Ik heb de multiplayer al kunnen spelen ja zonder probleem. Singelplayer is nog niet volledig gedownload.
Oke vaag. Nu maar demon souls. Die doet het wel 👊🏻Chelseamarre123 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:03:
[...]
Ik heb de multiplayer al kunnen spelen ja zonder probleem. Singelplayer is nog niet volledig gedownload.
Iemand terug kunnen vinden waar je de ps4 versie kunt verwijderen op de ps5? Beetje overkill qua opslag
Leuk die adaptive triggers bij cold war op ps5, maar voor de multiplayer zet ik ze toch liever uit.
Had net hetzelfde gevoel. Lijkt allemaal wat trager te gaan dan in handeling mijn gevoelAlexknl schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:22:
Leuk die adaptive triggers bij cold war op ps5, maar voor de multiplayer zet ik ze toch liever uit.
Ik had dus de cross gen gekocht. Eerst PS4 en nu speel ik op de PS5, maar dit is niet echt next gen volgens mij?! Of speel ik nu de PS4 versie op de PS5?!
Edit. Ik zat echt de PS4 versie te doen......noob me.
[ Voor 17% gewijzigd door DeBaroN op 19-11-2020 20:49 ]
Hoofdmenu ps5, options knop op Cold war en dan verwijderen. Kun je de PS4 versie selecteren.Huismarb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:09:
Iemand terug kunnen vinden waar je de ps4 versie kunt verwijderen op de ps5? Beetje overkill qua opslag
Ik heb nu meerdere "pro" attachments behaald maar ik kan niet vinden of en hoe ik ze kan activeren. Iemand een idee?
Nou, ik weet niet waarom iedereen zo lyrisch is over de MP5. Dat ding doet vrijwel geen schade tenzij je recht voor iemand staat, heeft enorme recoil (ook met de juiste attachments) en is per salvo zo'n beetje door zijn munitie heen. Ik vind het maar een flutwapen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Mp5 is sinds vandaag generft omdat dat ding ontzettend OP was en iedereen er mee speelde, merkte vandaag ook dat het wel een stuk minder ging dus toch maar eens verder kijken naar andere wapens, ben wel van de smg's, jullie tips voor een ander goed wapen?Vrijdag schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:15:
Nou, ik weet niet waarom iedereen zo lyrisch is over de MP5. Dat ding doet vrijwel geen schade tenzij je recht voor iemand staat, heeft enorme recoil (ook met de juiste attachments) en is per salvo zo'n beetje door zijn munitie heen. Ik vind het maar een flutwapen
Ah, dan zal dat het zijn. Ik heb tot nu toe in MP vrijwel alleen met de XM4 gespeeld.tukkerterror90 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:04:
[...]
Mp5 is sinds vandaag generft omdat dat ding ontzettend OP was en iedereen er mee speelde, merkte vandaag ook dat het wel een stuk minder ging dus toch maar eens verder kijken naar andere wapens, ben wel van de smg's, jullie tips voor een ander goed wapen?
Maar ook in zombies is die MP5 vrij nutteloos. Trekt alle kanten op, doet nauwelijks schade en is zo door z'n ammo heen. Wat dat betreft ben je beter af met een assault rifle. Die zijn ook wend baar zat.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Singleplayer uitgespeeld! Op een of andere manier speelde deze lekker weg ten opzichte van MW.
Leuke ‘herrineringstukjes’ naar Black Ops.
Leuke ‘herrineringstukjes’ naar Black Ops.
Vind de AUG en AK erg fijn spelen. De Bullfrog SMG is ook wel fijn imo.Vrijdag schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:23:
[...]
Ah, dan zal dat het zijn. Ik heb tot nu toe in MP vrijwel alleen met de XM4 gespeeld.
Maar ook in zombies is die MP5 vrij nutteloos. Trekt alle kanten op, doet nauwelijks schade en is zo door z'n ammo heen. Wat dat betreft ben je beter af met een assault rifle. Die zijn ook wend baar zat.
