Het grote zit/sta bureau's-topic

Pagina: 1 ... 5 ... 34 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoThankYou
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:22
Ik heb maar besloten om een ED2 van Flexispot te bestellen.

Nu heb ik nog enkel een tafelblad nodig. Zou dit wit gelazuurd eikenfineer tafelblad van IKEA oké zijn? Het staat onder de categorie eettafels, maar dat maakt toch niets uit? Een andere optie is dit Eiken Naturel tafelblad van Albeka. Die is ongeveer 10 euro duurder met de verzendkosten meegerekend, maar wellicht kwalitatief beter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-06 06:47
Krishhh schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:11:
Ik heb ook de E8 besteld via de UK site. Hoe gaan jullie om met de UK plug adapter? Want zij geven aan dat ze geen stekker voor NL hebben.
Ik heb vorige week de E8 ontvangen. De E8 van flexispot UK komt met een NL en UK plug/stekker.

PSN: TheKrish

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:32
Na te twijfelen tussen de Lineaflex MRC en Fully Jarvis, ben ik toch voor de Fully gegaan.
Voornamelijk omdat de poten achterin zitten en niet in het midden.
Ik gebruik mijn bestaande bureaublad. Ik moest mijn TV wat opzij schuiven, maar nu kan het buro in de staande stand. Dit gaat op enkele mm ruimte goed. d:)b :7
Wel zit ik nog te wijfelen over wat ik nu ga doen. Zoals verwacht steekt de rechter poot uit (15 cm). Dus ga ik dat wegzagen, een nieuw blad kopen wat beter past of gewoon zo laten...
Maar het belangrijkste is dat het buro nu staat en werkt. *O*

let the past be the past.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:54

ykz

Ondertussen heb ik de E5 staan. Nu met een 120cm bureaublad van IKEA, dat wordt 180cm volgende maand als ik verhuisd ben. (Ik heb daarom ook geen moeite gedaan om de kabels weg te werken :P )

Maar ik vind hem erg stabiel; de monitoren wiebelen wel als ik heel erg aan de tafel schud, maar ze zitten ook aan een simpele verticale mount.
Op sta-hoogte is het wel wat instabieler, maar nog niet zo ver dat ik me er aan stoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CaqNzTLhkAucRae1z9PcGqkIHcw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aaCMMiPg0Vq5nLW4BIlp6tBh.jpg?f=fotoalbum_large

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-06 17:36
@SPee ik zou het in ieder geval niet afzagen. Je loopt het risico dat het bureau stabiliteit verliest, lijkt mij. Kun je er een plant oid voorzetten op het te camoufleren? Gewoon een nepding van de IKEA volstaat lijkt mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 19:33
SanderNL82 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:39:
Zijn er momenteel nog aanbiedingen/kortingscodes beschikbaar voor een goed elektrisch zit sta bureau? Mijn baas komt eind vorige week dat we vòòr eind deze maand max. € 750,- mogen declareren aan bureau, stoel, kabels, schermen, toetsenbord en muis. Een bureau èn goede stoel voor dit bedrag gaat lastig worden. Helaas mogen de rekeningen samen maximaal € 750,- bedragen, zelf bijleggen is dus minder interessant.
Ik heb mijn zit sta bureau hier gehaald:
https://www.kantoormeubel...elen/bureaus/zitstatafels

Ik ben er zeer tevreden over. Persoonlijk heb ik voor model Shift gekozen. Als ik 'm vergelijk met de zit sta van IKEA, dan is deze vele malen stabieler.

• AMD1800
@Russel88 IKEA heeft de Bekant, Idasen, Skarsta en Rodulf. Welke bedoel je nou? En dan gaat t om stabiliteit op sta-hoogte toch?

• Russel88
AMD1800 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:17:
@Russel88 IKEA heeft de Bekant, Idasen, Skarsta en Rodulf. Welke bedoel je nou? En dan gaat t om stabiliteit op sta-hoogte toch?
Ik bedoel de elektrische zit sta bureau.
Stabiliteit op stahoogte bedoel ik idd.

• AMD1800
@Russel88 al de bureaus die ik noem zijn zit sta bureaus. Ik heb zelf de Idasen, met die rare poten. Die vind ik heel stabiel. Is die van jou nog beter dan die?

Prima prijs zie ik. Lijkt ook op de lineaflex mrp in de startpost

[ Voor 17% gewijzigd door AMD1800 op 10-12-2020 21:38 ]

• SanderNL82
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-07-2024
Iemand die weet of Bosch motoren beter zijn als andere merkloze motoren? Of het voornamelijk marketing?

Valt me op dat het bureau dat ik gezien heb met twee Bosch motoren toch slechts 80 kg kan hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
@SanderNL82 mijn IKEA bureau heeft twee linak motoren en kan 70 kilo aan. Ik kan op Reddit zo ook niet veel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
AMD1800 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:37:
@Russel88 al de bureaus die ik noem zijn zit sta bureaus. Ik heb zelf de Idasen, met die rare poten. Die vind ik heel stabiel. Is die van jou nog beter dan die?

Ik weet eerlijk gezegd niet welke type ze hebben. Naar aanleiding van dit topic ben ik naar hun huis gegaan, bureau op sta hoogte gezet en getest. Je voelt dan dat het idd best wel wankelig is.
Daarna ben ik naar een speciaalzaak gegaan. Eentje uitgekozen, echter was de leveringstijd best wel lang. Toen verder gezocht en toen kwam ik bij bovenstaande zaak uit. Getest en gekocht. Ik ben er blij mee, prijs is erg schappelijk en het staat stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ywit
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12-02-2023
Lentje schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:55:
Ik ben ook eindelijk geslaagd. Uiteindelijk voor een Woood tafelblad van 200 x 90 cm gegaan met een Fully Jarvis onderstel. Tafelblad in drie lagen olie gezet en vanochtend het onderstel gemonteerd. Bevalt goed! Bureau is stevig op lage en ook op hoge stand.

[Afbeelding]
Ik ben ook voor dezelfde combinatie gegaan (Fully Jarvis extend frame + Woodz werkblad 200x90) alleen als afwerking van het werkblad voor "Rigostep Skylt Original Ultramatte PU-lak #5510" gekozen.

Twijfel om de diepte van het werkblad nog in te korten naar 80cm. Als ik je foto's bekijk lijk jij dit niet gedaan te hebben. Bevalt dat en wiebelt het blad hierdoor niet teveel in sta stand?

Welke afstand je hebt aangehouden voor het 1ste gat van side bracket ten opzichte van voorkant werkblad? In handleiding geeft men 17cm aan maar dat is voor 80 cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderNL82
AMD1800 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:37:

Vind deze ook wel wat weghebben van de Lineaflex. Bediening, 2 motoren, 140 kg, 3 delige kolommen. Jammer dat ze op Marktplaats excl. BTW adverteren. Elektrisch Zit/Sta bureau RM Actie 160x80 Hoogte 61-127 cm
€ 349,00
https://link.marktplaats....tm_campaign=socialbuttons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
@SanderNL82 lijkt er inderdaad erg op. Handig om te weten voor mensen die in die buurt wonen en vooraf willen testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robindd
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:20
Mastermind-- schreef op zondag 29 november 2020 @ 19:22:
Wat leuk om te lezen dat zoveel tweakers na mijn tip het Boho frame hebben gekocht!

Ik las her en der dat het als een negatief wordt ervaren dat je de knop moet blijven indrukken.

Dit is echter in te stellen! De handleiding staat tussen de (enkele) negatieve recensies.

Success en veel plezier met jullie bureaus!

Update:
Hier zijn de instructies voor herprogrammering:

1) Druk gedurende 10 seconden op de 'S'-toets totdat het display knippert
2) Druk op toets '1', 'H-0' wordt weergegeven
3) Gebruik de pijltjestoetsen om naar 'H-1' te gaan
4) Houd de 'S'-toets ongeveer 3 seconden ingedrukt om op te slaan

Nu hoeft u alleen nog maar één keer op de knoppen 1-4 te drukken en de tafel gaat vanzelf naar de opgeslagen posities.

