De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ah, met zombies heb ik geen idee. Ik vind zombies juist geen reet aanVrijdag schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:44:
[...]
Ik speel bijna uitsluitend zombies, ik heb het idee dat ik inmiddels te oud ben voor MP, tenzij hardcore waarbij elk schot een kill is
De camo challenges lijken me niet heel moeilijk though
Nee klopt, die zijn vooral tijdrovend. Omdat de zombies toch hersenloos (BBTM schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:46:
[...]
Ah, met zombies heb ik geen idee. Ik vind zombies juist geen reet aan![]()
De camo challenges lijken me niet heel moeilijk though
En zie boven
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Maar van de snipers moet ik nog de eerste twee een hoop camo's en de Hauer moet er ook nog eentje. Dus werkelijk geen flauw idee waarom ik nou Dark Aether heb. Ik schijn nu dus 9 van de 9 wapen categorieen op diamant te hebben. Nuja, hebben is hebben
Liep wel lekker op met XP, ben nu lvl 99 en al flink op weg om de zombie challenges te halen. Wil ook dit seizoen ze allemaal halen. Want ik vind die calling card veel toffer dan die van MP.
Oh laat maar. Challenge bij level 100: Kill a mangler with a brain rot infested zombieVrijdag schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:27:
Liep wel lekker op met XP, ben nu lvl 99 en al flink op weg om de zombie challenges te halen. Wil ook dit seizoen ze allemaal halen. Want ik vind die calling card veel toffer dan die van MP.
Dat gaat 'm dus nooit worden

En als je de mangler afschiet tot 20%hp en daarna alleen op de zombies schiet met de brainbot weapon mod?Vrijdag schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:59:
[...]
Oh laat maar. Challenge bij level 100: Kill a mangler with a brain rot infested zombie
Dat gaat 'm dus nooit wordenEen RNG iets wat echt een enorm kleine kans heeft, laat maar
Zou toch haalbaar moeten zijn.
Verdomd, dat klinkt als een plan 🤔dm-dutchman schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 06:59:
[...]
En als je de mangler afschiet tot 20%hp en daarna alleen op de zombies schiet met de brainbot weapon mod?
Zou toch haalbaar moeten zijn.
Heb inmiddels trouwens alles op max, dus wat er te levelen is in zombies staat op V. Gisteravond tot wave 21 gekomen in Outbreak met twee collega's. Toen waren we gaar en hebben we een exfill gedaan. De Hauer 77 is de beste keus in zombies vinden wij.
[ Voor 27% gewijzigd door Monno1974 op 25-03-2021 12:12 ]
How to get Double XP in CoD: Cold War & Warzone Season 2
It’s been announced that Call of Duty’s next Double XP promotional event will officially start on March 26 and will expire on March 29.
PlayStation players will actually get a head start on Xbox and PC players by a full 24 hours. Meaning that PlayStation users can start earning Double XP from March 25.
What time does CoD: Cold War & Warzone Double XP start?
Here’s a full list of the event’s start time & dates in some of the key timezones:
EST – 1pm
CST – 12pm
PST – 10am
GMT – 5pm
Double XP will be available on Black Ops Cold War’s Multiplayer and Zombies, and all currently available playlists in Warzone.
As well as your player level, the boost will also apply to the Season 2 Battle Pass too.
[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 25-03-2021 15:47 ]
vanaf 18:00 dus hier. Nice!Vrijdag schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:47:
https://charlieintel.com/...ar-double-xp-event/84312/
How to get Double XP in CoD: Cold War & Warzone Season 2
It’s been announced that Call of Duty’s next Double XP promotional event will officially start on March 26 and will expire on March 29.
PlayStation players will actually get a head start on Xbox and PC players by a full 24 hours. Meaning that PlayStation users can start earning Double XP from March 25.
What time does CoD: Cold War & Warzone Double XP start?
Here’s a full list of the event’s start time & dates in some of the key timezones:
EST – 1pm
CST – 12pm
PST – 10am
GMT – 5pm
Double XP will be available on Black Ops Cold War’s Multiplayer and Zombies, and all currently available playlists in Warzone.
