[Multi] Call of Duty: Black Ops Cold War Topic

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:41

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Patch is live. Op de PS4 ongeveer 12,5 GB en kan geïnstalleerd worden.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
thunder8 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:49:
[...]

11 levels is nog wel te doen hoor. Als je nog een paar tokens 2xp hebt, helemaal. :)

Ik moet er nog 25 voor level 300. Maar momenteel niet veel zin te spelen.
Maar boven de 200 heeft het ook geen zin meer door te levelen toch?
Althans dat is wat ik altijd dacht en stopte er daarom meestal maar mee :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Ja klopt, het enige wat je dan hebt is dat het dan oranje wordt weergegeven. En je misschien wat meer angst aanjaagt als je een lobby in komt :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Vrijdag schreef op woensdag 21 april 2021 @ 11:51:
Ja klopt, het enige wat je dan hebt is dat het dan oranje wordt weergegeven. En je misschien wat meer angst aanjaagt als je een lobby in komt :P
Is het niet zo dat de achterliggende prestiges wel doortellen? dus elke 50 levels , volgens mij reset dit niet wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 15:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

Donstil schreef op woensdag 21 april 2021 @ 11:36:
[...]

Maar boven de 200 heeft het ook geen zin meer door te levelen toch?
Althans dat is wat ik altijd dacht en stopte er daarom meestal maar mee :P
Je krijgt per 50 levels nog steeds een prestigekey en een nieuwe prestigelevel. Dit telt door over de seizoenen.Vorige seizoen had ik iets van level 600+ en dit seizoen 275. Niet dat het echt boeit, de prestigekeys kopen alleen onzinnige dingen en het level an sich zegt weinig over je skills. Door veel te spelen, vooral tijdens 2xp weekends pak je genoeg levels. Probeer per seizoen wel altijd de battlepass naar level 100 te krijgen. Dit levert elk seizoen +300 BP op omdat je 1000BP moet inleggen en terugverdiend, kan ik straks gratis een keer een package kopen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
donvalentino schreef op woensdag 21 april 2021 @ 12:00:
[...]

Is het niet zo dat de achterliggende prestiges wel doortellen? dus elke 50 levels , volgens mij reset dit niet wel?
Het vorige seizoen was ik Prestige lvl 235 oid, maar ging daarna gewoon weer vanaf 0 op de laatste prestige verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
thunder8 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 12:04:
[...]

Je krijgt per 50 levels nog steeds een prestigekey en een nieuwe prestigelevel. Dit telt door over de seizoenen.Vorige seizoen had ik iets van level 600+ en dit seizoen 275. Niet dat het echt boeit, de prestigekeys kopen alleen onzinnige dingen en het level an sich zegt weinig over je skills. Door veel te spelen, vooral tijdens 2xp weekends pak je genoeg levels. Probeer per seizoen wel altijd de battlepass naar level 100 te krijgen. Dit levert elk seizoen +300 BP op omdat je 1000BP moet inleggen en terugverdiend, kan ik straks gratis een keer een package kopen.
Ooh die Keys, die was ik ff vergeten idd.
Battlepass doe ik ook wel altijd idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ja klopt je Prestige level blijft wel behouden idd.
Dan wordt je Prestige 8 level 1 na een reset (bijvoorbeeld), bij 50 ga je naar Prestige 9 enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
[...]

Oh wacht, dat is wel zo inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11:06
Vrijdag schreef op woensdag 21 april 2021 @ 11:01:
Patch is live. Op de PS4 ongeveer 12,5 GB en kan geïnstalleerd worden.
Nieuwe content al speelbaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Chelseamarre123 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 13:10:
[...]

Nog niet geprobeerd, maar zag dat er wel een nieuwe sniperrifle beschikbaar is. Moet je eerst met een andere sniper 50x het kanon van een heavy Mangler er af schieten en hem dan omleggen.

Ik denk dat het vooral een soort pre-patch is. Zal als ik klaar ben met werken even checken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Chelseamarre123 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 13:10:
[...]

Volgens mij niet. De patches zijn tegenwoordig eerder beschikbaar, waarna de content en masse in 1x vrij geschakeld kan worden als het moment daar is. Dit verlicht de load op de update servers ook significant, omdat er dan niet tig miljoen clients de update willen hebben op hetzelfde moment. Nu kan je het over een paar dagen uitsmeren, zodra iemand zijn systeem aanzet.

