We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Vortigen schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:57:
[...]
Ik was even prettig verbaasd en dacht dat ik dus met mijn Gamepass games op een mobiel apparaat kon gaan spelen (ik heb Gamepass voor de PC). Maar na het lezen van het artikel zie ik dat het gaat over de Ultimate variant
Wel tof voor de Ultimate klanten natuurlijk!

:strip_exif()/f/image/mM3cVIRGD9r3ie0qs7Kziwfh.jpg?f=fotoalbum_large)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hopen dat lag beetje te doen is en dat de graphics beetje te doen zijn. Dan kan ik er misschien nog veel plezier mee beleven! Even zo een clip kopen voor de x1 controller en gamen maar
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Donderdag ga ik local co-op doen met een vriend. Tijdje geleden alweer dus ben op zoek naar wat leuke games. Ben van plan naast de Switch (Mario Kart) ook de One X even aan te slingeren. Heb via gamepass al wel de usual suspects geïnstalleerd zoals Gears en Halo. Daarnaast ook Overcooked en Moving Out vast gedownload. Hebben jullie nog leuke suggesties? Bij voorkeur games die relatief makkelijk op te pakken zijn.
Minecraft dungeonsEpicDnS schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 21:44:
Vraagje.
Donderdag ga ik local co-op doen met een vriend. Tijdje geleden alweer dus ben op zoek naar wat leuke games. Ben van plan naast de Switch (Mario Kart) ook de One X even aan te slingeren. Heb via gamepass al wel de usual suspects geïnstalleerd zoals Gears en Halo. Daarnaast ook Overcooked en Moving Out vast gedownload. Hebben jullie nog leuke suggesties? Bij voorkeur games die relatief makkelijk op te pakken zijn.
Lovers in a dangerous space time
Diablo 3
Rocket League misschien?
Worms WMD? deze versie niet zelf gespeeld maar Worms blijft leuk
De eerste drie zelf in couch coop gespeeld en zijn erg leuk. Diablo is helaas natuurlijk niet gratis. Lovers is een keer in gold geweest volgens mij dus misschien heb je die al.
[ Voor 7% gewijzigd door Finraziel op 04-08-2020 21:53 ]
Gamertag: FinrazielNL
Children of Morta.EpicDnS schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 21:44:
Vraagje.
Mocht het buiten game pass mogen, Unruly Heroes is echt heel tof in couch coop

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 04-08-2020 22:33 ]
Ik heb mijn zo'n the ene Xbox one 's digital gegeven. Had 6 mnd live gekocht en daarna de ultimate voor 1e. Ideaal omdat ik daar dan ook gebruik van kan maken op me pc.
Als ik nu nog 6 mnd live erbij koop, terwijl mjnn abo nog loopt van Ultimate. Worden de nieuwe aangekochte maanden live ook omgezet naar Ultimate?
Thx
Nee. 12 maanden Gold wordt bij bestaand ultimate abonnement omgezet naar 4 maanden ultimate. Je hebt dus straks 8 maanden ultimate. Je bestaande 6 maanden plus de 2 die van de 6 maanden gold worden omgezet.Unknown Alien schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 10:48:
Hi,
Ik heb mijn zo'n the ene Xbox one 's digital gegeven. Had 6 mnd live gekocht en daarna de ultimate voor 1e. Ideaal omdat ik daar dan ook gebruik van kan maken op me pc.
Als ik nu nog 6 mnd live erbij koop, terwijl mjnn abo nog loopt van Ultimate. Worden de nieuwe aangekochte maanden live ook omgezet naar Ultimate?
Thx
XBL: MRE Inc
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 17:29
Seriously.... (gow 2 mp sux)
Topicstarter:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SEtGe9sJiFjUlV6oyS4wgivv.jpg?f=user_large)
Nieuwe gamepass games binnenkort
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
- uchiha tijntje
Goede toevoeging! Die is nu nog even enkele voor gamepass pc! Hopelijk over paar maandjes op de console.corporalnl schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 15:31:
@uchiha tijntje Nice, vergeet ook niet Flight Simulator 2020
Wel leuk filmpje over Flight Sim
[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-08-2020 15:47 ]
/f/image/tHj2Hc08KUrNrt56sxhXD1Ft.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6DrcEnB59luKCdoH6NSGAFfw.png?f=fotoalbum_large)
Meer details (ietsje naar beneden scrollen) https://www.samsung.com/g...nfovisual_video_none_none
[ Voor 39% gewijzigd door Wom op 05-08-2020 17:25 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Game Pass komt als app naar Samsung Access, maar verdere details ken ik zo snel niet.B!g Boss schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 17:31:
Benieuwd wanneer Gamepass naar de smart tv's komt. In september al op de smartphone, maar als het op tv app komt, zou handig zijn om met mijn zoontje co op games te spelen. Dan sluit ik mijn Xbox one x gewoon aan op de monitor, en zoontje zou dan op de tv app spelen...
https://xboxera.com/2020/...re-coming-to-samsung-tvs/
Via Gamepass? Supermarket Shriek, Totally Reliable Delivery Service, Golf With Your Friends bijv.EpicDnS schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 21:44:
Vraagje.
Geniale zet van Microsoft. Zo bereik je een enorm grote groep.Wom schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 17:36:
[...]
Game Pass komt als app naar Samsung Access, maar verdere details ken ik zo snel niet.
https://xboxera.com/2020/...re-coming-to-samsung-tvs/
Laten we niet vergeten dat Samsung een enorm sterk merk is en zowel hun telefoons als tv's gretig aftrek vinden.
Het bereik is dus groot en consumenten blijven toch wel (Samsung) tv's en telefoons kopen. Als je ze dan op zo'n manier met het Xbox merk kennis kunt laten maken, dan is de stap om een Gamepass abo of Xbox console te verlengen/kopen ook kleiner.
Dus hoe groter je bereik, des te meer kans om potentiële klanten aan je te binden. Microsoft snapt dat en daarom is deze partnership ook belangrijk om meer mensen kennis te laten maken met het Xbox ecosysteem.
[ Voor 21% gewijzigd door MRE-Inc op 05-08-2020 18:06 ]
Verwijderd
Man of medan is echt een aanrader, gespeeld op de PlayStation enuchiha tijntje schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 15:21:
[Afbeelding]
Nieuwe gamepass games binnenkort
Is een switch port naar xbox en pc en moet zeggen sfeertje bevalt me wel. En beste is zit in gamepass, dus morgen effe op pc proberen!
Jammer, Werkt dus alleen de eerste xMRE-Inc schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 11:21:
[...]
Nee. 12 maanden Gold wordt bij bestaand ultimate abonnement omgezet naar 4 maanden ultimate. Je hebt dus straks 8 maanden ultimate. Je bestaande 6 maanden plus de 2 die van de 6 maanden gold worden omgezet.
ve en 1 maand ultimate gekolcht vor 1e en dat werdt omgezet naar 7 mnd ultimate
- uchiha tijntje
Voor zo’n service mag je best wel het volle pond betalen.Unknown Alien schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 20:00:
[...]
Jammer, Werkt dus alleen de eerste x![]()
ve en 1 maand ultimate gekolcht vor 1e en dat werdt omgezet naar 7 mnd ultimate
- uchiha tijntje
Beste punt negeert hij nog volgens mij, het gewicht van de telefoon tussen je handen in plaats van met een mooie hefboom boven de controller hangend.
Maar denk dat ik er zelf niet genoeg gebruik van zou maken... En hij heeft het over onderweg gebruik, maar ik moet nog zien hoe goed het werkt via een mobiele verbinding.
Zal multiplayer ooit gratis worden?
/f/image/WGW2pRUulMD3LqA7LLFQXgQw.png?f=fotoalbum_large)
Edit: het is nu al gratis????
[ Voor 11% gewijzigd door drakiesoft op 06-08-2020 09:20 ]
Free gold weekend schijnbaar..drakiesoft schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 08:34:Edit: het is nu al gratis????
- uchiha tijntje
Ja daar baal ik wel een beetje van. 2 maanden geleden een nieuwe iphone gekocht. Als ik dit had geweten had ik een samsung overwogen. Zonde. Apple is zo geen goede zaken voor mij aan het doen.drakiesoft schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 08:01:
Heb je gamepass en een iPhone. Xcloud op een iPhone kan je wel vergeten. Die gaat er niet meer komen.
Als ze dan ooit voor gratis gaan, maak dan in ieder geval party chat gratis erbij.drakiesoft schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 08:34:
Interessante insteek van colteastwood
Zal multiplayer ooit gratis worden?
[Afbeelding]
Edit: het is nu al gratis????
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja zag het al wel een beetje aankomen. Ze gaan dat nooit toelaten met hun store restricties.uchiha tijntje schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 11:26:
[...]
Ja daar baal ik wel een beetje van. 2 maanden geleden een nieuwe iphone gekocht. Als ik dit had geweten had ik een samsung overwogen. Zonde. Apple is zo geen goede zaken voor mij aan het doen.
Heb gelukkig zelf niet een nieuwe iPhone gehaald begin dit jaar gezien ik dit wel aan had zien komen. Er zijn al eerder artikelen verschenen hierover van bv iculure.nl waarin dit werd gezegd.
Momenteel werkt streaming vanaf m'n eigen Xbox via OneCast prima en de geruchten zijn er dat er wel een app komt om vanaf je eigen Xbox te streamen. Met een 1Gbit upload thuis, zie ik daar geen problemen.
[ Voor 22% gewijzigd door Bullet NL op 06-08-2020 12:34 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik snap je teleurstelling en lichtelijke irritatie. Uiteraard volgt nu de maar… het is natuurlijk wel Apple en je had kunnen inschatten hoe Apple met xCloud zou omgaan. Zeker gezien het feit hoe voorzichtig Microsoft al is omgegaan met de betatest van xCloud op iOS in vergelijking met de test op Android-toestellen.uchiha tijntje schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 11:26:
[...]
Ja daar baal ik wel een beetje van. 2 maanden geleden een nieuwe iphone gekocht. Als ik dit had geweten had ik een samsung overwogen. Zonde. Apple is zo geen goede zaken voor mij aan het doen.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
- uchiha tijntje
Oh ja, ik had wel verwacht dat het niet zo soepel zou gaan. Maar volgens mij is het nu gewoon een volledige "no-go"ariekanari schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 12:36:
[...]
Ik snap je teleurstelling en lichtelijke irritatie. Uiteraard volgt nu de maar… het is natuurlijk wel Apple en je had kunnen inschatten hoe Apple met xCloud zou omgaan. Zeker gezien het feit hoe voorzichtig Microsoft al is omgegaan met de betatest van xCloud op iOS in vergelijking met de test op Android-toestellen.
Ja, daarin geef ik je gelijk. Het lijkt er inderdaad op dat de deur hard is dichtgeslagen.uchiha tijntje schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 12:39:
[...]
Oh ja, ik had wel verwacht dat het niet zo soepel zou gaan. Maar volgens mij is het nu gewoon een volledige "no-go". En dat had ik 2 of 3 maanden geleden nog niet verwacht.
Ja, alleen kan dit maar 1 keer per account.Bullet NL schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 12:33:
Mijn Xbox Gamepass Ultimate is gisteren afgelopen, wanneer ik nu Xbox Live koop, kan je hem dan nog steeds upgraden naar Gamepass ultimate? Hier was destijds een manier voor, voor 1 euro geloof ik. Werkt dat nog steeds?
Zie deze link: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Vooral even op meer klikken, dan krijg je deze tekst:
Xbox Game Pass Ultimate
Xbox Live Gold en meer dan 100 games van hoge kwaliteit voor één lage prijs per maand (abonnement loopt automatisch door). Speel samen met vrienden en ontdek je volgende favoriete game. Er zijn voorwaarden van toepassing. Zie de onderstaande beschrijving.
Als je lid wordt van Xbox Game Pass Ultimate, wordt je resterende tijd voor Xbox Live Gold, Xbox Game Pass voor Console of Xbox Game Pass voor PC omgezet naar dezelfde hoeveelheid tijd voor Xbox Game Pass Ultimate, met een maximum van 36 maanden. Alle omzettingen zijn definitief. Zie xbox.com/gamepass voor meer informatie.
Je kunt op elk gewenst moment annuleren om toekomstige kosten te stoppen.
Volgens mij is het:Bullet NL schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 12:33:
Mijn Xbox Gamepass Ultimate is gisteren afgelopen, wanneer ik nu Xbox Live koop, kan je hem dan nog steeds upgraden naar Gamepass ultimate?
Omzetting als je nog nooit Gamepass hebt gehad - upgrade voor €1,- (met een maximum van 36 maanden):
1 maand Gold / 1 maand Ultimate
3 maanden Gold / 3 maanden Ultimate
6 maanden Gold / 6 maanden Ultimate
12 maanden Gold / 12 maanden Ultimate
24 maanden Gold / 24 maanden Ultimate
Omzetting als je al Gamepass hebt (gehad):
1 maand Gold / 20 dagen Ultimate
3 maanden Gold / 50 dagen Ultimate
6 maanden Gold / 79 dagen Ultimate
12 maanden Gold / 4 maanden Ultimate
24 maanden Gold / 8 maanden Ultimate
https://nl.pepper.com/comments/permalink/1315914
https://nl.pepper.com/comments/permalink/1001029
Met automatisch verlengen bonus kun je dus Xbox Live tegoed aanschaffen
2 * 12 mnd = 24 + 2 bonus = 26
1 * 6 mnd = 6 + 1 bonus = 7 (33)
Een maal activeren met de aanschaf van GP Ultimate voor €13
1 * 1 mnd = 1 + 1 bonus = 2 (35)
Met 35 maanden zit je dus één maand onder het maximum van 36 maanden.
Ik denk even de Game Pass Quest voor deze week te doen: The Witcher 3: Wildhunt
Ik heb echter de GOTY-editie geïnstalleerd maar de quest registreerd te benodige kills niet. Nu moet ik alsnog de standaard-editie naast de GOTY-editie installeren om de quest te kunnen voltooien.
[ Voor 24% gewijzigd door ariekanari op 06-08-2020 14:56 . Reden: extra link ]
Voor diegene die het nog niet heeft. XCloud app uit android store.
[ Voor 27% gewijzigd door drakiesoft op 11-08-2020 08:35 ]
Heb geïnstalleerd maar doet niks, is het al actief ?drakiesoft schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 08:33:
Vandaag xcloud open bèta voor alle ultimate subscribers.
Moet je niet de Game Pass app hebben?drakiesoft schreef op Tuesday 11 August 2020 @ 08:33:
Vandaag xcloud open bèta voor alle ultimate subscribers.
Ja staat in artikel een gamepass beta app. Had de gewone al maar deze beta app word dalijk geupdate. Is dus ook nog niet actief 9 am us tijd is ergens over uurtje of 5 bij ons.JackSparrow schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 11:10:
[...]
Moet je niet de Game Pass app hebben?
Ik dacht al. Had de beta app net geïnstalleerd, maar het werkt nog niet...v8power67 schreef op Tuesday 11 August 2020 @ 11:11:
[...]
Ja staat in artikel een gamepass beta app. Had de gewone al maar deze beta app word dalijk geupdate. Is dus ook nog niet actief 9 am us tijd is ergens over uurtje of 5 bij ons.
- uchiha tijntje
Het is sowieso nu een beperkt aanbod. Als in 30 games. Vanaf 15 september is het de volledige gamepass library.v8power67 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 11:17:
Nee is over 3 uur en 45 minuten. 9am edt is dus 15:00 bij ons. Dus nog even wachten. Maar las dat dus eigenlijk voornamelijk Microsoft eigen spellen erin zitten. Jammer had gehoopt dat alle gamepass en gekochte content erin zat. Tenzij ik verkeerd begrepen heb.
Het is naar mijn weten juridisch niet mogelijk, dan wel niet realistisch haalbaar, om alle games die je ooit hebt gekocht te spelen via Xcloud.
[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-08-2020 12:04 ]
[ Voor 8% gewijzigd door ariekanari op 11-08-2020 12:29 ]
Deze app gebruik ik voor xcloud preview. Maar blijkbaar was de open bèta nog niet actief.JackSparrow schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 11:10:
[...]
Moet je niet de Game Pass app hebben?
Als het op een x1 speelbaar is waarom niet op xcloud? Maakt toch niet heel veel uit? Heb er de ballen verstand van verder maar had leuk geweest als je hele library speelbaar was. Wel mooi dat vanaf eind 2021 het xsx blades worden. Als de latency en stream kwaliteit dan goed is, dan grote kans dat ik via hopelijk dan aanwezige pc app de games die mijn pc niet goed trekt via streaming spelen in hopelijk 4k/60.uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 11:58:
[...]
Het is sowieso nu een beperkt aanbod. Als in 30 games. Vanaf 15 september is het de volledige gamepass library.
Het is naar mijn weten juridisch niet mogelijk, dan wel niet realistisch haalbaar, om alle games die je ooit hebt gekocht te spelen via Xcloud.
- uchiha tijntje
Omdat licenties van games niet zo eenvoudig zijn. Stel dat je in 2014 een game hebt gekocht voor de One. MS heeft ervoor gezorgd in samenspraak met de publisher dat als je de game koopt je een licentie hebt gekocht voor het spelen van die game op de One. De publisher heeft geen toestemming gegeven dat je ook een licentie hebt gekocht om een game via Xcloud te kunnen spelen. Als MS wel een game in Xcloud zou opnemen, zonder nadrukkelijke toestemming van de publisher, dan hebben ze een groot probleem.v8power67 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:40:
[...]
Als het op een x1 speelbaar is waarom niet op xcloud? Maakt toch niet heel veel uit? Heb er de ballen verstand van verder maar had leuk geweest als je hele library speelbaar was. Wel mooi dat vanaf eind 2021 het xsx blades worden. Als de latency en stream kwaliteit dan goed is, dan grote kans dat ik via hopelijk dan aanwezige pc app de games die mijn pc niet goed trekt via streaming spelen in hopelijk 4k/60.
Bovenstaand is een veel te simpele verklaring en zal ongetwijfeld veel op aan te merken zijn, maar het geeft een beetje weer dat het juridisch helemaal niet zo eenvoudig is als mensen denken.
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-08-2020 12:51 ]
Ah okee duidelijk. Jammer maar dan logisch. Hoop dat meeste eraan meewerken zeker als ze in gamepass zitten.uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:51:
[...]
Omdat licenties van games niet zo eenvoudig zijn. Stel dat je in 2014 een game hebt gekocht voor de One. MS heeft ervoor gezorgd in samenspraak met de publisher dat als je de game koopt je een licentie hebt gekocht voor het spelen van die game op de One. De publisher heeft geen toestemming gegeven dat je ook een licentie hebt gekocht om een game via Xcloud te kunnen spelen. Als MS wel een game in Xcloud zou opnemen, zonder nadrukkelijke toestemming van de publisher, dan hebben ze een groot probleem.
Bovenstaand is een veel te simpele verklaring en zal ongetwijfeld veel op aan te merken zijn, maar het geeft een beetje weer dat het juridisch helemaal niet zo eenvoudig is als mensen denken.
Neem aan alle first party allemaal wel. Bv master chief collection of dat insomniac spel effe naam kwijt van rond release.
* xCloud maakt nu onderdeel uit van Game Pass, maar je moet het zien als losse diensten.
Eh..het streamen van je eigen games (op je eigen console) werkt ook gewoon via internet.ariekanari schreef op Tuesday 11 August 2020 @ 13:16:
Als aanvulling op hetgeen @uchiha tijntje heeft geschreven. xCloud* is net als Game Pass een abonnement waarvan de inhoud (games) periodiek worden opgefrist. Je kunt dus alle spellen spelen welke MS heeft toegevoegd aan de xCloud-dienst. Op je eigen netwerk c.q. streamen vanaf je eigen conole i.p.v. via xCloud-servers kun je alle aangeschafte spellen spelen.
* xCloud maakt nu onderdeel uit van Game Pass, maar je moet het zien als losse diensten.
- uchiha tijntje
:strip_exif()/f/image/NU5TzbCDGMoL85Kj0zjimPBG.jpg?f=fotoalbum_large)
Console streaming via de app gaat wel prima! Zit nu lekker op de tablet te gamen direct naast de ventilator.
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-08-2020 20:14 ]
Volg ook beetje de restera thread en is echt heel vaag hoe het nou zit. De tijd dat open zou gaan is lang voorbij. Er is alleen een verge artikel ism xbox. Op gewone xbox site staat niks over een beta. Dus vind weer heel rommelig hoe het gecommuniceerd en uitgevoerd word. Wil graag dit testen om te zien of dit iets is waar ik in wil investeren ( zo een razer controller). Naja we gaan weer verder wachten.
Ik hoop dat het de komende tijd door veel game pass leden wordt uitgeprobeerd en dat dat geen nadelige gevolgen heeft.
- uchiha tijntje
https://play.google.com/s...ails?id=com.gamepass.betauchiha tijntje schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 20:29:
Geen idee waar ik moet kijken. Ik wacht wel even
Deze app moet je gebruiken volgens dit artikel:
https://www.theverge.com/...__twitter_impression=true
Ik heb wel toegang middels de bèta en het werkt - bij mij - enkel lekker bij trage games (in mijn geval The Wolf Among Us). Forza Horizon 4 viel echt niet te spelen door de vertraging.v8power67 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 20:16:
Het moet via de gamepass beta app staat in een link hierboven ergens. Die preview xcloud app is alleen als je dus in de preview zit.
Volg ook beetje de restera thread en is echt heel vaag hoe het nou zit. De tijd dat open zou gaan is lang voorbij. Er is alleen een verge artikel ism xbox. Op gewone xbox site staat niks over een beta. Dus vind weer heel rommelig hoe het gecommuniceerd en uitgevoerd word. Wil graag dit testen om te zien of dit iets is waar ik in wil investeren ( zo een razer controller). Naja we gaan weer verder wachten.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Owh das jammer. Naja ga toch proberen maar lees dat ook het slechts 720p is en lage bitrate dus best wel veel macroblocks in beeld, dus ja verwachtingen gaan steeds meer omlaagRossi46 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 20:53:
[...]
Ik heb wel toegang middels de bèta en het werkt - bij mij - enkel lekker bij trage games (in mijn geval The Wolf Among Us). Forza Horizon 4 viel echt niet te spelen door de vertraging.
Fuck... Heb geen bluetooth supported controller maar nog een oudere... Effe met een ds4 proberen..
[ Voor 42% gewijzigd door v8power67 op 11-08-2020 23:16 ]
Ms ondersteund wel last gen DS4 controller voor Next gen xcloud gamesv8power67 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 23:03:
Update is er voor de app. Is nu aan het installeren gelijk even testen.
Fuck... Heb geen bluetooth supported controller maar nog een oudere... Effe met een ds4 proberen..

Ligt aan je controllerv8power67 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 00:06:
Net even getest en werkt met ds4. Heb even wat spellen gespeeld maar eigenlijk alles is echt veelste veel latency, racen is zoals al gezegd hier niet te doen. Sea of thieves ook niet. Halo met 60 fps was beter maar nog steeds teveel vertraging. Helaas dus. Wel leuk dat werkt maar zo is er eigenlijk niet goed mee te gamen. Hopen dat ze dit veel lager kunnen krijgen dan is het echt heel tof. Nu niet zo.
Met wifi krijg ik niet goede resultaten, maar met T-Mobile 4g loopt het als een trein. Forza horizon 4 draait perfect met geen noemenswaardige lag. Daarna streets of rage gespeeld en dat draait ook perfect. Gelukkig net onbeperkt T-Mobile internet afgesloten voor een leuke prijs. Heb een one plus 7 overigens.
Heb 5ghz wifi, en een oneplus 7t. Haal 500mbit met mobiel speedtest. Dus moet geen probleem zijn. Heb geen onbeperkt data dus ga niet proberen. Lijkt me zeer stug dat 4g betere verbinding heeft dat 5ghz wifi..drakiesoft schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 00:51:
[...]
Ligt aan je controller![]()
Met wifi krijg ik niet goede resultaten, maar met T-Mobile 4g loopt het als een trein. Forza horizon 4 draait perfect met geen noemenswaardige lag. Daarna streets of rage gespeeld en dat draait ook perfect. Gelukkig net onbeperkt T-Mobile internet afgesloten voor een leuke prijs. Heb een one plus 7 overigens.
En ligt niet aan de controller
Probeer toch eens 4g voor een minuutje. Ff checken of het verschil maakt. Misschien is het een oneplus dingetjev8power67 schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 00:56:
[...]
Heb 5ghz wifi, en een oneplus 7t. Haal 500mbit met mobiel speedtest. Dus moet geen probleem zijn. Heb geen onbeperkt data dus ga niet proberen. Lijkt me zeer stug dat 4g betere verbinding heeft dat 5ghz wifi..
En ligt niet aan de controller
Even hierop terugkomen, gezien ik het net getest heb, en het werkt inderdaad. Alvast bedanktFinraziel schreef op maandag 27 juli 2020 @ 19:11:
[...]
maar even als tip mocht je gaan besluiten al die kaartjes in te voeren... Je krijgt daarbij als het goed is het aanbod om automatisch verlengen aan te zetten en daar 1 maand extra voor te krijgen. Doe dat, zet het gelijk weer uit en herhaal met elke code. Als het goed is kun je zo 1 extra maand krijgen per code (zolang je maar niet over de 36 maanden heen gaat maar dat kan niet met 15 maanden aan codes).
Het was wel ietsje minder, doordat je bij een kaartje van 1 maand maar 14 dagen gratis erbij krijgt. Maar op deze manier heb ik nu XBox Live Gold tot eind januari 2022 en dat met XBox Live Gold kaartjes die zo'n 12 jaar oud waren of zo. De kaartjes van een maand hadden 'redeem by 06/30/2009'

Nu nog even twijfelen of ik toch nog niet 1 jaartje extra Live Gold bijkoop vooraleer te converteren naar Gamepass Ultimate. Ik zie dat je bij livekaarten.be (of nl) 1 jaar kan kopen voor slechts 32 euro, maar is dat betrouwbaar ? En is blijkbaar ook met een VPN-truuk aan de reviews te zien, dus wellicht koop je je 12 maand ergens in een of ander goedkoop exotisch land.
Ben vooral een PlayStation persoon en daar kan je games in PS+ 'kopen' via de website Store, zelfs als je nog geen console hebt waarop je het spel kan draaien. Op die manier had ik bij aanschaf van een PS4 ineens wel bijna 100 games... Vraag me af of dit met een One/Series X ook mogelijk is.
@Twixie. Ik lees dat het claimen gelukt is, geldt dit ook voor XBOX360 spellen?
[ Voor 21% gewijzigd door ariekanari op 15-08-2020 16:28 ]
Ik denk dat het gelukt is. Online vond ik veel oude informatie hoe je ze kon 'kopen', maar dit is tegenwoordig geen optie meer. Via de website, kan je enkel kiezen voor 'Op mijn apparaat installeren', waarna ik melding krijg dat er geen geschikt toestel gevonden is.ariekanari schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:15:
Probeer ze te claimen via de XBOX Store met een web browser. Voor One games verwacht ik geen problemen, voor 360 wil dit nog wel een moeilijkheden geven.
Echter zie ik nu op Store in de IOS app dat er daar bij bvb Portal Knights 'Gekocht 15-08-2020' staat.
Ik heb ook geprobeerd en krijgt enkel te kiezen voor op mijn apparaat.
Via xbox op app lukt het ook niet.
Twixie schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:26:
[...]
Ik denk dat het gelukt is. Online vond ik veel oude informatie hoe je ze kon 'kopen', maar dit is tegenwoordig geen optie meer. Via de website, kan je enkel kiezen voor 'Op mijn apparaat installeren', waarna ik melding krijg dat er geen geschikt toestel gevonden is.
Echter zie ik nu op Store in de IOS app dat er daar bij bvb Portal Knights 'Gekocht 15-08-2020' staat.
XBox app op de iPad. Daar heb je in de linkerrand een hele kolom met icons, waaronder de gekende Microsoft shopping bag, dat is de Store. Daar kies ik dan Zoeken om bvb Portal Knights te zoeken. Als ik dan op Portal Knights klik om de game-pagina te bekijken, zie ik net boven de beschrijving staan 'Gekocht 15-08-2020'.
Op de website kan ik nergens een indicatie vinden dat ik het spel 'gekocht' heb, al valt het wel op dat er nu de optie staat om het te 'kopen en eigenaar worden' terwijl dat eerst enkel toonde dat ik het kon installeren op mijn apparaat, als ik het me goed herinner.
Ik zie nu dat de Microsoft Store in Windows 10 ook gebruikt kan worden, en ook daar zelfde behavior als via de website. Bij Portal Knights zie ik 'Install on my devices' en 'Buy to own' (ik heb W10 in het Engels), maar dus geen expliciete melding dat ik het geclaimd heb via Gold.
[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 15-08-2020 18:44 ]
Ik krijg onderstaande te zien bij xbox app.
/f/image/vE9TDyk6xiwinDz7wo67E1EL.png?f=fotoalbum_large)
Twixie schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 18:43:
[...]
XBox app op de iPad. Daar heb je in de linkerrand een hele kolom met icons, waaronder de gekende Microsoft shopping bag, dat is de Store. Daar kies ik dan Zoeken om bvb Portal Knights te zoeken. Als ik dan op Portal Knights klik om de game-pagina te bekijken, zie ik net boven de beschrijving staan 'Gekocht 15-08-2020'.
Op de website kan ik nergens een indicatie vinden dat ik het spel 'gekocht' heb, al valt het wel op dat er nu de optie staat om het te 'kopen en eigenaar worden' terwijl dat eerst enkel toonde dat ik het kon installeren op mijn apparaat, als ik het me goed herinner.
Ik zie nu dat de Microsoft Store in Windows 10 ook gebruikt kan worden, en ook daar zelfde behavior als via de website. Bij Portal Knights zie ik 'Install on my devices' en 'Buy to own' (ik heb W10 in het Engels), maar dus geen expliciete melding dat ik het geclaimd heb via Gold.
Ik heb ook niets speciaal geactiveerd. Wat ik wel gedaan had, was in de MIcrosoft web store, bij Games With Gold, de 2 games 'proberen' te installeren. Zie : https://www.microsoft.com...ctions/gameswithgold/xbox (mogelijk voor jou een redirect naar Nederland).
Volgens mij kreeg ik de eerste keer enkel de mogelijkheid om het te installeren op mijn device, waarna ik natuurlijk de foutmelding kreeg dat ik geen toepasselijk toestel heb. Maar als ik nu kijk, zie ik gewoon 2 knoppen. Dus op de webstore ook geen expliciete melding dat ik de game nu 'heb', maar het feit dat er een knop is om te kopen om te houden, is wellicht indicatie dat ik het nu heb via Games With Gold.
/f/image/OpMDYSlszGRLM7ROJS8icu6b.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Twixie op 15-08-2020 19:58 ]
Dat klopt, geclaimde Gold games zie je niet terug in je bestelhistorie.Twixie schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 18:43:
[...]
maar dus geen expliciete melding dat ik het geclaimd heb via Gold.
Open de Store app, klik op de ... rechtsboven en ga naar My Library. Default view is All Owned, en daarin zie ik bij Portal Knights en Dunk Lords staan 'Purchased today' en een uitroeptekentje omdat die uiteraard niet te installeren zijn op W10.
Mijn Xbox Live Gold was gisteren verlopen dus vandaag alles ingewisseld en vervolgens XBox live omgezet naar Ultimate. Mis nu dus wel 1 maand omdat ik gelijk geupgrade heb maar dat verlies neem ik voor lief met deze deal
Er komen toch nog veel vragen voorbij hierover in de topics dus vandaar deze update.
Leuk, maar niet voor iedereen. Als ik uit ga van Gold voor €30 p/j dan is de personeelskorting dus 50%.RovloSQL schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 11:16:
Fijn, net drie jaar Xbox Game Pass Ultimate gescoord voor in totaal 100 euro. Ik had al eerder gebruik gemaakt van de "1 euro truc" dus zat nu vast aan een maand abonnement om 36 maanden Xbox Live te upgraden naar Xbox Game Pass Ultimate. Had al 36 maanden in totaal voor 90 euro gekocht via de Microsoft Friends & Family store (dus als je iemand kent die bij MS of dochterondernemingen werkt is dat best interessant) en 10 euro voor de maand Ultimate Game Pass key bij cdkeys.com.
Mijn Xbox Live Gold was gisteren verlopen dus vandaag alles ingewisseld en vervolgens XBox live omgezet naar Ultimate. Mis nu dus wel 1 maand omdat ik gelijk geupgrade heb maar dat verlies neem ik voor lief met deze dealIk kan tot 15-08-2023 weer lekker gamen
![]()
Er komen toch nog veel vragen voorbij hierover in de topics dus vandaar deze update.
Via de Microsoft Friends & Family store was een mooie bonus inderdaad. Ik had er nog niet eerder van gehoord dus was aangenaam verrast. Daar kost het 30 euro per 12 maanden Xbox Live Gold inderdaad. Maar zelfs met de meer gebruikelijke 45 euro per 12 maanden heb je met 145 euro voor 3 jaar Ultimate Game Pass nog een hele mooie dealariekanari schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:01:
Leuk, maar niet voor iedereen. Als ik uit ga van Gold voor €30 p/j dan is de personeelskorting dus 50%.
Bedankt voor de tip.
Twixie schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:20:
Ik zie nu dat je zel wel kan terugvinden in de Windows 10 store.
Open de Store app, klik op de ... rechtsboven en ga naar My Library. Default view is All Owned, en daarin zie ik bij Portal Knights en Dunk Lords staan 'Purchased today' en een uitroeptekentje omdat die uiteraard niet te installeren zijn op W10.
Inderdaad, kon het vandaag ook reproduceren want er is weer een nieuw game sinds vandaag (Override: Mech City Brawl).royalt123 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:01:
Ik denk dat het wel gelukt is, er was nog 1 Gold game die ik nog niet had redeemd en er stond op download (inplaats van kopen) waarna vervolgens installeren mislukt zie ik op store download vervangen naar kopen, eigenaar worden en daaronder staat installeer op mijn apparaten dus denk dat het wel werkt 😀
Dus nu kon ik ook zelf testen of dit al dan niet werkt. En helaas lijkt het niet te kunnen. Heb op mijn PC ook een Windows account voor mijn zoontje. Op zijn account is er geen enkel spoor te vinden van de GPU games die geïnstalleerd zijn. Die zitten wellicht in een soort protected sandbox binnen de XBox App. Op mijn account wordt er bvb wel een Start Menu entry gecreëerd, maar die lijkt protected en heeft bvb geen 'Open File Location' menu item. Ook op het file system is het game niet terug te vinden, dus wellicht ergens in een verborgen folder die via de XBox App gebruikt wordt, waarbij de XBox App een soort authorizatie doet.Twixie schreef op maandag 27 juli 2020 @ 18:39:
2. Op mijn tweede vraag heb ik nog geen antwoord kunnen vinden met Google: kunnen andere lokale accounts op je PC ook jouw GPU games spelen ?
EDIT: er is wel degelijk een oplossing ! Je moet zorgen dat je met je eigen account ingelogd bent op de Windows 10 Store app van het ander account. Als ik onder het account van mijn zoontje op de Windows 10 Store inlog met mijn account ipv dat van hem (default), blijkt het ineens wel te werken. Daarna kan ik immers op de XBox App gewoon inloggen met zijn account. Als ik dan naar een game ga dat in Game Pass zit, verschijnt er gewoon een Install button ! De app is ook slim genoeg om te zien dat het niet moet gedownload worden maar al geïnstalleerd is door een andere user.
EDIT2: je kan erna zelfs gewoon terug uitloggen uit de Windows 10 Store (en bvb terug inloggen als de ingelogde Windows 10 user). Zelfs dan blijft de lokale Windows 10 user een icon hebben voor het geïnstalleerde spel, en kan het ook gewoon opstarten en spelen. Dit doet me zelfs vermoeden dat je dan ook op meerdere PCs je GPU games kunt installeren en ze daar spelen. Al zal er vermoedelijk toch wel ergens een limiet zitten op op hoeveel PCs je een spel kunt installeren. Anders zet dat de deur open om gewoon bij vrienden even te gaan inloggen op jouw account in hun Windows 10 store, de GPU games te installeren, en dan terug te vertrekken...?!
[ Voor 32% gewijzigd door Twixie op 17-08-2020 15:58 ]
Als je gebruik maakt van https://account.microsoft.com/family, gezins account. Dan stel je Mij een e-mail zenden wanneer mijn kind iets koopt in op Aan.ariekanari schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 20:13:
[...]
Dat klopt, geclaimde Gold games zie je niet terug in je bestelhistorie.
Zo krijgt de ouder (beheerder) een e-mail van de aankopen. Ook bij gratis (aankopen)
Dit is dan de bevestiging.
Maar inderdaad op de website kan je dit niet terug zien bij bestelhistorie.
Op de XBOX weer wel dat je het geclaimd hebt. Apart!
/f/image/EpwQP2zemjp2hGSOsPE335qj.png?f=fotoalbum_large)
https://news.xbox.com/en-...nsole-august-2020-wave-2/
Leaving August 31
Creature in the Well (Console & PC)
Giana Sisters: Twisted Dreams – Director’s Cut (Console)
Metal Gears Solid 2 & 3 HD (Console)
Metro: Last Light Redux (Console)
The Jackbox Party Pack 3 (Console)
Leaving September 1
NBA 2K20 (Console)
Leaving September 7
Red Dead Redemption 2 (Console)
- uchiha tijntje
Komen weer hele mooie games aanWom schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 20:05:
[Afbeelding]
https://news.xbox.com/en-...nsole-august-2020-wave-2/
Leaving August 31
Creature in the Well (Console & PC)
Giana Sisters: Twisted Dreams – Director’s Cut (Console)
Metal Gears Solid 2 & 3 HD (Console)
Metro: Last Light Redux (Console)
The Jackbox Party Pack 3 (Console)
Leaving September 1
NBA 2K20 (Console)
Leaving September 7
Red Dead Redemption 2 (Console)
Verder gaan er twee minder bekende maar wel leuke games uit. Namelijk Creature in the Well en Giana sisters. Giana is echt een aanrader als je van uitdagende platformers houdt!
XGS games blijven er in , minimaal is het vier maanden (van wat ik gezien heb) en geen maximum (al meerde games die verlengd zijn). Dus verschilt enorm.Royalty schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 08:03:
Wat is de gemiddelde periode dat een game in Game Pass blijft?
Na het hele topic doorgescrolld te hebben, lijk ik eindelijk gevonden wat ik zocht! Mijn XBox Live Gold loopt nog tm januari 2021 maar ik zou graag de 1 euro GPU upgrade doen. Alleen wist ik niet hoe ik Gold verleng tot 2023. In mijn MS account kan ik alleen automatisch verlengen aanzetten na de huidige periode. Kun je dus losse 12m gold keys stapelen?Twixie schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 15:20:
Zo, de 'truuks' om goedkoop Game Pass Ultimate te hebben lijken nog mooi te werken. Heb nog even via een keys shop 12m Gold Live bijgekocht tot eind februari 2023. Vervolgens gewoon via de Game Pass site gekozen om me op GPU te abonneren voor €1, waarna je zelfs netjes een melding krijgt dat je bestaande XBox Live of Game Pass automatisch zal omgezet worden in GPU, en ik nu GPU heb tot eind maart 2023.
[...]
Je zet eerst automatisch verlengen uit. Vervolgens ga je naar https://redeem.microsoft.com/?wa=wsignin1.0 om je code voor x maand XBox Live Gold te verzilveren. Daarbij ga je een optie krijgen om automatisch verlengen aan te zetten, waarbij je nog wat extra dagen (2 weken of 1 maand) aangeboden krijgt. Dan bevestig je en op het einde ga je dan gewoon terug naar je subscriptions op je Microsoft Account om het weer af te zetten. Eens je in de buurt van 36 maand komt, kun je dan gaan abonneren voor Game Pass Ultimate : https://www.xbox.com/nl-nl/xbox-game-pass#join . Je zal dan voor je de eigenlijke bevestiging geeft nog een 'waarschuwing' krijgen dat je periode van XBox Live Gold automatisch zal omgezet worden naar Game Pass Ultimate.mca2 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:19:
[...]
Na het hele topic doorgescrolld te hebben, lijk ik eindelijk gevonden wat ik zocht! Mijn XBox Live Gold loopt nog tm januari 2021 maar ik zou graag de 1 euro GPU upgrade doen. Alleen wist ik niet hoe ik Gold verleng tot 2023. In mijn MS account kan ik alleen automatisch verlengen aanzetten na de huidige periode. Kun je dus losse 12m gold keys stapelen?
Wasteland 3 zit bij gamepass pc en is al te downloaden voor de release day van 28 augustus.
Het staat al op mijn harde schijf
(ik ga eerst nog even een betatest checken van een andere game maar ga daarna Wasteland 3 bekijken. Schijnt een vette game te zijn!)
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Zie onderstaande quote, je had jezelf wat zoekwerk kunnen besparen.Twixie schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 15:20:
Zo, de 'truuks' om goedkoop Game Pass Ultimate te hebben lijken nog mooi te werken. Heb nog even via een keys shop 12m Gold Live bijgekocht tot eind februari 2023. Vervolgens gewoon via de Game Pass site gekozen om me op GPU te abonneren voor €1, waarna je zelfs netjes een melding krijgt dat je bestaande XBox Live of Game Pass automatisch zal omgezet worden in GPU, en ik nu GPU heb tot eind maart 2023.
[...]
Dus nu kon ik ook zelf testen of dit al dan niet werkt. En helaas lijkt het niet te kunnen. Heb op mijn PC ook een Windows account voor mijn zoontje. Op zijn account is er geen enkel spoor te vinden van de GPU games die geïnstalleerd zijn. Die zitten wellicht in een soort protected sandbox binnen de XBox App. Op mijn account wordt er bvb wel een Start Menu entry gecreëerd, maar die lijkt protected en heeft bvb geen 'Open File Location' menu item. Ook op het file system is het game niet terug te vinden, dus wellicht ergens in een verborgen folder die via de XBox App gebruikt wordt, waarbij de XBox App een soort authorizatie doet.
EDIT: er is wel degelijk een oplossing ! Je moet zorgen dat je met je eigen account ingelogd bent op de Windows 10 Store app van het ander account. Als ik onder het account van mijn zoontje op de Windows 10 Store inlog met mijn account ipv dat van hem (default), blijkt het ineens wel te werken. Daarna kan ik immers op de XBox App gewoon inloggen met zijn account. Als ik dan naar een game ga dat in Game Pass zit, verschijnt er gewoon een Install button ! De app is ook slim genoeg om te zien dat het niet moet gedownload worden maar al geïnstalleerd is door een andere user.
EDIT2: je kan erna zelfs gewoon terug uitloggen uit de Windows 10 Store (en bvb terug inloggen als de ingelogde Windows 10 user). Zelfs dan blijft de lokale Windows 10 user een icon hebben voor het geïnstalleerde spel, en kan het ook gewoon opstarten en spelen. Dit doet me zelfs vermoeden dat je dan ook op meerdere PCs je GPU games kunt installeren en ze daar spelen. Al zal er vermoedelijk toch wel ergens een limiet zitten op op hoeveel PCs je een spel kunt installeren. Anders zet dat de deur open om gewoon bij vrienden even te gaan inloggen op jouw account in hun Windows 10 store, de GPU games te installeren, en dan terug te vertrekken...?!
Dioscuri schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:51:
[...]
Overigens lees ik dat je dit ook kan (of kon?) gebruiken op PC. Daarvoor moet je in de Microsoft store inloggen met de account waar gamepass op loopt. Als je dan met een andere gamertag inlogt op de Xbox app, moet je ook gebruik kunnen maken van Gamepass. Ik ben benieuwd of de Xbox Series X deze optie ook biedt, maar dat lijkt me wel.
Werkt toch niet meer als je het al gedaan hebt, of wel ?Twixie schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:47:
[...]
Je zet eerst automatisch verlengen uit. Vervolgens ga je naar https://redeem.microsoft.com/?wa=wsignin1.0 om je code voor x maand XBox Live Gold te verzilveren. Daarbij ga je een optie krijgen om automatisch verlengen aan te zetten, waarbij je nog wat extra dagen (2 weken of 1 maand) aangeboden krijgt. Dan bevestig je en op het einde ga je dan gewoon terug naar je subscriptions op je Microsoft Account om het weer af te zetten. Eens je in de buurt van 36 maand komt, kun je dan gaan abonneren voor Game Pass Ultimate : https://www.xbox.com/nl-nl/xbox-game-pass#join . Je zal dan voor je de eigenlijke bevestiging geeft nog een 'waarschuwing' krijgen dat je periode van XBox Live Gold automatisch zal omgezet worden naar Game Pass Ultimate.
Jawel, alleen betaal je 13 euro voor die ene maand gamepass ultimate ipv 1.ErwinJ schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 08:16:
[...]
Werkt toch niet meer als je het al gedaan hebt, of wel ?
Je moet alleen zorgen dat je geen actief gamepass abonnement meer hebt. Loopt je abonnement nog dan kan het niet.
[ Voor 18% gewijzigd door Finraziel op 26-08-2020 09:16 ]
- uchiha tijntje
Ik was eigenlijk al verbaasd dat het momenteel nog steeds werkt. Bij de launch vorig jaar kon ik het nog wel 'begrijpen' maar dat het nu nog altijd zo werkt ? En het is ook geen glitch, want ze leggen het zelf uit in hun FAQ.uchiha tijntje schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 09:20:
Ik ga er van uit dat ze dit gaan fixen op korte termijn. Vind het niet meer dan logisch dat ze het namelijk gaan fixen. Steal of the fucking year...
Het bizarre is dus vooral dat je beter af bent wanneer je je Ultimate opzegt, vervolgens een XBox Live Gold code verzilvert (en dus XBox Live Gold krijgt), en dan terug abonneert op Ultimate (€1 voor nieuwe abonnees, €12.99 voor bestaande). Want dan krijg je dus een 1:1 omzetting van je XBox Live. Terwijl, als je diezelfde code verzilvert terwijl je nog Ultimate hebt, krijg je maar een 1:3 omzetting.
Dit topic is gesloten.