[Multi] Call of Duty: Black Ops Cold War Topic

Pagina: 1 ... 7 ... 22 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Zironako schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:47:
Wat kan je eigenlijk met die cod-punten? Heb er 300, maar zie in de store niks om er mee te kopen.
Er komt nog een store met een battlepass en dergelijke. Dacht ergens in december. Weet niet precies, dat stond ergens maar ik weet niet meer waar 😅

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nieuw in de CoD-reeks en weet niet goed welke ik zou kiezen om te beginnen: Deze of Modern Warfare Het is enkel voor singeplayer en ik hou van mooie graphics en gevarieerde omgevingen, enkel nachtelijke omgevingen vind ik ook maar niks. Het verschil in wapens tussen de jaren 80 en vandaag is ook niet zo heel groot, als het maar geen WO1 of WO2 is. In de reviews op de wiki-artikels hebben ze allebei dezelfde score. Een sterk verhaal/personages vind ik minder belangrijk. Cold War lijkt wel heel veel cutscenes te bevatten. Oh ja, het is voor op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 20:11
dennis112 schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:53:
Nou ik heb hem nu 2 dagen gespeeld maar vindt em toch wel een stuk minder dan cod mw. Grafisch lijkt het meer een spel van de ps3 dan de ps4 en 5. Enemies zijn af en toe moeilijk te zien en ook moeilijk te killen van wat grotere afstand. En wapens levellen gaat helemaal super langzaam.

Als het kon dan had ik em weer ingeleverd en geld terug geëist, 75 voor betaald maar zou em nog niet voor 20 euro kopen als ik dit had geweten
Ik wil hm wel overnemen voor 21 euro hoor hehe
Maar geef het wat tijd! De eerste beta vond ik het ook tegenvallen. Zeker in vergelijking met MW, maar het begon te wennen en in de 2e beta vond ik juist wel weer vet. Gewoon een hele andere game :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:20:
Ik ben nieuw in de CoD-reeks en weet niet goed welke ik zou kiezen om te beginnen: Deze of Modern Warfare Het is enkel voor singeplayer en ik hou van mooie graphics en gevarieerde omgevingen, enkel nachtelijke omgevingen vind ik ook maar niks. Het verschil in wapens tussen de jaren 80 en vandaag is ook niet zo heel groot, als het maar geen WO1 of WO2 is. In de reviews op de wiki-artikels hebben ze allebei dezelfde score. Een sterk verhaal/personages vind ik minder belangrijk. Cold War lijkt wel heel veel cutscenes te bevatten. Oh ja, het is voor op PC.
Van beide CoD's is de singleplayer leuk, maar kort. Wacht op een mooie korting en op de PC zijn spellen toch goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 13:14
Is er al een [GoT] team om dit samen met te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 16:59
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:17:
Grafisch deed het mij denken aan Black Ops op de Xbox 360 van 10 jaar geleden.
Volgens is er een enorme gap tussen de PS4 en next-gen. Ik vind de campaign er namelijk op de Series X echt goed uitzien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:20:
CoD campaign is altijd als een puber die voor het eerst sex heeft: Stampvol testosteron, intens en bij het hoogtepunt voordat je het weet.

De campaign van MW2019 was leuk omdat het een soort prequel is voor de Modern Warfare serie. Deze campaign doet op zich niets nieuws en is chronologisch gezien een soort vervolg op de originele Black Ops. Tijdens de campaign wordt er heel sporadisch gehint naar het verleden van Mason en Woods.

Voor de moeilijkheidsgraad hoef je het niet te doen. Beide spellen zijn belachelijk eenvoudig op Veteran. Ongeveer Recruit moeilijkheidsgraad in World at War en Modern Warfare 2 zeg maar.

Wat Cold War wat meer apart zet, is dat je deze keer ook daadwerkelijk wat hebt aan de verzamelde intel. Het zijn niet gewoon tig stomme collectibles maar ze voegen daadwerkelijk wat toe aan het verhaal. Ook nieuw is dat je soms echt een keuzevrijheid hebt en dat ook heel licht invloed heeft op het verloop. Er zijn zelfs verschillende calling cards te verdienen door bepaalde beslissingen te maken.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katseviool schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:43:
[...]

Volgens is er een enorme gap tussen de PS4 en next-gen. Ik vind de campaign er namelijk op de Series X echt goed uitzien.
Ik heb de campaign nog niet geïnstalleerd op de PC en ik heb alleen multiplayer geïnstalleerd staan op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:54:
[...]

CoD campaign is altijd als een puber die voor het eerst sex heeft: Stampvol testosteron, intens en bij het hoogtepunt voordat je het weet.
Voor iemand die liefst singleplayer speelt is CoD dus niet aan te raden? 60 euro voor 5 uur spelplezier is meer dan 10 euro per uur en waarschijnlijk heeft het weinig herspeelwaarde? Deze Cold War misschien wel wat meer, door de verschillende eindes, maar verder toch vooral lineair denk ik?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

BruceLee schreef op zondag 15 november 2020 @ 01:22:
[...]

Nee dat ligt zeker niet aan mijn kwaliteiten. ik win genoeg ook in warzone.
Jij hebt echt geen iedee wat er speelt met autoaimers blijkbaar... en 0 recoil voor die gasten en tracking.

maak je maar geen zorgen om mij in de potjes waar geen snipers zitten met magic aim dan ;)

[YouTube: Call of Duty Black Ops Cold War 2020 RTX 3080 Ultra Settings Ultra Wide 4K]

YouTube: Call of Duty Black Ops Cold War 2020 RTX 3080 Ultra Settings Ultra W...
Niet om het 1 of ander, maar dat aim-assist is volgens mij gewoon een pc-speler waar je het over hebt. Ik vind juist dat recoil met een muis veel beter te controleren is dan met een controller en dat is al jaren zo. De game heeft juist meer te maken met netcode die weer eens niet geweldig werkt (soms zit er echt een seconde verschil tussen hoe lang ik de tegenstander zie en hij mij), maar de headshot kills gebeurt vooral door pc-spelers dan controllers. En ja, soms trekt een controlelr wel lekker, maar meestal zit ie ernaast. Jij komt in die video toch ook zeker 3x goed weg en hebt ook 1x een kill terwijl je aan het springen bent.

Dus nee, dit heeft geen zak met aim assist te maken. Er zijn gewoon mensen die heel goed zijn met muis dat het erop lijkt.

Als ik op console speel en ik zet cross-play uit, dan heb ik er een stuk minder last van dan als ik wel met PC spelers aan de slag ga...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:12:
[...]
Voor iemand die liefst singleplayer speelt is CoD dus niet aan te raden? 60 euro voor 5 uur spelplezier is meer dan 10 euro per uur en waarschijnlijk heeft het weinig herspeelwaarde? Deze Cold War misschien wel wat meer, door de verschillende eindes, maar verder toch vooral lineair denk ik?
Nee inderdaad. Voor de SP alleen zou ik niet de volle mep betalen, dat vind ik teveel geld. Ondanks dat het op de pc vaak wat goedkoper is. Eigenlijk zou je de campaign moeten spelen bij/via iemand die een console heeft. Op de pc kan je het spel helaas niet aan elkaar uitlenen, tenzij je iemand zo ver krijgt dat die zijn Battle.net account doorgeeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik heb echt 0 plezier in dit spel, alleen maar frustratie. Ik dacht even door te spelen wellicht dat het met wat meer weapon attachments beter is, maar ook dat lijkt niet te helpen. Of het gaat gewoon niet snel genoeg want ik heb nog niet zo veel kunnen unlocken. Mogen alleen mensen die geen leven hebben en 24/7 kunnen spelen de goeie unlocks krijgen ofzo? In MW had je tenminste nog een prima wapen zelfs zonder attachments en de meeste hadden dan ook voor en nadelen waardoor je wat kon kiezen, lijkt in CW dat elke attachment het wapen alleen beter maakt. Saai zeg.

- Netcode is vreselijk slecht
- Grafisch is het ook niks
- En tegelijk loopt het ook voor geen meter (vaak terug naar 90 fps met alles op laag terwijl ik in MW op medium speelde en altijd 150+ fps)
- Balans is compleet zoek, letterlijk iedereen speelt met mp5
- Auto-aim controller spelers die zonder recoil je van 300m afschieten met een mp5
- Movement lijkt nergens op, erg houterig en niet vloeiend. Springen voelt alsof je ergens achter blijft haken. Soms vlieg je met 30 km/h over een obstakel van 3m hoog heen, en soms duurt het 5s voordat je over een klein hekje heen klimt, geen touw aan vast te knopen. Erg jammer want BO3 vond ik een van de beste in dit opzicht, en MW voelde ook erg goed. Flinke stap achteruit.
- Continu killstreaks in de lucht omdat je ze aan het eind van het potje vanzelf wel een keer krijgt
- Na elke kill krijg je 18 medailles om je oren waardoor je halve scherm vol staat en je niks meer kan horen.

+ Voetstappen zijn wel OK
+ Scoreboard in objective modes is prima zonder kill/death te laten zien, lijkt wel te helpen dat mensen iets meer focussen op de objectives.
+ ... Nou ja, volgens mij was het dat wel.

In bijna alle opzichten flink minder dan MW. Denk niet dat ik deze nog veel ga spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 15-11-2020 15:18 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Oké, dit is wel raar. Ik ben met de campaign een aardig eind. Maar had de twee zijmissies nog niet gedaan én ik miste nog één stukje intel uit een missie. Dus doe ik eerst die missie om de intel te vinden.

Heb de intel gevonden, ga de twee zijmissies spelen. Die gedaan, en daarna weer terug naar de Briefing (die krijg je ná de laatste reguliere missie en is point of no return)

Na de briefing wil ik verder met de campaign. Maar dat kan niet, ik kan alleen alle missies die ik al heb gedaan opnieuw spelen. Ik snap het niet, hoort dit erbij of moet ik nu echt de héle campaign opnieuw spelen :?

Iemand die de campaign al heeft uitgespeeld en weet hoe het zit?

/edit: als ik missies opnieuw speel, ben ik mijn psychologische bonussen ook nog eens kwijt :-( :F

Oh, ik ben blijkbaar niet de enige: https://www.reddit.com/r/...d/campaign_progress_gone/

Hier mensen die de campaign al doorlopen hebben en pas daarna begonnen zijn aan de twee zijmissies? En of dat kan? Ik besloot de zijmissies te doen omdat ik heel groot "YOU ARE ENTERING THE POINT OF NO RETURN!!!!111!!11EINZ!!1" in beeld zag. Had ik dus beter niet kunnen doen?

[ Voor 32% gewijzigd door Vrijdag op 15-11-2020 18:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scorpio616
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 11:12

Scorpio616

BOOM headshot!

Na heel veel getwijfeld te hebben nadat ik de vele negatieve reacties hier en op Reddit gelezen had.. heb ik toch besloten hem aan te schaffen. De gameplay die ik ervan op YouTube kon vinden sprak mij namelijk wel erg aan.

Beste beslissing van de afgelopen week.

Heerlijke game, Campaign heb ik nu een uurtje gespeeld maar die past precies in m'n straatje. Hetzelfde geldt voor de Multiplayer.. het voelt gewoon een stuk 'rauwer' aan. De gameplay t.o.v. CoD:MW is anders.. maar niet slecht anders. Het is even wennen.. maar zodra ik gewend was ging het ook hartstikke lekker.

Zombies heb ik sinds BO1 al niet meer gespeeld en dat is ook weer ontzettend lachen. Mooiste is nog wel dat je gewoon doorlevelt en je guns e.d. ook gewoon kan levelen. In mijn ogen de € 54,00 die ik er via GMG voor betaald heb meer dan waard!

De 80's vibe die je krijgt bij deze game is ook heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 19:13
Ik vermaak me heel goed met deze game, speelt echt lekker weg. Vind de wapens ook stuk voor stuk allemaal top. Heb zelfs de pc versie opgepikt voor 40 euro en deze speel ik in vergelijking met MW denk ik wel liever op PC. Het ziet er gewoon echt niet uit op PS4 Pro in vergelijking met MW. Heb wel een beetje spijt dat ik 70 euro betaald heb voor CW op PS4 maar goed, wellicht brengt de PS5 versie van CW daar verandering in en wordt het lekker afwisselen tussen de twee versies komend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nAjxVyDbjKyWy_QexkWfkMzefdE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/If1i1wbfsWtyNOcwtiswpi4X.png?f=fotoalbum_large

Ik ben ook al in de multiplayer aan het wennen nu en Cold War gaat mijn game worden die ik elke dag een aantal potjes speel. Ontspannen van hardcore search and destroy genieten zoals in mijn oude tijden.

Ik hoop ook dat ze ook oude maps van Black Ops 1,2,3 en 4 gaan remasteren voor in deze game. Nuketown 5 bijvoorbeeld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

NickThissen schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:13:
Ik heb echt 0 plezier in dit spel, alleen maar frustratie. Ik dacht even door te spelen wellicht dat het met wat meer weapon attachments beter is, maar ook dat lijkt niet te helpen. Of het gaat gewoon niet snel genoeg want ik heb nog niet zo veel kunnen unlocken. Mogen alleen mensen die geen leven hebben en 24/7 kunnen spelen de goeie unlocks krijgen ofzo? In MW had je tenminste nog een prima wapen zelfs zonder attachments en de meeste hadden dan ook voor en nadelen waardoor je wat kon kiezen, lijkt in CW dat elke attachment het wapen alleen beter maakt. Saai zeg.

- Netcode is vreselijk slecht
- Grafisch is het ook niks
- En tegelijk loopt het ook voor geen meter (vaak terug naar 90 fps met alles op laag terwijl ik in MW op medium speelde en altijd 150+ fps)
- Balans is compleet zoek, letterlijk iedereen speelt met mp5
- Auto-aim controller spelers die zonder recoil je van 300m afschieten met een mp5
- Movement lijkt nergens op, erg houterig en niet vloeiend. Springen voelt alsof je ergens achter blijft haken. Soms vlieg je met 30 km/h over een obstakel van 3m hoog heen, en soms duurt het 5s voordat je over een klein hekje heen klimt, geen touw aan vast te knopen. Erg jammer want BO3 vond ik een van de beste in dit opzicht, en MW voelde ook erg goed. Flinke stap achteruit.
- Continu killstreaks in de lucht omdat je ze aan het eind van het potje vanzelf wel een keer krijgt
- Na elke kill krijg je 18 medailles om je oren waardoor je halve scherm vol staat en je niks meer kan horen.

+ Voetstappen zijn wel OK
+ Scoreboard in objective modes is prima zonder kill/death te laten zien, lijkt wel te helpen dat mensen iets meer focussen op de objectives.
+ ... Nou ja, volgens mij was het dat wel.

In bijna alle opzichten flink minder dan MW. Denk niet dat ik deze nog veel ga spelen.
+ veel jij snapt het mw was verl beter ook het aim down sight werkt slecht op toggle. Als je wat doet en je drukt op aimen word het vaak gecanceled ook het is puur gemaakt voor knopje inhouden. Het is afgeraffelt. En stukken minder als mw

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
lol double xp werkt niet haha.. man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierschuit
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wat een superslecht spel. Geen wonder dat het een gratis game was bij m'n ventus 3090.
Het voelt alsof je op een console speelt op een 60Hz televisie en nog maar niet te spreken over de hitreg.

Wat een meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Vrijdag schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:18:
Hier mensen die de campaign al doorlopen hebben en pas daarna begonnen zijn aan de twee zijmissies? En of dat kan? Ik besloot de zijmissies te doen omdat ik heel groot "YOU ARE ENTERING THE POINT OF NO RETURN!!!!111!!11EINZ!!1" in beeld zag. Had ik dus beter niet kunnen doen?
Die twee zijmissies geven ook niet echt resultaat ofzo. Aan het eind krijg je 1 kort stukje waarbij er gezegd werd wat er gebeurd is in die missie. Je kan ze altijd later een keer apart doen, verder bereik je er weinig mee.

Overigens ben ik ook 1x terug gegaan om een stuk intel te halen (in de een na laatste missie) en ik kon daarna gewoon doorgaan.
Vrijdag schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:54:
[...]
Wat Cold War wat meer apart zet, is dat je deze keer ook daadwerkelijk wat hebt aan de verzamelde intel. Het zijn niet gewoon tig stomme collectibles maar ze voegen daadwerkelijk wat toe aan het verhaal. Ook nieuw is dat je soms echt een keuzevrijheid hebt en dat ook heel licht invloed heeft op het verloop. Er zijn zelfs verschillende calling cards te verdienen door bepaalde beslissingen te maken.
Ja en je hebt nu 2 mogelijke eindes, met 2 aparte missies waarbij je er maar 1tje tegelijk ziet. De COD serie had wel eens wat kleine afwijkingen in het einde maar niet zoveel.

Ik vond het ook een interessant verhaal maar zoals gebruikelijk inderdaad te kort. Wel vond ik het er prachtig uitzien allemaal. Ik vond het wel eigenlijk te duur als je alleen de single player campaign doet, maarja, ik wilde zo graag eens iets nieuws spelen en alle andere games die ik wilde doen zijn zo lang uitgesteld (Far Cry 6, Cyberpunk).

Wat me trouwens wel irriteert is dat je in single player niet kan switchen tussen muis/kb en controller. Normaal doe ik dat altijd (bijv. voertuigen met controller). Maar hier mag dat niet :( Voor de multiplayer snap ik het hoor, maar waarom deze beperking ook opleggen aan singleplayer?? Slaat nergens op.

Moeilijkheids graad vond ik ook goed behalve die irritante heavies. Vooral die eerste is gewoon super irritant.

[ Voor 66% gewijzigd door GekkePrutser op 15-11-2020 20:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Andere last van? Ik ben Prestige 1 en ben level 1, na een match gespeeld te hebben blijf ik op level 1 staan, terwijl in-game bij de xp wel aangaf dat ik lvl 4 ben. Overal staat verder level 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Ik heb even een vraagje, weet iemand hoe het bij deze cod zit wat betreft SBMM? Vond dat bij mw wel behoorlijk storend als je een een super lekker potje hebt gehad je het potje erna helemaal afgeslacht word omdat je opeens in een lobby komt met hele goede tegenspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:59
Alexknl schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:42:
Heb zelfs de pc versie opgepikt voor 40 euro en deze speel ik in vergelijking met MW denk ik wel liever op PC.
Tell me more:)

AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Was een aanbieding op Gamesplanet US. Is nu 45 zie ik, nog steeds leuke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:42
Was vanavond aan het zoeken naar de mogelijkheid bij multiplayer via splitscreen te spelen met een tweede controller. Kan het nergens vinden. Waar zou die optie moeten zitten? Speel op de series X en al aantal jaren geen CoD meer gespeeld, dus zou aan mij kunnen liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Waar komen die ninja zombies en ninja bomen en rotsblokken vandaan?

Je loopt rond, niets om je heen. Je wordt ineens aangevallen. Je draait je om *BAM* gebodyblocked door vier zombies. Of er staat ineens een rotsblok/stuk steen/iets-waar-je-als-bad-ass-spec-ops-ineens-niet-overheen-kan-klimmen. Ik voel me dan echt net een personage uit The Walking Dead. Die worden ook altijd op kale grasvlaktes verrast door drie zombies die uit het niets verschijnen :')

Also, hoeveel hitpoints hebben de zombies wel niet na ronde tien? Het lijkt wel alsof dat exponentieel toeneemt. Zonder ammo mod heb je bijna een halve clip nodig per zombie, als je niet continu perfecte headshots maakt.

Ik voel me echt een enorme noob :') Zelfs met teamgenoten die weten wat ze moeten doen is het nog steeds enorm pittig dit. Ben tot nu toe niet verder gekomen dan level 17.

[ Voor 11% gewijzigd door Vrijdag op 16-11-2020 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:46
hebben hier ook mensen last van de gamechat? Als je met vrienden aan het spelen bent ( crossplay ), dat de gamechat gewoon amper te verstaan is..
Veel haperingen.

Alleen in game, als je in de lobby zit te wachten, gaat het wel goed.
Wat me opvalt is dat het vooral in de avond is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Androo schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:26:
hebben hier ook mensen last van de gamechat? Als je met vrienden aan het spelen bent ( crossplay ), dat de gamechat gewoon amper te verstaan is..
Veel haperingen.

Alleen in game, als je in de lobby zit te wachten, gaat het wel goed.
Wat me opvalt is dat het vooral in de avond is...
Ik gebruik het zelf niet, maar op PC staat er ook een waarschuwing in de launcher dat hier problemen mee zijn momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

helaas heb ik de bug (ook al in de beta) dat je controller soms disconnect wanneer een multi-play potje start.
Voor mensen die dit ook hebben, deze workarround werkte voor mij: YouTube: PS4 Controller Disconnect FIX for COD Cold War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23:57
shakespeare schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:30:
lol double xp werkt niet haha.. man man.
Bij mij werkt dubbel xp wel. Maar ben sinds gisteren prestige 1level 1. Daarna speelde ik nog een match. Hupla drie levels up. Maar ik blijf prestige 1 level 1. Blijkbaar zijn er heel veel mensen met dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Smit260 schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:59:
Andere last van? Ik ben Prestige 1 en ben level 1, na een match gespeeld te hebben blijf ik op level 1 staan, terwijl in-game bij de xp wel aangaf dat ik lvl 4 ben. Overal staat verder level 1.
Yup heb ook dit zelfde probleem. 1match gespeeld na prestige 1 level 1. Drie levels omhoog maar blijf prestige 1 level 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Iemand de china lake dat speciaal wapen getest. Ik nog niet. Ieder zen voorkeur. Welk wildcard verkies je acht attachment of zes perks. En welke perks verkiezen jullie.
Schieten met of zonder surpressor. Ik verkies met. Zien ze geen rood bolletje op de mini map
Heb bijna mp 5en xma4 goud alleen nog longshots en covering. Maar naar het schijnt zijn de longshots gemakkelijker haalbaar in hardcore.
Dan nog een laatste puntje ivm camo. Kill an enemy who is hiding or covering you. Deze moet ik er 50 hebben. Maar gaat ook heel traag. Iemand tips?
Ps de ffar1 da laatste assault rife is niet slecht vind ik. Veel spelplezier guys and girls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Gebruik semtex ipv granaat veel beter en gooit rapper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcgloud
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 23:59
Des te meer ik speel, des te meer ik teleurgesteld raak van deze game.

Ik heb nu al zo vaak UI errors gehad en dat de game mijn complete Xbox laat crashen. Matchmaking is ook BS. Ben zelf lvl 22 nu en ik speel al tegen spelers in de level 50 met veel meer mogelijkheden tot attachments en perks. Lekker eerlijk....
De crosshairs op de sniperscopes verdwijnen soms gewoon zelfs en splitscreen multiplayer en zombies werkt gewoon niet.

