De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik speel op de PS4, dus grafisch is het niet echt je van het, maar het past wel bij de setting. Tijdje terug de novel Survival Instinct gelezen en samen met andere beschrijvingen van Hives vind ik de sfeer en de presentatie van de omgevingen echt wat ik er van verwacht had. Nog geen Orb Spiders tegengekomen gelukkig, denk dat ik dan als een klein meisje zou gaan gillen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
20min in en heb echt last van het beeld
Ziet er nice uit allemaal, moest zeker even wennen aan het bewegen. De aim is beetje vreemd nog, maar dit zal met de tijd met upgrades waarschijnlijk wel stuk strakker zijn.
De Ai is niet echt fantastisch maar ik speel dit meer om de 40k wereld te "proeven"
Vind het wel tof om een stukje van de schaal van necromunda hive world mee te krijgen.. speel zelf tableop W40k en vind de lore zelf prachtig..
Als 40k speler voelt het "goed". De schaal en alles lijkt alsof het klopt. Wel mooi om de wereld zo te zienDunello schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 14:00:
Gister avond even op de pc gespeeld (3070)
Ziet er nice uit allemaal, moest zeker even wennen aan het bewegen. De aim is beetje vreemd nog, maar dit zal met de tijd met upgrades waarschijnlijk wel stuk strakker zijn.
De Ai is niet echt fantastisch maar ik speel dit meer om de 40k wereld te "proeven"
Vind het wel tof om een stukje van de schaal van necromunda hive world mee te krijgen.. speel zelf tableop W40k en vind de lore zelf prachtig..
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Heb net de doublejump en grapplinghook gekregen en je kan echt alle kanten op nu *)
Ik hoop wel dat ze de controls nog gaan finetunen, want ADS op de PS4 is niet echt geweldig. Ook zit er nog wel eens wat lag/stuttering in als er vijanden spawnen.
Necromunda is meer een gigantische, 19e-eeuwse sloppenwijk vol met criminaliteit en een rijke elite die dit soort criminelen tegen elkaar inzet. 40K is ook complex en dom, zo ongelofelijk, glorieus dom.In the grim darkness of the far future.... is ons Melkwegstelsel veranderd in Australië: Alles is er op uit om je dood te maken.
Van wat ik zo snel heb begrepen, heeft deze game last van frame rate stabiliteitsproblemen. Daar krijg ik ook altijd last van als het heel erg slecht is.Bieren89 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 22:52:
Wel tof spel ma krijg zeer ogen van het beeld.
20min in en heb echt last van het beeld
Maar ik kijk de boom gewoon uit met deze, zoals met zoveel games.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
DaniëlWW2 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 15:36:
@Vrijdag Nah, dat is Catachan.
[...]
Necromunda is meer een gigantische, 19e-eeuwse sloppenwijk vol met criminaliteit en een rijke elite die dit soort criminelen tegen elkaar inzet. 40K is ook complex en dom, zo ongelofelijk, glorieus dom.
[...]
Van wat ik zo snel heb begrepen, heeft deze game last van frame rate stabiliteitsproblemen. Daar krik ik ook altijd last van als het heel erg slecht is.
Maar ik kijk de boom gewoon uit met deze, zoals met zoveel games.
Yes Arbitrator, this under hive menial is accusing me of being a gene stealer.Vrijdag schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 15:58:
[...]
....and suddenly, a wild genestealer appears...
Attention citizen.
Maar iets meer gekeken, maar het lijkt helaas best wel een typische 40K game te zijn. De setting is er, maar het product is een net niet. Het gaat helaas te vaak zo. Tot dusver was 40K Space Marines wel echt de uitzondering samen met DoW. Eigenlijk alleen Relic deed het vaak goed. 40K Gladius is ook wel leuk net zoals Battlefleet: Gothic Armada, maar je hebt ook games zoals Death wing die het zowaar voor elkaar kregen om rondlopen als een space marine terminator, saai te maken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
DaniëlWW2 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 20:45:
[...]
Yes Arbitrator, this under hive menial is accusing me of being a gene stealer.
Ketter, hier, pak aan!
:strip_exif()/f/image/F6nGb4BLAK21TcwdAiBd34K2.gif?f=fotoalbum_large)
Space Marine was ook echt geweldigMaar iets meer gekeken, maar het lijkt helaas best wel een typische 40K game te zijn. De setting is er, maar het product is een net niet. Het gaat helaas te vaak zo. Tot dusver was 40K Space Marines wel echt de uitzondering samen met DoW. Eigenlijk alleen Relic deed het vaak goed. 40K Gladius is ook wel leuk net zoals Battlefleet: Gothic Armada, maar je hebt ook games zoals Death wing die het zowaar voor elkaar kregen om rondlopen als een space marine terminator, saai te maken.
Hired Gun vind ik tot nu toe toch best leuk, sfeer is goed en het is gaaf om tussen al die ruïnes te lopen. Je merkt echter wel dat het niet een hele grote titel is maar ik heb wel het idee dat de makers goed op de hoogte zijn van de 40k lore. Dat is ook wat waard
Gewoon proberen om een Inquisitor in het gezicht te slaan.

Dat gaat een zeven dagen durende executie worden.
En dat vind ik dus zo jammer. Ik zou zo graag een Witcher 3 stijl en schaal game zien in 40K, planeet en/of vijanden (hoewel, Da Orks zijn altijd leuk) maakt me echt niet veel uit maar dit lijkt het ook niet te zijn. Verder moet de executie ook goed zijn. Je hebt ook zo ongelofelijk veel materiaal om mee te werken, maar de game zelf moet er ook staan. Ik denk dat ik dit ook wel eens zal proberen, als het hopelijk wat stabieler is. Want ik weet dat ik wat gevoelig kan zijn voor frametime inconsistenties en deze game lijkt daar nogal wat problemen mee te hebben.[...]
Space Marine was ook echt geweldigLekker over de top maar nét niet te corny en het geluid was ook echt zoals je verwacht. Adeptus Mechanicus schijnt trouwens ook wel goed te zijn.
Hired Gun vind ik tot nu toe toch best leuk, sfeer is goed en het is gaaf om tussen al die ruïnes te lopen. Je merkt echter wel dat het niet een hele grote titel is maar ik heb wel het idee dat de makers goed op de hoogte zijn van de 40k lore. Dat is ook wat waard
Voorlopig laat ik het spel wel liggen totdat dit is opgelost. Op de PS5 en Xbox schijnt het wel beter te lopen, en op de pc kan je natuurlijk meer instellen qua opties.
Hoe speelt deze game, waarmee kan ik dit vergelijken? Voornamelijk SP of MP?