Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:40
Nou afgelopen zondag van belsimpel een Fold2 ontvangen, woensdag getipt door tweakers dat er vanaf die dag een cashback van 500 was gestart.

Woensdag meteen toestel leeggemaakt en terug gestuurd naar Belsimpel. Donderdag al een berichtje dat het toestel ontvangen was en ik mijn geld terug krijg.. ging gelukkig lekker soepel dus.

Daarna bij T-mobile een nieuwe Fold besteld, na bestelling was het toestel wel op voorraad maar de bezorger had het druk en zou pas vanaf 3feb kunnen bezorgen.

Tijdens het rustig afwachten de dekkingskaart van 5G bekeken en gezien dat ik betere dekking bij KPN zou hebben.... dus maar bij T-mobile geannuleerd en vrijdag bij KPN besteld en nu net geleverd! Lekker snel dus :)

Een heel avontuur dus en normaal ben ik niet zo van gebruikte spullen terug sturen naar de winkel onder het mom van uittesten en wet koop op afstand maar in dit geval was het een besparing van 200 euro met de cashback die ik nu wel kan claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:09
Dat dus. Plus dat op de cashback-site van Samsung stond dat Belsimpel meedoet met de cashback, maar pas bij ontvangst van het toestel bleek dat het geleverde toestel geen EAN in de toegestane range voor cashback had. Dus ik heb 'm ook teruggestuurd. Inderdaad wel meteen de volgende dag bevestiging van ontvangst en dat het geld terugbetaald wordt. Dat is dan weer netjes.
Nu toch maar ook besteld bij KPN. Ik heb lang getwijfeld, maar nu de prijs onder de 1000 euro is gekomen, ben ik overstag gegaan.
Ik ga straks zowel de kleinste als de grootste smartphone hebben :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinax
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik heb de telefoon ook besteld bij t-mobile met een verlenging,, komt morgen binnen. Hopen dat t wat is, nog steeds huiverig over het interne scherm/kwetsbaarheid.

Mocht t niks zijn stuur ik hem terug voor de s21 ultra...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th4M45ta
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-08 20:49
Wat gebruiken de mensen die hem al hebben voornamelijk als hoesje er omheen en hoe zijn de ervaringen over het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Th4M45ta schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:48:
Wat gebruiken de mensen die hem al hebben voornamelijk als hoesje er omheen en hoe zijn de ervaringen over het algemeen?
Ik heb deze, hoewel de telefoon nu wat dik oogt ligt deze echt lekker in de hand en met de volledige hinge bescherming ook geen kans op schade.

https://www.amazon.nl/Spi...d=pla-1015277289330&psc=1

[ Voor 28% gewijzigd door schumi1986 op 23-01-2021 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-08 22:45
schumi1986 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 18:25:
[...]

Ik heb deze, hoewel de telefoon nu wat dik oogt ligt deze echt lekker in de hand en met de volledige hinge bescherming ook geen kans op schade.
Ben je de link vergeten te plaatsen?

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
j-phone schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:09:
[...]

Ah idd, nu met link :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
j-phone schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:09:
[...]

Ik denk dat ie deze bedoeld:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/64756458

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th4M45ta
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-08 20:49
schumi1986 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 18:25:
[...]

https://www.amazon.nl/Spi...d=pla-1015277289330&psc=1
Ik kom elke keer ook op dat hoesje uit. Ook al is dan mijn rode hinge die gepersonaliseerd is bijzonder weinig te zien dan is hij wel beschermd.

Ik denk dat ik voor die ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Ik denk dat ik voorlopig zonder ga. Hij is zonder hoesje al zo lomp en groot. Ik wil mijn telefoon onder de 300 gram houden :P. Ik heb jarenlang mijn telefoons in nieuwstaat gehouden met alleen een dunne back cover, en mocht ie hard op de stoep vallen dan heb ik altijd nog de inboedelverzekering waar kostbaarheden bij zijn inbegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Ik gebruik hem ook zonder hoesje, maar is al 2x bijna uit mijn handen gegleden tijdens het openen. Nu is het wel zo dat ik heel erg droge handen heb, dus grip is bij iedere telefoon met glas wel een dingetje.

Laatst had ik een enorm krakend geluid tijdens het openen en dacht dat het scherm stuk was, maar ik was vergeten om de bescherming aan de buitenkant van het sharnier te verwijderen. Dus mocht je last hebben van vreemde geluiden tijdens het openen, is de kans aanwezig dat dit de folie op het scharnier is.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:15
Ik gebruik een transparant hoesje. Komt in 2 delen maar ik gebruik alleen de achterkant. In ieder geval bescherming wanneer ik hem neerleg. Mocht ik hem laten vallen, tja dan is ie stuk :+ (wel Samsung Care +)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:11
Ik vind het toch wel lekker, een hoesje. De originele van Samsung biedt echt wel de nodige grip, zowel open- als dichtgevouwen. Eentje met twee helften vind ik dan wel weer te bulky.

Vandaag de update naar 11 / One UI 3 gedaan, merk maar weinig verschil. Ziet er iets frisser uit, maar verder is het allemaal niet zó spannend.

