Het grote zit/sta bureau's-topic

Pagina: 1 ... 34 35 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Melodic Metal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:15
Voor de mensen die net wat anders zoeken dan Flexispot:

Sinds kort is er ook een Nederlandse website van Ergolutions voor de PRIMUS Schwerlasttisch.
Ik had hem nog op de Duitse versie besteld met wat overleg omdat Nederland geen optie was die op de website genoemd werd. Hierbij was ik de eerste klant die gebruik mocht maken van de nieuwe transportdienst e.d. Maar zo te zien is alles nu netjes geregeld via de Nederlandse website.

https://www.ergolutions.de/schwerlast-schreibtisch

Dus ook om mijn steentje bij te dragen aan dit topic: Fantastische bureau, ik heb de 250x80 optie met 4cm beuken blad. Ik heb hem in meerdere lagen 2c parket lak gezet. Het onderstel kan moeiteloos mijn triple screen, monitor speakers en 2 game computers omhoog tillen en ik denk best nog wel wat meer.
Bouwkwaliteit is zeer goed, elk onderdeel is los al zwaarrr. Het totaal gewicht gaat dan ook richting de 140kg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intercity
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:56
Via dit topic heb ik mezelf georiënteerd op een zit/sta-bureau, aangezien het nogal een doolhof is als je dit overlaat aan een online zoekmachine :) Ik heb derhalve enkele maanden geleden de Flexispot E9 gekocht (tezamen met een klein groen tafelblad, 120x60). De doos kwam niet helemaal ongeschonden aan, maar daarom zit er ook een doos omheen :) In elkaar zetten ging vlot. Er staat dat je dat natuurlijk met z'n tweeën moet doen vanwege het gewicht, maar als eenzame Tweaker ging dat uiteraard ook alleen...

Ik kan alleen maar zeggen: hij werkt goed en ik ben er erg tevreden mee! Of de borstelloze motoren daadwerkelijk 71 jaar meegaan — nouja ik kan over een jaar of 50 als ik in de winter van mijn bestaan zou zitten eens kijken of Tweakers en dit topic nog bestaan :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Immutable
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-09 23:13
Op vervolg van: https://gathering.tweaker...message/82513748#82513748

Hier het resultaat, moest nog aardig wat aanpassen aan het blad. En precies op zoek gaan naar hout wat perfect aansluit op de rest van het hout zodat het vlak is, maar het resultaat mag er zijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ZglXhgfW69ta0qfwq9RGvU8PPs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5zSoOu5HxcWzsTpaoJBqBztg.jpg?f=fotoalbum_large
Lijkt heel ruig zo met de zon bijna vlak tegenover het structuur. Maar het is ZEKER niet vlak. Maar hou ik wel van beetje ruig. Komt toch een matje op voor de muis.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AjxpUJioILBaG8GKuAQVQJCui5g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uEgqat57Ml7Ps44Ju4Vnp9kr.jpg?f=fotoalbum_large
Had verwacht dat het blad vlak was aan onderkant, is niet zo. En dit past niet helemaal lekker. Tsja dan maar een oplossing verzinnen??

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OnXZAexYbqQ96Zpu9qgVUZvoY0M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nv3yMcrRD0scdVLhUn6GQzwa.jpg?f=fotoalbum_large
Wat goedkoop hout gekocht, opgemeten op maat zagen. En vast geplakt met lijm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gd7QBhrZPJBO5vwd3pKVBiV0krk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CGDRNi53rRGx1dbjUzbBF6g7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lrsaZGV0KFoeKmqfL97BfFwzCkg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0hlCGcUhBxK7rVdQjPzNuklW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Or4sb4vZfucqWjlQSo8ClKNuudo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/trhZLXO87W0ZNQYU4AaqBNxL.jpg?f=fotoalbum_large
2x DELL 49inch ultrawide aan een hele stevige mount.
2x Yamaha HS8 studio monitoren als audio speakertjes. (sub is der ook nog ergens)
Herman Miller stoeltje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0WWRCIpULmhOiSAx4cJCF2SLXHg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cKD5huoNa9Wp149W681Bzx4x.jpg?f=fotoalbum_large
Omhoog gezet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RuWnWAkqbef9mRksx-nb-y73J8o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/93yy2g6BDmcyoUCw3omV9CvB.jpg?f=fotoalbum_large
POV

Blad is 200x90, had ook niet kleiner gemoeten !!!! Past allemaal precies. Nu nog de PC die wil ik graag aan het bureau hangen. Maar ben bang dat mijn PC veel te dik is voor de flexispot beugel...

[ Voor 7% gewijzigd door Immutable op 09-07-2025 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzzz
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Omhoog gezet.
Mooi hoor! Hoe is de stabiliteit op sta-hoogte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:56
Intercity schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 18:45:
Of de borstelloze motoren daadwerkelijk 71 jaar meegaan — nouja ik kan over een jaar of 50 als ik in de winter van mijn bestaan zou zitten eens kijken of Tweakers en dit topic nog bestaan :P
offtopic:
bookmarked :Y)

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Immutable
tzzz schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 14:48:
[...]

Mooi hoor! Hoe is de stabiliteit op sta-hoogte?
Veel beter dan ik had verwacht. En dat met twee dikke monitoren en 2 dikke speakers. Komt vast ook doordat er 4 poten zijn met 4 onafhankelijke motoren.

Ik ben meer dan tevreden. Had slechter verwacht. Beetje jammer dat hiervoor geen statistische cijfers zijn zodat ik een getal kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:48
Voor je speakers zijn mooie stands te koop die je aan de achterkant klemt.
Gebruik hier zoveel mogelijk soorten armaturen om de boel van het bureau af te halen.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:00

bdu

Bad Brains schreef op zondag 13 juli 2025 @ 20:25:
Gebruik hier zoveel mogelijk soorten armaturen om de boel van het bureau af te halen.
Heb je die een voorbeeld van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:00

bdu

Ah sorry uiteraard had ik dit gevonden. Ik ben specifiek op zoek naar een oplossing om ze aan mijn monitor-arm te monteren. Tot op heden zonder succes. Dacht dat je zoiets bedoelde wanneer je zei 'achterop' :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immutable
Bad Brains schreef op zondag 13 juli 2025 @ 20:25:
Grappig, daar was ik al naar aan het kijken. :P
Had nu losse staanders(van voorheen), maar die wil ik niet meer gebruiken.
Even kijken of ik goede kan vinden voor de Yamaha HS8's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MakhouT
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-09 20:26
Ik ben toch wel hard aan het twijfelen tussen ikea mittzon 160cm en de flexispot e7 pro.
Ik verkies puur de ikea voor de inkeping voor de contactdoos en dat je een gleuf hebt om de kabels er door te laten naar de kabelgoot beneden. Maar heb schrik dat die niet stabiel genoeg zal zijn. Ik heb enkel een scherm van 34" met poot en een laptop op mijn bureau.
Kan zijn dat in sta positie dat ik er wat op ga leunen.
Iemand wat ervaringen met de mittzon?

EDIT: Gisteren naar de ikea geweest en leek me toch wat te flimsy naar mijn zin.
Het is nu tussen E7 Pro en desktronic.

Iemand ervaring met desktronic?

[ Voor 15% gewijzigd door MakhouT op 18-07-2025 09:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:55
Gisteren de E7 Pro in elkaar gezet op een WOOOD mango blad van 200x90. Nog wat hout moeten halen om het op te vullen, alleen merk ik dat de schroeven dan tekort zijn, van de week er wat langere schroeven in doen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MakhouT
Ik heb de knoop doorgehakt en de desktronic gekocht.
Ik had ook de desktronic sitpro besteld maar intussen geannuleerd voor de stoel van libernovo omni chair dat nu doorgaat op kickstarter. Ziet er veel belovend uit.
Reviewers en beta testers spreken er vol over uit en noemen het de beste stoel waarop ze hebben gezeten. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:26
MakhouT schreef op zondag 20 juli 2025 @ 05:25:
Ik heb de knoop doorgehakt en de desktronic gekocht.
Ik had ook de desktronic sitpro besteld maar intussen geannuleerd voor de stoel van libernovo omni chair dat nu doorgaat op kickstarter. Ziet er veel belovend uit.
Reviewers en beta testers spreken er vol over uit en noemen het de beste stoel waarop ze hebben gezeten. Ik ben benieuwd!
En nog steeds tevreden met het bureau?

Ik zit er zelf ook aan te denken om een verstelbare bureau te nemen en kwam deze site ook tegen. Secret Labs ziet er ook super uit en wilde ik eerst, maar dat wordt toch wel een beetje te duur wil ik het compleet hebben met accessoires. Sowieso een los bureau is daar al standaard 1000 euro. Die ik nu gezien heb bij Desktronics scheelt al de helft met een dezelfde maten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MakhouT
NukaWorldNL schreef op zondag 20 juli 2025 @ 18:10:
[...]

En nog steeds tevreden met het bureau?

Ik zit er zelf ook aan te denken om een verstelbare bureau te nemen en kwam deze site ook tegen. Secret Labs ziet er ook super uit en wilde ik eerst, maar dat wordt toch wel een beetje te duur wil ik het compleet hebben met accessoires. Sowieso een los bureau is daar al standaard 1000 euro. Die ik nu gezien heb bij Desktronics scheelt al de helft met een dezelfde maten haha.
Ik heb de bureau nog niet ontvangen, dus kan het niet echt vertellen op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:26
MakhouT schreef op zondag 20 juli 2025 @ 18:33:
[...]

Ik heb de bureau nog niet ontvangen, dus kan het niet echt vertellen op het moment.
Oops keek geeneens naar de datum van jouw bericht haha. Zie nu pas dat je het vandaag had gepost. Ja dan is die idd nog niet binnen ghehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-09 09:27
Vraagje,

Ik heb nu een massief houten plank als bureau (250 x 80cm x 5cm) met poten. Graag zou ik dit blad als bureaublad willen gebruiken om een Flexispot e7 pro.. weet iemand of dit stabiel genoeg is?

(Gebruiken het als 2 werkplekken op het moment, 1 laptop en 1 desktop met monitorstand. Desktop komt aan de poot te hangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:31
MakhouT schreef op zondag 20 juli 2025 @ 18:33:
[...]

Inmiddels misschien wel...? O-)

Zelf namelijk ook op zoek naar een zit/sta bureau en overweeg Desktronic. Hoor graag je ervaringen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MakhouT
NukaWorldNL schreef op zondag 20 juli 2025 @ 18:46:
[...]