Overigens draait de game op PS5 vele malen beter dan de OG PS4.
Nog wel wat issues met vrienden joinen op PS4.
De haptic triggers na 1 potje uitgezet, niet te doen in MP
[ Voor 15% gewijzigd door NiQo op 20-11-2020 09:07 ]
Ik zie de hele tijd “codename” bij de namen van mensen staan in scoreboard tijdens MP. Hebben jullie dit ook? Ik kan nergens vinden hoe je dit uit kan schakelen
Gebruik de ak 74u. Een beest met de attachments eropVrijdag schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:23:
[...]
Ah, dan zal dat het zijn. Ik heb tot nu toe in MP vrijwel alleen met de XM4 gespeeld.
De shot gun kopen voor 2000 punten naast het vliegtuig. Dan pack u punch voor 5000 en is al zeer sterk wapen. Nog eens pack a punch voor 15000 et voila zeer sterke shotgunVrijdag schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:23:
[...]
Jij kan dat niet uitschakelen, dat is iets wat zij hebben aangezet ter bescherming van hun ingame naam.hotymoty schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:36:
Ik zie de hele tijd “codename” bij de namen van mensen staan in scoreboard tijdens MP. Hebben jullie dit ook? Ik kan nergens vinden hoe je dit uit kan schakelen
Haha ja dat zou nice zijn!NiQo schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:18:
Wat mij betreft mogen er best fotootjes van classes die voor jullie werken gedeeld worden
Dat gevoel heb ik dus ook...... hoe en waar check je welke versie je speelt op de PS5??baronruud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:37:
Ik had dus de cross gen gekocht. Eerst PS4 en nu speel ik op de PS5, maar dit is niet echt next gen volgens mij?! Of speel ik nu de PS4 versie op de PS5?!
Valhalla heb ik wel d PS5 versie gevonden in de shop.....dezelfde manier heeft Cold War niet....

- via de drie puntjes naast de game zie ik alleen PS4 versies staan
- via de store geen PS5 versie
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Je kan met de optie knop op het spel en dan kun je de versie kiezen.Buddha_ schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:36:
[...]
Dat gevoel heb ik dus ook...... hoe en waar check je welke versie je speelt op de PS5??
Valhalla heb ik wel d PS5 versie gevonden in de shop.....dezelfde manier heeft Cold War niet....![]()
Zoals @baronruud aangeeft in je basis UI menu van de Playstation.Buddha_ schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:36:
[...]
Dat gevoel heb ik dus ook...... hoe en waar check je welke versie je speelt op de PS5??
Valhalla heb ik wel d PS5 versie gevonden in de shop.....dezelfde manier heeft Cold War niet....![]()
Dan ga je op Coldwar staan en klik je op de "Option" knop op je controller.
Dan verschijnt er als 3e optie geloof ik "delete".
Dat bevestig je en vervolgens kom de keuze welke versie, de PS4 of PS5.
Klik dan de VINK van PS5 UIT en druk op delete.
Ik was te snel en klikte op de PS4 versie met het idee dat ik die weg wilde hebben. Maar delete toen de PS5 versie
baronruud schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:47:
[...]
Je kan met de optie knop op het spel en dan kun je de versie kiezen.
Dank jullie wel!!!UninPro schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:51:
[...]
Zoals @baronruud aangeeft in je basis UI menu van de Playstation.
Dan ga je op Coldwar staan en klik je op de "Option" knop op je controller.
Dan verschijnt er als 3e optie geloof ik "delete".
Dat bevestig je en vervolgens kom de keuze welke versie, de PS4 of PS5.
Klik dan de VINK van PS5 UIT en druk op delete.
Ik was te snel en klikte op de PS4 versie met het idee dat ik die weg wilde hebben. Maar delete toen de PS5 versieTientallen minuten later konden we toch weer door.
Jullie zijn de beste
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Niemand?mvds schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:46:
Ik heb nu meerdere "pro" attachments behaald maar ik kan niet vinden of en hoe ik ze kan activeren. Iemand een idee?
Ik heb echt geen idee wat je bedoelt met Pro attachments...
Dat is vreemd, want bij een vriend ben ik de enige die bij hem als codename op de scoreboard staat. Zit er ergens een instelling?mvds schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:07:
[...]
Jij kan dat niet uitschakelen, dat is iets wat zij hebben aangezet ter bescherming van hun ingame naam.
Als je nou denkt "bwaaah, dat wapens levelen schiet ook niet op!" Ga dan gewoon even solo in een private match zombies spelen. Aangezien wapens levelen per kill gaat het daar een stuk sneller.
Speel wel online, anders wordt de progressie niet meegenomen.
Alleen niet zorgen dat je dood gaat na ronde 12, dan is er geen beginnen meer aan. Als je dan weer erbij komt (dus niet revived) ben je al je salvage drops, je perks en je packed wapen weer kwijt en begin je dus helemaal opnieuw. Je hebt dan wel je geld nog. Maar daar heb je niet zoveel aan als zombies je inmiddels kunnen one-shotten
Alleen niet zorgen dat je dood gaat na ronde 12, dan is er geen beginnen meer aan. Als je dan weer erbij komt (dus niet revived) ben je al je salvage drops, je perks en je packed wapen weer kwijt en begin je dus helemaal opnieuw. Je hebt dan wel je geld nog. Maar daar heb je niet zoveel aan als zombies je inmiddels kunnen one-shotten
[ Voor 41% gewijzigd door Vrijdag op 20-11-2020 16:47 ]
hotymoty schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:06:
[...]
Dat is vreemd, want bij een vriend ben ik de enige die bij hem als codename op de scoreboard staat. Zit er ergens een instelling?
/f/image/EzMsWwLr21Z4T0CzuoMIIs3h.png?f=fotoalbum_large)
Hoe start je een solo zombie match dan?Vrijdag schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:48:
Als je nou denkt "bwaaah, dat wapens levelen schiet ook niet op!" Ga dan gewoon even solo in een private match zombies spelen. Aangezien wapens levelen per kill gaat het daar een stuk sneller.
In MP zie ik uiteraard de "Custom Game" optie staan voor een private match, maar bij Zombies zie ik dat niet staan.
Zelfs als ik mijn party op gesloten zet blijft hij toch nog proberen om 3 andere randoms erbij te zoeken
[ Voor 6% gewijzigd door VerwardeMan op 20-11-2020 17:16 ]
Ik zag in een filmpje van Jgod dat je net niet zombies moet spelen aangezien je minder XP krijgt per kill.Vrijdag schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:48:
Volgens hem level je het snelst in dirty bomb
10GB op de Series X.
Maar nog geen patch notes?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik krijg geen update? Of moet je dat forceren?Rivanov schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:19:
10GB op de Series X.
Toen ik mijn Series X aanzette ging hij direct downloaden.hotymoty schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:23:
[...]
Ik krijg geen update? Of moet je dat forceren?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op de PlayStation werkt het bij mij zo;VerwardeMan schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:12:
[...]
Hoe start je een solo zombie match dan?
In MP zie ik uiteraard de "Custom Game" optie staan voor een private match, maar bij Zombies zie ik dat niet staan.
Zelfs als ik mijn party op gesloten zet blijft hij toch nog proberen om 3 andere randoms erbij te zoeken
1. Start een match
2. Dan kom je in de Die Maschiene Endless, 20 rounds en Dead Opa Arcade scherm.
3. Daar de rechter bumper, dan switcht het naar private match en dan kan je ook de mode solo kiezen.
4. Als je dan start speel je alleen
Hmm, da's mogelijk. Maar voor mijn gevoel gaat het sneller omdat je veel meer kills maakt. Ook dingen als camo's en recticles vrijspelen gaat sneller, waardoor je ook sneller levert.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:27:
[...]
Ik zag in een filmpje van Jgod dat je net niet zombies moet spelen aangezien je minder XP krijgt per kill.
Ik weet niet wat het is maar ik kan mensen gewoon niet zien in deze game. Ga vaak dood door lui, die ik easy moet kunnen zien. Maar ik zie ze gewoon niet.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ik heb al verschillende keren gehad dat ik in het overzichtsscherm na een match te zien kreeg dat ik een nieuwe attachment heb vrijgespeeld, dat was dan een attachment die ik al had, maar dan met pro aan het eind van de naam. Ik heb dus recent een tape grip unlocked met de naam eindigend op Pro, maar ik kan die attachments dus nergens meer vinden. Of zijn het misschien geen attachments maar achievements?donvalentino schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:04:
[...]
Maar Dirty Bomb kan je weer niet solo doen, Zombies welChelseamarre123 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:27:
[...]
Ik zag in een filmpje van Jgod dat je net niet zombies moet spelen aangezien je minder XP krijgt per kill.
Oh dat is standaard in elk Call of Duty spel, je hebt je hoofd niet eens de hoek om gestoken en je bent al dood en dan zie je de killcam van de ander terug en dan zie je jezelf al lang in beeld en zie je dat hij ruim de tijd had om te richten en te schieten.Korkss schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:19:
Ik weet niet wat het is maar ik kan mensen gewoon niet zien in deze game. Ga vaak dood door lui, die ik easy moet kunnen zien. Maar ik zie ze gewoon niet.
Omgekeerd komt het ook voor, dan loop je achter beschutting en dan ben je ineens dood, zie je in de killcam dat je nog ruim voor de beschutting was toen je doodgeschoten werd.
Hoe krijg ik splitscreen aan de gang in Multiplayer? Krijg het niet voor elkaar, terwijl je in de settings wel kan kiezen tussen horizontaal of verticaal bij splitscreen. Heb de Series X versie.
Patch heeft de campaign progressiebug nog steeds niet verholpen. Jammer, ik had graag de campaign uitgespeeld, dan kon die ook weer van de HD
Heb daar ook last van. Ook de verhoogde ttk merk ik eigenlijk niet.Korkss schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:19:
Degene die als eerste schiet/aimt wint meestal. Wegduiken zit er meestal niet in.
Snipers vind ik ook nog steeds te sterk. Sommige aimen helemaal naast je maar killen je nog steeds door die joystick trick
Nee die dsync is het niet, ik zie ze gewoon letterlijk heel slecht of niet. Door de kleuren of iets lijkt wel. I dunnomvds schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:20:
[...]
Ik heb al verschillende keren gehad dat ik in het overzichtsscherm na een match te zien kreeg dat ik een nieuwe attachment heb vrijgespeeld, dat was dan een attachment die ik al had, maar dan met pro aan het eind van de naam. Ik heb dus recent een tape grip unlocked met de naam eindigend op Pro, maar ik kan die attachments dus nergens meer vinden. Of zijn het misschien geen attachments maar achievements?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ik zoek wat meer mensen die zin hebben om samen multiplayer of zombies te doen.
Stuur me een PM en ik voeg je toe.
Stuur me een PM en ik voeg je toe.
Zijn er meer mensen waarbij splitscreen niet werkt? hapert elke keer en loopt dan vast.
Alleen loopt het prima
Alleen loopt het prima
Hoe krijgen ze het voor elkaar. Een slechte game na een patch verder verslechteren. Ik kan digitaal geen refund krijgen geloof ik, anders had ik het gedaan.
donvalentino schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:04:
[...]
:strip_exif()/f/image/ZMVJYzmawQCJlKHRphqRvEIn.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit bedoel ik dus, dit soort unlocks heb ik dus regelmatig maar die Speed Grip Pro (en ook andere Pro varianten) bestaat dus gewoon niet
Ohja, en als je zombies gaat spelen, koop self revives mensen
Wacht op dit moment op mijn Brazil codes dan kan ik hem kopen -> redemen XSX.Vrijdag schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 01:10:
Ohja, en als je zombies gaat spelen, koop self revives mensen
Wel weer echt zin in Zombies.. Hopelijk kan ik het een beetje ontcijferen
Inmiddels zullen mensen wel redelijk ver zijn
Kan ik mooi de zombies farmen en even leren hoe of wat
Edit: 133gb main game.. zonder de content packs.
