Gamertag: VAS taijyn
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 10:11
Seriously.... (gow 2 mp sux)
Topicstarter:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Ik was eigenlijk al verbaasd dat het momenteel nog steeds werkt. Bij de launch vorig jaar kon ik het nog wel 'begrijpen' maar dat het nu nog altijd zo werkt ? En het is ook geen glitch, want ze leggen het zelf uit in hun FAQ.uchiha tijntje schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 09:20:
Ik ga er van uit dat ze dit gaan fixen op korte termijn. Vind het niet meer dan logisch dat ze het namelijk gaan fixen. Steal of the fucking year...
Het bizarre is dus vooral dat je beter af bent wanneer je je Ultimate opzegt, vervolgens een XBox Live Gold code verzilvert (en dus XBox Live Gold krijgt), en dan terug abonneert op Ultimate (€1 voor nieuwe abonnees, €12.99 voor bestaande). Want dan krijg je dus een 1:1 omzetting van je XBox Live. Terwijl, als je diezelfde code verzilvert terwijl je nog Ultimate hebt, krijg je maar een 1:3 omzetting.
Kan natuurlijk ook nog steeds dat ze gold gewoon uitfaseren, dan is het ook weg (nog even wat keys die al in omloop zijn opmaken en dat was het dan).
Gamertag: FinrazielNL
Net begonnen met Spiritfarer overigens. Game zou ik normaal nooit gekocht hebben maar wauw, wat een waanzinnig toffe game zeg. Absolute aanrader.
Al met al: nog steeds erg blij met Gamepass!
Dank voor het uitzoeken. Inderdaad kort, ja.EpicDnS schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:27:
Persoonlijk wel erg betreurenswaardig dat RDR2 er uit gaat. Zat net lekker in die game. Voor mijn gevoel ook niet geweldig lang in de Gamepass gezeten. Na wat Google zie ik staan dat die er op 7 mei in kwam. Krijg hier toch een beetje een ongemakkelijk gevoel bij. Bijna alsof deze Gamepass periode een veredelde demo/tijdelijke toegang is in de hoop op (nog) meer verkopen.
Net begonnen met Spiritfarer overigens. Game zou ik normaal nooit gekocht hebben maar wauw, wat een waanzinnig toffe game zeg. Absolute aanrader.
Heb het spel moeten installeren voor de quest. En toen zag ik dat het er erg goed uit zag. En dacht, ik bewaar deze game voor later. Heb er zelfs een externe HDD voor gekocht. Tja, eerste spel voor mij over de 100 GB.
Spiritfarer lijkt mij ook wel leuk.
Heeft er iemand EA Play op de XBOX?
Ik vraag mij af of het wel waard is om er een sub op te nemen. Voor €4 wel te proberen voor een maand. En gelijk 87+ games er bij.
EA access bedoel je? Tja, hangt er helemaal van af hoeveel games er in zitten die je wil spelen. En of je er tijd voor hebt. Ik wil een aantal games in hun collectie nog wel eens spelen maar kom er momenteel echt niet aan toe dus dan is het voor mij weggegooid geld.Royalty schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 20:28:
[...]
Dank voor het uitzoeken. Inderdaad kort, ja.
Heb het spel moeten installeren voor de quest. En toen zag ik dat het er erg goed uit zag. En dacht, ik bewaar deze game voor later. Heb er zelfs een externe HDD voor gekocht. Tja, eerste spel voor mij over de 100 GB.
Spiritfarer lijkt mij ook wel leuk.
Heeft er iemand EA Play op de XBOX?
Ik vraag mij af of het wel waard is om er een sub op te nemen. Voor €4 wel te proberen voor een maand. En gelijk 87+ games er bij.
Ik wilde alleen voor de zekerheid weten of mijn huisgenoten er dan ook gebruik van kunnen maken. Zoals dat met de Game Pass en Gold games ook kan op de home XBOX.
Het verschilt behoorlijk. Sommige games zitten er al heel lang in (We Happy Few valt me steeds op), sommige games verdwijnen en komen weer terug (Cities Skylines is even weg geweest en kwam toen weer terug). De Rockstar zijn inderdaad steeds maar kort. Lijkt inderdaad meer op bewuste 'demo periode' omdat je over het algemeen niet bepaald klaar ben met die games in een paar maandjes.EpicDnS schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:27:
Persoonlijk wel erg betreurenswaardig dat RDR2 er uit gaat. Zat net lekker in die game. Voor mijn gevoel ook niet geweldig lang in de Gamepass gezeten. Na wat Google zie ik staan dat die er op 7 mei in kwam. Krijg hier toch een beetje een ongemakkelijk gevoel bij. Bijna alsof deze Gamepass periode een veredelde demo/tijdelijke toegang is in de hoop op (nog) meer verkopen.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
1. Is er ergens een overzicht van welke games er wanneer in Games With Gold gekomen zijn (of zullen komen) ? Een soort historiek, zeg maar. Vergelijkbaar met dit voor PlayStation Plus.
2. Zelfde vraagje ivm de games in Game Pass. De reden is hierboven al aangehaald en dat is dat hoe langer een game al in Game Pass zit, hoe groter de kans dat het er binnenkort weer uit gaat. Van Netflix weet ik hoe ergerlijk het is als je aan iets bezig bent en ineens nog maar 2 weken hebt of zo om het te completen.
3. Hoe ver op voorhand worden die verwijderingen eigenlijk aangekondigd ? Ik zie bvb nu dat Creature In The Well 'leaving soon' is, maar dat is dus echt wel heel soon, namelijk volgende dinsdag al.
4. Klopt het dat je XBox/XBox 360 games in Gold wel degelijk via de console moet claimen ? Had hier paar weken terug al gepost ivm het claimen zonder dat je een XBox One hebt, en dat leek te werken. Ik was echter zeker dat ik de vorige XBox game ook geclaimd had (alleen kan ik de titel niet herinneren, zie vraag 1). Gisteren slinger ik echter mijn XBox 360 nog eens aan, en ik kon enkel Red Faction II downloaden, maar van dat vorig game is geen spoor te bekennen.
Ik moet overigens ook nog eens zoeken hoe ik de HDD van mijn XBox 360 kan replacen, want blijkt dat dat (Day One) ding slechts 20GB HDD space heeft of zo

Tnx!
[ Voor 6% gewijzigd door Twixie op 28-08-2020 09:49 ]
Dit zal er wel mee te maken hebben
Compulsion Games Inc. is a Canadian video game developer and a studio of Xbox Game Studios based in Montreal.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Toentertijd was dat meer dan genoegTwixie schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:43:
Ik moet overigens ook nog eens zoeken hoe ik de HDD van mijn XBox 360 kan replacen, want blijkt dat dat (Day One) ding slechts 20GB HDD space heeft of zo. Maar dat is iets voor een andere thread...
Tnx!
Goedkoopste oplossing is een 120GB Elite of een 250GB slim te kopen op MP, kosten in de regel niet veel of niet veel meer dan een losse HDD ergens. Een losse 120GB is je andere mogelijke oplossing, die zijn onderling uitwisselbaar op de eerste Xbox (dus de Jasper/Falcon).
Ja, hier: https://nl.wikipedia.org/...n_Games_with_Gold-spellenTwixie schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:43:
1. Is er ergens een overzicht van welke games er wanneer in Games With Gold gekomen zijn (of zullen komen) ? Een soort historiek, zeg maar. Vergelijkbaar met dit voor PlayStation Plus.
Ik geloof geen lijst, maar ze maken het ongeveer 2 weken van tevoren bekend als ik het goed heb. Dit is het zelfde voor aankondigingen van games die er in gaan komen.Twixie schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:43:
2. Zelfde vraagje ivm de games in Game Pass. De reden is hierboven al aangehaald en dat is dat hoe langer een game al in Game Pass zit, hoe groter de kans dat het er binnenkort weer uit gaat. Van Netflix weet ik hoe ergerlijk het is als je aan iets bezig bent en ineens nog maar 2 weken hebt of zo om het te completen.
3. Hoe ver op voorhand worden die verwijderingen eigenlijk aangekondigd ? Ik zie bvb nu dat Creature In The Well 'leaving soon' is, maar dat is dus echt wel heel soon, namelijk volgende dinsdag al.
Vraag 4 weet ik even niet
Of even kijken naar een WD 2.5" met Hddhackr kun je bijvoorbeeld een 500gb werkend maken.Exorcist schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:06:
[...]
Toentertijd was dat meer dan genoeg.
Goedkoopste oplossing is een 120GB Elite of een 250GB slim te kopen op MP, kosten in de regel niet veel of niet veel meer dan een losse HDD ergens. Een losse 120GB is je andere mogelijke oplossing, die zijn onderling uitwisselbaar op de eerste Xbox (dus de Jasper/Falcon).
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Dankzij de links hierboven terug gevonden dat vorige game MX Unleashed is. Op mijn XBox 360 is daar dus niets van terug te vinden, maar op de store website (marketplace.xbox.com) staat er dat ik die reeds in mijn bezit heb. Klik ik op de game zelf, staat er inderdaad 'Je hebt dit al gekocht' met daaronder een groene knop 'Downloaden naar XBox 360' maar als ik daar dan op klik, krijg ik ineens een scherm om mijn aankoop met PayPal voor €14.99 te bevestigen.Twixie schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:43:
Gisteren slinger ik echter mijn XBox 360 nog eens aan, en ik kon enkel Red Faction II downloaden, maar van dat vorig game is geen spoor te bekennen.
Het wisselt, claimen via de website (marketplace) lukt soms wel of soms niet, met een Xbox One (ik zoek de game altijd handmatig op in de Store) lukt het meestal maar af en toe niet of staat de prijs niet op gratis*.Twixie schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:43:
4. Klopt het dat je XBox/XBox 360 games in Gold wel degelijk via de console moet claimen ? Had hier paar weken terug al gepost ivm het claimen zonder dat je een XBox One hebt, en dat leek te werken. Ik was echter zeker dat ik de vorige XBox game ook geclaimd had (alleen kan ik de titel niet herinneren, zie vraag 1). Gisteren slinger ik echter mijn XBox 360 nog eens aan, en ik kon enkel Red Faction II downloaden, maar van dat vorig game is geen spoor te bekennen.
Met een Xbox 360 lukt het altijd maar niet iedereen heeft deze ter beschikking.
* zoek het spel handmatig in de XBOX One Store op console en controleer of er van dat spel 2 versies/SKU's beschikbaar staan, één is dan gratis, de andere niet.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Toevallig kwam ik dit filmpje en website vanmorgen tegen.Twixie schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:43:
Heb nu een paar weken Game Pass en toch wel wat vraagjes.
Ik moet overigens ook nog eens zoeken hoe ik de HDD van mijn XBox 360 kan replacen, want blijkt dat dat (Day One) ding slechts 20GB HDD space heeft of zo. Maar dat is iets voor een andere thread...
Tnx!
Je kan er ook per maand terug kijken naar de games voor jouw vraag 1.
Antwoord op vraag 4 vind je terug in het filmpje na 2 minuten.
Het claimen van de Gold game kan via Xbox One, via Xbox 360 of via xbox.com/gameswithgold
Een Game Pass game wordt 14 dagen van te voren aangekondigd van verwijdering.
Laatst hield ik rekening mee dat Yoku's Island Express per 14 augustus zou verwijderen. Maar men had het weekend er aan toegevoegd. Dus uiteindelijk kon je het spelen tot maandag 17 augustus. Een plusje dus!
Hypnospace Outlaw is out NOW on Nintendo Switch, XBOX Game Pass, and PS4! The free PLUS update has been released on both Console and PC. :0) Please enjoy (and retweet!) pic.twitter.com/gx5ltVzxkY
— Jay Tholen (@jaytholen) 27 augustus 2020
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dit. Ik ben in eind mei begonnen en nu lekker onderweg, kom je terug van zomervakantie... Jammer joh, einde oefening.EpicDnS schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:27:
Mag niet klagen want ik heb een jaar voor trial tarief en Outer worlds wel uit kunnen spelen, maar als dit de gang van zaken is ga ik zeker niet verlengen.
Als je een baan en een paar andere hobbies hebt doe je gewoon weken / maanden over zo’n game. Dan koop ik liever 1 of 2 toppers per jaar dan dat je met live moet jagen om iets uit te kunnen spelen.
Zowiezo zou ik 3th party spul altijd eerst spelen, first party en MS published stuff blijft er toch in.
Ik denk dat je vooral van Rockstar games af moet blijven dan in de gamepass, de rest blijft er naar mijn gevoel toch echt een stuk langer in!Charly schreef op woensdag 2 september 2020 @ 19:52:
[...]
Dit. Ik ben in eind mei begonnen en nu lekker onderweg, kom je terug van zomervakantie... Jammer joh, einde oefening.
Mag niet klagen want ik heb een jaar voor trial tarief en Outer worlds wel uit kunnen spelen, maar als dit de gang van zaken is ga ik zeker niet verlengen.
Als je een baan en een paar andere hobbies hebt doe je gewoon weken / maanden over zo’n game. Dan koop ik liever 1 of 2 toppers per jaar dan dat je met live moet jagen om iets uit te kunnen spelen.
Dat zeg ik toch ook nergens? Hooguit dat het model op deze manier voor mij persoonlijk niet aantrekkelijk is.Katmi schreef op woensdag 2 september 2020 @ 20:39:
Het is nu niet dat omdat er 1 game al eens na 4 maanden uit gaat dat de hele service meteen ruk is.
Zowiezo zou ik 3th party spul altijd eerst spelen, first party en MS published stuff blijft er toch in.
Ik speel vrij weinig games, maar de games die ik speel wil ik wel graag in mijn eigen tempo / wanneer het mij uit komt kunnen spelen.
[ Voor 13% gewijzigd door Charly op 02-09-2020 21:00 ]
Is zowiezo een uitzondering dat een game al na 4 maanden verdwijnt dus in dit geval heb je dan helaas pech gehad
Tja, dan zit jij gewoon niet in de doelgroep. Prima, en begrijpelijk dat je het dan niet verlengt, maar je zet het nu neer alsof je het de dienst kwalijk neemt en dat lijkt me niet terecht.Charly schreef op woensdag 2 september 2020 @ 20:56:
[...]
Dat zeg ik toch ook nergens? Hooguit dat het model op deze manier voor mij persoonlijk niet aantrekkelijk is.
Ik speel vrij weinig games, maar de games die ik speel wil ik wel graag in mijn eigen tempo / wanneer het mij uit komt kunnen spelen.
Dus ook de app voor PC geïnstalleerd. Echter crasht deze app na een paar seconden als ik door het aanbod scroll. De app verdwijnt uit beeld, maar blijft rechtsonder wel actief (dus op de achtergrond). Om gek van te worden want ik kan het nu dus helemaal niet gebruiken. Ik heb alle fixes die ik tegenkwam op internet al geprobeerd, maar niks werkt. Mocht iemand een oplossing weten dan graag want ik kan het nu dus niet gebruiken op PC
Je zou ook de Microsoft Store kunnen gebruiken, even de lijst van games afgaan die je misschien wilt proberen en dan in de store opzoeken/openen. In principe is die gamepass app ook maar een shortcut. Verder kun je hem ook opnieuw installeren...Maartendc schreef op woensdag 2 september 2020 @ 22:47:
Ondanks wat scepsis en nog niet weggeblazen te zijn door het aanbod toch Xbox Game Pass Ultimate gehaald voor circa 27 maanden (redelijk goedkoop door de truc met omzetten Gold naar Ultimate). Dus ik sluit mijn stofhappende Xbox binnenkort weer aan, maar ondertussen wil ik ook gebruikmaken van het aanbod op de PC.
Dus ook de app voor PC geïnstalleerd. Echter crasht deze app na een paar seconden als ik door het aanbod scroll. De app verdwijnt uit beeld, maar blijft rechtsonder wel actief (dus op de achtergrond). Om gek van te worden want ik kan het nu dus helemaal niet gebruiken. Ik heb alle fixes die ik tegenkwam op internet al geprobeerd, maar niks werkt. Mocht iemand een oplossing weten dan graag want ik kan het nu dus niet gebruiken op PC
Wat dom, je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Thx. Ben nu Wasteland 3 meteen aan het downloaden.Martinspire schreef op woensdag 2 september 2020 @ 22:59:
[...]
Je zou ook de Microsoft Store kunnen gebruiken, even de lijst van games afgaan die je misschien wilt proberen en dan in de store opzoeken/openen. In principe is die gamepass app ook maar een shortcut. Verder kun je hem ook opnieuw installeren...
Wel vervelend dat die app dus niet werkt, maar goed het draait om het verkrijgen van de games. Houd mij uiteraard wel aanbevolen voor mogelijke oplossingen om de app wel werkend te krijgen
Ik denk het namelijk niet, daar je toch een dlc krijgt na het claimen van dat voordeel.
Iemand dan interesse?
Of om te ruilen met wat anders?
Persoonlijk vond ik gamepass een erg goede service. Juist voor de kleinere Indiegames die ik anders niet zou spelen.
Nu is mijn abonnement afgelopen. Weet iemand of je nog een keer hetzelfde trucje kan doen met Xbox live gold kopen en voor 1 euro upgraden gedurende de looptijd? Of kan dat maar eenmalig?
Alvast dank!
Zoals Finraziel al 2 pagina's terug zei:FinalBob schreef op maandag 7 september 2020 @ 11:54:
Hi allemaal,
Persoonlijk vond ik gamepass een erg goede service. Juist voor de kleinere Indiegames die ik anders niet zou spelen.
Nu is mijn abonnement afgelopen. Weet iemand of je nog een keer hetzelfde trucje kan doen met Xbox live gold kopen en voor 1 euro upgraden gedurende de looptijd? Of kan dat maar eenmalig?
Alvast dank!
Finraziel schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 09:15:
[...]
Jawel, alleen betaal je 13 euro voor die ene maand gamepass ultimate ipv 1.
Je moet alleen zorgen dat je geen actief gamepass abonnement meer hebt. Loopt je abonnement nog dan kan het niet.
Ideal/Skrimm deed het bij mij niet maar betalen met PayPal werkte probleemloos.
…volgende opwaardering op 8-6-2023.
Ik kan nog 3 maandjes toevoegen…
[ Voor 11% gewijzigd door ariekanari op 07-09-2020 15:16 ]
Bedankt. Werkt prima. Even een jaartje gekocht à 83,96. 5 mei 2021 2022 loopt het nu af. Kon ik niet laten liggen en die 13 euro/1 euro deal voelt als cheatenariekanari schreef op maandag 7 september 2020 @ 14:42:
Bij CDkeys is nu 3 maand Game Pass Ultimate voor XBOX en PC (WW) verkrijgbaar voor €21 (€7 p/m). Geen gehannes met VPN's en dergelijke.
Ideal/Skrimm deed het bij mij niet maar betalen met PayPal werkte probleemloos.
Gamen was nog nooit zo goedkoop toch @uchiha tijntje
XBL: MRE Inc
Daar is niets cheaten aan, aangezien Microsoft het zelf documenteert in hun FAQ. Wel is het zo dat je in jouw geval dan moet gokken of die 1:1 conversie van XBox Live Gold naar Game Pass Ultimate in mei 2021 nog zal werken, want je mag geen actieve Game Pass Ultimate hebben, dus je moet je bestaande GPU eerst laten aflopen.MRE-Inc schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:12:
Bedankt. Werkt prima. Even een jaartje gekocht à 83,96. 5 mei 2021 2022 loopt het nu af. Kon ik niet laten liggen en die 13 euro/1 euro deal voelt als cheaten
https://www.xbox.com/nl-BE/live/gold/upgrade
Wat gebeurt er met mijn voorafbetaalde maanden voor Xbox Live Gold en/of Xbox Game Pass als ik Xbox Game Pass Ultimate neem?
Als je Xbox Game Pass Ultimate neemt, voegen we alle vooraf betaalde tijd voor Xbox Live Gold en/of Xbox Game Pass toe aan Xbox Game Pass Ultimate tot een maximum van 36 maanden.
Als je bijvoorbeeld 3 maanden Xbox Live Gold en 3 maanden Xbox Game Pass al op je account hebt staan wanneer je de eerste maand voor Xbox Game Pass Ultimate aanschaft, heb je in totaal 7 maanden Ultimate op je account staan voordat je je lidmaatschap moet verlengen.
Ik denk meer dat ie bedoelt dat je hem dan eerst moet verlopen en dan weer verlengen, dat voelt idd ook wat fout aan. Bovendien, hoe minder GamePass oplevert, hoe minder de ontwikkelaars krijgen voor hun games.Twixie schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:36:
[...]
Daar is niets cheaten aan, aangezien Microsoft het zelf documenteert in hun FAQ. Wel is het zo dat je in jouw geval dan moet gokken of die 1:1 conversie van XBox Live Gold naar Game Pass Ultimate in mei 2021 nog zal werken, want je mag geen actieve Game Pass Ultimate hebben, dus je moet je bestaande GPU eerst laten aflopen.
https://www.xbox.com/nl-BE/live/gold/upgrade
[...]
- uchiha tijntje
Uiteraard moet iedereen zelf weten wat die doet als de optie wordt geboden.
:strip_exif()/f/image/7IVGdfH76UFr8AT92jDboehd.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit zijn namelijk mijn geïnstalleerde games... Gamepass is gewoon de best deal ever in gaming.
Die loophole zorgde er bij mij voor dat ik het abonnement heb afgesloten, anders zou het voor mij veels te duur worden. Er zitten voor mij 2 (nu 1) toffe games in en dat is Sea of Thieves en RDR2.uchiha tijntje schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:46:
Ik hoop dat ze die loophole er snel uit gooien. Ik heb het bewust verlengd voor de normale prijs die ervoor staat. Dit omdat ik anders een soort plaatsvervangende schaamte krijg![]()
[Afbeelding]
Dit zijn namelijk mijn geïnstalleerde games... Gamepass is gewoon de best deal ever in gaming.
Sea of Thieves schaf ik wel aan als Gamepass afloopt. Verder komt nog STALKER en Fable maar verder staat er voor mij ook weinig spannends op de planning qua gamepass.
Grounded heb ik 3 avonden een kans gegeven maar dat is niet mijn type game.
PS/XBL: Nogne
- uchiha tijntje
1 keer die mogelijkheid als introductie aanbieding is prima. Maar als je die als user keer op keer kunt gebruiken is in mijn optiek een beetje onzinnig.Nogne schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:50:
[...]
Die loophole zorgde er bij mij voor dat ik het abonnement heb afgesloten, anders zou het voor mij veels te duur worden. Er zitten voor mij 2 (nu 1) toffe games in en dat is Sea of Thieves en RDR2.
Sea of Thieves schaf ik wel aan als Gamepass afloopt. Verder komt nog STALKER en Fable maar verder staat er voor mij ook weinig spannends op de planning qua gamepass.
Het is natuurlijk om diegenen die het nog niet hebben in het eco systeem te trekken. Ik zit daar al in en vind het niet nodig om er nog een keer gebruik van te maken. Heb de huidige 1 euro live naar GPU ook niet maximaal benut door 36 maanden te stacken. Ik had destijds bij toeval bij de Intertoys 3x 12 maanden XBL Gold kaarten kunnen kopen voor 75 euro. Daar kwamen nog eens 3 maanden gratis bij want het waren 12+1 maand gratis kaarten.uchiha tijntje schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:57:
[...]
1 keer die mogelijkheid als introductie aanbieding is prima. Maar als je die als user keer op keer kunt gebruiken is in mijn optiek een beetje onzinnig.
Ik heb daarvan 1 aan mijn zoon gegegven en die andere 2 verzilverd. Toen ik GPU via de 1 euro deal omzette, had ik nog niets van een kleine 2 jaar XBL Gold en heb het toen omgezet zonder nog even te toppen naar 36 maanden.
Een 2e of derde keer van die 1 euro deal gebruik maken, voelt idd een beetje als cheaten. Dan voel ik me net zo als die gasten die dan bij een prijsfout in de winkel naar de rechtbank stappen. Je weet wel van die Philips AirFryer XXL voor 13 euro bij de Kruidvat ipv 130 euro, maar koste wat het kost je gelijk willen halen. Ik krijg daar idd plaatsvervangende schaamte van.
XBL: MRE Inc
Idd. Korting vind ik niet zo'n probleem, maar zoals ik zeg, hier heb je Microsoft niet mee, maar de ontwikkelaars van de games die je voor nop speelt. Al moet ik zeggen dat de normale prijs toch best fors is, zeker als je hem meteen jaarlijks afrekent.MRE-Inc schreef op maandag 7 september 2020 @ 16:44:
[...]
Het is natuurlijk om diegenen die het nog niet hebben in het eco systeem te trekken. Ik zit daar al in en vind het niet nodig om er nog een keer gebruik van te maken. Heb de huidige 1 euro live naar GPU ook niet maximaal benut door 36 maanden te stacken. Ik had destijds bij toeval bij de Intertoys 3x 12 maanden XBL Gold kaarten kunnen kopen voor 75 euro. Daar kwamen nog eens 3 maanden gratis bij want het waren 12+1 maand gratis kaarten.
Ik heb daarvan 1 aan mijn zoon gegegven en die andere 2 verzilverd. Toen ik GPU via de 1 euro deal omzette, had ik nog niets van een kleine 2 jaar XBL Gold en heb het toen omgezet zonder nog even te toppen naar 36 maanden.
Een 2e of derde keer van die 1 euro deal gebruik maken, voelt idd een beetje als cheaten. Dan voel ik me net zo als die gasten die dan bij een prijsfout in de winkel naar de rechtbank stappen. Je weet wel van die Philips AirFryer XXL voor 13 euro bij de Kruidvat ipv 130 euro, maar koste wat het kost je gelijk willen halen. Ik krijg daar idd plaatsvervangende schaamte van.
De som die ze betaald krijgen om in GamePass te zitten, wordt wel betaald uit de opbrengst van GamePass. Doe je dus zo'n 1 euro upgrade voor 3 jaar, dan heb je in totaal 36 euro ingelegd. Doe je dat met de normale prijs, dan is dat natuurlijk tientallen meer. Het is niet alsof Microsoft zelf geld bij legt zodat jij voor 1 euro GamePass kunt aanschaffen. Uiteindelijk zorgt het budget ook voor wel of niet aanschaffen van games. Dus minder inkomsten is ook minder interessante games.ariekanari schreef op maandag 7 september 2020 @ 18:45:
M.i. is de "korting" nadelig voor MS maar niet voor een ontwikkelaar of uitgever. Deze laasten krijgen gewoon betaald voor opname in Game Pass: een lumpsum en/of vergoeding per download/installatie en daarnaast inkomsten uit verkopen en omdat ze opgenomen zijn in de Game Pass is het spel extra zichtbaar en zullen ze er meer exemplaren van verkopen.
Maar goed, uiteindelijk zal er wel een marketingbudget zijn voor kortingen op GamePass, maar dit gaat ook niet eindeloos door.
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 07-09-2020 19:30 ]
Ik heb zelf wel optimaal gebruik er van gemaakt nu, maar goed daardoor heb ik wel weer een xox gekocht en komt er ook gelijk een xsx als die beschikbaar is. Dat ik bij release van de xsx nog 2,5 jaar gpu heb staan speelt daar echt wel in mee.
Overigens nu alweer een tijdje niks uit gamepass gespeeld omdat ik toevallig tegen een goede deal op Borderlands 1 aan liep (pas 2 keer eerder volledig gecomplete dus ik moet gewoon nog een keer alle achievements halen
Zolang het legaal wordt aangeboden en MS er zelf achter staat gaat het mij wat te ver om er meer voor te betalen. Al is het 't zeker waard en zal ik zo graag het reguliere abonnementsgeld betalen als het nodig is. Maar MS wint hoe dan ook, doordat ik Gamepass zo geweldig vind blijf ik voorlopig wel bij de Xbox hangen. Ik heb nooit geüpgraded naar een X dus kan nu mooi naar de Series X.uchiha tijntje schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:46:
Ik hoop dat ze die loophole er snel uit gooien. Ik heb het bewust verlengd voor de normale prijs die ervoor staat. Dit omdat ik anders een soort plaatsvervangende schaamte krijg![]()
[Afbeelding]
Eens, de deal is ongelofelijk goed hoor met deze prijzen maar vond het aanbod nog niet zo geweldig zoals de meesten. Veel oude 3rd party games die je meestal wel gespeeld hebt of indie games waar maar net iets moet tussenzitten naar je smaak. En de first party titels waren tot op heden helaas niet zo geweldig van Xbox. Nu brengt september wel fantastische releases met Crusader Kings en Wasteland. Op die manier heb ik mijn kosten er al uit. Maar het is nog even wachten op de killer titels zoals Avowed, Fable etc. En dat is echt nog even toekomstmuziek.Nogne schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:50:
[...]
Die loophole zorgde er bij mij voor dat ik het abonnement heb afgesloten, anders zou het voor mij veels te duur worden. Er zitten voor mij 2 (nu 1) toffe games in en dat is Sea of Thieves en RDR2.
CDKeys is top! Het is niet zoals Kinguin of G2A met marktpaats mensen maar een echte online winkel.menzo schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 14:20:
Hebben jullie goede ervaringen met CDkeys? Mijn GP-U verloopt over een paar dagen. Ik ben van plan om via CDkeys 3jaar live te stacken en dan de maand Ultimate er overheen.
Ik heb trouwens deze guide gevolgd om Xbox Live Gold te stacken en om te zetten naar GPU: https://www.pcworld.com/a...me-pass-ultimate-tip.html Als je het dus iets te gortig vindt om meteen 3 jaar Xbox Live Gold te halen. Je kan dus ook 24 maanden halen en uiteindelijk op 27 maanden GPU uitkomen. Niet verkeerd voor 90 piek. Haal wel de EU versie van Xbox Live Gold bij CD Keys, die is goedkoper (45 euro ofzo) dan de wereldwijde (die is 51).
EA Acces/ EA Play wordt toegevoegd aan Xbox/PC Game Pass zonder aanvullende kosten. Dit is echt een mega stap voor MS.Today, we’re excited to announce the next step in this journey. We are teaming up with Electronic Arts to provide Xbox Game Pass Ultimate and PC members with an EA Play membership at no additional cost starting this holiday. This means Ultimate members can enjoy EA Play on Xbox One, Xbox Series X and S, and Windows 10 PCs, and Xbox Game Pass for PC members get EA Play on Windows 10.
- uchiha tijntje
[ Voor 54% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-09-2020 15:33 ]
Ik had gisteren toevallig ernaar zitten kijken en nu krijg ik het zelf gratis :-)
Ik wilde vooral fifa spelen en beetje casual racen.
Battlefield doe ik wel liever op de pc en dat is ook inbegrepen :-)
HollovVpo1nt schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:23:
https://news.xbox.com/en-...ss-at-no-additional-cost/
[...]
EA Acces/ EA Play wordt toegevoegd aan Xbox/PC Game Pass zonder aanvullende kosten. Dit is echt een mega stap voor MS.
Het zijn nogal wat spellen die erbij komen..royalt123 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 16:03:
Dat is idd geweldig!
Ik had gisteren toevallig ernaar zitten kijken en nu krijg ik het zelf gratis :-)
Ik wilde vooral fifa spelen en beetje casual racen.
Battlefield doe ik wel liever op de pc en dat is ook inbegrepen :-)
[...]
Ik heb zelf vorige week Fifa 20 voor €6,- gekocht.. maar er zit dus bij EA Play heel wat spellen bij, o.a.: FIFA, Battlefield, The Sims, NFS en Plants vs. Zombies!
Rotterdam
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Damn voor die €4 per maand op PC is het best wel een goede deal!
Begrijp ik het nou goed dat je voor dat bedrag ook bf v kan spelen inc de uitbreidingen? Ik speel nu op de pc, maar nu de xbox s aangekondigd is lijkt mij deze ook zeer interresant. Kan ik ze dan op de pc en xbox s spelen?
Tevens las ik laatst de ms familis share, als ik bv game op de pc kan mijn dochter dan op de xbox ook tegelijk gamen?
Ik ben niet zeker, maar ik dacht dat DLCs er niet bij zitten. Daarvoor moet je EA Play Pro hebben. Maar google eens rap op de lijst van EA Play (Pro) games en daar staat het zeker wel bij.Coldbullet schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:20:
Ik ben aan het bekijken wat de gamepass nou is icm de ea play.
Begrijp ik het nou goed dat je voor dat bedrag ook bf v kan spelen inc de uitbreidingen? Ik speel nu op de pc,
Met een Game Pass Ultimate wel, ja. Had nu zelf GPU genomen louter voor MS Flight Simulator, maar ondertussen ook al wat games gezien die mijn zoontje ook interessant vindt. Heeft nu al Minecraft Dungeons gespeeld op zijn eigen MS Account (dus eigen achievements). En vanavond proberen we zelfs co-op, elk op de eigen PC.maar nu de xbox s aangekondigd is lijkt mij deze ook zeer interresant. Kan ik ze dan op de pc en xbox s spelen?
En nu kriebelt het eerlijk gezegd ook om de nieuwe XBox te gaan kopen over enkele maanden, gewoon omdat je direct al die hele bibliotheek hebt. De catch is natuurlijk dat mijn GPU 'maar' loopt tot ergens 2023, en ik dan wel ineens óf al die games kwijt ben, óf €13 per maand moet gaan ophoesten.
Ik vermoed dat dat ook moet werken. Of het zou moeten zijn dat ze ergens op de XBox checken dat jij ondertussen niet op de PC een GPU game aan het spelen bent, maar dat zou me verbazen. Ik laat weten of het ons vanavond lukt met 2 PCs tegelijk. Als dat lukt, zal PC + XBox ook wel lukken, denk ik.Tevens las ik laatst de ms familis share, als ik bv game op de pc kan mijn dochter dan op de xbox ook tegelijk gamen?
Twixie schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:58:
[...]
Ik ben niet zeker, maar ik dacht dat DLCs er niet bij zitten. Daarvoor moet je EA Play Pro hebben. Maar google eens rap op de lijst van EA Play (Pro) games en daar staat het zeker wel bij.
Erg benieuwd! Kijk uit naar je bevinding!
[...]
Met een Game Pass Ultimate wel, ja. Had nu zelf GPU genomen louter voor MS Flight Simulator, maar ondertussen ook al wat games gezien die mijn zoontje ook interessant vindt. Heeft nu al Minecraft Dungeons gespeeld op zijn eigen MS Account (dus eigen achievements). En vanavond proberen we zelfs co-op, elk op de eigen PC.
En nu kriebelt het eerlijk gezegd ook om de nieuwe XBox te gaan kopen over enkele maanden, gewoon omdat je direct al die hele bibliotheek hebt. De catch is natuurlijk dat mijn GPU 'maar' loopt tot ergens 2023, en ik dan wel ineens óf al die games kwijt ben, óf €13 per maand moet gaan ophoesten.
[...]
Ik vermoed dat dat ook moet werken. Of het zou moeten zijn dat ze ergens op de XBox checken dat jij ondertussen niet op de PC een GPU game aan het spelen bent, maar dat zou me verbazen. Ik laat weten of het ons vanavond lukt met 2 PCs tegelijk. Als dat lukt, zal PC + XBox ook wel lukken, denk ik.
ik heb gezien dat de xbox game pass ook op pc werkt maar kan hij op meerdere computers tegelijk actief zijn of ziet hij dat net zoals steam. want als het op bijvoorbeeld twee apparaten tegelijk werkt is dat een grote besparing aangezien je maar de helft kwijt bent.
Je topic is samengevoegd met het algemene Gamepass topic.
[ Voor 11% gewijzigd door Geronimous op 10-09-2020 19:46 ]
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
You can play on as many pc's as you like with a different live account as long as the account which owns the game or game pass is logged into the windows store. I have two xboxs and two pc's. I can run 4 copies of the game from a single game pass subscription.
https://twitter.com/XboxG...n.html1303817333660508160
Ik heb even een vraag. Ik was al een tijd gebruiker van xbox gamepass op de pc. Ik hoef hier denk ik niet uit de leggen hoeveel “bang for buck“ dit is.
Ik las dat de prijs verhoogd werd naar €10,- per maand, nu was ik ook op de hoogte van de €1 live gold naar gamepass ultimate promo. Ik heb twee jaar “xbox live gold” gekocht en deze laten omzetten naar “gamepass ultimate”. Het is mij alleen niet 100% duidelijk of dit idd gelukt is.
Klopt het dat ik nu tot 23-10-2022 game pass ultimate heb en dat hierna €12,99 per maand gefactureerd gaat worden?
:strip_exif()/f/image/tKXHVVMPHd9aBYBstujgqEeg.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo te zien heb je het goed gedaan, volgende facturering (lees: afschrijving van je CC) is dan pas op 23-10-2022.K_J schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:14:
Hoi allemaal,
Ik heb even een vraag. Ik was al een tijd gebruiker van xbox gamepass op de pc. Ik hoef hier denk ik niet uit de leggen hoeveel “bang for buck“ dit is.
Ik las dat de prijs verhoogd werd naar €10,- per maand, nu was ik ook op de hoogte van de €1 live gold naar gamepass ultimate promo. Ik heb twee jaar “xbox live gold” gekocht en deze laten omzetten naar “gamepass ultimate”. Het is mij alleen niet 100% duidelijk of dit idd gelukt is.
Klopt het dat ik nu tot 23-10-2022 game pass ultimate heb en dat hierna €12,99 per maand gefactureerd gaat worden?
[Afbeelding]
oke top! bedankt voor je snelle reactieSegafreak83 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:17:
[...]
Zo te zien heb je het goed gedaan, volgende facturering (lees: afschrijving van je CC) is dan pas op 23-10-2022.
Coldbullet schreef op donderdag 10 september 2020 @ 10:19:
Erg benieuwd! Kijk uit naar je bevinding!
(@kajvans je moet wél Game Pass Ultimate of Game Pass PC hebben, met enkel XBox Game Pass heb je geen PC games).kajvans schreef op donderdag 10 september 2020 @ 11:38:
ik heb gezien dat de xbox game pass ook op pc werkt maar kan hij op meerdere computers tegelijk actief zijn of ziet hij dat net zoals steam. want als het op bijvoorbeeld twee apparaten tegelijk werkt is dat een grote besparing aangezien je maar de helft kwijt bent.
Ik kan bevestigen dat dit werkt.
Net een uurtje Minecraft Dungeons online co-op met mijn zoontje gespeeld. Hij op zijn PC met zijn Microsoft Account, en ik op de mijne met mijn account.
Ik had hier vorige week overigens al gepost hoe je iemand anders met jouw GPU games kan laten spelen, maar ik vermoed dat nu die vraag opnieuw gaat komen
(EDIT: wat het dus toch wel openzet voor misbruik, denk ik. Je kan gewoon een rondje bij je vrienden gaan doen, telkens inloggen, game installeren, en terug uitloggen. Een vervolgens kunnen die allemaal het game online met elkaar spelen. Al zou het natuurlijk ook zomaar eens kunnen dat Microsoft kijkt naar je family settings, want alle accounts hier thuis zitten wel in eenzelfde 'gezin').
Ik ga misschien ook nog eens op de laptop van mijn vrouw testen of je überhaupt een account op die PC moet hebben. Ik ben zelf Administrator op de PC van mijn zoon, maar op de laptop van mijn vrouw heb ik geen account.
[ Voor 11% gewijzigd door Twixie op 10-09-2020 20:33 ]
En de lat voor pc spelers ook stukke lager! Somme games spelen fijner op de pc en andere weer fijner op de xbox.
Kan voor veilig gaan en met 25 maanden naar Ultimate gaan en dan de laatste 12 gold voor 4 ultimate inleveren of 1 maandje hopen dat ze de actie niet stoppen en nog even de laatste 12 maanden toevoegen. Kan mij ondertussen wel vermaken met de standaard gamepass.
Dit krijg je dus als je het nog even snel wil regelen voor je naar bed gaat
[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 11-09-2020 01:11 ]
Hmm, had zelf niks meegekregen van dat die actie ergens weg geweest is...Beakzz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 01:10:
Ik heb 3 maanden gold gekocht om over te stappen naar Ultimate, maar ik was iets te snel met drukken en kreeg er 1 maand gratis bij (automatische betaling bonus) en nu kan ik dus de laatste code niet meer toevoegen. Nu las ik dat deze actie al eerder is geweest en toen weer ineens verdween. Wat ik alleen niet kan vinden is of ze dat nog hebben gemeld voor het gebeurde of dat het ineens weg was. Iemand een idee?
Kan voor veilig gaan en met 25 maanden naar Ultimate gaan en dan de laatste 12 gold voor 4 ultimate inleveren of 1 maandje hopen dat ze de actie niet stoppen en nog even de laatste 12 maanden toevoegen. Kan mij ondertussen wel vermaken met de standaard gamepass.
Dit krijg je dus als je het nog even snel wil regelen voor je naar bed gaat
Wat je eventueel ook kunt proberen is om Xbox chat support te vragen of ze dat ene maandje er af willen halen zodat je de laatste code nu al kunt gebruiken. Volgens mij heb ik wel vaker hier gelezen dat ze dat doen.
Over welke 'actie' heb je het ? Want er is de €1 actie, die gewoon een promo is om voor een peulschil je eerste maand te krijgen (zoals wel veel abonnementsdiensten een grote korting geven als je je nieuw abonneert). En er is ook de conversie van Live Gold naar GPU maanden. Maar dat is eigenlijk geen actie, maar gewoon hoe Microsoft ervoor zorgt dat je niet ineens je voorafbetaalde periodes zomaar kwijt bent (wat ze gewoon niet kunnen maken). Volgens mij is de conversie ook al altijd 1:1 geweest, en niet ergens weggeweest.Beakzz schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 01:10:
Nu las ik dat deze actie al eerder is geweest en toen weer ineens verdween. Wat ik alleen niet kan vinden is of ze dat nog hebben gemeld voor het gebeurde of dat het ineens weg was. Iemand een idee?
Niemand heeft natuurlijk een glazen bol, en er kunnen ook in de toekomst nog redenen komen waarom Microsoft ineens van gedacht zou veranderen. Ik kan enkel zeggen dat die Live Gold kaartjes op dit moment volgens mij nooit geëxpired hebben, ongeacht wat op de kaartjes staat. Ik heb vorige maand nog 3 kaartjes geactiveerd waarop stond 'Redeem by June 2009'
Mijn gok is dat Microsoft zeker niet ineens Live Gold kaartjes gaat doen expiren zonder dit eerst in het nieuws te brengen. Ik gok er ook op dat die 1:1 conversie niet zal blijven bestaan, en ze gaan terugvallen op de 3:1 conversie die geldt als je de kaartjes gebruikt terwijl je een actief GPU abonnement hebt.
Dus moest ik in jouw situatie zijn, zou ik de gok wagen en wachten met het activeren van het 3de kaartje. Ik betwijfel of je in de toekomst slechter af zal zijn dan wanneer je het nu 3:1 zou activeren. Maar het blijft gewoon een berekende gok.
EDIT: of zoals Finraziel zegt, kan je natuurlijk eens proberen om van de gratis maand af te geraken via support. Het is dan echter de vraag of je nu al geabonneerd hebt op GPU of niet... Ik weet overigens ook niet of die 36 maand beperking een beperking is op hoever op voorhand je Live Gold kunt nemen, of dat het een cap is die ze zetten op de conversie, dus dat wanneer je 5 jaar ver Live Gold hebt, je toch maar 36 maanden GPU krijgt.
[ Voor 9% gewijzigd door Twixie op 11-09-2020 10:13 ]
Ja ik bedoelde gewoon de "actie"dat als je GPU neemt dat dan je Xbox gold 1:1 wordt omgezet. Had gelezen dat die actie even verdwenen was na de introductie dus vandaar de zorgenTwixie schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:09:
[...]
Over welke 'actie' heb je het ? Want er is de €1 actie, die gewoon een promo is om voor een peulschil je eerste maand te krijgen (zoals wel veel abonnementsdiensten een grote korting geven als je je nieuw abonneert). En er is ook de conversie van Live Gold naar GPU maanden. Maar dat is eigenlijk geen actie, maar gewoon hoe Microsoft ervoor zorgt dat je niet ineens je voorafbetaalde periodes zomaar kwijt bent (wat ze gewoon niet kunnen maken). Volgens mij is de conversie ook al altijd 1:1 geweest, en niet ergens weggeweest.
Niemand heeft natuurlijk een glazen bol, en er kunnen ook in de toekomst nog redenen komen waarom Microsoft ineens van gedacht zou veranderen. Ik kan enkel zeggen dat die Live Gold kaartjes op dit moment volgens mij nooit geëxpired hebben, ongeacht wat op de kaartjes staat. Ik heb vorige maand nog 3 kaartjes geactiveerd waarop stond 'Redeem by June 2009'.
Mijn gok is dat Microsoft zeker niet ineens Live Gold kaartjes gaat doen expiren zonder dit eerst in het nieuws te brengen. Ik gok er ook op dat die 1:1 conversie niet zal blijven bestaan, en ze gaan terugvallen op de 3:1 conversie die geldt als je de kaartjes gebruikt terwijl je een actief GPU abonnement hebt.
Dus moest ik in jouw situatie zijn, zou ik de gok wagen en wachten met het activeren van het 3de kaartje. Ik betwijfel of je in de toekomst slechter af zal zijn dan wanneer je het nu 3:1 zou activeren. Maar het blijft gewoon een berekende gok.
Ik wacht wel met GPU acvtiveren tot ik het laatste kaartje ook mag toevoegen of ik kijk even wat ze kunnen regelen via de chat.
Dat eerste, als je met de activatie van een gold key over de 36 maanden heen zou gaan dan kun je deze niet verzilveren. En dan kun je dus eigenlijk niet gpu activeren tenzij je accepteert dat dat derde kaartje nog maar 4 maanden gpu waard gaat zijn ipv 12 (of 11 in dit geval).Twixie schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 10:09:
Ik weet overigens ook niet of die 36 maand beperking een beperking is op hoever op voorhand je Live Gold kunt nemen, of dat het een cap is die ze zetten op de conversie, dus dat wanneer je 5 jaar ver Live Gold hebt, je toch maar 36 maanden GPU krijgt.
Sega geeft uitleg over hun strategie en hoe nieuwe modellen zoals Game Pass daarin passen.
Nu staan er al redelijk wat Sega titels op Game Pass en het lijkt er op dat er nog meer titels aankomen: https://factschronicle.co...-news-immiment-24148.html"Xbox Game Pass grew our audience a lot. A lot more people are playing our title."
Nu weet ik dat er nog altijd wat twijfel is of Game Pass wel een goeie zet is voor de industrie, maar heb nog maar weinig negatieve berichten gelezen uit de industrie zelf eerlijk gezegd.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Krijg het niet voor elkaar om die xbox gamepass ultimate te activeren...
edit; ben nu met xbox support us bezig, kijken of ze m om kunnen gooien...
en na 50 minuten nog altijd bezig...
Die knakker vroeg even of ik een vpn wilde gebruiken en even op de us wilde zetten en een us adres in paypal wilde zetten, omdat het hem ook niet lukt om 1.06 usd van m'n paypal account geauthoriseerd te krijgen....
Wat een pauperzooi met die region mismatch....geloof dat de psn stores niet zo fckd zijn?
Oke bijna 2 uur verder en het lukte maar niet, wat een waardeloze tech support ook..
Komt ie als laatste aan met de optie om dan maar een gamepass ultimate code van een maand ergens online te kopen...en verrekt, het werkt. ben dus 67 euro lichter maar daarvoor wel iig 2 jaar en een maand gamepass ultimate rijker en 2,5 uur van m'n tijd verspild
[ Voor 66% gewijzigd door Steelo op 12-09-2020 04:02 ]
Ltrz,....
Ja, dat heb ik en minstens een ander hier ook al gehad, al was dat misschien voordat dit topic geopend was. Bij ons was het echter wel gelukt om het live abonnement om te zetten naar een Nederlandse om daarna op de normale manier gamepass te activeren (al kostte dat ook een paar uur aan de chat support hangen).Steelo schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 01:30:
Ik heb dus twee xbox gold cards (vpn brazilie) van een jaar gekocht en geactiveerd, maar nu is ie op de een of ander manier onder 'united states' geactiveerd ipv nederland. Ben ik nu screwed?
Die knakker vroeg even of ik een vpn wilde gebruiken en even op de us wilde zetten en een us adres in paypal wilde zetten, omdat het hem ook niet lukt om 1.06 usd van m'n paypal account geauthoriseerd te krijgen....
Wat een pauperzooi met die region mismatch....geloof dat de psn stores niet zo fckd zijn?
Oke bijna 2 uur verder en het lukte maar niet, wat een waardeloze tech support ook..
Komt ie als laatste aan met de optie om dan maar een gamepass ultimate code van een maand ergens online te kopen...en verrekt, het werkt. ben dus 67 euro lichter maar daarvoor wel iig 2 jaar en een maand gamepass ultimate rijker en 2,5 uur van m'n tijd verspild
Het lijkt lang niet altijd op deze manier te gebeuren en geen idee waar het door komt, maar ik kan die Brazilië methode daardoor niet adviseren...
Tsja je kan je gal blazen over de support, maar als jij het volgens de normale manier had gedaan had je weinig problemen ervaren. Maar omdat jij nu een aparte constructie gebruikt verwacht je maar dat ze het binnen enkele seconden kunnen oplossen.Steelo schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 01:30:
Ik heb dus twee xbox gold cards (vpn brazilie) van een jaar gekocht en geactiveerd, maar nu is ie op de een of ander manier onder 'united states' geactiveerd ipv nederland. Ben ik nu screwed?
Ik vind het al netjes van Microsoft dat ze hier moeite in stoppen. Ik had als Microsoft gewoon aangegeven dat je het maar via US of Brazilië activeert.
Dat zeker, Microsoft support is top. Ik ging er toen het bij mij gebeurde ook al vanuit dat ik gewoon mezelf genaaid had door zo cheap te willen doen. Uiteindelijk voelt het vooral als dat ze me gematst hebben, veel meer dan dat ik uren aan de support heb moeten hangen.Nogne schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 13:58:
[...]
Tsja je kan je gal blazen over de support, maar als jij het volgens de normale manier had gedaan had je weinig problemen ervaren. Maar omdat jij nu een aparte constructie gebruikt verwacht je maar dat ze het binnen enkele seconden kunnen oplossen.
Ik vind het al netjes van Microsoft dat ze hier moeite in stoppen. Ik had als Microsoft gewoon aangegeven dat je het maar via US of Brazilië activeert.
Stappen gevolgd van de site die de keys verkocht en op de MS pagina waar je codes verzilverd stond ook '' wil be redeemed to <email adres > (Belgium) en Belgium is de juiste locatie van mijn account dus ik had geen issue met iets American achtig, erna op de BE store 1 Euro gamepass aangeklikt en zei dat mijn remaining Gold in Ultimate ging veranderen.
Heb je misschien meerdere Xbox accounts ? of is het om de 1 of andere reden op USA gesprongen op de redeempagina, i dunno maar hier ging het dus zonder enige issue.
Alleen de site de ze verkocht was wat traag, stuurde 10 min na betaling een mail om te vragen of ik echt een Brasil code wou voor Gold en daar moest je dan ''Yes'' op antwoorden en dan nog eens 15 min voor je de key kreeg.
Duurde hier even want had eerst 1 key gekocht om te testen maar toen dat werkte toch maar meteen 2 bij gekocht of ik zat 3x op een mail te replyen en bijna een uur te wachten anders
Heb je het na die 1e al wel omgezet naar Ultimate of moet je eerst die andere 2 toevoegen?Katmi schreef op zondag 13 september 2020 @ 02:54:
Duurde hier even want had eerst 1 key gekocht om te testen maar toen dat werkte toch maar meteen 2 bij gekocht of ik zat 3x op een mail te replyen en bijna een uur te wachten anders
Na omzetting heb je een lopend GP Ultimate, als je dan Live Gold keys toevoegd worden deze volgens omgezet naar GP Ultimate maar tegen een ongunstige (i.i.g. t.o.v. bovenstaande) conversiefactor. Zie MS FAQ onder "Kan ik, als ik Xbox Game Pass Ultimate heb, nog steeds Xbox Live Gold- en Xbox Game Pass-codes inwisselen?".
Het kan wel meermaals, maar het kan pas opnieuw als je geen lopend gamepass ultimate abonnement meer hebt. En het is natuurlijk de vraag hoe lang de voorwaarden zo blijven. Zelf heb ik de conversie echter tweemaal uitgevoerd.ariekanari schreef op zondag 13 september 2020 @ 09:56:
@emnich . Je moet eerst (alle) de Gold Live keys toevoegen en pas daarna, als laatste, het totaal van het opgebouwde tegoed omzetten naar Game Pass Ultimate. Het 1 op1 omzetten kan slechts eenmaal.
Na omzetting heb je een lopend GP Ultimate, als je dan Live Gold keys toevoegd worden deze volgens omgezet naar GP Ultimate maar tegen een ongunstige (i.i.g. t.o.v. bovenstaande) conversiefactor. Zie MS FAQ onder "Kan ik, als ik Xbox Game Pass Ultimate heb, nog steeds Xbox Live Gold- en Xbox Game Pass-codes inwisselen?".
Volgens mij heb ik daar nooit losse goedkope keys van gezien... Goedkoopste manier is waarschijnlijk ook daar nog xbox live gold nemen voor een paar jaar en die omzetten naar gamepass ultimate. Althans, zodra de prijs op de PC naar 10 euro gaat.kajvans schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:04:
waar kan ik de xbox pc game pass goedkoop kopen.
Heb destijds Xbox Live + Game Pass Ultimate aangeschaft met de 1-euro actie. Loopt tot juni 2021.
Als ik nu met 2 jaar Xbox Live verleng, kan ik niet nogmaals de euro-actie gebruiken. Toch?
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Ik geloof dat je sowieso moet wachten tot het afloopt anders krijg je een slechte conversation rate van de hoeveelheid gold naar ultimate als je het doet zolang je nog een actief abbo hebt.Zyron schreef op zondag 13 september 2020 @ 18:04:
Even ter check tussen de bomen in het bos:
Heb destijds Xbox Live + Game Pass Ultimate aangeschaft met de 1-euro actie. Loopt tot juni 2021.
Als ik nu met 2 jaar Xbox Live verleng, kan ik niet nogmaals de euro-actie gebruiken. Toch?
Of het erna weer voor 1 euro werkt weet ik niet ( kan iemand anders misschien confirmen ) maar ik zie niet in waarom het niet zou werken als je erna weer gold koopt en dan bv 1 maand aan 13 euro, zou dan ook alle Gold maanden moeten omzetten weer en is nog steeds goedkoper dan een andere manier.
Al kan iemand die het al een 2de keer effectief heeft gedaan je er meer over vertellen.
Je kan ze onmogelijk allebei hebben. Als je nog x maanden XBox Live Gold had, kreeg je bij het afsluiten van GPU de melding dat je x maanden omgezet worden in x maanden GPU. Als je al GPU hebt, kun je geen XBox Live Gold meer afsluiten (want het zit al in GPU) en wanneer je Live Gold codes inwisselt krijg je in de plaats extra period GPU voor 1/3de van de overeenkomstige Live Gold periode.Zyron schreef op zondag 13 september 2020 @ 18:04:
Sowieso ga je dus tot juni 2021 moeten wachten, en dan hopen dat die 1:1 conversie (wanneer je geen actieve GPU hebt) nog geldt, om 2 jaar XBox Live Gold te nemen en je direct weer te abonneren op GPU zodat die 2 jaar omgezet wordt in 2 jaar GPU.
[ Voor 15% gewijzigd door Twixie op 13-09-2020 18:38 ]
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Ik baal echt als een stekker dat Apple zo moeilijk doet. Het is dat ik vorig jaar een nieuwe iPhone hebt gekocht, anders had ik het zeker geprobeerd.Wom schreef op maandag 14 september 2020 @ 15:19:
Voor de GPU-leden, morgen komt xCloud beschikbaar. Zie het xCloud topic voor lijstje met alle games die je dan kunt spelen.
Maar er zit een grote kans in dat dit mijn laatste iPhone is, tenzij Apple toch nog wat flexibeler word.
Die ‘waardeloze support’ kost MS meer omzet dan dat jij bespaard in die 2 jaar.. Jij hebt wel lef zeg om je zo uit te laten terwijl je zelf de grenzen ver aan het oprekken bent (of eigenlijk al ruimschoots overheen bent wat mij betreft). €67,- lichter ook nog...Steelo schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 01:30:

Edit: Disclaimer. Overigens heb ik zelf ook drie jaar live omgezet met de €1,- mogelijkheid dus ik begrijp dat je voor een leuke korting gaat. Maar ga niet de support zitten afbranden die je nog eens keurig helpt..
[ Voor 7% gewijzigd door D-Ed op 14-09-2020 16:12 ]
Overigens staat nu Android ook als officieel platform bij de Game Pass titels. Dus Console, PC en Android als platformen beschikbaar.
Deze gaan er overigens uit:
Leaving September 30
Bad North (Console & PC)
DiRT Rally 2.0 (Console & PC)
Dishonored 2 (Console & PC)
Panzer Dragoon Orta (Console)
Westerado: Double Barreled (Console)
Yooka-Laylee (Console)
[ Voor 33% gewijzigd door Wom op 14-09-2020 16:12 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Xbox
Dit topic is gesloten.