@Bor @Moonsugar
Naar aanleiding hiervan,
Belangrijke wijziging in de voorwaarden V&A juli 2020
Sommige meldingen worden gewoon genegeerd of gemeld als afgehandeld maar niets mee gedaan. Andere advertenties komen gewoon terug waarbij alleen de staat is veranderd van nieuw naar nieuwstaat. Hoe controleren jullie hierop en waarom worden bepaalde advertenties niet verwijderd? En waarom ziet het eruit als complete willekeur wat er gebeurd met de advertenties?
Deze bijvoorbeeld,
V&A aangeboden: WD Ultrastar DC HC510 (SATA, 4KN), 10TB
Of deze waarbij alleen de staat is veranderd naar nieuwstaat. Verder zelfde advertentie als die ik heb aangemeld.
V&A aangeboden: WD Ultrastar DC HC510 (4Kn, SE), 8TB
Dat lijkt mij gewoon misbruik.
Verder moest ik deze wijziging in de voorwaarden per toeval tegenkomen. Het was mijn inziens prettig geweest als iedereen die een advertentie open heeft staan daar gewoon een pushmessage over had gekregen. Nu word er iets gewijzigd in de voorwaarden en niemand die het weet.
Naar aanleiding hiervan,
Belangrijke wijziging in de voorwaarden V&A juli 2020
Meld ik meerdere advertenties aan als dus niet meer toegestaan. Allemaal geplaatst na 22-7 en allemaal met de beschrijving en status nieuw.6b.
Het gebruik van V&A is enkel gericht op het aanbieden van gebruikte producten. Voor gebruikers die niet handelen in de uitoefening van beroep of bedrijf is het bij uitzondering toegestaan om incidenteel en in beperkte mate ongebruikte producten aan te bieden. In dit geval dient dit in de advertentie duidelijk te worden vermeld. Het aanbieden van ongebruikte producten is in geen geval toegestaan voor gebruikers die handelen in de uitoefening van beroep of bedrijf.
Sommige meldingen worden gewoon genegeerd of gemeld als afgehandeld maar niets mee gedaan. Andere advertenties komen gewoon terug waarbij alleen de staat is veranderd van nieuw naar nieuwstaat. Hoe controleren jullie hierop en waarom worden bepaalde advertenties niet verwijderd? En waarom ziet het eruit als complete willekeur wat er gebeurd met de advertenties?
Deze bijvoorbeeld,
V&A aangeboden: WD Ultrastar DC HC510 (SATA, 4KN), 10TB
Of deze waarbij alleen de staat is veranderd naar nieuwstaat. Verder zelfde advertentie als die ik heb aangemeld.
V&A aangeboden: WD Ultrastar DC HC510 (4Kn, SE), 8TB
Dat lijkt mij gewoon misbruik.
Verder moest ik deze wijziging in de voorwaarden per toeval tegenkomen. Het was mijn inziens prettig geweest als iedereen die een advertentie open heeft staan daar gewoon een pushmessage over had gekregen. Nu word er iets gewijzigd in de voorwaarden en niemand die het weet.