En al met al voelt het alsof deze cod voor mw2019 uit is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:00

MazeWing

The plot thickens...

Ik heb het spel sinds vrijdag en heb qua prestaties geen enkel probleem met het spel. Alles loopt als een zonnetje en nog 0,0 crashes of andere rariteiten gehad.

Wel stoor ik me enorm aan die auto-aim die vooral bij snipers echt extreem aanwezig is. Dat je zoiets op de consoles doet ok, maar deze mogelijkheid ook op de pc (met controller) geeft...
Ergens moeten er bij de developers dan toch wat afgestorven hersencellen zitten als je dit gaat implementeren op de PC!
Hopelijk wordt dit snel generfd, maar het liefste helemaal afgezet...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Heb ik weer hoor. Heb ik de game binnen op mijn XSX, moet ik mijn Activision account linken. Nu heb ik eerder Warzone gelinkt aan een van mijn Xbox accounts, maar ik wil dus CW met een ander account linken. Unlink ik het netjes in de browser bij Activision, kies ik koppelen met nieuw account, logt het systeem me automatisch in met mijn vorige account (die juist net losgekoppeld was). Nu mag ik 12 maanden lang geen unlink meer doen en ik kan nergens een chatfunctie op de site vinden... Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-09 14:45
donvalentino schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:45:
helaas heb ik de bug (ook al in de beta) dat je controller soms disconnect wanneer een multi-play potje start.
Voor mensen die dit ook hebben, deze workarround werkte voor mij: YouTube: PS4 Controller Disconnect FIX for COD Cold War
Ik heb deze bug in de campaign, nogal irritant omdat allebei die work arounds niet werken. Usb connect is op 2,5 meter van je console geen optie en controller uitzetten optie werkt niet in campaign.
Best wel slecht dat ze deze bug er niet uit hebben gevist voor release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Henkie_NtA schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:46:
[...]

Ik heb deze bug in de campaign, nogal irritant omdat allebei die work arounds niet werken. Usb connect is op 2,5 meter van je console geen optie en controller uitzetten optie werkt niet in campaign.
Best wel slecht dat ze deze bug er niet uit hebben gevist voor release.
Ja klopt, indien je niet dichtbij je monitor zit gaat dat niet.
Erger vind ik dat volgens mij die hele bug nog niet is bevestigd door Treyarch zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
donvalentino schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:56:
[...]

Ja klopt, indien je niet dichtbij je monitor zit gaat dat niet.
Erger vind ik dat volgens mij die hele bug nog niet is bevestigd door Treyarch zelf.
Vooralsnog inderdaad niet volgens mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Misschien wel handig voor de PS5 spelers die komende dagen online komen:
https://nl.ign.com/call-o...pelen-mogelijk-ps4-versie
Als je een van die versies via de PlayStation Store koopt, kun je kiezen welke delen van Black Ops Cold War je wil downloaden, zoals Zombies, Multiplayer en Campaign. Als je ervoor kiest om alles te downloaden dan krijg je zowel de PS4 en PS5-versie van de game en op sommige PS5-systemen start de PS4-versie van de game standaard op.

Activision Support heeft op dit probleem gereageerd en onthulde de stappen die je moet nemen om de correcte versie te spelen:

Licht de game uit op het Dashboard
Scroll omlaag en licht ''Play" uit
Selecteer de 3 puntjes en open het menu
Selecteer “PS5 | Full | Call of Duty: Black Ops Cold War”
Spelen maar!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Leukste maps:
1. Satellite
2. Moskou

Oke maps:
1. Cartel
2. Garrison

Slechte maps
1. Miami
2. Armada
3. Checkmate
4. Crossroads

Nu een potje of 200 gespeeld, dit zijn mijn eerste bevindingen.

Miami is een groot camp festijn. Armada word je continu op spawn gekilled en bij Crossroads is het beide.
Checkmate hangt heel erg van de lobby af. Maar campers groeit als onkruid, dus komt hij ook bij slechte maps.

Cartel speelt lekker weg, weinig huisjes en lekker veel looppaden! Garrison is een mix van beide, je kan er in campen, maar ook run en gunnen vind ik.

Satellite en Moskou zijn bij fair de beste maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
https://attackofthefanboy...-update-1-05-patch-notes/

Bij mij op de PS4 ( eerste versie ) duurde de download nog geen minuut, Het kopiëren duurde 1 uur !!!
Ligt dit nou aan mijn PS4 of hebben er meer mensen hier last van?

Bij het release was het ook al feest. Alles netjes dinsdag gedownload. Denk ik lekker te kunnen knallen. Duurde het Ingame nog 3 uur voordat hij klaar was met installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:22
Wat zijn aanraders als SMGs? Ben net level 11 dus alleen MP40 nog maar geprobeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
nickdew schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:38:
Wat zijn aanraders als SMGs? Ben net level 11 dus alleen MP40 nog maar geprobeerd :)
1. MP5
2. AK74U
3. Milano

Top 3 assault/tactical wapens wat mij betreft;
1. AK47
2. M16 of AUG (M16 iets betere accuracy dan AUG)
3. XM4 of Krig 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
chimera2 schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:36:

Bij mij op de PS4 ( eerste versie ) duurde de download nog geen minuut, Het kopiëren duurde 1 uur !!!

Bij het release was het ook al feest. Alles netjes dinsdag gedownload. Denk ik lekker te kunnen knallen. Duurde het Ingame nog 3 uur voordat hij klaar was met installeren.
Zo maar eens zien of de controller bug is opgelost.

*edit*
Het antwoord is nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
chimera2 schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:36:

Dat is bij elke CoD zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Hier al een aantal keer een volledige crash op de Series X gehad tijdens de campagne. Inmiddels uitgespeeld, erg kort en het laatste deel ging echt nergens over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 09:35
Best een verandeming na bf5 platgespeelt te hebben gelijk 2 vragen ik speel op de pc en :
Hoe ga je in godsnaam platliggen ipv laag lopen &
Als ik een spy plane inzet gaat de telling voor een dropbox en heli nog door? Dropbox heb ik al eens kunnen inzetten enkel de heli nog niet.
Al met al leuk spel om het tot de volgende bf mee uit te zitten.

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Cod cold war ook aangeschaft vanmiddag op de series X. Ik speel op een LG C7 4k.
60 hz is hier uiteraard op mogelijk, helaas geen 120 hz.

Dit is echter wel beschikbaar op 1080p.
Maar als ik de xbox instel op 1080p en 120 hz.
Blijft de optie voor 120 hz in COD greyed out.
Ook al staat RT uit, de game ook al gereboot, helaas geen succes. Iemand een oplossing?

[ Voor 18% gewijzigd door swoutr op 16-11-2020 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Laatst online: 12-09 14:28
Mijn eerste impressie van de game is matig. Hebben het te snel uitgebracht.

- veel bugs.
- MP niet stabiel.

Ik speel op de pc met vrienden die op de console spelen. Maar echt een verdriet. Dan hebben de maten van me ook last van console bugs etc.

Hopelijk wordt dat met een grote update opgelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:22
Altijd BFV gespeeld. Mijn laatste CoD is 5 jaar geleden. Op Xbox series X coldwar gekocht en gelijk modern warfare 3. Moet zeggen dat ik best te spreken ben over coldwar. Enige minpunt vind ik het aantal maps. Echt wel schaars! Maps zijn waarschijnlijk betaald bij een update?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pagman
  • Laatst online: 28-07-2024
foxtrot81 schreef op maandag 16 november 2020 @ 21:33:
Best een verandeming na bf5 platgespeelt te hebben gelijk 2 vragen ik speel op de pc en :
Hoe ga je in godsnaam platliggen ipv laag lopen &
Als ik een spy plane inzet gaat de telling voor een dropbox en heli nog door? Dropbox heb ik al eens kunnen inzetten enkel de heli nog niet.
Al met al leuk spel om het tot de volgende bf mee uit te zitten.
Als je CTRL ingedrukt houd dan ga je liggen.

Telling voor de dropbox en Heli lopen gewoon door zodra je een Spy plane of een andere score streak oproept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

Hoe is het eigenlijk gesteld met het geluid in Cold War? Ik vond het in Black Ops erg slecht, ik hoor eigenlijk nooit de tegenstander aankomen lopen, zeker niet in Warzone. Is dit inmiddels beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• znight
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-09 13:43
Zijn er wellicht meer mensen die problemen hebben met de split screen? Zodra ik split screen speel, gaat het spel haperen en loopt hij vast. (Speel op PS4)

Ik heb hier nog geen oplossing voor kunnen vinden. (MW loopt wel goed) Herinstall geprobeerd, werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:21

Christiano007

Ich bin der champion

Wat vinden de meeste mensen nu echt van dit spel t.o.v. Warzone ?

Het is of kut of goed, maar is kut echt kut of stellen mensen zich een beetje aan?

En is het op de console beter dan op pc? Ik ben veel beter op de pc, maar als de Xbox versie beter is dan koop ik die.

[ Voor 28% gewijzigd door Christiano007 op 17-11-2020 08:59 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:07
Christiano007 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:59:
Wat vinden de meeste mensen nu echt van dit spel t.o.v. Warzone ?

Het is of kut of goed, maar is kut echt kut of stellen mensen zich een beetje aan?

En is het op de console beter dan op pc? Ik ben veel beter op de pc, maar als de Xbox versie beter is dan koop ik die.
Jaa inderdaad, is het dan echt zo kut ?
Mijn collega is wel echt een COD gamer en speelt veel modern warfare en warzone etc.
Hij zegt dat de game wel leuk is, hij geeft aan dat het arcade achtig aan voelt en zelf vind hij de black ops series altijd wat minder.

Maar heeft verder niks aan te merken aan de game, behalve dat de MP5 zeer overpowered is.

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 06:33
Hmm zo te zien liggen de online servers eruit kan niet meer connecten. Meer mensen last van ?

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Jep, hier ook niet kunnen verbinden.

/edit: Oh, ook MW2k19 werkt niet. Ik denk dat de servers druk bezig zijn met het uploaden van nieuwe wapen camo's, charms en stickers 8)

[ Voor 66% gewijzigd door Vrijdag op 17-11-2020 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

ligt het aan mij of zijn de enemies slecht zichtbaar op grote afstanden? mappen zoals miami en die dessert map bijvoorbeeld, het enige wat je soms ziet is een zwart puntje lijkt wel.

Daarbij, ik merk dat mijn hipfire settings (als dit in te stellen is) niet goed staat. Op de één of andere manier gaat het vaak zo snel van links naar rechts dat ik geen hit maak :? iemand tips?

[ Voor 35% gewijzigd door donvalentino op 17-11-2020 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
oldsmelly schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:47:
Hmm zo te zien liggen de online servers eruit kan niet meer connecten. Meer mensen last van ?
Yes. MW werkt ook niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 09:31
Zijn er ook tweakers die samen (willen) spelen? Ik hoef niet perse te praten, maar het zou soms leuk zijn als het team wat beter gebalanceerd is. Soms moet je tegen een hele clan spelen en dat is dan vaak kansloos.

Multiplayer modes: Domination, Hardpoint, TDM, Zombies.
Battle.net: Vantablack#21496

[ Voor 10% gewijzigd door Farrell op 17-11-2020 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Kansloos. Zet er even wat servers bij. Experiencing high volume. Al 5 min in matchmaking queue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Zit er gewoon in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 08:39
Volgens mij hier nog niet voorbijgekomen, kon het met de zoekfunctie in elk geval niet vinden: blijkbaar kunnen Xbox One-bezitters die de game gekocht hebben het spel aan twee andere Xbox One-bezitters giften voor een tientje!