As well as your player level, the boost will also apply to the Season 2 Battle Pass too.
https://www.treyarch.com/...3/Mar_25_2021_Patch_Notes
Dat lijkt misschien karig. Maar vergeet niet al die camo's! Daar gaat ook heul veul werk en tijd in zitten hoor!Chelseamarre123 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:20:
Lol dus volgende week 1 nieuwe 6v6 map, remake van miami in dagversie.
https://www.treyarch.com/...3/Mar_25_2021_Patch_Notes
Maar ik ben wel benieuwd naar de zombies update.
Zou zombies dan eindelijk te spelen zijn zonder dat je disconnect na ~30 min?Vrijdag schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 19:57:
[...]
Dat lijkt misschien karig. Maar vergeet niet al die camo's! Daar gaat ook heul veul werk en tijd in zitten hoor!
Maar ik ben wel benieuwd naar de zombies update.
Nee, dat is gewoon een ingebouwde timer zodat je niet te lang achter elkaar speelt. Een soort van surprise mechanics, maar dan écht met het oog op het welzijn van de gamerSirMemeAlot schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 21:08:
[...]
Zou zombies dan eindelijk te spelen zijn zonder dat je disconnect na ~30 min?
Maar maar maar, CoD is toch hersenloos knallen?SirMemeAlot schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 21:12:
Wel effectief dan, speel nu helemaal geen zombies meer
Goede update wel weer trouwens. Ik heb werkelijk nog nooit zoveel lag meegemaakt als in de afgelopen drie potjes. Zo duren die matches ongeveer vijf keer zo lang
[ Voor 27% gewijzigd door Vrijdag op 25-03-2021 23:13 ]
Ik heb dit probleem dus totaal niet. Game loopt echt lekker sinds de update.Vrijdag schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 21:25:
[...]
Maar maar maar, CoD is toch hersenloos knallen?
Goede update wel weer trouwens. Ik heb werkelijk nog nooit zoveel lag meegemaakt als in de afgelopen drie potjes. Zo duren die matches ongeveer vijf keer zo lang
Gebruik mijn dubbel XP nu ook goed, heb m'n RPG & M79 op lvl 30+ zitten dus de laatste camos gaan grinden kan gaan beginnen. Valt me nog wel mee hoe snel dat gaat, meeste problemen ga ik krijgen met de cigma kills.
Helaas heb ik nog niet zoveel vrienden met een PS5 en ik kom maar weinig Nederlanders tegen.
Ben jij 30+ en game je af en toe en niet heel fanatiek (zoals tweakers part 2
Dat is het Nederlandse Leger camo. Komt met een "pang pang" audiotrack
Bron toevallig mbt launchers? Ik ben er ook bijna, alleen nog die cigma en pistols en knife.BBTM schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 20:59:
Toch blij dat ze de launchers gaan buffen komende week, ook flak jacket in HC wordt minder OP. Heb nu alles diamond behalve launchers & specials dus die wachten maar ff.
https://twitter.com/Treyarch/status/1375132141386825731donvalentino schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:05:
[...]
Bron toevallig mbt launchers? Ik ben er ook bijna, alleen nog die cigma en pistols en knife.
Staat volgens mij ook een artikeltje op hun site (https://www.treyarch.com/...3/Mar_25_2021_Patch_Notes) waar er iets over verteld word.
Ik heb ondertussen de M79 ook bijna gold waardoor ik alleen nog de RPG, Cigma & Knife moet. Cigma & Knife zijn ook al bijna gold.
Pistols waren bijzonder makkelijk moet ik zeggen, de revolver was een puntje maar eenmaal onder de knie is dat ding fantastisch.
[ Voor 10% gewijzigd door BBTM op 29-03-2021 12:30 ]
Thanks, ja pistols vind ik altijd zo heerlijk in Hardcore, niet normaal op wat voor afstanden je long shots maakt met dit ding en zo accuraat.BBTM schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:28:
[...]
https://twitter.com/Treyarch/status/1375132141386825731
Staat volgens mij ook een artikeltje op hun site (https://www.treyarch.com/...3/Mar_25_2021_Patch_Notes) waar er iets over verteld word.
