Bij mij zijn ze allemaal max level.
Op de Streetsweeper en de twee launchers na heb ik alles al op max levelBuddha_ schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:37:
Aanstaand weekend dubbel wapen XP Cold War en Warzone - start 12 feb 10.00 AM PT - 15 feb 10.00 AM PT

Ben nu bezig zoveel mogelijk wapens in zombies op goud te krijgen. Maar aan de andere kant gaat alle XP die ik daar mee krijg verloren (ben verder al max level met alles). Dus ik ben daar toch wat terughoudend mee.
Over twee weken begint seizoen twee. Dan ga ik liever verder met XP verzamelen en levelen.
Hmm, hier staat dat er wéér twee nieuwe melee wapens aankomen. Schattig, maar die gebruik ik echt nooit. Plus vrijspelen is altijd ruk.
https://charlieintel.com/...r-season-2-weapons/83150/
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Haha flink gegrind dan? Ik heb helaas niet zo veel tijd gehad de laatste double wapen xp maar hopelijk na dit weekend ook een heel eind!Wolverine9000 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:17:
[...]
Bij mij zijn ze allemaal max level.
Streetsweeper is het vrij spelen wel waard en is ook leuk om vrij te spelenVrijdag schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:36:
[...]
Op de Streetsweeper en de twee launchers na heb ik alles al op max levelNuja, die twee melee wapens, maar ik heb geen zin om die te unlocken
![]()
Ben nu bezig zoveel mogelijk wapens in zombies op goud te krijgen. Maar aan de andere kant gaat alle XP die ik daar mee krijg verloren (ben verder al max level met alles). Dus ik ben daar toch wat terughoudend mee.
Over twee weken begint seizoen twee. Dan ga ik liever verder met XP verzamelen en levelen.
Hmm, hier staat dat er wéér twee nieuwe melee wapens aankomen. Schattig, maar die gebruik ik echt nooit. Plus vrijspelen is altijd ruk.
https://charlieintel.com/...r-season-2-weapons/83150/
Die heb ik alMirwits! schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:34:
[...]
Streetsweeper is het vrij spelen wel waard en is ook leuk om vrij te spelen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Die vond ik ook wel leuk om vrij te spelen.Vrijdag schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:36:
[...]
Die heb ik alIk bedoelde het zwaard en de hamer
Rook granaat gooien en je eerst focussen op de 2 finishing moves en dan de rest van de match zoveel mogelijk mensen kniven
Ik vind de gewone wapens veel vervelender om te levellen.
Het duurt lang en voelt vooral als een grind....
Gaat de wapen xp in zombies nu echt sneller ofniet?Mirwits! schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:34:
[...]
Streetsweeper is het vrij spelen wel waard en is ook leuk om vrij te spelen
Nee, levellen gaat het snelst in Fire Team Dirty Bomb en dan uiteraard kills maken (ben je wel afhankelijk van je tegenspelers
)
In zombie solo zijn alle kills voor jou, in 30 minuten kan je 3-4 levels omhoog met dubbel XP tot ronde 20-25.Hoe hoger je wapen level hoe langzamer het gaat worden.
Volgens diverse content creators is zombies het minst snelt voor levellen wapens......
In zombie solo zijn alle kills voor jou, in 30 minuten kan je 3-4 levels omhoog met dubbel XP tot ronde 20-25.Hoe hoger je wapen level hoe langzamer het gaat worden.
Volgens diverse content creators is zombies het minst snelt voor levellen wapens......
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Als ik MP speel, is dat vrijwel altijd HC. En dan kom ik nooit dichtbij genoeg om een melee kill te makenMirwits! schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:44:
[...]
Die vond ik ook wel leuk om vrij te spelen.
Rook granaat gooien en je eerst focussen op de 2 finishing moves en dan de rest van de match zoveel mogelijk mensen kniven.
Ik vind de gewone wapens veel vervelender om te levellen.
Het duurt lang en voelt vooral als een grind....
@donvalentino Ik heb laatst ergens gelezen/gezien dat als het puur gaat om het levelen van wapens je het beste zombies solo tot maximaal ronde vijf/zes kan spelen. Het idee daarachter is dat je XP krijgt per kill, maar dat XP wordt uitgesmeerd over de zombies. Wave 5/6 is de beste balans omdat je ze dan makkelijk kan omleggen én hoe meer zombies, hoe minder XP per kill. Geen idee of dat waar is trouwens. Ik let er niet op en probeer altijd gewoon zo ver mogelijk te komen.
Ook in HC kan je melee kills maken. Het is inderdaad wel lastiger dan in de Core mode, maar zeker nog wel te doen. Express is een map waar je nu best kans maakt, evenals Nuketown. Bij die laatste moet je alleen zorgen dat je van achteren kan naderen. Dan is HC Team Deathmatch of Kill confirmed de beste keus, bij Domination heb je te veel last van de vaste spawns.Vrijdag schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:12:
[...]
Als ik MP speel, is dat vrijwel altijd HC. En dan kom ik nooit dichtbij genoeg om een melee kill te maken
Dat zeggende heb ik het mes niet vaak bij me, heb liever een Gallo, de Streetsweeper of Diamatti pistol als 2de wapen.
[ Voor 9% gewijzigd door thunder8 op 10-02-2021 15:35 ]
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ik mis echt shipment met dit soort dingen, die damascus was toen zo binnenthunder8 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:33:
[...]
Ook in HC kan je melee kills maken. Het is inderdaad wel lastiger dan in de Core mode, maar zeker nog wel te doen. Express is een map waar je nu best kans maakt, evenals Nuketown. Bij die laatste moet je alleen zorgen dat je van achteren kan naderen. Dan is HC Team Deathmatch of Kill confirmed de beste keus, bij Domination heb je te veel last van de vaste spawns.
Dat zeggende heb ik het mes niet vaak bij me, heb liever een Gallo, de Streetsweeper of Diamatti pistol als 2de wapen.
Ik zie dat ik er alweer ben uitgeknikkerd. Ik heb vorige week bijgedragen en deze week staat in het teken van Warzone (wat ik niet/nauwelijks) speel..Masterchiev schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:25:
Er is weer plek in de Squad.
Tweakers NL part 3
Inactieve leden zijn verwijderd.
nog mensen die partyproblemen hebben bij crossplay? Wanneer ik met 2 andere vrienden speel, ik op ps5, zij op ps4, gebeurt het vaak dat zij ineens uit de party droppen en daarna geraak ik niet meer tot bij hen en omgekeerd. Enige dat ik kan doen is mijn spel herstarten en hen opnieuw inviten.
Niet echt crossplay, maar inderdaad een party met PS4 en PS5 geeft vaak problemen met random party drops. Het is al beter sinds de update, maar nog niet weg idd. Hebben een vriendengroep met 6 man en 2 hebben de PS5. Als alleen de PS4 mensen spelen, zelden tot geen problemen. Zodra er een PS5 in de mix komt, dan vaker problemen.pina schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 00:54:
nog mensen die partyproblemen hebben bij crossplay? Wanneer ik met 2 andere vrienden speel, ik op ps5, zij op ps4, gebeurt het vaak dat zij ineens uit de party droppen en daarna geraak ik niet meer tot bij hen en omgekeerd. Enige dat ik kan doen is mijn spel herstarten en hen opnieuw inviten.
Iemand anders die telkens gematched word met prestige 5 gasten en zelf nog onder level 50 is?
Ja, maar wel met anderen. En dan ook proberen zoveel mogelijk assists te maken. Alles raak schieten wat je kan voor een ander het dood.donvalentino schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:51:
[...]
Gaat de wapen xp in zombies nu echt sneller ofniet?
Had vandaag de Stoner in ongeveer 50minuten van 3 naar 24.
YouTube: Black Ops Cold War: Zombies Dark Aether Camo Tips aan het begin komt het meteen aan bod.
[ Voor 17% gewijzigd door Vuvuzela op 14-02-2021 02:39 ]
I served in a company of heroes.
Het blijft echt zeer vervelend dat als ik op PS5 met mijn PS4 vrienden wil spelen dat hij dan 9 van de 10 keer niet mijn vrienden wil joinen. Niet via quick join, niet via invite, nergens. Ik ben heel vaak de 'party pooper' die weer problemen heeft met joinen. Echt vervelend. Meestal werkt het wel als mijn vrienden de game na mij opstarten. Maar ook al lukt dat, een paar games later word ik weer uit de party gekicked. Heb zelf NAT type OPEN, daar kan het niet aan liggen. Hebben hier meer mensen last van of ligt het misschien toch aan mij?
Ik weet niet precies hoe het werkt op console. Maar op PC had ik dit issue ook in het begin, ik heb het opgelost door mijn vrienden toe te voegen als Activision vrienden, en dan via activision account te inviten. Sinds we dat hebben gedaan hebben we geen issues meer met elkaar joinen. Daarvoor was het echt hit or mis.Alexknl schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:59:
Het blijft echt zeer vervelend dat als ik op PS5 met mijn PS4 vrienden wil spelen dat hij dan 9 van de 10 keer niet mijn vrienden wil joinen. Niet via quick join, niet via invite, nergens. Ik ben heel vaak de 'party pooper' die weer problemen heeft met joinen. Echt vervelend. Meestal werkt het wel als mijn vrienden de game na mij opstarten. Maar ook al lukt dat, een paar games later word ik weer uit de party gekicked. Heb zelf NAT type OPEN, daar kan het niet aan liggen. Hebben hier meer mensen last van of ligt het misschien toch aan mij?
Steam: Ryada.
Thanks dan zal ik dit ook eens proberenRyada schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:53:
[...]
Ik weet niet precies hoe het werkt op console. Maar op PC had ik dit issue ook in het begin, ik heb het opgelost door mijn vrienden toe te voegen als Activision vrienden, en dan via activision account te inviten. Sinds we dat hebben gedaan hebben we geen issues meer met elkaar joinen. Daarvoor was het echt hit or mis.
Afgelopen weekend het Wonder Weapon in Zombies ontdekt...... geweldig man 
Gelijk twee challenges completed!
Leuk wapen e. Heb het al twee keer uit mystery box gehad. Ene keer zelf gemaakt. En ene keer met challenges. By the way terug normale challenge in de app. Wins en nog eens wins . Tellen league play wins daar ook bij. Zal da eens moeten testenBuddha_ schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:22:
Olalala wins in MP challenge...... het moment om eens een lobby te maken met serieuze spelers uit de squad en georganiseerd te knallen!
Afspraken maken in Discord?
Afspraken maken in Discord?
De DIE? Of de assault rifle?Buddha_ schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:22:
De DIE is wel erg sterk, maar die uit Firebase Z vind ik eigenlijk wel meevallen. Met een gewone AR, tactical of LMG maak ik meer en makkelijker kills als ze gepunched en geupgrade zijn.
Maar misschien is het een kwestie van wennen. Zovaak is het me niet gelukt de RAI te bouwen.
In welke map, in beide kan je ze zelf maken maar ook gewoon uit de mysterbox krijgen.Buddha_ schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:22:
Als je waves wil knallen lukt dat ook prima. Mijn record is op het moment wave 105/106 toen gingen we maar exfillen. Duurde lang genoeg om daar te komen.
Thanks, gisteren 2 keer tot level 30 gekomen en 2 wapens van level 1 tot 40 gehaald. Kan weer even vooruit!Vuvuzela schreef op zondag 14 februari 2021 @ 02:37:
[...]
Ja, maar wel met anderen. En dan ook proberen zoveel mogelijk assists te maken. Alles raak schieten wat je kan voor een ander het dood.
Had vandaag de Stoner in ongeveer 50minuten van 3 naar 24.
YouTube: Black Ops Cold War: Zombies Dark Aether Camo Tips aan het begin komt het meteen aan bod.
Vrijdag schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:08:
[...]
De DIE? Of de assault rifle?
De DIE is wel erg sterk, maar die uit Firebase Z vind ik eigenlijk wel meevallen. Met een gewone AR, tactical of LMG maak ik meer en makkelijker kills als ze gepunched en geupgrade zijn.
Maar misschien is het een kwestie van wennen. Zovaak is het me niet gelukt de RAI te bouwen.
De D.I.E. versie van Die Machine en zelf klaarmaken door keycard van de tweede helft Elite te pakken, kaart inwisselen en de Zombies laten opzuigen in de "Living Room" En dan deurtje open en knallen maarDaniel. schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:28:
[...]
In welke map, in beide kan je ze zelf maken maar ook gewoon uit de mysterbox krijgen.
Als je waves wil knallen lukt dat ook prima. Mijn record is op het moment wave 105/106 toen gingen we maar exfillen. Duurde lang genoeg om daar te komen.