Maandag stond de update al klaar, maar zag zo 1-2-3 geen nieuwe content. Als er al een nieuw wapen erin zit, kan je beginnen met het vrijspelen hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Wel een goed idee in elk geval. Verspreid het hele downloaden en installeren moment een beetje. Mogen ze wat mij betreft wel vaker doen. Zeker met de patches van tegenwoordig is vooraf downloaden en installeren wel handig. En dan op de dag zelf een kleine unlock patch van een paar kb ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Vrijdag schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:30:
Wel een goed idee in elk geval. Verspreid het hele downloaden en installeren moment een beetje. Mogen ze wat mij betreft wel vaker doen. Zeker met de patches van tegenwoordig is vooraf downloaden en installeren wel handig. En dan op de dag zelf een kleine unlock patch van een paar kb ofzo.
Dit valt me op sinds de release van cold war dat steeds updates een dag ervoor al gepreinstalled kunnen worden, inderdaad erg ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Ik dacht, laat ik eens een 15 minuten token activeren. Prompt liep het spel vast, kon ik niet meer verbinden, moest twee keer de PS4 opstarten, daarna minuten (letterlijk!) wachten totdat er verbinding gemaakt kon worden met de servers en nu kan ik dan uiteindelijk spelen.

Na 13 minuten... in een solo potje... :')

Echt briljant. Ik ga eens testen of het met elke token is dat je minimaal tien minuten kwijt bent voordat je kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:11
Vrijdag schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:15:
Ik dacht, laat ik eens een 15 minuten token activeren. Prompt liep het spel vast, kon ik niet meer verbinden, moest twee keer de PS4 opstarten, daarna minuten (letterlijk!) wachten totdat er verbinding gemaakt kon worden met de servers en nu kan ik dan uiteindelijk spelen.

Na 13 minuten... in een solo potje... :')

Echt briljant. Ik ga eens testen of het met elke token is dat je minimaal tien minuten kwijt bent voordat je kan spelen.
Had ik ook, heeft niks met de token te maken. Er waren/zijn serverproblemen i.v.m. het Warzone event ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Alexknl schreef op woensdag 21 april 2021 @ 22:58:
[...]

Had ik ook, heeft niks met de token te maken. Er waren/zijn serverproblemen i.v.m. het Warzone event ;)
Laat me nou lekker mopperen op die tokens :-( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Die nieuwe map is toch gewoon Summit van vroeger?

Die nieuwe face off map diesel is echt te groot voor 3vs3. Gaat gemakkelijk op 6v6

[ Voor 46% gewijzigd door Chelseamarre123 op 22-04-2021 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Chelseamarre123 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 13:47:
Die nieuwe map is toch gewoon Summit van vroeger?

Die nieuwe face off map diesel is echt te groot voor 3vs3. Gaat gemakkelijk op 6v6
Ziet er wel hetzelfde uit, maar dan gedraaid:

https://callofduty.fandom...it?file=Map_Summit_BO.png

Summit

https://callofduty.fandom...Yamantau_MiniMap_BOCW.png

Yamantau

Mar als ik gameplay filmpjes kijk is het wel anders geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Djeez, activision heeft het wel lekker voor elkaar zeg. 2de avond op rij dikke queues om überhaupt te kunnen verbinden...🙄 en als je er al in komt, mag je van geluk spreken dat je niet midgame eruit geknikkerd wordt en weer in de rij mag aansluiten.

Wat een epic fail....

/rant over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Ik ben maar weer verder gegaan met Nazi Zombie Army :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

ja ik probeer het vanavond weer, gisteren ook niet door de queues heen gekomen, geen zin om eindeloos te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik zit net in een pot. Zijn al twee spelers Prestige Master. Eentje zelfs al level 331.

Dat kan toch haast niet? Woensdag was de reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024
Donstil schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:39:
Ik zit net in een pot. Zijn al twee spelers Prestige Master. Eentje zelfs al level 331.

Dat kan toch haast niet? Woensdag was de reset.
Je prestige level loopt door vanaf seizoen 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SC4RF4C3 schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:02:
[...]

Je prestige level loopt door vanaf seizoen 1.
Je prestige master niet, alleen je prestige level, prestige master moet je elk seizoen opnieuw worden.

Ik ben vorig seizoen Prestige 8 geworden wat in dat seizoen voor mij persoonlijk prestige master was.

Oftewel als je nu prestige master bent in seizoen 3 dan Heb je minimaal al 4 prestige levels door gespeeld en ben je level 200. Wat mij wel erg snel lijkt in nog geen 4 dagen.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 25-04-2021 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:09
Donstil schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:18:
[...]

Je prestige master niet, alleen je prestige level, prestige master moet je elk seizoen opnieuw worden.

Ik ben vorig seizoen Prestige 8 geworden wat in dat seizoen voor mij persoonlijk prestige master was.

Oftewel als je nu prestige master bent in seizoen 3 dan Heb je minimaal al 4 prestige levels door gespeeld en ben je level 200. Wat mij wel erg snel lijkt in nog geen 4 dagen.
Dat lijkt me inderdaad niet helemaal te kloppen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:03
Net even een paar potjes multiplayer gedaan (PS5) maar het valt me op dat je op afstand niet meer kan zien of je te maken hebt met een tegenstander of een team-mate. Heel irritant want ik zie pas last minute of ik op een vijand schiet of op een team-mate
Zijn er meer die dit ervaren?

Overigens ook even 3 rondes Outbreak gedaan, maar de moeilijkheidsgraad is wel ontzettend toegenomen zeg..

[ Voor 12% gewijzigd door yorroy op 25-04-2021 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:16

Oxigeon

En zo is dat!

yorroy schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:08:
Net even een paar potjes multiplayer gedaan (PS5) maar het valt me op dat je op afstand niet meer kan zien of je te maken hebt met een tegenstander of een team-mate. Heel irritant want ik zie pas last minute of ik op een vijand schiet of op een team-mate
Zijn er meer die dit ervaren?

Overigens ook even 3 rondes Outbreak gedaan, maar de moeilijkheidsgraad is wel ontzettend toegenomen zeg..
Ik heb me al een tijdje niet gewaagd aan de multiplayer op de ps5 omdat we meestal met een paar man warzone spelen. Maar was me eigenlijk aan het begin van het weekend ook al opgevallen.

Verder merkte ik op die nieuwe sneeuw map in de bergen dat de game niet helemaal lekker loopt. Hierdoor heb ik de reflecties op de ps5 uit gezet en loopt de game weer als een zonnetje.

Verder heb ik toen ik level 55 werd een prestige key gekregen. Waar kan ik deze inruilen? Een prestigeshop zoals vermeld vind ik nergens. Waar hebben ze deze verstopt?

Moet zeggen dat ze in Modern Warfare bij elk level challenges hadden ingezet. Nu vind ik alleen maar challenges die je krijgt bij elke 10 of 50 levels die je in prestige omhoog gaat. Dit hebben ze dus ook eruit gehaald.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Volgens mij is die Swiss K31 een beetje gebugged in de damage values ofzo... Afrondings foutje, mensen die ik vol in de kop raak en op 1hp overblijven 8)7 . Voorbeeld (volume warning, slowmo klinkt niet zo lekker, haha):

[YouTube: Boom, headsho....whaaaaa?]

Ik bedoel, ik snap dat die de minste damage doet van de snipers, maar als ik iemand met een .308 sniper op 3 meter afstand in z'n kop raak mag die best wel dood neervallen van mij :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Schade is soms een beetje gek inderdaad.

Zelfde heb ik met de China Lake. Lijkt wel alsof de splashdamage behoorlijk ver teruggaat naar mezelf. Moet altijd van een enorme afstand vuren anders blaas ik mezelf op :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:27
Sinds kort aan het spelen (ps4 pro), en ondanks dat ik er even uit ben geweest gaat deze COD me prima af en eindig ik vaak bij de eerste 2.
Maar tot mijn grote verbazing gaat het sinds seizoen 3 echt ontzettend slecht. Waar ik tot dusver weken lang een voor mij nette k/d van 1.60 eruit weet te persen, gaat het me nu ineens erg slecht af, ik mag blij zijn als ik een k/d van 1.0 haal.
Ik krijg het gevoel dat anderen vleugeltje hebben, en dat iedere kogel raak is terwijl mij het gevoel besluip dat mijn auto-aim is verdwenen echt alles gaat en naast.
Waar zou dit nu toch aan liggen? is het zo druk op de servers ivm Seizoen 3 of de Mei vakantie?
Krijg ik een andere match making omdat het te goed ging?of is er een nieuwe patch die de boel vernacheld echt ik snap er helemaal niets meer van want het speelt momenteel zo slecht dat de fun er vanaf is terwijl ik er echt lekker in zat.
Wie weet wat er loos is of ben ik ineens veel slechter geworden.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monno1974
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-05-2024
Ik zoek mensen die samen Outbreak willen doen op de PS5. Iemand? :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Monno1974 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:49:
Je mag me best toevoegen. Indien ik geen warsone speel wil ik best wel outbreak doen om mijn wapens te levelen. Want daar gaat het lekker snel

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:51
Propane schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:34:
Volgens mij is die Swiss K31 een beetje gebugged in de damage values ofzo... Afrondings foutje, mensen die ik vol in de kop raak en op 1hp overblijven 8)7 . Voorbeeld (volume warning, slowmo klinkt niet zo lekker, haha):

[YouTube: Boom, headsho....whaaaaa?]

Ik bedoel, ik snap dat die de minste damage doet van de snipers, maar als ik iemand met een .308 sniper op 3 meter afstand in z'n kop raak mag die best wel dood neervallen van mij :+ .
Toevallig heb ik de K31 geleveld van het weekend, en ook mij viel dat op. Ik dacht dat ik initieel wellicht een arm/been raakte. Echter toen ik de laatste barrel (unlocked op level 48) met 33(?)% meer damage op m'n K31 had gezet kreeg ik nog steeds hetzelfde resultaat. Iets klopt er niet. Maarja, ik raak Cold War het liefst met nog geen lange stok aan. Gebruik het alleen om wapens te levelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monno1974
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-05-2024
Oxigeon schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:57:
[...]

Je mag me best toevoegen. Indien ik geen warsone speel wil ik best wel outbreak doen om mijn wapens te levelen. Want daar gaat het lekker snel
Done :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Ploited
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 27-12-2021
Zijn er meer peoples met de error Code 887a0005?En die het opgelost hebben?Zoja hoe?

https://www.drivereasy.co...ard%20Battle.net%20client.

Deze stappen heb ikal gedaan maar helaas,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
X-Ploited schreef op maandag 3 mei 2021 @ 18:16:
Zijn er meer peoples met de error Code 887a0005?En die het opgelost hebben?Zoja hoe?

https://www.drivereasy.co...ard%20Battle.net%20client.

Deze stappen heb ikal gedaan maar helaas,
Hier ook weer last van. Laatst hielp het om de Nvidia driver terug te zetten. Nu weet ik dus niet of ik al kan updaten of niet. Jammer dat de pc support zo klote is. Pak de laatste tijd meer de PS5 erbij om even snel te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Ploited
Alexknl,bedankt voor de tip...driver trg gezet en tot nu loopt het goed,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
X-Ploited schreef op maandag 3 mei 2021 @ 21:29:
Alexknl,bedankt voor de tip...driver trg gezet en tot nu loopt het goed,
Naar welke versie heb jij hem terug gezet? Denk dat ik hem ook weer moet gaan terugzetten want met de nieuwste Nvidia driver crasht hij nog altijd als ik op Battlepass klik of in de Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hoe is deze game in split-screen?
Ook zo'n drama als bij Modern Warfare of erger :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirtyDutchy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-08-2024
Alexknl schreef op maandag 3 mei 2021 @ 21:35:
[...]

Naar welke versie heb jij hem terug gezet? Denk dat ik hem ook weer moet gaan terugzetten want met de nieuwste Nvidia driver crasht hij nog altijd als ik op Battlepass klik of in de Store.
Driver Version: 461.92 - Release Date: Tue Mar 16, 2021.
Deze werkt volgens verschillende bronnen goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-Ploited
Alexknl schreef op maandag 3 mei 2021 @ 21:35:
[...]

Euhm nam geen risico`s..Januari 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Monno1974 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:49:
Je mag mij ook altijd toevoegen hoor, ben alleen niet zo heel vaak online meer. PSN naam = Tweakers username. Speel overwegend Zombies en Warzone (en soms andere games), geen normale multiplayer.

[ Voor 12% gewijzigd door adamvansanten op 07-05-2021 15:07 ]

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Afbeeldingslocatie: https://trello-attachments.s3.amazonaws.com/5f3789075249bd579a54f799/60a40f8673468e4e77753e15/b7d7a1fa783aea864530eef0d8487da4/Roadmap.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 07:24
Hatelijk als je maat je belt om te gamen en je hebt per ongeluk je PS uitgezet ipv standby… Klote updates! 🤬

[ Voor 8% gewijzigd door HenkEisDS op 19-05-2021 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Die duga map in welke mode speel je die?
Standoff 1x gespeeld en beviel me wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Standoff is echt een dikke Black Ops 2 classic, amuseer me tot nu toe wel op deze map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:43
Alexknl schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:45:
Standoff is echt een dikke Black Ops 2 classic, amuseer me tot nu toe wel op deze map.
Ah dus toch een classic map. Hij kwam me al zo bekend voor. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 11:40
Na een tijdje toch weer eens COD CW opgestart op de PS5. Ik merk nog steeds dat ie af en toe hapert. Het voelt een beetje als een framedrop. Hebben jullie dat ook? Iets wat ik moet aanpassen op de PS5?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Vijf één uur dubbel xp tokens, gratiesch en voor nietsch. Kosteloos ook, trouwens. Voor de PS te claimen in het bundel overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Leuk een free weekend om de game te testen, not...
Split-screen werkt niet , mijn vriendin doet haar controller aan en drukt op A maar vervolgens joined ze niet en zien we haar poppetje ook niet verschijnen op de achtergrond of haar gamertagnaam.