Check deze link: https://forums.redflagdea...next-gen-upgrade-2418720/

Mocht iemand nog een gift over hebben (tegen betaling uiteraard) dan houd ik me van harte aanbevolen, maar sowieso interessant lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:05
Theone098 schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:26:
Is er al een [GoT] team om dit samen met te spelen?
Op de PC? :D

(Stuur anders even een privé bericht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buitenaerts
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-04 22:24
Ik wordt er helemaal gestoord van echt een grote bug fiesta in multiplayer mode ... xbox series x gewoon zo goed als onspeelbaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:58
Buitenaerts schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:38:
Ik wordt er helemaal gestoord van echt een grote bug fiesta in multiplayer mode ... xbox series x gewoon zo goed als onspeelbaar ...
?! Ik heb echt nergens last van. Welke bugs bedoel je dan?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:58
ethereal81 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:11:
Volgens mij hier nog niet voorbijgekomen, kon het met de zoekfunctie in elk geval niet vinden: blijkbaar kunnen Xbox One-bezitters die de game gekocht hebben het spel aan twee andere Xbox One-bezitters giften voor een tientje!

Check deze link: https://forums.redflagdea...next-gen-upgrade-2418720/

Mocht iemand nog een gift over hebben (tegen betaling uiteraard) dan houd ik me van harte aanbevolen, maar sowieso interessant lijkt me :)
Nevermind. Ik heb de Cross-Gen Bundle omdat ik op Series X speel. Dan geldt het niet. Enkel voor de standaard versie.

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 17-11-2020 20:43 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buitenaerts
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-04 22:24
Crasht gewoon random, xbox uit, menu reageert dan niet meer twintig keer console herstarten en dan doet die het soms weer paar potjes tot die weer crasht. Ben er compleet gefrustreerd van haha, heb de game er ook al helemaal af gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Net als deze users is het bij mij:

https://www.news.com.au/t...9962679360600ab545bb14b1f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 08:39
Rivanov schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:40:
[...]

Nevermind. Ik heb de Cross-Gen Bundle omdat ik op Series X speel. Dan geldt het niet. Enkel voor de standaard versie.
Ah, weer wat geleerd! Dank voor de poging in elk geval :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Buitenaerts schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:41:
Crasht gewoon random, xbox uit, menu reageert dan niet meer twintig keer console herstarten en dan doet die het soms weer paar potjes tot die weer crasht. Ben er compleet gefrustreerd van haha, heb de game er ook al helemaal af gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Net als deze users is het bij mij:

https://www.news.com.au/t...9962679360600ab545bb14b1f
Apart, ik heb echt nog geen enkele crash gehad met Cold war, wel 1 keer met avatar laden en speel al uren per dag sinds de launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
https://streamable.com/sodrq7

Met dat mesje heb ik echt veel lachende momenten meegemaakt. Zelfs 2 keer 10 kills zonder dood te gaan gehaald.

Hierboven een video als voorbeeld. Ze werden helemaal gek/bang haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
Ik speel op de pc en zou graag willen spelen met een x-box controller.
Dat zou toch wat lekkerder spelen vanaf de bank vandaar mijn vraag.
Zou deze dan goed kunnen werken van een bekende online web winkel :
PDP controller - Official Licensed - Xbox Series X/S/Xbox One/Windows 10 - Wit Camo

[ Voor 37% gewijzigd door foxtrot81 op 18-11-2020 07:51 ]

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
Benieuwd wanneer ze eens met een update komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Kansloos weer Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E7RIecp7f76YzvpBkyNs6oRWarw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yL7zFgj7HwjVx8xK4uHYTu5R.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Dan denk je in je lunchpauze even te kunnen spelen.. krijg je te maken met deze shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

moet zeggen dat ik afgelopen weekend verbaasde dat alles zo soepel verliep tijdens het 1e weekend na launch.
Sinds gisteren merk ik ook steeds meer errors tijdens het gamen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Mensen die samen willen spelen op Playstation 4?

Speel zelf vooral dominantion, Hardpoint en zombies

PSN bierka89

[ Voor 7% gewijzigd door Bieren89 op 18-11-2020 13:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
Zijn er mensen die samen willen spelen op de PC :)
Battle.net: JRN#21542

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Hier tot nu toe weinig bugs of crashes gezien. Wel een paar dingen waar ik me aan erger, zoals de progressiebug in de campaign en dat je calling card telkens naar standaard wordt teruggezet. Daarom ben ik nog maar niet verder gegaan met de campaign. Ik heb echt geen zin om alles weer opnieuw te moeten doen.

Ook valt het me tegen dat het menu bij tijd en wijle zo ver-schrik-ke-lijk traaaaaaag is. Alsof er assets van een server uit Donker Afrika moeten worden gedownload waar ze een Nokia 3310 als hotspot gebruiken.

En geluid valt soms wel weg, of wordt helemaal niet ingeladen lijkt het wel. Als ik een operator heb vrijgespeeld krijg je daar een stoer kort filmpje van te zien. Maar daar zit helemaal geen geluid onder. Terwijl je iets verwacht met rockende gitaren en een snedige bad-ass oneliner :+

Daarnaast mogen de zombies wel een tándje lager. Hoe gaaf ik het ook vind, ze zijn me net een tikkeltje té snel en ze hebben al in lage rondes écht te veel hitpoints en doen dan al enorm veel schade. Eén klap is ongeveer de helft van je armour weg, of 1/3 van je levensbalk. Zelfs headshots doen na level 12 vrij weinig meer. Ook kom je wat mij betreft té snel ergens achter vast te zitten. Vooral als je achteruit loopt, dan is het minste takje al een bodyblock en dan komen ze letterlijk meteen van alle kanten. En kan je dus nergens meer heen.

Ik speel op de OG PS4 trouwens.

[ Voor 26% gewijzigd door Vrijdag op 18-11-2020 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pagman
  • Laatst online: 28-07-2024
Wat is het toch fijn dat Crossplay uitgezet kan worden. Het zoeken naar matches duurt mischien een paar seconde langer maar je komt gelukkig niet meer in lobby's terecht waar iedereen een MP5 + Aim assist heeft. Dit maakt het een stuk leuker omdat er meer variatie aan wapens word gebruikt en je niet vanaf de andere kant van de map word neer gelaserd. :)

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
Heb al enkele keren gemerkt dat mijn proximity mine geen damage doet bij een tegenstander terwijl hij wel ontploft vlak naast hem. Ofwel is dat een bug ofwel een exploit? Het enige gemeenschappelijke dat ik heb gemerkt is wel dat ze op hun buik lagen en/of misschien dat de mijn tegen de muur, voorwerp of deur lag?

• wimpie007
pina schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:30:
Heb al enkele keren gemerkt dat mijn proximity mine geen damage doet bij een tegenstander terwijl hij wel ontploft vlak naast hem. Ofwel is dat een bug ofwel een exploit? Het enige gemeenschappelijke dat ik heb gemerkt is wel dat ze op hun buik lagen en/of misschien dat de mijn tegen de muur, voorwerp of deur lag?
ALs je heel snel bukt/prone gaat ontploft ie boven je hoofd ;-)

• foxtrot81
pina schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:30:
Met sommige ""kaarten"" ben je daar niet vatbaar voor

Carpe scrotum

• Wolverine9000
Farrell schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:09:
Zijn er ook tweakers die samen (willen) spelen? Ik hoef niet perse te praten, maar het zou soms leuk zijn als het team wat beter gebalanceerd is. Soms moet je tegen een hele clan spelen en dat is dan vaak kansloos.

Multiplayer modes: Domination, Hardpoint, TDM, Zombies.
Battle.net: Vantablack#21496
Ik wil wel. Maar zet cross play uit altijd

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 09:31
Wolverine9000 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:43:
[...]

Ik wil wel. Maar zet cross play uit altijd
Das mooi. Ik zet crossplay uit voor Multiplayer. Voor Zombies zet ik crossplay soms aan, want het duurt soms erg lang om mensen te vinden.

• RandyAmsterdam
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 19:35
Vraagje, ik speel nu Modern Warfare en Warzone op de PS4. Vanmiddag krijg ik de PS5 waar ik Cold War en Warzone op ga spelen. Maar hoe zit het met mijn guns in Warzone die ik met Modern Warfare heb gehaald? Ik wil Modern Warfare niet installeren op de PS5 maar hoe kom ik dan aan mijn MW guns in Warzone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OxSniperX
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11-09 15:48
RandyAmsterdam schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:29:
Vraagje, ik speel nu Modern Warfare en Warzone op de PS4. Vanmiddag krijg ik de PS5 waar ik Cold War en Warzone op ga spelen. Maar hoe zit het met mijn guns in Warzone die ik met Modern Warfare heb gehaald? Ik wil Modern Warfare niet installeren op de PS5 maar hoe kom ik dan aan mijn MW guns in Warzone?
Volgens mij moet je Activision account verbonden zijn en dan wordt dat overgenomen. Zelfde als level en dat soort dingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
RandyAmsterdam schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:29:
Disclaimer: Ik ben niet in het bezit van een PS4.

Zolang je inlogged op de PS met het zelfde account, zul je de behaalde guns gewoon terug zien in MW op de PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Pagman schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:54:
Wat is het toch fijn dat Crossplay uitgezet kan worden. Het zoeken naar matches duurt mischien een paar seconde langer maar je komt gelukkig niet meer in lobby's terecht waar iedereen een MP5 + Aim assist heeft. Dit maakt het een stuk leuker omdat er meer variatie aan wapens word gebruikt en je niet vanaf de andere kant van de map word neer gelaserd. :)
Mp5 is generfd, nu 33% minder damage.

Xbox Live: Springbok NL

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:07
Eergister game gekocht en even single player gespeeld, bevalt me tot op heden wel.
Vanavond weer verder spelen.

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

• Smit260
Ik vind het wel kwalijk dat ze nog niks gecommuniceerd hebben over de Prestige ranks die bugged zijn. Laat op zijn minst even weten dat je ermee bezig bent, of welke rank nou daadwerkelijk leidend is.

Of heb ik iets gemist? ...

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:49
Iemand ook problemen gehad met installeren van COD op de ps5. Zegt bij 80% kan niet kopiëren? En duurt al zo lang 😰

• RandyAmsterdam
k1978 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:54:
Iemand ook problemen gehad met installeren van COD op de ps5. Zegt bij 80% kan niet kopiëren? En duurt al zo lang 😰
Ik ben zo aan de beurt... Dit soort dingen zullen we wel even houden ben ik bang. Vet irritant, hoop dat hij het zo doet.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:54
Ook gewoon 2 data packs van 50gb te downloaden voor enkel de campaign met disc versie.

• k1978
RandyAmsterdam schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:04:
[...]

Ik ben zo aan de beurt... Dit soort dingen zullen we wel even houden ben ik bang. Vet irritant, hoop dat hij het zo doet.
Ja laat ff weten.

• RandyAmsterdam
Heb je de disc versie of digital? Werkt het nog steeds niet?

• k1978
Chelseamarre123 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:10:
Ook gewoon 2 data packs van 50gb te downloaden voor enkel de campaign met disc versie.
Is bij jou gelukt dan?
Pagina: 1 ... 7 ... 22 Laatste