Hoe kom je erbij? Vind deze COD 10 keer beter dan dat camp festival op mw, je kan tenminste weer een beetje normaal rondlopen zonder dat er in elk luikje/raampje iemand je op zit te wachten.RoaDHouse schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:43:
Het is echt een lachwekkend spel,, dit is wel 1 van slechtste cod's in de laatste 10 jaar.
Wat een bagger, zou me kapot schamen als ik bij Treyarch zou werken
Zit warzone er direct bij? Had veel problemen met installeren van de game op de ps5 disk. Nu moest ik alsnog de single player uit de shop halen en downloaden. Multiplayer werkt wel maar warzone kan ik op klikken maar start niet.
Tevens veel last van lag.
Ik heb geen idee om eerlijk te zijn. Hier ga ik snel een potje in.MartijnTS! schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:25:
@b.o.n.s Heb jij enig idee waarom het bij mij zo lang duurt dan? Ik ben oprecht een half uur bezig om een potje te vinden.
Had wel vrijdagavond dat er een queue was om de game te starten.
Met fov op 120 (dus maxed out) loopt het allemaal veel sneller en vlotter, maar dat is misschien inherent aan deze optie?b.o.n.s schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:55:
Ligt het aan mij of valt de performance van Cold War tegen op PS5?
Soms gaat het spel haperen, loopt veel minder soepel dan bv. Modern Warfare.
Ps5 staat op prestatiemodus en raytracing uit.
Ervaren anderen dit ook zo?
Ok, doei! Ik vind hem beter dan MW, vooral door de betere ttk en maps (wel weinig) .RoaDHouse schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:43:
Het is echt een lachwekkend spel,, dit is wel 1 van slechtste cod's in de laatste 10 jaar.
Wat een bagger, zou me kapot schamen als ik bij Treyarch zou werken
10 jaar?! Dan heb je er een aantal niet gedaan volgens mij.....
[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 22-11-2020 20:49 ]
Ik vind CW ook beter dan MW. De maps, de camo’s alles. MW bestond alleen uit Shipment en Shoothouse.
Dat ben ik met je eens inderdaad. Ik denk dat Roadhouse hetzelfde ervaart als mij: matchmaking duurt lang, lagt te vaak, foutmeldingen, crashes, splitscreen wat op ps4 niet goed werkt, party's wat niet goed werkt of geluid opeens stopt. Grafisch ook slechter. Ik vind het teveel. Er is een half spel uitgebracht terwijl er ook veel positieve punten zijn, waardoor het veel beter had gekund.Smit260 schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:16:
Ik vind CW ook beter dan MW. De maps, de camo’s alles. MW bestond alleen uit Shipment en Shoothouse.
Hmm, zombies lijkt af en toe wel een diashow. Partij stotteren, niet normaal. Dan is er gewoon écht niet te spelen.
Misschien dat ik crossplay maar moet uitschakelen. Want als ik gewoon op de PS4 speel is er niks aan de hand.
Misschien dat ik crossplay maar moet uitschakelen. Want als ik gewoon op de PS4 speel is er niks aan de hand.
[ Voor 32% gewijzigd door Vrijdag op 22-11-2020 23:01 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik speel zelf op ps4 en heb crossplay altijd uit en heb ook altijd binnen een minuut dat ik in een match zit, crashes en foutmeldingen heb ik ook geen last van gehad tot nu toe, grafisch vind ik het een beetje gelijkwaardig aan mw maar waarschijnlijk valt er uit een ps4 op grafisch gebied gewoon niet meer uit te halen😁
Wat is beter aan de ttk ? is die langer of korter dan mw 2019 ?.ik weet het namelijk niet omdat het 1 grote lag zooi is in de game.baronruud schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:47:
[...]
Ok, doei! Ik vind hem beter dan MW, vooral door de betere ttk en maps (wel weinig) .
10 jaar?! Dan heb je er een aantal niet gedaan volgens mij.....
Ok doeiiiiiiiiii !!!
[ Voor 11% gewijzigd door RoaDHouse op 23-11-2020 02:41 ]
Ga toch heen man,,, heb je de game wel ? of heb je het keer bij iemand mogen spelen.tukkerterror90 schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:59:
[...]
Hoe kom je erbij? Vind deze COD 10 keer beter dan dat camp festival op mw, je kan tenminste weer een beetje normaal rondlopen zonder dat er in elk luikje/raampje iemand je op zit te wachten.
Voor Warzone heb je nog de aparte installatie nodig via Modern Warfare. In december wordt Warzone volledig geïntegreerd in Cold War.k1978 schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:07:
Zit warzone er direct bij? Had veel problemen met installeren van de game op de ps5 disk. Nu moest ik alsnog de single player uit de shop halen en downloaden. Multiplayer werkt wel maar warzone kan ik op klikken maar start niet.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oke bedankt. Dan klopt het dus...Rivanov schreef op maandag 23 november 2020 @ 07:30:
[...]
Voor Warzone heb je nog de aparte installatie nodig via Modern Warfare. In december wordt Warzone volledig geïntegreerd in Cold War.
Hoe zit het nu eigenlijk met je huidige level als straks Season 1 begint? Ik ben momenteel Level 44 en nog geen Prestige. Wordt dit weer gereset bij aanvang van Season 1 volgende maand? Of wordt enkel je level gereset zodra je minimaal één keer Prestige bent geworden?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
https://www.callofduty.co...of-Call-of-Duty-Warzone-1Rivanov schreef op maandag 23 november 2020 @ 07:57:
Hoe zit het nu eigenlijk met je huidige level als straks Season 1 begint? Ik ben momenteel Level 44 en nog geen Prestige. Wordt dit weer gereset bij aanvang van Season 1 volgende maand? Of wordt enkel je level gereset zodra je minimaal één keer Prestige bent geworden?
Volgens mij beginnen dan de seizoens ranks.
Loopt ook gelijk met MW, dus je levelt gewoon verder als je daar MP speelt
Wie vindt cold war ook tegenvallen vergeleken met modern warfare?
Ik kan op de een of andere manier mij niet echt vinden in de multiplayer domination van deze game...
Heb echt 100en uren in modern warfare zitten maar vind dit wel echt een tegenvaller....
Ook met wapens heb ik nog weinig effect gezien van de attachment?
Ik kan op de een of andere manier mij niet echt vinden in de multiplayer domination van deze game...
Heb echt 100en uren in modern warfare zitten maar vind dit wel echt een tegenvaller....
Vind het ook geen verbetering..timetje100 schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:24:
Iktimetje100 schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:24:
Ik merk weinig van de lange wachtrijen bij het zoeken van een match, wel van lange laadtijden van de match en dat terwijl alles op een SSD staat bij mij. Ook problemen met lobbies die crashen, parties die zonder reden ontbonden worden, crash to desktop, glitches (textures die knipperen bijv). Het lijkt er ook op dat hardcore op de een of andere manier slechter werkt dan softcore. En het levellen van de wapens vind ik echt baggertraag te gaan.
Oh ja, en de cheaters zijn er ook weer. En voordat mensen weer gaan roepen, ik heb nog geen cheaters gezien, dus ze zijn er niet. Zoek een paar seconden op Youtube/Tiktok/Instagram/enz en je vind tientallen filmpjes van mensen die sinds de beta al cheaten. Vooral in hardcore zijn ze er alweer volop. De bekende cheatsites (met duizenden abonnees) maken ook alweer reclame voor (betaalde) cheats en pochen weer nog geen bans te hebben gekregen met de cheats die ze verkopen. (Ik hou die sites al in de gaten sinds mijn tijd als admin bij PBBans)
Nog mensen die traag levelen na Prestige?
Ben nu prestige lvl 1 naar 3 gegaan op stuk of 10-12 potjes. Normaal gaat dit toch veel sneller? Zeker die eerste levels.
Ben nu prestige lvl 1 naar 3 gegaan op stuk of 10-12 potjes. Normaal gaat dit toch veel sneller? Zeker die eerste levels.
Ah ik snap 'm al.Chelseamarre123 schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:21:
[...]
https://www.callofduty.co...of-Call-of-Duty-Warzone-1
Volgens mij beginnen dan de seizoens ranks.
Loopt ook gelijk met MW, dus je levelt gewoon verder als je daar MP speelt
· To synchronize player progression across all three games, your initial (Military) rank will be reset within Modern Warfare and Warzone at the start of Black Ops Cold War Season One. This reset is synchronized to your current progression level in Black Ops Cold War when Season One begins.
Dus je Modern Warfare level wordt gelijkgetrokken met je level dat je momenteel in Cold War hebt. Dus je Cold War progressie blijft gewoon gehandhaafd. Nice.
Ik snap eigenlijk niet waarom die tijdens het laden van de map nog een hele tijd "waiting for players" aangeeft, terwijl je er met een volle lobby in gaat.. In MW gaat dat een stuk sneller. Dat maakt het laadscherm van elk potje wel lang in verhouding. En dat op PS5.
Dat is omdat het in werkelijkheid level 56,57,58 betreft. Beetje gek systeem wel.Nubtrix schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:48:
Nog mensen die traag levelen na Prestige?
Crossplay.Alexknl schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:53:
Ik snap eigenlijk niet waarom die tijdens het laden van de map nog een hele tijd "waiting for players" aangeeft, terwijl je er met een volle lobby in gaat.. In MW gaat dat een stuk sneller. Dat maakt het laadscherm van elk potje wel lang in verhouding. En dat op PS5.
Ik merkte op de PC dat ik enorm snel in de map zat maar vervolgens een minuut kon wachten op alle PS4/Xbox spelers. Na het uitschakelen van crossplay gaat het veel sneller.