Na 30 rondes ben ik er meestal wel klaar mee..... doe altijd Solo namelijk
vraagje voor de zombie spelers op firebase, sinds kort aan begonnen en na een tijdje als je de packetpunch wapen hebt vrijgespeeld vallen ze vaak 1 van de "stroom" locaties aan, hoe verdedig je dit het beste? ik krijg ze maar niet snel genoeg gekild voordat de boel ontploft...
Leuk, kan het spel niet eens meer starten op de Xbox. Er verschijnt ongeveer 10 seconden een zwart scherm en vervolgens keert ie weer terug naar het startscherm.
Je kan een gratis support aanval krijgen van de computer die je moet verdedigen, die kun je gebruiken om de groep zombies bij het spawnen al wat uit te dunnen. De resterende zombies gewoon rustig naar de computer laten lopen, en ze vlak daarvoor neerhalen. Onderweg naar de computer worden ze vaak al flink gehit door de sentry guns die in dat gebied staan.donvalentino schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:58:
vraagje voor de zombie spelers op firebase, sinds kort aan begonnen en na een tijdje als je de packetpunch wapen hebt vrijgespeeld vallen ze vaak 1 van de "stroom" locaties aan, hoe verdedig je dit het beste? ik krijg ze maar niet snel genoeg gekild voordat de boel ontploft...
Bonus tip: de speciale tegenstanders op firebase z kun je extra snel neer halen als je de goede ammo mods op je wapen zet. De brain rot ammo mod geeft extra damage tegen Mimics, in combinatie met headshots ben je zo van ze af. Voor de Mangler kan je het beste de napalm burst ammo mod gebruiken. Ook kun je hem kort stunnen door hem op zijn arm cannon te raken terwijl hij deze aan het opladen is.
Is dit spel de moeite waard als je geen PlayStation plus hebt en niet multiplayer gaat spelen? En niet van zombies houdt
Ik heb een PS5.
Uiteraard vindt ik het schieten wel leuk. Black ops 4 heb ik terug gestuurd.
[ Voor 22% gewijzigd door Beyond op 16-02-2021 20:37 ]
Al het goeie.......
Oftewel, je koopt het spel enkel voor de Singleplayer?Beyond schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:35:
Is dit spel de moeite waard als je geen PlayStation plus hebt en niet multiplayer gaat spelen? En niet van zombies houdtIk heb een PS5.
Dan zou ik er wel 3 keer over nadenken.
De SP is fantastisch maar je bent er zo rap doorheen. Dan is het enkel de investering waard als je ook de uren aan multiplayer erin stopt naar mijn idee. Althans, voor dat geld zou ik persoonlijk een andere singeplayer game kopen.
Zelfde probleem sinds afgelopen weekend, vandaag ook nog. xbox series xGT-R schreef op maandag 15 februari 2021 @ 19:19:
Leuk, kan het spel niet eens meer starten op de Xbox. Er verschijnt ongeveer 10 seconden een zwart scherm en vervolgens keert ie weer terug naar het startscherm.
Iemand ook last van het moeilijk kunnen vinden can Combined Arms: Assault lobbies? Ik speel op de PC en Assault is de perfecte gamemode om diamond snipers te unlocken maar kan weinig lobbies vinden, zeker op de vroege ochtend lukt het gewoon niet.
Ik heb hetzelfde. Probeer met crossplay aan, dat scheelt behoorlijk wat en je merkt het niet als je een beetje kunt schietenitzmxtch schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:53:
Iemand ook last van het moeilijk kunnen vinden can Combined Arms: Assault lobbies? Ik speel op de PC en Assault is de perfecte gamemode om diamond snipers te unlocken maar kan weinig lobbies vinden, zeker op de vroege ochtend lukt het gewoon niet.
Crossplay staat al aan, helaas nog steeds geen lobbies te vinden ‘s ochtends.JeroenD92 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 22:49:
[...]
Ik heb hetzelfde. Probeer met crossplay aan, dat scheelt behoorlijk wat en je merkt het niet als je een beetje kunt schieten
Weet er iemand hoe je warzone kan downloaden op ps4 zonder dat ie de hele game download. Dus geen multiplayer. Geen campaign. Geen spec ops enkel warzone
Ja game verwijderen en dan via de ps store warzone installeren. Heb zo een tijdje gedraaid omdat ik vaak updates opnieuw moest downloaden. Kan je ook zonder disc spelen.Wolverine9000 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:49:
Weet er iemand hoe je warzone kan downloaden op ps4 zonder dat ie de hele game download. Dus geen multiplayer. Geen campaign. Geen spec ops enkel warzone
Hoeveel gb is warzine rond de 100Chelseamarre123 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:48:
[...]
Ja game verwijderen en dan via de ps store warzone installeren. Heb zo een tijdje gedraaid omdat ik vaak updates opnieuw moest downloaden. Kan je ook zonder disc spelen.
Zoiets ja.
Zou niet verwachten dat je een uur later kan spelen.
Dacht bij mij toch iets van 4 uur geduurd te hebben op ps5.
Mensen hier misschien kunnen helpen? Speel samen met een vriend zombies in firebase Z. Hij op de ps4 en ik op m'n pc. Na een bepaalde tijd, meestal rond de easter egg stap met het vangen van de mimics krijgt als ik host hij een connection interupted en word gekickt, hierdoor kan die ook niet meer joinen. Als hij de lobby maakt dan word ik eruit gegooit. Heb al verschillende stappen geprobeerd wat ik online ben tegen gekomen. Iemand hier met dezelfde problemen?
Stance Fanatic
Ik zie nergens in de multiplayer waar ik HC kan kiezen. Zie alleen overzicht staan met de snel keuzes met bv: nuketown etc. Als ik custom kies kan ik het wel selecteren alleen dan beland ik alleen in het veld.
Zal vast niet goed kijken ben ik bang 😉
Ik dacht dat dit iets te maken had met het NAT-type van jullie beiden. Kan het volledig mis hebben maar om daar eens onderzoek naar te doen lijkt mij een goed begin.Nicknamee schreef op maandag 22 februari 2021 @ 07:45:
Mensen hier misschien kunnen helpen? Speel samen met een vriend zombies in firebase Z. Hij op de ps4 en ik op m'n pc. Na een bepaalde tijd, meestal rond de easter egg stap met het vangen van de mimics krijgt als ik host hij een connection interupted en word gekickt, hierdoor kan die ook niet meer joinen. Als hij de lobby maakt dan word ik eruit gegooit. Heb al verschillende stappen geprobeerd wat ik online ben tegen gekomen. Iemand hier met dezelfde problemen?
Linkerrij bovenste keus, dan naar de Hardcore tab gaan bovenin. Dan de gamemodes kiezen die je wil, en op de knop linksboven klikken.k1978 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:33:
Ik zie nergens in de multiplayer waar ik HC kan kiezen. Zie alleen overzicht staan met de snel keuzes met bv: nuketown etc. Als ik custom kies kan ik het wel selecteren alleen dan beland ik alleen in het veld.
Was de eerste keer ook aan het zoeken naar de Hardcore mode, nu komt ie er nog nauwelijks vanaf. Alleen nog als ik even een daily challenge wil meepakken die je niet op hardcore kan.
Hier hetzelfde. Ik speel op PS5 en ook wel eens op PC met mijn PS4 vrienden en meestal bij ronde 20-25 krijg ik connection interrupted op beide platformen. Bij mijn PS4 vrienden onderling gebeurt dit niet. Ik ben diegene die steeds weer problemen heeft in de groep. Ik lees wel op reddit dat meer mensen hier last van hebben, maar ik heb het gevoel dat het nog altijd een niche groep betreft waarbij het probleem optreedt.Nicknamee schreef op maandag 22 februari 2021 @ 07:45:
Hier bijv. reageren veel mensen met hetzelfde probleem: https://www.reddit.com/r/..._online_cold_war_zombies/
Dit heb ik ook al geprobeerd, mijn NAT type is open. Heb ook meermaals mijn vrienden als activision friend verwijderd en weer toegevoegd, heeft ook niks geholpen. Ik vind dit echt zeer jammer want het is nu niet meer leuk voor mij om mee te doen met multiplayer zombies, als ik weet dat ik toch weer bij ronde 20 eruit gekicked wordt..itzmxtch schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:59:
[...]
Ik dacht dat dit iets te maken had met het NAT-type van jullie beiden. Kan het volledig mis hebben maar om daar eens onderzoek naar te doen lijkt mij een goed begin.
Hardcore is heerlijk om alle challenges en camo’s mee uit te spelen. Eigenlijk alles behalve de snipers werken daar goed voor mij persoonlijkthunder8 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:37:
[...]
Linkerrij bovenste keus, dan naar de Hardcore tab gaan bovenin. Dan de gamemodes kiezen die je wil, en op de knop linksboven klikken.
Was de eerste keer ook aan het zoeken naar de Hardcore mode, nu komt ie er nog nauwelijks vanaf. Alleen nog als ik even een daily challenge wil meepakken die je niet op hardcore kan.
De range van smg longshots mogen ze ook wel is verminderen. Is echt belachelijk ver.
Dat valt echt reuze mee. Als ze iets moeten aanpassen dan is het de afstand die Treyarch rekent voor de point blank kills for SMGs.Chelseamarre123 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:40:
De range van smg longshots mogen ze ook wel is verminderen. Is echt belachelijk ver.
Ik heb een OG PS4 en heb ook regelmatig crash to dashboard. Ik ergerde me er zo aan dat ik maar ben gestopt met solo Firebase Z en terug naar de gewone zombiemap ben gegaan.Alexknl schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:44:
[...]
Hier hetzelfde. Ik speel op PS5 en ook wel eens op PC met mijn PS4 vrienden en meestal bij ronde 20-25 krijg ik connection interrupted op beide platformen. Bij mijn PS4 vrienden onderling gebeurt dit niet. Ik ben diegene die steeds weer problemen heeft in de groep. Ik lees wel op reddit dat meer mensen hier last van hebben, maar ik heb het gevoel dat het nog altijd een niche groep betreft waarbij het probleem optreedt.
Hier bijv. reageren veel mensen met hetzelfde probleem: https://www.reddit.com/r/..._online_cold_war_zombies/
[...]
Dit heb ik ook al geprobeerd, mijn NAT type is open. Heb ook meermaals mijn vrienden als activision friend verwijderd en weer toegevoegd, heeft ook niks geholpen. Ik vind dit echt zeer jammer want het is nu niet meer leuk voor mij om mee te doen met multiplayer zombies, als ik weet dat ik toch weer bij ronde 20 eruit gekicked wordt..
Crashes waren redelijk onregelmatig, meestal ergens tussen ronde 16 en ronde 25. Speel vrijwel altijd solo trouwens.
Sowieso zijn veel wapens veel te sterk op afstand. Als ik zie dat ik beter met een SMG of LMG met scope kan snipen dan een sniper, dan gaat er iets niet helemaal goed. Soms zie ik iemand kills maken met een pistol op een afstand die echt helemaal nergens op slaat. Enige wapen waarvan ik merk dat die op afstand weinig doet zijn de shotguns.Chelseamarre123 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:40:
De reden daarvoor is dat de power van snipers teniet gedaan wordt door de one shot one kill kracht van alle andere wapens in HC. Hierdoor kan je beter een LMG als de Stoner 63 met scope gebruiken, waardoor je snipers 1 voor 1 eerder pakt dan met een bolt action sniper.itzmxtch schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:22:
[...]
Hardcore is heerlijk om alle challenges en camo’s mee uit te spelen. Eigenlijk alles behalve de snipers werken daar goed voor mij persoonlijk
Wat mij trouwens wel opvalt is dat ik de laatste tijd steeds vaker merk dat ik iemand in HC raak met een Assault Rifle als de FFAR, de reticle geeft ook aan dat ik iemand raak, maar dat die persoon vervolgens niet doodgaat. En 9 vd 10 keer schiet die persoon mij wel met 1 kogel dood. Dat is echt frustrerend, want elke kogel zou dodelijk moeten zijn.
[ Voor 45% gewijzigd door thunder8 op 23-02-2021 09:13 ]
Shotguns zijn gevoelsmatig sowieso waardeloos in het spel, van een afstand van een meter geen kil maken en vervolgens worden neergeschoten met een smg...maar goed ik zal wel wat fout doenthunder8 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:58:
[...]
Sowieso zijn veel wapens veel te sterk op afstand. Als ik zie dat ik beter met een SMG of LMG met scope kan snipen dan een sniper, dan gaat er iets niet helemaal goed. Soms zie ik iemand kills maken met een pistol op een afstand die echt helemaal nergens op slaat. Enige wapen waarvan ik merk dat die op afstand weinig doet zijn de shotguns.
Naja met de Streetsweeper op Armada toch regelmatig een heel squad uitgemoord in het gangetje bij B. Ook de Gallo doet het goed hoor.Robbie T schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:02:
[...]
Shotguns zijn gevoelsmatig sowieso waardeloos in het spel, van een afstand van een meter geen kil maken en vervolgens worden neergeschoten met een smg...maar goed ik zal wel wat fout doen
De streetsweeper nog niet unlocked. De gallo gebruik ik nu maar tijdelijk ingeruild voor een magnum om te kijken hoe dat gaat.thunder8 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:04:
[...]
Naja met de Streetsweeper op Armada toch regelmatig een heel squad uitgemoord in het gangetje bij B. Ook de Gallo doet het goed hoor.
Streetsweeper is een killer vooral op kleine mappen. Alleen de reload duurt eeuwen als je hem helemaal leegschiet. Dan weer terugwisselen naar je primary en pas op een rustig moment je shotgun reloaden.Robbie T schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:05:
[...]
De streetsweeper nog niet unlocked. De gallo gebruik ik nu maar tijdelijk ingeruild voor een magnum om te kijken hoe dat gaat.
Dat klopt inderdaad. Ik heb het zelf ook mee gemaakt, eigenlijk alle wapens hebben steeds meer hitmarkers in hardcore.thunder8 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:58:
[...]
Sowieso zijn veel wapens veel te sterk op afstand. Als ik zie dat ik beter met een SMG of LMG met scope kan snipen dan een sniper, dan gaat er iets niet helemaal goed. Soms zie ik iemand kills maken met een pistol op een afstand die echt helemaal nergens op slaat. Enige wapen waarvan ik merk dat die op afstand weinig doet zijn de shotguns.
[...]
De reden daarvoor is dat de power van snipers teniet gedaan wordt door de one shot one kill kracht van alle andere wapens in HC. Hierdoor kan je beter een LMG als de Stoner 63 met scope gebruiken, waardoor je snipers 1 voor 1 eerder pakt dan met een bolt action sniper.
Wat mij trouwens wel opvalt is dat ik de laatste tijd steeds vaker merk dat ik iemand in HC raak met een Assault Rifle als de FFAR, de reticle geeft ook aan dat ik iemand raak, maar dat die persoon vervolgens niet doodgaat. En 9 vd 10 keer schiet die persoon mij wel met 1 kogel dood. Dat is echt frustrerend, want elke kogel zou dodelijk moeten zijn.
Wellicht dat we toch niet op body/head richten 🙈 Volgens mij zijn shots in hun voeten niet dodelijk namelijk.
Volgens de killcams aan het einde wel. Heb wel eens kills gezien door een schot in de tenen.itzmxtch schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:53:
[...]
Dat klopt inderdaad. Ik heb het zelf ook mee gemaakt, eigenlijk alle wapens hebben steeds meer hitmarkers in hardcore.
Wellicht dat we toch niet op body/head richten 🙈 Volgens mij zijn shots in hun voeten niet dodelijk namelijk.
Ben nu bezig met de FFAR om deze op goud te krijgen. De XM4, AK47, Stoner63 en Krig6 heb ik nu op goud. Eerst maar eens alles in Assault class nu doen. Dan ga ik wel verder met de andere classes. Ben benieuwd wat donderdag ons aan nieuwe content gaat geven.
Laatst een private match S&D gedaan met wat vrienden, daar zie je de snelheid van de PS5 terugkomen.
Zodra de game start krijg ik een 10 seconden countdown en daarna kan ik nog 15/20 seconden rondrennen voordat de PS4 spelers in de game zijn. In de 1e ronde kun je direct naar de spawn van de tegenstander rennen. In "normale" multiplayer potjes kan dit overigens niet.
Ik had wel verwacht dat men hier de PS5 speler gewoon stil liet staan.
Zodra de game start krijg ik een 10 seconden countdown en daarna kan ik nog 15/20 seconden rondrennen voordat de PS4 spelers in de game zijn. In de 1e ronde kun je direct naar de spawn van de tegenstander rennen. In "normale" multiplayer potjes kan dit overigens niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Pannekoek_NL op 23-02-2021 10:20 ]
In private match zal de game starten zodra de 1e erin zit denk ik, in public is dit anders.Pannekoek_NL schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:19:
Laatst een private match S&D gedaan met wat vrienden, daar zie je de snelheid van de PS5 terugkomen.
In warzone merk je dat ook heel erg. Ik als ps5 speler zit meteen in de pre game lobby terwijl ps4 spelers een halve minuut later komen.Pannekoek_NL schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:19:
Bij regular MP merk ik het vooral aan dat ik na een paar sec laadtijd al mijn class kan kiezen, waarna er nog een ruime tijd "waiting for players" in beeld staat. Weet nog dat ik bij Modern Warfare (met destijds ssd in PS4) dat ik al ingame spawnde maar dan had ik gewoon een wat langere countdown in beeld dan de rest.
Nice!thunder8 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:15:
[...]
Volgens de killcams aan het einde wel. Heb wel eens kills gezien door een schot in de tenen.![]()
Ben nu bezig met de FFAR om deze op goud te krijgen. De XM4, AK47, Stoner63 en Krig6 heb ik nu op goud. Eerst maar eens alles in Assault class nu doen. Dan ga ik wel verder met de andere classes. Ben benieuwd wat donderdag ons aan nieuwe content gaat geven.
Assault heb ik gelukkig de Diamond camo al uitgespeeld. Ik heb de FFAR geskipt. Shotguns & LMGs ook al gedaan en nu bezig met sniper & launchers.
Kan je vertellen, de launchers zijn een complete pita. Wat een drama om daar kills mee te krijgen.
Ja paar Cod's geleden kon ik met mijn ssd in ps4 al lekker naar hun spawn rennen voordat ze ook maar voor het eerst spawnde. Mooie was dat die toen begon af te tellen wanneer de 1e speler in de server kwam.Alexknl schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:27:
Bij regular MP merk ik het vooral aan dat ik na een paar sec laadtijd al mijn class kan kiezen, waarna er nog een ruime tijd "waiting for players" in beeld staat. Weet nog dat ik bij Modern Warfare (met destijds ssd in PS4) dat ik al ingame spawnde maar dan had ik gewoon een wat langere countdown in beeld dan de rest.
Ga ook niet alles op goud krijgen/willen. Weet niet of je die launchers ook kan levelen in Warzone. Daar hadden ze soms een massive TD, waar die dingen heel handig waren. Vooral tegen snipers met hun glinsterende scopes.itzmxtch schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:13:
[...]
Nice!
Assault heb ik gelukkig de Diamond camo al uitgespeeld. Ik heb de FFAR geskipt. Shotguns & LMGs ook al gedaan en nu bezig met sniper & launchers.
Kan je vertellen, de launchers zijn een complete pita. Wat een drama om daar kills mee te krijgen.
Ik heb ook geen idee, speel bijna geen Warzone. De launchers in MP CW zijn gewoon echt dogshit, hitmarkers all over the place.thunder8 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 16:14:
[...]
Ga ook niet alles op goud krijgen/willen. Weet niet of je die launchers ook kan levelen in Warzone. Daar hadden ze soms een massive TD, waar die dingen heel handig waren. Vooral tegen snipers met hun glinsterende scopes.

Dit filmpje laat het wel mooi zien. Hoe vaak ik me ook wel niet af vraag; hoe dan?thunder8 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:08:
[...]
Streetsweeper is een killer vooral op kleine mappen. Alleen de reload duurt eeuwen als je hem helemaal leegschiet. Dan weer terugwisselen naar je primary en pas op een rustig moment je shotgun reloaden.
YouTube: "Shotguns Are Trash!"... Don't Waste Your Time!!! - (Black Ops: Cold...
[ Voor 31% gewijzigd door Robbie T op 23-02-2021 18:28 ]
Shotgun in hardcore mode en je hebt geen enkel probleem 🙈Robbie T schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 18:26:
[...]
Dit filmpje laat het wel mooi zien. Hoe vaak ik me ook wel niet af vraag; hoe dan?
YouTube: "Shotguns Are Trash!"... Don't Waste Your Time!!! - (Black Ops: Cold...
Update voor de Xbox is online, 26 GB
Xbox Live: Miesjh NL
Hmmm na de update wel flink last van framedrops op PS5, vrienden op PS4 hetzelfde. Bij zombies na 2 ronden al connection interrupted. Begint goed zo
Nice, welke game mod speel je? Bij mij gaat het echt zo traag al die challengesitzmxtch schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:13:
[...]
Nice!
Nuketown 24/7 in Hardcore. Snipers & Launchers doe ik met Combined Arms: Assault.donvalentino schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:42:
[...]
Nice, welke game mod speel je? Bij mij gaat het echt zo traag al die challenges
Edit:
Season 2 is vanavond al speelbaar en de range voor point blank kills is vergroot. Let’s go en laten we die SMGs Diamond camo grinden.
[ Voor 20% gewijzigd door BBTM op 24-02-2021 20:07 ]
Ik vind de problemen die ik momenteel ervaar op PS5 (als ik met mijn PS4 vrienden wil gamen) zo irritant, dat ik echt spijt heb dat ik mijn PS4 verkocht heb. Het is gewoon echt niet leuk meer. Hopelijk komt Treyarch z.s.m. met een fix. Nu ook weer met de nieuwe zombies gamemode. Als ik de host ben krijgt de rest Connection Interrupted, als iemand anders host is krijg ik Connection Interrupted of wordt uit de party gekickt. Zo zonde dit...
Was er niet een tijdje geleden iemand hier met hetzelfde probleem? Dacht dat het hielp om vrienden toe te voegen met de Battle.net tag, in plaats van het PSN profiel.
Of ben ik nu in de war met console & pc crossplay
Voor mijn gevoel heb ik echt al alles geprobeerd. Maar los van dat het zich voordoet op PC met PS4 vrienden vind ik het vooral vreemd dat het zich ook op PS5 met PS4 vrienden voordoet, zelfs met crossplay disabled. Als het nou alleen eens goed zou werken op PS5 als ik met vrienden dan vond ik het nog wel acceptabel.Vrijdag schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:34:
Was er niet een tijdje geleden iemand hier met hetzelfde probleem? Dacht dat het hielp om vrienden toe te voegen met de Battle.net tag, in plaats van het PSN profiel.
Ik ben zelf nog niet actief met de launchers camo's bezig geweest, maar heb op Nuketown al wel een paar keer meegemaakt dat ik bovenin zat (dat kamertje met stapelbed) en door m'n gewone bullets heen was. Vervolgens Campmode bovenop dat bed heb ik wel een paar kills gepakt met m'n launcher als iemand die kamer binnen kwam lopenitzmxtch schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:13:
[...]
Nice!
Geen idee of dit een goede tactiek is om de camo's binnen te halen, maar ik geef het maar door
Hmm, dan zou ik het helaas ook niet wetenAlexknl schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:45:
[...]
Voor mijn gevoel heb ik echt al alles geprobeerd. Maar los van dat het zich voordoet op PC met PS4 vrienden vind ik het vooral vreemd dat het zich ook op PS5 met PS4 vrienden voordoet, zelfs met crossplay disabled. Als het nou alleen eens goed zou werken op PS5 als ik met vrienden dan vond ik het nog wel acceptabel.
Het werkt. Dus is het een goede tactiekDenman schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:52:
[...]
Geen idee of dit een goede tactiek is om de camo's binnen te halen, maar ik geef het maar door
op series x met series x is dit ook van toepassingAlexknl schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:24:
Ik vind de problemen die ik momenteel ervaar op PS5 (als ik met mijn PS4 vrienden wil gamen) zo irritant, dat ik echt spijt heb dat ik mijn PS4 verkocht heb. Het is gewoon echt niet leuk meer. Hopelijk komt Treyarch z.s.m. met een fix. Nu ook weer met de nieuwe zombies gamemode. Als ik de host ben krijgt de rest Connection Interrupted, als iemand anders host is krijg ik Connection Interrupted of wordt uit de party gekickt. Zo zonde dit...
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Ik heb dit probleem ook. Echt mega irritant als je op een avond 12x opnieuw moet opstarten om elkaar weer te kunnen joinen.Alexknl schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:24:
Haha nice! Is een prima tactiek om camo's binnen te halen, zeker de eliminations & double kills kunnen hier mee gehaald gaan worden. Het duurt alleen wel lang, is echt tijd rovend.Denman schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:52:
[...]
Ik ben zelf nog niet actief met de launchers camo's bezig geweest, maar heb op Nuketown al wel een paar keer meegemaakt dat ik bovenin zat (dat kamertje met stapelbed) en door m'n gewone bullets heen was. Vervolgens Campmode bovenop dat bed heb ik wel een paar kills gepakt met m'n launcher als iemand die kamer binnen kwam lopen![]()

Hallo allemaal,
Sinds een tijdje heb ik Call of Duty Cold War, altijd zonder problemen gespeeld.
Nu is het sinds een week of 3 dat ik zombies ben gaan spelen wat ik nog nooit gespeeld had.
Ik ervaar helaas bij de gamemode Zombies continue connection interrupted / lost to host na enige tijd in het spel.
Nu kan ik dus geen enkel potje normaal uitspelen, is er een mogelijkheid om dit op te lossen/zijn er andere met hetzelfde probleem?
Zelf heb ik mijn nat type al op open gezet en heb ik al aardig wat gegoogled voor een oplossing.
Groetjes,
Jeffery
Sinds een tijdje heb ik Call of Duty Cold War, altijd zonder problemen gespeeld.
Nu is het sinds een week of 3 dat ik zombies ben gaan spelen wat ik nog nooit gespeeld had.
Ik ervaar helaas bij de gamemode Zombies continue connection interrupted / lost to host na enige tijd in het spel.
Nu kan ik dus geen enkel potje normaal uitspelen, is er een mogelijkheid om dit op te lossen/zijn er andere met hetzelfde probleem?
Zelf heb ik mijn nat type al op open gezet en heb ik al aardig wat gegoogled voor een oplossing.
Groetjes,
Jeffery
Ik heb ff een dagje niet gespeeld gister maar man, wat moet ik weer inkomen om m'n aim goed te krijgen met snipers haha. Alleen nog 50 double kills met de LW3 en dan goud
Oké, zombies Outbreak is tof
gisteren solo tot level 4 gekomen, toen was het welletjes. Wel gaaf dat open wereld achtige.
Van de week gekocht en ook gisteren voor het eerst outbreak gespeeld maar dan met zijn 4e. Echt continu aan het uitvinden met elkaar hoe alles werkt. Voor we het wisten waren we 3 uur verder. Zeker een aanrader!Vrijdag schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:37:
Oké, zombies Outbreak is tofgisteren solo tot level 4 gekomen, toen was het welletjes. Wel gaaf dat open wereld achtige.
Ja tof he, er zijn weer leuke nieuwe dingen te ontdekken. Is best leuk om een beetje rond te dwalen door het gebied en vanalles te vinden. Ik vraag me af wat die draken verder nog doen. Heb tot nu toe vier keer zo'n beest kunnen lanceren maar ben benieuwd of daar een soort easter egg achter zit.lookslikeyou schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:20:
[...]
Van de week gekocht en ook gisteren voor het eerst outbreak gespeeld maar dan met zijn 4e. Echt continu aan het uitvinden met elkaar hoe alles werkt. Voor we het wisten waren we 3 uur verder. Zeker een aanrader!
Wel gaaf dat ze er ook een soort van minigames in hebben gedaan. Die draken dus, maar ook de vliegende dark aether bol, de escortmissie, de eerdere teams die zijn afgeslacht en die je wreekt. Moet zeggen dat ze dit goed hebben aangepakt. De open wereld geeft ook wel een beetje een soort Walking Dead vibe. Waar ik nog mee aan het puzzelen ben is hoe je sommige essence vials te pakken kan krijgen. Dat zou met een jumppad kunnen, maar vaak is er echt nergens een jumppad in de buurt. En met een chute is het toch verrekte lastig sturen.
De nieuwe Elites zijn ook gaaf. Van die elementals en de supersoldiers zijn echt flink sterk. Daarvoor is de anti armour ammo mod wel erg fijn voor. De Elite met dat exoskeleton en de vlammenwerper vergt echt een goed gepunched wapen, want anders sta je echt enorm veel magazijnen weg te schieten
[YouTube: OUTBREAK Trailer | Season Two | Call of Duty®: Black Ops Cold War]
Die had ik nog niet gepost
[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 26-02-2021 09:16 ]
Wij hadden alle 4 nog niet eerder zombie modes gespeeld, dus alle wapens, perks en andere zooi waren nog niet extra geleveld waardoor we het in ronde 3 al moeilijk kregen. Wij zijn ook maar 1 keer zo draken toren tegen gekomen en hadden het knap lastig tegen de tegenstanders die toen verschenen.Vrijdag schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 09:09:
[...]
Ja tof he, er zijn weer leuke nieuwe dingen te ontdekken. Is best leuk om een beetje rond te dwalen door het gebied en vanalles te vinden. Ik vraag me af wat die draken verder nog doen. Heb tot nu toe vier keer zo'n beest kunnen lanceren maar ben benieuwd of daar een soort easter egg achter zit.
Wel gaaf dat ze er ook een soort van minigames in hebben gedaan. Die draken dus, maar ook de vliegende dark aether bol, de escortmissie, de eerdere teams die zijn afgeslacht en die je wreekt. Moet zeggen dat ze dit goed hebben aangepakt. De open wereld geeft ook wel een beetje een soort Walking Dead vibe. Waar ik nog mee aan het puzzelen ben is hoe je sommige essence vials te pakken kan krijgen. Dat zou met een jumppad kunnen, maar vaak is er echt nergens een jumppad in de buurt. En met een chute is het toch verrekte lastig sturen.
De nieuwe Elites zijn ook gaaf. Van die elementals en de supersoldiers zijn echt flink sterk. Daarvoor is de anti armour ammo mod wel erg fijn voor. De Elite met dat exoskeleton en de vlammenwerper vergt echt een goed gepunched wapen, want anders sta je echt enorm veel magazijnen weg te schieten
[YouTube: OUTBREAK Trailer | Season Two | Call of Duty®: Black Ops Cold War]
Die had ik nog niet gepost
We zijn ook 1 keer zo hangende essence ding tegen gekomen. Konden toen een truck pakken ergens vandaan om erbij te komen. Leuke dingen waar je dan even met zijn 4e over nadenkt hoe je het op kan lossen.
Van het weekend hebben we weer afgesproken verder te gaan.
Ik heb in het begin dark aether gebruikt voor Aether Shroud, Juggernog, Quick Revive, Stamin Up en Speed Cola. Heb je over, dan kan je ook nog Deadshot Diaquiri er bij doen. Waarom vooral deze? Omdat je hiermee een mooie balans hebt met meer health/sneller healen en schade doen. Aether Shroud is vooral praktisch als je omsingeld bent door zombies en je kan geen kant meer op.lookslikeyou schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 09:19:
[...]
Wij hadden alle 4 nog niet eerder zombie modes gespeeld, dus alle wapens, perks en andere zooi waren nog niet extra geleveld waardoor we het in ronde 3 al moeilijk kregen. Wij zijn ook maar 1 keer zo draken toren tegen gekomen en hadden het knap lastig tegen de tegenstanders die toen verschenen.
We zijn ook 1 keer zo hangende essence ding tegen gekomen. Konden toen een truck pakken ergens vandaan om erbij te komen. Leuke dingen waar je dan even met zijn 4e over nadenkt hoe je het op kan lossen.
Van het weekend hebben we weer afgesproken verder te gaan.
In dit nieuwe seizoen hebben ze nog twee extra tiers toegevoegd aan de field upgrades en enkele dingen toegevoegd. Zie hier voor meer info daarover: https://www.callofduty.co...d-War-Zombies-Meta-Update
Dit maakt het een stuk eenvudiger om langer te overleven. Zeker de Shatter Blast ammo mod is echt wel noodzakelijk om de sterkere zombies en Elites aan te pakken.
Ingame is het ook belangrijk dat je extra objectives doet. De vermoorde soldaten, de draken maar ook de challenges bij de computer. Die helpen behoorlijk met resources, armour en wapens. Als je een kistje ziet, wacht dan even totdat de smiley oranje is, dan heb je meer kans op betere drops. Kreeg gisteravond de Raygun. Nou, toen was het smooth sailing, zeker nadat ik 'm twee keer had gepunched
Goede tips, zal ik meenemen voor de volgende keer dat we weer starten. Thanks! Merkte vooral dat het ontdekken van zo nieuwe modus oprecht leuk is. Lang niet meer mee gemaakt dat we zoveel lol hadden om weer co-op te spelen.
Thanx voor de info! Nu baal ik er alleen van dat ik mijn brain rot gisteren gemaxt heb i.p.v. te investeren in de shatter BlastVrijdag schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 10:01:
[...]
Ik heb in het begin dark aether gebruikt voor Aether Shroud, Juggernog, Quick Revive, Stamin Up en Speed Cola. Heb je over, dan kan je ook nog Deadshot Diaquiri er bij doen. Waarom vooral deze? Omdat je hiermee een mooie balans hebt met meer health/sneller healen en schade doen. Aether Shroud is vooral praktisch als je omsingeld bent door zombies en je kan geen kant meer op.
In dit nieuwe seizoen hebben ze nog twee extra tiers toegevoegd aan de field upgrades en enkele dingen toegevoegd. Zie hier voor meer info daarover: https://www.callofduty.co...d-War-Zombies-Meta-Update
Dit maakt het een stuk eenvudiger om langer te overleven. Zeker de Shatter Blast ammo mod is echt wel noodzakelijk om de sterkere zombies en Elites aan te pakken.
Ingame is het ook belangrijk dat je extra objectives doet. De vermoorde soldaten, de draken maar ook de challenges bij de computer. Die helpen behoorlijk met resources, armour en wapens. Als je een kistje ziet, wacht dan even totdat de smiley oranje is, dan heb je meer kans op betere drops. Kreeg gisteravond de Raygun. Nou, toen was het smooth sailing, zeker nadat ik 'm twee keer had gepunched

Ik gebruikte hiervoor eigenlijk altijd de elektro mod. Die had namelijk de kortste cooldown en stroomschokken worden goed verspreid in mobs. Shatter Belast is nog beter, want hierbij doet elke kogel schade aan armour, met dan in intervallen een explosieve. Dan is een smg of ar meteen een pak krachtiger.Demarkie88 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 16:19:
[...]
Thanx voor de info! Nu baal ik er alleen van dat ik mijn brain rot gisteren gemaxt heb i.p.v. te investeren in de shatter Blast
Als je snel Dark Aether kristallen wil verzamelen kan je het beste denk ik gewoon zombies Die Maschine spelen. Dan krijg je ze elke X rondes, om de vijf of tien na de eerste tien ronden dacht ik.
Of je dan ook de nieuwe kristallen krijgt weet ik niet zeker, heb ik nog niet geprobeerd.
Eindelijk klaar met de LW3 gold camo, nu moet ik mijn M82 nog ranken van 1 naar lvl 50...

Het leuke van Outbreak is dat ik eindelijk Rick Astley - Gonna Give You Up helemaal af kan luisteren terwijl ik in mij jeep aan het rondcrossen ben, zonder afgeknald te worden.
Outbreak vind ik een fijne toevoeging, voor met zijn vieren maar alleen is ook leuk. Lekker op eigen tempo map verkennen, en als je een level hoger wit gaan dan de portal gebruiken.
Outbreak vind ik een fijne toevoeging, voor met zijn vieren maar alleen is ook leuk. Lekker op eigen tempo map verkennen, en als je een level hoger wit gaan dan de portal gebruiken.
Kak, ze hebben de free teleporter glitch in Firebaze Z generfed. Je kan nu niet meer op het balkon springen 
Het hekje van het balkon is verplaatst naar rechts.
Het hekje van het balkon is verplaatst naar rechts.
[ Voor 49% gewijzigd door Vrijdag op 27-02-2021 14:08 ]
En dan maar beweren dat Console spelers niet hacken/cheaten.
YouTube: "It's basically aimbot for console"...
Wat een enorme brakke game. Dit weekend kun je gratis zombies spelen, maar de game crasht continu bij mij op ps4. Is het geen crash, dan zijn het wel slechte lobby's..
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Dat is helaas al jaren het geval dat console spelers dit soort apparaatjes gebruiken. De tegenzijde, de pc players zijn niet veel beter though met alle menu's die verkrijgbaar zijn voor CoD.RoaDHouse schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 16:40:
En dan maar beweren dat Console spelers niet hacken/cheaten.
Die outbreak mode in Cold War is echt tof, jammer alleen dat elke keer als er een console speler joined of de game host iedereen met connection interrupted te maken krijgt. Hierdoor komen we eigenlijk nooit verder dan level 2
Ja outbreak is wel echt tof, vanavond met een vriend tot wave 8 gekomen. Wat een chaos. Morgen maar weer proberen om wave 9 te halen