PS5 en vooral Domination...... je leert daar vanzelf de looproutes en tactieken van de tegenpartijJeroenD92 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:04:
[...]
Ik speel met name CW MP en heeeel soms wat Warzone..
Speel je op de PC toevallig?
Ikzelf vind het bewaken, controleren en saboteren (mijnen) van de looproutes ook een deel van het spel Domination, zodoende kunnen ze minder flanken en de vlag bij de spawn pakken.Wolverine9000 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:11:
[...]
Ik probeer zoveel mogelijk bij te dragen. Deze week zal het enkel na tien uur zijn.Want zit met de laten. Sommigen hebben idd nul staan al twee drie weken na elkaar. Moeten dan maar zo eerlijk zijn om de groep te verlaten vind ik. Idd de m16 is een beest. Ben momenteel met alle longshots te doen in hardcore voor de smg diamond te krijgen. Heb nog tien longshots nodig voor de mp5. Dan nog elk vijftig longshots voor de vier andere. Dan heb ik smg en ar diamond. De Stoner en rpd is ook al goud. Dan moet ik die kut m60 gebruiken voor diamond. Dark mather ga ik niet halen en speel ik ook niet voor. Veel te lastig voor de launcher en china lake en zeker de china lake. Gebruik eigenlijk alleen maar sniper op satelite. Enkel en alleen als de enemy ook alleen maar snipee gebruikt. Speel ook alleen domination. Toch vind ik dat mijn team genoten enkel voor de kills gaan en niet vior de objectives. Dat ze dan deathmatch gaan spelen vind ik. Zijn er nog mensen waarbij er geen nieuwe challenge is in de cod app??? Zitten tegenwoordig ook veel campers dan anders. Maar vind het dan wel een uitdaging om die te killen en hun reactie soms te horen. By the way, volgende week donderdag nieuwe zombie map en nieuwe mp map. Kijk ik ook wel naar uit.
Bij Satallite probeer ik altijd vlag B te bewaken met sentry's, napalm en vroegtijdig de tegenstander op te vangen voordat ze bij B komen...... sommige tegenstanders en teamgenoten lopen als een kip zonder kop rond
PSN: IXI_BUDDHA_IXI