Heb zelf crossplay ook uit staan, maar ook bij mij vind ik het te lang duren dat laadscherm. Speel op de Series X, alhoewel speel.... Gisteren meermaals gehad dat de game crashte of de gehele Xbox uitschakelde. Echt schandalig dat dit zo op de markt gebracht is.Remz schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:03:
[...]
Crossplay.
Ik merkte op de PC dat ik enorm snel in de map zat maar vervolgens een minuut kon wachten op alle PS4/Xbox spelers. Na het uitschakelen van crossplay gaat het veel sneller.
Dat is volgens mij omdat je nog op de Xbox One / Xbox One X gebruikers moet wachten.Koekiemonster15 schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:22:
[...]
Heb zelf crossplay ook uit staan, maar ook bij mij vind ik het te lang duren dat laadscherm. Speel op de Series X
Hier hetzelfde,geen crossplay en waiting for players, maar op de PS5. Ook 3x crash gehad trouwens.Koekiemonster15 schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:22:
[...]
Heb zelf crossplay ook uit staan, maar ook bij mij vind ik het te lang duren dat laadscherm. Speel op de Series X, alhoewel speel.... Gisteren meermaals gehad dat de game crashte of de gehele Xbox uitschakelde. Echt schandalig dat dit zo op de markt gebracht is.
Edit. Ok, wachten op de PS4 spelers dus..
[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 23-11-2020 10:31 ]
Hier ook op series x, kan paar minuten spelen en dan crasht de game. Soms zelfs zo dat m'n xbox ook uitgaat

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Idem.... Game crash inclusief error code nadat het MP-level was ingeladen(3x). Daarnaast ook nog eens dat XSX volledig is uitgegaan.Koekiemonster15 schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:22:
[...]
Heb zelf crossplay ook uit staan, maar ook bij mij vind ik het te lang duren dat laadscherm. Speel op de Series X, alhoewel speel.... Gisteren meermaals gehad dat de game crashte of de gehele Xbox uitschakelde. Echt schandalig dat dit zo op de markt gebracht is.
Game is up tot date en heb de digital cross-gen versie.
Wie van jullie gebruikt de adaptive triggers van de PS5 gedurende multiplayer? Ik kan er in ieder geval niet aan wennen als elke ms telt...
Van wat ik kan vinden online kan het crashen uit twee issues ontstaan. De eerste is inderdaad de verkeerde versie van de game geïnstalleerd hebben (net als jou weet ik zeker dat ik de goede versie heb). Tweede zou zijn omdat we op 4K spelen, advies van Activision is om voor nu dan maar op 1080P te spelen. Nou daar heb ik geen XSX en cross gen versie voor aangeschaft...Tongpo84 schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:08:
[...]
Idem.... Game crash inclusief error code nadat het MP-level was ingeladen(3x). Daarnaast ook nog eens dat XSX volledig is uitgegaan.
Game is up tot date en heb de digital cross-gen versie.

Afgelopen weekend toch zowel zaterdag als zondag een flink aantal uren gespeeld op de XSX en geen problemen hier.
Xbox Live: Springbok NL
Ik heb in de 12 uur playtime ook nog geen enkele crash meegemaakt op m'n Series X.
Ben op zoek naar gezellige en leuke en objective gerichte medespelers voor Dirty Bomb modus met afwisseling Zombies modus ....vooral in de avond online 
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Tjah... het viel mij afgelopen weekend ook op dat tijdens een game de resolutie omlaag ging (MP). Na circa 10 minuten in-game ging de resolutie weer omhoog. Misschien komt binnenkort het advies van Activision om op 640x480 te spelenKoekiemonster15 schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:18:
[...]
Van wat ik kan vinden online kan het crashen uit twee issues ontstaan. De eerste is inderdaad de verkeerde versie van de game geïnstalleerd hebben (net als jou weet ik zeker dat ik de goede versie heb). Tweede zou zijn omdat we op 4K spelen, advies van Activision is om voor nu dan maar op 1080P te spelen. Nou daar heb ik geen XSX en cross gen versie voor aangeschaft...
Na de eerste week heb ik CW maar even geparkeerd. Performance is voor mij speelstijl nog niet goed genoeg. Ik speel op fullhd op een capabele rig maar op sommige maps heb ik toch last van stuttering waar je kotsmisselijk van word.
Zolang ik in did draadje geen waslijst aan positieve reacties na een update niet zie is het MW2019 only voor mij.
Eeuwig zonde, want ik heb genoten van de potjes die wel stabiel waren.
Zolang ik in did draadje geen waslijst aan positieve reacties na een update niet zie is het MW2019 only voor mij.
Eeuwig zonde, want ik heb genoten van de potjes die wel stabiel waren.
Dat komt omdat je in lobbies zit waar ook ps4 of xbox one gebruikers zit die de game vanaf een standaard HDD laden en dit duurt langer.Alexknl schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:53:
[...]
Dat is omdat het in werkelijkheid level 56,57,58 betreft. Beetje gek systeem wel.
Ik zit met de Series X ook te wachten op de rest.
Ook uitgeknald na verloop van tijd.Worstenbrood94 schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:09:
Wie van jullie gebruikt de adaptive triggers van de PS5 gedurende multiplayer? Ik kan er in ieder geval niet aan wennen als elke ms telt...
Kreeg er haast kramp van in mijn handen
Ik ben wel enthousist over de game op de PS5. Een heel weekend erop zitten en 1 crash gehad. Althans, een error melding waarna ik de app opnieuw moest opstarten.
Overigens heb ik crossplay altijd uitstaan om te voorkomen dat ik tegen PC gamers met muis en keyboard kom.
Ik vind het design van de levels persoonlijk mooier en prettiger dan MW.
Misschien dat het scheelt dat ik nu vanaf de launch direct online mee speel.
Bij MW ben ik echt pas na 9 maanden ingestapt en heb nooit de snelheid meer kunnen bijpakken op de PS4.
Single player ga ik komende week eens mee starten.
Snel uitgezet inderdaad kost je gewoon extra tijd voor het indrukken ervan + als je lang speelt is het niet fijn.Worstenbrood94 schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:09:
Precies, ik ben ook nog een beetje voorzichtig met die triggers. Ben vooral benieuwd hoe duurzaam ze zijn gezien er nu motortjes in zitten die constant tegen je vingers moeten vechten...timetje100 schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:19:
[...]
Snel uitgezet inderdaad kost je gewoon extra tijd voor het indrukken ervan + als je lang speelt is het niet fijn.
De single player is ook een aanrader! En je kan na afloop de single player-bestanden altijd verwijderen om weer ruimte te besparen voor een andere (PS5) gameUninPro schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:16:
[...]
Ook uitgeknald na verloop van tijd.
Kreeg er haast kramp van in mijn handen![]()
Ik ben wel enthousist over de game op de PS5. Een heel weekend erop zitten en 1 crash gehad. Althans, een error melding waarna ik de app opnieuw moest opstarten.
Overigens heb ik crossplay altijd uitstaan om te voorkomen dat ik tegen PC gamers met muis en keyboard kom.
Bij MW ben ik echt pas na 9 maanden ingestapt en heb nooit de snelheid meer kunnen bijpakken op de PS4.
Nou de eerste 5 uur erop zitten in Cold War.
Was eerste instantie van plan om ook deze net zoals alle Black Ops Master prestige te behalen totdat ik erachter kwam hoe het Prestige systeem eruit ziet.
Volledige motivatie kwijtgeraakt daardoor want nu is het niet meer ouderwets grinden tot Master Prestige. De maps zijn leuk maar vrij saai. Na een paar potjes heb je meer het gevoel dat het wat afgeraffeld is eigenlijk. Hangar in Berlijn is net een veredeld paintball veld. Grafisch ziet het er leuk uit maar komt bij lange niet bij het niveau van Black Ops in het algemeen.
Wat een domper zeg.
Was eerste instantie van plan om ook deze net zoals alle Black Ops Master prestige te behalen totdat ik erachter kwam hoe het Prestige systeem eruit ziet.
Volledige motivatie kwijtgeraakt daardoor want nu is het niet meer ouderwets grinden tot Master Prestige. De maps zijn leuk maar vrij saai. Na een paar potjes heb je meer het gevoel dat het wat afgeraffeld is eigenlijk. Hangar in Berlijn is net een veredeld paintball veld. Grafisch ziet het er leuk uit maar komt bij lange niet bij het niveau van Black Ops in het algemeen.
Wat een domper zeg.
ter info, de bug die ik had is opgelost n.a.v. de PS firmware patch afgelopen woensdag (8.1).
Dit betrof het disconnecten van de controller bij het opstarten van een Multi-Game, ook was dit bij single-player volgens mij.
Dit betrof het disconnecten van de controller bij het opstarten van een Multi-Game, ook was dit bij single-player volgens mij.
zonde van de tijd en de ruimte op mijn ssd
het is een spel waar je lekker met 1 wapen rond huppelt (mp5) en dan niet echt huppelt maar meer blij dat ik glij
wapens zijn absoluut niet gebalanceerd
wat mij betreft verdiend dit spel de award grootste rommel van 2020/2021 een ontwikkelaar die deze rommel maakt moeten ze levenslang opsluiten
het is een spel waar je lekker met 1 wapen rond huppelt (mp5) en dan niet echt huppelt maar meer blij dat ik glij
wat mij betreft verdiend dit spel de award grootste rommel van 2020/2021 een ontwikkelaar die deze rommel maakt moeten ze levenslang opsluiten
Vind de map design ook veel toffer.UninPro schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:16:
[...]
Ook uitgeknald na verloop van tijd.
Kreeg er haast kramp van in mijn handen![]()
Maps zitten toch leuker in mekaar dan bij modern Warfare.
heb het een uur geprobeerd, daarna L1/R1 geflipped met L2/R2. Vast leuk voor de campagne van COD, maar niet als je online speelt tegen mensen van hetzelfde niveau waar idd elke ms telt.Worstenbrood94 schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:09:
Op de Ps5?Buddha_ schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:32:
Ben op zoek naar gezellige en leuke en objective gerichte medespelers voor Dirty Bomb modus met afwisseling Zombies modus ....vooral in de avond online
Beetje overdreven vind je niet?Steenw schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:52:
zonde van de tijd en de ruimte op mijn ssd
Elke cod die uitkomt heeft altijd een paar wapens die beter zijn dan de rest, na balancing updates zal dit vast wel weer goed komen.
Daarbij, de mappen zijn inderdaad een stuk beter dan de modern warfare mappen.
Gun ze wat tijd, zij kozen er niet voor om hun game een jaar eerder dan gepland te uit te brengen

Uh. Er is net iets ge-update volgens mij want de game loopt nu echt ruk en 120Hz staat op Disabled terwijl m’n Xbox gewoon op 120Hz ingesteld staat.
Had ik gisteren ook... ff dashboarden en weer terug naar de game fixte het. Toen stonden de instellingen ook weer goed.Rivanov schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:54:
Uh. Er is net iets ge-update volgens mij want de game loopt nu echt ruk en 120Hz staat op Disabled terwijl m’n Xbox gewoon op 120Hz ingesteld staat.
GT: The Bozzz88
Hier niet..
Ik heb Cold War gekocht op mijn US account en speel deze op mijn NL account (PS5).
Stomme is dat ik nu de store niet kan gebruiken omdat 'de content niet beschikbaar is in deze regio'.
Hier had ik geen rekening mee gehouden.
Iemand een tip misschien?
Stomme is dat ik nu de store niet kan gebruiken omdat 'de content niet beschikbaar is in deze regio'.
Hier had ik geen rekening mee gehouden.
Iemand een tip misschien?
Oke probleem weer opgelost gelukkig.
Blegh hahaSmit260 schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:27:
Morgen 19:00 NL tijd Nuketown!
Al hebben ze, in mijn ogen, wel geinig opgepoetst met die 80ies graffiti 👍🏻
Yep PS5 of crossplay als je op een andere console of PC speelt
Nog mensen die in de Tweakers NL squad willen via de cod app?
Nog 1 plekje over.
Via de app Tweakers Nl zoeken en dan joinen!
Nog 1 plekje over.
Wel apart dan mijn Domination captures in Cold War niet meetellen in de Squad..... jammer want was flink bezig gisterenavondChelseamarre123 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:08:
Nog 1 plekje over.
Edit: Dat waren dus 52 punten die niet zijn meegeteld of geregistreerd
[ Voor 9% gewijzigd door Buddha_ op 24-11-2020 08:53 ]
Over Nuketown hè... Ik zat mij laatst eens te bedenken.Smit260 schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:27:
Morgen 19:00 NL tijd Nuketown!
Black Ops Cold War speelt zich af in de jaren 80. Hoe gruwelijk zou het zijn als de volgende Black Ops zich af zal spelen in de jaren 90 en dat díé versie van Nuketown (bijna) een ode is aan Grove Street in Grand Theft Auto: San Andreas
De mappen voor mij in BOCW, gebaseerd op 6v6:
1. Cartel
2. Crossroads Strike
3. Satellite
4. Moscow
5. Miami
6. Armada Strike
....
....
7. Checkmate
8. Garrison

[ Voor 16% gewijzigd door Springbokkie op 24-11-2020 11:08 ]
Xbox Live: Springbok NL
Nuketown ziet er wel vet uit! Lijkt helemaal anders als originele map uit eerste versie.
Komt hopelijk in een 24/7 playlist?
Wat een drama spel is dit zeg. Hij is bijna onspeelbaar geworden op de series x. Ben bij het laatste level in de single player en loopt constant vast na 2min. Ook loopt hij regelmatig vast in de multiplayer en heb ik vaak lag en framedrops. Heb je zn snel apparaat, krijgen ze het nog voor elkaar om hem slecht te laten lopen. Ze mogen van mij snel met een patch komen, want dit kan echt niet
Ik had eigenlijk verwacht dat die etalagepoppen tot leven zouden komen, dat was toch ook een easter egg in één van de eerdere CoDs?Chelseamarre123 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:15:
Nuketown ziet er wel vet uit! Lijkt helemaal anders als originele map uit eerste versie.
[YouTube: Nuketown '84 Early Gameplay - Call of Duty Black Ops Cold War]
Ook doet het decor me nogal denken aan deze film:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Klopt dat was BO3!Vrijdag schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:40:
[...]
Ik had eigenlijk verwacht dat die etalagepoppen tot leven zouden komen, dat was toch ook een easter egg in één van de eerdere CoDs?
Ja hoor, wil wel een keer een potje spelen. Mijn PSN is: Worstenbroodje94NiQo schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:13:
Nog mensen die samen willen spelen? PSN NiQo90 of Activision: NiQo#6501441.
