• Harvem
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-05 09:02
Largamelion schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:15:
[...]
Dat wordt een avontuur :). Ik zou zeggen, deel je ervaring in het (X)C40 topic of wordt het een Polestar? Bij mij volgt de eerste grote test deze zomer, 1800km naar Spanje. Er is wel een laadpaal in het afgelegen dorp nabij van toch wel 7kW :*).
Het wordt een Polestar. Misschien deel ik mijn ervaring in het topic over ervaringen met lange ritten in Europa, of in het Polestar topic :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-05 12:37
Dit weekend kwam ik er achter dat wanneer je de Volvo/Polestar locatie in Beesd voorbij rijdt (of rechtsaf het terrein af) je bij Landgoed Heerlijkheid Mariënwaerdt uit komt. Kun je leuk eten en wandelen. Kijk uit voor de EVBox lader, bij mij ging ie niet los

Ik was er voor het wandelen en realiseerde me bij wegrijden dat dit de beroemde locatie Beesd is :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ronald_stage
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-05 09:46

Ronald_stage

wat kan je hier nog zeggen

Babtvt schreef op woensdag 26 april 2023 @ 10:35:
Haha staat onder andere in het excelbestand en in mijn voetnoot ;)

https://docs.google.com/s...bF2nAaEha7ogdc/edit#gid=0

Maar, bij deze 19-09-2022 besteld
Volvo C40 Recharge Single motor Plus, 19" all seasons, warmtepomp, getint glas, trekhaak, Silver Dawn.
ook de excel ingevuld...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:36
Net een mailtje:

We hebben het plezier u te melden dat de boorddocumenten en de nummerplaten voor uw nieuwe bedrijfswagen vandaag verstuurd werden naar de garage.

XC40 Ultimate Thunder Grey besteld door fleet manager op 04/08/22, bestelling bevestigd door leasemaatschappij op 23/08/22. Ging in productie op 27/04/23 en handover zou 2e helft van mei zijn omdat de dealer nog naar de keuring moet voor de trekhaak. Als het goed is staat hij nu al bij de dealer. _/-\o_

Levering was dus 8-9 maand.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lars4
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 26-05 21:47
Vandaag bericht gehad van de leasemaatschappij dat mijn bestelde XC40 (Sage green, Plus, 20'') op 24 mei zal worden afgeleverd. (Besteld 01-09-2022)

[Voor 10% gewijzigd door Lars4 op 12-05-2023 15:35]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RickKoets
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-05 22:30
Gister bericht gekregen dat mijn XC40 P6 Plus komende dinsdag wordt afgeleverd bij de dealer. Dan nog trekhaak eronder en wordt er in de kofferbak een 12v aansluiting gemaakt (als het goed is). Volgende week wordt ik gebeld voor een afleverafspraak.
Besteld begin september 2022

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Largamelion
RickKoets schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 11:01:
Gister bericht gekregen dat mijn XC40 P6 Plus komende dinsdag wordt afgeleverd bij de dealer. Dan nog trekhaak eronder en wordt er in de kofferbak een 12v aansluiting gemaakt (als het goed is). Volgende week wordt ik gebeld voor een afleverafspraak.
Besteld begin september 2022
Ah jij hebt geluk dan. De mijne is vorige week geleverd bij de dealer mét trekhaak uit de fabriek en dan zitten er geen kabels klaar voor de 12V in de koffer. Die kan ik dus vergeten ;w.

Hij waarschuwde mij ook om een koelbox aan te sluiten omdat de 12V-sigarettenaansteker samen zit met de USB-poorten en gezekerd is op 10A (x12V = 120W). Op zich wel voldoende want m'n koelbox trekt maar 48W, gisteren nagekeken. Ik kan dus ook nog wat GSM's opladen tegelijkertijd als het moet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BartMe
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 14:56
De productiestop tussen my23 en my24 zou blijkbaar 4 weken minder lang duren dan eerder gepland. Dit zou willen zeggen dat my24 al vanaf juni kan uitgeleverd worden. Heeft iemand hier toevallig via een andere bron bevestiging van?