Helaas..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 09:13

Aid

crimby schreef op maandag 24 mei 2021 @ 17:34:
Na een tijdje toch weer eens COD CW opgestart op de PS5. Ik merk nog steeds dat ie af en toe hapert. Het voelt een beetje als een framedrop. Hebben jullie dat ook? Iets wat ik moet aanpassen op de PS5?
Raytracing uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Heb de laatste tijd weer veel last van connection interrupted, zowel PC als PS5. Om gek van te worden, dat ze dit nog altijd niet gefixed hebben manman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Heeft niemand een fix voor split-screen?
Wij kunnen de game tot maandag gratis proberen maar zijn inmiddels 2 uur verder met proberen / googlen voor een oplossing,

Wanneer ik de game boot en in het Multiplayer menu zit, drukt mijn vriendin op A om te joinen. Waar ze vervolgens de optie krijgt om haar gamertag te selecteren, maar daarna joined ze niet en kan ze zelfs niet meer op A drukken om nogmaals te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 10:43
Hoeveel ruimte neemt dit spel in beslag als je alleen de 6v6 multiplayer wil spelen? (PS5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Helaas is het gratis weekend weer afgelopen en de game weer verwijderd, heb helaas geen oplossing gevonden of gekregen. Dus we hebben niet kunnen proberen of de game iets voor ons is, hopelijk word de nieuwe Cod een stuk stabieler met split-screen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
G_Dragon schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 08:47:
Helaas is het gratis weekend weer afgelopen en de game weer verwijderd, heb helaas geen oplossing gevonden of gekregen. Dus we hebben niet kunnen proberen of de game iets voor ons is, hopelijk word de nieuwe Cod een stuk stabieler met split-screen :)
Ik heb Cold War zelf op de PC. Een vriend van me heeft het op de PS4. Toen het net uit was hebben we geprobeerd om split screen te spelen op de PS4, uiteindelijk lukte het wel.. maar het was ontzettend buggy; geen UI (zoals radar/crosshairs - we speelde geen Hardcore). Een beetje droevig om te horen dat de split screen ervaring nog steeds zo slecht is. Naar mijn idee zat COD MW (de vorige versie) beter in elkaar (zelf niet gespeeld)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
JeroenD92 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:47:
[...]

Ik heb Cold War zelf op de PC. Een vriend van me heeft het op de PS4. Toen het net uit was hebben we geprobeerd om split screen te spelen op de PS4, uiteindelijk lukte het wel.. maar het was ontzettend buggy; geen UI (zoals radar/crosshairs - we speelde geen Hardcore). Een beetje droevig om te horen dat de split screen ervaring nog steeds zo slecht is. Naar mijn idee zat COD MW (de vorige versie) beter in elkaar (zelf niet gespeeld)..
Ja alleen weet niet of droevig het juiste woord is, zat meer te denken aan schandelijk :P.
Want er zou eerlijk gezegd een verbod moeten komen op half afgemaakte games, zo voorkomen we dit in de toekomst bij welke game dan maar ook. Want zelf Modern Warfare heeft nooit 100% goed gewerkt, hoop dat hier echt ooit maatregelen voor komen. Want anders verdienen ze wel heel makkelijk hun geld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Ik kan vanavond wel even kijken hoe het werkt op de PS4, heb nog wel ergens een oude controller slingeren :)

Niet dat je er wat aan hebt @G_Dragon , want je speelt op een ander platform, maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Vrijdag schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:53:
Ik kan vanavond wel even kijken hoe het werkt op de PS4, heb nog wel ergens een oude controller slingeren :)

Niet dat je er wat aan hebt @G_Dragon , want je speelt op een ander platform, maar toch :P
Je poging word gewaardeerd, ik moet je alleen wel teleurstellen dat ik hem niet meer kan spelen :9
Was puur dat ik hem kon spelen vanwege het gratis weekend, mijn vriendin drukte op A om te joinen en selecteerde vervolgens haar gamertag maar er gebeurde daarna niks . Haar poppetje kwam er niet bij op de achtergrond, haar naam kwam niet in de lijst te staan..

