Toegevoegd!OxSniperX schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:23:
[...]
Ben zelf ook aan het wachten tot ik de clan kan joinen. Als er nog mensen zijn die met mij willen spelen kan je mij toevoegen. Zelf speel ik via de pc: Battle.net ID: OxSniperX#2144
Alsnog is de vraag hoe we (eventueel later) kunnen joinen?Chelseamarre123 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:08:
[...]
Helaas zit de tweakers groep vol.
Zitten volgens mij nog een paar mensen in die gejoind zijn toen ze de gratis versie speelden en nu al even niet meer gespeeld hebben.
Binnenkort is er terug plaats vermoed ik maar wacht het even af.
Via welke site loopt dit?
Plaats 11 met de squad...... de andere squads knallen aardig door zeg!
Die 100-150 kills per avond van mij is niet echt een aanvulling...maar we blijven doorgaan
Die 100-150 kills per avond van mij is niet echt een aanvulling...maar we blijven doorgaan

[ Voor 11% gewijzigd door Buddha_ op 07-01-2021 07:54 ]
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Zoals Chimera ook gisteren al zeiJeroenD92 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:03:
[...]
Alsnog is de vraag hoe we (eventueel later) kunnen joinen?
Via welke site loopt dit?
Cod app. Dan opps volgens mij en een squad zelf zoeken. Onze squad heet Tweakers Nl Part 2 maar zit voorlopig dus vol
Ik speel COD vooral met bots. Nu heb ik een aantal perks veranderd, waardoor mijn wapens op level 1 zijn teruggezet (alleen bij bots, online niet). De wapens worden ook niet meer ge-upgrade. Waar ligt dit aan en hoe kan ik de wapens weer upgraden?
Beide bedankt!Chelseamarre123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:18:
[...]
Zoals Chimera ook gisteren al zei
Cod app. Dan opps volgens mij en een squad zelf zoeken. Onze squad heet Tweakers Nl Part 2 maar zit voorlopig dus vol
Nu kan ik de voglende keer snel reageren wanneer er weer plek is
Speel veelal door de weeks, bijna elke avond, dus komt wel goed
ik heb al een tijdje last van een vervelend issue.
Vaak als ik respawn in een multiplayer potje en meteen inzoom zie ik mijn wapen half maar niet het juiste inzoom beeld wat hoort, meer mensen last van toevallig?
Vaak als ik respawn in een multiplayer potje en meteen inzoom zie ik mijn wapen half maar niet het juiste inzoom beeld wat hoort, meer mensen last van toevallig?
Volgende week nieuwe content.
De first-person shooter Call of Duty: Black Ops Cold War krijgt binnenkort een update. Het gaat om de mid-season update die volgende week moet uitkomen.
Call of Duty: Black Ops Cold War kwam vorig jaar uit op verschillende platformen. De update voegt verschillende nieuwe modi toe aan de game. Zo komt er een 6v6 multiplayer modus, een nieuwe Fireteam map genaamd Sanatorium en nieuwe modus voor zombies. De nieuwe multiplayer modus heet dropkick en laat teams strijden om zoveel mogelijk nucleaire codes in handen te krijgen. De zombies in Call of Duty: Black Ops Cold War krijgen een Cranked-modus, waar de timer gereset wordt als spelers een zombie neerschieten
Poll: Hoe groot zal de volgende patch/update worden?
• Maximaal 5GB
• Maximaal 15GB
• >15GB
• Ik speel Counterstrike
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Geen idee.. en ik speel Cs dusja 😀Vrijdag schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:11:
[...]
Poll: Hoe groot zal de volgende patch/update worden?
• Maximaal 5GB
• Maximaal 15GB
• >15GB
• Ik speel Counterstrike
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Connection interruption altijd bij zombies. Das niet te doen. wie heeft dit nog
Mss stomme vraag maar kan je zien hoeveel zombies er nog leven tijdens elke wave. Al een paar keer zombie gekilled terwijl ik dacht dat er nog ene leefde lol
Zucht, wat is dat toch met die challenges en tracken? 200 SMG eliminations. Heb ik er 260, zegt de tracker dat ik er 89 heb
Oké, dan de crits er af, dat waren er 113. Maar nee, dat maakt ook niet uit. Tjonge. Tweede poging. 579 eliminations. Nu volgens de tracker 190.
Ook mooi, de challenge om met de zaklamp kills te maken. Ben vrijwel alleen maar bij de particle accelerator gebleven.... 52 kills geregistreerd. Echt...
Gelukkig kunnen ze het tijdsverloop van tokens wél goed tracken
Ook mooi, de challenge om met de zaklamp kills te maken. Ben vrijwel alleen maar bij de particle accelerator gebleven.... 52 kills geregistreerd. Echt...

Gelukkig kunnen ze het tijdsverloop van tokens wél goed tracken
[ Voor 28% gewijzigd door Vrijdag op 10-01-2021 23:26 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Plunder kills tellen ook mee zie ik.Wolverine9000 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:16:
Kut challenge deze week pff
We zaten vorige week in een hele zware poule....... nummer 1 had iets van 24.000 kills.
Wellicht kan ik deze week wat Plunder kills toevoegen......BR speel ik amper/niet.
Wellicht kan ik deze week wat Plunder kills toevoegen......BR speel ik amper/niet.
Geen bijdrage in de app voor mij deze week mannen, BR speel ik niet. Misschien een paar potjes plunder proberen.
De nieuwe shotgun is vrij te spelen.
Zag het ook, potjes Face Off vond ik snelste manier om vrij te spelen.Chelseamarre123 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 20:14:
De nieuwe shotgun is vrij te spelen.
Voor mij ook geen bijdrage. Br speel ik ook nietDeckard_BR21 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:37:
Geen bijdrage in de app voor mij deze week mannen, BR speel ik niet. Misschien een paar potjes plunder proberen.
Ja gisteren ook de eerste keer gespeeld. Leuke modus!Deckard_BR21 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 20:36:
[...]
Zag het ook, potjes Face Off vond ik snelste manier om vrij te spelen.
Maar ook echt iedereen loopt in HC met een stun rond om sneller te lopen/schieten.
Typisch COD

Info over de update deze week. Matige content imo.
https://www.callofduty.co...-briefing-january-11-2021
https://www.callofduty.co...-briefing-january-11-2021
Hier hetzelfdeWolverine9000 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 23:42:
[...]
Voor mij ook geen bijdrage. Br speel ik ook niet
Dubbel wapen XP 15/01/21 10.00 AM PT tot 19/01/21 10.00 PT
Tevens een week gratis Zombies knallen vanaf 14/01/21
Tevens een week gratis Zombies knallen vanaf 14/01/21
Niemand?Theone098 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:41:
Ik speel COD vooral met bots. Nu heb ik een aantal perks veranderd, waardoor mijn wapens op level 1 zijn teruggezet (alleen bij bots, online niet). De wapens worden ook niet meer ge-upgrade. Waar ligt dit aan en hoe kan ik de wapens weer upgraden?
Weet iemand hoelaat de zombies free acces te downloaden is? Kan niks vinder erover, ook niet op charlie intel
Bij bot matchen is je wapen toch volledig unlocked? Je kan er alles aanhangen ook als je deze wapen levels nog niet hebt bij multiplayer.
Waarschijnlijk omdat niemand met bots speelt.
Zo te zien om 19;00 uurNietdatikweet schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:18:
Weet iemand hoelaat de zombies free acces te downloaden is? Kan niks vinder erover, ook niet op charlie intel
https://charlieintel.com/...r-zombies-for-free/76917/
COD had alles naar standaard gezet, maar is gewoon weer om te bouwenWybob schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:40:
[...]
Bij bot matchen is je wapen toch volledig unlocked? Je kan er alles aanhangen ook als je deze wapen levels nog niet hebt bij multiplayer.

Thx
Nice, gewoon een ingame update. Meteen knallen maar
PS4 kon eerder deze week al updatenChelseamarre123 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 19:10:
Nice, gewoon een ingame update. Meteen knallen maar
Cranked vind ik niet echt passen in zombies trouwens. Ben maar weer teruggegaan naar gewoon solo endless.
Wat ik wel vervelend en jammer vind, is dat je niet kan zien hoever je bent met challenges, cards etc. tijdens het spelen. Ik zou het wel prettig vinden dat als je op pauze drukt, je gewoon kan zien wat je progressie is.
Zucht. En nog stééds heeft het geen enkel nut om een objective te pakken in DOM. Maargoed, Dat hoort natuurlijk ook wel bij CoD.
[ Voor 35% gewijzigd door Vrijdag op 14-01-2021 21:51 ]
Vind die midseason update toch maar zeer matig.
Ben geen zombiespeler dirty bomb speel ik ook niet dus voor de casual multiplayer speler is er niks bijgekomen?
Ben geen zombiespeler dirty bomb speel ik ook niet dus voor de casual multiplayer speler is er niks bijgekomen?
Voor de mensen in de squad van Tweakers Part 2:
Een idee om met meerdere squadleden een gameafspraak te maken om eens met elkaar een lobby te vormen om eens flink in MP Cold War te knallen?
Wellicht kunnen we dan tactischer spelen en vol gaan voor de objectives, bijv. Domination, VIP of het nieuwe Dropkick?
Wellicht kunnen we een telegram of whatsapp chat opzetten?
Een idee om met meerdere squadleden een gameafspraak te maken om eens met elkaar een lobby te vormen om eens flink in MP Cold War te knallen?
Wellicht kunnen we dan tactischer spelen en vol gaan voor de objectives, bijv. Domination, VIP of het nieuwe Dropkick?
Dat is een goed idee lijkt me. Zet maar op. Telegram heeft de voorkeur voor mij.Buddha_ schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:57:
Er is ook een discord. Voornamelijk gericht op warzone maar er is ook plaats voor cold war multiplayer.Buddha_ schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:57:
Werkt misschien iets overzichtelijker dan whatsapp, telegram?
https://discord.gg/5eenQ4DMbS
Ik heb wel een Discord account..... ben alleen niet bekend met de werking enzo..... en hoe een Black Ops MP subkanaal te openen......Chelseamarre123 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 10:01:
[...]
Er is ook een discord. Voornamelijk gericht op warzone maar er is ook plaats voor cold war multiplayer.
Ik kan wel een Discord server maken. Nu zit ik helaas niet in de clan aangezien die nog steeds vol zit.Buddha_ schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:15:
[...]
Ik heb wel een Discord account..... ben alleen niet bekend met de werking enzo..... en hoe een Black Ops MP subkanaal te openen......
Heb je een berichtje gestuurd op discord.Buddha_ schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:15:
[...]
Ik heb wel een Discord account..... ben alleen niet bekend met de werking enzo..... en hoe een Black Ops MP subkanaal te openen......
Maar je bent met 2 accounts gejoined?
Ja idd 2 accounts.... had er al eentje en via de link maakte ik per ongeluk een tweede..... heb de eerste weer verwijderd als het goed isChelseamarre123 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:19:
[...]
Heb je een berichtje gestuurd op discord.
Maar je bent met 2 accounts gejoined?
Squad members van Tweakers Part 2 NL join de discord voor game datesChelseamarre123 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 10:01:
[...]
Er is ook een discord. Voornamelijk gericht op warzone maar er is ook plaats voor cold war multiplayer.

[ Voor 37% gewijzigd door Buddha_ op 15-01-2021 14:40 ]
Hmmm, wilde graag de zombie mode checken van BO4, maar krijg constant de melding cannot connect to Call of Duty Black Ops Cold War online services....
meer mensen last van?
meer mensen last van?
Ik zit (momenteel) niet in de Squad, maar speel wel regelmatig (en niet erg slecht -denk ik). Goed als ik ook ooit de discord join?
Gratis zombies, veel issues.. missing content, teams niet te joinen..
Dit laat me nou niet overstag gaan om het nu te kopen...
Dit laat me nou niet overstag gaan om het nu te kopen...
AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB
Heb na aanhoudende error ce-34878-0 beslist dat de game opnieuw geïnstalleerd moest worden en heb men ps4 opgekuist. Want kreeg constant de error. Nu opnieuw geïnstalleerd en wat denk je error op Crossroads again. Wanneer gaan ze die shit eindelijk eens maken. Ze doen er gewoon niets aan
Zombies eens op PC geprobeerd want heb Cold War alleen op console. Maar wat een kut ervaring zeg.. als de host geen zin meer heeft valt iedereen gewoon weg blijkbaar? Op de playstation heb ik wel eens "migrating host" gezien, en ben ik eigenlijk nooit zomaar een potje uitgekickt.
I served in a company of heroes.
Vibravis schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:09:
[...]
Dat is een goed idee lijkt me. Zet maar op. Telegram heeft de voorkeur voor mij.
Kunnen jullie een Telegram chat openen voor Cold War MP?OxSniperX schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:22:
[...]
Ik kan wel een Discord server maken. Nu zit ik helaas niet in de clan aangezien die nog steeds vol zit.
Any multiplayer wins deze week, lets go!
Moet voor iedereen wel lukken toch?
Moet voor iedereen wel lukken toch?
Zekers.... als iedereen voor de objectives speelt...... 
We gaan er vanavond even tegenaan!
We gaan er vanavond even tegenaan!
Ja we moeten even kijken hoe we dat gaan organiseren. Ik wil ook wel mee in de lobby namelijk
connection interrupted bij level 18 van zombies 20 round. niet de eerste keer.
AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB
Eerste keer een crash ervaren zojuist, tijdens het spelen van MP domination. Repair en scan advies gekregen en gedaan. Eerste keer dat ik überhaupt een dergelijke crash heb ervaren met COD.
Iemand daar toevallig last van gekregen nadat hij de nieuwste nvidia drivers had geïnstalleerd? Al lijkt me dat gelet op de melding niet meteen de reden, maar voor de zekerheid vraag ik het hier ook even.
Iemand daar toevallig last van gekregen nadat hij de nieuwste nvidia drivers had geïnstalleerd? Al lijkt me dat gelet op de melding niet meteen de reden, maar voor de zekerheid vraag ik het hier ook even.
Het vinden van een MP game (Dom / TD) duurt sinds een week langer dan voorheen.. (PC).
Heeft iemand anders dit ook opgemerkt?
Heeft iemand anders dit ook opgemerkt?
Had hem ook inderdaad net voor de eerste keer! Geen derna nieg meer gehad.tommy2005 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:23:
Eerste keer een crash ervaren zojuist, tijdens het spelen van MP domination. Repair en scan advies gekregen en gedaan. Eerste keer dat ik überhaupt een dergelijke crash heb ervaren met COD.
Compleet onspeelbaar dit spel op PC
Bij zombies public game 30% van de games:
1) Connection Interrupted / Lost Connection to Host
Dan overgegaan op private solo game en krijg het volgende te zien, ook ongeveer 30% van de games:
2) Fatal Error - crash, zie afbeelding
/f/image/qDX9WfPjmn2xUCnSMHmowyg3.png?f=fotoalbum_large)
Drivers 460.89
Ik zit op de trial en ze maken het niet aantrekkelijk om het product te kopen!
En dit spel wordt gebruikt als marketingtruc voor de nieuwe 3000 serie van nVidia, hahaha! 1000 euro betalen voor een GPU om vervolgens een spel te spelen wat crasht en disconnect
Dan overgegaan op private solo game en krijg het volgende te zien, ook ongeveer 30% van de games:
/f/image/qDX9WfPjmn2xUCnSMHmowyg3.png?f=fotoalbum_large)
Drivers 460.89
En dit spel wordt gebruikt als marketingtruc voor de nieuwe 3000 serie van nVidia, hahaha! 1000 euro betalen voor een GPU om vervolgens een spel te spelen wat crasht en disconnect
[ Voor 17% gewijzigd door LieveGeit op 19-01-2021 00:33 ]
Wanneer krijg je eigenlijk weer nieuwe Aetherium chrystals?
Oh laat maar, ik heb precies genoeg om alles te upgraden. Kan ik mooi de laatste zombie challenge van dit seizoen doen: 15 kills in één keer doen met de energy mine, vijf keer.
Dan heb ik de zombies prestige master van dit seizoen binnen. En kan ik weer verder met The Witcher 3, , de laatste Tomb Raider, Inquisitor Martyr, A plague Tale, Vampyr, Call of Cthulhu, The Sinking City en de rest van mijn backlog
Ik ben inmiddels prestige level 7 en heb ook alle battlepass tiers gedaan. Of misschien aan de MP challenges.... nah, die laat ik wel voor wat het is
Oh laat maar, ik heb precies genoeg om alles te upgraden. Kan ik mooi de laatste zombie challenge van dit seizoen doen: 15 kills in één keer doen met de energy mine, vijf keer.
Dan heb ik de zombies prestige master van dit seizoen binnen. En kan ik weer verder met The Witcher 3, , de laatste Tomb Raider, Inquisitor Martyr, A plague Tale, Vampyr, Call of Cthulhu, The Sinking City en de rest van mijn backlog
Ik ben inmiddels prestige level 7 en heb ook alle battlepass tiers gedaan. Of misschien aan de MP challenges.... nah, die laat ik wel voor wat het is
Ik vraag me altijd hoe mensen zo'n hoge levels kunnen hebbenVrijdag schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 00:23:
Ik speel 3 uur per dag en ben pas level 95. Heeft iemand tips hoe je zo snel xp kunt verzamelen? Of is het echt een kwestie van veel spelen?
Sinds afgelopen week regelmatig crashes bij play of the game aan het einde van een potje (PS5). 

Je moet mij nog even boosten, dat vergeet je.Vrijdag schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 00:23:
Wanneer krijg je eigenlijk weer nieuwe Aetherium chrystals?
Kunnen evt. ook mensen gewoon toevoegen in cod als friend, werkt misschien net zo makkelijk.Vibravis schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:24:
Ja we moeten even kijken hoe we dat gaan organiseren. Ik wil ook wel mee in de lobby namelijk
Double XP tokens, challenges halen ingame, dus b.v. wapen challenges etc dan krijg je vaak meer xp einde van de pot. Wanneer je ook gewoon goed bent en dus veel kills/ score per min hebt dan ga je ook een stuk sneller.Vibravis schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:49:
[...]
Ik vraag me altijd hoe mensen zo'n hoge levels kunnen hebben![]()
Ik speel 3 uur per dag en ben pas level 95. Heeft iemand tips hoe je zo snel xp kunt verzamelen? Of is het echt een kwestie van veel spelen?
Ik doe veel challenges voor wapens en calling cards. Daar sleep je een hoop zo mee binnen. Je kan dat ook nog eens combineren met wapenchallenges en eventueel dubbele tokens.Vibravis schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:49:
[...]
Ook heb je nog dots per scope en camos. Elke keer als je daar een level in stijgt krijg je er ook weer xp bij. Dan gaat het al snel omhoog
Zombies bootcamp bijvoorbeeld zijn betrekkelijk makkelijk te halen en je haalt er een sloot xp mee binnen.
[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 19-01-2021 11:30 ]
Het zou zo maar kunnen zijn dat je game files stuk zijn. Heb dit nog nooit ervaren. Mijn max zombies level is op het moment iets van 74 ofzo.LieveGeit schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 00:03:
Compleet onspeelbaar dit spel op PC
[Afbeelding]
Drivers 460.89
Komp schiete dan jonguh!R0y. schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:52:
Sinds afgelopen week regelmatig crashes bij play of the game aan het einde van een potje (PS5).
[...]
Je moet mij nog even boosten, dat vergeet je.
Gisteren maar 1 potje kunnen winnen omdat niemand objective speelde echt kansloos.
Mensen die samen willen spelen mogen me toevoegen. Als ik in cold war zit mag je me eens uitnodigen
Mensen die samen willen spelen mogen me toevoegen. Als ik in cold war zit mag je me eens uitnodigen
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Nee, heb net op Scan & Repair in de Battle net launcher gedaan bij het spel en hij vindt geen corrupte bestanden. Sowieso zou dat gek zijn, ik heb gewoon via de officiele weg het spel gedownload. Dat ik niet op de laatste driverversie van Nvidia zit zou niet een crash moeten veroorzaken een half uur na het starten, zo oud zijn die drivers niet, ze komen uit december 2020.Daniel. schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:31:
[...]
Het zou zo maar kunnen zijn dat je game files stuk zijn. Heb dit nog nooit ervaren. Mijn max zombies level is op het moment iets van 74 ofzo.
Je zou nog kunnen proberen om de video drivers er echt helemaal af te halen, dus via control panel uninstalleren, DDU (display driver uninstaller) draaien in veilige modus van windows, windows normaal booten, laatste driver installeren. Wellicht lost dat nog iets op voor je.LieveGeit schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 12:25:
[...]
Nee, heb net op Scan & Repair in de Battle net launcher gedaan bij het spel en hij vindt geen corrupte bestanden. Sowieso zou dat gek zijn, ik heb gewoon via de officiele weg het spel gedownload. Dat ik niet op de laatste driverversie van Nvidia zit zou niet een crash moeten veroorzaken een half uur na het starten, zo oud zijn die drivers niet, ze komen uit december 2020.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Goede vraag, er zijn zoals gezegd meerdere mogelijkheden. Ik zag bijvoorbeeld dat ik in MW een happy hour heb. Dat heb ik in CW niet. Als je Blood Money speelt met XP tokens gaat het ook rap. Ook als je een CW wapen wilt levelen.Vibravis schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:49:
[...]
Ik heb nog een hele trits XP tokens voor MW, die gooi ik er het volgende season er wel in. In CW heb ik nog niet zo veel.
Verder is CW meer geënt op actief spelen (kills/ objectives/ etc), tenminste zo ervaar ik het wel. Je krijgt ook veel XP bij achivements. Tja en veel tijd er in steken 😋.
Ik ga voor de eerste keer een season niet compleet maken. Ik heb heel lang moeten wennen aan CW v.w.b speelwijze. Ik ben regelmatig terug gegaan naar MW en WZ.
Het valt en staat een beetje met hoe en wat je speelt.Vibravis schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:49:
[...]
Als hierboven aangegeven tikken de challenges behoorlijk aan. Elke camo unlock/challenge complete levert XP op. Toch levelen overige challenges ook onbewust mee en ben ik blijkbaar ook Killer Master en Return fire master voor 10000XP per stuk. Double XP token doet ook wonderen. Via de tab challenges kun je tevens zien welke je bijna voltooid hebt.
Verder gewoon hard gaan, dat levert simpelweg het meeste op. Dat betekent (helaas) ook dat je niet altijd voor de objective moet/kunt/wilt gaan. Als je elk potje 70-4 gaat ben je vrij snel prestige master
Edit: Ohja en wanneer fixen we die clan challenge even? Ik ben online
[ Voor 5% gewijzigd door NiQo op 19-01-2021 19:36 ]
Ik speel af en toe Cold war en voornamelijk warzone daar gaat het echt supersnel met de XP.Vibravis schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:49:
[...]
Zeker nu ik in plunder mijn wapens van cold war level gaat het belachelijk snel. Gisteren de tundra van level 5 naar level 40 gebracht in 5 potjes plunder ofzo.
Er was gisteren een update voor Cold War. Sindsdien geen crashes meer. Heb ook VRAM usage op 80% ipv 90% gezet voor de zekerheid, en met Afterburner GPU fan op 100% geforceerd.Partypooper schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:23:
[...]
Je zou nog kunnen proberen om de video drivers er echt helemaal af te halen, dus via control panel uninstalleren, DDU (display driver uninstaller) draaien in veilige modus van windows, windows normaal booten, laatste driver installeren. Wellicht lost dat nog iets op voor je.
We gaan lekker met part2 :-)
Zitten er nog mensen in die een tijdje niet gespeeld hebben?
Heb nog een maatje die graag wil joinen namelijk
So dan!! je bent lekker bezig geweest Vibravisje
Gisterenavond maar 1 win en rest allemaal verloren
Damn, sinds dat sbmm gedoe in warzone staat iedereen op private. Kan hun historie dus niet bekijken als ze het niet aanzetten.Vibravis schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:17:
We gaan lekker met part2 :-)
Moeten proberen om zoveel mogelijk samen in een lobby te komen. Ik speel altijd met een maat en zelfs met samenspelen met maar 2 personen maakt het verschil. Had er al iemand iets aangemaakt op discord eigenlijk?Buddha_ schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:50:
So dan!! je bent lekker bezig geweest Vibravisje![]()
Ik ben de enige pc speler in coldwar volgens mij, zie alleen maar die ellendige controller spelers met aim-assist die geen moeite hoeven te doen om te mikken 
Best frustrerend dat pc gaming is uitgestorven.
Nou, nieuwe shotgun vrij gespeeld. Inmiddels geleveld tot 16 maar ik vind het tot nu toe maar een beetje matig ding. Schiet wel enorm snel maar damage is erg laag en herladen is zo traag dat je beter kan wisselen van wapen.
Ook de range is erg kort. In zombies heb je na ronde vier/vijf al drie headshots nodig voor ze om gaan. Pas als het gepacked is gaat het wat beter.
Kortom, nogal een tegenvaller.
Ook de range is erg kort. In zombies heb je na ronde vier/vijf al drie headshots nodig voor ze om gaan. Pas als het gepacked is gaat het wat beter.
Kortom, nogal een tegenvaller.
Jammer dat ze de challenges voor multiplayer en warzone door elkaar hebben gegooid. Doe dat lekker apart zoals met zombies. Nu blijven er toch veel openstaan als je een van beide nauwelijks speelt.
Zullen ze wel expres gedaan hebben. Ben al lang blij dat de zombie challenges allemaal solo kunnen.
Herkenbaar. Het zoeken van een non-cross gen game duurt echt lang.RoaDHouse schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 01:20:
Ik ben de enige pc speler in coldwar volgens mij, zie alleen maar die ellendige controller spelers met aim-assist die geen moeite hoeven te doen om te mikken
Nog even wat wins binnenharken dan is de top 3 binnen!
Ja top 3 zou moeten kunnen lukken.
Helaas niet gelukt. Niets aan te doen. Mss deze challenge e deze week.
Hoeveelste zijn we dan geworden?Wolverine9000 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:06:
Helaas niet gelukt. Niets aan te doen. Mss deze challenge e deze week.
Kan het niet zien in de app.
Vierde. Met één win te weinig. Iedereen heeft zen best gedaan. Maar zitten er toch in de groep die niets bijdragen hoor. Ok als de challenge warzone is draag ik ook niets bij enz... Is uiteindelijk maar een spel.Chelseamarre123 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:17:
[...]
Hoeveelste zijn we dan geworden?
Kan het niet zien in de app.
Wat mij ook al opgevallen is dat de betrouwbaarheid van de game heel slecht is. Speel zelf op ps4 en ze doen er niets aan. Mijn internet is goed en speel wired. Maar toch constant connection interrupted. En dan sluit de game af. Op Crossroads six vs six en op armada strike six vs six. Constant error en error. Beelfd freezes en dan sluit de game af. Ze doen er werkelijk echt niets aan. Teleurstellend. Maar toch blijven we knallen in de hoop dat ze er uiteindelijk iets gaan aan doen...
Ik draag graag bij als er nog een plekje over isWolverine9000 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:24:
[...]
Vierde. Met één win te weinig. Iedereen heeft zen best gedaan. Maar zitten er toch in de groep die niets bijdragen hoor. Ok als de challenge warzone is draag ik ook niets bij enz... Is uiteindelijk maar een spel.
So do Ipipapaulus schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:48:
[...]
Ik draag graag bij als er nog een plekje over isSpeel vrijwel dagelijks op het moment. Laat maar even weten!
Ik zie al enkele weken dat sommigen op 0 staan (het is slechts een spel, maar ga dan niet in die groep.. toch?)
[ Voor 18% gewijzigd door JeroenD92 op 25-01-2021 10:37 ]
Volledig mee eens. Ik sta enkel op nul als er een warzone challenge is. Heb het zelf niet staan op ps4 warzone. Volgens mij werkt de cod app ook niet voor den moment. Geen nieuwe challenge voorlopigJeroenD92 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:36:
[...]
So do I
Ik zie al enkele weken dat sommigen op 0 staan (het is slechts een spel, maar ga dan niet in die groep.. toch?)
Ik zal proberen het op te volgen, gaat helaas moeilijk aangezien ik geen historie bij de meesten kan bekijken wegens privacy settings. Zal met screens moeten werken.Wolverine9000 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:48:
[...]
Volledig mee eens. Ik sta enkel op nul als er een warzone challenge is. Heb het zelf niet staan op ps4 warzone. Volgens mij werkt de cod app ook niet voor den moment. Geen nieuwe challenge voorlopig
Ben ook te laat met te bekijken wie er vorige week niks had bijgedragen. Dus ga niet zomaar wat kicken.
Lijkt wel sommige alleen Warzone spelen en geen MW/CW MP..... speel zelf vooral CW MP en soms Warzone Plunder.
Tuurlijk is het maar een spelletje..... met de squad wordt er best veel tijd in gestoken..... top 3 plek is toch wel het streven voor de members.
Elke week zondagavond screenshot maken en na twee/drie weken nul punten: kick uit de squad?
Of de leader een bericht sturen dat je tijdelijk niet kan meedragen aan punten of kan gamen?
Zomaar een gedachte....
Voor mij persoonlijk is zo'n challenge extra motivatie om de punten binnen te harken.
Edit: Wat is die M16 een beest met longshots met de juiste attachments
Melting people
Tuurlijk is het maar een spelletje..... met de squad wordt er best veel tijd in gestoken..... top 3 plek is toch wel het streven voor de members.
Elke week zondagavond screenshot maken en na twee/drie weken nul punten: kick uit de squad?
Of de leader een bericht sturen dat je tijdelijk niet kan meedragen aan punten of kan gamen?
Zomaar een gedachte....
Voor mij persoonlijk is zo'n challenge extra motivatie om de punten binnen te harken.
Edit: Wat is die M16 een beest met longshots met de juiste attachments
[ Voor 7% gewijzigd door Buddha_ op 25-01-2021 10:58 ]
Dat begrijp ikChelseamarre123 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:53:
[...]
Ben ook te laat met te bekijken wie er vorige week niks had bijgedragen. Dus ga niet zomaar wat kicken.
Ik speel met name CW MP en heeeel soms wat Warzone..Buddha_ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:54:
Lijkt wel sommige alleen Warzone spelen en geen MW/CW MP..... speel zelf vooral CW MP en soms Warzone Plunder.
Zomaar een gedachte....![]()
Edit: Wat is die M16 een beest met longshots met de juiste attachmentsMelting people
Speel je op de PC toevallig?
Ja was mijn plan, ben het helaas vergeten gisteren.Buddha_ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:54:
Ik probeer zoveel mogelijk bij te dragen. Deze week zal het enkel na tien uur zijn.Want zit met de laten. Sommigen hebben idd nul staan al twee drie weken na elkaar. Moeten dan maar zo eerlijk zijn om de groep te verlaten vind ik. Idd de m16 is een beest. Ben momenteel met alle longshots te doen in hardcore voor de smg diamond te krijgen. Heb nog tien longshots nodig voor de mp5. Dan nog elk vijftig longshots voor de vier andere. Dan heb ik smg en ar diamond. De Stoner en rpd is ook al goud. Dan moet ik die kut m60 gebruiken voor diamond. Dark mather ga ik niet halen en speel ik ook niet voor. Veel te lastig voor de launcher en china lake en zeker de china lake. Gebruik eigenlijk alleen maar sniper op satelite. Enkel en alleen als de enemy ook alleen maar snipee gebruikt. Speel ook alleen domination. Toch vind ik dat mijn team genoten enkel voor de kills gaan en niet vior de objectives. Dat ze dan deathmatch gaan spelen vind ik. Zijn er nog mensen waarbij er geen nieuwe challenge is in de cod app??? Zitten tegenwoordig ook veel campers dan anders. Maar vind het dan wel een uitdaging om die te killen en hun reactie soms te horen. By the way, volgende week donderdag nieuwe zombie map en nieuwe mp map. Kijk ik ook wel naar uit.Buddha_ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:54:
Zomaar een gedachte....![]()
Edit: Wat is die M16 een beest met longshots met de juiste attachmentsMelting people
In domination liggen de spawns veel logischer en weet je ook beter waar de enemies zitten daarmee dat ze geen team deathmatch spelen waar je soms niemand tegenkomt is mijn gevoel
Idd de spawns in deathmatch kill conf en hard point zijn echt bagger. Daar spawn je soms naast een volledig enemy team en maak je geen schijn van kansChelseamarre123 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:29:
In domination liggen de spawns veel logischer en weet je ook beter waar de enemies zitten daarmee dat ze geen team deathmatch spelen waar je soms niemand tegenkomt is mijn gevoel
Jammer dat we net buiten de top 3 zijn gevallen deze week met part 2. Kunnen we er niet een paar mensen uithalen? Heb nog wel iemand die mee wil spelen namelijk :-D
Wil ook wel joinen!Vibravis schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:01:
Jammer dat we net buiten de top 3 zijn gevallen deze week met part 2. Kunnen we er niet een paar mensen uithalen? Heb nog wel iemand die mee wil spelen namelijk :-D

[ Voor 9% gewijzigd door OxSniperX op 25-01-2021 12:10 ]