Oops keek geeneens naar de datum van jouw bericht haha. Zie nu pas dat je het vandaag had gepost. Ja dan is die idd nog niet binnen ghehe :+
ESteg schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 15:15:
[...]

Inmiddels misschien wel...? O-)

Zelf namelijk ook op zoek naar een zit/sta bureau en overweeg Desktronic. Hoor graag je ervaringen!
Yes! Mijn Desktronic HomePro is binnen!

Afgelopen weekend heb ik eindelijk mijn Desktronic HomePro bureau in elkaar gezet — samen met de dual monitor arm en kabelgoot, ook van Desktronic. Als werkblad koos ik voor de premium bamboe uitvoering (160x80 cm). Alles was degelijk verpakt en de bouwkwaliteit maakt meteen een goede indruk.

Ik werk er nu sinds gisteren en vandaag fulltime op vanuit thuis. Het bureau schakelt vlot tussen zit- en stastand, en de memoryfunctie instellen ging zonder gedoe. Ik betrap mezelf er zelfs op dat ik na de werkuren nog aan m’n bureau ga zitten voor side projects, gewoon omdat het nu veel aangenamer werkt.

Wat comfort betreft is de monitorarm echt een gamechanger — had ik jaren eerder moeten doen. Alles voelt stabiel en doordacht aan. In de hoogste sta-stand merk ik wel een klein beetje wiebelen als je echt tegen het bureau duwt, en dan beweegt het 34" scherm op de arm lichtjes mee. Maar bij normaal typen of gebruik heb ik daar totaal geen hinder van gehad.

Klantendienst
Ik had aanvankelijk contact opgenomen met de support vanwege twee punten:

Er zat een kleine splinterplek op het bamboeblad.

De website vermeldde een blad van 25 mm, maar ik meet slechts 20 mm.

Ze bevestigden dat de website momenteel foutief is voor het bamboeblad (het is effectief 20 mm), en dat die info nog geüpdatet moet worden omdat het blad vrij nieuw is in hun assortiment. De klantendienst was in elk geval top: snel, behulpzaam en echt oplossingsgericht.

Conclusie:
Tot nu toe heel tevreden met het bureau én de accessoires. Mooie materialen, degelijk gebouwd en fijne ervaring tot nu toe — zowel qua gebruik als service. Zou het zeker aanraden aan wie op zoek is naar een solide zit/sta setup.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oq-QnrybSin8phN3pvHkSmEe6CY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UliexN2eQCOxbqmdkNP3ofwm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door MakhouT op 29-07-2025 23:32 . Reden: Foto toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Immutable
carpebios schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 11:58:
Gisteren de E7 Pro in elkaar gezet op een WOOOD mango blad van 200x90. Nog wat hout moeten halen om het op te vullen, alleen merk ik dat de schroeven dan tekort zijn, van de week er wat langere schroeven in doen.
Te korte schroeven had ik dan geen last van gehad.

Heb trouwens een tweede Mango blad op de kop getikt + E7Q. hahahaha
Vandaag waren er weer aanbidingen bij Flexispot

Maar dan om er een eet tafel mee te maken die ook omhoog en omlaag kan. Fk it. 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Immutable op 08-08-2025 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blurk62
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-09 16:58
Ik ben de zeer tevreden eigenaar van een Flexispot E9. Zo tevreden dat ik een E7 PRO bestelde voor mijn zoon. Daar was iets mee en toen kwam ik in de "Klanten Service Hel" }) terecht. Een verkorte weergave:
- Frame is krom en niet recht te krijgen. Ik meld dat.
- Krijg de vraag om foto's te sturen, ik doe dat.
- Krijg een wazig videootje terug hoe het probleem kan worden opgelost. Dat kan niet, ik ben toch niet gek! Ik meld dus dat dat niet lukt, met nog een foto erbij.
- Krijg een tweede filmpje terug. Dat werkt niet, ik ben niet achterlijk ofzo! Meld dat ik hem terug wil sturen.
- Ze vragen of ik een filmpje wil maken van het probleem. Ik zeg nee, ik wil hem terugsturen!
- Ze sturen een returnlabel van Postnl. Hier staat met grote letters op: max 30kg. De E7 PRO is bijna 40kg! Ik meld dat.
- Ze sturen een GLS label, hier staat op 0,00kg. Busje komt langs en de chaufeur weigert het pakket mee te nemen, want veel te zwaar. Max 30kg is toegestaan. Ik meld dat maar weer.
- Ze sturen opnieuw een GLS label, hier staat weer 0,00kg op. Ik meld dat dat een probleem gaat geven. Maak je maar geen zorgen, komt goed..
- Komt niet goed, GLS meldt dat adresgegevens niet kloppen. Die kloppen wel maar verschillende pakjes bezorgers, niet alleen van GLS, zijn in mijn wijk te beroerd om naar het eind van de straat te lopen.
- Ze sturen een nieuw label voor een wazig Duits bedrijf (TREX), die komen vervolgens niet opdagen, helemaal vanuit Duitsland.
- Dan bieden ze aan om het bedrag maar terug te storten zonder het pakket op te halen. Of ik daar bezwaar tegen heb. Nee, natuurlijk niet, ik pleur dat ding in de sloot, ben er wel klaar mee.
- Dag later reageert GLS op mijn klacht dat niemand op kwam dagen. Maandag komen we nog een keer hoor!
- Het is maandag. Om 10:36 in de tracking: "Onderweg - voor afhaling". Om 10:44: "afhaling geannuleerd/Goederen zijn uitgesloten van vervoer"
- Er is hier niemand geweest... |:(

Het aanschaffen van een Flexispot bureau is als een Russische roulette. Een fijn bureau als je de mazzel hebt een goed exemplaar te ontvangen maar je bent compleet de sjaak als er iets mis mee is.

Vanmorgen heb ik het geld teruggestort gekregen, blij met de snelheid van terugbetalen. Dat is dan wel weer goed geregeld bij ze.
Ik overweeg volgende week nog een E9 te bestellen, sommige mensen zijn een beetje hardleers 8)7

Ps 1: Zowel mijn E9 als de E7 Pro werden keurig afgeleverd door UPS. Ik vroeg aan de klantenservice waarom ze die niet stuurden. Geen reactie op gehad.
Ps 2: Op https://www.reddit.com/r/FlexiSpot_Official/ is een Ramzes888 actief. Als ik het goed begrepen heb de baas van het spul. Hij bood aan om het probleem op te lossen maar toen had ik al het aanbod voor terugbetaling.

[ Voor 7% gewijzigd door Blurk62 op 18-08-2025 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:36

Acradavos

Poetsfanaat

Heeft iemand al eens een alternatief gevonden voor de W5 wielen van FlexiSpot? Ik vind ze behoorlijk aan de prijs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pa5bgyWiPOB2mRMeUwNk3ovK7E0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sC7zDzFBe0mc8Q98OWXB6YRT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blurk62
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-09 16:58
Acradavos schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 16:31:
Heeft iemand al eens een alternatief gevonden voor de W5 wielen van FlexiSpot? Ik vind ze behoorlijk aan de prijs.

[Afbeelding]
Al gezocht in dit topic op het woord "wielen"? Een tijdje terug wilde iemand ervan af.

Ik vind ze best mooi maar vraag me af wat het doet met de stabiliteit van het bureau.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Immutable schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:29:
Op vervolg van: https://gathering.tweaker...message/82513748#82513748

Hier het resultaat, moest nog aardig wat aanpassen aan het blad. En precies op zoek gaan naar hout wat perfect aansluit op de rest van het hout zodat het vlak is, maar het resultaat mag er zijn:

[Afbeelding]
Lijkt heel ruig zo met de zon bijna vlak tegenover het structuur. Maar het is ZEKER niet vlak. Maar hou ik wel van beetje ruig. Komt toch een matje op voor de muis.

[Afbeelding]
Had verwacht dat het blad vlak was aan onderkant, is niet zo. En dit past niet helemaal lekker. Tsja dan maar een oplossing verzinnen??

[Afbeelding]
Wat goedkoop hout gekocht, opgemeten op maat zagen. En vast geplakt met lijm.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
2x DELL 49inch ultrawide aan een hele stevige mount.
2x Yamaha HS8 studio monitoren als audio speakertjes. (sub is der ook nog ergens)
Herman Miller stoeltje

[Afbeelding]
Omhoog gezet.

[Afbeelding]
POV

Blad is 200x90, had ook niet kleiner gemoeten !!!! Past allemaal precies. Nu nog de PC die wil ik graag aan het bureau hangen. Maar ben bang dat mijn PC veel te dik is voor de flexispot beugel...
Ooit als ik echt teveel geld heb wil ik ook zo 2 ultra wides!

Tot die tijd is het een laptopscherm, 27" en een 24"... ook wel te doen uiteraard, maar niet half zo mooi ;)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cw123456
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 10-09 07:20
Na een tijdje meelezen, de knoop doorgehakt en een flexispot E7pro gekocht, tijdens de jubileum actie met 30% korting voor 290 euro kunnen kopen :) Woensdag besteld en gisteren alles binnengekomen, tot nu toe dus erg tevreden.

Voor het blad ik de WOOOD tablo van 160 bij 90 op het oog. Ik lees hier veel dat mensen deze op maat laten zagen. Qua ruimte kan ik de originele maten van het bureau kwijt, is het dan nog steeds aan te raden om het bureau iets in te korten, of is dit niet per se nodig? Mijn monitoren, komen met een klem aan de achterkant van het bureau.

Qua behandelen lees ik verschillende methodes, wat raden jullie aan, in principe wil ik de kleur van het eiken behouden.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico87
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 21:44
Beste allemaal,

Wie heeft er ervaring met een van deze zit sta bureaus?

Zit sta bureau basic van activework

Zit sta bureau professioneel

Actiforce steelforce pro 370 SLS

Ik blijf twijfelen welke ik moet kiezen.

Alvast bedankt! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Lekker linkdroppen, denk dat je zo niet veel antwoord krijgt.
Misschien een paar volzinnen van wat je zelf hebt uitgevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinumstein
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-09 13:08
Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een goed zit/sta bureau (haha vandaar ook dit topic), en zoek er eentje die toch zeker 125cm omhoog kan, maar het liefst rond de 130cm, omdat ik zelf 2 meter lang ben en het liefst een model zoek dat wat hoger kan dan wat ik nodig heb. Liefst ook een bureau dat op die hoogte nog stabiel staat.

Ik heb hier wat rondgelezen en kom al gauw uit bij de flexispots. Wat ik me afvraag: 4 poten lijkt me altijd stabieler dan 2, maar hun Elite E7 Pro Max krijgt bijvoorbeeld 5 sterren voor stabiliteit, terwijl de Premium E7 Plus maar 4 sterren krijgt. Kan me voorstellen dat dit sterren zijn in verhouding tot elkaar, maar ben benieuwd of iemand hier meer vanaf weet. Ook benieuwd hoe beide onderstellen zich tot elkaar verhouden.

Alle tips van lange mensen over geschikte bureaus zijn overigens ook zeker welkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 21:43
Ik heb zelf geen ervaring met de Flexispot onderstellen @Steinumstein (heb zelf een Woood + Idasen combo waar ik heel blij mee ben), maar lees al snel op de website van Flexispot dat je op het 4-poten model (E7 plus) niet het eigen 120x60 blad kan monteren i.v.m. voorgeboorde gaten. Verder kan de E7 plus 200KG aan t.o.v. een mindere belasting (160-180KG) bij de Pro modellen. Ik zie sterren staan bij de beoordelingen op de site van Flexispot, maar die zijn generiek en niet alleen voor stabiliteit. Ik zou deze loslaten en een bureau kiezen die aan jouw eigen voorwaarden voldoet :)
Met Flexispot zit je sowieso goed, uit ervaring kan ik een Idasen aanraden. Al helemaal als je deze middels je smarthome (lees: Home Assistant) wilt aansturen.

V.w.b. stabiliteit; Hoe breder/meer ondersteund de verticale kolommen zijn, hoe stabieler de tafel. De Idasen lost dit op met diagonale kolommen ter ondersteuning van de hoofdkolommen, Bepaalde bureau's van Flexispot lossen dit juist op met meerdere verticale kolommen (4 poten i.p.v. 2) of met juist bredere/dikkere kolommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinumstein
Rembock schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 16:57:
Ik heb zelf geen ervaring met de Flexispot onderstellen @Steinumstein (heb zelf een Woood + Idasen combo waar ik heel blij mee ben), maar lees al snel op de website van Flexispot dat je op het 4-poten model (E7 plus) niet het eigen 120x60 blad kan monteren i.v.m. voorgeboorde gaten. Verder kan de E7 plus 200KG aan t.o.v. een mindere belasting (160-180KG) bij de Pro modellen. Ik zie sterren staan bij de beoordelingen op de site van Flexispot, maar die zijn generiek en niet alleen voor stabiliteit. Ik zou deze loslaten en een bureau kiezen die aan jouw eigen voorwaarden voldoet :)
Met Flexispot zit je sowieso goed, uit ervaring kan ik een Idasen aanraden. Al helemaal als je deze middels je smarthome (lees: Home Assistant) wilt aansturen.

V.w.b. stabiliteit; Hoe breder/meer ondersteund de verticale kolommen zijn, hoe stabieler de tafel. De Idasen lost dit op met diagonale kolommen ter ondersteuning van de hoofdkolommen, Bepaalde bureau's van Flexispot lossen dit juist op met meerdere verticale kolommen (4 poten i.p.v. 2) of met juist bredere/dikkere kolommen.
Bedankt voor de uitleg! Helder, als je de plaatjes van de Idasen en die van de flexispots bij elkaar legt. De Idasen ook gezien inderdaad, heb je geen probleem met de max 70kg gewicht? Als je een flink blad hebt, 2 monitoren en dan ook nog eens een beetje "leunt" erop, ga je dat dan niet merken?

En weet iemand of de "ultieme" flexispot, de Elite E7Q, ook af en toe met korting te krijgen is? Ik lees hier wel wat over, maar heb daar nog geen ervaring mee.

Morgen schijnen de eerste 10 gelukte betalende orders trouwens 100% cash back te krijgen. Klinkt de moeite waard, maar of dat ooit te doen is... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
Steinumstein schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 17:32:
[...]
De Idasen ook gezien inderdaad, heb je geen probleem met de max 70kg gewicht? Als je een flink blad hebt, 2 monitoren en dan ook nog eens een beetje "leunt" erop, ga je dat dan niet merken?
Ja, heb een probleem met het max gewicht :')
Maar dat is eerder mijn eigen schuld (dacht dit nooit te behalen vanwege mijn 'clean desk' motto) dan dat dit aan de makers ligt. :+

Ik red het nu met:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k83oAY353NsJ3Cw-wSTeoaCmBD8=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iasGRjwMGuKklJ3vXow5hXH0.jpg?f=fotoalbum_medium

Mag niet veel meer bij komen denk ik. Staat momenteel nog een Groovebox op mijn bureau, verder werkt de tafel goed en gaat deze zonder problemen omhoog oOo
Stabiliteit is super, ook als deze in de hoogste stand staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:00
Ik wil graag zelf een zit/sta bureau maken met een blad van 250 x 70/80 cm. Ik zit te kijken naar de onderstellen van Flexispot, maar die gaan allemaal maar tot 200 cm breedte.
Heeft iemand ervaring met de montage van een breder blad, is dat een no-go of gaat dat prima?
Rann schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 17:56:
Ik heb nu een massief houten plank als bureau (250 x 80cm x 5cm) met poten. Graag zou ik dit blad als bureaublad willen gebruiken om een Flexispot e7 pro.. weet iemand of dit stabiel genoeg is?
Hoe is dit afgelopen @Rann ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

Spixo schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 20:33:
Ik wil graag zelf een zit/sta bureau maken met een blad van 250 x 70/80 cm. Ik zit te kijken naar de onderstellen van Flexispot, maar die gaan allemaal maar tot 200 cm breedte.
Heeft iemand ervaring met de montage van een breder blad, is dat een no-go of gaat dat prima?

[...]

Hoe is dit afgelopen @Rann ?
Op een E7 Q kan een blad van 2400x900mm, maar 250 zou ook zeker wel passen / geen probleem zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:39

Chiron

Moderator Discord
Hier ook de rabbithole maar in gedoken aangezien mijn huidige situatie suboptimaal is. Met 78cm net iets te hoge eettafel van 200x90. En eigenlijk mag het qua oppervlak ook wel iets kleiner, 160x80 zou fijner zijn.

Na wat rondkijken was ik gecharmeerd van Deskhaus vanwege de stabiliteit, maar die zijn niet (goedkoop) naar Europa te halen. Vanwege de stabiliteit wilde ik wel een vierpoter, dus bij Flexispot E7 Plus uitgekomen en die heb ik net besteld.

Prijzen van de bladen bij Flexispot zijn niet mals (ik wil massief hout), dus ik denk dat ik de Cando/Wooodd eikehouten vingerlas paneel route ga (hebben we in huis al op meerdere plekken verwerkt). Maar daar ga ik ook eens rustig naar kijken, tot die tijd zet ik het blad van de oude keukentafel erop, al dan niet kleiner gezaagd naar 180 of 160 x 80cm.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-09 09:27
Is er nog niet van gekomen door omstandigheden.

Ik heb wel geinformeerd bij Flexispot. Ik kreeg het volgende terug (de replies leken wel vaak een AI antwoord, deze eigenlijk ook...) :
Het massief houten bureau dat u noemde (250 cm x 80 cm) kan technisch gezien worden gebruikt met de E7 Pro, maar houd rekening met de volgende belangrijke overwegingen:

De aanbevolen compatibele bureaumaat voor de E7 Pro is:
Lengte: 1200 – 2000 mm
Breedte: 600 – 800 mm

Uw tafelblad van 250 cm (lengte) zou aan elke kant 25 cm uitsteken, wat buiten het aanbevolen bereik ligt. Hoewel het mogelijk is om een groter tafelblad te gebruiken, kan dit de stabiliteit beïnvloeden, vooral bij zware belasting aan de randen.

Zorg ervoor dat het bureau stevig is gemonteerd en dat het gewicht gelijkmatig is verdeeld.

Met een tilvermogen tot 160 kg (inclusief het bureau) zou het frame uw opstelling met een monitorstandaard, toetsenbord, muis en kleine luidsprekers zonder problemen moeten kunnen dragen.

[ Voor 3% gewijzigd door Rann op 26-08-2025 13:27 . Reden: Zinsbouw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Qua tilvermogen gaat het wel goed denk ik, maar dat frame kan maximaal 1900mm breed 'uitgerekt' worden; Je kan er dus wel een blad van 250cm op zetten, maar dan staan de poten relatief ver naar binnen. Dat is iets wat je zelf zal moeten overwegen.
Superirritant als je eenmaal achter je bureau zit en je stoot constant je benen tegen de poten.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Steinumstein
Vandaag komt als het goed is mijn Premium E7 Plus binnen, snelle bezorging - al hou ik nog even mijn hart vast of alles wel in orde is. Ik heb nog geen blad, en ben benieuwd wat hier aanbevolen wordt. Ik lees vaak woood. Ik zoek een wit blad, en denk er nu over na om mijn huidige bekantblad van de IKEA te recyclen als dat kan. In ieder geval voorlopig. Het is geen geweldig blad, en er zitten vast wat gaten waar die niet hoeven, maar wel 160x80 en dat past hier prima.

Welke bureau of tafelbladen gebruiken jullie of raden jullie aan? Ik heb een monitorarm waar 2 monitoren aan hangen, is het verder handig om een bureaublad te hebben met uitsparingen of iets dergelijks?

• corewillem
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:05
Steinumstein schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 08:58:
Vandaag komt als het goed is mijn Premium E7 Plus binnen, snelle bezorging - al hou ik nog even mijn hart vast of alles wel in orde is. Ik heb nog geen blad, en ben benieuwd wat hier aanbevolen wordt. Ik lees vaak woood. Ik zoek een wit blad, en denk er nu over na om mijn huidige bekantblad van de IKEA te recyclen als dat kan. In ieder geval voorlopig. Het is geen geweldig blad, en er zitten vast wat gaten waar die niet hoeven, maar wel 160x80 en dat past hier prima.

Welke bureau of tafelbladen gebruiken jullie of raden jullie aan? Ik heb een monitorarm waar 2 monitoren aan hangen, is het verder handig om een bureaublad te hebben met uitsparingen of iets dergelijks?
Ik kan je al wel zeggen dat 2 monitoren op een monitorarm + het bekant blad geen goede match zijn. Hierbij is na +-2j mijn blad ingezakt door de last hiervan. O-)

• Steinumstein
corewillem schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 11:21:
[...]

Ik kan je al wel zeggen dat 2 monitoren op een monitorarm + het bekant blad geen goede match zijn. Hierbij is na +-2j mijn blad ingezakt door de last hiervan. O-)
Ai, bedankt voor de waarschuwing. Ik heb de arm pas een maand of 3 in gebruik, en merk er nog niet veel van, maar misschien een betere optie om dan bij spaanplaat weg te blijven..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rembock
Steinumstein schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 13:07:
[...]

Ai, bedankt voor de waarschuwing. Ik heb de arm pas een maand of 3 in gebruik, en merk er nog niet veel van, maar misschien een betere optie om dan bij spaanplaat weg te blijven..
Precies wat @corewillem zegt. Zorg voor een massief houten blad, of minimaal spaanplaat met een melamine folie. Als je voor een wit blad wilt gaan, zal je al snel op een melamine blad uitkomen. Vermijd dus de hardboard bladen zoals een Lagkapten van Ikea, anders kun je op een gegeven moment dit soort 'taferelen' (pun intended) krijgen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gz9HIC3.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jouwheld
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07:43
Acradavos schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 16:31:

[Afbeelding]
Ik heb geen flexispot, maar ik heb deze onder mijn zit/sta-bureau gezet. Je zou even de boutmaat moeten checken, of een andere maat zoeken, maar iig stuk goedkoper dan die van flexispot.
https://www.zwenkwielen.n...t-soft-42-mm-bout-M8-x-15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cw123456
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 10-09 07:20
Cw123456 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 11:23:
Na een tijdje meelezen, de knoop doorgehakt en een flexispot E7pro gekocht, tijdens de jubileum actie met 30% korting voor 290 euro kunnen kopen :) Woensdag besteld en gisteren alles binnengekomen, tot nu toe dus erg tevreden.

Voor het blad ik de WOOOD tablo van 160 bij 90 op het oog. Ik lees hier veel dat mensen deze op maat laten zagen. Qua ruimte kan ik de originele maten van het bureau kwijt, is het dan nog steeds aan te raden om het bureau iets in te korten, of is dit niet per se nodig? Mijn monitoren, komen met een klem aan de achterkant van het bureau.

Qua behandelen lees ik verschillende methodes, wat raden jullie aan, in principe wil ik de kleur van het eiken behouden.

Alvast bedankt
Inmiddels 3 lagen cetabever transparante meubel beits op de bovenkant en 1 laag op de onderkant. Twijfel nu toch nog om een lak laag aan te brengen, iemand ervaring met enkel beits lagen? Wat als er bijvoorbeeld koffie overheen gaat? Blijf je dit direct zien? Of het is nog enigzins schoon te krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

Voor de mensen die nog een Woood Tablo blad (220x90) zoeken, Gamma en Karwei geven nu 30 en 50% korting.

Ik heb hem zelf bij Gamma besteld met bonnen van wissel.nl en CashbackXXL. Bij Karwei was hij iets goedkoper, maar geen mogelijkheid tot click & collect.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zh-kFfGqU8_mlj0xDJ4U9OVtHQw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I41hd80S2v2Uhf1jYELfjqLr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_DqdkMnjpwXWK3La2nhLCCxBb0E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RrWlowQnA87m0M298o9buVeN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Acradavos schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 10:33:
Voor de mensen die nog een Woood Tablo blad (220x90) zoeken, Gamma en Karwei geven nu 30 en 50% korting.

Ik heb hem zelf bij Gamma besteld met bonnen van wissel.nl en CashbackXXL. Bij Karwei was hij iets goedkoper, maar geen mogelijkheid tot click & collect.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Oh damn, heb net (tijdelijk) mn oude tafelblad erop gezet, zo’n eiken paneel zou mn volgende stap zijn :+

Alles zit hier iig inelkaar, zelfs de ikea kabelgoot past nog in dezelfde schroefgaten na het kleiner zagen (200x90 naar 160x80) van het blad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yxOywO8q0Fa3_lLdf2y_UTw5sz0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fiKgOz2UCy3rKJuGqhfAJkBb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gcwQCj0Cr_ORMs4_q_2cOO1jV14=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VYzD880yvgccuBEuI6lVXf1s.jpg?f=fotoalbum_large

Ben blij dat ik voor een vierpoter ben gegaan, het ding is echt oer en oerstabiel, beter nog dan de originele massief houten poten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:34
Inmiddels sinds 3 jaar in bezit van een Flexispot EQ5 (dit model wordt niet meer verkocht) waarbij ik eigenlijk nog steeds niet echt begrijp wat de verschillen tussen de nummers en toevoegingen zijn.

Nog steeds erg tevreden over het bureau. Heb er een 4cm iepenhouten blad op liggen van 160x80cm. Daarbovenop twee monitoren, kleine monitorluidsprekers, een brede bureaulamp en onder het blad hangt mijn mini ITX pc. Al met al gaat het incl. blad richting de 60kg. Je merkt wel dat de motor het wat zwaar heeft bij het tillen, maar dit is voor mij geen probleem.

Waar ik wel benieuwd naar ben is lang de levensduur gaat zijn. Geloof dat de EQ5 vijf jaar garantie heeft, maar dan nog - van alle verhalen hier in dit topic word ik niet zo blij. Mijn hoop is, mocht het ooit nodig zijn, dat garantieafwikkeling in Duitsland (waar ik woon en de tafel gekocht heb) misschien iets makkelijker gaat.

We gaan het zien...

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:34
Chiron schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 11:22:
[...]

Oh damn, heb net (tijdelijk) mn oude tafelblad erop gezet, zo’n eiken paneel zou mn volgende stap zijn :+

Alles zit hier iig inelkaar, zelfs de ikea kabelgoot past nog in dezelfde schroefgaten na het kleiner zagen (200x90 naar 160x80) van het blad.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ben blij dat ik voor een vierpoter ben gegaan, het ding is echt oer en oerstabiel, beter nog dan de originele massief houten poten :D
Welk onderstel is dat met die vier poten?
En waarom heb je geluidsdempend schuim aan de onderkant zitten?

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Malfoi schreef op woensdag 3 september 2025 @ 09:32:
[...]

Welk onderstel is dat met die vier poten?
En waarom heb je geluidsdempend schuim aan de onderkant zitten?
De Flexispot E7 Plus.

Dat noppenschuim heb ik eronder zitten omdat de logeerkamer waar ie in staat nogal galmde. Als ik in mn vingers knipte of klapte hoorde je echt 'twoinggg' met een nagalm. Supervermoeiend was dat.

Noppenschuim onder het bureaublad kan helpen om de geluidsgolven 'op te zuigen'. Boven het bureau hangt een groot fotoframe, wat eigenlijk een akoestisch paneel is met ook schuim achter het fotodoek.

Al zal de echte verbetering komen als ik de wand waar ik met mijn rug naartoe zit ga bekleden met van die 'trendy' akoestische lattenpanelen met vilt en houten latjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatyoudoing
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 22:12
Chiron schreef op woensdag 3 september 2025 @ 10:26:
[...]

De Flexispot E7 Plus.

Dat noppenschuim heb ik eronder zitten omdat de logeerkamer waar ie in staat nogal galmde. Als ik in mn vingers knipte of klapte hoorde je echt 'twoinggg' met een nagalm. Supervermoeiend was dat.

Noppenschuim onder het bureaublad kan helpen om de geluidsgolven 'op te zuigen'. Boven het bureau hangt een groot fotoframe, wat eigenlijk een akoestisch paneel is met ook schuim achter het fotodoek.

Al zal de echte verbetering komen als ik de wand waar ik met mijn rug naartoe zit ga bekleden met van die 'trendy' akoestische lattenpanelen met vilt en houten latjes.
Hoeveel helpt dat noppenschuim je? Ik heb ook zo'n hok met echo. De tijdelijk oplossing is daar niet bellen :+ Maar zoek nog iets beters.

Ben ook in de markt voor een nieuw zit/sta bureau. Heeft iemand ervaring met de bamboe bladen van flexispot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
whatyoudoing schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 15:03:
[...]

Hoeveel helpt dat noppenschuim je? Ik heb ook zo'n hok met echo. De tijdelijk oplossing is daar niet bellen :+ Maar zoek nog iets beters.

Ben ook in de markt voor een nieuw zit/sta bureau. Heeft iemand ervaring met de bamboe bladen van flexispot?
Het werkt wel maar alleen als ik onder het bureaublad qua niveau zit :+ Het akoestisch paneel aan de muur boven het bureau doet veel meer, de galm is compleet weg.

Als je 'hok' slechte akoestiek heeft moet je kijken of je grote gladde oppervlaktes hebt waar het geluid vanaf kaatst. Die moet je gaan opbreken met noppenschuim/akoestische dividers.

• JedaiNait
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

Ik overweeg voor thuis een zit-sta bureau. Ik keek in eerste instantie naar de ikea mittzon, maar op basis van de reviews (oa in dit topic) rondom stabiliteit ben ik toch bang dat ik daar spijt van ga krijgen. De flexispot E7 lijkt dan een veel betere keuze. Wat zijn de ervaringen met de E7 qua stabiliteit? Qua design zou ik de voorkeur hebben voor de E7 (flow), maar de E7 plus (de 4 poot) zou nog stabieler zijn...

Mijn use case: ik werk ongeveer 2 dagen per week aan het bureau en verwacht minstens de helft daarvan staande te doen. Heb op het bureau geen gekke dingen staan (laptop, desktop, monitor). Ik ben niet zo lang, in sta stand zal het bureau op 115cm staan ofzo.

Is de E7 goed genoeg, of is de E7 plus de betere keuze?

Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...

• Nico87
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 21:44
Nico87 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 12:57:
Beste allemaal,

Wie heeft er ervaring met een van deze zit sta bureaus?

Zit sta bureau basic van activework

Zit sta bureau professioneel

Actiforce steelforce pro 370 SLS

Ik blijf twijfelen welke ik moet kiezen.

Alvast bedankt! :*)
Beste Allemaal,

Ik heb onlangs de Actiforce steelforce pro 370 SLS PRO aangeschaft, en wil hier even in het kort mijn ervaring met dit bureau delen.

Ik ben in 3 showrooms geweest, hoop verschillende bureaus bekeken en getest, waaronder de 3 uit mijn vorige post. Hoewel de andere er ook prima uitzagen, goed werkte en stabiel waren, stak dit bureau er daar al met kop en schouders boven uit. Deze was stiller, Zeer stabiel en kan tot 120kg houden. Ik heb hem zelf in elkaar gezet, was ongveer in een half uurtje klaar, wel handig om het even met een handje hulp te doen.

Hopelijk heeft iemand hier wat aan,

Groet Nico
Pagina: 1 ... 34 35 Laatste

Let op:
Voor zit/sta bureau beweging en ergonomie accessoires: Zit/sta bureau: beweging en ergonomie accessoires ervaringen