Ik genoot van unlimited voor 22,- euro per maand bij Tele2, maar de storingen en mogelijk blijvende beperkingen hebben mij toch doen besluiten naar T-Mobile over te gaan. Unlimited zonder snel nieuw tegoed te hebben is niets waard voor mij. Dus dan maar meer betalen. Volgende maand is Tele2 weer een klant armer. Als je het als vastelijn vervanger voor bellen en internet gebruikt zou ik er als ik jou was ook nog eens over nadenken. Al hangt het natuurlijk sterk samen met je huidige dataverbruik.prole schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 18:46:
Tele2 werkt met tijdslots zegt een reviewer op Trustpilot. Verbruik je je bundelbooster te snel op het HET BEST GETESTE NETWERK VAN T-MOBILE (dixit hun faq) dan mag je wachten tot de volgende ronde.
Echt, wie nog Unlimited overweegt die checkt even de ervaringen aldaar, wat een ellende.
Edit: waarom ik bij Tele2 blijf? Ik vond de prijsverhoging van 18 euro naar 28 euro/per maand voor een basisabonnement bij Online dsl niet acceptabel. 216 euro per jaar of 340 euro is gewoon een te groot verchil. Vervangen door Tele2 Unlimited. Yep, vaste lijn eruit. De 4G werkte gewoon, heel zelden een storing en handig voor thuis en onderweg. Snelheid boeit me niet, een betaalbare internetverbinding wel.
Ik ben deze maand overgestapt van T-Mobile naar Tele2. Zelfde netwerk en ik betaal nu 15 euro p/m voor 7 GB. Maandelijks opzegbaar dus ik ben zo weg indien nodig, maar het bevalt goed tot nu toe.
Ik verwacht dat 7 GB genoeg is, en anders is de 24 uur unlimited voor 3 euro een fijne backup voor het geval de vaste verbinding er eens een dag uit ligt
Ze hebben nu 2 euro korting op de 20 GB versie, dat zou dan 17 euro p/m zijn met maandelijks opzegbaar. Best nette prijzen.
Ik verwacht dat 7 GB genoeg is, en anders is de 24 uur unlimited voor 3 euro een fijne backup voor het geval de vaste verbinding er eens een dag uit ligt
Ze hebben nu 2 euro korting op de 20 GB versie, dat zou dan 17 euro p/m zijn met maandelijks opzegbaar. Best nette prijzen.
Sinds gisteren ook problemen met de gratis bundelbooster van 1gb (heb unlimited abo). Soms wel 10 tot 15 minuten wachten voordat ik weer verbinding heb. Heb net de klantenservice gebeld en ze zijn bekend met de klachten erover. Kreeg het advies om mijn telefoon opnieuw te starten, maar dat had ik tevergeefs al geprobeerd. Schijnt problemen te zijn met de systemen na de integratie met T-Mobile. Ze hebben me gegevens genoteerd en als ik over twee weken nog last heb moet ik weer contact opnemen.
[ Voor 4% gewijzigd door cc12 op 17-02-2021 19:47 ]
Ik heb ook 2 prima jaren bij Tele2 gehad.. (over 11 dagen gaat de Tele2 Sim uit en de Tmobile Sim aan)ucsdcom schreef op zondag 14 februari 2021 @ 13:54:
[...]
Ik genoot van unlimited voor 22,- euro per maand bij Tele2, maar de storingen en mogelijk blijvende beperkingen hebben mij toch doen besluiten naar T-Mobile over te gaan. Unlimited zonder snel nieuw tegoed te hebben is niets waard voor mij. Dus dan maar meer betalen. Volgende maand is Tele2 weer een klant armer. Als je het als vastelijn vervanger voor bellen en internet gebruikt zou ik er als ik jou was ook nog eens over nadenken. Al hangt het natuurlijk sterk samen met je huidige dataverbruik.
na de migratie is het t gewoon voor mij "net" niet meer... aanvullers die op zich laten wachten... en als die hem wel pakt er nog geen IP verkeer mogelijk is tot je opnieuw aanmeld (telefoon herstart / vliegmodes) bij het netwerk...
en de upload speedcap vind ik ook wel een erg jammerlijke..
404 Signature not found
Hm en nu halen we weer 50mbit UP.. Rare hap
404 Signature not found
Valt mij op dat tele2 op 5G op strak op 20Mbit geknepen wordt. Dan vraag ik mij echt af wat nu de meerwaarde is dan. ;')
Hier nog netjes 19.3 hoor...SMSfreakie schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:58:
Hm en nu halen we weer 50mbit UP.. Rare hap
Anoniem: 767041
prio 2 op het netwerk van TM, derest nog lager zoals Ben en de anderekrakendmodem schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:07:
Valt mij op dat tele2 op 5G op strak op 20Mbit geknepen wordt. Dan vraag ik mij echt af wat nu de meerwaarde is dan. ;')
Zal het eens testen met een Ben kaartje in een S7, die kon met Vodafone over de 200 halen met minder frequenties dan T-Mobile.Anoniem: 767041 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:33:
[...]
prio 2 op het netwerk van TM, derest nog lager zoals Ben en de andere
https://www.speedtest.net/my-result/a/7084051231
Net getest...
Nr28 + b3 + b3 + b1
Maar afijn ook even mooi 300gb er door gejast.. Puur omdat het kan
Toch de laatste dagen dat ik by tele2 zit
Net getest...
Nr28 + b3 + b3 + b1
Maar afijn ook even mooi 300gb er door gejast.. Puur omdat het kan
Toch de laatste dagen dat ik by tele2 zit
[ Voor 55% gewijzigd door SMSfreakie op 27-02-2021 12:35 ]
404 Signature not found
Zo ik ben nu tele2 klant af.. Sinds half 10 deze ochtend..
Nu gewoon 300+ / 50+...
scheelt sowieso al dat ik nu weer bij 80% verbruik al een nieuwe 1GB kan scoren... en mocht dat mis gaan.. dat de verbinding gewoon terug valt op 384kbits
Nu gewoon 300+ / 50+...
scheelt sowieso al dat ik nu weer bij 80% verbruik al een nieuwe 1GB kan scoren... en mocht dat mis gaan.. dat de verbinding gewoon terug valt op 384kbits
[ Voor 48% gewijzigd door SMSfreakie op 01-03-2021 18:13 ]
404 Signature not found
Je hebt dus wel duidelijk een snelheidswinst als je via T-Mobile op het netwerk zit op dezelfde locatie?SMSfreakie schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:10:
Zo ik ben nu tele2 klant af.. Sinds half 10 deze ochtend..
Nu gewoon 300+ / 50+...
Klopt.. Van 210/19.3* naar 400/100Teckna schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 12:45:
[...]
Je hebt dus wel duidelijk een snelheidswinst als je via T-Mobile op het netwerk zit op dezelfde locatie?
*de laatste dagen leek de speedcap op de upload weg te zijn..
Vandaag ook nog even een site met B7 er op gezocht.. Maar die gaf zowel op 4g als 5g niet echt meer dan 250mbit down maar wel 100mbit UP!
[ Voor 17% gewijzigd door SMSfreakie op 04-03-2021 17:29 ]
404 Signature not found
Op welke mast haal je 400mbit? Welke B7 mast?SMSfreakie schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 17:28:
[...]
Klopt.. Van 210/19.3* naar 400/100
*de laatste dagen leek de speedcap op de upload weg te zijn..
Vandaag ook nog even een site met B7 er op gezocht.. Maar die gaf zowel op 4g als 5g niet echt meer dan 250mbit down maar wel 100mbit UP!
exact weet ik het niet.. het is ofTomSt schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 18:02:
[...]
Op welke mast haal je 400mbit? Welke B7 mast?
ofMatsloot, Westpoort, Groningen
Provider T-Mobile
Plaats Groningen
Gemeente Groningen
Postcode 9744TE
Site ID 22702
en de B7 mast waar ik in de buurt kan komen isSpoorwegovergang Zuiderweg, Hoogkerk
Provider T-Mobile
Plaats Groningen
Gemeente Groningen
Postcode 9745BC
Site ID 2170
Sportpark Marum
Provider T-Mobile
Plaats Marum
Gemeente Marum
Postcode 9363EH
Site ID 38619
404 Signature not found
Jammer dat die in Marum het zo slecht deed. Verwacht (hoop) niet dat T-Mobile daar nog een backhaul probleem heeft die het niet aankan. In Marum zie ik wel een straalverbinding lopen naar die B7 mast. Dus mijn gok is dat hij z'n internet vanaf de mast haalt die aan de snelweg staat daar. En met een 30ghz straalverbinding is mijn ervaring 300 wel echt de max.SMSfreakie schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 18:14:toon volledige bericht
[...]
exact weet ik het niet.. het is of
[...]
of
[...]
en de B7 mast waar ik in de buurt kan komen is
[...]
Matsloot, Westpoort, Groningen deze heb ik ook wel eens getest rijdend vanaf de snelweg en die was altijd heel snel. Op antennekaart zie ik geen straalverbindingen van de mast in Hoogkerk en Westpoort komen dus ik neem aan glas vandaar de hogesnelheid.
[ Voor 39% gewijzigd door TomSt op 04-03-2021 18:27 ]
Als Marum inderdaad geen glas heeft verklaard dat wel het een en ander ja 
jammerlijk staan er geen andere sites met B7 carrier die ik erg gemakkelijk kan bezoeken
jammerlijk staan er geen andere sites met B7 carrier die ik erg gemakkelijk kan bezoeken
404 Signature not found
Hier in het noorden is er jammer genoeg zeer weinig keuze. Je zou die op Hoofdstation Groningen nog kunnen proberen daar heb ik me snelste snelheid gehaald van 440+ tegen de snelheids cap van T-Mobile aan wss.SMSfreakie schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:27:
Als Marum inderdaad geen glas heeft verklaard dat wel het een en ander ja
Vandaag ineens slecht bereik. Normaal wel 150 up en 20 down.
Nu 2 up en 0.09 down... Gisteren had ik überhaupt geen bereik...
Amsterdam 1097 postcodegebied.
Ik twijfel of ik m'n abo moet verlengen.
Al contact opgenomen met Tele2?2Swift schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:51:
Als ik zo hier zie heb je precies op jouw postcode niks, maar een beetje verder wel wat storingen.
https://www.tele2.nl/mobiel/netwerk/storing
Da's een goeie. Nou heb ik gelukkig WiFi en heb ik een hekel aan bellen. Maar soms pak ik ff 4G als het ietsjes sneller moet.dutchnltweaker schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:02:
[...]
Al contact opgenomen met Tele2?
Als ik zo hier zie heb je precies op jouw postcode niks, maar een beetje verder wel wat storingen.
https://www.tele2.nl/mobiel/netwerk/storing
Dat kaartje laat idd niet iets in de buurt zien, meer bij Zuidoost. Ik zal ze even berichten.
Iemand anders hier die dit heeft mee gemaakt?
Heb m'n abonnement verlengd met een toestel en toestel gelijk afbetaald,
Deze zou pas leverbaar zijn vanaf 12 maart.
12 maart ochtend stond die nog niet op leverbaar en de middag wel (en dus gisteren en vandaag ook nog op direct leverbaar)
Maar tot op heden nog geen email gekregen voor het maken van een bezorgafspraak,
Terwijl als je nu een order zou doen hem waarschijnlijk wel gelijk krijgt.
12 maart ochtend stond die nog niet op leverbaar en de middag wel (en dus gisteren en vandaag ook nog op direct leverbaar)
Maar tot op heden nog geen email gekregen voor het maken van een bezorgafspraak,
Bel morgen even met de klantenservice, dan kunnen ze er misschien ook voor jou een beetje haast achter zetten. Eigenlijk zou ik verwachten dat ze bij een binnen gekomen levering de wachtenden als eerste het toestel opsturen.Knolpower! schreef op zondag 14 maart 2021 @ 11:30:
Iemand anders hier die dit heeft mee gemaakt?
Ja was ook m'n plan, heb vrijdag en zaterdag ook al contact gehad alleen die konden niet verder helpen omdat dat van een aparte afdeling was.ucsdcom schreef op zondag 14 maart 2021 @ 19:47:
[...]
Bel morgen even met de klantenservice, dan kunnen ze er misschien ook voor jou een beetje haast achter zetten. Eigenlijk zou ik verwachten dat ze bij een binnen gekomen levering de wachtenden als eerste het toestel opsturen.
Natuurlijk enthousiast om een nieuw toestel in ontvangst te nemen maar dat moet even wachten
Een toevoeging, er zit ook weekend tussen. Volgens mij bezorgd de dienst die dit voor Tele2 afhandelt niet in het weekend en als een product pas vrijdag middag beschikbaar is kan het zijn dat het pas volgende week wordt geleverd.Knolpower! schreef op zondag 14 maart 2021 @ 19:56:
[...]
Ja was ook m'n plan, heb vrijdag en zaterdag ook al contact gehad alleen die konden niet verder helpen omdat dat van een aparte afdeling was.
Natuurlijk enthousiast om een nieuw toestel in ontvangst te nemen maar dat moet even wachten
Een retailer zoals mobiel of belsimpel is daar wel sneller in meestal.
Ja dat snap ik alleen had wel een mailtje verwacht hahadutchnltweaker schreef op zondag 14 maart 2021 @ 21:17:
[...]
Een toevoeging, er zit ook weekend tussen. Volgens mij bezorgd de dienst die dit voor Tele2 afhandelt niet in het weekend en als een product pas vrijdag middag beschikbaar is kan het zijn dat het pas volgende week wordt geleverd.
Een retailer zoals mobiel of belsimpel is daar wel sneller in meestal.
Net terug uit het buitenland, maar unlimited werkt niet lekker. Ten eerste kan ik niet zien hoeveel er over is van m'n dagbundel, ik krijg een vage tijd te zien.
Een half jaar geleden werdt ook eerst de booster gebruikt en daarna de dagbundel, maar dit werkt helaas niet meer zo.
Nu al 2x 15 min zonder internet gezeten. Opnieuw opstarten werkte de eerste keer. Maar dat kwam eerder door de tijd die er tussen zat denk ik.
Edit 3e keer weer raak, telefoon op nieuw opstarten werkt.
Morgen maar een klagen bij de klanten service.
Een half jaar geleden werdt ook eerst de booster gebruikt en daarna de dagbundel, maar dit werkt helaas niet meer zo.
Nu al 2x 15 min zonder internet gezeten. Opnieuw opstarten werkte de eerste keer. Maar dat kwam eerder door de tijd die er tussen zat denk ik.
Edit 3e keer weer raak, telefoon op nieuw opstarten werkt.
Morgen maar een klagen bij de klanten service.
:strip_exif()/f/image/sE8oYzzvPMQYdyy3eVPin1mP.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door mathy_ op 16-03-2021 20:35 ]
Nee, en nog 1gb werkt ook niet zoals normaal via sms.makreel schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 07:22:
Nog 2gb sms'en wordt nog niet herkend.
Zou mij wel helpen 8GB plus 2GB bundels
Dat is geen fout:mathy_ schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 07:09:
Oké bijzonder, app een update gegeven.
Nu krijg ik de volgende melding.
8GB ipv 5GB
2GB ipv 1 GB
[Afbeelding]
Maar de dag bundel is nog wel steeds 5GB bij mij
De extra bundel wel 2GB.
[Afbeelding]
Roy Tollenaar in "[T-Mobile Mobiel] Ervaringen & Discussie"
Dus ik denk dat Tele2 klanten dit automatisch dan ook kunnen, is hetzelfde systeem uiteindelijk.Roy Tollenaar schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:17:
T-Mobile unlimited klanten krijgen nu 8GB per dag met aanvullers van 2GB.
https://tweakers.net/i/xX...T5vhNnQQ.jpg?f=user_large
[ Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 17-03-2021 11:37 ]
Sms aanvullen deed het al niet meermakreel schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:39:
Zou dit betekenen dat de "nog xgb" sms opdracht functionaliteit wordt beëindigd?
Af en toe hier. Nog 1gb wordt wel een stapje extra geïnterpreteerd dan nog 2gb. Nog 2gb snapt 1280 nietAnoniem: 767041 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:17:
[...]
Sms aanvullen deed het al niet meer
/f/image/Dmyk3hsij86HpDO1mtKGLQv7.png?f=fotoalbum_large)
https://forum.tele2.nl/mo...d-data-abonnementen-82372
Kwestie van wachten dat Tele2 volgde.
Kwestie van wachten dat Tele2 volgde.
Hoi allemaal,toon volledige bericht
Hier ga je blij van worden! De titel geeft het al aan: De dagbundels én aanvullers van de Unlimited Data abonnementen gaan allemaal omhoog! Op dit moment zijn deze respectievelijk 5 en 1 GB en we verhogen deze naar 8 en 2 GB, zodat je nog meer ruimte hebt om flink te kunnen internetten!
In dit topic geven we antwoorden op mogelijke vragen, dus neem het even op je gemak door. Mocht je daarna nog vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!
[Update 17 maart 13:50]
Op dit moment verhogen we het dagtegoed van de Unlimited abonnementen van 5GB naar 8GB en de Bundelboosters van 1GB naar 2GB. De verhoogde Bundelbooster van 2 GB is inmiddels al gereed en te gebruiken. De verhoging van de Unlimited dagbundel van 5GB naar 8GB is nog in volle gang. We doen ons uiterste best dit zo snel mogelijk voor de Unlimited klanten beschikbaar te maken. Zodra de verhoging van de Unlimited dagbundel gereed is, zijn de nieuwe bundels zichtbaar in MijnTele2.
FAQ
Voor welke Unlimited Data abonnementen geldt deze wijziging van de dagbundel en aanvullers?
Verberg inhoud
Deze wijziging geldt voor al onze Unlimited Data abonnementen. Hieronder vind je het overzicht:Ik heb een andere bundel dan Unlimited Data, maar ik wil hier wel graag van gebruik van maken. Kan dat?
- Unlimited Data 15.1
- Unlimited Data 16.1
- Unlimited Data 17.1
- Unlimited Data 17.2
- Unlimited Data 17.4
- Unlimited Data 18.1
- Unlimited Data 18.3
- Unlimited Data 19.1
- Unlimited Data 19.4
- Unlimited Data 18.3R
- Unlimited Data 19.2R
- Unlimited Data 19.4R
- Unlimited Data 14.1
- Unlimited Data
- Unlimited Data 20.2R
- 24 Uur Unlimited Data in NL
Verberg inhoud
Als je op dit moment een andere bundel hebt dan Unlimited Data kun je deze snel en eenvoudig bijstellen via jouw MijnTele2. Dan komt jouw abonnement ook gelijk in aanmerking voor de verhoging van de dagbundel en aanvuller.
Op jouw MijnTele2 zie je dan ook direct wat jouw nieuwe maandkosten worden.
Hoe werkt het opwaarderen van mijn databundel nadat de dagbundel verbruikt is?
Verberg inhoud
Je begint de dag met 8 GB en als deze verbruikt is kun je een aanvuller van 2 GB aanvragen.
Je kunt de aanvuller onbeperkt aanvragen via de MijnTele2-app en maximaal 6 keer via SMS. Voor de SMS kun je de tekst ‘Nog 1GB’ gebruiken of de nieuwe tekst ‘MEER DATA’.
Mochten er nog vragen zijn, dan horen we het graag!
Toevoeging aan het bericht betreft sms:
@makreel @Anoniem: 767041 @mathy_Je kunt de aanvuller onbeperkt aanvragen via de MijnTele2-app en maximaal 6 keer via SMS. Voor de SMS kun je de tekst ‘Nog 1GB’ gebruiken of de nieuwe tekst ‘MEER DATA’.
[ Voor 6% gewijzigd door dutchnltweaker op 17-03-2021 14:44 ]
De nieuwe buy code is nu ook 2 ipv 1
https://capi.tele2.nl/****/customer/*****/subscription/*****/roamingbundles
Zo heb ik het nu al een tijd ingesteld via tasker, zie ook: lalilaloe in "[Tele2 Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2"
code:
1
| {"Bundles":[{"BuyingCode":"T2UNLBB2"}]} |
https://capi.tele2.nl/****/customer/*****/subscription/*****/roamingbundles
Zo heb ik het nu al een tijd ingesteld via tasker, zie ook: lalilaloe in "[Tele2 Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2"
8GB als initiële bundel en 2GB als ophoging per keer, wat een goed nieuws! Dit is zowel voor Tele2 als moederbedrijf T-Mobile een hele welkome vooruitgang!
Hier nog steeds 5gb als dag bundel, extra bundel gaat wel per 2GB. Alleen nog steeds dat ik m'n telefoon opnieuw moet opstarten om weer internet te krijgen na aanvragen booster.
Ik woon ook in dit postcode gebied en herken je probleem... Afgelopen weken regelmatig last van gehad. Nu ook weer.2Swift schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:51:
Bundel booster werkt nu ook niet lijkt het ...
Airplane mode aan en uit gaat wat sneller.mathy_ schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:43:
Hier nog steeds 5gb als dag bundel, extra bundel gaat wel per 2GB. Alleen nog steeds dat ik m'n telefoon opnieuw moet opstarten om weer internet te krijgen na aanvragen booster.
Dat werkt helaas niet bij mij (MI 9t pro)makreel schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:24:
[...]
Airplane mode aan en uit gaat wat sneller.
[ Voor 5% gewijzigd door mathy_ op 18-03-2021 20:33 ]
Had telefoon van m'n vriendin ook ff gecheckt. Ze heeft abo bij Ben (ook netwerk T mobile). Zij heeft er ook (in mindere mate) last van. Het lijkt buiten iets minder slecht dan binnen.kippengaas schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:55:
[...]
Ik woon ook in dit postcode gebied en herken je probleem... Afgelopen weken regelmatig last van gehad. Nu ook weer.
Belde Tele2. Hadden ze storing in het systeem waarmee ze storingen kunnen checken...

Als het maandag nog slecht is ga ik maar weer bellen.
Storingen kan je hier checken; https://www.tele2.nl/mobiel/netwerk/dekking2Swift schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:52:
[...]
Had telefoon van m'n vriendin ook ff gecheckt. Ze heeft abo bij Ben (ook netwerk T mobile). Zij heeft er ook (in mindere mate) last van. Het lijkt buiten iets minder slecht dan binnen.
Belde Tele2. Hadden ze storing in het systeem waarmee ze storingen kunnen checken...![]()
Als het maandag nog slecht is ga ik maar weer bellen.
klikken op storing en het adres waarvan je wilt weten of er iets is intoetsen.
Die kaart had ik al geraadpleegd ja. In mijn gebied is het groen. Stukje verderop lijkt idd oranje. Wellicht dat dit invloed heeft, maar duurt al ruim een week. Vind ik lang, kan niet normaal bellen.Teckna schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:49:
[...]
Storingen kan je hier checken; https://www.tele2.nl/mobiel/netwerk/dekking
klikken op storing en het adres waarvan je wilt weten of er iets is intoetsen.
Ging eergisteren bij mij wel prima en toen zat ik qua bundel nog op 5 GB.mathy_ schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 08:55:
Vandaag over naar 8gb trouwens.
Misschien gaat het vandaag ook wel goed met de extra bundel.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Bij een nieuwe sim only:
https://www.tele2.nl/mobi...=acq&dr=24&pr=T2C01,T2A03
Toevoeging:

https://forum.tele2.nl/ac...?postid=497969#post497969
https://www.tele2.nl/mobi...=acq&dr=24&pr=T2C01,T2A03
Dus Tele2 klanten kunnen voordeel pakken uit T-Mobile thuis of als je nog Tele2 sim only hebt, je kan tot 5gb extra krijgen op je Tele2 sim only en 5 euro korting op je T-Mobile thuis.Is er nog een ander mobiel abonnement van Tele2 of T-Mobile thuis op jouw adres?
Je hebt recht op voordelen als je twee of meer abonnementen hebt op hetzelfde adres. Je ontvangt je voordeel zolang er minimaal één ander mobiel abonnement van Tele2 of een abonnement van T-Mobile Thuis ook is aangemeld voor Klantvoordeel.
Toevoeging:

https://forum.tele2.nl/ac...?postid=497969#post497969
[ Voor 33% gewijzigd door dutchnltweaker op 22-03-2021 11:40 ]
kan je ook gebruiken op je bestaande accounts, even inloggen in je mijn tele2 en daar in het menu bij klantvoordeel klikken en het vinkje aanzetten.
https://www.tele2.nl/tele...waarden-klantvoordeel.pdfHeb je geen maandelijkse databundel (0 GB) of heb je juist onbeperkt data in je abonnement, dan is het Klantvoordeel Extra data niet van toepassing op je abonnement.
De Extra data is ook te gebruiken in de gehele EU.
Eerst verbruik je je Klantvoordeel “Extra data” bundel en als deze volledig is verbruikt, verbruik je je gewone databundel behorend bij je abonnement.
Heb je toevallig nog gebeld? Ik ben benieuwd wat er aan de hand is. Ik vind het vandaag echt dramatisch. Ik deed net een check en zag dat ik een snelheid van 1Mbit/s had...2Swift schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:07:
[...]
Die kaart had ik al geraadpleegd ja. In mijn gebied is het groen. Stukje verderop lijkt idd oranje. Wellicht dat dit invloed heeft, maar duurt al ruim een week. Vind ik lang, kan niet normaal bellen.
Vorige week maandag. Toen gaven ze aan storing in storingcheck systeem te hebben... Maar hij gaf aan dat ik weer moest bellen als het bleef. Het kon wel paar dagen duren voor het beter was volgens die technische dienst.kippengaas schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:40:
[...]
Heb je toevallig nog gebeld? Ik ben benieuwd wat er aan de hand is. Ik vind het vandaag echt dramatisch. Ik deed net een check en zag dat ik een snelheid van 1Mbit/s had...
Ik was gisteren in de supermarkt, en daar had ik dus ook 0 bereik. Dus het is met name in een gebouw, maar niet alleen bij mij thuis.
Ik moet idd nog eens bellen. Dan zal ik ook jouw ervaring meenemen.
Ik werk vandaag niet thuis. Maar zal ze morgen ook even bellen als ik er dan nog last van heb2Swift schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:45:
[...]
Vorige week maandag. Toen gaven ze aan storing in storingcheck systeem te hebben... Maar hij gaf aan dat ik weer moest bellen als het bleef. Het kon wel paar dagen duren voor het beter was volgens die technische dienst.
Ik was gisteren in de supermarkt, en daar had ik dus ook 0 bereik. Dus het is met name in een gebouw, maar niet alleen bij mij thuis.
Niet erg toch? als het synchroon loopt en je daarna je basisbundel kan gebruiken geen probleem. Kan je wel nu al nog een bundelbooster bestellen? of moet die je nu hebt eerst opgaan?makreel schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:37:
De volgorde is gewijzigd. Nu wordt eerst de booster gebruikt en dan pas de basisbundel.[Afbeelding]
Juist prettig lijkt mij inderdaad: dan heb je wat meer speling als je door de 2GB heen bent om dan een sms te sturen voor een nieuwe bundel.dutchnltweaker schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:48:
[...]
Niet erg toch? als het synchroon loopt en je daarna je basisbundel kan gebruiken geen probleem. Kan je wel nu al nog een bundelbooster bestellen? of moet die je nu hebt eerst opgaan?
En je kan inderdaad meteen al (zonder dat je 1MB gebruikt) hebt van je basis bundel een sms sturen voor de 1e 2gb "bundelbooster"
Ik heb net gebeld. Ze zeiden dat er een storing in de buurt was door werkzaamheden waardoor postcode 1097 mogelijk ook problemen had. De werkzaamheden zouden binnen twee dagen klaar moeten zijn werd mij verteld.2Swift schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:45:
[...]
Vorige week maandag. Toen gaven ze aan storing in storingcheck systeem te hebben... Maar hij gaf aan dat ik weer moest bellen als het bleef. Het kon wel paar dagen duren voor het beter was volgens die technische dienst.
Dan is het een flinke verbetering ten opzichte van de afgelopen weken. Meer data en je verbindingen vallen niet meer "dood" tijdens het aanvullen op deze manier. Dan is unlimited weer bruikbaar.
Schijnt maar 6 keer te kunnen. Het gedrag daarna via de app zal nog getest worden.ucsdcom schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:12:
Dan is het een flinke verbetering ten opzichte van de afgelopen weken. Meer data en je verbindingen vallen niet meer "dood" tijdens het aanvullen op deze manier. Dan is unlimited weer bruikbaar.
Ah, dat zou mooi zijn! Kreeg ook al een pm waar dit in stond. Ook dat er nog 1 mast is met storing en dat dit mogelijk nog iets langer kan duren. Maar ik hoop dat grootste probleem opgelost is binnen 2 dagen.kippengaas schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:30:
[...]
Ik heb net gebeld. Ze zeiden dat er een storing in de buurt was door werkzaamheden waardoor postcode 1097 mogelijk ook problemen had. De werkzaamheden zouden binnen twee dagen klaar moeten zijn werd mij verteld.
Thanks voor het delen!
Wel raar dat via sms alleen nog 1GB gebruikt word in plaats van 2. Maar wat ben ik blij dat het eindelijk weer goed werkt. Wat was het een ellende de afgelopen maanden.
je krijgt ook per sms 2gb bij een 'bundelbooster', de tekst is nu alleen 'meer data', de tekst 'nog 1gb' blijft ook werken omdat veel mensen dat gewend zijn, maar ook met die tekst krijg je nu hetzelfde als met de tekst 'meer data' en daarmee 2gb.toon700 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:46:
Wel raar dat via sms alleen nog 1GB gebruikt word in plaats van 2. Maar wat ben ik blij dat het eindelijk weer goed werkt. Wat was het een ellende de afgelopen maanden.
Via SMS aanvullen is nu beperkt. "Hoi, je kan vandaag geen Bundelbooster meer activeren via sms, maar bestel 'm via MijnTele2 of de app. We houden contact, Tele2" dat is dan wel weer jammer.
Klopt, kan nu maar 6 keer via SMS. Via de app kan het onbeperkt.toon700 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 01:57:
Via SMS aanvullen is nu beperkt. "Hoi, je kan vandaag geen Bundelbooster meer activeren via sms, maar bestel 'm via MijnTele2 of de app. We houden contact, Tele2" dat is dan wel weer jammer.
Dat is eerder een reactie op het bestaan van de SMS bundelbooster scripts en was daarom ook wel te verwachten. Tele2 wil best data geven, maar het ook niet te makkelijk maken om de verbinding te gebruiken als thuismodem etc, waarvoor het niet bedoeld is. Lees: verdienmodel versus gebruik.toon700 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 01:57:
Natuurlijk heeft Tele2 graag alle klanten met minimaal verbruik op unlimited. Dan is het de beste cash cow. Geen provider wil echte hoogverbruikers die niet bijbetalen.
Veel gebruikers werden bij T-Mobile als ik het mij goed herinner in de tijd van fair use policy's zelfs ook al eens verzocht te vertrekken na waarschuwingen voor hoogverbruik. (zie de oude T-Mobile topics).
Nu houden ze een soepel werkend product in takt wat voor de meeste klanten werkt. En voor de uitzonderingen wordt het wat moeilijker gemaakt.
Ik vind dat het inderdaad geen slecht idee is om (mis)gebruik van het unlimited product te beperken voor niet smartphones. Je ziet aan de prijspunten van beperkte bundels, die helemaal niet heel ver van onbeperkt liggen dat het geen pas maakt om maar als een malle GB's per dag te blijven gebruken. Het blijft een shared medium, als iemand de MB's gebruikt zijn die niet voor een ander die op dezelfde cell is aangemeld gebruikt worden. Als er een paar van deze gebruikers bij je in de buurt worden is de gemiddelde snelheid voor een ieder een stuk lager.
bij Tele2 deed ik het ook automatisch met een SMS.. nu bij Tmobile gebruik ik gewoon automate + script wat iemand hier geschreven heeft.. (die geloof ik de API gebruikt?)ucsdcom schreef op donderdag 1 april 2021 @ 15:06:
[...]
Dat is eerder een reactie op het bestaan van de SMS bundelbooster scripts en was daarom ook wel te verwachten. Tele2 wil best data geven, maar het ook niet te makkelijk maken om de verbinding te gebruiken als thuismodem etc, waarvoor het niet bedoeld is. Lees: verdienmodel versus gebruik.
Natuurlijk heeft Tele2 graag alle klanten met minimaal verbruik op unlimited. Dan is het de beste cash cow. Geen provider wil echte hoogverbruikers die niet bijbetalen.
Veel gebruikers werden bij T-Mobile als ik het mij goed herinner in de tijd van fair use policy's zelfs ook al eens verzocht te vertrekken na waarschuwingen voor hoogverbruik. (zie de oude T-Mobile topics).
Nu houden ze een soepel werkend product in takt wat voor de meeste klanten werkt. En voor de uitzonderingen wordt het wat moeilijker gemaakt.
404 Signature not found
Inmiddels is het opgelost lijkt het. Had in de AH ook weer bereik, waar ik voorheen niks had. En thuis ook weer. De upload is nu ook ineens 33 ipv cap op 19.3.kippengaas schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:44:
[...]
Ik werk vandaag niet thuis. Maar zal ze morgen ook even bellen als ik er dan nog last van heb
En mijn vriendin met Ben had ook weer bereik in AH en thuis.
Bij jou ook alles ok nu?
Ja het gaat hier gelukkig ook beter. Binnen 100 Mbit down, 4 Mbit up. Buiten 107 Mbit down , 20 Mbit up2Swift schreef op woensdag 7 april 2021 @ 19:05:
[...]
Inmiddels is het opgelost lijkt het. Had in de AH ook weer bereik, waar ik voorheen niks had. En thuis ook weer. De upload is nu ook ineens 33 ipv cap op 19.3.
En mijn vriendin met Ben had ook weer bereik in AH en thuis.
Bij jou ook alles ok nu?
Tele2 introduceert iets nieuws:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G0Jdx4bT21xpL6dTYQKaDPGH.jpg?f=user_large)
https://www.tele2.nl/tele...ited-data-elk-weekend.pdf
Je kan vanaf nu (elk nieuw abonnement) bij Tele2 bij de 5, 10 en 20gb abbo's in het weekend onbeperkt internet krijgen en 3GB in de EU. Let op, deze optie kost wel 5 euro extra per maand.
Bron forum tele2: https://forum.tele2.nl/ac...ed-data-elk-weekend-82447
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G0Jdx4bT21xpL6dTYQKaDPGH.jpg?f=user_large)
https://www.tele2.nl/tele...ited-data-elk-weekend.pdf
Je kan vanaf nu (elk nieuw abonnement) bij Tele2 bij de 5, 10 en 20gb abbo's in het weekend onbeperkt internet krijgen en 3GB in de EU. Let op, deze optie kost wel 5 euro extra per maand.
Bron forum tele2: https://forum.tele2.nl/ac...ed-data-elk-weekend-82447
[ Voor 34% gewijzigd door dutchnltweaker op 19-04-2021 11:43 ]
Dat is een creatieve en nuttige toevoeging aan de bundels
OP update:
Buitenland en het land invoeren zien bij welke providers je 4G of alleen 3G of lager kan ontvangen of geen verbinding mee kan hebben:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DqpoPiVYyo2ul8RluSs93JVU.jpg?f=user_large)
Helaas heb ik dit niet op de site kunnen vinden, alleen een vinkje bij het land dat er 4G mogelijk is.
- EU info aangepast.
- Toevoeging klantenvoordeel
Buitenland en het land invoeren zien bij welke providers je 4G of alleen 3G of lager kan ontvangen of geen verbinding mee kan hebben:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DqpoPiVYyo2ul8RluSs93JVU.jpg?f=user_large)
Helaas heb ik dit niet op de site kunnen vinden, alleen een vinkje bij het land dat er 4G mogelijk is.
OP update:
- Tele2 2G/3G/4G en 5G (frequenties) aangepast, 1400MHz toegevoegd en een tabel bij 5G toegevoegd.
- Actuele prijzen toegevoegd (gewone en i.c.m. klantenvoordeel).
Even een update:dutchnltweaker schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:56:
Helaas, ik heb duidelijkheid gekregen van Tele2.
Huawei gaat hun P30 toestellen en daar onder niet meer updaten voor het nieuwe systeem, Dus er komt geen VoLTE en VoWIFI meer voor de Huawei P30 serie en de oudere series. Dit komt door het nieuwe systeem van Tele2/T-mobile, het oude kon dat wel.
T-Mobile, KPN en Vodafone ondersteunen nog wel Volte en Vowifi.
Na een hele korte uitstap ben ik de afgelopen week weer terug gekomen bij Tele2, tot mijn grote verbazing kan ik gewoon weer gebruik maken van VoLTE en zelfs VoWIFI. Hoe dat kan snap ik niet, maar natuurlijk wel erg blij
[ Voor 4% gewijzigd door dutchnltweaker op 23-04-2021 14:37 ]
Tele2 app heeft weer een update gehad, de app begint steeds meer en meer op de T-Mobile app te lijken in termen van design.
Kan iemand mij even helpen zien wat ik niet zie?
Ik mag inmiddels verlengen bij Tele2. Geen haast, ik probeer van tijd tot tijd eens wat combinaties van toestellen en abonnement, dikke prima.
Maar ik snap niet zo goed waarom je Unlimited Data in het weekend kunt comineren met de 20GB data bundel. De prijs is dan namelijk net zo hoog als de upgrade naar Unlimited Data (permanent dus).
Lijkt mij dat ze ofwel dat prijsverschil hoger moeten maken of de optie voor unlimited data in het weekend zouden moeten blokkeren in combinatie met de 20GB bundel.
Linkje om te testen met de S21: https://www.tele2.nl/mobiel/smartphones/samsung-galaxy-s21
Ik mag inmiddels verlengen bij Tele2. Geen haast, ik probeer van tijd tot tijd eens wat combinaties van toestellen en abonnement, dikke prima.
Maar ik snap niet zo goed waarom je Unlimited Data in het weekend kunt comineren met de 20GB data bundel. De prijs is dan namelijk net zo hoog als de upgrade naar Unlimited Data (permanent dus).
Lijkt mij dat ze ofwel dat prijsverschil hoger moeten maken of de optie voor unlimited data in het weekend zouden moeten blokkeren in combinatie met de 20GB bundel.
Linkje om te testen met de S21: https://www.tele2.nl/mobiel/smartphones/samsung-galaxy-s21
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Geen idee, bij nieuwe abo: Unlimited = 25, 20GB = 17, Unlimited-weekend = 5, ik kom dus op Unlimited = 25 en 20GB+Weekend = 22
5G optie staat uit.
5G optie staat uit.
Ah zie ik nu ook, het maakt kennelijk verschil dat je unlimited minuten en SMS moet pakken. Dan is het stapje naar unlimited wel degelijk 5.Get!em schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:06:
Geen idee, bij nieuwe abo: Unlimited = 25, 20GB = 17, Unlimited-weekend = 5, ik kom dus op Unlimited = 25 en 20GB+Weekend = 22
5G optie staat uit.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Tip, kijk even bij oa mobiel en belsimpel, ook daar kun je verlengen, en je toestel is meestal goedkoper (gerekend naar totaalbedrag of ineens), tenzij ze bij Tele2 de extra dit wil ik weken hebben op jouw specifieke toestel.
[ Voor 9% gewijzigd door Get!em op 25-05-2021 17:20 ]
ik heb zo'n gevoel dat TM tele2 een lagere prio heeft gegeven, normaal haalde ik nog altijd veel snelheid met tele2 upload... maar lijkt erop dat de snelheid behoorlijk inkakt, vooral met de upload met 8mbit
Hier is de upload ook heel erg beroerd met TM, ik haal ook slechts 10 tot 15 Mbit
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
En @JassyAnoniem: 767041 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 18:08:
ik heb zo'n gevoel dat TM tele2 een lagere prio heeft gegeven, normaal haalde ik nog altijd veel snelheid met tele2 upload... maar lijkt erop dat de snelheid behoorlijk inkakt, vooral met de upload met 8mbit

Paar dagen geleden nog getest met Tele2, geen slechte waardes denk ik zo?
https://forum.tele2.nl/ac...de-dit-wil-ik-weken-82810
Misschien interessant voor volgende mensen:
Misschien interessant voor volgende mensen:
Wees elk weekend onbeperkt online met onze Unlimited Data Elk Weekend bundel. Tijdelijk van €5,- naar slechts €3,- per maand! Hiermee bestaat jouw einde van de week voortaan uit Unlimited socials checken, streamen en gamen. Onbeperkt internet start elke vrijdag om 18:00 uur en eindigt automatisch op zondag om 23:59 uur. Wat houdt jou nog tegen? Release die inner streamer!
Heb liever geen gecapte upload... Vandaag 18.9mb/s...
Ik kan het niet precies terugvinden: kan ik bij Tele2 voor 1 maand onbeperkt internet abonnement afsluiten, dus slechts voor 1 maand? Lijkt er wel op?
Ja dat kan.sander817 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 06:41:
Ik kan het niet precies terugvinden: kan ik bij Tele2 voor 1 maand onbeperkt internet abonnement afsluiten, dus slechts voor 1 maand? Lijkt er wel op?
Voor € 27 per maand kan je een maandelijks opzegbaar contract voor onbeperkt 4G krijgen: https://www.tele2.nl/mobi...&dr=0&pr=T2C01,T2A12&lp=1
Voor € 2 meer kan je ook 5G krijgen, wordt er met de 225 Mbp/s cap bij Tele2 er over het algemeen niet sneller van.
Antenne en masten malloot
En dat is dan een 8gb limiet per dag
Verkeerde plek, kan weg
[ Voor 82% gewijzigd door DanielAlm op 13-07-2021 11:57 ]
Ja, 8GB en daarna oneindig met 2GB aanvullers aan te vullen tot 0:00u want dan krijg je weer 8GB voor de volgende dag.sander817 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:47:
En dat is dan een 8gb limiet per dag
Ook precies de reden dat ik de 5G bundel er weer af heb gehaald.The_Wireless_Guy schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 08:42:
[...]
Voor € 2 meer kan je ook 5G krijgen, wordt er met de 225 Mbp/s cap bij Tele2 er over het algemeen niet sneller van.
Wil best 2 euro meer betalen als daarmee de up/download cap worden verwijderd/gelijk getrokken met T-Mobile abonnementen, tot die tijd voelt het aan als zonde geld.
Die cap bij 5g snap ik ook niet. De snelheidswinst op 5g is al minimaal op de meeste opstelpunten voor de onbegrensde T-Mobile abonnees. Sterker nog: 4g is regelmatig sneller.Teckna schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 10:37:
[...]
Ook precies de reden dat ik de 5G bundel er weer af heb gehaald.
Wil best 2 euro meer betalen als daarmee de up/download cap worden verwijderd/gelijk getrokken met T-Mobile abonnementen, tot die tijd voelt het aan als zonde geld.
Dat Tele2 zelfs unlimited klanten laat bijbetalen (gratis 5g bij T-Mobile) en dan nog vasthoud aan de snelheids cap van 4g is op zijn minst erg merkwaardig te noemen. Je krijgt dan wel 5g geleverd voor je geld, maar je verwacht natuurlijk meer snelheid te krijgen daardoor.
Tele 2 geeft al vanaf 10 Juli geen internet in Italia.
Sinds mij oom en schoonzus bij Zwitserland de grens naar Italia zijn overgegaan.
Duitsland, Zwitserland geen enkel probleem.
Met Tim en Wind tre 4G pijltje omhoog brand de hele tijd, geen internet
Met Vodafone Edge pijltje omhoog brand de hele tijd, geen internet
Dat zo wel bij mij oom als schoonzus.
Van Tele2 - Momenteel loopt er een onderzoek naar de verbinding in Italië. Voor nu kun je bij een erg trage verbinding handmatig zoeken naar een beter netwerk met meer snelheid. Ik hoop dat dit een goede tijdelijke oplossing voor je is. Mijn excuses voor het ongemak!
Geen van de opties hier boven werken.
Gebruik mij T-Mobile sim en WindTre prepiad sim als hotspot vanaf 10 juli om mij oom als schoonzus van internet te voor zien.
Nu Bijna een maand verder en NOG geen INTERNET met Tele2 ik vind echt niet meer normaal en steeds het antwoord momenteel loopt er een onderzoek naar de verbinding in Italië, meer kunnen we niet doen voor u.
Ik zelf heb T-Mobile en heb 4G als 4G+ met Tim als WindTre, dat wisselt onder elkaar.
Bij familie in Marina di Camerota vanaf eind juni geen moment geen internet gehad.
Sinds mij oom en schoonzus bij Zwitserland de grens naar Italia zijn overgegaan.
Van Tele2 - Momenteel loopt er een onderzoek naar de verbinding in Italië. Voor nu kun je bij een erg trage verbinding handmatig zoeken naar een beter netwerk met meer snelheid. Ik hoop dat dit een goede tijdelijke oplossing voor je is. Mijn excuses voor het ongemak!
Gebruik mij T-Mobile sim en WindTre prepiad sim als hotspot vanaf 10 juli om mij oom als schoonzus van internet te voor zien.
Nu Bijna een maand verder en NOG geen INTERNET met Tele2 ik vind echt niet meer normaal en steeds het antwoord momenteel loopt er een onderzoek naar de verbinding in Italië, meer kunnen we niet doen voor u.
Ik zelf heb T-Mobile en heb 4G als 4G+ met Tim als WindTre, dat wisselt onder elkaar.
Bij familie in Marina di Camerota vanaf eind juni geen moment geen internet gehad.
heb je nog een "oude" Tele2 simkaart waarvan simkaartnummer begint met 893142? (of in ieder geval niet begint met 893116)?Blids schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 13:50:toon volledige bericht
Tele 2 geeft al vanaf 10 Juli geen internet in Italia.
Ik weet niet wat je gedaan hebt maar alles werkt weer sinds eind van de middag.The_Wireless_Guy schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:04:
[...]
heb je nog een "oude" Tele2 simkaart waarvan simkaartnummer begint met 893142? (of in ieder geval niet begint met 893116)?
Mijn oom en schoonzus hebben nu allebei internet 4G en 4G+
Oom met Tim en schoonzus WindTre.
Heel erg bedankt namens me oom en schoonzus
Ik heb niets gedaan maar wellicht hebben de collega's die met de klacht bezig waren iets gevonden. Roaming, als het werkt het, maar troubleshooten is vaak een ramp. Er kan zoveel misgaan waar je moeilijk achter kan komen.Blids schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 21:27:
[...]
Ik weet niet wat je gedaan hebt maar alles werkt weer sinds eind van de middag.
Mijn oom en schoonzus hebben nu allebei internet 4G en 4G+
Oom met Tim en schoonzus WindTre.
Heel erg bedankt namens me oom en schoonzus
Fijn dat het weer werkt. Merk je wel dat je gewend bent aan gebruik mobiel.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Tele2 mobiele diensten, andere onderwerpen horen thuis in:
- Tele2 Vast: [Tele2] Ervaringen & Discussie - Deel 7
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Tele2 mobiele diensten, andere onderwerpen horen thuis in:
- Tele2 Vast: [Tele2] Ervaringen & Discussie - Deel 7