Ik heb ondertussen de M79 ook bijna gold waardoor ik alleen nog de RPG, Cigma & Knife moet. Cigma & Knife zijn ook al bijna gold.
Pistols waren bijzonder makkelijk moet ik zeggen, de revolver was een puntje maar eenmaal onder de knie is dat ding fantastisch.
https://www.treyarch.com/...ason_Two_Reloaded_Arrives
Vanaf morgen 6 uur 's ochtends
FixedMulti-Team Hardpoint
You’ve never played the OBJ DEATHMATCH WITH SO MANY PEOPLE TO SHOOT! like this before.
..........
The first squad to reach 1,000 points GUY WITH THE MOST KILLS IS THE GUY WITH THE BIGGEST PENIS IN THE LOBBY! wins the match NOBODY FUCKING CARES ABOUT THE MATCH! KILLS BABY, KILLS! THAT IS WHAT GROWS YOUR PENIS!
It is funny. Because it is true
[ Voor 42% gewijzigd door Vrijdag op 29-03-2021 21:07 ]
nieuws: Activision reduceert bestandsgrootte van Call of Duty: Warzone en Mod...Wolverine9000 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 00:20:
Warzone only 51 gb on ps 44. Wat gaat dat weer zijn
Ik heb MW2019 en Warzone er inmiddels afgegooid. Speel het nooit meer en scheelt weer ruimte.
Ik merk eigenlijk geen verschil met de cigma2 voor double kills, nog steeds de vervelendste challenge van alle cod's die ik heb gespeeld de afgelopen 10 jaarBBTM schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 07:38:
Ik heb de RPG nog niet getest maar de M79 werkt ook lekker nu, kan veel snelle double kills halen ^_^
Hoe is de matchmaking van Cold War t.o.v. modern warfare? Ik heb modern warfare veel gespeeld en vond het een goede game, alleen de matchmaking was heel slecht
Wat ik precies bedoel is, kun je naast de gamemode ook een map kiezen waar je op wilt spelen? Of zoals bij de oudere balck ops games, kun je weer uit 3 maps kiezen?
Bij modern warfare kon dit niet en in die game waren er een aantal zeer slechte maps waarbij iedereen telkens leavede, hierdoor duurde het echt tijden tot je een keer een goed potje had.
Ik zit te twijfelen CoD Cold war te kopen, maar als de matchmaking weer zo is (of alle maps moeten goed zijn) dan koop ik hem niet.
Naast de MP, hoe is de campaign story?
Ik zie veel slechte reviews over deze game op PC en SBMM, hoe is dit nu?
[ Voor 5% gewijzigd door Jurre_0527 op 31-03-2021 12:10 ]
Jurre_0527 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:08:
Hallo mensen, vraagje
Hoe is de matchmaking van Cold War t.o.v. modern warfare? Ik heb modern warfare veel gespeeld en vond het een goede game, alleen de matchmaking was heel slecht
Wat ik precies bedoel is, kun je naast de gamemode ook een map kiezen waar je op wilt spelen? Of zoals bij de oudere balck ops games, kun je weer uit 3 maps kiezen?
Je kan weer na elk potje kiezen uit 2 maps.
Bij modern warfare kon dit niet en in die game waren er een aantal zeer slechte maps waarbij iedereen telkens leavede, hierdoor duurde het echt tijden tot je een keer een goed potje had.
Ik zit te twijfelen CoD Cold war te kopen, maar als de matchmaking weer zo is (of alle maps moeten goed zijn) dan koop ik hem niet.
Naast de MP, hoe is de campaign story?
Zelf nog niet aan toegekomen maar wat ik hoor van vrienden is die wel heel tof.
Ik zie veel slechte reviews over deze game op PC en SBMM, hoe is dit nu?
SBMM is als ik alleen speel nog best ruk, met partys is dit een stuk beter is mijn ervaring.