Het gaat met 200mbit maar morgen een nieuwe dag
[ Voor 10% gewijzigd door Famous op 21-11-2020 02:20 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik kan splitscreen niet eens vinden op de next gen versie..znight schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:35:
Zijn er meer mensen waarbij splitscreen niet werkt? hapert elke keer en loopt dan vast.
Alleen loopt het prima
Heeft iemand al uitgevonden hoe je de digitale xbox one standaard edition kan upgraden naar de series x versie? Ik kan geen upgrade vinden in de store, en als ik de cross gen versie wil aanschaffen... Dan lijk ik de volle €75 kwijt te zijn.
Help! Met een beetje geluk fixt deze upgrade mijn crashes ook
Help! Met een beetje geluk fixt deze upgrade mijn crashes ook
Verwijderd
Welcome to Site B.
— Treyarch Studios (@Treyarch) 20 november 2020
Nuketown ’84 drops on Tuesday! #BlackOpsColdWar https://t.co/CofNV48xfc pic.twitter.com/aNMpOT7R7s
:strip_exif()/f/image/k1xTR7eWetfnvY30GnUAnwEr.jpg?f=fotoalbum_large)
Nuketown 5 geloof ik: zin in.
Op de PS5 heb ik adaptive triggers uitgezet voor Cold War, echter merk ik nog steeds een beetje weerstand in de triggers, wanneer ze bijna helemaal ingedrukt zijn. Het liefst zet ik dat ook uit want ik merk toch dat het wat vermoeiend werkt in MP. Volgens mij kan dat op dit moment nog niet, hoop dat ze die optie nog gaan toevoegen dan..
Ah, Nuketown. Jammer dat Shipment er niet in zal zitten
Lekker dan.... Hoop dat ze toch snel met een oplossing komen, want het is eigenlijk wel schandalig dat het niet fatsoenlijk werkt.heypnt schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:14:
[...]
Ik kan splitscreen niet eens vinden op de next gen versie..
Kon net mijn supply drop niet oprapen? Was net een attack heli...
Wat ik ook wel suf vind, is dat je de challenges voor de campaign alleen maar kan terugvinden bij.... multiplayer. Welk helder licht heeft dát bedacht?
Heb de cross gen. Eerst op de PS4 stukje SP gedaan. Nu dacht ik verder op de PS5 en moet ik opnieuw beginnen? Er is geen savegame.
[ Voor 28% gewijzigd door DeBaroN op 21-11-2020 15:19 ]
Verwijderd
De SP is maar een paar uur:baronruud schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 15:09:
Heb de cross gen. Eerst op de PS4 stukje SP gedaan. Nu dacht ik verder op de PS5 en moet ik opnieuw beginnen? Er is geen savegame.
However, most players will be able to beat Call of Duty: Black Ops Cold War 's campaign within 3-5 hours or so.
Pakt alleen de savegames als ik PS4 versie startVerwijderd schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 15:38:
@baronruud En anders de PS4 savegame overzetten via USB of PS+ Cloudsave.
Verwijderd
Het zou moeten werken las ik net na wat research.
En anders gewoon de SP in volle glorie opnieuw doen op de PS5.
En anders gewoon de SP in volle glorie opnieuw doen op de PS5.
Jammer dat ik warzone niet kan starten via Cold war. Vraagt die steeds naar disc Mw
Verwijderd
Komt begin december in Cold War.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:36:
Jammer dat ik warzone niet kan starten via Cold war. Vraagt die steeds naar disc Mw
ga naar het scherm waar je je Classes maakt, (edit classes) naast elk wapen staat de Gunsmith, hier kun je attachments per wapen aanpassen. ook skins en dergelijke kun je hier toepassen.donvalentino schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:04:
[...]
Nogal irritant dat je een bepaalde wapensetup niet op kan slaan als in mw
Ik had een paar keer hetzelfde....Chelseamarre123 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:52:
Kon net mijn supply drop niet oprapen? Was net een attack heli...
ik heb extreem veel last van lag compensatie. mij bullets worden slecht geregistreerd, enemies kunnen mij in een paar bullets killen. ik heb een gbit glasvezel connectie van kpn, dus daar zit het probleem niet. ik wordt zelfs nog gekilled., als ik allang de hoek om ben. echt frusterend, gunfights voelen oneerlijk. ik aim als eerst, schiet als eerst en ga uiteraard als eerst dood, ik speel op pc.
Speelde voor de patch zonder problemen. Nu na de patch non stop lag. Hoe krijgen ze het weer voor elkaar?!
zijn de lag problemen op pc? playstation?
ik heb zelf op series X geen last.
wel wat meer matchmaking fails..
ik speel op pc. zelfs shotgun bullets gaan dwars door het lichaam zonder hit register. lag compensatie is de boosdoener. mensen met minder goede verbinding hebben teveel voordeel. ze leren het nooit. het is belachelijk dat iemand normaal kan rondlopen met een ping van 200ms in mw. dat zegt al genoeg. deze ellende zit nu ook in cold war
Wen daar vast maar aan want dat gaat ook niet veranderen, hetzelfde is aan de orde in BO4.pvg103 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:47:
ik heb extreem veel last van lag compensatie. mij bullets worden slecht geregistreerd, enemies kunnen mij in een paar bullets killen. ik heb een gbit glasvezel connectie van kpn, dus daar zit het probleem niet. ik wordt zelfs nog gekilled., als ik allang de hoek om ben. echt frusterend, gunfights voelen oneerlijk. ik aim als eerst, schiet als eerst en ga uiteraard als eerst dood, ik speel op pc.
Altijd hetzelfde met Treyarch....op de PC is het huilen met de pet op. De hele game is voor console gemaakt en de PC spelers kunnen de pleuris krijgen.
jep, het aantal topics dat ik aan heb gemaakt in officiele cod forum zijn niet meer te tellen. ze negeren het gewoon. in het ergste geval, ga ik cod spelen op mijn 4g abbo. daarmee lukt het een stuk beter
Hier ook op de PC, het is echt erg geworden na deze patch. Is eindelijk de MP5 generfd krijg je alle No scope kids met de snipers die je oneshotten op elke afstand omdat jouw hits niet worden geregistreerdpvg103 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:37:
ik speel op pc. zelfs shotgun bullets gaan dwars door het lichaam zonder hit register. lag compensatie is de boosdoener. mensen met minder goede verbinding hebben teveel voordeel. ze leren het nooit. het is belachelijk dat iemand normaal kan rondlopen met een ping van 200ms in mw. dat zegt al genoeg. deze ellende zit nu ook in cold war
Ik krijg regelmatig zogenaamde pro rewards. Iemand die weet wat dat is? Ik vind ze nooit terug in mijn loadout...
Ik had vanmiddag wel een paar keer dat er iemand (was steeds dezelfde) die ik aan hoorde komen lopen (ik had ninja en cold blooded perk). Hij springt om het hoekje en one shot headshot me. Ik zag het toevallig ook met een paar teamgenoten gebeuren.
Echt ook precies om het hoekje springen en headshotten. Is dat nou serieus skill of wat anders? Het was in hardcore, dus ook geen killcam.
Echt ook precies om het hoekje springen en headshotten. Is dat nou serieus skill of wat anders? Het was in hardcore, dus ook geen killcam.
Wordt hier nog steeds over geklaagd ? Je weet toch wat je koopt, mag ik aannemen... Als je inmiddels nog niet weet dat dit in CoD aanwezig is, dan moet dit je 1e CoD zijn of je hebt een jaar of 5 onder een steen gezeten.pvg103 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:47:
Niet geheel onterecht toch ? Warzone is (wordt) helemaal kapot gecheat door PC spelers, dus dan zou ze je nu opeens tegemoet komen ?RoaDHouse schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:37:
[...]
Wen daar vast maar aan want dat gaat ook niet veranderen, hetzelfde is aan de orde in BO4.
Altijd hetzelfde met Treyarch....op de PC is het huilen met de pet op. De hele game is voor console gemaakt en de PC spelers kunnen de pleuris krijgen.
[ Voor 25% gewijzigd door Nol_NL op 22-11-2020 02:52 ]
Wat hebben jullie als audio setting ingame met een headset?
Van de 6 pogingen in zombies kan ik er maar 1 spelen. Wordt na het vinden van spelers in de laadscherm eruit gekickt. Met een belachelijke error die de hele game afsluit.
Dit gebeurd niet bij de normale multi-player van cod.
Meer mensen hier last van?
Op de series x heb ik het sinds de patch. Voor de update had ik geen enkele problemen.VuurVlieg12 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:16:
zijn de lag problemen op pc? playstation?
De laatste update heeft de nerf van de MP5 gewoon geresetPagman schreef op zondag 22 november 2020 @ 00:22:
[...]
Hier ook op de PC, het is echt erg geworden na deze patch. Is eindelijk de MP5 generfd krijg je alle No scope kids met de snipers die je oneshotten op elke afstand omdat jouw hits niet worden geregistreerd
ja gisteravond 2x.. opnieuw opstarten van xbox leek te helpen.Leiden071 schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:16:
Van de 6 pogingen in zombies kan ik er maar 1 spelen. Wordt na het vinden van spelers in de laadscherm eruit gekickt. Met een belachelijke error die de hele game afsluit.
Sinds gisteren kan ik cold war niet meer spelen op de series x. Ik heb het spel vorige week donderdag uitgespeeld. Ik wilde de missing achievements gaan halen.
Me hele xbox crashed gewoon echt bizar.
1. Ja ik heb de juiste versie van 130 gb. En ik heb hem zelfs opnieuw gedownload
2. Ik heb 1080p geprobeerd helpt ook niet.
3. Valhalla werkt wel goed lol.
Ik ga er vanuit dat er nog een patch komt die alles fixed. Dit is echt van het niveau assassins creed unity
Update
Lijkt opgelost, raytracing uitgezet.
Me hele xbox crashed gewoon echt bizar.
1. Ja ik heb de juiste versie van 130 gb. En ik heb hem zelfs opnieuw gedownload
2. Ik heb 1080p geprobeerd helpt ook niet.
3. Valhalla werkt wel goed lol.
Ik ga er vanuit dat er nog een patch komt die alles fixed. Dit is echt van het niveau assassins creed unity
Update
Lijkt opgelost, raytracing uitgezet.
[ Voor 5% gewijzigd door PacinoAllstars op 22-11-2020 12:53 ]
Ik mag hopen dat er ook nog snel een aanpassing komt voor de bug van aim assist waar ie bewust ernaast mikt. Ik mis echt veel teveel kills op die manier, maar zonder assist vind ik hem ook niet echt fijn mikken (geen enkele cod overigens). Het zorgt ervoor dat ik de multiplayer ook geen reet aan vind, want ik scoor echt veel te slecht.
Overigens heb ik gister de singleplayer uitgespeeld en
Verder had ik in de missie Break on Through aan het eind een paar crashes op de Series X. Telkens als ik aankwam op "de splitsing" (je snapt het wel als je het speelt). Ik heb daar raytracing maar even uit moeten zetten, anders kwam ik er niet doorheen. Herstart van level maakte daar niet uit. Hij switchte mijn console gewoon helemaal uit.
Overigens heb ik gister de singleplayer uitgespeeld en
spoiler:
Ik vind hem eigenlijk best slecht eindigen. De missies aan het eind moeten zogenaamd de hele boel omgooien zoals ook black ops 1 dat heeft gedaan (the numbers mason, what do they mean), maar het kwam bij mij gewoon heel rommelig over. Aan het eind is er maar weinig te begrijpen van het verhaal en de laatste scene is helemaal een anticlimax imo. Heel warrig verteld en het 1 en ander sluit niet echt aan met wat logisch lijkt.
Het begin en de zijmissies is nog wel prima, maar de levels na de inbraak in dat KGB gebouw vond ik eigenlijk allemaal vrij meh. Toen werd het me allemaal te ongeloofwaardig.
Het begin en de zijmissies is nog wel prima, maar de levels na de inbraak in dat KGB gebouw vond ik eigenlijk allemaal vrij meh. Toen werd het me allemaal te ongeloofwaardig.
Verder had ik in de missie Break on Through aan het eind een paar crashes op de Series X. Telkens als ik aankwam op "de splitsing" (je snapt het wel als je het speelt). Ik heb daar raytracing maar even uit moeten zetten, anders kwam ik er niet doorheen. Herstart van level maakte daar niet uit. Hij switchte mijn console gewoon helemaal uit.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 22-11-2020 12:45 ]
Het is echt een lachwekkend spel,, dit is wel 1 van slechtste cod's in de laatste 10 jaar.
Wat een bagger, zou me kapot schamen als ik bij Treyarch zou werken
Wat een bagger, zou me kapot schamen als ik bij Treyarch zou werken
Hebben jullie ook zoveel moeite met een match starten? Bij mij duurt het oprecht een half uur voordat ik met 10 anderen in een match zit en de game begint..
Ligt het aan mij of valt de performance van Cold War tegen op PS5?
Soms gaat het spel haperen, loopt veel minder soepel dan bv. Modern Warfare.
Ps5 staat op prestatiemodus en raytracing uit.
Ervaren anderen dit ook zo?
Maar kun jij snel potjes joinen? Of moet je ook altijd heel lang wachten totdat je met genoeg mensen in een potje zit.b.o.n.s schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:55:
Ligt het aan mij of valt de performance van Cold War tegen op PS5?
Verwijderd
@MartijnTS! Heb je crossplay wel aanstaan? Op de PC zit ik binnen een minuut in een match.
@Verwijderd Ja heb ik.. Maar het schiet gewoon echt niet op
Zit snel in een potje, maar dan moet je wel even wachten ja.MartijnTS! schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:04:
[...]
Maar kun jij snel potjes joinen? Of moet je ook altijd heel lang wachten totdat je met genoeg mensen in een potje zit.
Nu crossplay uitgezet om te zien of dit iets doet met de ingame performance.
@b.o.n.s Heb jij enig idee waarom het bij mij zo lang duurt dan? Ik ben oprecht een half uur bezig om een potje te vinden.
Sinds die nieuwe patch zijn care package bugged. Kan er geen enkele oprapen.
[ Voor 14% gewijzigd door Chelseamarre123 op 22-11-2020 15:47 ]
Die vraag heb ik ook al gesteld en ik heb het teruggevonden op Reddit. Ze laten attachments zien die je wel degelijk hebt geunlocked maar met de verkeerde naam. Misschien hebben ze ervoor gekozen de namen aan te passen maar gebruikt het spel nog de verkeerde naam bij het rewards scherm.pina schreef op zondag 22 november 2020 @ 01:15:
Ik krijg regelmatig zogenaamde pro rewards. Iemand die weet wat dat is? Ik vind ze nooit terug in mijn loadout...
Kijk maar bij het plaatje wat ik een stukje terug heb gepost, daar staat bij "Speed Grip Pro" maar die bestaat dus niet, maar kijk je naar het plaatje dan is die identiek aan de Red Cell Foregrip en die zie ik wel als attachment staan.
Sinds de nieuwe patch lijkt de game aardig te laggen en soms blurring beeld
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35