Ja, dat m'n swipe gestures niet helemaal lekker meer werken. Alsof de hitbox kleiner is geworden en ik hélemaal onder vanuit de rand moet vegen :(

[ Voor 6% gewijzigd door BobB op 24-01-2021 20:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• j-phone
BobB schreef op zondag 24 januari 2021 @ 20:40:
Ik vind het toch wel lekker, een hoesje. De originele van Samsung biedt echt wel de nodige grip, zowel open- als dichtgevouwen. Eentje met twee helften vind ik dan wel weer te bulky.

Vandaag de update naar 11 / One UI 3 gedaan, merk maar weinig verschil. Ziet er iets frisser uit, maar verder is het allemaal niet zó spannend.

Ja, dat m'n swipe gestures niet helemaal lekker meer werken. Alsof de hitbox kleiner is geworden en ik hélemaal onder vanuit de rand moet vegen :(
Die kan je in de settings aanpassen met een slider.

Settings -- display -- navigation bar-- more optons -- gesture sensitivity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:11
j-phone schreef op zondag 24 januari 2021 @ 20:53:
[...]

Jeetje, ik dacht dat het een soort bug / verprutste feature was. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
j-phone schreef op zondag 24 januari 2021 @ 20:53:
[...]

Wauw dacht ook dat het een bug was.. Thanks!!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Ik heb me suf gezocht hoe de je de volgorde van de iconen op het quick panel kunt wijzigen. Pas na heel lang proberen blijkt dat dat alleen op het binnenscherm kan, op het voorscherm ontbreekt die optie bij de instellingen 8)7 .
Zou wel handig zijn als daar een melding of zo van zou staan bij de instellingen op het kleine scherm...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaizeh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05-2023
De Cashback actie van Samsung was toch wel doorslag gevend. Gisteren dus de Galaxy Fold 2 besteld, morgen komt deze waarschijnlijk binnen. Erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:40
Bij mij gaf hij 5 weken levertijd aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Pandorian schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:12:
Bij mij gaf hij 5 weken levertijd aan...
Afwijkende kleur scharnier besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
Denk het, in de order staat nu "Personaliseren". Heb niets aangepast tijdens het bestellen.? Maar ja we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Samsung bestelling geannuleerd, duurde te lang voor levering. Wilde eigenlijk geen zwarte Fold 2 hebben, maar vanwege de prijs €891 (geen aansluitkosten hoeven te betalen) en het gegeven dat ik daarmee ook nog bij de duurdere broer van KPN gratis ESPN totaal krijg (ook weer een besparing van €155,88 euro), toch voor KPN gekozen. De nieuwe bestelling komt over 2 dagen binnen. Nu maar even de iPhone X verkopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Koning-Admiraal op 25-01-2021 20:18 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
Hier ook net gecancelled bij Samsung.
Dan maar bij T-mobile besteld. Met een beetje geluk woensdag binnen. (Hoop ik, er staat nog geen afspraak, die kan ik morgen pas maken.

Nu nog een hoes scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankdr
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-06-2024
Na het updaten naar One UI-3 krijg ik continu een korte hapering als ik een app sluit en het scherm snel weer gebruik. Gebeurt alleen in Nova launcher, niet in de standaard launcher. Heeft iemand anders hier ook last van? Telefoon opnieuw opstarten en Nova resetten helpt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinax
Fold is binnen! Wat een bizar toestel. Ben wel erg benauwd over het scherm, toch voelt het niet raar of kwetsbaar. Weet iemand of er standaard al Samsung care + op zit? Ik lees dat dit wel zo is maar kan het niet zo snel terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:55
Frankdr schreef op maandag 25 januari 2021 @ 21:30:
Na het updaten naar One UI-3 krijg ik continu een korte hapering als ik een app sluit en het scherm snel weer gebruik. Gebeurt alleen in Nova launcher, niet in de standaard launcher. Heeft iemand anders hier ook last van? Telefoon opnieuw opstarten en Nova resetten helpt niet
Toevallig gisteren meer over gelezen op Reddit, schijnt een issue te zijn in de combinatie Android 11 en Nova. Voor zo ver ik begreep geen duidelijkheid over wanneer dit opgelost zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Pandorian schreef op maandag 25 januari 2021 @ 20:58:
Hier ook net gecancelled bij Samsung.
Dan maar bij T-mobile besteld. Met een beetje geluk woensdag binnen. (Hoop ik, er staat nog geen afspraak, die kan ik morgen pas maken.

Nu nog een hoes scoren.
Hoop voor jou dat het mee valt en je een afleveradres in een gunstige regio hebt want ik moest 2 weken wachten op levering vanuit tmobile omdat de bezorger niet eerder tijd had 8)7

Toen maar geannuleerd en bij kpn besteld die wel de volgende dag kon leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
trinax schreef op maandag 25 januari 2021 @ 21:59:
Fold is binnen! Wat een bizar toestel. Ben wel erg benauwd over het scherm, toch voelt het niet raar of kwetsbaar. Weet iemand of er standaard al Samsung care + op zit? Ik lees dat dit wel zo is maar kan het niet zo snel terug vinden.
Zit er keen kaart in met QR-code in de doos?

Volgens mij was 1jr gratis "Samsung Care+" alleen bij toestellen gekocht voor 31 dec 2020

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Meen je dat? Dat zou schandalig zijn. Het zou niet moeten uitmaken wanneer je dit duur toestel koopt voor de service dat ze beloven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
henklbr schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 07:33:
[...]

Zit er keen kaart in met QR-code in de doos?

Volgens mij was 1jr gratis "Samsung Care+" alleen bij toestellen gekocht voor 31 dec 2020
Nee klopt niet, is nog steeds te registreren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizeh
Toestel gisteren binnen gekregen, wat een beest! Waar ik nu alleen nog tegen aanloop is dat ik instagram, games en dergelijke niet op fullscreen kan openen.

Volgens mij is dit op te lossen met Good Lock, maar is nog niet beschikbaar op de nieuwe versie van Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
kaizeh schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 10:31:
Toestel gisteren binnen gekregen, wat een beest! Waar ik nu alleen nog tegen aanloop is dat ik instagram, games en dergelijke niet op fullscreen kan openen.

Volgens mij is dit op te lossen met Good Lock, maar is nog niet beschikbaar op de nieuwe versie van Android.
Volgens diverse site zou GoodLock eerdaags geüpdatet moeten zijn. Desnoods via een vpn even het land veranderen en dan kan je hem wel updaten.

Mijn Z Fold 2 komt straks binnen. Gisteren besteld bij Vodafone. Dus ik ben erg benieuwd. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Pukson schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:17:
[...]

€ 17,38 10%OFF | Automatische Spannen Auto Qi Draadloze Oplader Voor Samsung Galaxy Vouw Note 10 9 S10 Galaxy Fold S20 Note9 Note10 Note8 iPhone 8Plus XR XS 11Pro Max HUAWEI XIAOMI Air vent Mount Telefoon Houder
https://a.aliexpress.com/_B0yITr
Is weg..

[ Voor 20% gewijzigd door Pukson op 26-01-2021 15:27 ]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaizeh
Draicon schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 10:45:
[...]

Volgens diverse site zou GoodLock eerdaags geüpdatet moeten zijn. Desnoods via een vpn even het land veranderen en dan kan je hem wel updaten.

Mijn Z Fold 2 komt straks binnen. Gisteren besteld bij Vodafone. Dus ik ben erg benieuwd. :*)
Goodlock is al wel geupdate, multistar helaas nog niet wat ik kan zien. Is weer een onderdeel binnen GoodLock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Draicon
kaizeh schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 11:04:
[...]

Goodlock is al wel geupdate, multistar helaas nog niet wat ik kan zien. Is weer een onderdeel binnen GoodLock
Ah jammer, dat die niet geüpdatet is. Weet ik dat ook voor straks.

Hierboven overigens twee geweldige filmpjes met de mogelijkheden van GoodLock. Wordt heel duidelijk toegelicht en getoond in de video's.
Pukson schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 10:59:
[...]

Iemand interesse trouwens. Heb hem maar zie zelf het nut er niet van in. Gezien ik al een systeem in de auto heb haha. Was een beetje impulsaankoop. Wil gewoon bedrag wat ik ervoor gegeven heb teruf :)
Heb die van mij laatst besteld en hij is verzonden. Anders had ik wel interesse gehad. Ik mag gelukkig dagelijks naar werk dus gebruik dagelijks Waze, zodat ik zeker weet dat ik m'n trein haal dus heb er zefl een use case voor. Snap de impulsaankoop. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• j-phone
Directe link om je toestel aan te melden voor Samsung care+:

https://www.samsungcareplus.com/nl#!/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
Niet blij. Anders dan op de tmobile site staat hebben ze geen voorraad. Een andere aanbieder is geen optie
Dus dat wordt wachten. Dan een keertje een autohouder en hoes eerder binnen dan de telefoon, weer eens wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Morgen komt die van KPN binnen. Benieuwd naar het product en de kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik heb ook meteen mijn case gevonden. Ik vind serieus alle cases die ik hier zie staan lelijk. Tot ik deze zag. Meteen maar bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
De telefoon is eigenlijk te mooi om in een hoesje te stoppen. Aan de andere ben je blij dat er een hoesje omheen zit als je hem uit je handen laat glijden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
j-phone schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:42:
De telefoon is eigenlijk te mooi om in een hoesje te stoppen. Aan de andere ben je blij dat er een hoesje omheen zit als je hem uit je handen laat glijden haha.
Heb hem lekker naked. Heb alleen een dbrand sticker en een look detach mount op mn fold :)

Ultieme combo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Wilde voor de Fold 3 gaan, maar ben niet echt een S-pen gebruiker. Daarnaast zal die de komende maanden €2000 euro blijven. Deze Fold hou ik wel twee generaties. Zal pas bij de Fold 5 een nieuwe halen. En voor onder de €900-980 euro is het ook nog eens goedkoper dan de middelste Samsung Galaxy S21 en een stuk goedkoper dan de iPhone Pro / Pro Max. iPhone X 64GB ook voor €250 kunnen doorverkopen. Dus voor mij €670 in totaal.

[ Voor 44% gewijzigd door Koning-Admiraal op 27-01-2021 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Koning-Admiraal schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:00:
Ik heb ook meteen mijn case gevonden. Ik vind serieus alle cases die ik hier zie staan lelijk. Tot ik deze zag. Meteen maar bestellen.

[YouTube: The Best Galaxy Z Fold 2 Folio Case By Ringke]
Zeker mooier alleen aan deze case heb je imo helemaal niets. Grootste kans dat je telefoon valt is als je hem gebruikt en dan bied deze case helemaal geen bescherming want heeft geen opstaande randen.

Dan zou ik hem nog liever naked gebuiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
Weet iemand hoe je apps kan verwijderen zonder root toegang? Voorheen had je package disabler pro, maar dat schijnt nu een tricky app te zijn. Zijn nog wel wat apps die ik weg wil.

Wat een waanzinnig toestel trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

schumi1986 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 01:38:
[...]

Zeker mooier alleen aan deze case heb je imo helemaal niets. Grootste kans dat je telefoon valt is als je hem gebruikt en dan bied deze case helemaal geen bescherming want heeft geen opstaande randen.

Dan zou ik hem nog liever naked gebuiken...
Deze case biedt wel degelijk bescherming. De rechterkant is volledig bedekt en met de werking van zwaartekracht zal de voorkant ook gewoon dicht klappen. Ik vind juist dat bij cases waar de scharnier mechanisme open en bloot te zien is dat het weinig protectie biedt. Want meestal valt een telefoon eerst diagonaal. En dan pas op zijn achterkant of voorkant.
Afbeeldingslocatie: https://www.androidheadlines.com/wp-content/uploads/2020/08/Samsung-Galaxy-Z-Fold-2-Aramid-Standing-Cover-image-2.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Koning-Admiraal schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 08:02:
[...]

Deze case biedt wel degelijk bescherming. De rechterkant is volledig bedekt en met de werking van zwaartekracht zal de voorkant ook gewoon dicht klappen. Ik vind juist dat bij cases waar de scharnier mechanisme open en bloot te zien is dat het weinig protectie biedt. Want meestal valt een telefoon eerst diagonaal. En dan pas op zijn achterkant of voorkant.
[Afbeelding]
Wil je een case die ECHT bescherming biedt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gZjufzMhadXiyZHUY9-s0HnKboQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0S8znTuoWsAKbzR04umLf1Mf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

henklbr schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 08:18:
[...]

Wil je een case die ECHT bescherming biedt?

[Afbeelding]
En dit soort cases zijn dus lelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Koning-Admiraal schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:10:
[...]

En dit soort cases zijn dus lelijk.
Ik vind deze case dus niet lelijk...

Het biedt optimale bescherming, kun je van jouw voorgestelde case niet zeggen, en het toestel ligt heerlijk in de hand met deze case.

Verder zorgt de "hinge protector" er voor dat je het toestel uitstekend in 1 hand kan vasthouden als je het grote scherm gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinax
Iemand al de aankoopfactuur gehad van T-Mobile? Al 2x gebeld hier over maar schijnt een hele uitdaging te zijn... Zucht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trinax
j-phone schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:09:
Directe link om je toestel aan te melden voor Samsung care+:

https://www.samsungcareplus.com/nl#!/
top, heb hem gelijk geregistreerd en heb nu inderdaad een jaar lang deze service, dat geeft een beter gevoel om deze telefoon te gebruiken voorlopig ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

henklbr schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:39:
[...]

Ik vind deze case dus niet lelijk...

Het biedt optimale bescherming, kun je van jouw voorgestelde case niet zeggen, en het toestel ligt heerlijk in de hand met deze case.

Verder zorgt de "hinge protector" er voor dat je het toestel uitstekend in 1 hand kan vasthouden als je het grote scherm gebruikt...
Vandaar dat smaken (gelukkig) ook zo verschillen. Ik wil het toestel nog wel kunnen zien. Het toestel is al vrij dik van zichzelf en met zo'n case (met rubber) wordt het alleen dikker. Maar ieder zijn ding natuurlijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Koning-Admiraal schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:33:
[...]
Vandaar dat smaken (gelukkig) ook zo verschillen. Ik wil het toestel nog wel kunnen zien. Het toestel is al vrij dik van zichzelf en met zo'n case (met rubber) wordt het alleen dikker. Maar ieder zijn ding natuurlijk ;).
Het toestel is eigenlijk te mooi voor een case, en dit is echt het 1e toestel die ik gebruik waar ik het echt zonde vindt om een case te gebruiken maar ik dit wel moet doen vanwege de kwetsbaarheid en mijn werk.
dus heb ik de keuze gemaakt om dan maar een case te pakken die het toestel echt goed beschermd tijdens een val en wanneer dit gebeurd er ook geen schade zal zijn dan een case te pakken die iets mooier is (maar nog steeds verweg niet mooi en ideaal) waarbij tijdens een val mogelijk wel schade zou zijn. dan heeft voor mij een een case geen nut en zou ik hem liever zonder gebruiken.

Bij die case waar jij naar linkt zal tijdens een val misschien niet meteen het glas kapot springen maar is er zeker wel schade aan de behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinax
Caseless hier maar heb wel dbrand skin gekocht ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
Nog een weekje wachten en dan krijg ik h'm eindelijk. Via twitter t-mobile gestalked, en ineens kreeg ik een verzend bevestiging.

Cover al binnen, auto houder (bijna) onderweg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Hier is hij dan eindelijk binnen gekomen. Alleen wel op het laatste moment van kleur gewisseld. Het zat me toch niet lekker om een duur toestel te nemen waarvan ik de kleur liever anders had gezien.

Tegen een kleine meerprijs(verschil van 50 euro) toch een bronze weten te bemachtigen op het KPN netwerk. En OMG wat een geweldig ding is dit. Een totaal andere ervaring dan een logge tablet. En deze kun je ook overal meenemen! Wat ik zeker niet met mijn iPad Pro doe ;).

Super blij mee. Over een jaar of twee koop ik wel de Fold 4 of 5. Maar deze blijft wel een tijdje in bezit. En wie had gedacht dat we nu al Foldable telefoons kunnen kopen, voor onder de €1000,- euro grens :D.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/0kbsdfb9/349-ECE6-C-3315-493-A-B1-E4-4329267-C2-CE3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Koning-Admiraal schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:07:
Hier is hij dan eindelijk binnen gekomen. Alleen wel op het laatste moment van kleur gewisseld. Het zat me toch niet lekker om een duur toestel te nemen waarvan ik de kleur liever anders had gezien.

Tegen een kleine meerprijs(verschil van 50 euro) toch een bronze weten te bemachtigen op het KPN netwerk. En OMG wat een geweldig ding is dit. Een totaal andere ervaring dan een logge tablet. En deze kun je ook overal meenemen! Wat ik zeker niet met mijn iPad Pro doe ;).
Hoe heb jij een bronze bemachtigd voor onder de 1000 euro? Bij KPN zelf is alleen de zwarte leverbaar (916,- inclusief cashback). En bij bv. Mobiel.nl is ie ruim 200 euro duurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Draicon

Super blij mee. Over een jaar of twee koop ik wel de Fold 4 of 5. Maar deze blijft wel een tijdje in bezit. En wie had gedacht dat we nu al Foldable telefoons kunnen kopen, voor onder de €1000,- euro grens :D.

[Afbeelding]
Veel plezier ervan! Hier bevalt hij ook uitstekend. Met een Ringke case durf ik 'm ook veel makkelijker te sluiten. Vandaag ook m'n tel naar werk genomen en volledig in gebruik. Is even opletten met je tel uit je zak halen, want hij is toch wat groter maar het is zo'n heerlijk snelle telefoon met een waanzinnig scherm. Hopelijk is Good lock snel te gebruiken met OneUI 3.0 dan is er nog meer in te stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-phone

[Afbeelding]
Je beschrijft precies hoe het is om dit toestel voor het eerst te gebruiken :)

Veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizeh
Toestel is echt waanzinnig. Tegenwoordig zijn alle toestellen hetzelfde, maar dit is echt een nieuwe ervaring. Heeft iemand trouwens al enig idee betreffend goodlock? Sommige programma's openen niet op volledig scherm, voornamelijk games en instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
Today, a Samsung community moderator confirmed that Good Lock 2021 is now rolling out to users. The rollout has already begun and will be completed by the end of this week or the beginning of next week at the latest. According to a user on the Samsung community forums, several Good Lock modules have already received an update to support One UI 3, including Theme Park and Quickstar. The former lets you create personalized themes based on your current wallpaper, while the latter lets you customize the Quick Settings panel.
Bron https://www.xda-developer...ules-one-ui-3-android-11/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Weet iemand hoe je 'Silent notifications' uit kan zetten? Ik krijg constant notificaties van 'IMS service' maar ik kan daar de notificatie niet uit zetten.

Edit: ah, dat kan dus niet, maar je kan ze wel minimaliseren. Mijn voorlaatste telefoon was de S8+ en die had die meldingen niet, al kan ik me wel herinneren dat je de notificatie van bepaalde services makkelijker kon uitzetten.

[ Voor 42% gewijzigd door j-phone op 29-01-2021 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Multistar kan nu inderdaad geupdated worden. Full screen Instagram, yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Multi Star geüpdatet! Deze optie is echt iets waar ik zolang naar zocht.

The app size stretch camera hole. Eindelijk geen zwarte balk meer wanneer je de tablet horizontal gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Hebben jullie trouwens bij de always on-screen voor de optie gekozen dat het altijd te zien is of alleen voor 10 seconden.

[ Voor 35% gewijzigd door Koning-Admiraal op 29-01-2021 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:31:
Hebben jullie trouwens bij de always on-screen voor de optie gekozen dat het altijd te zien is of alleen voor 10 seconden.
Always on Natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Verbaasd mij alleen dat het scherm maar amper verspringt als je het aan hebt staan. Wat bij oudere Samsung modellen wel veel gebeurde. Trouwens wat is browsen op deze telefoon met de desktop mode aan geweldig. Ziet er exact hetzelfde uit als op je monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

evdakker schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:33:
[...]

Hoe heb jij een bronze bemachtigd voor onder de 1000 euro? Bij KPN zelf is alleen de zwarte leverbaar (916,- inclusief cashback). En bij bv. Mobiel.nl is ie ruim 200 euro duurder.
Was bij de MM. Kan je nog steeds bestellen maar 20 euro duurder nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Koning-Admiraal schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:16:
[...]

Verbaasd mij alleen dat het scherm maar amper verspringt als je het aan hebt staan. Wat bij oudere Samsung modellen wel veel gebeurde. Trouwens wat is browsen op deze telefoon met de desktop mode aan geweldig. Ziet er exact hetzelfde uit als op je monitor.
Ik meen mij te herinneren dat ondanks dat de klok niet ziet verspringen de pixels wel verspringen om inbranden te voorkomen. Maar of dit echt zo is durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Alleen als er notificaties binnen komen, en dan gedurende een uur. En uit tijdens dnd.
Allemaal met aodnotify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Koning-Admiraal schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:17:
[...]

Was bij de MM. Kan je nog steeds bestellen maar 20 euro duurder nu.
Dank! Nou ja ik heb nu toch al een zwarte, direct bij KPN. Enige reden dat ik misschien een bronze wilde, is dat ik liever mat dan glanzend glas op de achterkant wilde. Snap niet waarom ze dat bij de zwarte niet gedaan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

evdakker schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:08:
[...]

Dank! Nou ja ik heb nu toch al een zwarte, direct bij KPN. Enige reden dat ik misschien een bronze wilde, is dat ik liever mat dan glanzend glas op de achterkant wilde. Snap niet waarom ze dat bij de zwarte niet gedaan hebben
Dat vooral. De bronze laat amper vinger afdrukken zien. Ook vind ik het contrast tussen het scherm aan de voorkant met die metalen strip ernaast (in het bronze) net wat meer opvallen. Maar voor de mensen waarbij zwart hun eerste keus is is het een ideale deal bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Heeft iemand fb messenger met die floating bubbels werkend? Voor android 11 werkte dat gewoon.. nu krijg ik het niet werkend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Hoe kun je Google assistant werkend krijgen. Het reageert niet op "ok Google" en volgens mij kun je de Bixby map ook niet aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley02
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 11:09
Koning-Admiraal schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:29:
Hoe kun je Google assistant werkend krijgen. Het reageert niet op "ok Google" en volgens mij kun je de Bixby map ook niet aanpassen?
Als je zoekt naar 'Instellingen assistent' op je toestel dan vind je de instellingen. Dan 'voice match' en je krijgt een optie om Google assistent te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 22:19
Koning-Admiraal schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:29:
Hangt af van je navigation.

Heb je een home, back, multitask knop = home ingedrukt houden.

Heb je gestures = van de onderste hoeken naar binnen swipen.

Ik zou gelijk de home button op aan/uit veranderen dan bixby gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Wiley02 schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:36:
[...]

Als je zoekt naar 'Instellingen assistent' op je toestel dan vind je de instellingen. Dan 'voice match' en je krijgt een optie om Google assistent te activeren.
Die staat bij mij aan alleen zodra de telefoon weer gelocked is reageert het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizeh
Volgens mij is dit onder instellingen -> meldingen -> geavanceerde instellingen -> zwevende meldingen. Deze staat uit, als je dit op ballonnen zet zou het moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Iemand al een bevestiging van die 500euro cashback actie?

Ik heb alleen nog maar een mailtje ontvangen dat Samsung mijn gegevens heeft ontvangen en ik reactie krijg wanneer het is goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Opvallend dat er in dit topic niet iedere twee posts wordt gezeken over de batterij en de screen on time, desgewenst vergezeld van een screenshot.

Louter tevreden gebruikers hier?

Disclaimer: ik ben zeer tevreden met de Fold 2, maar in ieder ander smartphone topic is bovenstaande wel een fenomeen en het is zeer lastig nog iets over een toestel te weten te komen (ook op Reddit is dat het geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
schumi1986 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:08:
Iemand al een bevestiging van die 500euro cashback actie?

Ik heb alleen nog maar een mailtje ontvangen dat Samsung mijn gegevens heeft ontvangen en ik reactie krijg wanneer het is goedgekeurd.
Bij acties duurt het in de regel een week of 5 voordat een item van Samsung arriveerd. Ik denk dat het bij een cashback ook zo werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley02
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 11:09
j-phone schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:20:
Opvallend dat er in dit topic niet iedere twee posts wordt gezeken over de batterij en de screen on time, desgewenst vergezeld van een screenshot.

Louter tevreden gebruikers hier?

Disclaimer: ik ben zeer tevreden met de Fold 2, maar in ieder ander smartphone topic is bovenstaande wel een fenomeen en het is zeer lastig nog iets over een toestel te weten te komen (ook op Reddit is dat het geval).
Ik heb 'm nu 2 weken en moet zeggen dat het me hard meevalt. Veel splitscreen, maar batterij gaat niet minder mee dan mijn S10+ in verhouding. Best tevreden erover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Ik gebruik hem vaak 's avonds op de bank met Youtube en een Sony WH-1000XM3 bluetooth koptelefoon. Overdag nog weleens met de Reddit app en een muziek speler in split screen, eveneens met de koptelefoon op.

Het verbruik valt mij inderdaad niet tegen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

De batterij, kan altijd beter. Vind persoonlijk zelf dat het te snel leeg raakt. Voor zo'n groot toestel had een grotere batterij gewenst geweest.

[ Voor 4% gewijzigd door Koning-Admiraal op 02-02-2021 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Koning-Admiraal schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:16:
De batterij, kan altijd beter. Vind persoonlijk zelf dat het te snel leeg raakt. Voor zo'n groot toestel had een grotere batterij gewenst geweest.
Wat is 'te snel' volgens jou, en wat is dan je gebruik van het toestel? Bel je dan veel, kijk je veel media? In jouw geval is het toestel ook nog aan het kijken naar de optimale setting voor wat je doet met het toestel omdat je hem net hebt.

Je hebt uiteraard gelijk dat meer beter is voor een smartphone :)

Edit: overigens heeft Jerryrigeverything een mooie teardown video over de binnenkant van de Fold2, maar daar past niet veel meer bij. Ik vind het echt vernuftig hoe die telefoons in elkaar worden gezet (geldt ook voor Apple, huawei etc).

Het wordt tijd voor nieuwe accu technology.

[ Voor 22% gewijzigd door j-phone op 02-02-2021 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:11
Koning-Admiraal schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:16:
Ben wel van mening dat een 5000mAh accu beter was geweest. Maar vooral dat 25W laden is erg magertjes, had echt wel 45W+ mogen zijn.
Maar mijn Fold 2 accuduur is sterk verbeterd na de eerste week. Ik haal meestal wel 4,5-5 uur SOT.
Dat is iets beter dan de Find X2 Pro (4u SOT) die ik eerst had, die had vooral slechte standby accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

j-phone schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:21:
[...]

Wat is 'te snel' volgens jou, en wat is dan je gebruik van het toestel? Bel je dan veel, kijk je veel media? In jouw geval is het toestel ook nog aan het kijken naar de optimale setting voor wat je doet met het toestel omdat je hem net hebt.

Je hebt uiteraard gelijk dat meer beter is voor een smartphone :)
Ik gebruik het toestel vooral voor browsen en media consumptie. Ding gaat ongeveer even lang als mijn iPhone X mee. Dus te lang je scherm aanhouden kan net. Je moet je bedenken dat de accu in je telefoon vrij nieuw is. Maar alle accu's slijten nu eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Ik vind de batterijduur meevallen, gezien het grote scherm (dat ik redelijk vaak gebruik). Net als met mijn vorige Samsung (Note 10) kom ik er bij normaal gebruik meestal net niet de dag en avond mee door zonder even bijladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:57
Heeft iemand hier ervaring met het navigeren in de auto met bijvoorbeeld Google Maps op het scherm aan de buitenkant? Is dat te doen gezien de geringe breedte van het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Als gebruiker vanaf dag 1 ben ik eigenlijk gewoon tevreden. Nooit eerder had ik een toestel waarbij de accu GEEN probleem was, maar misschien komt dat omdat ik heel veel de voorkant gebruik, ook wanneer ik de tijd en ruimte heb om hem open te klappen. Geen idee waarom ik dit doe, misschien omdat ik liever met één hand navigeer etc?
Ik geloof dat ik het wel vervelend vind dat instagram/facebook in full screen niet zo fijn kijken is, videos zijn groter dan het scherm en dan moet je soms scrollen om iets onderaan het filmpje te bekijken of juist boven. Instagram zie je vaak complete delen van videos/foto's niet, maar dit zou ook met andere toestellen het geval zijn geloof ik.
Het feit dat hij niet waterproof is blijft een dikke min voor mij, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth-J
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 22:14
cliors schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:04:
Als gebruiker vanaf dag 1 ben ik eigenlijk gewoon tevreden. Nooit eerder had ik een toestel waarbij de accu GEEN probleem was, maar misschien komt dat omdat ik heel veel de voorkant gebruik, ook wanneer ik de tijd en ruimte heb om hem open te klappen. Geen idee waarom ik dit doe, misschien omdat ik liever met één hand navigeer etc?
Ik geloof dat ik het wel vervelend vind dat instagram/facebook in full screen niet zo fijn kijken is, videos zijn groter dan het scherm en dan moet je soms scrollen om iets onderaan het filmpje te bekijken of juist boven. Instagram zie je vaak complete delen van videos/foto's niet, maar dit zou ook met andere toestellen het geval zijn geloof ik.
Het feit dat hij niet waterproof is blijft een dikke min voor mij, dat wel.
Een dikke min voor het niet waterproof zijn zelfs?! Kan je dat toelichten?
Waren je vorige telefoons dat wel en gebruikte je ze dan ook als zodanig? Dus onderwater, in het water/ de douche?
En is het een verwachting dat een dergelijke next gen telefoon al meteen waterproof moet zijn?

In mijn optiek zou het dan een lichte min moeten zijn, als je dat überhaupt al in een review mee moet nemen, zoals ik al stelde in een dergelijke next gen telefoon.

[ Voor 6% gewijzigd door Smooth-J op 03-02-2021 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Al ben ik niet degene die wordt aangesproken, ook voor mij is het niet waterdicht zijn ook wel een dingetje. Ik durf 'm niet te gebruiken in de regen, en dat je een telefoon af en toe kunt schoonmaken met een vochtig vezeldoekje is ook wel handig. En dan heb ik het nog niet over lekker in bad het nieuws kunnen lezen. Of de telefoon ergens in de badkamer kunnen leggen zonder bang te zijn dat-ie nat wordt. Allemaal dingen die ik met mijn Note 10 wel kon doen, en waar de Fold te kwetsbaar voor is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
Smooth-J schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:05:
[...]

Waren je vorige telefoons dat wel en gebruikte je ze dan ook als zodanig? Dus onderwater, in het water/ de douche?
Ja, ja, ja + in bad en buiten in de regen/sneeuw.
Vorige week ben ik de bergen in geweest met een dikke 60 cm pak sneeuw alleen het sneeuwde nogal dus durfde er niks mee te doen.
Als ik een persoonlijke review zou moeten schrijven is het voor mij dus een dikke min. Dat kan uiteraard voor jou heel anders zijn. Zo zou ik het ontbreken van een sd kaart dan geen dikke min willen noemen, terwijl jij dat misschien wel een dikke min zou vinden. : )

[ Voor 24% gewijzigd door cliors op 03-02-2021 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
cliors schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:18:
[...]

Ja, ja, ja + in bad en buiten in de regen/sneeuw.
Vorige week ben ik de bergen in geweest met een dikke 60 cm pak sneeuw alleen het sneeuwde nogal dus durfde er niks mee te doen.
Als ik een persoonlijke review zou moeten schrijven is het voor mij dus een dikke min. Dat kan uiteraard voor jou heel anders zijn. Zo zou ik het ontbreken van een sd kaart dan geen dikke min willen noemen, terwijl jij dat misschien wel een dikke min zou vinden. : )
Zou niet al te veel zorgen maken over het gebruik tijdens wat regen/sneeuw

YouTube: Galaxy Z Fold2 Water Test & Freeze Test for 24 Hours | Can This $2,0...

Ik ben ook tevreden over de accu. Nu 1,5 week in gebruik en niet 1x het einde van de dag niet gehaald.

[ Voor 5% gewijzigd door schumi1986 op 03-02-2021 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
evdakker schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:17:
Al ben ik niet degene die wordt aangesproken, ook voor mij is het niet waterdicht zijn ook wel een dingetje. Ik durf 'm niet te gebruiken in de regen, en dat je een telefoon af en toe kunt schoonmaken met een vochtig vezeldoekje is ook wel handig. En dan heb ik het nog niet over lekker in bad het nieuws kunnen lezen. Of de telefoon ergens in de badkamer kunnen leggen zonder bang te zijn dat-ie nat wordt. Allemaal dingen die ik met mijn Note 10 wel kon doen, en waar de Fold te kwetsbaar voor is.
Vaak ben je te bang. Neem mn fold altijd mee de badkamer in als douch. Of lekker een uurtje ga liggen in bad. Tuurlijk je moet hem niet laten vallen. Maar wat vocht of wat regen druppels kunnen geen kwaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Elke keer dat ik het toestel gebruik ben ik onder de indruk van deze smartphone. Echt revolutionair zo'n foldable scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Accu duur is hier trouwens ook dikke prima! meestal tussen de 4-6 uur SOT. Ik irriteer me de laatste tijd toch erg aan dat ze niet de beste camera in het toestel hebben gestopt, vooral ook deze week toen vrouwlief de Iphone 12 Pro Max heeft binnen gekregen zijn de verschillen toch aardig groot voor een toestel van toch dik een 700 euro meer.. Hoop dat ze de Fold 3 toch wel de beste camera gaan geven anders weet ik niet of ik hem wel ga halen ondanks het grotere binnenscherm.

[ Voor 22% gewijzigd door Rohit op 03-02-2021 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Wat echt beter kan is de stand-by tijd. Gaat echt teveel % per uur eraf. Als je dat vergelijkt met Apple die gewoon een dag op 100% kan blijven staan, met alle notificaties aan, is dat echt een punt wat verbeterd dient te worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Koning-Admiraal op 04-02-2021 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Rohit schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:39:
Accu duur is hier trouwens ook dikke prima! meestal tussen de 4-6 uur SOT. Ik irriteer me de laatste tijd toch erg aan dat ze niet de beste camera in het toestel hebben gestopt, vooral ook deze week toen vrouwlief de Iphone 12 Pro Max heeft binnen gekregen zijn de verschillen toch aardig groot voor een toestel van toch dik een 700 euro meer.. Hoop dat ze de Fold 3 toch wel de beste camera gaan geven anders weet ik niet of ik hem wel ga halen ondanks het grotere binnenscherm.
Het prijsverschil is geen 700 euro meer hoor... de iPhone 12 Pro Max is nu nog maar zo'n 200 euro duurder dan de Fold 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
evdakker schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 07:30:
[...]

Het prijsverschil is geen 700 euro meer hoor... de iPhone 12 Pro Max is nu nog maar zo'n 200 euro duurder dan de Fold 2 :+
Niet toen de fold uitkwam he.. ;) Iphone is nog steeds net zo duur als bij de release..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Rohit schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 09:01:
[...]

Niet toen de fold uitkwam he.. ;) Iphone is nog steeds net zo duur als bij de release..
Ik weet! :P En de Fold 3 gaat uiteraard gewoon ook weer 2000 euro kosten bij de release.
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste