• Unknownzs94
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 11:43
Ik heb polestar support gevraagd of mijn PS2 al onderweg is naar Nederland op de boot. Daarop is ja gezegd. Dus het klopt dat er een boot is met Polestars die op dit moment naar Zeebrugge vaart.

• jhoekwat
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 10:44
Unknownzs94 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:17:
Ik heb polestar support gevraagd of mijn PS2 al onderweg is naar Nederland op de boot. Daarop is ja gezegd. Dus het klopt dat er een boot is met Polestars die op dit moment naar Zeebrugge vaart.
Daarbij niet vernomen welke boot dat is?

Ga er gemakshalve vanuit dat mijn auto met levering 10 april daar dan ook op staat.

• Rickkie600
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:04
jhoekwat schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:06:
[...]

Ga er gemakshalve vanuit dat mijn auto met levering 10 april daar dan ook op staat.
Dat hoop ik dan ook... :)

• jhoekwat
Ga er maar vanuit. Heb net even een chat gestart en daar direct de bevestiging gehad dat die van mij ook inderdaad al onderweg is naar Nederland per boot met als verwachting dat deze half April in beesd staat en eind Maart/begin april een handover moment toegestuurd krijg.

• Unknownzs94
jhoekwat schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:06:
[...]

Daarbij niet vernomen welke boot dat is?

Nope niet gevraagd. Ben wel echt heel benieuwd welke boot het is dan, zou je eigenlijk wel ergens moeten kunnen uitvinden lijkt mij

[Voor 56% gewijzigd door Unknownzs94 op 28-02-2023 08:51]

• jhoekwat
Unknownzs94 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 08:51:
[...]

Nope niet gevraagd. Ben wel echt heel benieuwd welke boot het is dan, zou je eigenlijk wel ergens moeten kunnen uitvinden lijkt mij
Ik heb het wel gevraagd, maar daar kon hij geen antwoord op geven. Hij gaf aan dat ze dat zelf vanuit de klantenservice ook niet kunnen zien, enkel dat hij momenteel op een boot onderweg is en wanneer ze hem in Beesd verwachten.

• Unknownzs94
Ik heb even wat verder gekeken, en het zou zo maar kunnen dat in februari de polestars vanuit Shanghai worden vervoerd. dna krijg je namelijk data die logisch zijn voor de polestars die in april worden geleverd.

• Big_Sander
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online
jhoekwat schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 08:12:
[...]

Ga er maar vanuit. Heb net even een chat gestart en daar direct de bevestiging gehad dat die van mij ook inderdaad al onderweg is naar Nederland per boot met als verwachting dat deze half April in beesd staat en eind Maart/begin april een handover moment toegestuurd krijg.
Ik hoop het oprecht voor je. Ik begin zelf wat ongeduldig te worden. Boot is 9-2 aangekomen in Zeebrugge. Mijn estimated delivery was 24-2 en ik heb nog steeds geen handover moment.

Ik vind support ook behoorlijk diffuus in hun antwoorden. Mijn vermoeden is dat ze net iets meer info als wij via de “estimated delivery” hebben, en niets meer kunnen zien aan status verandering als de auto is aangekomen, waardoor ze van de stelregels uitgaan.

Maar het wachten zal vast beloond worden :D

• Brandje2K
  • Laatst online: 07:20
Big_Sander schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:16:
[...]

Ik hoop het oprecht voor je. Ik begin zelf wat ongeduldig te worden. Boot is 9-2 aangekomen in Zeebrugge. Mijn estimated delivery was 24-2 en ik heb nog steeds geen handover moment.

Ik vind support ook behoorlijk diffuus in hun antwoorden. Mijn vermoeden is dat ze net iets meer info als wij via de “estimated delivery” hebben, en niets meer kunnen zien aan status verandering als de auto is aangekomen, waardoor ze van de stelregels uitgaan.

Maar het wachten zal vast beloond worden :D
Ik heb al wel een voorstel gekregen (afgelopen maandag iets voor vijven per mail) voor medio week 11. Helaas ben ik precies op dat tijdstip verhinderd heb ik geprobeerd telefonisch contact te zoeken om zo (snel) samen tot een nieuwe afspraak te komen, maar die vlieger gaat helaas niet op. Nu moet ik een nieuw voorstel afwachten die ik een keer per mail ga ontvangen...

Maar goede hoop. Ze zijn druk aan het plannen!

• Big_Sander
  • Nu online
Brandje2K schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 08:19:
[...]

Ik heb al wel een voorstel gekregen (afgelopen maandag iets voor vijven per mail) voor medio week 11. Helaas ben ik precies op dat tijdstip verhinderd heb ik geprobeerd telefonisch contact te zoeken om zo (snel) samen tot een nieuwe afspraak te komen, maar die vlieger gaat helaas niet op. Nu moet ik een nieuw voorstel afwachten die ik een keer per mail ga ontvangen...

Maar goede hoop. Ze zijn druk aan het plannen!
Oke dat is goed nieuws! Is jouw estimated delivery ook weer aangepast of blijft die het zelfde, mijne is nu net weer doorgeschoven naar 6-3.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brandje2K
  • Laatst online: 07:20
Big_Sander schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:05:
[...]

Oke dat is goed nieuws! Is jouw estimated delivery ook weer aangepast of blijft die het zelfde, mijne is nu net weer doorgeschoven naar 6-3.
Net een nieuw tijdstip ontvangen en geaccepteerd. Over precies twee weken mag ik hem ophalen!

Meteen even gekeken en mijn estimated delivery staat al een tijdje (en nog steeds) 27-2. Aangezien ik afgelopen maandag ook het eerste voorstel voor de handover kreeg (op 27-2) vermoed ik dat het de exacte datum is dat hij 'beschikbaar voor levering' is en ze deze gaan inplannen.

Dat zou betekenen dat je nog een weekje moet wachten ;(

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:53
Komt inmiddels heel dichtbij, 7 maart ophalen, 8 april besteld XC40 Ultimate met Pixel Led.

Vandaag factuur binnen, kenteken binnen & Volvo Insurance actie geregeld. :+

ZO SE LG Neon 2 - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - CSun 320 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Corsa-E GS-Line | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate

• jhoekwat
Unknownzs94 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:52:
Ik heb even wat verder gekeken, en het zou zo maar kunnen dat in februari de polestars vanuit Shanghai worden vervoerd. dna krijg je namelijk data die logisch zijn voor de polestars die in april worden geleverd.

[Afbeelding]
wat voor website gebruiken jullie voor die boten eigenlijk?

• Unknownzs94
jhoekwat schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 08:23:
[...]

wat voor website gebruiken jullie voor die boten eigenlijk?
https://www.walleniuswilhelmsen.com/schedules

En dan is het vanaf Lianyungang of shanghai(denk ik) naar zeebrugge

• jhoekwat
Unknownzs94 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:06:
[...]

https://www.walleniuswilhelmsen.com/schedules

En dan is het vanaf Lianyungang of shanghai(denk ik) naar zeebrugge
Thanks!

zag dat er ook nog één is bijgekomen vanuit Shangai.

• oz_maximus
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09:49
Mijn vermoeden is wel dat het schip met onze auto's al een tijdje onderweg is. Volgens mij kost het namelijk 2-4 weken om die dingen naar Beesd te krijgen. Vervolgens nog 2 weken rijklaar maken. Dus dat zou inhouden dat ze op dit moment aankomen dan wel aangekomen zijn in Zeebrugge.

Maar ja, who knows ;)

• Unknownzs94
oz_maximus schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 08:56:
Mijn vermoeden is wel dat het schip met onze auto's al een tijdje onderweg is. Volgens mij kost het namelijk 2-4 weken om die dingen naar Beesd te krijgen. Vervolgens nog 2 weken rijklaar maken. Dus dat zou inhouden dat ze op dit moment aankomen dan wel aangekomen zijn in Zeebrugge.

Maar ja, who knows ;)
Ja precies, daarom denk ik ook dat het gaat om de boot die zaterdag aankomt in Zeebrugge. Voor mijn expected delivery date van 17 april, dan heb je 36 dagen om naar Beesd te krijgen en rijklaar te maken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jhoekwat
We gaan het zien, al hoorde ik van de support al wel dat als er nu staat "10 april". je waarschijnlijk de auto pas laatste week april kan halen. Dus weet niet hoe snel dat allemaal verloopt.

Voorlopig moeten we nog even rustig afwachten tot we een handover e-mail krijgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iHydrus
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 07-03 10:33
De XC40 Ultimate is aangekomen in de garage. De auto stond op factory complete 8 maart. Die was effectief klaar op 24 februari en stond op de parking in de fabriek.
1 Maart vertrokken naar de garage en 6 maart gebeld om afspraak te maken.

Nu is er vooral drukte bij de dealers om alle checks uit te voeren en af te leveren, maar dat is een kleine zorg.

Besteld 04/2022. 11 maand gewacht net geen jaar dus :)

• Big_Sander
  • Nu online
Big_Sander schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:05:
[...]

En nog een keer doorgeschoven naar 9-3. Ik heb wel al 1,5 week een kenteken. Ik durf ondanks dat de auto al 13-2 in NL was niet meer te hopen dat de estimated delivery niet nog een keer verschoven wordt. Support geeft ook geen eenduidig antwoord. Het zou wel eens april kunnen worden, we zijn afhankelijk van externe factoren…Dus het wordt afwachten.

• Unknownzs94
Big_Sander schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:45:
[...]

En nog een keer doorgeschoven naar 9-3. Ik heb wel al 1,5 week een kenteken. Ik durf ondanks dat de auto al 13-2 in NL was niet meer te hopen dat de estimated delivery niet nog een keer verschoven wordt. Support geeft ook geen eenduidig antwoord. Het zou wel eens april kunnen worden, we zijn afhankelijk van externe factoren…Dus het wordt afwachten.
Wat irritant zeg, als je hem least misschien via de leasemaatschappij herrie schoppen?

• Claude
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
iHydrus schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:33:
De XC40 Ultimate is aangekomen in de garage. De auto stond op factory complete 8 maart. Die was effectief klaar op 24 februari en stond op de parking in de fabriek.
1 Maart vertrokken naar de garage en 6 maart gebeld om afspraak te maken.

Nu is er vooral drukte bij de dealers om alle checks uit te voeren en af te leveren, maar dat is een kleine zorg.

Besteld 04/2022. 11 maand gewacht net geen jaar dus :)
Was dat een Twin Ultimate?
Ik wacht op een Twin Ultimate, besteld 07/2022. Dat wordt met deze doorlooptijden wellicht MY 2024. Had gehoopt, dat het met de Ultimate uitvoeringen wat sneller zou gaan.

• RickKoets
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-03 18:51
Ik heb vandaag bericht gekregen dat mijn XC40 Plus Single op de planning staat om over een kleine 2 maanden af te leveren, dus eind april/begin mei. Deze is besteld begin september 2022

• WesleyZ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:51
RickKoets schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 14:57:
Ik heb vandaag bericht gekregen dat mijn XC40 Plus Single op de planning staat om over een kleine 2 maanden af te leveren, dus eind april/begin mei. Deze is besteld begin september 2022
Voor mij idem eind april/begin mei besteld eind augustus! XC40 Single Ultimate.

• michje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-03 22:21
Vandaag gebeld door de dealer dat de XC40 Core Single binnen is. Zaterdag ophalen. Besteld op 19 april!

• Unknownzs94
https://www.myshiptrackin...erty-mmsi-367125000-imo-0

Dit is de boot waar mijn PS2 op staat, verwachting is dat deze eerste week van april aankomt in Zeebrugge

• Rickkie600
Unknownzs94 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 12:48:
https://www.myshiptrackin...erty-mmsi-367125000-imo-0

Dit is de boot waar mijn PS2 op staat, verwachting is dat deze eerste week van april aankomt in Zeebrugge
Hoe weet je dit? adv het VIN nummer?

• Unknownzs94
Rickkie600 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 12:50:
[...]

Hoe weet je dit? adv het VIN nummer?
Customer Support, hij ging de naam van de boot opzoeken, doen ze eigenlijk niet zeiden ze maar voor deze keer wel. Er was wat communicatie verkeerd gegaan, dus ik denk dat hij het zei om dat goed te maken. of ze waren klaar met mij en dachten hier heb je de boot nu klaar. :P

• jhoekwat
Unknownzs94 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 12:53:
[...]

Customer Support, hij ging de naam van de boot opzoeken, doen ze eigenlijk niet zeiden ze maar voor deze keer wel. Er was wat communicatie verkeerd gegaan, dus ik denk dat hij het zei om dat goed te maken. of ze waren klaar met mij en dachten hier heb je de boot nu klaar. :P
Dit verleid mij wel enorm om ook te gaan zeuren over de boot. Welke leverdatum staat er bij jou?

• Unknownzs94
jhoekwat schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 12:54:
[...]

Dit verleid mij wel enorm om ook te gaan zeuren over de boot. Welke leverdatum staat er bij jou?
17 april staat er in de json.

• jhoekwat
Unknownzs94 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 12:55:
[...]

17 april staat er in de json.
Oké bij mij staat er nog steeds 10 April, De support chat gaf bij mij nogmaals aan dat ze zelf op geen enkele manier kunnen zien welke boot het is, alleen dat hij op een boot staat zonder details.

Het enige wat ze konden bevestigen dat ze hem dus 10 April in Beesd verwachten te hebben en in de twee weken erop waarschijnlijk kunnen uitleveren.

Heb jij het via een andere weg dan de chat dan verkregen?

• Rickkie600
jhoekwat schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 13:08:
[...]

Oké bij mij staat er nog steeds 10 April, De support chat gaf bij mij nogmaals aan dat ze zelf op geen enkele manier kunnen zien welke boot het is, alleen dat hij op een boot staat zonder details.

Het enige wat ze konden bevestigen dat ze hem dus 10 April in Beesd verwachten te hebben en in de twee weken erop waarschijnlijk kunnen uitleveren.

Support heeft toen tegen mij ook gezegd wrs eind April uitleveren..
In de json staat nog steeds 10 april.

• Unknownzs94
jhoekwat schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 13:08:
[...]

Dan lijkt het mij dat die van jou op een andere boot staat, hoogstwaarschijnlijk 1 die eerder aankomt dan begin april.

• Roek
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10:18
Ik heb ook nog eens even bij de chat gehoord. Ze hebben bevestigd dat mijn PS geproduceerd is maar dat ze levering toch voorlopig pas in juni verwachten. Heb het gevoel dat ze te weinig boten hebben om al hun geproduceerde wagens asap hier te krijgen.

• Unknownzs94
Roek schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:11:
Ik heb ook nog eens even bij de chat gehoord. Ze hebben bevestigd dat mijn PS geproduceerd is maar dat ze levering toch voorlopig pas in juni verwachten. Heb het gevoel dat ze te weinig boten hebben om al hun geproduceerde wagens asap hier te krijgen.
volgensmij ook, mijne was eerste week januari al klaar om verscheept te worden

• jhoekwat
Unknownzs94 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:31:
[...]

Dat is wel vreemd dan. want die van mij was pas begin februari klaar.
Unknownzs94 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 13:39:
[...]

Dan lijkt het mij dat die van jou op een andere boot staat, hoogstwaarschijnlijk 1 die eerder aankomt dan begin april.
Ja ik denk dat die van mij en de andere van 10 April op de Thalatta staan.

• oz_maximus
Ik had dus 12-01 een VIN, mijn estimated staat ook nog op 10-04. Ik vermoed ook dat mijne op de Thaletta staat of zelfs de Theben (die volgens de website van wallenius naar Zeebrugge gaat maar nu in Antwerpen ligt, wat het weer onwaarschijnlijk maakt..).

Bij CS is er voor mij niks los te peuteren..

• DPPSchoenmaker
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 22-03 20:08
Unknownzs94 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:31:
[...]

Blijkt dat ze te weinig chauffeurs hebben in Europa om de auto's naar de dealers te krijgen. Hebben een hoop automerken last van. Stellantis (o.a. Peugeut, Citroën, Opel) heeft zelfs personeel tijdelijk ingezet als vrachtwagenchauffeur en een vrachtwagen rijbewijs laten halen om de auto's te halen... En ze hebben aan dealers gevraagd om zelf de auto's maar op te komen halen 8)7

Zou dus kunnen dat ze dit probleem ook bij PS en Volvo hebben... Dat PS niet genoeg transport naar Beesd heeft en Volvo geen transport vanaf Gent?

Lease (in bestelling): Volvo XC40 Recharge SMER MY24 Ultimate Pixel LED Vapour Grey 20" (2023) | Zomerauto: Mercedes SLK230 Kompressor R170 Designo Meerblau 18" AMG (1998) | Vrouw: Mercedes A250 MotorSport AMG Edition W176 Cosmos Black 18" AMG (2016)

• Rickkie600
oz_maximus schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 17:54:
Ik had dus 12-01 een VIN, mijn estimated staat ook nog op 10-04. Ik vermoed ook dat mijne op de Thaletta staat of zelfs de Theben (die volgens de website van wallenius naar Zeebrugge gaat maar nu in Antwerpen ligt, wat het weer onwaarschijnlijk maakt..).

Bij CS is er voor mij niks los te peuteren..
Staan die van ons achter elkaar op de band denk ik ;)

• Lars4
  • Laatst online: 08:41
Eind augustus een XC40 (P2 Plus, sage green, diamond cut wheels) besteld en deze week bericht gehad dat de levering in week 20 zal plaatsvinden.

(Nieuw hier trouwens en lees vooral mee in dit topic en het XC40 topic. Dank voor alle waardevolle informatie so far!)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Big_Sander
  • Nu online
Ik heb eindelijk een handover datum! Gisteren de uitnodiging voor 28 maart ontvangen. Wellicht hebben jullie wat aan mijn trail.

19-8-22 bevestiging van bestelling
21-12-22 VIN verschenen
9-2-23 boot aangekomen in Zeebrugge
14-2-23 auto aangekomen bij transporteur Oosterhout
1-3-23 kenteken beschikbaar
9-3-23 auto aangekomen in Beesd
28-3-23 geplande handover in Beesd

Het tussenstation in Oosterhout ben ik met de support achter gekomen. Het lijkt er op dat ze daar de auto inklaren gezien ik een kenteken kreeg voordat de auto in Beesd was.
Zodra je auto in Beesd is, veranderd in de json arrived at dealer (oid) van false in true.

• jhoekwat
Big_Sander schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:13:
Ik heb eindelijk een handover datum! Gisteren de uitnodiging voor 28 maart ontvangen. Wellicht hebben jullie wat aan mijn trail.

19-8-22 bevestiging van bestelling
21-12-22 VIN verschenen
9-2-23 boot aangekomen in Zeebrugge
14-2-23 auto aangekomen bij transporteur Oosterhout
1-3-23 kenteken beschikbaar
9-3-23 auto aangekomen in Beesd
28-3-23 geplande handover in Beesd

Het tussenstation in Oosterhout ben ik met de support achter gekomen. Het lijkt er op dat ze daar de auto inklaren gezien ik een kenteken kreeg voordat de auto in Beesd was.
Zodra je auto in Beesd is, veranderd in de json arrived at dealer (oid) van false in true.
Nu kan het aftellen echt beginnen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BartMe
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 21-03 20:56
Op 9 mei 2022 hebben we een XC40 ultimate twin engine besteld. De indicatie van de levertermijn is steeds eind februari 2023 gebleven.

Na aandringen kregen we vandaag te horen dat het modeljaar 24 zal worden en dat de levering dus ten vroegste in juli 2023 verwacht is. De prijs zou ongewijzigd blijven.

• Herah
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 08:55
Gisteren heb ik mijn nieuwe Polestar besteld. Levering staat nu op augustus/september 2023…..ik ben benieuwd! Het grote wachten gaat beginnen 😊

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gerard.PS2
  • Laatst online: 22-03 12:04
Gisteren Polestar 2 opgehaald in Beesd! Doen ze wel top daar!
Met een glimlach naar huis gereden!

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-03 20:34
Afgelopen maand mijn PS2 LR RWD (Space - Zinc - geen pakketten) besteld... kan niet wachten tot de aflevering die nu op september staat! :D

Ik wil wel even wat zaken omgooien qua velgen en banden, want de huidige opties konden mij niet helemaal bekoren. De 19" wielen op mijn configuratie zal ik dus gebruken voor winterbanden en er komen 20" velgen (de oude V-spokes) met zomerbanden eronder.

Mocht iemand dus op termijn nog nieuwe 19" zomerbanden willen, dan hou ik me aanbevolen... :)

• Claude
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BartMe schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 14:34:
Op 9 mei 2022 hebben we een XC40 ultimate twin engine besteld. De indicatie van de levertermijn is steeds eind februari 2023 gebleven.

Na aandringen kregen we vandaag te horen dat het modeljaar 24 zal worden en dat de levering dus ten vroegste in juli 2023 verwacht is. De prijs zou ongewijzigd blijven.
Oei... Dan kan ik het ook wel vergeten met de geplande uitlevering eind maart. Ik heb dezelfde uitvoering besteld in juli 2022.
Mag ik vragen, was jouw aanschaf een koop als particulier? Dan gelden namelijk de BOVAG voorwaarden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Roek
Deze ochtend wakker geworden, en leveringsdatum van mijn PS is verschoven van juni (json 19-05-23) naar april (json 29-03-23) :D

Als deze datum klopt, is het wel vreemd dat ze dit nu pas updaten. Want dat zou betekenen dat mijn PS al een tijdje op de boot staat...

• jhoekwat
Roek schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:16:
Deze ochtend wakker geworden, en leveringsdatum van mijn PS is verschoven van juni (json 19-05-23) naar april (json 29-03-23) :D

Als deze datum klopt, is het wel vreemd dat ze dit nu pas updaten. Want dat zou betekenen dat mijn PS al een tijdje op de boot staat...
Of er is een auto uitgevallen met exact dezelfde specificaties. Kan is misschien klein, maar zeker niet onmogelijk..

Die van mij staat reeds nog steeds op 10 April

[Voor 4% gewijzigd door jhoekwat op 13-03-2023 09:43]

• Roek
jhoekwat schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:42:
[...]

Of er is een auto uitgevallen met exact dezelfde specificaties. Kan is misschien klein, maar zeker niet onmogelijk..

Die van mij staat reeds nog steeds op 10 April
Ook aan gedacht. Chassisnummer is nog wel steeds hetzelfde, maar zal eens informeren bij CS.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BartMe
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 21-03 20:56
Claude schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:36:
[...]

Oei... Dan kan ik het ook wel vergeten met de geplande uitlevering eind maart. Ik heb dezelfde uitvoering besteld in juli 2022.
Mag ik vragen, was jouw aanschaf een koop als particulier? Dan gelden namelijk de BOVAG voorwaarden.
Nee, via leasing in België.

• oz_maximus
Wel boeiend, vandaag weer een update in de JSON. Expected delivery staat nog op 10-04. Structuur van JSON is (volgens mij) wel gewijzigd. Heb een manufacturing month gekregen (2023-01) en de state is gewijzigd:
"state": {
"isLocked": true,
"isCancelled": false,
"salesContractRequested": false,
"salesContractReceived": false,
"hasAcceptedHandover": false,
"hasInvoice": false,
"hasPendingInvoiceRequest": false,
"hasCarDelivered": false,
"additionalFinanceConfirmationRequired": false,
"remarketingOrderConfirmationReceived": false,
"remarketingOrderConfirmationRequested": false,
"hasBeenLockedAtLeastOnce": true,
"hasCarArrivedAtDealer": false,
"isSubsidyAllocated": false,
"hasSubsidyHadAnyStatusAtLeastOnce": false,
"hasChangedFinancing": false,
"hasChangedExtras": false,
"hasChangedConsumerType": false,
"__typename": "States"
},

Volgens mij zijn islocked en hasbeenlockedatleastonce op true gesprongen terwijl ze eerder op false stonden. En volgens mij kan ik de aflevering niet meer wijzigen naar een andere vorm. Heel zeker van dit alles ben ik niet omdat ik niet elke keer een screenshot oid heb gemaakt xD

• Roek
jhoekwat schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:42:
[...]

Net even nagevraagd bij CS, het gaat dus wel degelijk om mijn oorspronkelijke build-to-order model. Ze zeiden dat het wel eens gebeurt dat de tracking pas later wordt geüpdate terwijl de auto al op de boot zit.

Ze schatten de handover in op eind april.

• Jantje97
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11:20
Roek schreef op maandag 13 maart 2023 @ 09:16:

Bij mij precies hetzelfde

• Roek
Jantje97 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:05:
[...]

Bij mij precies hetzelfde
Als ik een gok moet doen, schat ik dat onze auto's dan op de Thalatta staan, die op 23 maart aankomt in Zeebrugge. Lijkt me de meest waarschijnlijke gezien de estimated delivery van 29 maart in de json.

• DPPSchoenmaker
Claude schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:36:
[...]

Heb mijn (lease) Volvo XC40 Single Motor MY23 Ultimate eind augustus besteld met uitlevering mei, deze zou begin april al binnenkomen wat voor mij te vroeg was (mijn huidige lease loopt tot eind mei), de dealer heeft de auto eind december laten omzetten naar een XC40 Single Motor Extended Range MY24 Ultimate met voorlopige uitlevering op 4 juli. Hoop dat dit dan ook gehaald gaat worden 😬

Lease (in bestelling): Volvo XC40 Recharge SMER MY24 Ultimate Pixel LED Vapour Grey 20" (2023) | Zomerauto: Mercedes SLK230 Kompressor R170 Designo Meerblau 18" AMG (1998) | Vrouw: Mercedes A250 MotorSport AMG Edition W176 Cosmos Black 18" AMG (2016)

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 15:56

MagicTempest

Fly pig!

Ik ben me een beetje aan het oriënteren op een nieuwe auto en zat zelf aan de C40 te denken. In dit topic zie ik niet zo veel verhalen over de levertijden van de C40. Heeft iemand daar ervaring mee?

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:53
MagicTempest schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 14:41:
Ik ben me een beetje aan het oriënteren op een nieuwe auto en zat zelf aan de C40 te denken. In dit topic zie ik niet zo veel verhalen over de levertijden van de C40. Heeft iemand daar ervaring mee?
Je kan hier wat meer informatie vinden: bestandje

ZO SE LG Neon 2 - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - CSun 320 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Corsa-E GS-Line | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate

• wjhuberts
  • Laatst online: 22-03 13:23
Roek schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:27:
[...]

Als ik een gok moet doen, schat ik dat onze auto's dan op de Thalatta staan, die op 23 maart aankomt in Zeebrugge. Lijkt me de meest waarschijnlijke gezien de estimated delivery van 29 maart in de json.

[Afbeelding]
Dan zal de mijne ook op die boot staan. Vandaag "verrast" met een aangepaste expected delivery van 17 naar 14 april.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• lancekapers
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-03 13:36
Net bevestiging gehad voor bestelling van mijn Polestar 2, MY24, plus, pilot, single motor standard range.

Heb het document aangevuld.

[Voor 11% gewijzigd door lancekapers op 14-03-2023 16:52]

• Unknownzs94
wjhuberts schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 15:55:
[...]

Dan zal de mijne ook op die boot staan. Vandaag "verrast" met een aangepaste expected delivery van 17 naar 14 april.
Die van mij is ook van 17 naar 14 april gegaan. Kan zo maar zijn dan dat die van jou ook op de liberty staat.

• Bas_R
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-03 23:11
Vandaag eindelijk de verwachte leverdatum van mijn Volvo C40 extended range single motor MY24 doorgekregen. 4 september 2023 verwachten ze hem bij de dealer. Toch sneller dan ik had verwacht 🥳.

• Lynn27
  • Laatst online: 22-03 11:29
Hoi allen, ik lees al een tijdje mee met jullie ervaringen. Ik heb mijn Polestar 2 LRSM kleur Jupiter op 8 september 2022 besteld. Leverdatum was initieel in februari, maar schommelt nu tussen april/mei. Ik heb op 21 februari contact gehad met CS en begrepen dat de auto al op de boot naar Europa staat en dat deze reis 2 tot 3 maanden kan duren.
Ik zie steeds dat bij velen de leverdatum op een specifieke dag staat. Bij mij staat er bij leverdatum op de website april 2023, en in de app staat nog steeds mei 2023. Ik wacht het rustig af, ik ga uit van handover in mei/juni, maar we zullen zien.

• Rickkie600
Lynn27 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 09:36:
Hoi allen, ik lees al een tijdje mee met jullie ervaringen. Ik heb mijn Polestar 2 LRSM kleur Jupiter op 8 september 2022 besteld. Leverdatum was initieel in februari, maar schommelt nu tussen april/mei. Ik heb op 21 februari contact gehad met CS en begrepen dat de auto al op de boot naar Europa staat en dat deze reis 2 tot 3 maanden kan duren.
Ik zie steeds dat bij velen de leverdatum op een specifieke dag staat. Bij mij staat er bij leverdatum op de website april 2023, en in de app staat nog steeds mei 2023. Ik wacht het rustig af, ik ga uit van handover in mei/juni, maar we zullen zien.
Hi, die specifieke dag wordt uit de JSON van de site gehaald.

zie hier de uitleg: https://www.polestar-foru...ut-your-order.5247/page-5

• MaJoBe
  • Laatst online: 22-03 09:01
Bas_R schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:31:
Vandaag eindelijk de verwachte leverdatum van mijn Volvo C40 extended range single motor MY24 doorgekregen. 4 september 2023 verwachten ze hem bij de dealer. Toch sneller dan ik had verwacht 🥳.
Wanneer besteld?

• Bas_R
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-03 23:11
Deze is 2e a 3e week januari dit jaar besteld door LM.

• Jantje97
Roek schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:27:
[...]

Vanmorgen weer even gekeken, zag nu dat de datum weer achteruit is gegaan, in de json staat nu :
code:
1
2
3
4
{
    estimatedDeliveryDate: "2023-05-08T00:00:00+00:00",
    registrationDeadline: "2023-03-30T00:00:00+00:00"
}

• Roek
Jantje97 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 07:43:
[...]

Vanmorgen weer even gekeken, zag nu dat de datum weer achteruit is gegaan, in de json staat nu :
code:
1
2
3
4
{
}
Hetzelfde hier. Was weer te mooi om waar te zijn...
Aangezien CS voordien nog aangaf dat de leverdatum in april zeker klopte, denk ik dat zij toch ook niet altijd de juiste informatie doorkrijgen.

• jhoekwat
Jantje97 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 07:43:
[...]

code:
1
2
3
4
{
}
Ook wel bijzonder dat je registratie deadline op 30 maart staat en verwachte levering in Mei.
Dat rijmt niet helemaal met elkaar. Bij mij staan ze beide op 10 April.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wjhuberts
oz_maximus schreef op maandag 13 maart 2023 @ 11:04:
Wel boeiend, vandaag weer een update in de JSON. Expected delivery staat nog op 10-04. Structuur van JSON is (volgens mij) wel gewijzigd. Heb een manufacturing month gekregen (2023-01) en de state is gewijzigd:
"state": {
"isLocked": true,
"isCancelled": false,
"salesContractRequested": false,
"salesContractReceived": false,
"hasAcceptedHandover": false,
"hasInvoice": false,
"hasPendingInvoiceRequest": false,
"hasCarDelivered": false,
"additionalFinanceConfirmationRequired": false,
"remarketingOrderConfirmationReceived": false,
"remarketingOrderConfirmationRequested": false,
"hasBeenLockedAtLeastOnce": true,
"hasCarArrivedAtDealer": false,
"isSubsidyAllocated": false,
"hasSubsidyHadAnyStatusAtLeastOnce": false,
"hasChangedFinancing": false,
"hasChangedExtras": false,
"hasChangedConsumerType": false,
"__typename": "States"
},

Volgens mij zijn islocked en hasbeenlockedatleastonce op true gesprongen terwijl ze eerder op false stonden. En volgens mij kan ik de aflevering niet meer wijzigen naar een andere vorm. Heel zeker van dit alles ben ik niet omdat ik niet elke keer een screenshot oid heb gemaakt xD
Grote wijzigingen hier vandaag. Sinds vanochtend is mijn order "locked" en is het afleveringsdeel zichtbaar geworden. Datum levering staat nog altijd op 14-04. Zou het dan eindelijk gaan gebeuren? :)
Oh ja,..... en vanaf vandaag toegang tot de webshop *O*

• Unknownzs94
wjhuberts schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 09:22:
[...]

Grote wijzigingen hier vandaag. Sinds vanochtend is mijn order "locked" en is het afleveringsdeel zichtbaar geworden. Datum levering staat nog altijd op 14-04. Zou het dan eindelijk gaan gebeuren? :)
Bij mij exact het zelfde, manufacturing date is nu ook op januari 2023 gezet. registration deadline is ook op 14 april gezet

• Jantje97
Roek schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 08:56:
[...]

Hetzelfde hier. Was weer te mooi om waar te zijn...
Aangezien CS voordien nog aangaf dat de leverdatum in april zeker klopte, denk ik dat zij toch ook niet altijd de juiste informatie doorkrijgen.
even een chat geopend, met volgende resultaat :
De auto is op 6 maart gefabriceerd en stond klaar in de haven om richting Europa vervoerd te worden met de boot.

Helaas heeft onze transporteur de auto's die klaar stonden zowel in als uitgechecked.
Dus het systeem dacht dat de auto al in het land was en vandaar dat een verkeerde datum in je portal zichtbaar was.

Wij zijn druk bezig om dit te herstellen zodat de correcte data voor de klanten zichtbaar is in de portal.

Dus de auto staat nu op de boot richting Europa en zal normaliter de eerste week van Mei binnen komen

Dan hebben we tijd nodig om de auto naar Beesd te vervoeren en daar rijklaar te maken, dit duurt meestal ongeveer 3 weken.

Dus de verwachting op dit moment is eind mei/begin juni.

• Rickkie600
jhoekwat schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 09:21:
[...]

Ook wel bijzonder dat je registratie deadline op 30 maart staat en verwachte levering in Mei.
Dat rijmt niet helemaal met elkaar. Bij mij staan ze beide op 10 April.
Bij mij staan ze ook beide nog op 10-4...

• Roek
Jantje97 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 11:05:
[...]

even een chat geopend, met volgende resultaat :

[...]
Jammer. Nog even wachten dan |:(

Als onze auto's echt al op de boot staan dan zal dit waarschijnlijk op de Thermopylae zijn. Die komt op 18 april in Zeebrugge aan, dus wel wat vroeger dan begin mei. Maar alle andere Wallenius schepen die voor mei gepland zijn vertrekken pas binnen enkele weken.

• oz_maximus
Rickkie600 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 11:17:
[...]

Bij mij staan ze ook beide nog op 10-4...
same here! Ik denk dat wij gesynchroniseerd zijn ;)

• oz_maximus
wjhuberts schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 09:22:
[...]

Oh hey! Die was me nog niet opgevallen: ik heb inderdaad ook toegang tot de webshop voor het eerst!

• DPPSchoenmaker
Vandaag te horen gekregen van de dealer dat mijn bestelde auto een plekje heeft gekregen in de productie, helaas is levering pas tussen 9 en 19 september vanwege chiptekort 😢
Auto besteld op 29 november.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lynn27
  • Laatst online: 22-03 11:29
@Rickkie600 dank voor de hulp, het is met de JSON gelukt om de expected delivery date te zien. Deze staat op 14 april 2023. Ook de registration deadline staat op deze datum. Daarnaast heb ik sinds vandaag ook toegang tot de webshop :D.Het komt steeds dichterbij!

• Rickkie600
"Afleverdatum" op de site veranderd van April naar Mei, maar datum in JSON nog steeds 10-4 :?

• jhoekwat
Rickkie600 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 08:22:
"Afleverdatum" op de site veranderd van April naar Mei, maar datum in JSON nog steeds 10-4 :?
Bij mij ineens naar Juni.
Maar inderdaad JSON nog steeds 10-4. Heel vreemd weer.

• jhoekwat
Rickkie600 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 08:22:
Ik lees nu ook net dat ze bezig zijn met onderhoud op de site. dus misschien gaan er wat dingen mis.

• wjhuberts
jhoekwat schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 08:44:
[...]

Ik lees nu ook net dat ze bezig zijn met onderhoud op de site. dus misschien gaan er wat dingen mis.
Is bij mij al vaker gebeurt en sinds gister ook weer gewijzigd van april naar mei. delivery date is ook aangepast van 14-04 naar 17-04.

• Rickkie600
Ehhh.. 8)7
https://tweakers.net/i/5_-IpDqaR-1qEP_hsO7JP3FZH4w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mzHu28CuOQ5CPnX2jJdqs2UD.png?f=user_large

• jhoekwat
wjhuberts schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 13:17:
[...]

Is bij mij al vaker gebeurt en sinds gister ook weer gewijzigd van april naar mei. delivery date is ook aangepast van 14-04 naar 17-04.
Bij mij net ook weer een update, maar blijft op 10-04. zie ook verdr geen wijzigingen.
Ja refresh eens, dan verandert het weer. site is kapot.

• Rickkie600
Gaat echt iets niet goed nee..

• jhoekwat
Na 2 dagen gaat dit nog steeds fout. Als je de order pagina langer dan een paar minuten open laat staan verspringt die ook steeds van mei naar juni, juli, augustus. Dus de site zal wel een beetje op z'n gat liggen.

De thalatta is in ieder geval wel aangekomen in Southampton vanmorgen en word morgen verwacht in Zeebrugge. dus laten we hopen dat het transport voorspoedig verloopt!

• Rickkie600
jhoekwat schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 10:44:
[...]

Na 2 dagen gaat dit nog steeds fout. Als je de order pagina langer dan een paar minuten open laat staan verspringt die ook steeds van mei naar juni, juli, augustus. Dus de site zal wel een beetje op z'n gat liggen.
Dit viel mij inderdaad ook op..

Uiteindelijk komt ie vast wel een keer voor de deur te staan :)
Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee