lees alvast wat goede berichten omrent de datapack, nieuwe animaties verbeterde dribbel, iemand al geprobeerd?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
LoneRanger schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 18:30:
Ik lees alvast wat goede berichten omrent de datapack, nieuwe animaties verbeterde dribbel, iemand al geprobeerd?
Was tijdens mijn eerste potje ook best positief verrast. Dat veranderde helaas al snel toen de 93 Oblak die ik net gepackt had uit het TOTW 2 gruwelijke fouten maakte die echt nergens op sloegen. Heb er dus weer mijn twijfels over hoor maar het ziet er wel een stukje beter uit allemaal.

Rivaldo overigens uit de gratis Legend zaakwaarnemer, valt weer tegen dus heb namelijk geen CAM nodig haha. Door het packen van Oblak nu trouwens 5 keepers van 90+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ach joh, kreeg Arshavin..nou jippie, hoewel wel een snelle dribbelaar
En als klap op de vuurpijl uit de potw 2x die LB van 80! en Ibra die ik al had..
Nou bedankt hoor

Ik geloof niet dat dit dan toeval is.
Soms zit je in het vakje dat Konami wil dat je niks krijgt

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 22-10-2020 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:26

Barbas

Gallego!

Twijfel of ik 2021 moet halen. Speel met name master league offline. 2019 is de laatste versie die ik heb. 30 euro is een schappelijke prijs maar is het de stap waard vanuit 2019?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Barbas schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:31:
Twijfel of ik 2021 moet halen. Speel met name master league offline. 2019 is de laatste versie die ik heb. 30 euro is een schappelijke prijs maar is het de stap waard vanuit 2019?
Vanaf 2019 wel hoor, vind ik. Vanaf 2020 niet doen. Tenzij je de teams zelf update of het niet erg vind dat ze niet kloppen dan gewoon lekker bij 2019 blijven haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Anoniem: 1455912 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:28:
Ik heb twee veilingen gewonnen en eindelijk een RB binnengehaald. Het is Dumfries geworden. Tijdens zijn eerste twee wedstrijden scoorde hij direct. Beide doelpunten waren een afstandsschot vanuit een corner.
Niet verkeerd he die Dumfries...
Met de gratis Legend zaakwaarnemer kreeg ik cs D. Law. Het zal aan mij liggen, maar ik kende deze Schotse spits niet. Ik heb hem even opgezocht. Hij speelde 1962 - 1973 iets meer dan 300 wedstrijden voor Manchester United en scoorde 171 keer. Bij mij komt hij waarschijnlijk weinig aan spelen toe.
Die had ik vorig jaar. Is een spits die je heel hoog moet zetten, eventueel als counter spits, en dan bal over de laatste linie, dribbelt zo weg
Robben zijn gezicht hebben ze nu ook uit het archief gehaald bij de nieuwe update. Ik zag opeens zijn gezicht bij de opstelling staan.
Mooi, staat beter bij mijn NL team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Mijn gratis legend is Rivaldo geworden. Dit is natuurlijk een geweldenaar geweest in zijn Barca periode, alhoewel hij in mijn 4222 net als 4213 opstelling niet aan spelen toe komt. Hij zal de concurrentie op de bank aan moeten gaan met Zico, Begkamp is wel de absolute #1 op die positie achter de spits.

Wellicht een B team maken met spelers die net te kort komen voor de basis. Ga ik eens over nadenken wie ik daarin kan gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:48

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Barbas schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:31:
Hier ook zo, door de 20% korting toch maar aangeschaft maar val bijna van mijn stoel als ik de stats zie van de spelers van PSV:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KYZxBnnCVC2kflbtc39a-r5CXG0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ptbhjRpqwO3MACzsTGg6hg9l.jpg?f=user_large
Sowieso al apart;
- geen Zahavi (zo’n beetje de eerste transfer)
- Götze er wel bij maar geen foto en een enorm lage rating
- Hendrix veel hoger ingeschat dan Sangaré
- überhaupt maar 1 speler > 80 (Dumfries)

Zo heeft het weinig zin om ML te gaan spelen aangezien ik eerst het hele elftal zou moeten vervangen... Helaas op Xbone dus geen fan-patches voor mij. Heel zuur dit, Konami kennende kan ik het spel nog wel een maand of wat laten liggen (tot de volgende update van ze komt...) als ze dit überhaupt al corrigeren.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Götze is 80 AMF, Mauro staat in de spits en als je die AMF zet is die 76. Sangare is een DMF [77ovr] en Boscagli is 72 RB. Lijkt mij prima want Mauro is toch wel verassend en Götze is/was een groot vraagteken na zij stilstand. Dat laatste geldt ook voor v Ginkel en net als Mauro presteert Teze boven verwachting. Max is mss iets te laag, minimaal zo goed als Dumfries. Zahavi zit er gewoon bij met 80 OVR. Volgens mij best reëel allemaal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yQs9WSBUjqzc5YBFKKmNYtSzy_o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/74OdS7igHf39VvaV2G23PqaR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:42
Tomba schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:39:
[...]

Hier ook zo, door de 20% korting toch maar aangeschaft maar val bijna van mijn stoel als ik de stats zie van de spelers van PSV:
[Afbeelding]
Sowieso al apart;

Zo heeft het weinig zin om ML te gaan spelen aangezien ik eerst het hele elftal zou moeten vervangen... Helaas op Xbone dus geen fan-patches voor mij. Heel zuur dit, Konami kennende kan ik het spel nog wel een maand of wat laten liggen (tot de volgende update van ze komt...) als ze dit überhaupt al corrigeren.
Zet die spelers eerst eens op hun beste positie ivm de rating. 4231 of 433 is eigenlijk logischer met de huidige groep spelers.

Ik wacht op de smoke patch om dan mogelijk met PSV aan de ML te beginnen (op pc). Xbox is wel het slechtste platform om PES op te spelen helaas....

https://www.techpowerup.com/review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

LoneRanger schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:00:
Götze is 80 AMF, Mauro staat in de spits en als je die AMF zet is die 76. Sangare is een DMF [77ovr] en Boscagli is 72 RB. Lijkt mij prima want Mauro is toch wel verassend en Götze is/was een groot vraagteken na zij stilstand. Dat laatste geldt ook voor v Ginkel en net als Mauro presteert Teze boven verwachting. Max is mss iets te laag, minimaal zo goed als Dumfries. Zahavi zit er gewoon bij met 80 OVR. Volgens mij best reëel allemaal.

[Afbeelding]
Nice, dat ziet er een stuk beter uit. Tx! Heb toen ik dit zag mijn Xbox meteen pissig afgezet :p
Zahavi zit er bij mij echt niet bij (zie screenshot) ah tegenwoordig krijg je spelers die buiten de bank vallen niet meer te zien, hij zit er idd bij!
Welk platform speel jij?

[ Voor 5% gewijzigd door Tomba op 24-10-2020 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Kun je ze ook niet trainen dat ze beter worden zoals in Myclub?
Dumfries ,Malen worden dan bijv 90.

Voor de Myclub spelers : vergeet niet de co op online challenge cup te spelen, bij winst levert dat 50000 gp.

Wel lachen dat co op, je moet dan anders spelen en denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-06 14:50
Wel irritant dat bv Klaassen en Gotze geen eigen id hebben, ook niet na laatste update.

Ajax heeft wel een superieure selectie in het spel in de eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Harribo schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:54:
Kun je ze ook niet trainen dat ze beter worden zoals in Myclub?
Dumfries ,Malen worden dan bijv 90.

Voor de Myclub spelers : vergeet niet de co op online challenge cup te spelen, bij winst levert dat 50000 gp.

Wel lachen dat co op, je moet dan anders spelen en denken.
In ML lopen alle oude spelers zoals Bruma en Lammers nog rond terwijl Götze, Sangaré etc ontbreken. Nog maar even PES 2020 spelen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:26

Barbas

Gallego!

Tomba schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:39:
[...]

[Afbeelding]
Sowieso al apart;

Ik had 'm gisteren ook al aangeschaft (zonder korting) maar valt niets tegen als ik eerlijk ben. Grafisch ook weer erg mooi. Spelen is weer wennen en het oogt ook trager tov 2019. Ik vermaak me wel.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Barbas schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 20:19:
[...]

Ik had 'm gisteren ook al aangeschaft (zonder korting) maar valt niets tegen als ik eerlijk ben. Grafisch ook weer erg mooi. Spelen is weer wennen en het oogt ook trager tov 2019. Ik vermaak me wel.
Hij speelt wel lekker, iets soepeler dan 2020 heb ik het idee. Helaas is beginnen aan ML nog geen optie aangezien het team waarmee ik wil spelen totaal niet klopt (zowel inkomende als uitgaande transfers, heel vreemd aangezien het team in Friendly of Versus wél klopt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
@Tomba Je moet eerst de live update doen vanuit PES nadat je het spel hebt gestart en daarna een ML starten dan heb je gewoon de juiste spelers. Je kunt ook nog zelf Boscagli b.v. aanpassen naar CV in edit mode [na de live-update] en dan heb je ook die goed mocht je dat belangrijk vinden.

Oh, ik speel de pc versie vooral vanwege de vele mods, zo heb ik iets van 250 verschillende wedstrijdballen geloof ik puur vanwege de geel-blauwe Nike aerow T90. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Waarom kan je een speler die je al hebt niet nog een keer scouten? Ik dacht ik scout er nog een van om de andere te trainen, maar dat kan dus helemaal niet. Weg GP lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

LoneRanger schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:33:
@Tomba Je moet eerst de live update doen vanuit PES nadat je het spel hebt gestart en daarna een ML starten dan heb je gewoon de juiste spelers.

[...]
Nog bedankt voor deze tip, na een live update onder Edit had ik de juiste spelers.
Raar dat dat zo werkt want in friendly games had ik ze gewoon wel. Das dan denk ik veranderd dit jaar, want kan me niet herinneren dit ooit te hebben hoeven doen (en speel al sinds PES3 :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tis hier aardig stil maar er is met Myclub nu genoeg te beleven.

Ff potje voor die nieuwe league gedaan. Gaat trouwens niet voor rating.
Maar word pas echt interessant qua beloningen als je bij de eerste 50 zit. Mij teveel gedoe.

Trok uit arsenal icon moments Campbell.
Heb nu een compleet arsenal team met 3 icons (!) en Featured Players afgezien van Ozil en Auba.
Dat balt nu wel lekker in matchday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Harribo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:02:
Tis hier aardig stil maar er is met Myclub nu genoeg te beleven.

Ff potje voor die nieuwe league gedaan. Gaat trouwens niet voor rating.
Maar word pas echt interessant qua beloningen als je bij de eerste 50 zit. Mij teveel gedoe.

Trok uit arsenal icon moments Campbell.
Heb nu een compleet arsenal team met 3 icons (!) en Featured Players afgezien van Ozil en Auba.
Dat balt nu wel lekker in matchday.
Wou vandaag nog vragen hoe het met iedereen ging. Maar mijn controller heeft vanmiddag de muur gekust door dit achterlijke spel dus had geen zin meer om het te vragen haha. Ik ben er echt helemaal klaar mee. 8 potten op rij verloren, tegen welke rating maakt niet eens uit, verliezen doe ik ze toch wel. Alles zit mee bij te tegenstander en hoe ze het voor elkaar krijgen een game te maken die 1 seconde later op input reageert, ik weet het niet hoor...

En dan krijg je C. Ronaldo gratis van KONAMI, nou ik heb Messi en Ronaldo en raad eens welke 2 spelers het slechtst presteren van heel mijn selectie, juist, die 2. Wat een pauper spel ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Balen man! Kan ik je nog helpen?
Ik vermoed dat je verkeerd staat met je manager, spelers en tactiek?

Post anders eens je opstelling en manager ?
Kan ik eens misschien mee kijken waar de zwakke punten liggen? Op pc?

Maar soms heb je ook van die dagen dat alles verkeerd gaat... Ai werkt dan ook flink tegen.
Ik heb een rating van 660 en stijgende nu.

*heeft met fifa nog meer controllers gesloopt, overwoog een boksbal naast de pc :)

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 29-10-2020 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Harribo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:35:
Balen man. Kan ik je nog helpen?
Ik vermoed dat je verkeerd staat met je manager, spelers en tactiek?

Post anders eens je opstelling en manager ?
Kan ik eens misschien mee kijken waar de zwakke punten liggen? Op pc?

Maar soms heb je ook van die dagen dat alles verkeerd gaat... Ai werkt dan ook flink tegen.
Ik heb een rating van 660 en stijgende nu.
Hier een rating die ook rond de 660 ligt, op PS4. Ik heb juist afgelopen week een en al Youtube video's zitten bekijken van PESEP over tactieken en managers etc. Vorige week liep het nog lekker, gister en vandaag echt verschrikkelijk. Ik speel ofwel 4-2-2-2 of 4-1-2-3, met beide loopt het niet meer zoals voorheen. Grootste probleem is denk ik het aantal doelpunten dat ik tegen krijg en het scoren 1 op 1 met de keeper, dat gaat me nogal eens slecht af. Het beste is natuurlijk net voor de keeper afleggen of net voor de keeper kappen, finesse shot en goal. Maar heel vaak lukt dat net niet en probeer ik het met een normaal schot, maar die gaan heel vaak naast.