(ping @Reteip )
Jammer dat ik deze nu pas lees, net met Boho gebeld, en inderdaad, dit werkt nu.
Raar dat het out of the box niet zo wordt geleverd.

Ik had gemist dat voor de gevoeligheid van de bump sensor aanpassen je ook die S-toets (stap 4) ingedrukt moet houden voor een aantal tellen.

Top post!

PVOutput Youless - 9600Wp OZO+WNW | 38° | Goodwe GW6K-DT | Mitsubishi PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | Zonneplan Nexus | Gasloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robindd
  • Laatst online: 10:20
Tevens voor diegene net als ik die per ongeluk de Boho Basic line gekocht hebben maar wel een groot blad hebben gekocht.
De beste man van Boho vertelde mij dat speciaal daar voor uitbreid setjes te verkrijgen zijn, zie:

https://www.amazon.de/-/n...?smid=AH41H6TXNMQU5&psc=1

Samen met het nu automatisch omhoog en naar beneden gaan ben ik wel fan. Hij is echt ontzettend stabiel in de hoge positie.

PVOutput Youless - 9600Wp OZO+WNW | 38° | Goodwe GW6K-DT | Mitsubishi PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | Zonneplan Nexus | Gasloos

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:29
Ik ben ook al een tijdje aan het oriënteren voor een zit/sta bureau. Wil een elektrische met geheugen en softstart/-stop systeem. Kreeg nu deze in de mail: https://www.amazon.nl/gp/product/B07GGDRWKR

Ervaringen zijn goed, maar er moet nog een blad op. Zit te denken aan een afmeting van 160x80cm maar hoe dik mag/moet zo'n blad zijn? En waar haal je die een beetje betaalbaar?

Ik zag deze bij de Ikea, maar de eerste krast best erg volgens de reviews:
https://www.ikea.com/nl/n...tst-essenfineer-60366303/
https://www.ikea.com/nl/n...tafelblad-zwart-60403881/

Hebben jullie nog tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06 21:27

AJM

Witlof schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:36:
Ik ben ook al een tijdje aan het oriënteren voor een zit/sta bureau. Wil een elektrische met geheugen en softstart/-stop systeem. Kreeg nu deze in de mail: https://www.amazon.nl/gp/product/B07GGDRWKR

Ervaringen zijn goed, maar er moet nog een blad op. Zit te denken aan een afmeting van 160x80cm maar hoe dik mag/moet zo'n blad zijn? En waar haal je die een beetje betaalbaar?

Hebben jullie nog tips?
Als je in dit topic zoekt op 'blad' dan kom je diverse opties tegen waar al eerder over is gesproken :)

Na het doornemen van dit topic heb ik zelf een Lineaflex MRC besteld via Bol.com, vandaag bezorgd, moet hem alleen nog in elkaar zetten.

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Vorige week het EZ1 onderstel bij Flexispot duitsland gekocht. Kleine week was die binnen. Totaal 208 euro incl verzending :)

https://de.flexispot.com/...bot/tischgestell-ec1.html

Heb dit blad bij Ikea gekocht (130*70), wou niet zo'n hele grote.

https://www.ikea.com/nl/n...urd-eikenfineer-80473774/

Werkt prima allemaal. Voor totaal 275 dus een mooi elektrisch bureau :)

Less is more

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:23
Het is bij mij toch geen zit/sta combinatie geworden omdat ik niet verwacht veel te staan. Maar wilde het toch delen gezien mijn eerdere posts over een blad
Uiteindelijk zelf een blad gemaakt met een vriend samen. Ik had nog veel planken liggen van onze oude veranda die is afgebroken. Dit is zeer goed miranti hout. Deze door de vlaktebank en bandschuurmachine gehaald. Met staal verbonden en verlijmd. Daarna in de epoxy en een vijftal vernis lagen. Dit is het resultaat, ben er stiekem wel trots op:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/97F9_II1u4a28XB-0LkkIunXl44=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5PYGndr7YMer8hM2lWbCnl1Z.png?f=user_large

180x80x5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SanderNL82
Witlof schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:36:

Hebben jullie nog tips?
Na dit topic doorgenomen te hebben ben ik uiteindelijk via Marktplaats terecht gekomen bij Den Hartog kantoormeubelen in Zijderveld ("Piet uit Everdingen"). Hier voor € 375,- per stuk twee elektrische zit/sta-bureau's gehaald (nieuw in doos) van het merk/type Elmo (elders tussen de € 600,- - € 738,-) met nieuwe bladen 160x80.

Het bureau heeft twee motoren, is fluisterstil, heeft luxe bediening met memoryfunctie en 3-koloms poten voor extra stabiliteit. Gaat ik meen van 61 tot 130 cm. Volgens Piet hebben de bureau's een draagvermogen van 100 kg, elders lees ik bij Elmo echter 140 kg.

We hebben ze gisteren direct gemonteerd en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met de kwaliteit/stabiliteit. Ik denk dat het totaal zo'n 60 kg weegt. Enige dat je hier niet hebt is fabrieksgarantie omdat het om partijen gaat.

Hij had er nog een aantal nieuw in doos en nog een paar showmodellen. Wie weet is het iets voor je.

• exaltion
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-12-2024
Heb zonet het Jarvis frame van Fully besteld en ik ben van plan er een Woood tafelblad op te leggen van 160x90

Fully geeft aan dat het binnen 3 werkdagen wordt verzonden, dus dat is lekker snel!

https://www.fully.com/en-...is/jarvis-frame-only.html
https://www.gamma.nl/asso...-eiken-160x90cm/p/B105977

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
@Zorg wauw, dat ziet er prachtig uit!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:11

tismij

???

Valt me op dat in dit topic alleen bureaus met motor besproken worden.
Nu hebben die met een zwengel natuurlijk geen geheugen maar zou een bureau zonder motor niet veel langer meegaan (geen motor die kapot kan) en veel goedkoper zijn?

Iemand een tip voor een bureau die handmatig bediend kan worden maar wel echt goed stabiel is?
(en >100kg kan dragen)

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
@Zorg heel mooi! ben van plan zodra ik verhuisd ben ook voor een massief houten blad te gaan, en dit geeft wel de nodige inspiratie ;)

@tismij dat komt vooral omdat het vermoedelijk heel snel gaat vervelen als je elke keer een paar minuten aan het draaien bent om het op hoogte te zetten. Fully geeft bijv. 10 jaar garantie op het frame/de motor; als het zo lang mee gaat ben ik allang tevreden! Meer is mooi meegenomen.

Een hendel kan ook afbreken overigens. Net als tandwieltjes die stuk gaan. Wellicht wel makkelijker te repareren zonder elektronica kennis.

• tismij

tismij

???

defusion schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:34:
@Zorg heel mooi! ben van plan zodra ik verhuisd ben ook voor een massief houten blad te gaan, en dit geeft wel de nodige inspiratie ;)

@tismij dat komt vooral omdat het vermoedelijk heel snel gaat vervelen als je elke keer een paar minuten aan het draaien bent om het op hoogte te zetten. Fully geeft bijv. 10 jaar garantie op het frame/de motor; als het zo lang mee gaat ben ik allang tevreden! Meer is mooi meegenomen.

Een hendel kan ook afbreken overigens. Net als tandwieltjes die stuk gaan. Wellicht wel makkelijker te repareren zonder elektronica kennis.
zit ook wel wat in, bureau is voor mijn zoon van 16 die toch een nieuw bureau moet en interesse heeft in zit/sta (alleen maar gezond dus gaan we in mee), hoeft dus eigenlijk ook geen 10 jaar mee als hij niet te duur is.
Zal verder kijken naar Lineaflex of flexispot frame, Fully vind ik iets te duur (frame alleen is vanaf 470,-).

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:52
Ik ben zelf een zwendelman vanuit de gedachte dat die extra lichaambeweging me wel uitkomt, ik heb daarvor de units van ikea bekeken en geconcludeerd dat ik best wil zwendelen (45s getimed, laag, hoog, hoog laag, maakt niet uit), maar niet met die van ikea. Veel te gammel naar mijn smaak, maar dan hou je dus ook gelijk weinig over.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• tismij

tismij

???

MrAngry schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:58:
Ik ben zelf een zwendelman vanuit de gedachte dat die extra lichaambeweging me wel uitkomt, ik heb daarvor de units van ikea bekeken en geconcludeerd dat ik best wil zwendelen (45s getimed, laag, hoog, hoog laag, maakt niet uit), maar niet met die van ikea. Veel te gammel naar mijn smaak, maar dan hou je dus ook gelijk weinig over.
Zo denk ik eigenlijk ook maar kan niet iets beduidend goedkoper of beter vinden zonder motor, hoop alleen dat als ik voor een betaalbare oplossing ga (denk nu aan een e5 frame bijvoorbeeld) de stabiliteit goed genoeg is voor mijn zoon om bruikbaar te blijven (is nu al 184 dus moet vrij hoog in 'standing' positie)

Veel opties vind ik overbodig, stugger nog als bij die E5 een optie met alleen omhoog/omlaag bestond die goedkoper was dan zou ik daarvoor kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoThankYou
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:22
Inmiddels heb ik een ED2 ontvangen en ik ben blij dat ik mij niet heb laten verleiden tot een duurder model. Hij is stabieler dan ik had gedacht. Het voelt ook echt aan als een kwaliteitsproduct. Nu maar hopen dat hij het lang volhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

kickassmen schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:00:
Vorige week het EZ1 onderstel bij Flexispot duitsland gekocht. Kleine week was die binnen. Totaal 208 euro incl verzending :)

https://de.flexispot.com/...bot/tischgestell-ec1.html

Heb dit blad bij Ikea gekocht (130*70), wou niet zo'n hele grote.

https://www.ikea.com/nl/n...urd-eikenfineer-80473774/

Werkt prima allemaal. Voor totaal 275 dus een mooi elektrisch bureau :)
Het onderstel met basic opties (dus geen memory) is nu in de aanbieding voor slechts 169 euro... :P

Alleen helaas de laagste instelling al op 72cm zonder blad. Dat is voor mij te hoog op de laagste stand.

[ Voor 7% gewijzigd door Jeroenneman op 20-12-2020 15:24 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tismij

tismij

???

Jeroenneman schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:14:
[...]

Het onderstel met basic opties (dus geen memory) is nu in de aanbieding voor slechts 169 euro... :P

Alleen helaas de laagste instelling al op 72cm zonder blad. Dat is voor mij te hoog op de laagste stand.
is zoiets een beetje stabiel met een 160cm blad en een stevige desktop aan de zijkant (eronder hangend ws), 2 monitoren bovenop?

Laat maar, ga denk ik voor een E6 kijken, teveel reviews gelezen nu maar die lijkt het meest stabiel van de versies.
Liever nu 100,- meer dan dat mijn zoon hem minder/niet gaat gebruiken in hoge stand omdat hij niet stabiel genoeg is.

[ Voor 20% gewijzigd door tismij op 21-12-2020 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !kk3
  • Laatst online: 08-06 10:16
SanderNL82 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:32:
[...]

Na dit topic doorgenomen te hebben ben ik uiteindelijk via Marktplaats terecht gekomen bij Den Hartog kantoormeubelen in Zijderveld ("Piet uit Everdingen"). Hier voor € 375,- per stuk twee elektrische zit/sta-bureau's gehaald (nieuw in doos) van het merk/type Elmo (elders tussen de € 600,- - € 738,-) met nieuwe bladen 160x80.

Het bureau heeft twee motoren, is fluisterstil, heeft luxe bediening met memoryfunctie en 3-koloms poten voor extra stabiliteit. Gaat ik meen van 61 tot 130 cm. Volgens Piet hebben de bureau's een draagvermogen van 100 kg, elders lees ik bij Elmo echter 140 kg.

We hebben ze gisteren direct gemonteerd en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met de kwaliteit/stabiliteit. Ik denk dat het totaal zo'n 60 kg weegt. Enige dat je hier niet hebt is fabrieksgarantie omdat het om partijen gaat.

Hij had er nog een aantal nieuw in doos en nog een paar showmodellen. Wie weet is het iets voor je.
nog tevreden met de keuze? vooral benieuwd naar de stabiliteit enzo.
en tav het afhalen: past het in een stationwagen? (maw kan hij uit elkaar?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-03 09:10
tismij schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:50:
[...]

is zoiets een beetje stabiel met een 160cm blad en een stevige desktop aan de zijkant (eronder hangend ws), 2 monitoren bovenop?

Laat maar, ga denk ik voor een E6 kijken, teveel reviews gelezen nu maar die lijkt het meest stabiel van de versies.
Liever nu 100,- meer dan dat mijn zoon hem minder/niet gaat gebruiken in hoge stand omdat hij niet stabiel genoeg is.
Heb je hem inmiddels al besteld? Zo ja, waar? Net op de Flexispot UK website gevraagd naar de levering in Nederland maar ik werd naar de Duitse website gestuurd i.v.m. Brexit. Op de Duitse website kan ik de E6 niet vinden.

Iemand eventueel een alternatief? Ik zoek een zo stabiel mogelijk bureau van ~180 * 80. Prijs is van minder belang omdat het zakelijke aangeschaft wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij

tismij

???

Gideonnn schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:27:
[...]

Heb je hem inmiddels al besteld? Zo ja, waar? Net op de Flexispot UK website gevraagd naar de levering in Nederland maar ik werd naar de Duitse website gestuurd i.v.m. Brexit. Op de Duitse website kan ik de E6 niet vinden.

Iemand eventueel een alternatief? Ik zoek een zo stabiel mogelijk bureau van ~180 * 80. Prijs is van minder belang omdat het zakelijke aangeschaft wordt.
https://de.flexispot.com/...hreibtischgestell-e6.html

gewoon te koop in DL echter zonder enige korting, vandaar ook nog niet gekocht.
Moet even de tijd nemen en gaan chatten eerst om te kijken of ik enige korting kan scoren op de E6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 13:54

bosaap22

Doing things I'm good at.

tismij schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:07:
[...]

Moet even de tijd nemen en gaan chatten eerst om te kijken of ik enige korting kan scoren op de E6 :)
Ik heb tijdens Cyber Monday de E6 besteld en toen was al duidelijk dat de levertijd een paar weken zou zijn.
Toevallig vandaag gemaild met Flexispot (Germany) en ze gaven aan dat ze nog ongeveer 10 werkdagen nodig hebben om de bestelling bij mij thuis te bezorgen. Dus ik reken op begin januari.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ronline26
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 27-03-2023
Ik heb sinds eergisteren de Lineaflex MRC 160x80 van bol.com in elkaar gezet en tot nu toe erg tevreden, motoren zijn vrij stil en erg snel, hij is erg stabiel pas vanaf ongeveer 115 begint hij een klein beetje te wiebelen als je er echt aan gaat zitten duwen en trekken maar tijdens typen of gamen merk je daar niks van. kortom tot nu toe echt waard voor het geld en aan te bevelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06 21:27

AJM

ronline26 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 00:29:
Ik heb sinds eergisteren de Lineaflex MRC 160x80 van bol.com in elkaar gezet en tot nu toe erg tevreden, motoren zijn vrij stil en erg snel, hij is erg stabiel pas vanaf ongeveer 115 begint hij een klein beetje te wiebelen als je er echt aan gaat zitten duwen en trekken maar tijdens typen of gamen merk je daar niks van. kortom tot nu toe echt waard voor het geld en aan te bevelen.
Ik heb dezelfde, afgelopen zaterdag in elkaar gezet en tot nu toe ook tevreden met het bureau, voelt solide aan en vindt de motoren ook best stil. Prima bureau voor €450,- Eerst twijfelde ik nog om voor een handslinger bureau te kiezen, die van IKEA bijvoorbeeld, maar toch blij dat ik voor een elektrische heb gekozen :)

[ Voor 10% gewijzigd door AJM op 24-12-2020 09:43 ]

• pjottum
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

@ronline26, @AJM - misschien is het leuk je setup even te showen met een simpel telefoon fototje bij je post, daar worden volgers van dit topic blij van.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Broabander
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Ik heb zojuist op basis van de info in dit topic de FlexiSpot ED2 besteld. Ik heb op dit moment een eettafel van 160x80 van een massief eiken blad die ik zelf gemaakt heb en waaraan ik nu al 9 maanden werk, maar aangezien ik vrij klein woon en geen ruimte heb voor een apart bureau wil ik die eettafel ombouwen naar zit/sta bureau. Onderstel zal een beetje afbreuk gaan doen aan de esthetiek in vergelijking met de huidige tafelpoten, maar soms tot wel 6 uur aan één stuk door zitten zal op lange termijn meer afbreuk doen aan mijn lichaam...

Ik was overigens €260,- kwijt inclusief verzending naar NL, aangezien ik een deel van de werkgever terug krijg zal het me uiteindelijk netto zo'n €150,- kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tismij

tismij

???

ronline26 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 00:29:
is deze nu 125kg of 150kg? (op bol stond 125 geloof ik op hun eigen website 150)
Heeft deze ook collison detection?

Onderstel lijkt overigens precies op de flexispot E5/6/7 maar dat zal wel allemaal uit dezelfde fabriek komen.

• Gideonnn
tismij schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:07:
[...]

is deze nu 125kg of 150kg? (op bol stond 125 geloof ik op hun eigen website 150)

Onderstel lijkt overigens precies op de flexispot E5/6/7 maar dat zal wel allemaal uit dezelfde fabriek komen.
Zelf heb ik dit bureau ook op het oog als alternatief op de E6. Ik zag op bol.com verschillende staan, de meeste konden 125kg aan en enkele 150kg. Zou dit geen daadwerkelijk verschil maken?

• ErikKam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:35
tismij schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:07:
[...]

Het zijn verschillende types die ze verkopen. Ik heb hier op 12 nov wat over geschreven. Ik had het via de chat nagevraagd. Dus het verschil in kg klopt wel

• Gideonnn
ErikKam schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:13:
[...]

Het zijn verschillende types die ze verkopen. Ik heb hier op 12 nov wat over geschreven. Ik had het via de chat nagevraagd. Dus het verschil in kg klopt wel
Helaas! Ik hoopte dat er geen verschil is zat. Losse frames zijn namelijk lastig te vinden in het zwart/wit met 150kg draagkracht. :(

• ronline26
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 27-03-2023
Ik zal aankomende week even een fotootje sturen ik heb nu de kabel managementset die ik besteld heb namelijk nog niet binnen en zoals het er nu uitziet kan echt niet. Verder is de hoogte die op bol.com staat wel incorrect. De bediening geeft op de maximale hoogte namelijk 128cm aan dus het zou inderdaad kunnen dat de draagkracht ook wat anders is als vermeld. Echter zal deze hoogte voor bijna niemand een echt probleem zijn vermoed ik aangezien ik zelf 1,95 ben en de hoogte prima is op 120 voor mij. En de draagkracht heb ik niet getest maar het bureau kan mij (80kg+ ~15kg setup) prima omhoog en omlaag bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
tismij schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:07:
[...]

Heb je via de chat nog wat korting af kunnen dingen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ibbangin1
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-06 02:42
Dankzij dit topic bij het flexispot onderstel terecht gekomen. Heel blij mee. Dank voor jullie hulp!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nGR7M3TqnIZBZWdzHHmV2yjiDSU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Ko7zVScjtRaVEtPUcH8323V.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6kax1HbTHv42DzU3LXZtMMbwbpY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/18E7pLSnEnOU8QMS7NEyCWLA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:35
Vandaag eindelijk flexispot e6 binnen gekregen. Poten zijn super zwaar.., in 1.5 uurtje inelkaar gezet, het staat los vd muur en super stabiel (op 65 cm). Op 1,20 m staat het goed stabiel, ben er zeer tevree mee..

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:50
exaltion schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:42:
Heb zonet het Jarvis frame van Fully besteld en ik ben van plan er een Woood tafelblad op te leggen van 160x90

Fully geeft aan dat het binnen 3 werkdagen wordt verzonden, dus dat is lekker snel!

https://www.fully.com/en-...is/jarvis-frame-only.html
https://www.gamma.nl/asso...-eiken-160x90cm/p/B105977
Precies mijn setup :D Ik heb wel de "luxe" versie van het frame met kleur/extra range/elektrisch.
Ik moet zeggen, dat staand werken is heerlijk, en doe het veel liever dan zitten nu. Wel even zoeken naar de juiste hoogte, kreeg nogal snel kramp in mijn handen met typen als het fout stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

shaowoo schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:49:
Vandaag eindelijk flexispot e6 binnen gekregen. Poten zijn super zwaar.., in 1.5 uurtje inelkaar gezet, het staat los vd muur en super stabiel (op 65 cm). Op 1,20 m staat het goed stabiel, ben er zeer tevree mee..
Ik heb de E6 vandaag ook ontvangen. De elementen van het frame laten zich makkelijk installeren. Echter zie ik bij bijgeleverde papieren instructies en op via het FlexiSpot Youtube kanaal twee verschillende manieren om het blad te installeren. Rechtop staand of juist op zijn kop. Hoe heb jij dat gedaan? En hoe heb je precies de positie van het bureaublad bepaald? (Hoeveel cm van de zijkant?) Zelf met een klein boortje de gaten voorgeboord?

Dank voor de tips!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Det
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05 23:48

Det

Det schreef op maandag 30 november 2020 @ 21:07:
Met dank aan dit topic ook een Flexispot E6 zonder blad via de Duitse site. € 309 inclusief verzenden, lijkt me een prima deal, erg blij mee. Levering staat inmiddels wel op 30 december (ik heb een zwarte besteld).
Het grootste deel was voor de kerst al binnen maar de voeten vandaag ook. Keurig dus. Spul snel in elkaar gezet, helemaal goed, dik tevreden met de stabiliteit op hoogte.
bosaap22 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:37:
Ik heb de E6 vandaag ook ontvangen. De elementen van het frame laten zich makkelijk installeren. Echter zie ik bij bijgeleverde papieren instructies en op via het FlexiSpot Youtube kanaal twee verschillende manieren om het blad te installeren. Rechtop staand of juist op zijn kop. Hoe heb jij dat gedaan? En hoe heb je precies de positie van het bureaublad bepaald? (Hoeveel cm van de zijkant?) Zelf met een klein boortje de gaten voorgeboord?
Ik heb de het blad onderste boven gelegd (afhankelijk van materiaal van vloer en blad wel even wat bescherming er tussen doen). Daarna het hele spul zo opgebouwd, werkt echt het makkelijkste. Als je klaar bent even met z'n 2en voorzichtig rechtop zetten. Pas op als je onderste boven bouwt dat je niet b.v. je bedieningspaneel aan de verkeerde kant zet.

Afstand tot de zijkant is eigen smaak. Hoe breder hoe stabieler lijkt me, maar als je dichter naar de rand gaat ga je de zijkanten van het onderstel meer zien.
Voorboren heb ik niet gedaan, zijn het vrij dunne schroeven, in mijn massief beuken blad gaat dat prima. Als je erg bros materiaal hebt zou je even voor kunnen boren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:35
bosaap22 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:37:
[...]

Dank voor de tips!
Ik heb het rechtop staand geplaatst. Ik heb 2 cm vanaf de zijkant de poten geplaatst. Ik heb het niet voorgeboord, gewoon wat steviger aanduwen :)
Je moet wel aan beiden kanten meten. Links twee punten meten en ook rechts. Bij het schroeven heb ik de buro naar 110 cm verhoogd dan is het schroeven makkelijker 🤓

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 09:48

faust2016

You yes have my shirt

Ben aan het kijken naar zit-sta bureaus. De laatste pagina's van het topic doorgenomen en de bureaus van flexispot (E5 en E6) zien er aantrekkelijk uit.
Wat ik me afvroeg: Heeft iemand zo'n bureau (of ander zit-sta bureau) met wieltjes eronder geprobeerd?
Hoeveel invloed heeft dat op de stabiliteit?

Op de site van flexispot hebben ze wel wieltjes staan https://de.flexispot.com/rader-w1.html dus ik ga er stiekem een beetje van uit dat dat prima moet kunnen. Klopt dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikKam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
3clectic schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:34:
Eerder dan verwacht maar zojuist de Yaasa binnen gekregen.

[Afbeelding]

Vanavond maar eens kijken
Hoe valt deze mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
faust2016 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:10:
Ben aan het kijken naar zit-sta bureaus. De laatste pagina's van het topic doorgenomen en de bureaus van flexispot (E5 en E6) zien er aantrekkelijk uit.
Wat ik me afvroeg: Heeft iemand zo'n bureau (of ander zit-sta bureau) met wieltjes eronder geprobeerd?
Hoeveel invloed heeft dat op de stabiliteit?

Op de site van flexispot hebben ze wel wieltjes staan https://de.flexispot.com/rader-w1.html dus ik ga er stiekem een beetje van uit dat dat prima moet kunnen. Klopt dat?
Ik heb de Fully Jarvis op wieltjes, zie ook: defusion in "Het grote zit/sta bureau's-topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176636

3clectic schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:34:
Eerder dan verwacht maar zojuist de Yaasa binnen gekregen.

[Afbeelding]

Vanavond maar eens kijken
Hoe bevalt deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3clectic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-06 15:24
Ondertussen een dikke maand in gebruik en ben redelijk tevreden. Het bureau voelt solide aan en wankelt niet op mijn stahoogte, 116 cm. Het enige waar ik persoonlijk niet blij mee ben is met hoe de poten er zelf uit zien, en dan met name de stickers met hout look. Deze ga er ik waarschijnlijk nog verwijderen. Voor de rest was het opzetten heel gemakkelijk, al denk ik wel dat voor deze prijs waarschijnlijk nog betere bureau's te vinden zijn. Ik krijg als het goed is morgen of overmorgen een monitorarm binnen voor mijn 34 inch LG monitor, dus ik ben benieuwd in hoeverre dat mogelijk is. Je kan er namelijk een kabelgoot bijbestellen en deze zit dichtgeklikt tegen de rand van het bureau aan. Nu heb ik deze op dit moment half openstaan waar je niks van ziet, maar ik ben benieuwd of ik de arm kan vastschroeven.

Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedrix5
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:23
Heg de flexispot ec1 besteld. Zijn er hier nog met goeie tips over bureaubladen? Ik zoek iets stevigs voor monitorarm dus linnmon van ikea bv valt direct af.

Ik twijfel momenteel tussen:
Ikea tommaryd 130x70
Ikea bekant 120x80
Massief eik
Linoleum op maat (interieur lino bv)

Laatste 2 zullen veel mooier zijn, maar niet onder 200 euro te vinden lijkt wel,
Ik neem aan dat de iets prijzigere ikea opties ook wel stevig genoeg zijn voor mijn monitor arm aan te bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

cedrix5 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 00:38:
Heg de flexispot ec1 besteld. Zijn er hier nog met goeie tips over bureaubladen? Ik zoek iets stevigs voor monitorarm dus linnmon van ikea bv valt direct af.

Ik twijfel momenteel tussen:
Ikea tommaryd 130x70
Ikea bekant 120x80
Massief eik
Linoleum op maat (interieur lino bv)

Laatste 2 zullen veel mooier zijn, maar niet onder 200 euro te vinden lijkt wel,
Ik neem aan dat de iets prijzigere ikea opties ook wel stevig genoeg zijn voor mijn monitor arm aan te bevestigen?
Aannames zijn ..

Hoeft allemaal niet zo duur: https://www.buroenzo.nl/bureaus/losse-tafelbladen.html

Maar het mooiste is denk ik, vind ik, hout die je netjes in de olie of beits zet. Heb ik nog geen 'voordelige' opties voor gezien - of onthouden. Denk daarbij ook aan tafelbladen, want je kan natuurlijk alles op je onderstel zetten..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedrix5
pjottum schreef op maandag 4 januari 2021 @ 08:28:
[...]

Aannames zijn ..

Hoeft allemaal niet zo duur: https://www.buroenzo.nl/bureaus/losse-tafelbladen.html

Maar het mooiste is denk ik, vind ik, hout die je netjes in de olie of beits zet. Heb ik nog geen 'voordelige' opties voor gezien - of onthouden. Denk daarbij ook aan tafelbladen, want je kan natuurlijk alles op je onderstel zetten..
ja die aanbiedingen had ik op meerdere sites gezien. Het gaat volgens mij echter altijd over plastic (melamine) toplagen? Ook de houtsoorten zijn geen echte fineer denk ik? Dat maakt ze in prijs en kwaliteit waarschijnlijk vergelijkbaar met IKEA.

Hout behandelen met olie was mijn wens ja, ik heb vroeger whitewashed massief eiken parket gehad in een huurloft. Was heel mooi, zou zoiets willen proberen maken. Maar de prijs voor hout begint dus bij 200 euro lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broabander
  • Nu online
Voor massief eiken houten werkblad kun je zoiets als dit overwegen en (zodra de bouwmarkten weer open zijn) bij de bouwmarkt op maat laten zagen? Bij andere bouwmarkten hebben ze dit soort werkbladen vast ook wel, nog goedkoper (als je iets kleiner in maat zou overwegen) zou deze zijn bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedrix5
Broabander schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:38:
Voor massief eiken houten werkblad kun je zoiets als dit overwegen en (zodra de bouwmarkten weer open zijn) bij de bouwmarkt op maat laten zagen? Bij andere bouwmarkten hebben ze dit soort werkbladen vast ook wel, nog goedkoper (als je iets kleiner in maat zou overwegen) zou deze zijn bijvoorbeeld
Dat is een goede optie inderdaad! Zal die in de gaten houden als bouwmarkten weer open gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

cedrix5 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:34:
[...]

ja die aanbiedingen had ik op meerdere sites gezien. Het gaat volgens mij echter altijd over plastic (melamine) toplagen? Ook de houtsoorten zijn geen echte fineer denk ik? Dat maakt ze in prijs en kwaliteit waarschijnlijk vergelijkbaar met IKEA.
Ikea heeft van die holle burobladen, gevuld met karton. Dit zijn toch wel iets steviger. Ik las bij Albeka ook hoe ze opgebouwd worden: spaanplaat. dun laagje vineer erop en daarna kunststof.

Dat heeft ikea ook wel, maar daar moet je dus goed zoeken & goed opletten, anders heb je alsnog een doos om op te typen. Ik weet uit ervaring (..) dat je niet veel kan laten vallen en je hebt een gat erin.
Hout behandelen met olie was mijn wens ja, ik heb vroeger whitewashed massief eiken parket gehad in een huurloft. Was heel mooi, zou zoiets willen proberen maken. Maar de prijs voor hout begint dus bij 200 euro lijkt me.
Kwestie van zoeken zoals @cedrix5 liet zien. Praxis is niet heel goedkoop, Hornbach kan ook een optie zijn.

Goeie url ook wel, Hornbach.... :|

[ Voor 8% gewijzigd door pjottum op 04-01-2021 11:56 ]

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedrix5
Hornbach had ik al gezien, maar limiet van 63cm breedte is toch een nadeeltje ivm beenruimte als je hem achteraan tegen een wand zet.

Gebruiken er mensen hier zo'n ergomat? Mijn broer heeft al een Ikea skarsta, en vraagt zich af hoeveel verschil dat maakt. Ik zou het al fijn vinden alleen al om koude voeten te voorkomen als je met sokken recht staat.
Iets als ergodriven topo (of goedkopere knockoffs zoals die van amazonbasics) heeft dan ook grotere reliëf verschillen waardoor je staand meerdere houdingen kan aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jouwheld
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:11
cedrix5 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:24:
Hornbach had ik al gezien, maar limiet van 63cm breedte is toch een nadeeltje ivm beenruimte als je hem achteraan tegen een wand zet.
Wel geen eiken, maar ik heb deze (80x145) iig voldoende beenruimte en iets specialer dan die standaard bladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:52
Zelden een crowdfunding gezien met zoveel rode vlaggen. Met name dat ze helemaal niet in willen gaan op wie ze zijn en waarom ze dit tot een succes kunnen maken. In de comments wordt er veel over geklaagd, maar ze ontwijken het gewoon. Heel vreemd.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedrix5
MrAngry schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:41:
[...]

Zelden een crowdfunding gezien met zoveel rode vlaggen. Met name dat ze helemaal niet in willen gaan op wie ze zijn en waarom ze dit tot een succes kunnen maken. In de comments wordt er veel over geklaagd, maar ze ontwijken het gewoon. Heel vreemd.
Ik vind het een geweldig idee, vooral die wireless charger volledig verborgen is heel fijn. Heb nu zo'n plaatje op mijn bureau liggen. Alleen, voor 200 euro lijkt het onmogelijk om dit hele pakket goed werkend te leveren als standing desk incl blad en alle accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Ik ben aan het twijfelen om de jarvis frame te kopen of die van Amazon. Iemand argumenten pro en contra? Ik vind persoonlijk de voet van Jarvis mooier ontworpen. Kost wel 100 euro meer dan die van amazon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

crazyheinz schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 11:25:
Ik ben aan het twijfelen om de jarvis frame te kopen of die van Amazon. Iemand argumenten pro en contra? Ik vind persoonlijk de voet van Jarvis mooier ontworpen. Kost wel 100 euro meer dan die van amazon.
Je doet (bijvoorbeeld) 10 jaar met het buro, dus het prijsverschil is 10 euro per jaar of <1 euro per maand.

Als je de Jarvis mooier vindt, moet je die nemen.

Ik was gecharmeerd van zit/sta, en wilde dat dus. Ik heb uiteindelijk een EK2 gekocht en die bevalt me prima (zie een aantal paginas terug)

Helpt dit?

[ Voor 12% gewijzigd door pjottum op 05-01-2021 11:34 ]

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crazyheinz
pjottum schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 11:26:
[...]

Je doet (bijvoorbeeld) 10 jaar met het buro, dus het prijsverschil is 10 euro per jaar of <1 euro per maand.

Als je de Jarvis mooier vindt, moet je die nemen.

Ik was gecharmeerd van zit/sta, en wilde dat dus. Ik heb uiteindelijk een EK2 gekocht en die bevalt me prima (zie een aantal paginas terug)

Helpt dit?
yep :D Jarvis gekocht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• db112nl
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-04 11:59
Ik heb de flexispot E6 nu een weekje in gebruik. Met 180*80 tafelblad en een hip stekkerdoosje kwam ik uit op 580EUR.

Motors:
Maken een prettig geluid, niet te hard. Trilt niet. Niet storend tijdens een video-call.

Afstelling:
Met het bedieningspaneel is de hoogte met precisie van 0.1 cm af te stellen. 3 saved positions, wat ik nu als het minimum ervaar: 1 zittend, 2 staand desktop typing, 3 staand laptop videoconferencing ideale houding rug/hoofd & goede camera angle.

Stabiliteit:
Erg subjectief. Hoe hoger de tafel hoe sneller je een wobble krijgt. De wobble is voor mij minimaal maar is er wel. komt overeen met mijn oude niet verstelbare bureau van IKEA dus ik acht het normaal/acceptabel. Wellicht door schroeven nog strakker aan te draaien dat hier nog wat te tunen is.

Tip voor het staan:
Staand werken gaat voor mij het beste met goede schoenen; op blote voeten sneller de behoefte om te gaan zitten.

Al met al een aanrader en blij met de aankoop. Ik merk dat ik om de 30 minuten behoefte heb om van hoogte te wisselen. Halfuurtje staan, halfuurtje zitten. lekker werken zo, toch? :)

Dank aan jullie allemaal voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
  • Laatst online: 20-01 10:36
Ik heb nu een tijde een zit/sta bureau en dat bevalt prima. Ik heb een gewone bureaustoel voor als ik wil zitten. Maar nu zit ik te kijken naar een zit/sta kruk, zodat je toch nog wat actiever kunt zitten. Heeft iemand daar ervaring mee en tips voor? Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedrix5
Can2 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:02:
Ik heb nu een tijde een zit/sta bureau en dat bevalt prima. Ik heb een gewone bureaustoel voor als ik wil zitten. Maar nu zit ik te kijken naar een zit/sta kruk, zodat je toch nog wat actiever kunt zitten. Heeft iemand daar ervaring mee en tips voor? Bedankt.
In Zweden op een opleiding hadden we overal zit- sta bureaus. Er waren normale bureaustoelen maar ook 1 zo'n zadelvormig krukje, als het dat is wat je bedoelt. Ik vond het helemaal niks. Wil liefst gewoon traditionele bureaustoel met zoveel mogelijk verstelbaarheid incl armleuningen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lee245
  • Laatst online: 11:34
Na wat loeren in dit topic heb ik een maand geleden de Fully Jarvis crank-powered (160x80 bamboe blad) gekocht. (Let niet op de kabel rommel :+.)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/deOTJA09zpaacRNEC2OH1lSp3Ck=/x800/filters:strip_exif()/f/image/287gas7SiXGQluvAw0dlJThT.png?f=fotoalbum_large

Ben er tot nu toe dik tevreden mee. De hoeveelheid handardbeid die je moet verrichten om hem in sta-stand te krijgen valt mijns inziens erg mee en is een welkome afwisseling op het stilzitten. Stabiliteit op de hoogste stand is ook prima. Uiteraard beweegt het wat als je er kracht op zet, maar met gewoon werken heb ik er geen last van. Ik heb de 'voetjes' onder het frame vandaan gehaald, zodat de laagste stand wat lager is.
Wat wel nog een aandachtspuntje is als je een bureau met blad besteld bij Fully: ze leveren alleen bladen met 2 'grommet holes' in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedrix5
Lee245 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:28:
Na wat loeren in dit topic heb ik een maand geleden de Fully Jarvis crank-powered (160x80 bamboe blad) gekocht. (Let niet op de kabel rommel :+.)

[Afbeelding]

Ben er tot nu toe dik tevreden mee. De hoeveelheid handardbeid die je moet verrichten om hem in sta-stand te krijgen valt mijns inziens erg mee en is een welkome afwisseling op het stilzitten. Stabiliteit op de hoogste stand is ook prima. Uiteraard beweegt het wat als je er kracht op zet, maar met gewoon werken heb ik er geen last van. Ik heb de 'voetjes' onder het frame vandaan gehaald, zodat de laagste stand wat lager is.
Wat wel nog een aandachtspuntje is als je een bureau met blad besteld bij Fully: ze leveren alleen bladen met 2 'grommet holes' in Europa.
Is er een reden waarom je voor Jarvis gaat i.p.v. iets als flexispot? Dit kost zonder blad al 325 euro op hun site, flexispot E5 zit daar nog onder met motor. Is dit echt merkbaar veel stabieler of andere manier beter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lee245
  • Laatst online: 11:34
cedrix5 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:52:
[...]

Is er een reden waarom je voor Jarvis gaat i.p.v. iets als flexispot? Dit kost zonder blad al 325 euro op hun site, flexispot E5 zit daar nog onder met motor. Is dit echt merkbaar veel stabieler of andere manier beter?
Sowieso ging mijn voorkeur uit naar een bureau met manuele bediening. Daarnaast was het blad wat ik wilde hebben niet beschikbaar bij Flexispot en ik had geen zin om los een blad ergens anders vandaan te halen. Dus vooral dat ik niet veel moeite wilde doen + het feit dat er een kortingsactie was bij Fully in November. Verder zou ik niet weten wat beter is qua stabiliteit, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaksb
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09-11-2024
Is the SANODESK E6 sold by Flexispot on Amazon.nl the same (though more expensive than from Flexispot's german website)?

I'd like to pick up a stable frame that can support a 200cm top (which I'll still need to find somewhere) in the next couple of weeks and the E6 seems like my best option? The autonomous.ai premium could also do but there are more positive reports in this thread about the stability of the E6.

If I want a 200cm top I can get delivered without needing to polish/stain myself I'm guessing one of the laminated options from this thread should be around 100 EUR?

Vergeef mijn google translate ...

Is de SANODESK E6 die door Flexispot op Amazon.nl wordt verkocht hetzelfde (hoewel duurder dan op de Duitse website van Flexispot)?

Ik zou in de komende weken graag een stabiel frame willen kopen dat een top van 200 cm kan dragen (die ik nog ergens moet vinden) en de E6 lijkt mijn beste optie? De autonomous.ai-premie zou ook kunnen doen, maar er zijn meer positieve berichten in deze thread over de stabiliteit van de E6.

Als ik een top van 200 cm wil, kan ik het laten bezorgen zonder dat ik mezelf hoef te poetsen / beitsen. Ik vermoed dat een van de gelamineerde opties van deze draad ongeveer 100 EUR zou moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Can2
  • Laatst online: 20-01 10:36
cedrix5 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:06:
[...]

In Zweden op een opleiding hadden we overal zit- sta bureaus. Er waren normale bureaustoelen maar ook 1 zo'n zadelvormig krukje, als het dat is wat je bedoelt. Ik vond het helemaal niks. Wil liefst gewoon traditionele bureaustoel met zoveel mogelijk verstelbaarheid incl armleuningen.
Niet helemaal, meer zo iets;
https://media.s-bol.com/BBB5lmg3jYxW/550x693.jpg

Doordat je wat hoger zit en het krukje wat beweegt zou je in een actievere houding zitten. Maar was benieuwd naar ervaringen met zo'n soort krukje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Laatst online: 02:22
Ik heb wel ervaring met de Aeris swopper.
https://ergohome.nl/wp-co...CLASSIC-LM-grijs-WEB-.jpg
Na een uurtje bureau werk mis ik toch wel steun in mijn rug.
Misschien is het wel iets als je veel vaker even van achter je bureau weg moet.

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Iemand ervaring met deze van iBood: https://www.ibood.com/hom...-standup-160-x-80-cm.html

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Dat lijkt zo 1,2,3, dezelfde als de E5 van Flexispot. Enkel ander display.
Voor dat geld zou ik los het framewerk kopen voor 299 euro (aanbieding!) en daar dan zelf een melamine blad van 160 * 80 op monteren.voor 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 19:44
Hebben jullie ook ervaring met een breed bureau.
Hier heb ik een bureau van 260 x 80. Hierop bevind zich mijn werkplek en een kleine hobby plaats (vooral kleine dingen lichte dingen).
Het bureau bestaat nu uit een simpele keukenblad welke steunt op 2 kastjes en een poot in het midden.

Na veel rond kijken en een aantal emails naar webshops. Is mijn ook gevallen op een Ergo-Pro onderstel met extenders.
Deze zou het bureau goed aan moeten kunnen en hangt dan maar 15 cm over aan beide kanten.
Zie de ergo-pro weinig in dit topic voorbij komen. Zijn er mensen welke ervaring hier mee hebben?
Of kan iemand een ander merk aanraden?

https://www.one-stop-offi...sta-bureau-frame-pro.html

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Mono
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-05 09:10
tweaksb schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 13:50:
Is the SANODESK E6 sold by Flexispot on Amazon.nl the same (though more expensive than from Flexispot's german website)?

I'd like to pick up a stable frame that can support a 200cm top (which I'll still need to find somewhere) in the next couple of weeks and the E6 seems like my best option? The autonomous.ai premium could also do but there are more positive reports in this thread about the stability of the E6.

If I want a 200cm top I can get delivered without needing to polish/stain myself I'm guessing one of the laminated options from this thread should be around 100 EUR?

Vergeef mijn google translate ...

Is de SANODESK E6 die door Flexispot op Amazon.nl wordt verkocht hetzelfde (hoewel duurder dan op de Duitse website van Flexispot)?

Ik zou in de komende weken graag een stabiel frame willen kopen dat een top van 200 cm kan dragen (die ik nog ergens moet vinden) en de E6 lijkt mijn beste optie? De autonomous.ai-premie zou ook kunnen doen, maar er zijn meer positieve berichten in deze thread over de stabiliteit van de E6.

Als ik een top van 200 cm wil, kan ik het laten bezorgen zonder dat ik mezelf hoef te poetsen / beitsen. Ik vermoed dat een van de gelamineerde opties van deze draad ongeveer 100 EUR zou moeten zijn?
It looks the same on the picture, but if you want to be 100% sure you can chat with them. Probably the sell it for more on Amazon, because Amazon takes a percentage when you sell something via their website.

[ Voor 17% gewijzigd door G-Mono op 10-01-2021 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMLDK
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-06 23:19
mrfatmen schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 14:56:
Hier heb ik een bureau van 260 x 80. Hierop bevind zich mijn werkplek en een kleine hobby plaats (vooral kleine dingen lichte dingen)
.
Het bureau bestaat nu uit een simpele keukenblad welke steunt op 2 kastjes en een poot in het midden
260 is gevoelsmatig wel erg breed voor een bureau met 2 poten. Een zit-sta bureau met 4 poten lijkt mij een stuk stabieler. En zijn 2 bureaus van 120x80 misschien een (dure) optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Laatst online: 29-05 13:54
Is er iemand die een werkblad van 200 cm x 90 cm (op een Flexispot) heeft geplaatst, terwijl het onderstel volgens de specificaties max. 200 x 80 cm mag zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:32
mrfatmen schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 14:56:
Hier heb ik een bureau van 260 x 80. Hierop bevind zich mijn werkplek en een kleine hobby plaats (vooral kleine dingen lichte dingen).
Het bureau bestaat nu uit een simpele keukenblad welke steunt op 2 kastjes en een poot in het midden.

Na veel rond kijken en een aantal emails naar webshops. Is mijn ook gevallen op een Ergo-Pro onderstel met extenders.
Deze zou het bureau goed aan moeten kunnen en hangt dan maar 15 cm over aan beide kanten.
Zie de ergo-pro weinig in dit topic voorbij komen. Zijn er mensen welke ervaring hier mee hebben?
Of kan iemand een ander merk aanraden?

https://www.one-stop-offi...sta-bureau-frame-pro.html
Ik dacht dat nextdesk met 4 kollomen wel een behoorlijke breedte aankon.

Is het anders een idee om een vast gedeelte te maken en een zit sta gedeelte?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:42
Jackssonss schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:52:
Is er iemand die een werkblad van 200 cm x 90 cm (op een Flexispot) heeft geplaatst, terwijl het onderstel volgens de specificaties max. 200 x 80 cm mag zijn?
190x90 hier, werkt prima

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Laatst online: 29-05 13:54
Bedankt. Welk onderstel heb je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:42
Jackssonss schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:35:
[...]

Bedankt. Welk onderstel heb je?
De Flexispot EQ4 (ik zie ‘m nu niet meer op de website staan maar wellicht is ie ge-update en heeft ie nu een andere naam)

toettoett

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMD1800
Die 10 cm extra zal niet spannend zijn. Het frame is symmetrisch en zolang je onder het maximum gewicht blijft is er niks aan de hand. Hoogstens wat meer beweging als je aan de lange kant op het puntje van je bureau leunt, vanwege de hefboomwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:16
Ik ben ook aan het kijken voor een Flexispot E5 maar ik wil zelf een blad van 200x100 (ivm 49" ultrawide scherm) maar gaat dit nog wel of moet ik toch maar kijken naar een 90cm blad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanvanutrecht
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-03-2021
Voor de Flexispot gebruikers:

Ik zie dat veel mensen de Flexispot E5/E6 nemen. Het prijsverschil met de EC1 / EZ1 is significant, vandaar dat ik dit goedkopere onderstel overweeg.

Gebruikers van de EC1 / EZ1: hoe ervaren jullie de stabiliteit op sta hoogte?

Ik overweeg overigens een bureaublad van c. 70cm x 120cm en werk met een laptop en een 24 inch monitor (die gewoon op het bureaublad staat). Dus in principe belast ik het bureau niet enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

daanvanutrecht schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:37:

Ik zie dat veel mensen de Flexispot E5/E6 nemen. Het prijsverschil met de EC1 / EZ1 is significant, vandaar dat ik dit goedkopere onderstel overweeg.

Ik overweeg overigens een bureaublad van c. 70cm x 120cm en werk met een laptop en een 24 inch monitor (die gewoon op het bureaublad staat). Dus in principe belast ik het bureau niet enorm.
_waarschijnlijk_ prima.

Ik heb de ek2 - de tussenletter is het paneeltje - en die is prima, ook op hoogte. Ik sta er overigens meestal aan te vergaderen, niet te typen. Typen gaat overigens prima, mijn Ikeaburotje (bekant) was net zo stevig.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-06 20:17
Omdat ik wat ouder wordt en veel thuis werk en game ben ik ook in de markt voor een zit-sta bureau. Ik wil graag een hoek (L shape), omdat ik voor mijn werk veel papieren heb liggen en natuurlijk elektrisch.

Eerst dacht ik de Bekant van Ikea, maar die volg ik inmiddels al een maand of 3 en is constant niet beschikbaar.

Ik lees al een tijdje mee in dit topic, dus ook Flexispot en Jarvis bekeken, maar ook die zijn al een poos uitverkocht.

Iemand nog een suggestie die ik gemist heb?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broabander
  • Nu online
daanvanutrecht schreef op zondag 10 januari 2021 @ 18:37:

Hou er rekening mee dat de EC1 een single motor bureau is, terwijl bijv de ED2/EK2 of hogere modellen een dual motor hebben (steviger, stabieler tijdens heffen en dalen). Echter met een dergelijk klein bureau en 1 scherm + laptop zul je inderdaad geen hele zware belasting hebben dus dat helpt wel.

Ik heb zelf dus de ED2 (post vorige pagina’s) met een zwaar houten blad dat ik nog had en 170x70cm en vooralsnog is hij ontzettend stevig op maximale hoogte (wiebelt amper) en heeft geen enkel probleem met 2 schermen, 2 laptops en nog een bult papierwerk en mappen/boeken. Dus kan die in ieder geval zeker aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaklie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-06 16:40
Tweakers, misschien dat jullie met wat input kunnen komen.

Ik wil een his/hers setup maken van twee bureau's naast elkaar voor mij en mn vriendin. Het mag max 2.40m in beslag nemen, wand is rond de 2.80 en eindigt bij een deur / lichtschakelaar dus wil die ruimte leeg hebben (mss meer dan 40cm overigens)

Nu werk ik fulltime thuis, zij niet, ik heb een harde eis voor sta zit, zij niet. Mijn eerste gedachte (wegens kosten) ik pak sta zit, zij een normaal bureau, maar om het mooi en symmetrisch te houden zit je al aan twee ikea Bekants te kijken of iets soortgelijks, maar mijn eigen oog valt meer op de flexispots... Het alternatief is dan beiden een sta/zit, wat wel een stuk prijziger is. En is 2.40m goed te doen met twee naast elkaar geschoven bureau's? Is één bureau wellicht praktischer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Tweaklie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 07:39:
Tweakers, misschien dat jullie met wat input kunnen komen.

Ik wil een his/hers setup maken van twee bureau's naast elkaar voor mij en mn vriendin. Het mag max 2.40m in beslag nemen, wand is rond de 2.80 en eindigt bij een deur / lichtschakelaar dus wil die ruimte leeg hebben (mss meer dan 40cm overigens)

Nu werk ik fulltime thuis, zij niet, ik heb een harde eis voor sta zit, zij niet. Mijn eerste gedachte (wegens kosten) ik pak sta zit, zij een normaal bureau, maar om het mooi en symmetrisch te houden zit je al aan twee ikea Bekants te kijken of iets soortgelijks, maar mijn eigen oog valt meer op de flexispots... Het alternatief is dan beiden een sta/zit, wat wel een stuk prijziger is. En is 2.40m goed te doen met twee naast elkaar geschoven bureau's? Is één bureau wellicht praktischer?
Lastig. Ik zou het eerst misschien uittekenen, misschien met tape op de grond. Dat hielp mij in elk geval met het maken van mijn setup. Dan weet je ook of je de 1,20 breed genoeg vind of dat je het misschien anders moet verdelen. Ligt er ook een beetje aan wat je op je desk hebt staan PC bijvoorbeeld of een laptop of Multi monitor of een enkele)

Als je ze helemaal hetzelfde wilt hebben dan is het misschien het netst om twee dezelfde onderstellen te hebben. Dan is ikea misschien het goedkoopst. en met de stabiliteit zal het wel meevallen omdat je geen mega breed bureau gaat bouwen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:41
Inmiddels ben ik in het bezit van de:
https://www.kantoormeubel...stelbaar-bureau-160x80cm/
@Russel88 mede namens jouw bijdrage aan dit topic, tnx

Prettig bureau, stabiel genoeg op hoogte. De 38inch monitor beweegt wel als ik lichtjes tegen de tafel duw, maar dat is niet zo gek (zit ook met een arm gemonteerd). Voor normaal werk op hoogte geeft dat geen problemen, ik zou er niet staand mee willen gamen ofzo...

Nu overweeg ik toch de desktop onder het werkblad te monteren. Het blad is een 25mm melamine werkblad. Ik zie genoeg houders die je tegen de onderkant kunt schroeven. Zal vast goed gaan, maar ben er toch een beetje huiverig voor. Bij de montage heb ik gezien dat je heel snel de schroeven dol draait in het kunststof. Daarnaast heb je nog de horizontaal lopende balk van het onderstel en daar lijkt niets op vastgemaakt te kunnen worden. Dus ik ben op zoek gegaan naar een alternatief.

De poten van het onderstel zijn vrij standaard dus ik heb gezocht op beugels die je aan de poot kan monteren. Het lijkt mij dat je daar prima een beugel aan kunt klemmen. Niet gevonden. Denk ik nu zo exotisch of heb ik niet goed gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
-MD- schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:46:
Inmiddels ben ik in het bezit van de:
https://www.kantoormeubel...stelbaar-bureau-160x80cm/
@Russel88 mede namens jouw bijdrage aan dit topic, tnx

Prettig bureau, stabiel genoeg op hoogte. De 38inch monitor beweegt wel als ik lichtjes tegen de tafel duw, maar dat is niet zo gek (zit ook met een arm gemonteerd). Voor normaal werk op hoogte geeft dat geen problemen, ik zou er niet staand mee willen gamen ofzo...

Nu overweeg ik toch de desktop onder het werkblad te monteren. Het blad is een 25mm melamine werkblad. Ik zie genoeg houders die je tegen de onderkant kunt schroeven. Zal vast goed gaan, maar ben er toch een beetje huiverig voor. Bij de montage heb ik gezien dat je heel snel de schroeven dol draait in het kunststof. Daarnaast heb je nog de horizontaal lopende balk van het onderstel en daar lijkt niets op vastgemaakt te kunnen worden. Dus ik ben op zoek gegaan naar een alternatief.

De poten van het onderstel zijn vrij standaard dus ik heb gezocht op beugels die je aan de poot kan monteren. Het lijkt mij dat je daar prima een beugel aan kunt klemmen. Niet gevonden. Denk ik nu zo exotisch of heb ik niet goed gezocht?
Rare vraag hoor maar heb je het bedrijf gemaild? want op hun website staan twee pc-houders. Ik zou ze gewoon mailen of bellen met de vraag of deze combinatie kan? Zij horen het wel te weten omdat ze beide verkopen

Nickname KasPlantje.

Pagina: 1 ... 5 ... 34 Laatste

Let op:
Voor zit/sta bureau beweging en ergonomie accessoires: Zit/sta bureau: beweging en ergonomie accessoires ervaringen