Heb je al geprobeerd om de files te repairen via battle.net? Ik had hier ook een probleem mee maar game files repairen heeft het voor me gefixed.petervandamned schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:12:
Misschien stomme vraag. Bij mijn RTX 3090 kreeg ik dit spel. Nu ben ik eigenlijk meer van racen maar op mijn gewone machine ipv de race simulatoren, heb ik het geïnstalleerd. Had al accounts omdat ze bij Nvidia vaker van deze serie weg gaven bij aanschaf van nieuwe GPU. Echter spel kan geen verbinding maken met server. Google is je beste vriend en een guide gevolgd en alles zou nu goed moeten staan. Helaas werkt het nog steeds niet.
We zijn ook in afwachting van de 2de 3090 en dan kunnen we met zijn 2 tegelijk spelen zoals we met race games doen.
Iemand een linkje naar de werkende oplossing aub? hartelijk dank
Jullie ook wel eens de bug gehad dat je scherm als het spel begint ineens wazig is? Xp meldingen blijven dan ook in beeld staan
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Leuk aangemeld. Maar kan je ook de activision is posten van bookashades. Kan op Xbox niet op PSN toevoegenB!g Boss schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:46:
Voor de geïnteresseerden, nu zaterdag private event warzone via 9 lives(dus we spelen allemaal in dezelfde lobby tegen elkaar). Battle royale mini trios. Tot 78 spelers, max 26 teams dus. Vorige week al een event gedaan, dat was met 80 spelers. Een gewone battle royale. Maar als we rond dat aantal zitten, kunnen we beste mini royale doen, gaat snellers vooruit, is plezanter. Dus voor degene die interesse hebben:
https://www.9lives.be/for...-2-26-a.html#post22731741
Ik zal deze morgen toevoegen in de beginpost van de tread 😉stijn1309 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:43:
[...]
Leuk aangemeld. Maar kan je ook de activision is posten van bookashades. Kan op Xbox niet op PSN toevoegen
Helaas weer disconnected from serverPotter schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:15:
[...]
Heb je al geprobeerd om de files te repairen via battle.net? Ik had hier ook een probleem mee maar game files repairen heeft het voor me gefixed.
Dan denk ik helaas dat je enigste optie costumer support is. succes!petervandamned schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:10:
[...]
Helaas weer disconnected from server
Prestige 1 is binnen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
M79 Longshots... Hoe registreert hij dat? 200 meter? Bijna niet te doen, ook al een camo challange wat ten opzichte van MW gewoon zeer slecht is. De meeste hebben ook nog een perk dat je ze in HC nog 2x moet raken ook.. Lachertje die grenade launcher.
Ik ben inmiddels Prestige 2 level 68
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja 1 keer gelukkig maar, na een keer doodgaan was het normaalRawChild schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:47:
Jullie ook wel eens de bug gehad dat je scherm als het spel begint ineens wazig is? Xp meldingen blijven dan ook in beeld staan
Heb ook nog een leven.
Just kidding.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Iemand anders hier diet COD op de PS5 speelt? Ik heb af en toe last van flinke framedrops, merk het vooral op Nuketown.
Lol ik moet al blij zijn als ik 2 uur per dag tijd heb om te gamen
Ja ik heb ook! Sims 4 was laatst in de PS+ 🤣
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Jep, hier ook last van op PS5. Zal nog wel gepatched worden.Batiatus schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:00:
Iemand anders hier diet COD op de PS5 speelt? Ik heb af en toe last van flinke framedrops, merk het vooral op Nuketown.
Batiatus schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:00:
Heb je toevallig je Fov op max staan? Hoe hoger, des te meer kans op framedrops.Alexknl schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:22:
[...]
Jep, hier ook last van op PS5. Zal nog wel gepatched worden.
Ik heb de fov op 120, gaat best prima op de PS4og. Het vertekend alleen nogal aan de zijkanten maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend.
Nope, staat op 100. 120 geeft voor mij een te vertekend beeld.baronruud schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:00:
[...]
[...]
Heb je toevallig je Fov op max staan? Hoe hoger, des te meer kans op framedrops.
nee, volgens mij 80 of 90, speelde eerst op een 27 inch monitor en daarop vond ik een hoge FOV niet echt lekker spelen.baronruud schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:00:
[...]
[...]
Heb je toevallig je Fov op max staan? Hoe hoger, des te meer kans op framedrops.
ik zit op prestige 1 lvl 21 nu..
wapens levelen is wel echt een ramp zeg... welke load outs gebruiken jullie?
heb AK max level en voor de rest wissel ik wat tussen AUG, SMG's en XM4
wapens levelen is wel echt een ramp zeg... welke load outs gebruiken jullie?
heb AK max level en voor de rest wissel ik wat tussen AUG, SMG's en XM4
Ik heb inmiddels de XM4, AK en Krig6 max level en goud. Speel vrijwel uitsluitend zombies en ik kom solo inmiddels op level 35 (of 36 als ik niet ergens achter blijf haken). Nu met de QBZ-83 bezig.
Systematisch de wapens doorlopen en alle camo's unlocken. Dat zal met de reguliere wapens nog wel gaan, maar met de pistolen en launchers wordt dat nog een hele klus. Weet ook niet of ik dat ga doen, net als de sniper rifles. Die zijn in zombies nogal waardeloos omdat ze zo vreselijk langzaam schieten. En LMG's herladen enorm traag, maar die hebben dan wel weer grote magazijnen.
Systematisch de wapens doorlopen en alle camo's unlocken. Dat zal met de reguliere wapens nog wel gaan, maar met de pistolen en launchers wordt dat nog een hele klus. Weet ook niet of ik dat ga doen, net als de sniper rifles. Die zijn in zombies nogal waardeloos omdat ze zo vreselijk langzaam schieten. En LMG's herladen enorm traag, maar die hebben dan wel weer grote magazijnen.
Zijn de crashes en freezes inmiddels al gefixt op de series x?
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Waar ergens kun je de release notes vinden van updates en of er überhaupt een update is geweest?Potter schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:10:
[...]
Dit heeft te maken met je season level en je werkelijke level.
Op de een of andere manier is er een visual bug waardoor je rechtsboven je season level ziet staan en in de after action report zie je een veel hogere level staan.
Dit komt zeer waarschijnlijk omdat je automatisch prestiged en de game denkt dat je weer tot level 55 moet gaan, terwijl je in theorie maar tot level 50 moet gaan, aangezien ze een nieuw prestige systeem toe hebben gevoegd:
https://www.callofduty.co...evels%20along%20the%20way.
Natuurlijk duurt tot level 55 veel langer dan level 50 maar de exp waardes zijn hetzelfde. activision heeft dit gecompenseerd door de xp die je nodigt hebt voor het volgende level te vergroten. daardoor balanceerd het systeem zich weer.
Alleen de after action report laat nu dus een hogere level zien omdat het denkt dat je tot level 55 moet gaan, terwijl je in theorie maar tot level 50 hoeft te gaan. activision heeft zelf toegegeven dat dit een visual glitch is en zegt het volgende erover:
[...]
Dus nergens om je zorgen over te maken. Is gewoon een visual bug waardoor het lijkt dat je sneller levelt dan dat je eigenlijk doet
pfoe.. vorige Black ops heb ik dark matter gehaald.. ga dat zeker niet nog een keer doen..Vrijdag schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:19:
Ik heb inmiddels de XM4, AK en Krig6 max level en goud. Speel vrijwel uitsluitend zombies en ik kom solo inmiddels op level 35 (of 36 als ik niet ergens achter blijf haken). Nu met de QBZ-83 bezig.
rocket launchers en mes is ook verschrikkelijk.
ik speel geen Zombies, gaat levelen daar sneller?
Het staat altijd in het startscherm van battle.net vlak voordat je de game opstart.JeroenD92 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:26:
[...]
Waar ergens kun je de release notes vinden van updates en of er überhaupt een update is geweest?
En op de officiële treyarch site: https://www.treyarch.com/game-intel/
Het valt volgensmij wel mee.VuurVlieg12 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:37:
[...]
pfoe.. vorige Black ops heb ik dark matter gehaald.. ga dat zeker niet nog een keer doen..
Je levelt misschien ietsjes sneller. Ik level ongeveer 3 levels per potje(wave 25-30, dan ben ik er flauw van
Ik weet niet of het in zombies heel veel sneller gaat, maar dat is vrijwel alles wat ik speel. Op een sporadisch potje HC online na dan. Voor mijn gevoel gaat het daarom veel sneller, zeker met de dubbel XP nu. Het is in elk geval wel makkelijker, omdat je niet afhankelijk bent van de skill (of gebrek daarvan) van de tegenstander. Ze komen toch wel op je aflopenVuurVlieg12 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:37:
[...]
pfoe.. vorige Black ops heb ik dark matter gehaald.. ga dat zeker niet nog een keer doen..
Als je trouwens eens een beetje wil vergelijken tussen de wapens dan is dit wel een handige site daarvoor:
https://www.gamesatlas.co...ld-war-weapons-comparison
[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 26-11-2020 18:11 ]
Ja vrij veel. Als je op start drukt en terug is het al weg, dus het is niet echt een probleem. Volgens mij heeft het te maken met het xpboosterscherm dat je op kan roepen tijdens het laadscherm. Ik zat hier eerst altijd mee te spelen tijdens het laden, open dicht open dicht etc. sinds ik daar mee gestopt ben heb ik het nog niet gehad.RawChild schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:47:
Nuketown heeft me verpest.. als ik nu een normaal potje doe, is het geen weinig aan, maps voelen gigantisch

[ Voor 9% gewijzigd door Vuvuzela op 27-11-2020 00:02 ]
I served in a company of heroes.
gisteren eerste potjes nuketown gespeeld, 2x zat ik in een team die zwaar afgemaakt werd, was geen pretje dus...
Wat me ook opvalt is dat iedereen daar met die burst wapens speelt (aug en mx16 volgens mij) die dingen zijn bizar sterk.
Wat me ook opvalt is dat iedereen daar met die burst wapens speelt (aug en mx16 volgens mij) die dingen zijn bizar sterk.
Op de series X had ik flinke framedrops de afgelopen dagen. Heb in de video settings ray tracing uitgezet en alles werkt weer prima 👍
klasse zeg! petje af.Timbox88 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:02:
Prima potje FFA net! Man man, genieten hoor! Wat een reeks haha! Meteen een mooie banner voor 15+ kills gehaald! [Afbeelding]
zelf 1x 15 kills gehaald. ben al blij met bloodthirsty
speel zelf wel alleen maar core Nuketown, Domination of Hardpoint.
Waarom wordt kd alleen in app weergegeven en is ingame alleen eliminations/death terug te vinden
Cold War speelt lekkerder weg, leuke maps en uitdaging ivm prestige. Enige nadeel is de Camo grind (Dark Matter) dat is in dit spel voor sommige wapens écht niet te doen, of het is wel te doen maar het haalt echt je plezier weg met het spelen. Dit vond ik in Modern Warfare toch echt beter (Heb daar ook Damascus gehaald). Ik denk dat ik het hier bij de AR en SMG hou, en heel misschien de pistols erbij.
Ben ik wel mee eens indd, al vind ik de smg's point blanc kills echt bizar vervelend, snap het nut niet echt hiervan.Smit260 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:11:
Cold War speelt lekkerder weg, leuke maps en uitdaging ivm prestige. Enige nadeel is de Camo grind (Dark Matter) dat is in dit spel voor sommige wapens écht niet te doen, of het is wel te doen maar het haalt echt je plezier weg met het spelen. Dit vond ik in Modern Warfare toch echt beter (Heb daar ook Damascus gehaald). Ik denk dat ik het hier bij de AR en SMG hou, en heel misschien de pistols erbij.
Hipfire en rushen in Nuketown, staan er vaak wat mensjes voor je, zijn die pointblank kills zo binnen denk ik.donvalentino schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:12:
[...]
Ben ik wel mee eens indd, al vind ik de smg's point blanc kills echt bizar vervelend, snap het nut niet echt hiervan.
Hoe zit dat met het kd systeem eigenlijk?
Vaak krijg ik een kill(eliminatie) als iemand anders de laatste kogels gaf. Krijgen we dan beiden een kill opgeteld lijkt het wel
Vaak krijg ik een kill(eliminatie) als iemand anders de laatste kogels gaf. Krijgen we dan beiden een kill opgeteld lijkt het wel
ja klopt, je krijgt de kill maar wel minder punten voor je scorestreaks.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:25:
Hoe zit dat met het kd systeem eigenlijk?
Haha moet eerlijk zeggen: dit heb ik normaal ook nooit hoor. Alles viel ineens samen!VuurVlieg12 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:41:
[...]
klasse zeg! petje af.
zelf 1x 15 kills gehaald. ben al blij met bloodthirsty![]()
speel zelf wel alleen maar core Nuketown, Domination of Hardpoint.
Wat is bloodthirsty ook alweer: voor wat krijg je die?
Ja maar het is echt een heel vaag systeem want je krijgt de kill wel, maar niet als punt in je score (dus bij FFA telt 'ie bijvoorbeeld niet mee voor de 30 punten die je nodig hebt om een potje te winnen). En in de klassementen worden ze ook niet als kill meegeteld. Echt supervaag en nutteloos systeem...VuurVlieg12 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:26:
[...]
ja klopt, je krijgt de kill maar wel minder punten voor je scorestreaks.
15 kills maken zonder zelf dood te gaan. Ik had 'm laatst ook gehaald, maar dat was echt puur toevalTimbox88 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:02:
[...]
Haha moet eerlijk zeggen: dit heb ik normaal ook nooit hoor. Alles viel ineens samen!
Wel had ik gisteren een Dark Ops gehaald, "Megakiller", 6 rapid kills. Wel raar dat ik dan niet Frenzy killer heb gekregen, dat is namelijk 5 rapid kills.
Weet iemand hoe het zit met prestige ? Ik ben nu level 49, word je bij level 55 automatisch prestige? En word je level dan weer op 1 gezet of loopt dat gewoon door?
Verwijderd
/f/image/hsRiuoMqqSYhqf32UYZncO1i.png?f=fotoalbum_large)
Ik ben nu eindelijk Prestige 2 geworden en ik ga het nu minder grinden. Ik speel al Call of Duty sinds deel 4 en het wordt wel meer van hetzelfde. Cold War ziet er hier op de PC wel goed uit in 1440p. De looks en de feel van Cold War was in het begin wel even wennen.
@tukkerterror90 Prestige gaat vanzelf.
NoobVerwijderd schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:30:
Ik speel al Call of Duty sinds deel 4.
/f/image/2osqB2smIPwvTW3uF3bG1iQx.png?f=fotoalbum_large)
Niet op de foto:
MW remastered (is bij de Legacy Edition van Infinite Warfare) MW campaign PSPlus, BLOPS 4 PSPlus, MW2019 en Cold War. Want die heb ik digitaal. En ja, ik heb in totaal MW 4x ja
Verwijderd
@Vrijdag
Jij bent de expert zoals ik de afgelopen jaren heb opgemerkt. Ik begon met spelen in 2007 in COD 4 MW op de Xbox 360 en ben tot nu toe daarmee doorgegaan.
Jij bent de expert zoals ik de afgelopen jaren heb opgemerkt. Ik begon met spelen in 2007 in COD 4 MW op de Xbox 360 en ben tot nu toe daarmee doorgegaan.
United OffensiveVrijdag schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:39:
[...]
Noob
[Afbeelding]
Niet op de foto:
MW remastered (is bij de Legacy Edition van Infinite Warfare) MW campaign PSPlus, BLOPS 4 PSPlus, MW2019 en Cold War. Want die heb ik digitaal. En ja, ik heb in totaal MW 4x ja
24/7 Happy pinguins Foy en Harbor Rifle only
Nice! Ik heb ze ook allemaal sinds cod2 , maar er zaten echte toppers tussen en flinke floppers. Op moment vermaak ik me prima met Cold war, meer dan MW. Ook een hele verademing van een day1 PS4 naar een day1 PS5.Vrijdag schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:39:
[...]
Noob
[Afbeelding]
Niet op de foto:
Wat een buggy spel zeg...
Al 3x gecrasht...
En dan ook nog zombies uitbrengen zonder werkende co-op?😑
Al 3x gecrasht...
En dan ook nog zombies uitbrengen zonder werkende co-op?😑
[ Voor 4% gewijzigd door timetje100 op 27-11-2020 20:55 ]
Haha, nou expert ben ik niet echt hoor, maar ik vind het altijd wel lekker wegknallenVerwijderd schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 19:05:
@Vrijdag
Bloodthirsty is 5 kills zonder dood te gaan.Timbox88 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:02:
[...]
Haha moet eerlijk zeggen: dit heb ik normaal ook nooit hoor. Alles viel ineens samen!
Er wordt ergens vermeld dat bloodthirsty 15 is (als je dat zo interpreteert), maar 15 kills is ruthless.
Xbox Live: Springbok NL
Kun je eigenlijk ergens een overzicht van al die 'challenges' zien? (Liefst niet in-game)Springbokkie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 21:08:
[...]
Bloodthirsty is 5 kills zonder dood te gaan.
Er wordt ergens vermeld dat bloodthirsty 15 is (als je dat zo interpreteert), maar 15 kills is ruthless.
SBMM werkt in elk geval heel goed. Ik word al de hele avond tegenover tegenstanders gezet die zowat godlike aim hebben. Wel goed dat ze het die steengoede spelers niet te moeilijk maken, anders lopen ze weg van het spel
Ik kan die optie niet vinden, maar hier speelt het op de Series X echt belabberd de laatste week, framedrops zo hard dat het beeld af en toe hangt. Lijkt wel combinatie van lag en framedrops ofzo.mobygo76 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:54:
Op de series X had ik flinke framedrops de afgelopen dagen. Heb in de video settings ray tracing uitgezet en alles werkt weer prima 👍
Dit blijft enigszins zo. Ik weet niet exact hoe het systeem bij cod werkt, zit er een soort van puntentelling achter oid? (Vergelijkbaar met CSGO?) dan zou het willen zeggen dat het tijd nodig heeft om te balanceren..Vrijdag schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 22:50:
SBMM werkt in elk geval heel goed. Ik word al de hele avond tegenover tegenstanders gezet die zowat godlike aim hebben. Wel goed dat ze het die steengoede spelers niet te moeilijk maken, anders lopen ze weg van het spel
je moet 55 nog vol maken zo gezegd en daarna word je weer 1 ja, alleen heb je wel hoeveelheid xp nodig van 56, gaat dus minder snel.tukkerterror90 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:48:
Weet iemand hoe het zit met prestige ? Ik ben nu level 49, word je bij level 55 automatisch prestige? En word je level dan weer op 1 gezet of loopt dat gewoon door?
5 kills, maaarrr.. gisteren 18 gehaaldTimbox88 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:02:
[...]
Netjes man! Tof!VuurVlieg12 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 10:27:
[...]
je moet 55 nog vol maken zo gezegd en daarna word je weer 1 ja, alleen heb je wel hoeveelheid xp nodig van 56, gaat dus minder snel.
[...]
5 kills, maaarrr.. gisteren 18 gehaaldlekker gevoel wel hoor..
Als je in Prestige gaat, hou je dan wel al je weapons levels en challenges etc? Wat is btw het max level voor een wapen?
En hoe kan het dat ik spelers met level 100 zie? Gaan zij gewoon niet in prestige ofzo?
Vroeg ik mij ook al af zie gewoon mensen met level 100 in een lobbyTimbox88 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 10:58:
[...]
Netjes man! Tof!
Als je in Prestige gaat, hou je dan wel al je weapons levels en challenges etc? Wat is btw het max level voor een wapen?
En hoe kan het dat ik spelers met level 100 zie? Gaan zij gewoon niet in prestige ofzo?
Ja ik heb echt geen flauw idee. Ik zat gisteravond echt alleen maar in teams met kneusjes (mezelf meegerekendJeroenD92 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 10:11:
[...]
Dit blijft enigszins zo. Ik weet niet exact hoe het systeem bij cod werkt, zit er een soort van puntentelling achter oid? (Vergelijkbaar met CSGO?) dan zou het willen zeggen dat het tijd nodig heeft om te balanceren..
Even vooropgesteld dat ik het heus niet erg vind als de tegenstander soms gewoon goed is. Dan moet ik gewoon beter mijn best doen. Ik ben zelf ook niet een sterspeler, alleen speel ik gewoon veel waardoor ik inmiddels een vrij hoog level heb.
Het is gewoon vervelend dat je potje achter potje steeds tegen véél betere tegenstanders wordt gezet. Ik heb werkelijk geen flauw idee wat de algoritmes zijn. Maar het doet me enigszins terug verlangen naar vroegâh, ten tijde van de eerste CoD's, UT, CS, Quake etc. Toen werd je gematcht op basis van ping en geografie. Nu wordt er een geheimzinnige Activision formule op los gelaten.
je word eerst level 55, dan kom je in prestige.
vervolgens rank je elke 50 levels weer een prestige omhoog.
edit: ja wapens en andere voortgang hou je wel!
vervolgens rank je elke 50 levels weer een prestige omhoog.
edit: ja wapens en andere voortgang hou je wel!
:strip_exif()/f/image/vFPsOOoK9R5G4jxVANbLqvkj.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door VuurVlieg12 op 28-11-2020 13:30 ]
Ik heb nu al paar keer gehad in multiplayer nuketown. Dat de kleuren heel wazig zijn en dat elke kill in beeld blijft staan. Dus +50 en dan steeds meer eronder 😕 heel vaag. Meer mensen hier last van?
En gister geen geluid meer van de game maar iemands zijn geluid van ze headset en niks anders. Hoorde hem gewoon ademen en hij had onwijze schijt muziek op 😂
Speel trouwens alleen maar nuketown. Vind echt heel vet. Lekker veel chaos en aktie. Af en toe probeer ik wat anders maar meestal na 1 potje meteen weer terug.
En gister geen geluid meer van de game maar iemands zijn geluid van ze headset en niks anders. Hoorde hem gewoon ademen en hij had onwijze schijt muziek op 😂
Speel trouwens alleen maar nuketown. Vind echt heel vet. Lekker veel chaos en aktie. Af en toe probeer ik wat anders maar meestal na 1 potje meteen weer terug.
Bedankt voor de tip! Het spel is, online vooral, een stuk beter te spelen numobygo76 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:54:
Snap soms die score telling toch niet helemaal.
-Hardpoint houden levert praktisch niks op imo qua score
- Bij domination zie ik mensen met een hogere score. Met minder caps, kills en deaths?
-Hardpoint houden levert praktisch niks op imo qua score
- Bij domination zie ik mensen met een hogere score. Met minder caps, kills en deaths?
In december komt er meer, dan kan je die keys ook ergens voor gaan gebruiken. Ik vermoed dat ze met een soort lootboxen komen, maar dat weet ik niet zeker omdat daar natuurlijk nogal wat juridische haken en ogen aan zitten.
Zou ook kunnen dat het verschillende operator skins zijn en andere cosmetische dingen. Nu kan je wel kiezen om je operator aan te passen, maar dan zie je alleen maar een paar lege vlakjes namelijk.
Ik hoop trouwens wel dat je per seizoen meer kan prestigen dan slechts drie levels. Nu is het ook dubbel XP, maar slechts drie is toch wel karig. Ben net zelf lvl 100 prestige 3 geworden en zie ook een hoop anderen die hetzelfde level hebben.
Geruchten, leaks en dingen die zouden kunnen komen in de toekomst, zie hier: https://www.gfinityesport...0-ps4-xbox-one-pc-ps4-ps5
Oh, en heeft er iemand misschien tips voor een loadout voor de FFAR1 waarbij de recoil níet als een klaptosti als een idioot omhoog trekt? Zelfs korte salvo's schiet ie meteen omhoog, echt nauwelijks te controleren, zelfs met vertical recoil control attachments er op
Zou ook kunnen dat het verschillende operator skins zijn en andere cosmetische dingen. Nu kan je wel kiezen om je operator aan te passen, maar dan zie je alleen maar een paar lege vlakjes namelijk.
Ik hoop trouwens wel dat je per seizoen meer kan prestigen dan slechts drie levels. Nu is het ook dubbel XP, maar slechts drie is toch wel karig. Ben net zelf lvl 100 prestige 3 geworden en zie ook een hoop anderen die hetzelfde level hebben.
Geruchten, leaks en dingen die zouden kunnen komen in de toekomst, zie hier: https://www.gfinityesport...0-ps4-xbox-one-pc-ps4-ps5
Oh, en heeft er iemand misschien tips voor een loadout voor de FFAR1 waarbij de recoil níet als een klaptosti als een idioot omhoog trekt? Zelfs korte salvo's schiet ie meteen omhoog, echt nauwelijks te controleren, zelfs met vertical recoil control attachments er op

[ Voor 49% gewijzigd door Vrijdag op 28-11-2020 23:33 ]
Me missie voor dit weekend zit erop , net prestige level 2 geworden volgende week op naar de 3.....
Carpe scrotum
same here.. met echt een super wapen... de Stonerfoxtrot81 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:34:
Me missie voor dit weekend zit erop , net prestige level 2 geworden volgende week op naar de 3.....
een LMG... met de juiste attechments is dat ding echt heerlijk. super accuraat.
wat betreft de prestige keys: wat ik begrijp komen die elke 50 levels nadat je prestige bent geworden.
en er komt een soort shop waar je emblems, skins en dergelijke kunt kopen. zelf behaalde dingen uit vorige COD's zouden hierin beschikbaar zijn. wie weet kan ik dan toch nog iets van dark matter halen
Hallo,
Misschien een noob-vraagje maar ik wil iets 100% zeker weten.
Mijn zoontje kan een key kopen. Die key wordt verkocht door iemand die er al een account en wachtwoord aan gekoppeld heeft. Die persoon zegt dat je zowel het mailadres als het ww kunt wijzigen naar die van jezelf. En dus het spel gewoon kunt spelen.
Klopt dat? Of is dat helemaal niet overdraagbaar?
Mijn zoontje kan een key kopen. Die key wordt verkocht door iemand die er al een account en wachtwoord aan gekoppeld heeft. Die persoon zegt dat je zowel het mailadres als het ww kunt wijzigen naar die van jezelf. En dus het spel gewoon kunt spelen.
Dat is een niet bepaald legale manier om aan de game te komen. De kans is aanwezig dat je alsnog een ban krijgt want zowel Microsoft als Sony staan dat niet toe.Edje040 schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:54:
Hallo,
Oké, thnx. Dan gaan we dat dus niet doen. Ik wil geen gezeik.Martinspire schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:10:
[...]
Dat is een niet bepaald legale manier om aan de game te komen. De kans is aanwezig dat je alsnog een ban krijgt want zowel Microsoft als Sony staan dat niet toe.
Zat ik laatst ook al naar te kijken en het lijkt erop dat het helaas niet kan vooralsnog. Hopelijk later wel m.b.v. een patch.pina schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:00:
Iemand die weet hoe je de weapon loadout kan bewaren? In MW kon dat...
Op de playstation 5 is het precies hetzelfde, de framedrops die deze week zijn begonnen verknallen het hele spel, het is nu zelfs af en toe al zo erg dat je wapen soms stopt met schieten. Dat was vorige week allemaal nog niet zo, toen liep het mega soepel allemaal.shoombak schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 07:21:
[...]
Ik kan die optie niet vinden, maar hier speelt het op de Series X echt belabberd de laatste week, framedrops zo hard dat het beeld af en toe hangt. Lijkt wel combinatie van lag en framedrops ofzo.
Voor zover ik weet zit er in de ps5 versie geen raytracing voor multiplayer. Wel voor singleplayer. Ik vrees dat het met lag en netcode te maken heeft en het treed met name op in de tweede ronde. Als iedereen die score streaks continu activeert.
Weet iemand wanneer er weer een update komt? Vind het spel echt op dit moment zeer slecht.
Co-op multiplayer? Werkt niet want dan crasht het spel heel de tijd.
Co-op zombies? Is nog eens niet aanwezig...
Slaat toch nergens op om het zo te releasen. Zijn ze dan 2-3 jaar mee bezig om te ontwikkelen?
Co-op multiplayer? Werkt niet want dan crasht het spel heel de tijd.
Co-op zombies? Is nog eens niet aanwezig...
Slaat toch nergens op om het zo te releasen. Zijn ze dan 2-3 jaar mee bezig om te ontwikkelen?
Yeahhhhhhh nummer 1 met Tweakers Squad
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Wegens dat @crimby het spel niet heeft en de squad niet echt meer bijhoud is besloten om een nieuwe squad te maken met actieve spelers.
Als je wil joinen kan je via de app van COD de squad Tweakers NL Part 2 zoeken.
Tot snel!
Dus de eerste clan vervalt?Chelseamarre123 schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:12:
[...]
Wegens dat @crimby het spel niet heeft en de squad niet echt meer bijhoud is besloten om een nieuwe squad te maken met actieve spelers.
Tot snel!
Wel lekker dat we als eerste zijn geëindigd
[ Voor 5% gewijzigd door NiQo op 30-11-2020 10:14 ]
@Chelseamarre123 @NiQo Ja klopt!
Ik speel momenteel wel weer COD MW, maar heb CW op mijn kerstlijstje staan en dus moet ik even geduld hebben haha. Misschien ook maar goed gezien er genoeg problemen zijn met het spel.
Bij COD MW speel ik ik nu wat meer casual en dus niet gericht op de Squad challenges. Helaas kan ik niemand anders clanleider maken en dus zou ik zeggen, laat deze vervallen en maak een nieuwe aan. Dat heeft @Chelseamarre123 dus gedaan!
Ik speel momenteel wel weer COD MW, maar heb CW op mijn kerstlijstje staan en dus moet ik even geduld hebben haha. Misschien ook maar goed gezien er genoeg problemen zijn met het spel.
Bij COD MW speel ik ik nu wat meer casual en dus niet gericht op de Squad challenges. Helaas kan ik niemand anders clanleider maken en dus zou ik zeggen, laat deze vervallen en maak een nieuwe aan. Dat heeft @Chelseamarre123 dus gedaan!
Ik heb dat ook al meerdere malen gehad. Blurry scherm, geen HUD, geen crosshair, punten die blijven stacken in je scherm. In de volgende game is het ook weer weg.k1978 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:28:
Ik heb nu al paar keer gehad in multiplayer nuketown. Dat de kleuren heel wazig zijn en dat elke kill in beeld blijft staan. Dus +50 en dan steeds meer eronder 😕 heel vaag. Meer mensen hier last van?
Hopen dat het snel gefixed wordt.
Ik heb zelf ook moeite met mensen joinen in parties. Het lijkt erop dat je ze zowel als PSN contact moet hebben EN Activision.
[ Voor 7% gewijzigd door Pannekoek_NL op 30-11-2020 11:03 ]
Heb mij ook toegevoegd eNiQo schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:13:
[...]
Dus de eerste clan vervalt?
Wel lekker dat we als eerste zijn geëindigd
Zie dat het snel gaat. Momenteel nog maar 1 plaatsje.
Zal het zeker in de gaten houden als er inactieve leden joinen. Momenteel zijn er paar gejoind die nog geen cold war matches gespeeld hebben volgens de app?
Heb het ook gezien. Heb allersinds al genoeg matches en playing time in cold war erop zittenChelseamarre123 schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:55:
[...]
Zie dat het snel gaat. Momenteel nog maar 1 plaatsje.
Zal het zeker in de gaten houden als er inactieve leden joinen. Momenteel zijn er paar gejoind die nog geen cold war matches gespeeld hebben volgens de app?
NouChelseamarre123 schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:12:
[...]
Tot snel!
[ Voor 7% gewijzigd door Buddha_ op 30-11-2020 12:40 ]
Vind wel dat jij obv geleverde prestatie een plekje verdiend idd. Het is mij nog wel gelukt te joinen.Buddha_ schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:38:
[...]
Nouzit al vol...... terwijl ik hofleverancier was van de afgelopen overwinning
Wel jammer dat het nu een TDM Challenge is
[ Voor 6% gewijzigd door NiQo op 30-11-2020 12:58 ]
Is dit PS only of ook PC? Info info infoChelseamarre123 schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:12:
[...]
Tot snel!
Zijn er mensen van de huidige Tweakers NL squad die een nieuwe willen oprichten?
- Renzo
- Biertje
- Stolkieeeeeee
- Gupe1989
En alle actieve andere members uit de huidige squad natuurlijk ook!!
- Renzo
- Biertje
- Stolkieeeeeee
- Gupe1989
En alle actieve andere members uit de huidige squad natuurlijk ook!!
[ Voor 4% gewijzigd door Buddha_ op 30-11-2020 13:00 ]
[quote]NiQo schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:56:
[...]
Vind wel dat jij obv geleverde prestatie een plekje verdiend idd. Het is mij nog wel gelukt te joinen.
Heel jammee dat deathmatch is. Speel meestal domination
[...]
Vind wel dat jij obv geleverde prestatie een plekje verdiend idd. Het is mij nog wel gelukt te joinen.
Heel jammee dat deathmatch is. Speel meestal domination
Baal er wel van dat ik nu meer op mijn PS4 aan het spelen ben dan op mijn PS5 door die cross-platform problemen. Als ik met vrienden op de PS4 speel terwijl ik zelf op de PS5 speel word ik om de zoveel tijd gewoon uit de party gegooid en moet ik de game herstarten voor ik weer kan joinen. In MP is het vervelend maar in zombies gewoon niet te doen omdat je midgame gekicked word
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
wat is het verschil met die tweakers group nl 1 eigenlijk?
Afgelopen week gehaald voor de PS5 en moet zeggen hij speelt toch wel weer lekker weg.
Grafisch iets minder dan MW2019 maar tijdens het spelen let je daar toch niet zo op. Af en toe wat bugs maar toch redelijk stabiel. Multiplayer maps vind ik beter dan MW maar hoop wel dat er snel wat bij komen want nu zijn het er maar 9.
Grafisch iets minder dan MW2019 maar tijdens het spelen let je daar toch niet zo op. Af en toe wat bugs maar toch redelijk stabiel. Multiplayer maps vind ik beter dan MW maar hoop wel dat er snel wat bij komen want nu zijn het er maar 9.
Is er hier iemand die wat tips kan geven over zombies? Heb dat echt nog nooit gespeeld maar schijnt wel handig te zijn om je wapens wat sneller te levelen..
Bij tweakers group nl 1 of nja Tweakers is de leider (ik) niet echt actief. Ik kan helaas niet mn ‘leiderschap’ doorgevendonvalentino schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:00:
Hoe doe ik dat?akatar schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:31:
[...]
Kijk eens even ingame wat je pingtijden zijn en wat je packetloss is.
De bedoeling is om een actieve squad te krijgen. Dat was in de huidige niet echt het geval meer aangezien deze uit het MW tijdperk kwam en er voornamelijk warzone gespeeld word.donvalentino schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:00:
Als er van de oude garde nog mensen willen overstappen, stuur me even een pm.
Ik zie dat er mensen gejoind zijn zonder Cold War history dus die ga ik kicken.
Dus hopelijk krijg ik jullie er nog in.
settings-> account (zo even uit het hoofd) hier zie je de pingtijden en je packetloss.