Vandaag ook nog Genesio gekocht die 4-3-1-2 speelt, ook daar lukte het niet mee. Aan Owen ligt het in ieder geval niet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tZ4zu-0Wrm4WOzfPOYu26xzoWss=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pAeidjkgQygEX9YgXqOnpPxn.jpg?f=fotoalbum_large

Daarnaast is ook het wisselen van speler nogal een issue en dan vooral in verdedigend opzicht. Mijn tegenstander kan heel vaak het gehele middenveld oversteken totdat mijn controller eindelijk overschakelt naar mijn CV's waar ik dan pas mee kan instappen.

Al met al komt het er denk ik gewoon op neer dat ik te slecht tegen mijn verlies kan om lang te genieten van een game als dit. Je tegenstander wil namelijk ook winnen, dus kan het zijn dat je verliest, dat vergeet ik volgens mij best vaak en dan ga ik rage-quitten :D Maarja wat me gewoon het meest irriteert is de Lewandowski's, Mbappe's en alle icons/legends die ik tegen krijg die ze van alle hoeken en standen erin schieten. :|

A fin, ik ga toch nog maar wat potjes spelen, zal je zo laten weten hoe die gingen ;)

---

Oja en wat betreft Ronaldo en Messi, ik heb 95 Salah die ik bijvoorbeeld echt veel fijner vind dan te kleine en net te trage Leo Messi en een speler als Owen vind ik ook vele malen fijner dan houterige Ronaldo... Tegen mij zijn het natuurlijk wel altijd die 2 die scoren |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Timoo_FR op 29-10-2020 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Dank!
Mag ik je spelers nog in die formatie?
Elke speler heeft zijn eigen kwaliteiten en looplijnen.

Als ik verlies, kijk ik eerst naar de verdediging. Aanval komt dan later.
Trouwens ik ben een afmaak kneus. Tis maar goed dat ik goede afmakers heb want ik ben kampioen missen.

Verdedigen kan ik wel beter. Waak ervoor die com-verdedigen-knop teveel te gebruiken.
Want daardoor gaan verdedigers ook uit positie lopen waardoor er ruimte komt voor de tegenstander.

Ik gebruik Messi en Ronaldo niet.
Vind Salah ook fijner.
Owen lijkt mij fysiek te zwak?

Die Genesio is geen verkeerde manager geloof ik. Verdedigend compact genoeg.
Ik kies trouwens wel altijd voor een manager met tegenaanval, dat countert beter.

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 29-10-2020 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Timoo_FR schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 19:47:
[...]

Grootste probleem is denk ik het aantal doelpunten dat ik tegen krijg en het scoren 1 op 1 met de keeper, dat gaat me nogal eens slecht af. Het beste is natuurlijk net voor de keeper afleggen of net voor de keeper kappen, finesse shot en goal. Maar heel vaak lukt dat net niet en probeer ik het met een normaal schot, maar die gaan heel vaak naast.
Als je zelf alleen op de keeper afloopt en je hebt genoeg ruimte, leg de bal voor je spits zijn dominante voet, als zijn curve rating laag is, schiet je balkje half tot 3 kwart gewoon vol hard het doel in.
Als je een hoge curl rating hebt dan geplaatst schieten en dan draait ie vaak mooi een hoekje in, iets wat Owen totaal niet heeft, dus het geplaatst schieten eigenlijk alleen maar vertraagd omdat hij weinig tot geen effect kan geven.
Als de keeper uitkomt en naar je toe rent, stift hem over de keeper heen, dat is 9 van de 10x ook gewoon een doelpunt.

Op een of andere manieren kunnen keepers hun handen niet meer gebruiken als ze rennen. Is al een soort van bug sinds 2018 volgens mij.
Paar kleine tips van mij :)

Ik schommel erg met m'n rating, heb de 830 aangetikt, daarna weer gezakt naar 750, nu weer richting 780.

Edit, deze corner tutorial is ook wel aardig YouTube: PES 2021 | BEST CORNER KICK TUTORIAL

Voeg me anders toe via PSN Guustaaf1983, kunnen we een deze dagen eens samen wat proberen. Even wat tips en tricks doornemen, wel met headset, dat gaat dan even wat makkelijker uiteraard.

[ Voor 12% gewijzigd door Engeltje83 op 30-10-2020 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Klopt, Owen schiet ze er met zijn goede been aardig in. Ben eigenlijk sinds gisteren pas begonnen met het opstellen van een team op basis van huidige vorm en dat werkt aardig.

Heb nu bijvoorbeeld een (maar) 86 rated Depay naast Owen staan maar die is A-form dus die presteert bij wijze van spreken net zo goed als een Ronaldo in E-vorm o.i.d. :)

Zie:
YouTube: PES 2020 Player Condition Arrow, A-E and Player Form | myClub

PESEP echt super goede video's overigens, al zijn tutorials van 2020 zijn natuurlijk prima te gebruiken voor 2021.

Net weer even cynisch zitten lachen naar mijn PS4. Wat denk je, ik kom 2-0 voor na 20 minuten, speel m'n tegenstander helemaal dol, game hangt dan ineens vast (doordat hij zijn verbinding verbrak natuurlijk). Natuurlijk krijg ik gewoon geen win toegekend. Ongelooflijk wat een spel... |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Timoo_FR op 30-10-2020 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Timoo_FR schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:41:
Klopt, Owen schiet ze er met zijn goede been aardig in. Ben eigenlijk sinds gisteren pas begonnen met het opstellen van een team op basis van huidige vorm en dat werkt aardig.

Heb nu bijvoorbeeld een (maar) 86 rated Depay naast Owen staan maar die is A-form dus die presteert bij wijze van spreken net zo goed als een Ronaldo in E-vorm o.i.d. :)

Zie:
YouTube: PES 2020 Player Condition Arrow, A-E and Player Form | myClub

PESEP echt super goede video's overigens, al zijn tutorials van 2020 zijn natuurlijk prima te gebruiken voor 2021.

Net weer even cynisch zitten lachen naar mijn PS4. Wat denk je, ik kom 2-0 voor na 20 minuten, speel m'n tegenstander helemaal dol, game hangt dan ineens vast (doordat hij zijn verbinding verbrak natuurlijk). Natuurlijk krijg ik gewoon geen win toegekend. Ongelooflijk wat een spel... |:(
Geen hulp nodig dus begrijp ik? ;)

Sowieso stel ik spelers met E of D vorm niet op, sterker nog, die staan nieteens wissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Engeltje83 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:49:
[...]

Geen hulp nodig dus begrijp ik? ;)

Sowieso stel ik spelers met E of D vorm niet op, sterker nog, die staan nieteens wissel.
Mwa het is gewoon een kwestie van proberen en: "You win some, you lose some" ;)

Zal dit weekend mijn team(s) even delen, nu geen tijd voor helaas.

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Normale Depay, helemaal getraind tot max met een blauwe pijl word 100.
Dat scheelt nog al.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/mqfYVkf/Screenshot-2020-10-30-10-20-36-700-com-Nova-Peshub21.jpg
Uit app peshub, zie ts.
Je kunt klikken op de pijl

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 30-10-2020 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Harribo schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:24:
Normale Depay, helemaal getraind tot max met een blauwe pijl word 100.
Dat scheelt nog al.

[Afbeelding]
Uit app peshub, zie ts.
Je kunt klikken op de pijl
Ja dat is super. Wat ik overigens heel jammer vind aan de game is dat de fun-factor (volgens mij) verdwenen is. Ik probeer nu bijvoorbeeld een team te bouwen met alleen maar Engelse talenten (Foden, Gomez, Nketiah, Rashford etc.) en deze te trainen tot een mooi niveau. Dit team is natuurlijk niet van het niveau waarmee ik normaal speel maar het is wel leuk. Helaas kom ik dan ook gewoon de Van Basten's etc. tegen die er zojuist weer 3 in schoot tegen me. Ik kom echt maar 1x in de 10 potjes een minder team tegen dat niet helemaal vol staat met Icons.

Ik herinner me nog de goede oude tijd op FIFA dat je met een volledig zilver team kon winnen, volgens mij is zoiets (ook in PES) compleet verdwenen, of heb ik het dan helemaal fout? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik snap wat je bedoelt.
Overal top teams, dat vind ik ook wel jammer.
Iedereen wil winnen.

Stel in ieder geval als je geen top team hebt dus de spelers ophalen met de beste pijlen.
Ik heb dus arsenal en Bayern en die selecteer ik dan in matchday zodat mijn hele team blauwe pijlen heeft.

Je kunt bij ranked match wel matchen op teams met minder sterren.

Ik heb trouwens vorig jaar wel potten gewonnen met een deels zilveren Nederlands team tegen top teams. Maar de meeste verloor ik wel geloof ik.
Op een gegeven moment waren mijn spelers moe of, en dat blijft gewoon irritant, zorgt de ai ervoor dat Messi uiteindelijk de bal krijgt om te scoren.

Sowieso, dit jaar, die icon Messi is verschrikkelijk.
Laatste 3 potjes waar ik punten verloor in een reeks was omdat Messi een vrije trap bij de 16 krijgt omgeving om niks om vervolgens dan via een vrije trap erin te mikken. Zo irritant.

[ Voor 41% gewijzigd door Harribo op 30-10-2020 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Harribo schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:55:
Ik snap wat je bedoelt.
Overal top teams, dat vind ik ook wel jammer.
Iedereen wil winnen.

Stel in ieder geval als je geen top team hebt dus de spelers ophalen met de beste pijlen.
Ik heb dus arsenal en Bayern en die selecteer ik dan in matchday zodat mijn hele team blauwe pijlen heeft.

Je kunt bij ranked match wel matchen op teams met minder sterren.
Dat is heel erg jammer ja. Kom nu tegen een team met Mbappe, Lewandowski, 100 Messi, Bergkamp etc. Na 20 minuten 3-0 achter koekkoek. Heb nu een B-beleefdheid gekregen van deze toffe game :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Het enige wat mogelijk is is om de U-2999 teamsterkte cup te spelen maar daar duurt het een kwartier voor ik een tegenstander gevonden heb en van de rewards word je ook niet echt blij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Timoo_FR schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:00:
[...]

Het is gewoon belachelijk. Kom nu tegen een team met Mbappe, Lewandowski, 100 Messi, Bergkamp etc. Na 20 minuten 3-0 achter koekkoek. Heb nu een B-beleefdheid gekregen van deze toffe game :9~
Zo lang je niet een screenshot deelt van je team kan ik je niet helpen.
Verdedigend kan je volgens mij wel beter?
Tuurlijk die top spelers scoren maar 3-0 in 20 minuten? Of speelde je tegen iemand met een rating van 1200+?

Zodra je 1-0 om de oren krijgt, vraag af hoe dat kon gebeuren. Wat ging er mis?
Veel spelers vallen aan op dezelfde manier.

Voorbeeld :
Gisteren had ik een tegenstander die had Mbappe als rva heel hoog staan. Ik had Roberto Carlos op hem maar dat is verdedigend niet de beste lb, ook fysiek niet . Zeker als hij graag op komt. Had hem nog wel laten marken op Mbappe.
2x was Mbappe hem makkelijk met een lange pass voorbij. Dan werd het gevaarlijk.
3e keer zette ik Carlos lager en bij de tactiek op verdedigend, niet mee aanvallen.
Weg was het gevaar. Uiteindelijk met 4-0 gewonnen.
Kan me voorstellen dat als je tegen hem speelt en je grijpt niet in op deze manier, dan ga je flink de boot in.
Lewandowski stond bij hem hoog in de spits namelijk met blauwe pijl. Die kopte er dan wat gegarandeerd in.

Lewandowski in de spits bij de tegenstander, dan zet ik daar tactiek strakke mandekking op.

Speel anders eens tegen Engeltje op de ps4?

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 30-10-2020 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Harribo schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:09:
[...]

Zo lang je niet een screenshot deelt van je team kan ik je niet helpen.
Verdedigend kan je volgens mij wel beter?
Tuurlijk die top spelers scoren maar 3-0 in 20 minuten? Of speelde je tegen iemand met een rating van 1200+?

Zodra je 1-0 om de oren krijgt, vraag af hoe dat kon gebeuren. Wat ging er mis?
Veel spelers vallen aan op dezelfde manier.

Voorbeeld :
Gisteren had ik een tegenstander die had Mbappe als rva heel hoog staan. Ik had Roberto Carlos op hem maar dat is verdedigend niet de beste lb, ook fysiek niet . Zeker als hij graag op komt. Had hem nog wel laten marken op Mbappe.
2x was Mbappe hem makkelijk met een lange pass voorbij. Dan werd het gevaarlijk.
3e keer zette ik Carlos lager en bij de tactiek op verdedigend, niet mee aanvallen.
Weg was het gevaar. Uiteindelijk met 4-0 gewonnen.
Kan me voorstellen dat als je tegen hem speelt en je grijpt niet in op deze manier, dan ga je flink de boot in.
Lewandowski stond bij hem hoog in de spits namelijk met blauwe pijl. Die kopte er dan wat gegarandeerd in.

