Er zijn blijkbaar weer wat mensen die een Polestar of Volvo besteld hebben, dus laat ik aftrappen.
Mijn XC40 P8 zit op 4,5 jaar en moet er rond augustus/september uit. Geweldige wagen geweest, beste ooit eigenlijk. Wel de eerste generatie dus drama qua actieradius. Maar ondanks dat, je leert er mee rijden en plannen en zodoende nooit echt enorm gestoord aan de redelijk beperkte actieradius.
Na lang wikken en wegen besloten om geen model year 2025 Volvo EC40 te nemen maar dit keer een model year 2026 (waarom zijn die jaartallen toch altijd zo onlogisch) Polestar 2 besteld (22 april gebeld door Polestar voor de laatste controle) in de volgende configuratie:
Polestar 2 Long Range Single motor
19" wielen
Kleur: Vapour
Packs: Prime (bestaat uit Pilot/Plus/Climate/getinte ramen)
Extra opties:
Bowers & Wilkins audio systeem
Trekhaak
lang getwijfeld om wel/niet het lichte intereur incl. nappa lederen stoelen te nemen maar ik vond dat te duur voor wat je krijgt. Zaten er nou massagestoelen bij had ik het wellicht gedaan. Maar alsnog een mooie uitgeruste configuratie denk ik. We hebben 2x proefgereden en we vonden het missen van het echte SUV gevoel wel meevallen.
Levering, want daar is dit topic voor... staat nu gepland op augustus/september. Volgens mij gelijk ook de eerste batch van het nieuwe modeljaar PS2. Benieuwd of dat gaat lukken of wellicht nog wat eerder. Ik heb Polestar gevraagd of het ook week 1 a 2 van augustus zou kunnen omdat we dan de Polestar gelijk mee kunnen nemen op onze roadtrip naar Spanje.
[
Voor 25% gewijzigd door
Juancho op 01-05-2025 16:40
]