[Multi] Call of Duty: Black Ops Cold War Topic

Pagina: 1 ... 17 ... 22 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:41
JeroenD92 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:04:
[...]

Ik speel met name CW MP en heeeel soms wat Warzone..
Speel je op de PC toevallig?
PS5 en vooral Domination...... je leert daar vanzelf de looproutes en tactieken van de tegenpartij >:)
Wolverine9000 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:11:
[...]

Ik probeer zoveel mogelijk bij te dragen. Deze week zal het enkel na tien uur zijn.Want zit met de laten. Sommigen hebben idd nul staan al twee drie weken na elkaar. Moeten dan maar zo eerlijk zijn om de groep te verlaten vind ik. Idd de m16 is een beest. Ben momenteel met alle longshots te doen in hardcore voor de smg diamond te krijgen. Heb nog tien longshots nodig voor de mp5. Dan nog elk vijftig longshots voor de vier andere. Dan heb ik smg en ar diamond. De Stoner en rpd is ook al goud. Dan moet ik die kut m60 gebruiken voor diamond. Dark mather ga ik niet halen en speel ik ook niet voor. Veel te lastig voor de launcher en china lake en zeker de china lake. Gebruik eigenlijk alleen maar sniper op satelite. Enkel en alleen als de enemy ook alleen maar snipee gebruikt. Speel ook alleen domination. Toch vind ik dat mijn team genoten enkel voor de kills gaan en niet vior de objectives. Dat ze dan deathmatch gaan spelen vind ik. Zijn er nog mensen waarbij er geen nieuwe challenge is in de cod app??? Zitten tegenwoordig ook veel campers dan anders. Maar vind het dan wel een uitdaging om die te killen en hun reactie soms te horen. By the way, volgende week donderdag nieuwe zombie map en nieuwe mp map. Kijk ik ook wel naar uit.
Ikzelf vind het bewaken, controleren en saboteren (mijnen) van de looproutes ook een deel van het spel Domination, zodoende kunnen ze minder flanken en de vlag bij de spawn pakken.

Bij Satallite probeer ik altijd vlag B te bewaken met sentry's, napalm en vroegtijdig de tegenstander op te vangen voordat ze bij B komen...... sommige tegenstanders en teamgenoten lopen als een kip zonder kop rond :+

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Chelseamarre123 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:53:
[...]

Ik zal proberen het op te volgen, gaat helaas moeilijk aangezien ik geen historie bij de meesten kan bekijken wegens privacy settings. Zal met screens moeten werken.

Ben ook te laat met te bekijken wie er vorige week niks had bijgedragen. Dus ga niet zomaar wat kicken.
Misschien te kort door de bocht maar mensen die b.v. geen mulitplayer spelen of geen warzone verwijderen uit de groep wanneer er mensen zijn die wel beide modes speelt.
De Challenges is namelijk voor beide modes.

Zo kunnen we gerichter de top 3 halen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deckard_BR21
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06-2023
donvalentino schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:34:
[...]

Misschien te kort door de bocht maar mensen die b.v. geen mulitplayer spelen of geen warzone verwijderen uit de groep wanneer er mensen zijn die wel beide modes speelt.

Niet helemaal mee eens. Het maakt niet uit welke modus je speelt als je maar regelmatig speelt dan draag je ook bij aan de score. Iedereen heeft wel een modus die hij/zij niet graag speelt dan moet het ook kunnen dat je eens een weekje niet (veel) bijdraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
donvalentino schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:34:
[...]

Squad leden zoals Woolverine doen heel veel voor de wekelijkse score in MP, ook al speelt hij geen Warzone, ben megablij met hem als member :*)

Daarentegen zijn sommige andere members weer kanjers in Warzone......

Lastige keuzes @Chelseamarre123 :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:45
Buddha_ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:58:
[...]

Squad leden zoals Woolverine doen heel veel voor de wekelijkse score in MP, ook al speelt hij geen Warzone, ben megablij met hem als member :*)

Daarentegen zijn sommige andere members weer kanjers in Warzone......

Lastige keuzes @Chelseamarre123 :+ 8)7
Haha ja maar, spelers als chimera en vuurvlieg hadden geen bijdrage deze week maar in het verleden weer wel. Moet ik ze dan meteen kicken omdat ze een week niet spelen?

Niets houd jullie tegen om nog een squad op te richten, denk dat er nog wel genoeg volk voor te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 15:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

Vibravis schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:49:
[...]

Ik vraag me altijd hoe mensen zo'n hoge levels kunnen hebben :?

Ik speel 3 uur per dag en ben pas level 95. Heeft iemand tips hoe je zo snel xp kunt verzamelen? Of is het echt een kwestie van veel spelen?
Ik heb CW een paar dagen na de gratis MP week gekocht. Season 1 Battlepass had ik daarvoor al gekocht. De Battlepass heb ik goed 2 weken geleden al gemaxed naar LVL100 en ben gisteren naar Prestige lvl 263 gegaan. Ben verre van een goede speler, ondanks Muis - Tobo combo op de PS4. Denk dat ik misschien met alle potjes bij elkaar misschien een keer of 10 in de top 3 van de game ben geëindigd.

Ik speel gewoon veel en vaak. Momenteel heb ik, volgens de app, 84 uur gespeeld en heb ik over alle gamemodes 0.8 k/d en een gemiddelde van 181.5 SPM. Dat zijn geen hele beste statistieken. Speel nu momenteel bijna alleen maar Hardcore mode en het liefst Domination of Kill Confirmed. Warzone speel ik sinds de aanschaf van CW bijna niet meer en als ik al speel is het Plunder. In het groepje waar ik altijd mee speel ben ik wel degene met het hoogste level, door het vele spelen. Maar kom in de games ook vaak genoeg mensen tegen met nog veel hogere levels. Tot level 500 zie ik regelmatig, vorige week iemand online gezien met level 953 :X

[ Voor 10% gewijzigd door thunder8 op 25-01-2021 14:15 ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
k/d ratio zegt niet alles..... grinden voor camo's of challenges is killing voor je k/d ratio.

Plezier maken en de game afsluiten met een glimlach op je gezicht is het belangrijkste...... drie slechte potjes achter elkaar is heeeeeel irritant ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Mensen onze discord heeft weer wat extra kanalen in functie van Cold war gekregen.
Je even aanmelden, via welkom kanaal op het cold war icoon duwen en je ziet alles van Cold war!

https://discord.gg/wevMfVT5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Buddha_ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:27:
k/d ratio zegt niet alles..... grinden voor camo's of challenges is killing voor je k/d ratio.

Plezier maken en de game afsluiten met een glimlach op je gezicht is het belangrijkste...... drie slechte potjes achter elkaar is heeeeeel irritant ;)
Dat laatste is voor mij ook het belangrijkste. Ik game niet voor de e-penis, ik game voor plezier. Dat wil niet zeggen als ik een paar ontzettende baggerpotjes heb gehad dat ik niet baal. :P Gisteren bijvoorbeeld heb ik op Nuketown HC Dom op 1 potje een geweldige dikke score met nr1 positie aan het eind, uur later doe ik 2 dezelfde potjes en eindig ik als allerlaatste. Dan ben je wel ff klaar en misschien ook te lang bezig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22:51
Weet er al iemand wat de challenge is deze week? Die app ligt plat voor den moment denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deckard_BR21
Wolverine9000 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:32:
Weet er al iemand wat de challenge is deze week? Die app ligt plat voor den moment denk ik...
Nee zegt bij mij ook 'no active tournement'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Wolverine9000 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:32:
Deckard_BR21 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:42:
[...]

[...]
Nee zegt bij mij ook 'no active tournement'
Geen actieve tournament op mjin app.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:09
Chelseamarre123 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:52:
Mensen onze discord heeft weer wat extra kanalen in functie van Cold war gekregen.
Je even aanmelden, via welkom kanaal op het cold war icoon duwen en je ziet alles van Cold war!

https://discord.gg/wevMfVT5
Yes zit er in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ah team deathmatch kills deze week. Let's go boys ans girls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ik ga woensdag knallen voor de challenge deze week. Moet niet werken, joepie 🤣🤣🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Wolverine9000 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 21:48:
Ah team deathmatch kills deze week. Let's go boys ans girls
Ja deze challenge haal jij voor ons in je 1tje binnen denk ik 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
donvalentino schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 10:46:
[...]

Ja deze challenge haal jij voor ons in je 1tje binnen denk ik 8)7
Heb nog niet gespeeld, deze avond paar potjes. Iedereen draagt zijn steentje bij. Hebben al een beetje achterstand zie ik lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Wolverine9000 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 11:33:
[...]

Heb nog niet gespeeld, deze avond paar potjes. Iedereen draagt zijn steentje bij. Hebben al een beetje achterstand zie ik lol
Was meer positief bedoelt, zie vaak dat je 1 van de grootste bijdrages hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:17

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Dat tracken van die daily challenges is ook wel een lachertje hoor. Ik heb werkelijk nog geen enkele wapen gebaseerde challenge gehad die wél goed alles bijhield.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:47
ik zal er ook weer is voor gaan zitten.
Overdag werken en de kids werk ook niet mee. S'avonds meestal brak en geen zin meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
chimera2 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 07:27:
ik zal er ook weer is voor gaan zitten.
Overdag werken en de kids werk ook niet mee. S'avonds meestal brak en geen zin meer
Dat begrijp ik helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Vrijdag schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:50:
Dat tracken van die daily challenges is ook wel een lachertje hoor. Ik heb werkelijk nog geen enkele wapen gebaseerde challenge gehad die wél goed alles bijhield.
Komt dat niet door het feit dat een Elimination en een Kill niet hetzelfde is? Een Elim is een kill waar je aan meegewerkt hebt, maar niet persé de killshot hebt uitgevoerd. Degene met het killshot krijgt de kill en ook een elimination toebedeeld. Je kan dus wel een Elimination geteld krijgen, zonder Kill. Andersom niet. En volgens mij zijn de daily challenges vaak gerekend met kills en niet Elims.

Ik heb zo'n 12% meer Eliminations dan Kills, echter speel ik bijna uitsluitend Hardcore mode. In Core mode, zal je sneller flink meer Elims dan Kills hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
thunder8 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:56:
[...]

Komt dat niet door het feit dat een Elimination en een Kill niet hetzelfde is? Een Elim is een kill waar je aan meegewerkt hebt, maar niet persé de killshot hebt uitgevoerd. Degene met het killshot krijgt de kill en ook een elimination toebedeeld. Je kan dus wel een Elimination geteld krijgen, zonder Kill. Andersom niet. En volgens mij zijn de daily challenges vaak gerekend met kills en niet Elims.

Ik heb zo'n 12% meer Eliminations dan Kills, echter speel ik bijna uitsluitend Hardcore mode. In Core mode, zal je sneller flink meer Elims dan Kills hebben.
Ik snap je redenering maar ik heb ook het gevoel dat die challenges niet goed meer tellen.

Ben bijvoorbeeld nu bezig met 5 molotov kills. Blijft nu al een hele tijd hangen op 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Chelseamarre123 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:27:
[...]

Ik snap je redenering maar ik heb ook het gevoel dat die challenges niet goed meer tellen.

Ben bijvoorbeeld nu bezig met 5 molotov kills. Blijft nu al een hele tijd hangen op 3.
Enige wat je rest om te kijken of het klopt, is de kills links onder in beeld in de gaten te houden. Dat jij iemand in brand steekt met een molotov en deze wordt daarna nog geraakt door een kogel, dan is het niet jouw kill. ;) Maar misschien heb je wel gelijk hoor. Sommige challenges had ik ook moeite mee. Vind trouwens sowieso dat er veel te veel challenges tussen zitten om je te "pushen" bepaalde gamemodes te spelen, zoals Dirty Bomb. En na 24h krijg je niet een compleet nieuwe reeks aan nieuwe challenges, alleen de completed ones worden vervangen.

In Warzone was het bij het begin van season 1 begin december helemaal drama. Challenges werkten in het geheel niet, terwijl diezelfde challenges destijds wel werkten in CW. Dat leek mij niet de bedoeling. Nu speel ik nog zelden Warzone, ondanks dat ik nog een paar operator challenges moet voor meer skins. :) Misschien deze week toch maar eens uitvoeren. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
We zijn lekker bezig, first place voorlopig. Deze avond en dit weekend nog wat knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

goed bezig mannen, zal ook maar TDM gaan spelen aangezien die de snipers only mode (TDM) niet meetelt zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deckard_BR21
Nou nummer 2 komt nu toch aardig dichtbij. Dit weekend kan ik er ook nog wel wat bijknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22:00
Waarom flikkert die MM je zo vaak midden in zo'n potje waarbij je team al kansloos achter staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spellingerror
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02-06-2021
GT-R schreef op zondag 31 januari 2021 @ 15:37:
Waarom flikkert die MM je zo vaak midden in zo'n potje waarbij je team al kansloos achter staat...
Zodat je een loss in een win om kunt zetten.

Level 325 inmiddels, spel grijs gespeeld de afgelopen 2 maanden! Nu door naar iets anders tot de volgende season er aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Zal moeilijk worden voor de eerste plaatst. De tweede moeten nog spelen denk ik vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wolverine9000 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 21:07:
Zal moeilijk worden voor de eerste plaatst. De tweede moeten nog spelen denk ik vandaag
Nou, ze staan 1000 kills achter met nog maar 9u te gaan :)

Ik maak morgen terug plek vrij, dus als je erbij wil wees er snel bij

[ Voor 12% gewijzigd door Chelseamarre123 op 31-01-2021 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 23:49:
[...]

Nou, ze staan 1000 kills achter met nog maar 9u te gaan :)

Ik maak morgen terug plek vrij, dus als je erbij wil wees er snel bij
Mss gaan we het toch nog redden. Wie wordt er gekickt toch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Buddha_
@Wolverine9000 @NiQo @Deckard_BR21 Zijn (weer) de helden van onze Tweakers Squad :)

Met ze drieën 4133 kills olalala :p

900 Kills gaat plek twee niet goedmaken in twee uur

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tnY9OtxzTybRIGlwIWvzuNYT_XI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RHLC0mxqYrISHno2ZEpQfdrg.png?f=fotoalbum_large

🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Nieuwe challenge: MP kills in elke vorm >:)

[ Voor 57% gewijzigd door Buddha_ op 01-02-2021 09:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
2 plekken erbij gekomen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deckard_BR21
Fijn dat we weer de eerste plek hebben kunnen vasthouden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxSniperX
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15:48
Yes ben gejoind :) Er is ook een Discord right? Waar kan ik die vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door OxSniperX op 01-02-2021 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
OxSniperX schreef op maandag 1 februari 2021 @ 11:46:
[...]

Yes ben gejoind :) Er is ook een Discord right? Waar kan ik die vinden.
https://discord.gg/5eenQ4DMbS

Even jezelf de rol van cold war geven en eventueel warzone en dan zie je de topics ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
damn te laat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Damn Tweakers clan weer vol.
Ik ben net presige 7 200 geworden ;-) en de Battlepass gehaald. Was wel even een grind zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Join even de discord, ik vermoed dat er volgende week terug 3 plekjes vrijkomen. Ik laat het daar eerst weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:30
Ik heb gisteravond uit frustratie mijn ps5 uitgezet want ik weet niet wat het is de laatste tijd.

Hit detection werkt voor geen meter. Ik ben bezig met alle camo's te halen voor mijn handpistolen maar iedere kogel gaat dwars door de tegenstander heen terwijl ik geen hitmarkers krijg. En zelf sterf ik bij de eerste de beste kogel. Meer mensen die daar last van hebben? Ik heb nog wel even getwijfeld of het wellicht mijn internetverbinding is. Zelf heb ik glas van KPN (500/500) en een ping van 23ms in game. Lijkt me toch niets mis mee?

Heb wel eens ooit gelezen dat je juist een niet snelle verbinding moet hebben voor de multiplayer omdat je dan bepaalde compensatie krijgt? Weet iemand daar iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 02:30:
[...]

Join even de discord, ik vermoed dat er volgende week terug 3 plekjes vrijkomen. Ik laat het daar eerst weten.
Enkele weken geleden gejoined :)
Username is jRn dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:39
Ik speelde wel veel, maar de laatste tijd alleen zombies en die telt helaas niet mee in de count.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Daniel. schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:43:
[...]

Ik speelde wel veel, maar de laatste tijd alleen zombies en die telt helaas niet mee in de count.
Sorry man maar de plekjes zijn duur daarmee dat ik andere de kans wil geven. Je stond al een tijdje op 0 idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:01:
[...]

Sorry man maar de plekjes zijn duur daarmee dat ik andere de kans wil geven. Je stond al een tijdje op 0 idd.
Niet in de zombies hehe. Jammer dat daar niet iets mee zit als je in een week tijd 8x ofzo wave 70+ haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Daniel. schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:31:
[...]

Niet in de zombies hehe. Jammer dat daar niet iets mee zit als je in een week tijd 8x ofzo wave 70+ haalt.
Heftig, netjes man. Ga er binnenkort ook eens aan beginnen (zombies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
donvalentino schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:33:
[...]

Heftig, netjes man. Ga er binnenkort ook eens aan beginnen (zombies)
Geef maar een seintje als je mee wilt doen.

En 4 februari de nieuwe zombie map firebase z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Vibravis schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:21:
Ik heb gisteravond uit frustratie mijn ps5 uitgezet want ik weet niet wat het is de laatste tijd.

Hit detection werkt voor geen meter. Ik ben bezig met alle camo's te halen voor mijn handpistolen maar iedere kogel gaat dwars door de tegenstander heen terwijl ik geen hitmarkers krijg. En zelf sterf ik bij de eerste de beste kogel. Meer mensen die daar last van hebben? Ik heb nog wel even getwijfeld of het wellicht mijn internetverbinding is. Zelf heb ik glas van KPN (500/500) en een ping van 23ms in game. Lijkt me toch niets mis mee?

Heb wel eens ooit gelezen dat je juist een niet snelle verbinding moet hebben voor de multiplayer omdat je dan bepaalde compensatie krijgt? Weet iemand daar iets van?
Niet persé handguns, maar hitdetectie is soms het padje helemaal kwijt. Ik speel bijna uitsluitend Hardcore mode, dus 1 shot 1 kill. Toch komt het voor dat ik iemand raak, mijn reticle zie je ook reageren dat ik iemand raak, plus het geluidje en toch gaan sommigen niet dood. Ook in de killcams naderhand zie ik soms kills de andere kant op, daar waar gericht wordt zit buiten het slachtoffer en toch gaat die dood door een hit. Enige verklaring zou kunnen zijn dat de server toch je slachtoffer daar ziet en soms een hitdetectie weergeeft, wat geen hit is. Anders is er grondig iets mis met de game. Heb zelf 250 Mbit Ziggo op PS4Pro. Ook met enige regelmaat servers die connectieproblemen hebben, met connection interrupted meldingen. Na een paar minuten is het overgrote deel dan ook al weg uit die server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

iemand al de sniper m82 gold kunnen halen? Wat een sloom ding is dit zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deckard_BR21
Nee nog niet gedaan, heb zelf altijd de meeste moeite met sommige launcher camo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Wat is die Stoner een irritant overpowered wapen zeg! Gaat helemaal nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterchiev
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:50
Voor de geïnteresseerden: ik heb een deel 3 aangemaakt tweakers squad. Join als je het leuk vindt.

Tweakers NL part 3

[ Voor 13% gewijzigd door Masterchiev op 03-02-2021 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Masterchiev schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 07:42:
Voor de geïnteresseerden: ik heb een deel 3 aangemaakt tweakers squad. Join als je het leuk vindt.

Tweakers NL part 3
Godver ook al vol :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Amai das ook rap lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kipkluif
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 31-05 18:49
Sorry!
Heb vanochtend rond half 11 het laatste plekje geclaimd.

Misschien een part 4? Animo genoeg denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Dat dacht ik ook haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deckard_BR21
Lijkt toch wel weer dat aantal challenges niet goed geregistreerd worden, vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
1plaatsje vrij by the way

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Nieuwe update 1.11. Met een nieuwe zombie map, nieuwe modi en uiteraard een gerecyclede map. Deze keer is het Express uit Blops II.

Verder nog een zwik aan aanpassingen, een paar extra dingen toegevoegd her en der en wat wapen tuning.

Geen zin om alles te kut&peesten, ga het hier maar lezen:
https://www.treyarch.com/..._Reloaded_Continues_Feb_4

:P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
Vrijdag schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:18:
Nieuwe update 1.11. Met een nieuwe zombie map, nieuwe modi en uiteraard een gerecyclede map. Deze keer is het Express uit Blops II.

Verder nog een zwik aan aanpassingen, een paar extra dingen toegevoegd her en der en wat wapen tuning.

Nuketown 24/7 nog steeds speelbaar? 8)7 De hardcore variant O-)
DeBaroN schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:03:
Wat is die Stoner een irritant overpowered wapen zeg! Gaat helemaal nergens over.
Na dat ik hem uitgespeeld had qua camos heb ik m nooit meer aangeraakt..

[ Voor 21% gewijzigd door BBTM op 04-02-2021 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Vrijdag schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:18:

Ben wel blij met die launchers aanpassing, hopelijk krijg ik nu wel makkelijker kills hiermee.
Al hoop ik niet dat het weer een launcher festijn wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterchiev
Weet een plekje vrij. En inactive kick ik regelmatig elke week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
donvalentino schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:25:
[...]

Ben wel blij met die launchers aanpassing, hopelijk krijg ik nu wel makkelijker kills hiermee.
Al hoop ik niet dat het weer een launcher festijn wordt :D
CoD Rocket Arena! 8) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Masterchiev schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:13:
[...]

Weet een plekje vrij. En inactive kick ik regelmatig elke week.
Top! Vanavond lekker raggen!
Ik ben te vinden in de Discord eerder gedeeld in dit topic (nickname: jRn). Speel op de pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kipkluif
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 31-05 18:49
Meer mensen met PC update problemen?
Error tijdens de update en is nu meerdere malen alle gamefiles aan het scannen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 19:44
Sinds ook constant te kijken naar squad maar constant vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Zo, de nieuwe zombies map is best groot heb ik het idee. Ben het nu aan het verkennen, eerst eens zoeken naar intel en kijken wat allemaal zoal waar ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterchiev
jarsiv schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:09:
Sinds ook constant te kijken naar squad maar constant vol
Volgende week verwijder ik inactieve leden. Ik post hier als er plekjes vrij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcgloud
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06:14
Allemaal leuk en aardig die nieuwe Firebase Z zombies map maar wat een draak van een map is het.

Ik speel ‘m op de Xbox Series X en heb continu last van FPS drops en dat de gloeiende, rode ogen van de zombies net iets boven het hoofd van de zombies hangen. Lijkt net of ze voelsprieten hebben.

Maar hebben andere hier ook last van? Met name de FPS drops in Firebase Z?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
FPS drops niet. Wel dat het een behoorlijk uitgebreide map is en dat je echt enorm snel "vast" blijft haken achter hoekjes, takjes, losse stenen en weet ik wat nog meer. Het duurde even voordat ik er achter was hoe die drie energiepunten werken.

Die defense wave is wel tof trouwens, nog behoorlijk pittig als je dit solo doet.

...en nog steeds worden challenges niet of niet goed getracked... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:29

Vuvuzela

My spire is forming

En na “migrating host” kan je nog steeds niet ff je loadout bekijken want dan blijft dat scherm hangen.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

erg jammer dat die snipers only playlist is verdwenen, was bijna door me sniper challenges heen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Had gisteren trouwens ook al twee keer een crash to homescreen (Playstation) vanuit Firebase Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:43
Hier mensen met connection problemen (PS5)? Heb het enkel met zombies.. zo nu en dan lag maar ook connection interupted in beeld.

Gisteren 1 potje gedaan op de nieuwe map maar vind Die Machine toch een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:44
Dat is omdat mensen leaven in zombies :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:12
Tjonge, hebben ze de mogelijkheid verwijderd om zelf een multi-player server te draaien eventueel met bots.
AArrgghh.... stelletje ...

Mooie comment (en nog een) en precies waarom ik niet online speel.
Met BF1 begonnen en BFV idem. Naast cheaters :-( .

[ Voor 7% gewijzigd door Theone098 op 05-02-2021 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:43
Beavbusi schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:38:
Dat is omdat mensen leaven in zombies :p
Nah vanaf begin tot einde zelfde party. Anders krijg je een melding van migrating host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveGeit
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-09-2024
Wil iemand Firebase Z doen? Mijn Battle Net is i7myDestiny#2684
Ik ben een goede speler alleen solo voorbij ronde 35 is niet meer te doen
Matchmaking doe ik niet meer, ik ben klaar met migrating hosts etc. vandaar verzoek tot samen spelen met mensen met goede connecties

[ Voor 33% gewijzigd door LieveGeit op 05-02-2021 17:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:55
LieveGeit schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:52:
Wil iemand Firebase Z doen? Mijn Battle Net is i7myDestiny
Ik ben een goede speler alleen solo voorbij ronde 35 is niet meer te doen
Matchmaking doe ik niet meer, ik ben klaar met migrating hosts etc. vandaar verzoek tot samen spelen met mensen met goede connecties
Je BattleTag mist een #12345, je kan mij toevoegen met Vantablack#21496

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
Theone098 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 12:07:
Tjonge, hebben ze de mogelijkheid verwijderd om zelf een multi-player server te draaien eventueel met bots.
AArrgghh.... stelletje ...
En weer terug :P . Custom games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveGeit
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-09-2024
Farrell schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:19:
[...]

Je BattleTag mist een #12345, je kan mij toevoegen met Vantablack#21496
Ik heb je toegevoegd als vriend! :)
Als anderen mij een request sturen zal ik die ook accepteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Hopsakee. Derde keer crash to dashboard. Geweldig.

De nieuwe zombies map is best okee, maar allemachtig, wat kost het een hoop geld voordat je je wapen kan punchen. Er zijn veel meer deuren die je moet open maken. Tegen de tijd dat je dit hebt kunnen doen heb je vrijwel geen geld meer om te punchen. Meestal kan het pas ergens rond wave 11/13 ofzo.

Heb inmiddels wel door hoe je het wonderwapen kan vinden, maar het is me nog steeds niet gelukt. Elke keer als ik bij de computer sta komen er weer zombies daar achter vandaan :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
https://www.eurogamer.net...ps-cold-war-jump-shotting

Beter dit. Mogen ze nog wel meer nerfen dat gebunnyhop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theone098
Van mij mag het er helemaal uit. Ik heb nog nooit soldaten zien springen en sliden om iemand iemand neer te schieten. Wel bukken en liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Laatst online: 19:13
Firebase zombies is echt nice. Jammer dat ik regelmatig na 20-25 rondes opeens connection interrupted krijg en eruit gegooid wordt. Zowel op PS5 als PC. Meer mensen hier last van? Dit heb ik met Die Maschine nooit gehad en tijdens MP ook geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Wat ze ook wel mogen fixen is dat als er verschillende zombies voor je staan en je richt, dat de aim assist áltijd richt op de zombie die het vérst van je vandaan is. Nooit diegene die pal vóór je staat.

Maar dat zal wel by design zijn ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vibravis
Ik ga me vast verontschuldigen voor de komende 2 weken. Vanaf maandag ga ik verhuizen en klussen dus ik zal weinig online zijn voor part 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Vibravis schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:06:
Ik ga me vast verontschuldigen voor de komende 2 weken. Vanaf maandag ga ik verhuizen en klussen dus ik zal weinig online zijn voor part 2.
Met je 2000 kills deze week heb je wel krediet opgebouwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:15:
[...]

Das ook een feit dat juist is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Hoe haalt de tweede in de challenge zoveel kills lol. Das niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
Chelseamarre123 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:15:
[...]

Dank je maar na 2 weken dadelijk op 0 te staan zullen mensen dat snel vergeten zijn ;)

Ik zal er vanavond nog wel een paar bij doen voor de zekerheid. 2e week op rij 1e _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wolverine9000 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:58:
Hoe haalt de tweede in de challenge zoveel kills lol. Das niet normaal
Lol die haalt gewoon 11k kills in zen uppie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vibravis
Zo, dat was het voor deze week. Die 3000 kills maakt de nummer 2 niet meer goed :-)

Tot over 2 weken iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Thanks @Vibravis en tot over twee weken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Kut challenge warzone kills alweer. Helaas geen bijdrage e. Is maar dat jullie het weten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deckard_BR21
Wolverine9000 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 09:04:
Kut challenge warzone kills alweer. Helaas geen bijdrage e. Is maar dat jullie het weten.
Ach volgende challenge zal ons weer liggen. Kunnen anderen ook eens winnen he 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 15:55
Vrijdag schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:13:
Wat ze ook wel mogen fixen is dat als er verschillende zombies voor je staan en je richt, dat de aim assist áltijd richt op de zombie die het vérst van je vandaan is. Nooit diegene die pal vóór je staat.

Maar dat zal wel by design zijn ofzo.
Daarom heb ik aimassist ook uitgezet. Ik merk dat ik nu veel makkelijker criticial kills maak.

Btw mijn game crashes ook regelmatig aan het einde van firebase-z. Gelukkig krijg ik wel netjes alle rewards, vanavond maar eens de game opnieuw installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
Aanstaand weekend dubbel wapen XP Cold War en Warzone - start 12 feb 10.00 AM PT - 15 feb 10.00 AM PT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Buddha_ schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:37:
Aanstaand weekend dubbel wapen XP Cold War en Warzone - start 12 feb 10.00 AM PT - 15 feb 10.00 AM PT
eindelijk _/-\o_
Pagina: 1 ... 17 ... 22 Laatste