Lewandowski in de spits bij de tegenstander, dan zet ik daar tactiek strakke mandekking op.

Speel anders eens tegen Engeltje op de ps4?
toon volledige bericht
Ja die tactieken ken ik ook allemaal en voer ik ook vaak uit. Zojuist 5 potjes gespeeld, 5 verloren, waarvan de laatste met 0-6. Ontzettende last van input-lag, alle voelt zo stroperig, verdedigers die draaien als een bulldozer en vervolgens de bal al kwijt zijn voordat ik een pass kan geven. Ik zat vanochtend beneden, gisteren zat ik boven en ging het wel soepel. Ik speel op Wifi omdat ik niet overal de mogelijkheid heb om een kabel te trekken... Ligt dat dan echt aan mijn eigen internet of komt dit door de servers van PES?

Ga nu werken zal ergens dit weekend mijn team(s) delen. :)

En dat spelen tegen Engeltje is een goed idee! Mijn PSN is Timoo_FR ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Timoo_FR schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:19:
[...]

Ja die tactieken ken ik ook allemaal en voer ik ook vaak uit. Zojuist 5 potjes gespeeld, 5 verloren, waarvan de laatste met 0-6. Ontzettende last van input-lag, alle voelt zo stroperig, verdedigers die draaien als een bulldozer en vervolgens de bal al kwijt zijn voordat ik een pass kan geven. Ik zat vanochtend beneden, gisteren zat ik boven en ging het wel soepel. Ik speel op Wifi omdat ik niet overal de mogelijkheid heb om een kabel te trekken... Ligt dat dan echt aan mijn eigen internet of komt dit door de servers van PES?

Ga nu werken zal ergens dit weekend mijn team(s) delen. :)

En dat spelen tegen Engeltje is een goed idee! Mijn PSN is Timoo_FR ;)
Bedraad spelen is altijd stabieler dan Wi-Fi, het signaal is gewoon een stuk constanter. Inputlag heb ik zelf eigenlijk nooit last van maar dat spelers soms de draaias hebben van een Boeing, komt me wel bekend voor.

Ik zal je toevoegen op PSN, spelen we aankomende dagen ergens even een paar wedstrijden tegen elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Dat trage is echt zwaar vervelend.
Heb ik soms ook.
In hoeverre dat ai of verbinding is, vraag ik me dan af.
Zou in elk geval altijd bekabeld spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik heb dat ook zo vaak. Wil ik een bepaalde speler uit een Featured set, pak ik altijd degene die ik niet wil hebben of al heb.
Ik koop ook geen coins meer daarvoor, zonde. Heb trouwens al genoeg topspelers

Nou eerlijk gezegd vind ik dat best wel irritant.
Als ik een wedstrijd had waarin ik niks te zoeken had, kon ik mooi weglopen, nu moet ik de ellende aanzien. Dan maar quitten.

Gelukkig heb ik in tot nu toe nog maar 2 keer gequit in al die maanden

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 31-10-2020 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-06 18:10
Anoniem: 1455912 schreef op zondag 1 november 2020 @ 00:33:
[...]

Ik ben nog nooit in de verleiding om coins te kopen in een spel. Spellen betaal ik gewoon voor de initiële aanschaf en daarmee vind ik het wel prima. Bovendien vind ik dat je bij PES best gemakkelijk coins verdient en goede spelers krijg je soms in je schoot geworpen, zoals bij Ronaldo. Wanneer je lang genoeg wacht, heb je een prima team.
Pes is echt absurd met hoeveel ze weggeven en hoe snel je goede spelers kan krijgen imo. Al helemaal vergeleken met FIFA. Voor mijn gevoel (vorige jaar) was het zelfs te snel. Dat je ergens naar toe kan werken is ook een doel. Het gevoel van progressie was er niet genoeg imo. Iedereen heeft na wat weken al een absurd team met top spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Anoniem: 1455912 schreef op zondag 1 november 2020 @ 00:33:
[...]

Ik ben nog nooit in de verleiding om coins te kopen in een spel. Spellen betaal ik gewoon voor de initiële aanschaf en daarmee vind ik het wel prima. Bovendien vind ik dat je bij PES best gemakkelijk coins verdient en goede spelers krijg je soms in je schoot geworpen, zoals bij Ronaldo. Wanneer je lang genoeg wacht, heb je een prima team.
Nou ik wil graag arsenal, Bayern en Nederlandse spelers. Moet zeggen dat dat nu best goed gaat.
Ik mag dit jaar een tientje en volgend jaar een tientje spenderen van mijzelf.
Ik aas vanwege specifieke spelers ook meer dan op gp, die ik gebruik met scouts.
Als ik trouwens steeds veel nieuwe spelers krijg, ontwikkel ik ook haast niks qua rating en teamgeest, tactiek etc

Het is dit jaar wel jammer dat iedereen snel een top team heeft staan. Van de andere kant kan je je mooi focussen op de ontwikkeling.

Fifa vind ik schandalig, daar krijg je niks.
En die packs bevatten zelden iets goeds. Had een heel jaar sbc gedaan en veel packs, 1 topspeler eruit gehad die veel waard was, maar 1.
Mij veel te commercieel.
En iedereen maar die munten kopen die ook heel duur zijn.
En van iedere speler die een keer een goede actie heeft gehad, hebben ze 4 versies.
Gewoon om al die jeugdige spelers maar worstjes te blijven voorhouden . En de ai er op aanpassen. Spelers afremmen etc.
Vies spel en dat speelt dan iedereen.
Tis echt ongelooflijk en hoop dat ze afgeremd worden door de politiek.

Sorry moest ik ff kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Vanaf vandaag weer nieuwe login bonus voor positie en skilltrainers dacht ik te zien, samen met featured clubs.

- Liverpool
- Man City
- Juventus
- SS Lazio

Hier 300 coins gespendeerd, wilde eigenlijk van Dijk hebben, na 2x liverpool packen zag ik de bui al hangen na Mané en Robertson, dus ik denk dan probeer ik maar de Ligt bij Juve. Die kreeg ik in 1x.
Samen met de PES league, waar ik wel 1 hele wedstrijd gespeeld heb, bovendien nog gelijk ook, 50k GP en 20 trainers van 4000 ontvangen. Deze trainers in de Ligt gestopt en is direct mijn beste verdediger en komt mooi naast Puyol in het centrum te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03 15:36
ik heb pes 2020 een tijdje gespeeld, maar vond bij myclub dat er weinig offline te doen viel.
vs computer matches, maar verder niet veel meer dan dat. Online vind ik af en toe leuk, maar na een tijdje moest ik soms 5min wachten op een tegenstander die uiteindelijk onwijze lagg had.

Nu is mijn vraag is er bij 2021 meer offline te doen in myclub?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Engeltje83 schreef op maandag 2 november 2020 @ 08:43:
Vanaf vandaag weer nieuwe login bonus voor positie en skilltrainers dacht ik te zien, samen met featured clubs.

- Liverpool
- Man City
- Juventus
- SS Lazio

Hier 300 coins gespendeerd, wilde eigenlijk van Dijk hebben, na 2x liverpool packen zag ik de bui al hangen na Mané en Robertson, dus ik denk dan probeer ik maar de Ligt bij Juve. Die kreeg ik in 1x.
Samen met de PES league, waar ik wel 1 hele wedstrijd gespeeld heb, bovendien nog gelijk ook, 50k GP en 20 trainers van 4000 ontvangen. Deze trainers in de Ligt gestopt en is direct mijn beste verdediger en komt mooi naast Puyol in het centrum te staan.
Heb het ook maar weer geprobeerd (verslavend ahum...), allemaal behalve die van Lazio, die was het echt niet waard.

- 2x Salah (terwijl ik al een Salah had uit een POTW, in totaal 4x Salah gehad nu) en Keita. Enige Salah die ik nu nog heb is dus nu 97.
- Ruben Dias, heb ik weinig aan.
- Rabiot, De Ligt en Bonucci. Normale Bonucci had ik ook al in mijn club dus die featured is nu meteen Maxed out, mooie wisselspeler van 93. 8)

Toen dacht ik ik open 1x de Box Draw, pack ik daaruit weer direct De Ligt, dus ook daarvan een trainer gemaakt en mijn featured De Ligt getraind naar nu 93. O-)

Verder komen die PES League rewards wel mooi van pas, moet alleen nog even goed kijken welke spelers het fijnste spelen die ik dus wil gaan trainen (Ansu Fati sowieso, die is momenteel 90 :9 ).

Zal straks even de spelers delen waar ik tussen twijfel, misschien dat jullie me kunnen adviseren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Kon het toch niet laten met zoveel Nederlandse spelers nu.
Had geluk : Wijnaldum en de Ligt.
De ligt meteen de eerste uit Juventus, de rest hoef ik niet, scheelt weer coins.
Verder weeeer Salah en Mane... Volgens mij heeft iedereen die nu wel.

Rummenigge en van Basten, vooral van Basten, wat een spitsen zijn dat zeg!
Echt dodelijker dan Ronaldo en Lewandowski.
daltona schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:17:
Het is hetzelfde als pes 2020 dus denk van niet. Zie dezelfde modi.

[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 02-11-2020 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Harribo schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:36:
Kon het toch niet laten met zoveel Nederlandse spelers nu.
Had geluk : Wijnaldum en de Ligt.
De ligt meteen de eerste uit Juventus, de rest hoef ik niet, scheelt weer coins.
Verder weeeer Salah en Mane... Volgens mij heeft iedereen die nu wel.

Rummenigge en van Basten, vooral van Basten, wat een spitsen zijn dat zeg!
Echt dodelijker dan Ronaldo en Lewandowski.

[...]

Het is hetzelfde als pes 2020 dus denk van niet. Zie dezelfde modi.
Van die 2 die je als laatste noemt word ik echt knetter gek. Die kut mof Rummenigge schiet echt elke bal erin en van Basten kan er idd ook wat van :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 1455912 op 23-03-2021 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Timoo_FR schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:51:
[...]

Van die 2 die je als laatste noemt word ik echt knetter gek. Die kut mof Rummenigge schiet echt elke bal erin en van Basten kan er idd ook wat van :X
Andersom is het natuurlijk ook zo. Als ik Rummenigge tegen krijg, dan ben ik zelf soms ook het bokje.
Toch presteert van Basten bij mij nog beter.
Wel blij dat ik netjes bij die gratis legends scout nog gespaard heb om van Basten te krijgen.

@Anoniem: 1455912 van Dijk heb ik nog nooit gekregen, ook met pes 2020 niet. Toeval?

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 02-11-2020 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
MyClub is zo karig ja. FIFA heeft super veel content. Ze zouden gewoon FIFA moeten kopiëren op dat gebied.

Een soort mix van FUT content + PES gameplay kan al best goed worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hgmaster
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12-03 21:56
daltona schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:17:
ik heb pes 2020 een tijdje gespeeld, maar vond bij myclub dat er weinig offline te doen viel.
vs computer matches, maar verder niet veel meer dan dat. Online vind ik af en toe leuk, maar na een tijdje moest ik soms 5min wachten op een tegenstander die uiteindelijk onwijze lagg had.

Nopes, offline is er nog steeds weinig te doen in myclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03 15:36
Erg jammer weer, inderdaad heb je met fifa dan veel meer te doen.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 1455912 op 23-03-2021 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-07 23:36
Ik wilde Fifa 21 nog eens proberen, maar gaat gauw weer in de verkoop :)
Merken jullie nog wijzigingen in de game-play met de nieuwe PES 2021 ? ik had gelezen dat het alleen roster-update betrof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
DaYwaLkUr schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:20:
Ik wilde Fifa 21 nog eens proberen, maar gaat gauw weer in de verkoop :)
Merken jullie nog wijzigingen in de game-play met de nieuwe PES 2021 ? ik had gelezen dat het alleen roster-update betrof?
Klopt. Het schijnt ook een heel klein beetje veranderd te zijn qua gameplay maar ik merk er weinig van.
IAmNice schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 00:58:
MyClub is zo karig ja. FIFA heeft super veel content. Ze zouden gewoon FIFA moeten kopiëren op dat gebied.

Een soort mix van FUT content + PES gameplay kan al best goed worden.
Ik moet er niet aan denken zo extreem veel extra versies van spelers te hebben. Dan zie je door de bomen het bos niet meer.
Dat heeft natuurlijk niets meer te maken met realisme maar alles met de commerciële bedoelingen van ea.

Merkte bijvoorbeeld met fut dat ik enorm veel tijd ook stak in het hunten naar nieuwe spelers.
Vond dat heel onrustig. Concentreer mij ook liever op het spel zelf.

Vind wel dat er meer uitdagingen mogen zijn. Het is deze week voor mij matchday en nu nog een online challenge cup voor extra exp en dat is het dan ook wel.
De andere wedstrijden waarbij je positie en vaardigheid trainers kunt krijgen, motiveren mij niet echt om te spelen.
Eerder kon je een speler meerdere vaardigheden leren maar die ontwikkeling hebben ze eruit gehaald, waarom Konami, waarom?

[ Voor 58% gewijzigd door Harribo op 03-11-2020 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Harribo schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:21:
[...]

Klopt. Het schijnt ook een heel klein beetje veranderd te zijn qua gameplay maar ik merk er weinig van.

[...]
Het is niet voor niets Pro Evolution Scripting 2021 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Harribo schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:21:
[...]

[...]

Ik moet er niet aan denken zo extreem veel extra versies van spelers te hebben. Dan zie je door de bomen het bos niet meer.
Dat heeft natuurlijk niets meer te maken met realisme maar alles met de commerciële bedoelingen van ea.

Merkte bijvoorbeeld met fut dat ik enorm veel tijd ook stak in het hunten naar nieuwe spelers.
Vond dat heel onrustig. Concentreer mij ook liever op het spel zelf.

Vind wel dat er meer uitdagingen mogen zijn. Het is deze week voor mij matchday en nu nog een online challenge cup voor extra exp en dat is het dan ook wel.
De andere wedstrijden waarbij je positie en vaardigheid trainers kunt krijgen, motiveren mij niet echt om te spelen.
Eerder kon je een speler meerdere vaardigheden leren maar die ontwikkeling hebben ze eruit gehaald, waarom Konami, waarom?
toon volledige bericht
Ja Silver Lounge is blijkbaar best leuk in FIFA heb ik gelezen. In PES heb je niks aan zwakke kaarten, want je wordt overladen met betere kaarten. Geen echte goede tournaments om ermee te spelen.

Ben mee eens dat FUT wel een beetje te ver gaat. Lootboxes zijn ook gewoon enorm shit. Als dat eruit gesloopt wordt met de wetgeving nu en de content erin blijft kan het best prima zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 1455912 op 23-03-2021 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Anoniem: 1455912 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:35:
Gisteren en vandaag ontving vaardigheids- en positietrainers. Ik heb deze nog nooit gebruikt. Hoe kan ik deze nuttig en verstandig gebruiken?
Positie trainers kan je toepassen op spelers om beter te functioneren op een andere dan hun standaard positie. Per speler kan je zien welke positie je kunt verbeteren, dat zijn de groene vlakken.
Vaardigheid trainers kan je maximaal 1 van toepassen op een speler zodat hij er een vaardigheid bij leert.
Heeft hij al een geleerde vaardigheid door jou dan wordt die gewisseld met een andere vaardigheid.

@Timoo_FR weet wat ik nu pas een knap irritante speler vind? Icon Messi.
Niet omdat hij heel goed is maar de scripting zorgt ervoor elke wedstrijd dat hij de bal krijgt en met een simpele knop dan scoort. Gewoon ziek in pes.

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 03-11-2020 20:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
Harribo schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:57:
[...]

Positie trainers kan je toepassen op spelers om beter te functioneren op een andere dan hun standaard positie. Per speler kan je zien welke positie je kunt verbeteren, dat zijn de groene vlakken.
Vaardigheid trainers kan je maximaal 1 van toepassen op een speler zodat hij er een vaardigheid bij leert.
Heeft hij al een geleerde vaardigheid door jou dan wordt die gewisseld met een andere vaardigheid.

@Timoo_FR weet wat ik nu pas een knap irritante speler vind? Icon Messi.
Niet omdat hij heel goed is maar de scripting zorgt ervoor elke wedstrijd dat hij de bal krijgt en met een simpele knop dan scoort. Gewoon ziek in pes.
Haha ik dacht dat ik die hierboven al eens genoemd had. Die is echt ver-schrikkelijk! Je ziet gewoon aan alles dat PES er alles aan heeft gedaan om hem 'de beste' te laten zijn. Die krijgt echt elke bal mee inderdaad en schiet ze van alle hoeken en standen erin. :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Anoniem: 1455912 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 20:35:
Gisteren en vandaag ontving vaardigheids- en positietrainers. Ik heb deze nog nooit gebruikt. Hoe kan ik deze nuttig en verstandig gebruiken?
Vaardigheidstrainers kunnen handig zijn, maar dat is voor iedereen weer verschillend.
Zelf zorg ik dat mijn verdedigers de vaardigheid acrobatisch wegwerken leren, zodat ze hem niet achter koppen, of zelfs in eigen doel ( |:( 8)7 ) bij een voorzet of hoge pass, maar met een omhaal die bal terug naar de middenlijn schieten.
Bij keepers eigenlijk altijd lage punter, omdat de bal dan sneller bij de speler is en bij spitsen gecontroleerde stiftbal, want ja, als de keeper uitkomt, kun je hem er vrij simpel overheen lobben.

@Harribo en @Timoo_FR, die Icon messi is vaak inderdaad randje 16 of zelfs daarbuiten, geplaatst schieten, balkje bijna vol en hij krult zo het doel in. Deze gave hebben wel meerdere spelers gelukkig.
Denk bijvoorbeeld aan Beckham, Nedved, Neymar, Dybala, Iniesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
@Engeltje83 het is niet dat hij makkelijk afmaakt, het is irritant dat de script hem steeds de bal bezorgd. Dat slaat werkelijk nergens op.
Dat ervaar ik alleen bij icon Messi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Harribo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:02:
@Engeltje83 het is niet dat hij makkelijk afmaakt, het is irritant dat de script hem steeds de bal bezorgd. Dat slaat werkelijk nergens op.
Dat ervaar ik alleen bij icon Messi
Ik heb die Messi ook, maar vanuit mijn punt, met alle wedstrijden die ik ook met hem speel, is dit voor mij lang niet altijd het geval, hij verliest soms ballen, of raakt ze kwijt op een manier waarvan je denkt: Hoe dan? Een beetje wat jij ervaart met Bergkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik ervaar elke wedstrijd dat hij de ballen gewoon krijgt van het script. En ben daarin niet de enige.

Wat jij zegt begrijp ik ook wel trouwens. Ik zie dat als hij de bal krijgt en geen ruimte heeft om naar binnen te dribbelen, hij de bal kwijt raakt. Aan de bal verder van het doel is hij niet zo goed. Salah bijv beter daarin.

Ik zie dat hij ballen in de schoot geworpen krijgt vlakbij het doel. Zet hem eens een stuk hoger?

Bergkamp prima speler alleen snelheid zonder bal wat te traag.
De reden dat ik een keer over hem klaagde had niets met hem te maken, maar met de ai.
Hij heeft nl strak balbezit en controle 99, toen vond ik het bijzonder dat hij gewoon geen bal normaal kon aannemen zonder een tegenstander in de buurt.

Ander iets,een prangende vraag:
Je kunt met matchday 10000 gp krijgen als je de finale bekijkt. En 15000 als jouw kant die wint.
Nu heb ik gisteren mee gedaan met alle 3 de matchday wedstrijden (dus Lazio vs juve, city vs Liverpool, uit vs thuis).
Alle 3 een wedstrijd gespeeld.
Toch kreeg ik bij het kijken van die 3 finales slechts 3x10000 en 1x15000 terwijl mijn kant elke finale won.
Zou dan denken 3x10000 en 3x15000?

[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 04-11-2020 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Harribo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:35:

Ander iets,een prangende vraag:
Je kunt met matchday 10000 gp krijgen als je de finale bekijkt. En 15000 als jouw kant die wint.
Nu heb ik gisteren mee gedaan met alle 3 de matchday wedstrijden (dus Lazio vs juve, city vs Liverpool, uit vs thuis).
Alle 3 een wedstrijd gespeeld.
Toch kreeg ik bij het kijken van die 3 finales slechts 3x10000 en 1x15000 terwijl mijn kant elke finale won.
Zou dan denken 3x10000 en 3x15000?
Dat zou je denken ja, maar ach, wat heb je tegenwoordig met pes nog aan GP? alleen contracten verlengen, box pack gebruikt volgens mij bijna niemand meer totdat er legends in komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Engeltje83 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:21:
[...]

Dat zou je denken ja, maar ach, wat heb je tegenwoordig met pes nog aan GP? alleen contracten verlengen, box pack gebruikt volgens mij bijna niemand meer totdat er legends in komen.
Uh... Halen wie je wilt halen bijvoorbeeld met scouts? Ik wil graag Frenkie de Jong

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Harribo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:53:
[...]

Uh... Halen wie je wilt halen bijvoorbeeld met scouts? Ik wil graag Frenkie de Jong
Ja, die was ik even vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Btw... Om mijn eigen vraag te beantwoorden...
Je moet minimaal 1500 punten hebben bij matchday voor extra finale rewards las ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Heeft iemand Haaland toevallig? Ik kwam net deze tegen op reddit, man, wat een beest word dat!
5* Norway en 5* Offensive Awareness en hij is 100% scout combo.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/u3xz8q6j6ix51.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ziet er leuk uit, maar wel een paar minpunten (balans, pass) dus hoe dat dan gaat uitpakken is afwachten.

Toch maar gp sparen dan? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 06-11-2020 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Harribo schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:52:
Ziet er leuk uit, maar wel een paar minpunten (balans, pass) dus hoe dat dan gaat uitpakken is afwachten.

Toch maar gp sparen dan? ;)
Ja, denk het wel hoor. Als spits vind ik passen minder belangrijk. Als targetman kan het handig zijn.
Ik ben benieuwd hoe zijn 99 fysiek dan in verhouding staat met balans, maargoed. Even sparen, dit word wel een leuk target om toe te voegen.

Ik ga ook proberen om een team te maken zonder de Messi's en Ronaldo's van deze wereld. Iedereen heeft al die topspelers al, je speelt bijna altijd tegen dezelfde teams. Daar zou Haaland wel een leuke toevoeging voor kunnen zijn, al zou hij, alleen als hij bijna maxed is, ook niet misstaan in de basis.

In de punt van de aanval staat bij mij nu de featured Lukaku, maar die mist af en toe kansen waarvan je denkt: Dit kan echt niet. Vanwege zijn fysiek is ie een perfect aanspeelpunt en daardoor heeft ie al vele assists mogen geven, maar meer hoef ik er blijkbaar nog niet echt van te verwachten, dus wellicht dat Haaland op max, Lukaku uit de basis gaat spelen.

En het is nog even kijken wanneer ik nou die wedstrijden tegen @Timoo_FR kan gaan spelen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Engeltje83 op 06-11-2020 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
Engeltje83 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:03:
[...]

Ja, denk het wel hoor. Als spits vind ik passen minder belangrijk. Als targetman kan het handig zijn.
Ik ben benieuwd hoe zijn 99 fysiek dan in verhouding staat met balans, maargoed. Even sparen, dit word wel een leuk target om toe te voegen.

Ik ga ook proberen om een team te maken zonder de Messi's en Ronaldo's van deze wereld. Iedereen heeft al die topspelers al, je speelt bijna altijd tegen dezelfde teams. Daar zou Haaland wel een leuke toevoeging voor kunnen zijn, al zou hij, alleen als hij bijna maxed is, ook niet misstaan in de basis.

In de punt van de aanval staat bij mij nu de featured Lukaku, maar die mist af en toe kansen waarvan je denkt: Dit kan echt niet. Vanwege zijn fysiek is ie een perfect aanspeelpunt en daardoor heeft ie al vele assists mogen geven, maar meer hoef ik er blijkbaar nog niet echt van te verwachten, dus wellicht dat Haaland op max, Lukaku uit de basis gaat spelen.

En het is nog even kijken wanneer ik nou die wedstrijden tegen @Timoo_FR kan gaan spelen ;)
toon volledige bericht
Laten we volgende week iets afspreken om wat potjes te spelen. Moet eerlijk zeggen dat ik PES deze week maar 1x heb opgestart, puur omdat ik het spel tot het weekend gruwelijk saai vindt, geen cups, geen uitdaging niks. Het enige wat je kan doen is pakketjes openen en dat kost me alleen maar geld haha. Ik ben overigens ook bezig een team te bouwen zonder Messi, Ronaldo etc. etc. Jammere is daarbij dat, zoals ik al eerder mijn beklag over heb gedaan, je alsnog tegen teams vol icons komt, dus je maakt eigenlijk weinig kans behalve als je heel slim speelt.

Je hoort van me! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Engeltje83 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:03:
[...]
Dat vind ik ook. Trouwens rating zegt niet alles.
Er zitten nog wel wat onbekende parels tussen.
In de punt van de aanval staat bij mij nu de featured Lukaku, maar die mist af en toe kansen waarvan je denkt: Dit kan echt niet.
Voor mij dus van Basten en Rummenigge.
Featured Ibrahimovic is ook wel fijn.
Die maken gegarandeerd af.

Van Basten en Ibra wel spelers die ik op de count zet om voorin te blijven. Daar moeten ze de bal ook krijgen
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste