Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:45
Mijn s10e wordt niet warm en werkt altijd soepel. Ook de accu is voor mijn geen probleem, 1,5 dag oid haal ik.

Camera zou wel een dingetje zijn, gebruik de ultra wide niet heel vaak maar soms is het wel handig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:50
Card Nox schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:36:
Mijn s10e wordt niet warm en werkt altijd soepel. Ook de accu is voor mijn geen probleem, 1,5 dag oid haal ik.

Camera zou wel een dingetje zijn, gebruik de ultra wide niet heel vaak maar soms is het wel handig.
De s10e had het bij mij wel moeilijk als het boven de 20-25 graden is buiten en ik haalde met moeite het einde van de dag. Dus waarschijnlijk gebruikte ik hem iets intensiever. Evengoed blijven de voor- en nadelen van de 4a dan staan. Maar als de s10e voor jou eigenlijk geen noemenswaardige nadelen heeft denk ik dat je niet heel veel opschiet met de 4a. Misschien beter wachten op de 5a 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik kom ook van een s10e nu een 4a. Het grote verschil is de batterij, 5u20 sot. Kan ik alleen van dromen met de Samsung. Camera is ook beter en over de software zal ik het maar niet hebben. Ben zeer tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 08-07 13:32
davy_online schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 20:20:
Ik kom ook van een s10e nu een 4a. Het grote verschil is de batterij, 5u20 sot. Kan ik alleen van dromen met de Samsung. Camera is ook beter en over de software zal ik het maar niet hebben. Ben zeer tevreden
Je bedoeld dat je nu 5u 20min batterij hebt terwijl de Samsung nog belabberder is? Heb nu ongeveer 2 uur screen time gehad, 1uur YouTube 1 uur voor ov checken en dergelijke, en heb nog 59% over. Dus denk dat 5 uur screen time -5 en een half als je veel video's kijkt, toch wel het maximum is. Had eigenlijk meer op 6-7 gehoopt, maar tja, moeten we ook maar niet zoveel blieken op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:01
Kan iemand met een 4A voor mij testen of er verkleuringen of andere artefecten in het scherm zitten rondom de camera punch hole?

Bijvoorbeeld met een compleet wit scherm rond het randje kijken?

Bij de Nokia 7.2 was dit rond de notch (voor mij) duidelijk aanwezig en niet exemplarisch, uiteindelijk voor mijzelf een dealbreaker omdat het met lezen van zwarte tekst op witte achtergrond gewoon teveel aandacht trok.
Andere 7.2 gebruikers zagen dan weer niets, dus wellicht is het een "zeurpuntje" :+ maar hopelijk is dit met de OLED beter dan met een LCD zoals de Nokia 7.2.

PVO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anoniem987654
S0epkip schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:17:
Kan iemand met een 4A voor mij testen of er verkleuringen of andere artefecten in het scherm zitten rondom de camera punch hole?

Bij de Nokia 7.2 was dit rond de notch (voor mij) duidelijk aanwezig en niet exemplarisch, uiteindelijk voor mijzelf een dealbreaker omdat het met lezen van zwarte tekst op witte achtergrond gewoon teveel aandacht trok.
Andere 7.2 gebruikers zagen dan weer niets, dus wellicht is het een "zeurpuntje" :+ maar hopelijk is dit met de OLED beter dan met een LCD zoals de Nokia 7.2.
Ik heb er al een screenprotector op zitten, dus dat doet t eventueel verbloemen mocht er iets zijn. Ik vind juist dat mn screenprotector een cut-out heeft raar omdat je dan reflecties ziet vanaf verschillende hoeken. Maar persoonlijk heb ik niks vreemds gezien voordat ik hem erop plakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:53
Kan een 4a eigenaar hier iets melden over de standbytijd bij licht gebruik? Is 2 dagen haalbaar, en zo ja met welke schermtijd?

Ik heb momenteel de S20 en (net als de S8/S10 hiervoor) valt de standbytijd me ondanks de 4000 mAh accu nog steeds flink tegen, zelfs bij vrij licht gebruik (denk aan 1.5d bij 3h SOT bij browsen met BT/Gps/Wifi/4G) . Ben er ook achter dat de S20 wat mij betreft het maximaal acceptabele is qua grootte en gewicht.

Als de 4a dat qua accu veel beter doet moet ik die maar eens proberen. :)

[ Voor 11% gewijzigd door iisworks op 07-10-2020 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silvin
anoniem987654 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:40:
[...]

Je bedoeld dat je nu 5u 20min batterij hebt terwijl de Samsung nog belabberder is? Heb nu ongeveer 2 uur screen time gehad, 1uur YouTube 1 uur voor ov checken en dergelijke, en heb nog 59% over. Dus denk dat 5 uur screen time -5 en een half als je veel video's kijkt, toch wel het maximum is. Had eigenlijk meer op 6-7 gehoopt, maar tja, moeten we ook maar niet zoveel blieken op de telefoon.
De batterijduur wordt pas na een tijdje echt duidelijk. Android gebruikt tegenwoordig ook een lerend optimalisatieproces voor de accu. Na een week, misschien 2 krijgt je een reëler beeld. Ik heb bijvoorbeeld ook al 3 uur sot gehaald met 55% over.
S0epkip schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 11:17:

Ik zie met volledig wit beeld op geen enkele helderheid verkleuring of andere zaken rond de punch hole. Het is mij wel bekend van LCD’s (en daar zie ik ze ook) maar door het ontbreken van een backlight bij OLED zou dit ook niet op die manier voor moeten komen :)
iisworks schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 14:04:
Kan een 4a eigenaar hier iets melden over de standbytijd bij licht gebruik? Is 2 dagen haalbaar, en zo ja met welke schermtijd?

Ik heb momenteel de S20 en (net als de S8/S10 hiervoor) valt de standbytijd me ondanks de 4000 mAh accu nog steeds flink tegen, zelfs bij vrij licht gebruik (denk aan 1.5d bij 3h SOT bij browsen met BT/Gps/Wifi/4G) . Ben er ook achter dat de S20 wat mij betreft het maximaal acceptabele is qua grootte en gewicht.

Als de 4a dat qua accu veel beter doet moet ik die maar eens proberen. :)
Poeh, zoals ik hier boven schreef is het eigenlijk nog te vroeg. Het valt mij vooral op in vergelijking met de Oneplus Nord en de S20 dat het stand-by verbruik lager ligt. Maar de drain bij scherm aan ligt tot zover niet echt lager, denk aan rond de 10-17 procent per uur afhankelijk van type content en omgevingslicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
Ja kijk het nog een paar dagen aan, eerst eimpressie accuduur is niet geweldig. Bij youtube en spotify valt het echt reuze mee, maar bij gwn korte chroom zoekopdrachten, appen, ns app en dergelijke vliegt ie naar beneden. Zal hem denk vanavond laten uitvallen door stroom te laten leeglopen, mss schrikt dan android voldoende op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:01
anoniem987654 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:57:
Ja kijk het nog een paar dagen aan, eerst eimpressie accuduur is niet geweldig. Bij youtube en spotify valt het echt reuze mee, maar bij gwn korte chroom zoekopdrachten, appen, ns app en dergelijke vliegt ie naar beneden. Zal hem denk vanavond laten uitvallen door stroom te laten leeglopen, mss schrikt dan android voldoende op.
Is voor je accu niet top om naar 0% te gaan overigens.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
S0epkip schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:58:
[...]

Is voor je accu niet top om naar 0% te gaan overigens.
0\% en 100\% zijn beide niet ideaal, als het kon was ie altijd 50\% voor beste verdeling van alle electronen, maar dat is niet hoe real life gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
btw ik zie dat Photos, Media Storage en NS veel verbruiken, is dat bij jouw ook t geval? of gaat dat nog geoptimaliseerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
Sot = screen on time. Gemiddeld haal ik 5u30 per batterij lading. Bij mijn s10e 3u max

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:35
Het toestel wordt geloof ik geleverd met Android 10? is het dan handig eerst te updaten naar Android 11, dan terug naar fabrieksinstellingen en dan het toestel naar wens instellen? of eerst instellen naar wens en dan de update te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davy_online
Zodra je het toestel opstart en enkele Google instellingen doet komt gelijk de update van Android 11 binnen. Gewoon onmiddellijk installeren. Ik zie de noodzaak om terug naar fabrieksinstellingen te gaan niet.
Het toestel wordt geloof ik geleverd met Android 10? is het dan handig eerst te updaten naar Android 11, dan terug naar fabrieksinstellingen en dan het toestel naar wens instellen? of eerst instellen naar wens en dan de update te doen?
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
davy_online schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:32:
Zodra je het toestel opstart en enkele Google instellingen doet komt gelijk de update van Android 11 binnen. Gewoon onmiddellijk installeren. Ik zie de noodzaak om terug naar fabrieksinstellingen te gaan niet.
[/quote]
Dat is nog beter inderdaad! Ben benieuwd :)

Edit: net binnengekomen en opgestart. Android 11 was al geïnstalleerd!!

[ Voor 5% gewijzigd door belly89 op 09-10-2020 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimaLL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 18:25
davy_online schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:57:
Ik heb op het scherm een screenprotector van glas en een spigen hoesje. Better save then sorry.
Idem, maar het hoesje duwde het glas telkens weer omhoog waardoor er lucht aan kwam. Ik had wrsch eerst het hoesje moeten gebruiken en dan pas het glas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimaLL
Onnozele vraag mss, maar kan je per app geen native geluiden instellen? Ik krijg bij alle meldingen steeds hetzelfde geluidje..

Bij mijn vorige gsm kon ik zo meteen horen waar ik melding van kreeg (messenger, VRT NWS, ... die hun eigen geluidje hadden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 01:42
Ben er blij mee, precies wat ik zocht. Voornamelijk het formaat.

Heb heel veel telefoons getest en ook weer geretourneerd. Dit ding is gewoon geweldig handzaam en fijn.

Gisteravond besteld bij de Mediamarkt, en vanmorgen om 10.00 gelijk opgehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:56
minimaLL schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:07:
Onnozele vraag mss, maar kan je per app geen native geluiden instellen? Ik krijg bij alle meldingen steeds hetzelfde geluidje..

Bij mijn vorige gsm kon ik zo meteen horen waar ik melding van kreeg (messenger, VRT NWS, ... die hun eigen geluidje hadden).
Instellingen|Apps en meldingen|Alle X apps bekijken|App naar keuze uitkiezen|Meldingen|Tap op de titel-tekst van de melding die je wil aanpassen|Geavanceerd|Geluid|Geluidje kiezen

(ze hebben het goed verstopt, vaak kun je het ook in de app zelf instellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimaLL
SanderBos schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:06:
[...]

Instellingen|Apps en meldingen|Alle X apps bekijken|App naar keuze uitkiezen|Meldingen|Tap op de titel-tekst van de melding die je wil aanpassen|Geavanceerd|Geluid|Geluidje kiezen

(ze hebben het goed verstopt, vaak kun je het ook in de app zelf instellen)
Hartelijk dank. Helaas staat het standaardgeluid van de app zelf daar nergens tussen, maar toch al wel een zeer waardig alternatief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0rrie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-04 12:57
Iemand nog een tip voor een tempered glass protector?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davy_online
n0rrie schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:52:
https://www.amazon.de/OMO...ton&qid=1602268128&sr=8-7

Ik heb deze gekocht, 4 stuks en een tool om het glas perfect te plaatsen.
7.99€ is geen geld.

Tot nu toe is de kwaliteit goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

n0rrie schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:52:
minimaLL schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:05:
[...]

Idem, maar het hoesje duwde het glas telkens weer omhoog waardoor er lucht aan kwam. Ik had wrsch eerst het hoesje moeten gebruiken en dan pas het glas ;)
Koop beide van hetzelfde merk, de kans dat ze elkaar in de weg zitten is dan een stuk kleiner cq afwezig.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-06 22:34
Vanmiddag het toestel ontvangen. Wow wat een verschil met de Pixel XL 🤩. Nu nog een manier vinden om de foto's automatisch te synchroniseren met de Pixel XL voor de unlimited lifetime storage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:21
davy_online schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:30:
[...]

https://www.amazon.de/OMO...ton&qid=1602268128&sr=8-7

Ik heb deze gekocht, 4 stuks en een tool om het glas perfect te plaatsen.
7.99€ is geen geld.

Tot nu toe is de kwaliteit goed.
Dit zijn screenprotectors voor de 4, niet de 4a toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
Je hebt dezelfde maar dan voor de 4a

Dit zijn screenprotectors voor de 4, niet de 4a toch.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
Ik heb de Caseology Vault, die super is. Nu ben ik op zoek naar een tempered glass. Welke past bij dit hoesje?
En zou ik dan die protector kunnen plaatsen als het hoesje om de telefoon zit? (Ivm eventuele beschadigiing daardoor welllicht)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Best tevreden over de accu. Toestel vrijdag ontvangen en opgeladen. We zijn nu 48 uur verder en ruim 7 uur SoT.

Geen idee wat "full charge last about 23 hours" moet beteken. Accu gaat toch al 48 uur nee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BK4BLSQNMDj1RZG5LDW6-CoO_oQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PnLNML4OvdcDTM5DidLT0mZI.png?f=fotoalbum_large

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderVelden8
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-05-2024
Heeft hier toevallig ook iemand een heel zacht geluid bij gebruik van bedrade headphone (oortjes)? Ik zet bijvoorbeeld Youtube filmpje aan met geluid op z'n hardst, maar zodra ik dan via de oortjes ga luisteren is het geluid heel zacht en krijg ik die ook niet harder?

EDIT: never mind, hetgeen ik altijd anderen als eerste adviseer was de oplossing. Opnieuw opstarten van toestel 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door SanderVelden8 op 11-10-2020 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
XWB schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:31:
Best tevreden over de accu. Toestel vrijdag ontvangen en opgeladen. We zijn nu 48 uur verder en ruim 7 uur SoT.
Dat klinkt zeker niet slecht. Bij wat voor soort gebruik was dat? Voornamelijk grote blokken video, of ook regelmatig overdag sessies browsen/lezen in verschillende apps?

Ik overweeg ook de 4a, want bij mijn S20 blijft het vrij bedroevend. Vandaag met 2.5h SOT na 24u nog maar 30% over. Dat is wel met alles standaard aan en een Work account actief, maar bij licht gebruik (browsen en lezen, geen games). Als het standby verbruik van de 4a erg goed is ga ik een poging wagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric666
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-06 15:20
Na een weekendje gebruik ben ik nog steeds zeer tevreden met de 4A. Heerlijk soepel, helder en scherp scherm. De batterij doet het ook goed. En wat al gezegd is: een heel fijn formaat voor in de hand.

Het enige dat ik nu als minus kan opnoemen is dat je uit Stock Android blijkbaar niet zo maar de Google Search Bar en de mededelingen area (met het weer etc) uit je startscherm kunt slopen. Dat scheelt behoorlijk wat screen estate... Ik overweeg dus een alternatieve launcher. Iemand tips?

Eric666

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:05

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

15 best Android launcher apps of 2020 - Android Authority

Ik ben vooral bekend met Nova Launcher, en die werkt lekker, soepel en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric666
majoh schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:15:
15 best Android launcher apps of 2020 - Android Authority

Ik ben vooral bekend met Nova Launcher, en die werkt lekker, soepel en snel.
Thx, goede link, ik ga daar eens op het gemak door heen. Nova kende ik wel van horen zeggen, maar er zitten ook andere interessante bij.

Eric666

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rommel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:45
Zelf ook goede ervaringen met de Nova Launcher, zelf heb ik de prime versie in een ver verleden een keer op Black Friday aangeschaft heb deze nu ook draaien op mijn 4a en werkt perfect. Goed alternatief vind ik de Microsoft Launcher.

Everything that has a beginning has a end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:20
Mag me hier dan ook melden nadat mn 4a vanaf fnac.com is geleverd.

Voorheen gebruikte ik ook Nova Launcher, maar wil het nu weer even proberen met de standaard launcher.

Kom vanaf een telefoon met Android 8 en dan is Android 11 wel even wennen. Merk wel dat sommige apps niet helemaal goed omgaan met het 'ronde' scherm, soms is er onderaan iets wat wegvalt. Daarnaast geen knoppen meer onderaan maar dat swipen is opzich wel handig.

Batterij... ben vooralsnog niet heel positief. Gebruik hem nu 24/7 omdat hij nieuw is maar ook vanwege thuis werken dus wellicht anders als ik normale dagen heb. De dag kom ik er wel mee door, maar 2 dagen ga ik helaas niet halen denk ik. Vraag is of ik over 2 of 3 jaar de dag nog wel doorkom, en dat was het grootste probleem van mijn vorige telefoon.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Eric666 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:08:
Het enige dat ik nu als minus kan opnoemen is dat je uit Stock Android blijkbaar niet zo maar de Google Search Bar en de mededelingen area (met het weer etc) uit je startscherm kunt slopen. Dat scheelt behoorlijk wat screen estate... Ik overweeg dus een alternatieve launcher. Iemand tips?
Nova is een populaire launcher, maar is erg uitgebreid. Een wat simpeler launcher die ook doet wat je wil is Evie.

Evie Launcher

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
iisworks schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:37:
[...]

Dat klinkt zeker niet slecht. Bij wat voor soort gebruik was dat? Voornamelijk grote blokken video, of ook regelmatig overdag sessies browsen/lezen in verschillende apps?
Volgens de Digital Wellbeing stats neemt Chrome ongeveer 60% van mijn smartphone gebruik in beslag, gevolgd door ongeveer 15% YouTube.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Is het 4a scherm buiten ook goed leesbaar in (nu wat sporadisch) zonlicht?

[ Voor 6% gewijzigd door iisworks op 12-10-2020 14:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Na een weekendje gebruik ben ik nog steeds zeer tevreden met de 4A. Heerlijk soepel, helder en scherp scherm. De batterij doet het ook goed. En wat al gezegd is: een heel fijn formaat voor in de hand.

Ik heb er gelijk Nova opgezet.
Settings van mijn oude foon geexporteerd en die weer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butsnik
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-03 08:02
Iemand hier tips voor screenprotectors en hoesjes? Ben eigenlijk op zoek naar iets wat zo minimalistisch mogelijk is, maar kan niet echt door de bomen het bos meer zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silvin
Butsnik schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:29:
Iemand hier tips voor screenprotectors en hoesjes? Ben eigenlijk op zoek naar iets wat zo minimalistisch mogelijk is, maar kan niet echt door de bomen het bos meer zien.
Ik heb dit hoesje, dun en hetzelfde type materiaal als het toestel:
https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

En deze screenprotector, past net over het zichtbare deel van het scherm:

Edit: Het vreemde is dat als ik naar de reviews kijk heel veel mensen aangeven dat de screenprotector niet past maar bij mij wel? Toegegeven, het is op de millimeter nauwkeurig dus veel marge voor scheef plakken is er niet maar toch.

Ik ben nog op zoek naar een edge-to-edge screenprotector maar ik heb nog weinig reviews gevonden. Als ik meer weet kom ik er op terug.
iisworks schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:16:
Is het 4a scherm buiten ook goed leesbaar in (nu wat sporadisch) zonlicht?
Kort gezegd; ja. Met een maximale lichtopbrengst van 803 nits op auto brightness gaat de 4a een stuk feller dan veel andere toestellen. Alleen de toptoestellen doet het vaak beter.

[ Voor 9% gewijzigd door Silvin op 12-10-2020 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:34
Silvin schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:37:

Ik heb dit hoesje, dun en hetzelfde type materiaal als het toestel:
Als ik kijk naar de foto, zie ik uitsparingen bij de knoppen. Klopt dat? Het lijkt erop dat de toestel eronder wit is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silvin
Wenzel schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:58:
[...]

Als ik kijk naar de foto, zie ik uitsparingen bij de knoppen. Klopt dat? Het lijkt erop dat de toestel eronder wit is.
Klopt, de render is een niet bestaande witte 4a :) Er zit idd een uitsparing voor de knoppen. Als je een minimalistisch hoesje zoekt die over de boven en onderkant heen gaat kan je ook kijken naar de Spigen Slim Fit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
Ik heb google foto's en media storage nogiets uitgezet in termen van restricted apps in adaptive battery. Geen problemen ondervonden en scheelt gigantisch veel batterij bij mijn.
De scherm helderheid is oke genoeg voor buiten, zou niet doen in volle zon (ik heb screenprotector wat evt ietsjes moeilijker maakt buiten), amoled is wel dat het niet meteen een zaklamp in je gezicht is t.o.v. nokia 8.
Enige wat iets beter kan is de speakers zijn op laagste volume iets te luid voor mij voor youtube videos in bed, de stereo functionaliteit is wel echt superb, mooie audio komt eruit (vooral piano covers werd ik positief verrast door), ook telefoongesprekken zijn mooi duidelijk.
Ik heb deze screenprotector:
https://www.amazon.de/-/e...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
En dit hoesje:
https://www.amazon.de/-/e...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
XWB schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:01:
[...]

Nova is een populaire launcher, maar is erg uitgebreid. Een wat simpeler launcher die ook doet wat je wil is Evie.

Evie Launcher
Evie is een prima launcher, Maar voor mij persoonlijk wel met een grote "maar".

Een opmerking voor "privacy bewuste" gebruikers.
Evie is een "AI assisted, deep learning" launcher en leert dus van jouw gebruik. Hierbij stuurt de launcher veel van je acties door naar hun servers om te analyseren.

Ik gebruikte hun launcher met grote tevredenheid, tot ik de internettoegang van de launcher blokkeerde. Die bleef proberen om verbinding met de server te maken. Met battery drain tot gevolg. Neem dat mee in je overweging. Ik kwam er na wat rondkijken toen ook achter het AI en deep learning aspect van de launcher (zelf aanvankelijk niet goed uitgezocht).

[ Voor 7% gewijzigd door LocK_Out op 13-10-2020 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Hebben jullie al een leuke oplossing voor de ontbrekende notificatie-led? Er zijn wel 3rd party apps voor die je scherm (deels) inschakelen zo te zien... maar is dat verstandig? En welke dan?

En de google-searchbar op homescreen verwijderen is niet mogelijk zonder een andere launcher te gebruiken zo te zien?

[ Voor 24% gewijzigd door woekele op 13-10-2020 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
[...]
Voor die reden heb ik nova launcher geïnstalleerd. Heb 2 weken de pixel launcher een kans gegeven. Deze is zeker niet slecht maar nog te beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
Nee, de Google search bar kan je niet verwijderen. Ik gebruik nova launcher en werkt goed.
Hebben jullie al een leuke oplossing voor de ontbrekende notificatie-led? Er zijn wel 3rd party apps voor die je scherm (deels) inschakelen zo te zien... maar is dat verstandig? En welke dan?

En de google-searchbar op homescreen verwijderen is niet mogelijk zonder een andere launcher te gebruiken zo te zien?
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:18
Wut, geen notificatieled? Dat is balen, of zie je gewoon op je scherm dat je iets binnen heb, ook als deze feitelijk uit/op zwart staat?

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcome
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:47
Hopjesvla79 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:04:
Wut, geen notificatieled? Dat is balen, of zie je gewoon op je scherm dat je iets binnen heb, ook als deze feitelijk uit/op zwart staat?
Als er een notificatie binnenkomt licht het scherm op. Na een tijdje gaat deze wel weer uit. Je kan wel instellen dat je scherm altijd alle notificaties en de klok weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Er is geloof ik een app op XDA die je always on display aan zet bij meldingen, en uitschakelt als er geen meldingen zijn. Geen idee of er root voor nodig is en of dit nog werkt op Android 11 maar je zou even kunnen zoeken (heb er nu even geen tijd voor, misschien kijk ik later nog even).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik vind deze wel aardig klinken:
The Pixel 4A lacks a notification LED. To get a similar functionality back, you can use the Notification Light app. It lets you set a notification ring around the punch-hole camera. Unlike Energy Ring, the notification ring isn’t always on and pops up only when you receive a notification. It’s a quick handy tool and you would be able to spot a notification on your phone from distance.
Slurpt waarschijnlijk minder energie dan het hele scherm op laten lichten.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

XWB schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:36:
Ik vind deze wel aardig klinken:

[...]

Slurpt waarschijnlijk minder energie dan het hele scherm op laten lichten.
Staat alleen foute link bij, krijg melding niet geschikt voor je apparaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik kwam verder deze nog tegen:

Hole Punch Notifications LED On Google Pixel 4a

Nog niet geprobeerd maar ziet er veelbelovend uit.

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

volgens mij hebben die apps weer zoveel permissies nodig etc. Maar is denk ik momenteel niet anders. Zou fijn zijn als zoiets in de stock ingebouwd zou zijn denk ik.

Even wat anders: updates. Ik had er al Android 11 op staan uit de doos, beveiligingspatch 5 september 2020. Krijg ik alsnog een 1,58GB update aangeboden, volgens de omschrijving Android 11. Na installatie: Android 11, beveiligingspatch 5 september 2020. Weird, gewoon hetzelfde als wat het al was. Toen nog een update van 10MB die de beveiligingspatch naar 5 oktober 2020 bracht. Duurde trouwens toch nog heel lang om deze mini-update te installeren, het 'apps optimaliseren'-gedeelte is traaaaag.

[ Voor 17% gewijzigd door woekele op 13-10-2020 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Kun je nog ergens terug zien hoe het verbruik van alle app's is, van de accu bedoel ik dan?
Zie onder het kopje "batterij" alleen de melding dat de apps normaal worden uitgevoerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:20
hjs schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:23:
Kun je nog ergens terug zien hoe het verbruik van alle app's is, van de accu bedoel ik dan?
Zie onder het kopje "batterij" alleen de melding dat de apps normaal worden uitgevoerd.
In datzelfde scherm, klik op de drie bolletjes rechtsboven en dan op 'batterijverbruik'. Daar zie je het verbruik per app.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

evleerdam schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:26:
[...]

In datzelfde scherm, klik op de drie bolletjes rechtsboven en dan op 'batterijverbruik'. Daar zie je het verbruik per app.
Thnx, Blokada 31% :(
Dan gaat die er eens een tijdje vanaf dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

De volume-knoppen van de Pixel besturen blijkbaar alleen media-volume, niet ringer/melding-volume. Erg irritant. Schijnt met de app Volfix opgelost te kunnen worden. Rare keuzes maakt Google soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-07 13:16
woekele schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 09:04:
De volume-knoppen van de Pixel besturen blijkbaar alleen media-volume, niet ringer/melding-volume. Erg irritant. Schijnt met de app Volfix opgelost te kunnen worden. Rare keuzes maakt Google soms.
Je bent oprecht de eerste die ik tegenkom die dit een negatieve wijziging vind. Ik denk dat 99% van de gebruikers het volume altijd of voluit heeft staan, of op trillen/stil. Ik vond de meerdere schuifjes juist een drama. Als je geen geluid aan het afspelen was, en je toch de media volume aan wilde passen moest je eerst de 'ringer' volume aanpassen om het paneel in beeld te krijgen en dan met je vingers (Wat minder precies is) de media volume aanpassen.

Als je op het instellingen knopje drukt, krijg je wel het toestelvolume maar dit is wel één druk verder helaas.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Google maar eens, ben zeker niet de eerste. Vandaar dat iemand er zelfs een app voor gebouwd heeft :D

99% volume voluit of trillen/stil? Geloof er geen snars van. Alleen bejaarden hebben hem voluit volgens mij.

Ik gebruik mijn telefoon meer als telefoon dan als mediaspeler, dus vind het logischer om telefoon-volume primair te bedienen. Media mag hij bedienen als er media speelt. Net tegenovergestelde van wat jij wil dus ;) Een setting was fijn geweest denk ik.

Verder had ik het dus heel fijn gevonden om makkelijk de google-searchbar en assistent uit te kunnen schakelen. Ik hoef al die meuk niet. "Moet je maar geen google-telefoon kopen he" :P Maarja, het alternatief is niet beter. Verder tevreden so far over het toestel.

Trouwens voor sommigen misschien leuke tip: als je animaties uitschakelt op het toestel (zit ergens in het toegankelijkheidsmenu), voelt alles nog veel 'snappier'.

[ Voor 31% gewijzigd door woekele op 14-10-2020 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

evleerdam schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:26:
[...]

Scheelt echt een slok op een borrel, gister haalde ik net het einde van de dag nu nog 53%
Waarom zit dat zo verstopt :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GloriousGloria
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11-12-2024
Een paar dagen mijn Franse 4a in gebruik. Wat een heerlijk toestel zeg! Kwam van een Xiaomi Redmi Pro 4, en ik zou niet echt één enorm vooruitgangspunt kunnen noemen (behalve de camera), maar alles bij elkaar is het een erg grote sprong. Klein genoeg, snelle gebruikerservaring, geen onnodige fratsen, goede camera, ik kan wel doorgaan.

Kom qua batterij makkelijk twee dagen door, nog zonder de zo gepromootte machine learning optimatlisatie.

Ik heb zowel de officiële Google case als de Caseology Vault in bezit. Ik kan ze allebei aanraden, maar zou toch voor de Vault gaan gezien de prijs, de matte afwerking (dacht dat het cheap plastic zou zijn maar voelt super aan) en het feit dat hij een stuk dunner is.

Na Nexus 4 dus weer een blije klant van een Google telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:18
GloriousGloria schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 00:07:
Een paar dagen mijn Franse 4a in gebruik. Wat een heerlijk toestel zeg! Kwam van een Xiaomi Redmi Pro 4, en ik zou niet echt één enorm vooruitgangspunt kunnen noemen (behalve de camera), maar alles bij elkaar is het een erg grote sprong. Klein genoeg, snelle gebruikerservaring, geen onnodige fratsen, goede camera, ik kan wel doorgaan.

Kom qua batterij makkelijk twee dagen door, nog zonder de zo gepromootte machine learning optimatlisatie.

Ik heb zowel de officiële Google case als de Caseology Vault in bezit. Ik kan ze allebei aanraden, maar zou toch voor de Vault gaan gezien de prijs, de matte afwerking (dacht dat het cheap plastic zou zijn maar voelt super aan) en het feit dat hij een stuk dunner is.

Die Vault heeft best dikke randen, of valt dat mee? Twijfel tussen deze en de Spigen slim.

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric666
Ik heb zelf de Spigen Slim Fit aangeschaft. Hele fijne grip, bij de Pixel zonder hoesje had ik toch een wat glad gevoel. Het geheel is wel iets dikker, maar het voelt echt solide aan. Fijn is ook dat de knoppen rechts een uitsparing hebben, je werkt dus altijd met de originele knop.

Eric666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
GloriousGloria schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 00:07:

Hoe gebruik jij de telefoon door de dag heen?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GloriousGloria
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11-12-2024
Hopjesvla79 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:58:
[...]

Die Vault heeft best dikke randen, of valt dat mee? Twijfel tussen deze en de Spigen slim.
Va(u)lt wat mij betreft erg mee! Voelt erg degelijk aan en de telefoon voelt alsnog dun en handzaam voor mij.
Peter_Aragorn schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:33:
[...]

Hoe gebruik jij de telefoon door de dag heen?
Redelijk wat op Twitter/Insta/YouTube/browsen met Firefox, dus geen super zware apps. Weet m'n SOT niet precies. Maar haalde de twee dagen tijdens de eerste dagen, waar ik m extra veel gebruikte (nieuwe gadget effect).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
GloriousGloria schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 13:02:
[...]
Redelijk wat op Twitter/Insta/YouTube/browsen met Firefox, dus geen super zware apps. Weet m'n SOT niet precies. Maar haalde de twee dagen tijdens de eerste dagen, waar ik m extra veel gebruikte (nieuwe gadget effect).
Beetje hetzelfde als hier. In de ochtend en avond van/naar werk wat spotify, overdag niet heel veel (wat whatsapp dingen) en in de avond wat socials... Mijn S9 trekt dat niet meer en trekt zichzelf vrij snel leeg :(

Denk dat de 4a voor mij ook een mooie opvolger is. Twijfel nog met de Pixel 5, maar zie niet heel veel pluspunten voor mijn gebruik.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 14:17
Ik had deze adapter gekocht om de Pixel 4a op PC aan te sluiten: https://www.kabeldirect.n...-usb-c-adapter-zwart.html

Hij werkt echter niet. Nu heb ik gelezen dat de Pixel telefoons nogal kieskeurig zijn mbt USB kabels en adapters... Heeft iemand ervaring met een adapter die wel werkt met de Pixel 4a? Of desnoods een USB-C naar USB-A kabel die werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric666
Ik heb de USB-C naar USB-A oplaadkabel van mijn Samsung A3 2017 gebruikt en dat werkte wel.

Eric666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAkS1
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-07 19:34
Mijn originele lader met originele kabel van mijn Huawei P20 pro laadt de 4a ook niet op. Op z'n minst opmerkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
Hmm, ik heb toch liever een adapter dan een kabel. Deze maar op goed geluk besteld: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Als ik hem heb, laat ik wel even weten of hij werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-05 21:37
woekele schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:24:
Ik was eerst ook tegen de Google search bar en gebruikte Nova samen met sesame shortcuts. Sinds ik een pixel heb ben ik echter niet meer terug naar Nova overgestapt. Die search bar is echt wel handig om in je apps te zoeken, snel naar je collecties te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Laatst online: 13-03 15:07
Weet iemand hier of er een provider is die de pixel 4a ondersteund voor vowifi? Ik zou verwachten Vodafone, maar kan er niet iets specifieks over vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Bonsaiboom schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:45:
Weet iemand hier of er een provider is die de pixel 4a ondersteund voor vowifi? Ik zou verwachten Vodafone, maar kan er niet iets specifieks over vinden
Ik heb een Vodafone sim maar kan VoLTE niet aanzetten, dus ik gok dat de Pixel 4a niet ondersteund wordt.

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• belly89
Bonsaiboom schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:45:
Bij mij werkt zowel bellen via wifi als via 4g, dus de telefoon ondersteunt het zeker. Dit is met T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Vreemd van de opladers inderdaad. Ik heb er tot zover slechts 3 geprobeerd en die werken allemaal. Mijn LG blokje (2 watt! bij het nachtkastje, heeft uren nodig) icm met een baseus 3-in1 kabel, de OnePlus 30 watt warp charger en een IPad lader icm een Xiaomi usb-c kabel. Dus ik kan zo 123 niet ontdekken waar de kieskeurigheid in zit.
belly89 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:46:
[...]

Bij mij werkt zowel bellen via wifi als via 4g, dus de telefoon ondersteunt het zeker. Dit is met T-Mobile.
Same, in ieder geval met de e-Sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:39
belly89 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:46:
[...]

Echt? :o
Ik dacht nog altijd dat alleen Vodafone de Pixel toestellen ondersteunden voor VoLTE en VoWiFi!

Aangezien Vodafone voor mij helaas geen optie is ivm bereik hier (ook buitenshuis) is dit nu wel dé reden om over te stappen naar T-Mobile.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• belly89
Fuske schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:06:
[...]

Echt? :o
Ik dacht nog altijd dat alleen Vodafone de Pixel toestellen ondersteunden voor VoLTE en VoWiFi!

Aangezien Vodafone voor mij helaas geen optie is ivm bereik hier (ook buitenshuis) is dit nu wel dé reden om over te stappen naar T-Mobile.
Echt ja ;) Bellen via wifi ook al meerdere keren gebruikt. Gezien ik alleen nog maar thuis en op het werk gebeld heb nog geen gebruik gemaakt van 4g bellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fFSI4Xxemtr7d10wEvPKPqBfmwk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EiNSatpOtJdHxF5VCO4sCm2E.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Sterker nog, op de Pixel 3a werkt het ook prima met T-Mobile :) Het lijkt er op dat T-Mobile officieel geen ondersteuning biedt maar het wel activeert als het toestel de juiste info doorgeeft, net als bij e-sim, terwijl Vodafone echt een check doet op z’n eigen ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zkmkmmr
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-04 15:15
Silvin schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:56:
Sterker nog, op de Pixel 3a werkt het ook prima met T-Mobile :) Het lijkt er op dat T-Mobile officieel geen ondersteuning biedt maar het wel activeert als het toestel de juiste info doorgeeft, net als bij e-sim, terwijl Vodafone echt een check doet op z’n eigen ondersteuning.
Ik kreeg gisteren door van Tele2 dat mijn sim is overgezet op het nieuwe netwerk (T-Mobile) en zie nu ook 'Bellen via wifi van Tele2 NL' in mijn scherm staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Laatst online: 13-03 15:07
Ok, dat is goed nieuws! Ik had inderdaad ook begrepen dat de 3a bij Vodafone wel ondersteund was, maar T-mobile wist ik nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-07 21:46
Weet iemand toevallig of er ook mogelijkheden zijn om het geluid aan te passen? Dus iets van een EQ/Bass boost/Dolby Atmos achtige instelling?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Popcorna
Heb bij amazon een tempered glass besteld. (Olander Pro 3 stuks incl mal)

Echt een absolute topper voor 7.99. Inclusief malletje dus zit er exact op zoals het hoort. Geen lucht aan de zijkantjes, valt perfect over scherm, bruikbaar met hoesje en reageert als zonder het glass.

( Povinmos voor Google Pixel 4A Screen Protector Tempered Glass, HD Premium Film met 9H Hardheid [0.3mm, 2.5D][Case Friendly] [Bubble-Free][Easy Installation]【3 PACK】)

Had twee luchtbelletjes die er niet uitwilden, maar na een aantal minuten wrijven is alles eruit, en 100% resutaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zawaponga
  • Laatst online: 17:03
Goofman schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:15:
Weet iemand toevallig of er ook mogelijkheden zijn om het geluid aan te passen? Dus iets van een EQ/Bass boost/Dolby Atmos achtige instelling?
Nee dat is niet mogelijk. Er zijn wel apps beschikbaar. Weet alleen niet welke goed is, ik heb er nog geen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionamuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-04 12:57
Popcorna schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:20:

Echt een absolute topper voor 7.99. Inclusief malletje dus zit er exact op zoals het hoort. Geen lucht aan de zijkantjes, valt perfect over scherm, bruikbaar met hoesje en reageert als zonder het glass.

( Povinmos voor Google Pixel 4A Screen Protector Tempered Glass, HD Premium Film met 9H Hardheid [0.3mm, 2.5D][Case Friendly] [Bubble-Free][Easy Installation]【3 PACK】)

Had twee luchtbelletjes die er niet uitwilden, maar na een aantal minuten wrijven is alles eruit, en 100% resutaat.
Op amazon.de klagen veel mensen erover dat de camera protector er heel snel weer afvalt.. Ben benieuwd hoe jouw ervaringen gaan zijn na een paar dagen.

AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
Dionamuh schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:54:
[...]

Op amazon.de klagen veel mensen erover dat de camera protector er heel snel weer afvalt.. Ben benieuwd hoe jouw ervaringen gaan zijn na een paar dagen.
Ik heb geen camera protector, enkel een screenprotector. Heb de Caseology Vault, en die heeft een opstaand randje bij camera (ook bij scherm). Zie het nut niet van een protector daarop.

Heb trouwens ook gekozen voor een screenprotector uit een stuk, en geen gat erin voor de frontcamera. Alleen maar een ophoping van stof dat gaatje. Zie geen verschil in camerakwaliteit met het glass erover.

[ Voor 18% gewijzigd door Popcorna op 16-10-2020 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
Aemstel schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 20:47:
Hmm, ik heb toch liever een adapter dan een kabel. Deze maar op goed geluk besteld: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Als ik hem heb, laat ik wel even weten of hij werkt.
Voor de geinteresseerden: deze werkt wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Popcorna schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:20:

Heb je een linkje? Kan alleen de camera protector vinden van dit merk?

Of heeft iemand anders nog een goeie tip qua screen protector (liefst zonder camera hole)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Popcorna
Fuske schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 08:32:
[...]

Heb je een linkje? Kan alleen de camera protector vinden van dit merk?

Of heeft iemand anders nog een goeie tip qua screen protector (liefst zonder camera hole)
https://www.amazon.nl/gp/...tle_o03_s00?ie=UTF8&psc=1
Momenteel niet verkrijgbaar.
We weten niet of en wanneer dit item weer op voorraad is.
Neem aan dat die wel in voorraad komt nog, want zou er best nog eentje van willen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpew
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-06 13:20
Volgens mij is deze hetzelfde (maar met verzendkosten):
https://www.amazon.nl/dp/..._em_r_mt_dp_oNQIFbQ1TV9GE

[ Voor 10% gewijzigd door newpew op 17-10-2020 10:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
Man wat een heerlijk toestel. Ik kom van een Nokia 6.1 en kwa formaat, snelheid en functies is dit echt heerlijk. Ik heb zakelijk een 6,4 inch en dat vind ik serieus te groot.
Accuduur ben ik zeer tevreden over, haal meer SoT dan met de Nokia. Ik moet wel zeggen dat bijna alle Google apps uitgeschakeld of verwijderd zijn. Daarnaast staat alles zoveel mogelijk op gitzwarte achtergrondkleur, scheelt weer energie omdat (am)oled bij zwart niet ingeschakeld hoeft te worden.

Al met al een toptoestel, geeft weer een beetje het "Nexus" gevoel (mijn laatste was een Nexus 4).

Alleen jammer dat mijn favoriete Launcher (nog) geen Android 11 support heeft en het instellingen menu blijft crashen. Heb Nova Launcher Prime als alternatief aangeschaft en deze werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:52
Ik neig ook naar de Pixel 4a, maar wil wachten op een aanbieding rond Black Friday bijvoorbeeld. Screenprotectors en hoesjes gebruik ik nooit, enkel een tasje als ik ga fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 736981

Ik ga vandaag ook de Pixel 4a op fnac.be bestellen, 349euro is toch wel een nette prijs.

Na lang in het Apple systeem te zitten met nu een iPhone Xr maak ik de switch nog eens naar Android.
Een groot verschil voor mij zal het gewicht zijn, maar liefst 51gram lichter! En een iets kleiner formaat.

Ben benieuwd!

Pluspunt is ook dat Apple de Xr in zijn huidige line-up houdt want dat is alleen maar beter voor de 2de hands waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
De iphone XR is een betonblok tegenover de 4a. Daar ga je van genieten.

Ik ga vandaag ook de Pixel 4a op fnac.be bestellen, 349euro is toch wel een nette prijs.

Na lang in het Apple systeem te zitten met nu een iPhone Xr maak ik de switch nog eens naar Android.
Een groot verschil voor mij zal het gewicht zijn, maar liefst 51gram lichter! En een iets kleiner formaat.

Ben benieuwd!

Pluspunt is ook dat Apple de Xr in zijn huidige line-up houdt want dat is alleen maar beter voor de 2de hands waarde.
[/quote]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Popcorna
Nee, bovenstaande is case friendly, zonder die zwarte rare randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Vanmiddag de pixel 4a weten te bemachtigen.
Komend van de pixel 3a een kleine maar fijne update.
Toch wel merkbaar sneller en 't compactere formaat is ook fijn! De originele zwarte cover erbij genomen. Ook tevreden over! Die had ik ook al bij de Pixel 3a :)

Een minpuntje ontdekt en dat is de selfiecam. Die is bij 3a wel beter! De achtergrond is scherper dan de voorgrond? Bug of hardware issue? Heb op Google forums en xda al meerdere mensen horen klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-07 21:46
Ik heb er vanmiddag 1 geseald in de doos opgehaald bij een particulier. Duits exemplaar, wel voorgeinstalleerd met wat provider gerelateerde rommel. Zo net een fabrieksreset gedaan en nu met een schone lei aan de slag om te installeren. Eerste indruk is positief. Mooi, clean design. De achterkant is wel wat gladder dan ik gehoopt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winDOS
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:33

winDOS

6.22

Fuske schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:26:
De originele zwarte cover erbij genomen. Ook tevreden over! Die had ik ook al bij de Pixel 3a :)
Ik ben ook voor de orginele case gegaan. De prijs hield me wel een beetje tegen. Maar absoluut geen spijt van. Echt een premium look and feel.

C:\>Signature.bat

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste

Let op:
Levertijden mogen besproken worden in [Google Pixel 4a] Levertijden en Prijzen