Zorg in elk geval dat je zo snel mogelijk je wapen pack-a-punched. Volg daarvoor de aanwijzingen ingame. Er wordt dan gezegd dat je eerst de facility in moet en dan de stroom aanzetten. Ga vervolgens via de anomaly naar de Dark Aether en zoek daar het machine onderdeel. Dan terug naar het lab en daar de pack-a-punch machine maken.
Ga in het begin niet alle deuren open maken en barricades opblazen, maar volg gewoon één route, links of rechts. Als je het goed doet, en met een beetje mazzel, kan je al in ronde zes of zeven rondlopen met een gepunched wapen.
Geef ook niet al je geld/essence uit aan de mysterybox, maar koop in plaats daarvan de punch upgrade en ammo mod en perks. Als je solo speelt kan je het tweede wapenslot beter gebruiken voor het DIE wapen.
Vergeet ook niet bij de werkbank een self revive te kopen, zeker als je solo speelt. Houdt er wel rekening dat je niet te snel door je resources (die groene en blauwe kistjes die zombies laten vallen) gaat. Je hebt deze namelijk ook nodig om armour te kopen en je wapendamage te upgraden. De eerste twee kan je doen met uncommon (groen), daarna heb je best veel rare (blauw) nodig.
Fun fact: Je kan zowel een self revive als een andere support gebruiken, zoals een turret, warmachine of heli gunner.
Als je de Dark Aether in gaat, vergeet niet de paarse kristallen bij de bomen kapot te maken. Daar komt vaak wat uit, variërend van ammo, essence, resources, armourshards en soms zelfs een rare of legendary wapen.
Qua perks koop ik meestal in deze volgorde:
1. Juggernog
2. Quick heal/revive
3. Speed
4. Fast reload
5. Deadshot diaquiri
6. Elemental
Wapens kijk ik altijd naar attachments die een increased resource drop geven. Je krijgt dan veel meer resources en dat is zeker in de hogere levels wel zo handig. Scopes die meer dan 1.75 keer vergroten zijn niet handig, want dan zie je te weinig wat er om je heen gebeurt. Meer heb je aan een reflex, holo of red dot.
Van de ammo mods vind ik elektro, dan vuur en vervolgens ijs de meest praktische. Elektro en vuur, omdat dit ook damage over time doet en dat is wel praktisch bij bosses en armoured zombies. IJs omdat dit de zombies weer vertraagd. Brain Rot heb ik wel gemaxt (en ook de challenge) maar dat is niet echt een praktische mod. Onder andere vanwege de lange cooldown. Meer dan eens had ik aan het eind van de ronde pas een brain rot zombie, ja, dan heb je er geen moer meer aan
Elke zoveel rondes krijg je trouwens ook een dark chrystal. Die kan je in het loadout menu gebruiken om perks, ammo mods en aantal attachments mee aan te passen. Afhankelijk van met welk wapen je speelt kan je daar ook in investeren, zo kan je op een gegeven moment maximaal acht attachments gebruiken. Ook je special is handig, ik gebruik vrijwel alleen maar de Aetherwalk, omdat je hierdoor mooi weg kan komen als je omsingeld bent door zombies. En dat gebeurt vaak, en snel. Zombies worden exponentieel sterker en sneller, al vanaf level 12 wordt er snel korte metten met je gemaakt als je je wapens en perks niet hebt geupgrade.
Tot slot heb je nog de hoofd easter egg en de verschillende manieren om je DIE wapen te upgraden, maar die moet je maar even opzoeken op joeptjoep
[
Voor 8% gewijzigd door
Vrijdag op 01-12-2020 14:10
]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!