• DPPSchoenmaker
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 00:22

DPPSchoenmaker

XC40 SMER Ultimate MY24

BartMe schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 11:45:
De productiestop tussen my23 en my24 zou blijkbaar 4 weken minder lang duren dan eerder gepland. Dit zou willen zeggen dat my24 al vanaf juni kan uitgeleverd worden. Heeft iemand hier toevallig via een andere bron bevestiging van?
Dat zou goed nieuws zijn! De dealers krijgen de MY24 eind juni/begin juli geleverd, daarna zijn de consumenten aan de beurt (tenminste, dat zei mijn dealer zo'n 3 weken geleden). Mijn bestelde XC40 heeft toen een productie plek gekregen, helaas pas levering in september. Besteld op 29-11-2022. Dus laten we hopen dat de auto 4 weken eerder geleverd gaat worden! _/-\o_

Lease (in bestelling): Volvo XC40 Recharge SMER Ultimate MY24 Pixel LED Vapour Grey 20" (2023) | Zomerauto: Mercedes SLK230 Kompressor R170 Designo Meerblau 18" AMG (1998) | Vrouw: Mercedes A250 MotorSport AMG Edition W176 Cosmos Black 18" AMG (2016)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FraXon
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:12
Begin april een MY24 C40 Ultimate Sage Green besteld. De dealer gaf aan dat rond december de auto geleverd zou worden, maar dat ik binnen een maand daar meer over zou horen.

Nu 1,5 maand later en wat belletjes naar dealer, kunnen ze nog niets zeggen over de levertijd. Word ik aan het lijntje gehouden, of klopt dit?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:07
FraXon schreef op zondag 14 mei 2023 @ 12:12:
Begin april een MY24 C40 Ultimate Sage Green besteld. De dealer gaf aan dat rond december de auto geleverd zou worden, maar dat ik binnen een maand daar meer over zou horen.

Nu 1,5 maand later en wat belletjes naar dealer, kunnen ze nog niets zeggen over de levertijd. Word ik aan het lijntje gehouden, of klopt dit?
Dat klopt. Zolang die niet geproduceerd is kan de datum heen en weer schuiven.

ZO SE LG Neon 2 - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - CSun 320 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Corsa-E GS-Line | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KabalA!
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:17

KabalA!

[ No-Life ]

BartMe schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 11:45:
Hoe dat zit met die productiestop kan ik je niet zeggen... maar ik heb afgelopen vrijdag contact gehad met mijn dealer voor een update en die gaf ook aan dat het laatste nieuws is dat de eerste my24 in juni gemaakt gaan worden.

Die van mij duurt helaas wel nog even, want de voorlopige productieweek staat op 45, maar zolang de order niet bevroren is door de fabriek (dat gebeurt in oktober) kan het nog alle kanten op.

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

Acties:
  • +1Henk 'm!

• eniesten
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 13:50
Harvem schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 14:44:
[...]

Bij mij ging het uiteindelijk heel snel, vandaag een telefoontje gekregen dat ik hem 11 mei kan gaan ophalen! :D *O*
En weekje later meteen mee op reis naar Kroatië. Eerste keer met een elektrische auto, dus dat wordt wel even spannend :P
Prima route om te rijden, wij hebben dit avontuur vorig jaar zomer gedaan. :9~
Maar geen reden tot zorgen, voldoende laad mogelijkheden onderweg.
Wij zijn voornamelijk voor het Fastned (NL/DE) en Ionity (overige laden) netwerk gegaan qua laden.

Prima te doen. Veel plezier.

Volvo XC40 P8 (2022) - Black Stone - 19" velgen - extra getint glas

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Herah
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 25-05 20:48
Sinds vandaag heb ik een VIN nummer. Iemand een idee hoe lang het dan ongeveer nog duurt tot de levering?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Largamelion
Herah schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:07:
Sinds vandaag heb ik een VIN nummer. Iemand een idee hoe lang het dan ongeveer nog duurt tot de levering?
Als je 'n VIN nummer hebt kun je normaal al inloggen in de Volvo app. Dacht ooit eens gelezen te hebben dat je daar dan updates kreeg over de status van jouw wagen, maar heb het zelf nooit kunnen verifiëren omdat de leasing er tussen zat en ik dus nooit een VIN heb gekregen.

Mijn XC40 zit nu in zijn 2e week bij de dealer, wachten op nummerplaten en keuring trekhaak. De nummerplaten zijn vrijdag 05/05 verzonden dus die zouden er intussen al moeten zijn. Die keuring kon nog wat langer duren ...

Maar any time now :D

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Roek
  • Laatst online: 25-05 00:05
Vandaag mijn Polestar gaan ophalen in Zellik (Brussel)! Handover was goed georganiseerd, uitgebreide uitleg en een uurtje later kon ik op de baan.

Hierbij kort samengevat hoe mijn bestelling verlopen is:
- Bestelling geplaatst: 25/10/2022
- VIN nummer gekregen: 16/02/2023
- Auto aangekomen in Zeebrugge: 18/04/2023
- Auto aangekomen bij dealer: 27/04/2023
- Handover: 15/05/2023

Ondertussen al een aantal tientallen kilometers gereden, en nog geen moment spijt. Geweldige auto :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sokoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:27
Largamelion schreef op maandag 15 mei 2023 @ 14:02:
[...]
Als je 'n VIN nummer hebt kun je normaal al inloggen in de Volvo app. Dacht ooit eens gelezen te hebben dat je daar dan updates kreeg over de status van jouw wagen, maar heb het zelf nooit kunnen verifiëren omdat de leasing er tussen zat en ik dus nooit een VIN heb gekregen.

Mijn XC40 zit nu in zijn 2e week bij de dealer, wachten op nummerplaten en keuring trekhaak. De nummerplaten zijn vrijdag 05/05 verzonden dus die zouden er intussen al moeten zijn. Die keuring kon nog wat langer duren ...

Maar any time now :D
Ook met VIN heb je er geen zak aan, het actief volgen van je bestelling kan alleen als je de auto leased/koopt via Care by Volvo ofzoiets en het dan expliciet online hebt besteld en afgehandeld werd mij verteld door de Volvo dealer.

Wel gek dat je je VIN niet krijgt omdat er een leasemaatschappij tussen zit? Ik kreeg mijn VIN gewoon via de leasemaatschappij en via een mail vanuit de dealer.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RickKoets
Auto is inmiddels binnen bij de dealer en wordt nu verder klaar gemaakt. Nog even geduld, ergens volgende week ophalen :)

• WesleyZ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:56
A.s woensdag ook mijn XC40 Ultimate Single ophalen! Besteld eind aug 2022.

Het achteraf leder inbouwen laat nog 4 weken op zich wachten, issues met de levering van het leer. Wordt dus afgeleverd met de standaard bekleding.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-05 23:20
Vandaag een mailtje gehad dat mijn Polestar 2 LRSM, het nieuwe RWD model, in productie is gegaan!

Kan echt niet wachten tot hij in september bij mij op de stoep staat... :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Harvem
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-05 09:02
eniesten schreef op maandag 15 mei 2023 @ 11:14:
[...]

Prima route om te rijden, wij hebben dit avontuur vorig jaar zomer gedaan. :9~
Maar geen reden tot zorgen, voldoende laad mogelijkheden onderweg.
Wij zijn voornamelijk voor het Fastned (NL/DE) en Ionity (overige laden) netwerk gegaan qua laden.

Prima te doen. Veel plezier.
Ondertussen kan ik dit bevestigen. Inderdaad genoeg laadmogelijkheden onderweg en we zijn zonder enig probleem tot in Kroatië geraakt *O*
Heerlijke auto trouwens!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• solot
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-05 19:31
Volvo c40 - besteld februari, levering (wordt nu aangegeven) oktober 2023

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Lars4
  • Laatst online: 26-05 21:47
Vandaag mogen ophalen. Xc40, Plus, sage green, 20”. Ramen worden volgende week nog getint. Eerste indruk is erg goed, heerlijke wagen!

Besteld: 01-09-2022

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RickKoets
Gister ook mijn auto mogen ophalen. Besteld 5-9.
P6 Plus/Nubuck bekleding/Trekhaak/Getinte ramen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:23

Jebus4life

BE User

solot schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 07:17:
Volvo c40 - besteld februari, levering (wordt nu aangegeven) oktober 2023
Dan toch eens een mailtje naar m'n dealer sturen, besteld in oktober en leverdatum in augustus, misschien komt ie zowaar wat vroeger... O-)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Pagina: 1 ... 45 46 47 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee