Sinds een paar dagen is de nieuwe 1.0.0.8. update uit. Di voegt heel veel nieuwe opties en emulators toe en maakt de RP2+ nog beter blijkbaar. Taki Udon heeft hier die voor het overgrote deel ook een 'New User Guide' omvat gebaseerd op de nieuwe versie. Die kun je ook nog eens doorkijken en (deels) overnemen. Ik heb de update gisteren geinstalleerd en moet nog door de nieuwe features heenlopen maar het lijkt erop dat de RP2+ nog beter is geworden.KlaasjeNL schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 10:47:
[...]
Met een gezin met jonge kinderen heb ik de RP2+ toch nog regelmatig kunnen (lees: moeten) wegleggen, maar het blijft een geweldig leuk apparaatje.
Ik ben alleen wel tegen wat rare problemen aangelopen. Om te beginnen heb ik de RP2+ ingesteld volgens de tutorial van Retro Game Corps, maar die leggen de focus op de eigen front end van Retroid en die mist nogal wat emulators. Dus na het instellen van o.a. Retroarch ben ik Dig gaan gebruiken en gebruik ik een aantal cores uit Retroarch, zoals die voor de SNES, NES, Sega Mastersystem, Mega Drive, Atari Lynx, Gameboy en de GameGear. Voor de Dreamcast gebruik ik Redream.
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees