"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Overigens heeft het Ubuntutopic helemaal geen html nodig in zijn TW, dus die tags heb ik gewoon verwijderd.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 28]
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Alle topicwarnings met html waarschijnlijk; we hebben namelijk een grootschalige herparsing gedaan en die houdt blijkbaar geen rekening met html in topicwarnings (wat ook een hoge uitzondering zou moeten zijn).Tijntje schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:48:
Het is bij alle topic warnings, zie ook
Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 28]
Intentionally left blank
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
@Dirk in Raspberry Pi - deel 2 staan nog wel paar keer een "~~~" die er niet hoort.
[ Voor 24% gewijzigd door Room42 op 10-06-2020 16:03 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Die extra tildes heb ik overigens ook maar opgeruimd. Ik gok dat die ook zijn ontstaan door de herparsing, want dat is een interne escape.
Bij actieve topics kan een TR wel, maar bij niet-actieve topics zal die niet zo snel gezien worden...Room42 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 16:00:
Is het wenselijk dat ik TR's maak waar ik het voorbij zie komen of wordt er bij jullie intern wat geregeld? Of moet ik me er gewoon niet aan storen en gewoon laten gaan?
@Dirk in Raspberry Pi - deel 2 staan nog wel paar keer een "~~~" die er niet hoort.
Ik kan daar vast een makkelijke manier voor maken, maar helaas heb ik daar nu simpelweg eigenlijk niet echt tijd voor...Dirk schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 16:08:
Een modje kan elke losse TW prima repareren, maar crisp kan het allemaal in 1 keer doen, dus dat is wel makkelijker.
Intentionally left blank