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 01-06-2021 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
G_Dragon schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:54:
[...]

Je poging word gewaardeerd, ik moet je alleen wel teleurstellen dat ik hem niet meer kan spelen :9
Was puur dat ik hem kon spelen vanwege het gratis weekend, mijn vriendin drukte op A om te joinen en selecteerde vervolgens haar gamertag maar er gebeurde daarna niks . Haar poppetje kwam er niet bij op de achtergrond, haar naam kwam niet in de lijst te staan..
Ohw :P Nuja, nu ben ik zelf nieuwsgierig geworden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Vrijdag schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:29:
[...]

Ohw :P Nuja, nu ben ik zelf nieuwsgierig geworden :+
Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen :)
Let me know O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Will do!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Nog eens Black opps opgestart, maar waar is face off gebleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
:X ik was met wat anders bezig de laatste paar dagen [multi] Necromunda: Hired Gun :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Vrijdag schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:11:
[...]

:X ik was met wat anders bezig de laatste paar dagen [multi] Necromunda: Hired Gun :$
Haha geen probleem, moest je even klieren :)
Maak er geen haast klus van :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Momenteel face off 6v6. Normaal 3V3, kleine mappen. Eigenlijk het nieuwe shipment :P

Camo's gaan enorm snel daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-07 23:24
Als iemand zin heeft om met mij en maatje zombies te spelen add headblast1987, zitten zelf op ps5 en ps4 maar crossplay staat aan :)

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Als jullie op de Battle Pass klikken in-game crashed jullie game dan ook?
Staat trouwens nog Seizoen 3, moet dit niet al 4 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Pas vannacht om twaalf uur begint seizoen vier voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Vrijdag schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:30:
Pas vannacht om twaalf uur begint seizoen vier voor zover ik weet.
Loopt tot morgenvroeg 6u zie ik net ingame. Denk dat dan het nieuwe seizoen start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Ik blijf de crash houden als ik op het Battle Pass icoontje druk. Alles is geupdate op mijn pc en heb het spel nu op 2 verschillende SSD geprobeerd... Iemand herkenbaar met het probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
Smit260 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:48:
Ik blijf de crash houden als ik op het Battle Pass icoontje druk. Alles is geupdate op mijn pc en heb het spel nu op 2 verschillende SSD geprobeerd... Iemand herkenbaar met het probleem?
Jep herkenbaar, Nvidia drivers terugzetten naar een versie van begin dit jaar, versie 461.92. COD is zo goed geoptimaliseerd voor PC, echt top!

Het heeft als gevolg dat mijn drivers flink out of date zijn en dat sommige nieuwe games zelfs een foutmelding gaan geven met het advies om de drivers te updaten. Ik ben de afgelopen paar maanden een paar keer terug proberen te gaan naar de nieuwste driver, maar COD blijft problemen hebben met crashes. Echt top dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Alexknl schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:02:
[...]

Jep herkenbaar, Nvidia drivers terugzetten naar een versie van begin dit jaar, versie 461.92. COD is zo goed geoptimaliseerd voor PC, echt top!

Het heeft als gevolg dat mijn drivers flink out of date zijn en dat sommige nieuwe games zelfs een foutmelding gaan geven met het advies om de drivers te updaten. Ik ben de afgelopen paar maanden een paar keer terug proberen te gaan naar de nieuwste driver, maar COD blijft problemen hebben met crashes. Echt top dit.
Bedankt! Wel heel apart inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Dat ze die Cranked gamemodes maar snel verwijderen uit die playslists. Wat een klote mode is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinPRO
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
Speeld iemand cold war met een AMD 6xxxx gpu? Ik heb de game gisteren gekocht, maar ik krijg om de minuut een crash zonder een foutmelding. Zelfs als ik door de menu's heen ga word ik naar de bureaublad toegewezen. Op diverse fora en YouTube kanalen heb ik echt van alles al geprobeerd. Daarbij compilen mijn shaders nooit over de 53%... Ik word er een beetje moedeloos van en ben bang dat ik naar mijn geld kan fluiten. Dit is overigens enige game die gewoon niet werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Alexknl schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:39:
Dat ze die Cranked gamemodes maar snel verwijderen uit die playslists. Wat een klote mode is dat zeg.
ik vind die wel tof, constant actie en niet campen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Wybob schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 17:43:
[...]

ik vind die wel tof, constant actie en niet campen
Ja man vind het ook wel dik!
Als nog mensen op ps5 iemand zoeken die objective games speelt… voeg me maar toe; delaitinho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Dat mag in Vraag & Aanbod

[ Voor 89% gewijzigd door BM op 12-08-2021 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Paar seconden geleden de playlists veranderd. :'(

Jammer. Ik vind Nuketown 24/7 juist zo fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Door de overgang meegemaakt te hebben naar Season 5 ben ik mijn progress kwijt geraakt. :'(

Ben nu level 1. :'( samen met iedereen in mijn Playlist. Ik hoop echt dat ze dit kunnen fixen! :(

Edit: leveling gaat zo langzaam dat de weergave van de levels glitched is ipv dat ik mijn rank echt kwijt ben.

Edit 2: op cod discord zeggen ze dat dit normaal is. Okay dan. :/

[ Voor 32% gewijzigd door polopolo150 op 13-08-2021 06:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
polopolo150 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 06:14:
Door de overgang meegemaakt te hebben naar Season 5 ben ik mijn progress kwijt geraakt. :'(

Ben nu level 1. :'( samen met iedereen in mijn Playlist. Ik hoop echt dat ze dit kunnen fixen! :(

Edit: leveling gaat zo langzaam dat de weergave van de levels glitched is ipv dat ik mijn rank echt kwijt ben.

Ieder seizoen begin je weer vanaf rank 1 inderdaad. Vind het persoonlijk ook niets, maargoed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
De reden dat ik de game speel was om juist lekker te ranken. Stond bijna op het punt om te prestigen en ineens gebeurt dit.

Misschien ben ik niet meer van de huidige tijd maar ik vraag me af waarom ik afgelopen weken dan dit spel heb gespeeld. :/ ik ben iemand die met 1 class vaak speelt en daar al genoeg mee kan hebben.

Zal wel een ding zijn sinds seasons in een multiplayer game gemeengoed geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

polopolo150 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 06:14:

Elk nieuw season begin je weer op level 1. Dit weekend zal vast een 2XP en 2WXP zijn, waardoor het levelen behoorlijk snel gaat. Dacht dat gisteren het nieuwe seizoen zou beginnen, zoals altijd. Maar blijkbaar pas vandaag. Meteen even weer een battlepass kopen van de points die ik afgelopen seizoenen heb gesprokkeld. Ben benieuwd wat er nu bij is gekomen, heb nog weinig info gezien over nieuwe maps en wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
polopolo150 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 08:43:
De reden dat ik de game speel was om juist lekker te ranken. Stond bijna op het punt om te prestigen en ineens gebeurt dit.

Misschien ben ik niet meer van de huidige tijd maar ik vraag me af waarom ik afgelopen weken dan dit spel heb gespeeld. :/ ik ben iemand die met 1 class vaak speelt en daar al genoeg mee kan hebben.

Zal wel een ding zijn sinds seasons in een multiplayer game gemeengoed geworden is.
Bij elke 50 levels ga je een prestige omhoog. Dus als je elk seizoen er het maximale uit wil halen, zorg dan dat je een van die levels; 50, 100, 150 of 200 nét aan hebt getikt voor het einde van het seizoen. Dan neem je die prestiges mee naar het volgende seizoen.
Zelf vind ik het wel nice op deze manier. Zo heb je elk seizoen weer iets om voor te werken, in plaats van vanaf het begin al de mogelijkheid hebben tot max level te komen voor de rest van het jaar. Heb zelf tot nu toe elk seizoen prestige master gehaald, dus intussen prestige 19 (eind season 4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ach ja eigenlijk boeit dat level weinig toch? Je krijgt er enkel een mooi calling cardje bij ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
polopolo150 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 08:43:

Elk seizoen begint iedereen weer met een schone lei. Alles wat je hebt vrijgespeeld blijf je houden, dus het enige wat het doet is dat nummertje weer naar 1 zetten.

Als je nou snel wil levelen, pak dan de challenges. Er zijn er nogal wat:
- Gewoon levelen in rank en eventueel Battlepass
- Wapen attachments
- Wapen kleurtjes
- Crosshairs
- Operator skins (kan je zien in het operator tabje/operator zelf)
- Daily challenges
- Multiplayer challenges
- Zombie challenges
- Seizoens challenges
- Gebruik tokens

Mocht je er nog een aantal uit een eerder seizoen nog niet compleet hebben, die tellen nog gewoon door. Dus kijk even bij de seizoenschallenges welke makkelijk te halen zijn, in zombies of MP.

Ik moet van seizoen 4 MP alleen nog de Far and away challenge. Maar waar kan ik in reguliere MP in vredesnaam een kill maken met een sniper van 250m of verder afstand :? Ik heb Warzone niet geïnstalleerd, want daar vind ik niks aan en heb ik niet genoeg ruimte voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Ik ben veel te casual ervoor joh. :P ik had te veel de manier van de cods van 10 jaar geleden in mijn hoofd.

Maar bedankt voor de toelichting iedereen! Ik moet gewoon geen waarde hechten eraan meer. Grinden is niet echt aan mij besteed en als ik het nieuws mag geloven met de komende corona versoepelingen zal de tijd ervoor ook minder worden ervoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Vrijdag schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:12:
[...]

Ik moet van seizoen 4 MP alleen nog de Far and away challenge. Maar waar kan ik in reguliere MP in vredesnaam een kill maken met een sniper van 250m of verder afstand :? Ik heb Warzone niet geïnstalleerd, want daar vind ik niks aan en heb ik niet genoeg ruimte voor :P
Ik denk dat in Combined Arms op de Naval map wel 250m moet kunnen halen. Vaak is deze gamemode een sniper galore. Daarnaast misschien op bepaalde Fireteam Dirty Bomb mappen dat je ook de 250m kan halen, nadeel hier is dat je enemies eerst downed gaan, ipv dood. Ik speel alleen geen standaard modes meer, maar alleen HC maps/modes. Daar is die mogelijkheid er niet. Niet dat ik dat zo erg vind, want Fireteam vind ik geen toegevoegde waarde. Combined Arms vind ik wel grappig, omdat er ook meer voertuigen in meedoen, maar nu baal ik van het feit dat het dan geen 1 shot 1 kill is. ;)

Zit mij net te bedenken dat je in Sattelite misschien ook wel de 250m zou kunnen halen.

[ Voor 4% gewijzigd door thunder8 op 14-08-2021 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:37
Na de laatste update met een vriend een paar potjes Outbreak gedaan maar de special guns lijken haast verdwenen.
In Level 6 nog steeds geen Raygun of Rai-K te bekennen. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Robbie T schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 10:46:
Na de laatste update met een vriend een paar potjes Outbreak gedaan maar de special guns lijken haast verdwenen.
In Level 6 nog steeds geen Raygun of Rai-K te bekennen. Meer mensen hier last van?
Is al vanaf het begin, bij ronde 6-7 beginnen ze pas iets meer met enige regelmaat te komen. Dus nog even wat verder komen als je gegarandeerd eentje wil bemachtigen. Of early game veel trials doen maar dat is het IMO zeker niet waard, bij ronde 9-10 vliegen ze je om de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:37
Alexknl schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 14:12:
[...]

Is al vanaf het begin, bij ronde 6-7 beginnen ze pas iets meer met enige regelmaat te komen. Dus nog even wat verder komen als je gegarandeerd eentje wil bemachtigen. Of early game veel trials doen maar dat is het IMO zeker niet waard, bij ronde 9-10 vliegen ze je om de oren.
Voorheen hadden we regelmatig in level 4/5 een ray gun te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 07:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tK6ynTq1hjTXe852wd63KKqfreQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hdiOMX7hajbdOEeCbcpvQT6E.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Die smerige rotcamper zit op het vierde platform van links op zes hoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@Vrijdag

Vraagje, ik weet dat wij het een tijd geleden hadden over het testen van Split-screen.
Heb je dit inmiddels al gedaan of ben ik je antwoord vergeten oeps.. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
G_Dragon schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 14:26:
@Vrijdag

Vraagje, ik weet dat wij het een tijd geleden hadden over het testen van Split-screen.
Heb je dit inmiddels al gedaan of ben ik je antwoord vergeten oeps.. :P
:X ai, dat heb ik nog niet gedaan. Ik zit nu in een vakantiehuis, maar kan van het weekend als ik terug ben wel kijken hoe het gaat 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Vrijdag schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 14:33:
[...]

:X ai, dat heb ik nog niet gedaan. Ik zit nu in een vakantiehuis, maar kan van het weekend als ik terug ben wel kijken hoe het gaat 😅
Geen probleem, dan ben ik in ieder geval niet gek O-) !
Hoor vanzelf van je, maak er geen haastklus van 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Vrijdag schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:12:
[...]
Heb je het in die door veel spelers vergeten mode, fireteam geprobeerd ?

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Laatst online: 09-09 21:35
215GB????

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rRT51yh9rKVxGfAu9Ue6Paf_4ro=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B8qaktsBeEjccpnQi9uLW3Fm.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 21 22 Laatste