Ik merk ook geen verschil voor de RPG & Cigma2 helaas, nog steeds heel weinig splash damage. Flak Jacket is nu 2 hit geworden om te killen.donvalentino schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:50:
[...]
Ik merk eigenlijk geen verschil met de cigma2 voor double kills, nog steeds de vervelendste challenge van alle cod's die ik heb gespeeld de afgelopen 10 jaar

Xbox Live: Springbok NL
Nogmaals dank, dit hielp uiteindelijk enorm!Chelseamarre123 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:59:
[...]
Toevallig net face off hardcore gespeeld. Die ronde map was er eentje met zen launcher bezig.
Is heel kleine map en kan je easy dubbel kills mee halen denk ik.
Slechts 4 personen mét kills.. een beetje jammer iddChelseamarre123 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 17:49:
Nog veel mensen met een 0 score deze week weer voor de squad, nochtans tellen alle MP kills? Zijn er mensen gestopt met spelen, laat het me dan even weten.
Ik heb enkel Cold war en warzone erop staan, enig idee hoeveel GB je nu exact vrij moet hebben?
Begrijp dat je qua ruimte het hele spel moet vrij houden, iemand enig idee?
(ik kan geen single player oid verwijderen aangezien ik met dat spel nu niet online kan,..)
[ Voor 14% gewijzigd door donvalentino op 02-04-2021 08:50 ]
donvalentino schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 08:49:
vraagje, ik zit met het probleem dat de nieuwe update van Warzone niet meer te downloaden is ivm ruimte te kort.
Ik heb enkel Cold war en warzone erop staan, enig idee hoeveel GB je nu exact vrij moet hebben?
(ik kan geen single player oid verwijderen aangezien ik met dat spel nu niet online kan,..)
Uit je bericht is niet duidelijk op welk platform je speelt maar op de PlayStation moet je de totale ruimte van de game (helaas) vrij hebben om te updatendonvalentino schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 08:49:
vraagje, ik zit met het probleem dat de nieuwe update van Warzone niet meer te downloaden is ivm ruimte te kort.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wat je denk ik nog wel kan doen is alleen Warzone verwijderen en dan weer de nieuwste versie inclusief update downloaden.donvalentino schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 08:49:
Ik snap dat beleid van Sony ook niet. Of de update nou wel of niet faalt, de game kan je sowieso niet spelen zonder update.Donstil schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 09:17:
[...]
Uit je bericht is niet duidelijk op welk platform je speelt maar op de PlayStation moet je de totale ruimte van de game (helaas) vrij hebben om te updaten
Haha Nee precies das ook zo.Daniel. schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 11:03:
[...]
Ik snap dat beleid van Sony ook niet. Of de update nou wel of niet faalt, de game kan je sowieso niet spelen zonder update.
Ik denk dat ik het advies ga volgen om warzone te verwijderen en opnieuw te installeren.
Vaak Survival gedaan bij Call of Duty Modern Warfare 3 en de hoogste wave, wat ik heb behaald ie 32 bij mij tot nu toe
[ Voor 16% gewijzigd door Van der Berg op 03-04-2021 11:59 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Ondanks dat ik dit verschillende potjes zeker haal (einde van de ronde zie ik de medals dat ik scorestreaks / vehicles destroy terug en dit zijn er meer dan 3) blijft de teller op 0.
Ik heb de gamemodes nuketown 24/7, fireteam hardpoint 24/7 en fireteam moshpit geprobeerd. Wat ik ook probeer, hij telt ze niet...
Iemand dit probleem ook eens gehad en wat is de oplossing? (met de cigma had ik hier geen probleem mee)
https://trello.com/b/jLwmgJbt/black-ops-cold-war-warzone
Die “paar gasten” zijn de Cold War & Warzone devs zelfdonvalentino schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:11:
blijkt een bekende issue, hier een goede site van een paar gasten die dit soort problemen bijhouden:
https://trello.com/b/jLwmgJbt/black-ops-cold-war-warzone
Ah, dacht dat een aantal personen dit gewoon bijhielden, nog beter dat het van hunzelf isZeroY85 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:28:
[...]
Die “paar gasten” zijn de Cold War & Warzone devs zelf
Jazeker, vandaag via Reddit heb ik voor mij de oplossing gevonden.Alexknl schreef op maandag 5 april 2021 @ 13:30:
Meer mensen op PC die na de laatste Nvidia update ervaren dat de game crashed met error 887A0005 als je bijv. naar de Battlepass tab gaat, of wil warpen naar de volgende outbreak map? Bij mij iedere keer instant crash, ook na overnieuw installeren van de game
Installeer de Nvidia drivers versie : 461.92.
Daarmee is voor mij de insta crash bij de gamepass-zombies en out of bound op multiplayer verholpen.
In ieder geval al het grootste deel van de dag.
Zeker de moeite waard om te proberen!
Thanks, dit ga ik eens proberen. Te gek voor woorden dat Activision dit niet gewoon meteen fixed i.p.v. driver terug moeten zetten alleen voor cold war.Vocalise schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 15:47:
[...]
Jazeker, vandaag via Reddit heb ik voor mij de oplossing gevonden.
Daarmee is voor mij de insta crash bij de gamepass-zombies en out of bound op multiplayer verholpen.
En heeft het voor jou net zo goed geholpen als voor mij?Alexknl schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 10:47:
[...]
Thanks, dit ga ik eens proberen. Te gek voor woorden dat Activision dit niet gewoon meteen fixed i.p.v. driver terug moeten zetten alleen voor cold war.
Ben erg benieuwd
Jazeker, hij crashed niet meer nadat ik hem heb terug gezet naar 461.92. Helemaal top! Is alleen een beetje jammer dat je nu niet weet wanneer je de nvidia drivers weer kunt gaan updatenVocalise schreef op zondag 11 april 2021 @ 12:23:
[...]
En heeft het voor jou net zo goed geholpen als voor mij?
Ben erg benieuwd
I served in a company of heroes.
Herken dat niet echt, speelt wel lekker soepel eigenlijk. Maar die triggers heb ik ook uitgezet. Leuk effect maar kost meer stroom en je reactietijd is toch iets trager.Vuvuzela schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:22:
Zijn er anderen hier die van een ps4 naar ps5 over zijn gestapt en sindsdien het gevoel wat kwijt zijn? Op de ps4 was ik 1 met m'n character maar nu voelt het allemaal wat afstandelijk en m'n reactievermogen lijkt ook trager. Die gekke triggers had ik al uitgezet.
Maar wat is dat ding lelijk in warzone zeg

Voorheen kon ik zonder problemen Cold War opstarten en spelen. Sinds kort krijg ik bij online spelen vrijwel direct "Error 887A0005" wanneer ik in een game zit. Heb nog vrij uitgebreid zitten zoeken naar een oplossing, waar niet veel uit is gekomen. Grafische drivers zijn up-to-date, game files zijn integer, updates zijn geïnstalleerd.
Event logs zeggen ook al niks
[ Voor 4% gewijzigd door ItMeAedri op 12-04-2021 11:13 ]
Alle zombie challenges van dit seizoen.donvalentino schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:05:
Eindelijk de damascus grind afgerond, eens kijken what's next, kom altijd in een soort leegte wanneer die eenmaal binnen is.
Maar wat is dat ding lelijk in warzone zeg
Succes
hahaha goeie inderdaad, die cammo's zien er wel beter uit imo.Vrijdag schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:32:
[...]
Alle zombie challenges van dit seizoen.
Succes
Ik moet zeggen dat ik de laatste paar dagen helemaal geen BO Zombies heb gespeeld. Ben begonnen in Nazi Zombie Army uit de PS Plus, vind ik eigenlijk ook best leukdonvalentino schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:42:
[...]
hahaha goeie inderdaad, die cammo's zien er wel beter uit imo.
Het is alleen jammer dat het 30fps is. Dat voelt gewoon enorm traaaaaag en strooooooperig
[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 12-04-2021 21:25 ]
4 posts boven jeItMeAedri schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:13:
Iemand ervaringen met crashes na een van de laatste updates?
Voorheen kon ik zonder problemen Cold War opstarten en spelen. Sinds kort krijg ik bij online spelen vrijwel direct "Error 887A0005" wanneer ik in een game zit. Heb nog vrij uitgebreid zitten zoeken naar een oplossing, waar niet veel uit is gekomen. Grafische drivers zijn up-to-date, game files zijn integer, updates zijn geïnstalleerd.
Event logs zeggen ook al niks
Die had ik nog niet gelezen.. ga ik proberenVocalise schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:43:
[...]
4 posts boven je![]()
Xbox Live: Springbok NL
Jullie dat ook wel eens? Lijkt wel also dat een exploit is ofz.
:strip_exif()/f/image/zn3CewprKOeo7N5kUCnx9oeS.jpg?f=fotoalbum_large)
Misschien zo'n onder de map glitch? Is mij verder niet bekend trouwens.Donstil schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:12:
Regelmatig wordt ik direct aan het begin van de match met een rifle neergeschoten als ik hier de vlag over neem. Terwijl er dan geen vijand in de buurt zit en het geen friendly fire is (ik speel alleen hardcore)
[Afbeelding]
Ja vreemd, heb het best wel vaak. Gisteren nog 3x.Vrijdag schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:16:
[...]
Misschien zo'n onder de map glitch? Is mij verder niet bekend trouwens.
Waarschijnlijk kun je gewallbanged worden. Als de vlag iedere match op dezelfde plek zit is het voor tegenstanders makkelijk om te raden waar je zit.Donstil schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:12:
Regelmatig wordt ik direct aan het begin van de match met een rifle neergeschoten als ik hier de vlag over neem. Terwijl er dan geen vijand in de buurt zit en het geen friendly fire is (ik speel alleen hardcore)
[Afbeelding]
Ik denk dat er een nuke gaat ontploffenWolverine9000 schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:31:
Woensdag nuke event in warzone. Ben benieuwd wat er van gaat komen e
Dat is wel duidelijk e. Maar hoe of wat en hoe het eruit gaat zien e. Dat bedoel ik e
- Pistols die veel te sterk zijn
- Praktisch alle eind cirkels zijn nu in dat zombie gas
-Terugkopen en je hangt 5meter boven de buy
-Die nuke melding die elk potje midden in beeld komt
-Superluide geluidseffecten van die bommen.
-...
Wolverine9000 schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:54:
[...]
Dat is wel duidelijk e. Maar hoe of wat en hoe het eruit gaat zien e. Dat bedoel ik e
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XJBAT4SMEjQtieSzwtY5IViI.gif?f=user_large)
Sorry
Dat zou wel een mogelijke verklaring zijn alleen kan op die plek eigenlijk. Niet zo snel na het starten van de map.ray3 schreef op zondag 18 april 2021 @ 21:54:
[...]
Waarschijnlijk kun je gewallbanged worden. Als de vlag iedere match op dezelfde plek zit is het voor tegenstanders makkelijk om te raden waar je zit.
Ja dit idd en het is alleen als de vlag voor het eerst gepakt wordt.Vrijdag schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:51:
Maar vanaf welke plek zou dat dan zijn? Ik zit te denken wat nou een lijn zou kunnen zijn, misschien is dat wel vanaf punt B? Wellicht dat als je daar met FMJ en een hoog kaliber rifle schiet dat het net zou kunnen. maar aan de andere kant, volgens mij zijn daar net twee stenen muren. Ik zou niet weten welk wapen er toe in staat is om over zo'n afstand twee muren te kunnen doorboren. Even afgezien van realiteit hè
Dus dan moet iemand helemaal vanaf het andere startpunt schieten al.
Ik ga er eens verder induiken. Eerst nog even 5 levels halen voor morgen avond
(195 nu)
Mocht het nog een keer gebeuren aub even de killcam checken. Ben nu toch wel benieuwd wat het echt is.Donstil schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:49:
[...]
Dat zou wel een mogelijke verklaring zijn alleen kan op die plek eigenlijk. Niet zo snel na het starten van de map.
[...]
Ja dit idd en het is alleen als de vlag voor het eerst gepakt wordt.
Dus dan moet iemand helemaal vanaf het andere startpunt schieten al.
Ik ga er eens verder induiken. Eerst nog even 5 levels halen voor morgen avond
(195 nu)
Ik speel alleen hardcore dus die is er helaas nietray3 schreef op maandag 19 april 2021 @ 20:20:
[...]
Mocht het nog een keer gebeuren aub even de killcam checken. Ben nu toch wel benieuwd wat het echt is.
Oh natuurlijk. Dan wordt het lastig om er achter te komen. Enige wat ik nog kan bedenken buiten het wallbangen is dat er met een launcher wordt geschoten. Zie:Donstil schreef op maandag 19 april 2021 @ 20:25:
[...]
Ik speel alleen hardcore dus die is er helaas niet
https://www.youtube.com/w...ab_channel=TheXclusiveAce
Nou nou Campers YouTube meneer. Ik zit daar gewoon de vlag te pakken hè, das het spelletjeray3 schreef op maandag 19 april 2021 @ 23:09:
[...]
Oh natuurlijk. Dan wordt het lastig om er achter te komen. Enige wat ik nog kan bedenken buiten het wallbangen is dat er met een launcher wordt geschoten. Zie:
https://www.youtube.com/w...ab_channel=TheXclusiveAce
Maar die komt idd ook wel voor. Alleen dit is echt een rifle schot. Ik zal eens wat potjes filmen de komende dagen. Voor de beeldvorming.
Is dit een spel glitch?
Hmm, dat is toch die operator Battery uit Blops 3?

Maar dan met WHO approved mondkapje
Helaas, ik ga dit seizoen niet max prestigen, ben nu lvl 189, maar 11 levels halen gaat niet meer lukken. Naja, loopt wel weer verder.
Ook geen max zombie challenges, dat vind ik ook wel jammer, want die calling card is wel gaaf.
[ Voor 26% gewijzigd door Vrijdag op 20-04-2021 08:53 ]
Volgens mij vanaf vlag A den dan helemaal rechts vanuit jouw punt, dus de lange zijde vanuit hun spawn.Donstil schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:12:
[Afbeelding]
Je kunt door die muren precies naar vlag C schieten.
11 levels is nog wel te doen hoor. Als je nog een paar tokens 2xp hebt, helemaal.Vrijdag schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 08:51:
[...]
Hmm, dat is toch die operator Battery uit Blops 3?
[Afbeelding]
Maar dan met WHO approved mondkapje
Helaas, ik ga dit seizoen niet max prestigen, ben nu lvl 189, maar 11 levels halen gaat niet meer lukken. Naja, loopt wel weer verder.
Ook geen max zombie challenges, dat vind ik ook wel jammer, want die calling card is wel gaaf.
Ik moet er nog 25 voor level 300. Maar momenteel niet veel zin te spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door thunder8 op 20-04-2021 10:50 ]
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ohja, die tokens. Daar heb ik er echt nog enorm veel van, gebruik ze nooit. Misschien vanavond maar eens een paar er doorheen jassen dan.thunder8 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:49:
[...]
11 levels is nog wel te doen hoor. Als je nog een paar tokens 2xp hebt, helemaal.
Ik moet er nog 25 voor level 300. Maar momenteel niet veel zin te spelen.
Met 2XP en een beetje score kan je haast 1 level per potje levellen. Als je dan ook nog een paar makkelijke daily challenges meepikt, dan gaat het heel hard.Vrijdag schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:12:
[...]
Ohja, die tokens. Daar heb ik er echt nog enorm veel van, gebruik ze nooit. Misschien vanavond maar eens een paar er doorheen jassen dan.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
3 extra 6v6 maps, dat is wel fijn voor de afwisseling. Standoff was ook wel een goeie van BO2.