Ben geen hele goede speler maar ook niet slecht dacht ik zo. Speel vnl DOM, Hardpoint en KC.
[Afbeelding]
Net te laat helaasChelseamarre123 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:08:
Nog 1 plekje over.
Toch bijzonder dat de ervaring qua performance en stabiliteit wisselt per persoon op dezelfde console.Fountain schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:36:
Wat een drama spel is dit zeg. Hij is bijna onspeelbaar geworden op de series x. Ben bij het laatste level in de single player en loopt constant vast na 2min. Ook loopt hij regelmatig vast in de multiplayer en heb ik vaak lag en framedrops. Heb je zn snel apparaat, krijgen ze het nog voor elkaar om hem slecht te laten lopen. Ze mogen van mij snel met een patch komen, want dit kan echt niet
Ik heb ook een series X (icm LG CX en VRR aan) en geen één keer een crash gehad, vastlopers of gigantisch opvallende framedrops en ik speel al sinds release. Dat die framedrops niet opvallen door VRR snap ik maar de rest totaal niet.
1 x een probleem gehad waar de 120hz mode niet werkte, na 2 x dashboarden werkte het weer.
Edit: las tijdje geleden dat veel crashes gebeurde irt de Xbox one versie die op de series x werd geïnstalleerd door een aantal. Ipv de correcte optimized versie.
[ Voor 8% gewijzigd door Bozznl op 24-11-2020 16:03 ]
GT: The Bozzz88
V.w.b. die 120 hz modus, vandaag een monitor aangeschaft en aangesloten op de PS5..
Ja man, 120fps is echt heel fijn voor een mulitplayer! damn :-D
Ik speel COD Cold War op de Xbox Series X (Cross-gen game). De Xbox is aangesloten op een 4K 60 Hz monitor. Steeds vaker, start ik een multiplayer game waarbij de framerate dramatisch is, onder de 30 FPS (als ik het zelf zou moeten inschatten).
Restart van console of iets dergelijks helpt niet. Ik heb de probleem niet bij de single player en niet bij andere games. Het lijkt steeds vaker voor te komen.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Restart van console of iets dergelijks helpt niet. Ik heb de probleem niet bij de single player en niet bij andere games. Het lijkt steeds vaker voor te komen.
Welke monitor heb je gekocht?b.o.n.s schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:09:
V.w.b. die 120 hz modus, vandaag een monitor aangeschaft en aangesloten op de PS5..
Kijk eens even ingame wat je pingtijden zijn en wat je packetloss is.Vecodo schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:50:
Ik speel COD Cold War op de Xbox Series X (Cross-gen game). De Xbox is aangesloten op een 4K 60 Hz monitor. Steeds vaker, start ik een multiplayer game waarbij de framerate dramatisch is, onder de 30 FPS (als ik het zelf zou moeten inschatten).
Raden jullie deze game aan ? Heb nu nog een ps4 maar in de toekomst haal ik de ps5 , speel veel warzone en domination in de vorige cod
psn: taker-mart
Hmm dat is wel vreemd. Ik weet wel zeker dat ik de goede versie heb. Ik ga nu wel lekker verder met valhalla en wacht tot ze met een patch komenBozznl schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:00:
[...]
Toch bijzonder dat de ervaring qua performance en stabiliteit wisselt per persoon op dezelfde console.
Ik heb ook een series X (icm LG CX en VRR aan) en geen één keer een crash gehad, vastlopers of gigantisch opvallende framedrops en ik speel al sinds release. Dat die framedrops niet opvallen door VRR snap ik maar de rest totaal niet.
1 x een probleem gehad waar de 120hz mode niet werkte, na 2 x dashboarden werkte het weer.
Edit: las tijdje geleden dat veel crashes gebeurde irt de Xbox one versie die op de series x werd geïnstalleerd door een aantal. Ipv de correcte optimized versie.
Gisteravond level 55 gehaald en nu dus prestige 1 level 1. Vanavond 2 potjes gespeeld maar ik kom niet verder dan level 1. Er lijk helemaal geen progressie meer te zijn terwijl ik wel mensen zie met hogere levels in prestige 1. Iemand die dit probleem kent?
Speel nog wat meer, uiteindelijk gaat het naar 2. Is namelijk eigenlijk level 56,57 etc.dm-dutchman schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:54:
Gisteravond level 55 gehaald en nu dus prestige 1 level 1. Vanavond 2 potjes gespeeld maar ik kom niet verder dan level 1. Er lijk helemaal geen progressie meer te zijn terwijl ik wel mensen zie met hogere levels in prestige 1. Iemand die dit probleem kent?
6 volle dagen dubbel xp en nuketown 24/7, oelala, ik ga een paar wapens levelen..
Zometeen Nuketown. 
/edit: hij is er al zie ik. Dacht pas om 19:00.
/edit: hij is er al zie ik. Dacht pas om 19:00.
[ Voor 54% gewijzigd door Rivanov op 24-11-2020 18:50 ]
Jammer dat er geen HC Nuketown 24/7 is, dus die map valt voor mij dan af! ?
Deden ze bij MW wel goed dat je zowel normaal als HC kon doen!
Deden ze bij MW wel goed dat je zowel normaal als HC kon doen!
De Benq Mobuiz 27", 1080p met 144hz support. Speelt erg soepel.
Eerste potje nuketown zit erop, grafisch wel strak hoor! Verder, tsja nuketown 😉
Vet hoor Nuketown. Erg mooie map!
Verdomme daar komen ze nu al mee... Ik moet nog ruim twee weken wachten..Skinnyice schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:25:
6 volle dagen dubbel xp en nuketown 24/7, oelala, ik ga een paar wapens levelen..
Zekers deze game is echt veel beter dan Modern Warfare👍taker1987 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:35:
Raden jullie deze game aan ? Heb nu nog een ps4 maar in de toekomst haal ik de ps5 , speel veel warzone en domination in de vorige cod
Ik moet zeggen dat ik het spel op de Series X top vind spelen hoor, positief verrast !
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ik ga de game meer en meer waarderen.
Zelf Nuketown voelt redelijk speelbaar aan, waar ik normaal gesproken echt niet lekker ga op de kleine maps.
Op de ps5 moet ik wel echt zeggen dat de fov slider (op 120, wat wel wat tijd heeft gekost om te wennen) i.c.m. de 120fps de game zoveel goeds doet. Heerlijk!
Merk wel dat levelen van de guns lang duurt bij de laatste camo's (met de xm4 bezig).
En unlock, las het hier al eerder, veel attachments (pro) die niet bestaan.
Zelf Nuketown voelt redelijk speelbaar aan, waar ik normaal gesproken echt niet lekker ga op de kleine maps.
Op de ps5 moet ik wel echt zeggen dat de fov slider (op 120, wat wel wat tijd heeft gekost om te wennen) i.c.m. de 120fps de game zoveel goeds doet. Heerlijk!
Merk wel dat levelen van de guns lang duurt bij de laatste camo's (met de xm4 bezig).
Nuketown is echt top inderdaad! Ik speelde tot nu blijkbaar nog met een deadzone van 20 (standaard ingesteld) en voelde altijd iets vreemds aan mijn aim. Nu dat ik ontdekt heb dat treshold in deze game met deadzone te maken heeft, op 5 gezet, en de game speelt nu zoooooveel beter. Echt top. Draait super op PS5.
Hier is tot dusver nog geen update voor geweest?b.o.n.s schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:08:
Behalve PRO zijn er noga ndere attachments die niet vindbaar zijn (zo even geen voorbeeld).
Ze geven je meer upgrades maar je kunt ze niet eens selecteren
Hier mensen die op de Xbox Series X de game niet op 120 Hz krijgen? Alle instellingen staan goed van de Xbox en een game als Warzone bijvoorbeeld kan ik gewoon op 120 Hz spelen, maar bij Cold War blijft het op disabled staan.
nuketown ziet er wel weer goed uit
die dubble weapon xp is ook wel lekker
voeg me toe als er iemand nog is een potjes wil spelen
psn: Ch1mera2
die dubble weapon xp is ook wel lekker
voeg me toe als er iemand nog is een potjes wil spelen
psn: Ch1mera2
Leuk om te lezen dat mensen zo enthousiast zijn over de game. Ik heb alleen maar ellende op mijn ps5. Ik speel altijd samen met iemand anders en steeds worden de verbindingen met de party verbroken. De Ps chat blijft gewoon actief dus het is geen wegvallende verbinding. Daarnaast ook in-game vaak connectie problemen. Er komt dan een stekker in beeld te staan terwijl mijn chat audio wel blijft werken. Tot nu toe heb ik spijt van dit spel helaas
Zeer positief ben ik. Alleen de camo grind voor Dark Matter (Damascus) vond ik op MW leuker, uitdagender én iets makkelijker.Vibravis schreef op woensdag 25 november 2020 @ 12:54:
Leuk om te lezen dat mensen zo enthousiast zijn over de game. Ik heb alleen maar ellende op mijn ps5. Ik speel altijd samen met iemand anders en steeds worden de verbindingen met de party verbroken. De Ps chat blijft gewoon actief dus het is geen wegvallende verbinding. Daarnaast ook in-game vaak connectie problemen. Er komt dan een stekker in beeld te staan terwijl mijn chat audio wel blijft werken. Tot nu toe heb ik spijt van dit spel helaas
Zo, campaign uitgespeeld en alle mogelijke trophies gehaald voor SP. Nu kan ie er weer af.
Enige wat ik nog niet heb gehaald zijn twee challenges en twee dark ops. Maar daar heb ik geen zin meer in
Enige wat ik nog niet heb gehaald zijn twee challenges en twee dark ops. Maar daar heb ik geen zin meer in
Ik had dezelfde issue als ik samenspeelde met PS4 spelers, de oplossing was om ze ook als activision friend toe te voegen, daarna geen party issues meer gehad.Vibravis schreef op woensdag 25 november 2020 @ 12:54:
Die stekker in beeld heb ik geen last van gehad, connectie is best goed vind ik.
Waar verschilt die dan in met/ MW?Smit260 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 13:00:
[...]
Zeer positief ben ik. Alleen de camo grind voor Dark Matter (Damascus) vond ik op MW leuker, uitdagender én iets makkelijker.
Dat is een mooie suggestie. Die ga ik proberen. Dank je wel!NiQo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 13:33:
[...]
Ik had dezelfde issue als ik samenspeelde met PS4 spelers, de oplossing was om ze ook als activision friend toe te voegen, daarna geen party issues meer gehad.
Ik weet niet of hier veel mensen crossplay spelen?
Maar in elk geval veel vrienden van mij spelen op de Ps4 en ik op een computer.
In CW horen zij mij , en andere ook super slecht met Game chat.. gewoon haperen, robot achtig.
In de pre-lobby, gaat het gewoon goed.
hebben andere hier ook last van?
Ik heb de Microphone sensitivity al omlaag gezet...
ikzelf hoor ze meestal wel goed.
Maar in elk geval veel vrienden van mij spelen op de Ps4 en ik op een computer.
In CW horen zij mij , en andere ook super slecht met Game chat.. gewoon haperen, robot achtig.
In de pre-lobby, gaat het gewoon goed.
hebben andere hier ook last van?
Ik heb de Microphone sensitivity al omlaag gezet...
ikzelf hoor ze meestal wel goed.
[ Voor 4% gewijzigd door Androo op 25-11-2020 15:34 ]
Nee. Gewoon, nee. Als je een 20 ronde potje zombies doet en jullie hebben allemaal je wapen nog niet gepunched, ga dan geen, ik herhaal GÉÉN Exfill doen als dat voor het eerst kan...

Voor de geïnteresseerden, nu zaterdag private event warzone via 9 lives(dus we spelen allemaal in dezelfde lobby tegen elkaar). Battle royale mini trios. Tot 78 spelers, max 26 teams dus. Vorige week al een event gedaan, dat was met 80 spelers. Een gewone battle royale. Maar als we rond dat aantal zitten, kunnen we beste mini royale doen, gaat snellers vooruit, is plezanter. Dus voor degene die interesse hebben:
https://www.9lives.be/for...-2-26-a.html#post22731741
https://www.9lives.be/for...-2-26-a.html#post22731741
Dit heeft te maken met je season level en je werkelijke level.dm-dutchman schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:54:
Op de een of andere manier is er een visual bug waardoor je rechtsboven je season level ziet staan en in de after action report zie je een veel hogere level staan.
Dit komt zeer waarschijnlijk omdat je automatisch prestiged en de game denkt dat je weer tot level 55 moet gaan, terwijl je in theorie maar tot level 50 moet gaan, aangezien ze een nieuw prestige systeem toe hebben gevoegd:
https://www.callofduty.co...evels%20along%20the%20way.
Natuurlijk duurt tot level 55 veel langer dan level 50 maar de exp waardes zijn hetzelfde. activision heeft dit gecompenseerd door de xp die je nodigt hebt voor het volgende level te vergroten. daardoor balanceerd het systeem zich weer.
Alleen de after action report laat nu dus een hogere level zien omdat het denkt dat je tot level 55 moet gaan, terwijl je in theorie maar tot level 50 hoeft te gaan. activision heeft zelf toegegeven dat dit een visual glitch is en zegt het volgende erover:
Dus nergens om je zorgen over te maken. Is gewoon een visual bug waardoor het lijkt dat je sneller levelt dan dat je eigenlijk doetWe’re investigating a visual error that occurs after prestiging in Black Ops CW. The level looks inconsistent in the After Action Report, but please note you are continuing to progress. The Season Level in the top right is accurate.
Misschien stomme vraag. Bij mijn RTX 3090 kreeg ik dit spel. Nu ben ik eigenlijk meer van racen maar op mijn gewone machine ipv de race simulatoren, heb ik het geïnstalleerd. Had al accounts omdat ze bij Nvidia vaker van deze serie weg gaven bij aanschaf van nieuwe GPU. Echter spel kan geen verbinding maken met server. Google is je beste vriend en een guide gevolgd en alles zou nu goed moeten staan. Helaas werkt het nog steeds niet.
We zijn ook in afwachting van de 2de 3090 en dan kunnen we met zijn 2 tegelijk spelen zoals we met race games doen.
Iemand een linkje naar de werkende oplossing aub? hartelijk dank
We zijn ook in afwachting van de 2de 3090 en dan kunnen we met zijn 2 tegelijk spelen zoals we met race games doen.
Iemand een linkje naar de werkende oplossing aub? hartelijk dank