Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:11
goorstef schreef op maandag 14 november 2022 @ 12:07:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/11/11/wagens-zeebrugge/

Hopelijk niet teveel invloed op de leveringen van onze Polestars.

Er staan blijkbaar heel veel auto's te wachten in de terminals van de havens op transport.
Helaas hier wel last van. Had een afspraak staan voor handover op 24 januari. Auto staat sinds 26 december in Zeebrugge maar is niet op tijd hier. Nieuwe afspraak maken kan ook niet volgens de dame van handover center, ze willen wachten tot de auto fysiek in Beesd is voor dat ze die inplannen. :'( Das goed ruk natuurlijk met zoiets waarvoor je een vrije dag moet plannen maar het is niet anders.

De reden geven ze inderdaad aan te weinig chaffeurs voor het transport van Zeebrugge naar Beesd :(

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoffe
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 19-06-2023
Davidshadow13 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:47:
[...]

Helaas hier wel last van. Had een afspraak staan voor handover op 24 januari. Auto staat sinds 26 december in Zeebrugge maar is niet op tijd hier. Nieuwe afspraak maken kan ook niet volgens de dame van handover center, ze willen wachten tot de auto fysiek in Beesd is voor dat ze die inplannen. :'( Das goed ruk natuurlijk met zoiets waarvoor je een vrije dag moet plannen maar het is niet anders.

De reden geven ze inderdaad aan te weinig chaffeurs voor het transport van Zeebrugge naar Beesd :(
Ha, herkenbaar! Alleen heb ik al even geen handover moment weer staan, is bij jou je kenteken etc. ook al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
Hoffe schreef op maandag 16 januari 2023 @ 14:50:
[...]

Ha, herkenbaar! Alleen heb ik al even geen handover moment weer staan, is bij jou je kenteken etc. ook al bekend?
Nee nog geen kenteken, die kunnen pas aangevraagd worden als de auto in NL is begreep, ik was dus niet het geval is. Hij zon nu eind volgende week binnen moeten komen in Beesd.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoffe
Davidshadow13 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 16:55:
[...]

Nee nog geen kenteken, die kunnen pas aangevraagd worden als de auto in NL is begreep, ik was dus niet het geval is. Hij zon nu eind volgende week binnen moeten komen in Beesd.
Ah oké, ik hoop het voor je! Ik wacht idd ook al een tijdje, maar die ‘van mij’ staat ergens in NL in een depot schijnt..😅

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Vandaag te horen dat week 6 voor onze XC40 nog steeds zo staat. 7 feb bouwen, 11 feb aflevering dealer is vooralsnog de planning. We wachten het af :+

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:12
Hoffe schreef op maandag 16 januari 2023 @ 20:32:
[...]

Ah oké, ik hoop het voor je! Ik wacht idd ook al een tijdje, maar die ‘van mij’ staat ergens in NL in een depot schijnt..😅
Bij mij is de app nu geüpdatet, en ik heb contact met ze gehad. Ze verwachten nu dat hij donderdag binnenkomt, en dat ze me in de loop van donderdag kunnen bellen om een afleverafspraak te maken. Even afwachten dus, maar het feit dat de app nu ook anders is geeft hoop dat het goed gaat komen. Hopelijk voor jou ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoffe
vistu schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 13:32:
[...]

Bij mij is de app nu geüpdatet, en ik heb contact met ze gehad. Ze verwachten nu dat hij donderdag binnenkomt, en dat ze me in de loop van donderdag kunnen bellen om een afleverafspraak te maken. Even afwachten dus, maar het feit dat de app nu ook anders is geeft hoop dat het goed gaat komen. Hopelijk voor jou ook!
Dat is mooi nieuws! Hopelijk klopt het! Bij mij staat de app voorlopig nog op februari. Had gister even telefonisch contact, maar krijg enkel ''je staat op de prioriteitenlijst en zodra die binnen is word je direct gebeld''. Wellicht via de chat nog even proberen en ik houd mn app in de gaten.. Kan mij namelijk voorstellen dat wij in hetzelfde transport zitten. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Hoffe schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 14:40:
[...]

Dat is mooi nieuws! Hopelijk klopt het! Bij mij staat de app voorlopig nog op februari. Had gister even telefonisch contact, maar krijg enkel ''je staat op de prioriteitenlijst en zodra die binnen is word je direct gebeld''. Wellicht via de chat nog even proberen en ik houd mn app in de gaten.. Kan mij namelijk voorstellen dat wij in hetzelfde transport zitten. Thanks!
Ja, dat was ook wat ik zag, februari in de app, terwijl die steeds op januari stond. Dat was voor mij de trigger om te bellen, en daaruit kwam het bovenstaande verhaal. Dat de app op februari staat is omdat ze blijkbaar standaard met 2 weken rekenen na aankomst in Beesd. Dat zou voor ons niet het geval zijn werd me verzekerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoffe
vistu schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 14:42:
[...]

Ja, dat was ook wat ik zag, februari in de app, terwijl die steeds op januari stond. Dat was voor mij de trigger om te bellen, en daaruit kwam het bovenstaande verhaal. Dat de app op februari staat is omdat ze blijkbaar standaard met 2 weken rekenen na aankomst in Beesd. Dat zou voor ons niet het geval zijn werd me verzekerd.
Oké kijk aan! Mijn app staat al wel een tijdje op februari en de site nog op januari.. Ik hoop dat het klopt!! Zou mooi zijn. Wat jij aangeeft met dat wij direct worden geholpen heb ik inderdaad ook meegekregen. Eerst werd namelijk gezegd dat hij begin februari komt, totdat ik aangaf dat het een probleemgeval betreft.

Fingers crossed! Donderdag is al snel :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mozziej
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 21:00
Ophidian schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 11:27:
Vandaag te horen dat week 6 voor onze XC40 nog steeds zo staat. 7 feb bouwen, 11 feb aflevering dealer is vooralsnog de planning. We wachten het af :+
Geloof me, het is het wachten waard. Ik ben nu 6 dagen trotse eigenaar van een xc40 ultimate en er zo blij mee. Nog even geduld!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjhuberts
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 16-01 09:25
Unknownzs94 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 09:06:
[...]

Nice, via support te horen gekregen? voor mij zal het hetzelfde zijn dan. 6 januari stond vin en chassis nummer op de website. :)
Heb inderdaad contact gehad met support. Gaat wel bijzonder allemaal.
Mijn oorspronkelijke leveringsdatum bij bestellen (eind juli 2022) was januari. In november kwam het bericht dat dat werd verschoven naar April. Half december stond de leveringsdatum ineens weer op januari en toen heb ik maar even contact opgenomen.
Daar wisten ze mij te vertellen dat mijn auto op de rol stond voor productie 2e week januari, wat wel lijkt te kloppen, gezien ik nu ook een VIN nummer voor de auto toegewezen heb gekregen en die krijg je als je auto op het punt staat geproduceerd te worden begrijp ik uit eerdere reacties. Vervolgens duurt het transport 10-12 weken en daarmee kom je op april uit. Als ik nu de polestar site check zie ik de datum 6 april staan, dus nog even afwachten voor mij.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickkie600
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-03 08:54
10 april is nu de datum voor mijn P2. Geduld loont :)
edit: dat is tweede paasdag...

[ Voor 23% gewijzigd door Rickkie600 op 18-01-2023 11:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vistu
Hoffe schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 14:50:
[...]

Oké kijk aan! Mijn app staat al wel een tijdje op februari en de site nog op januari.. Ik hoop dat het klopt!! Zou mooi zijn. Wat jij aangeeft met dat wij direct worden geholpen heb ik inderdaad ook meegekregen. Eerst werd namelijk gezegd dat hij begin februari komt, totdat ik aangaf dat het een probleemgeval betreft.

Fingers crossed! Donderdag is al snel :)
Net gebeld om een afleverafspraak te maken, volgende week woensdag is het zover. Benieuwd of het dit keer wel lukt 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:18

Jebus4life

BE User

nautaonline schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 20:47:
Vandaag belletje van de dealer gehad dat mijn XC40 MY24 Single Motor Extended Range Core ook besteld is. Enige naast de standaard uitvoering extra is de warmtepomp en de trekhaak achteraf.

Levering zou eind juli/begin augustus moeten zijn.. ben benieuwd of dat gehaald wordt.
Ik hoorde al dat ze de productie hebben kunnen opschalen/versnellen. Maar ik ben toch nieuwsgierig. Mijn C40 is ergens eind oktober besteld en ik heb een leverdatum gekregen van half augustus (wat beduidend langer was dan ik had verwacht/gehoopt).

(volgens mijn dealer was er niet/nauwelijks een verschil in levertijd, dus ik ben voor de C40 gegaan, als hij had gezegd dat de XC40 bv 2 maanden sneller geleverd zou worden was ik daarvoor gegaan. Want ik wou ASAP een grotere auto)

[ Voor 5% gewijzigd door Jebus4life op 18-01-2023 19:38 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Abby67
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 30-06 15:49
vistu schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:20:
[...]

Net gebeld om een afleverafspraak te maken, volgende week woensdag is het zover. Benieuwd of het dit keer wel lukt 😉
Dat zal toch wel. Gefeliciteerd!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoffe
vistu schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:20:
[...]

Gaaf!! Mooi dat het gelukt is! Ik wacht nog even in spanning af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05-2024
Mijn C40 in de laatste week van November '22 besteld, initiele levertijd voor wat destijds MY23 zou zijn stond op week 49 '23.

Echter gisteren even bij de dealer geweest en die wist me te vertellen dat hij inderdaad omgezet was naar een MY24 (Extended Range), en verwachtte dat hij "gebaseerd op de nieuwe situatie" waarschijnlijk er van de zomer al was. Het zal me benieuwen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iHydrus
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 27-02-2024
Heb op eind 04/2022 een Single Engine Ultimate XC40 besteld.
Verkoper vertelde mij dat die waren uitgerekend voor december 2022, maar zei "zal waarschijnlijk eerder januari zijn met heel die oorlog en chiptekort" (wat nu chip overschot is). Heb er dan zelf februari van gemaakt in mijn hoofd.
Na contact met de verkoper op 11/2022 liet die mij weten dat de auto in februari gepland stond en dan naar januari is veranderd om dan toch te eindigen op maart 2023.

Helaas niets meer gehoord sindsdien en ergens voelt dit wel kut om toch bijna 11 maanden te wachten op de nieuwe auto, maarja niets aan te doen de verkoper kan hem natuurlijk zelf niet gaan bouwen. Op de app staat niets enkel dat ik een auto moet toevoegen maar nog geen VIN nummer ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S-G
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 05-07-2023

S-G

Voor mij redelijk vergelijkbaar verhaal met hierboven. Op 15 april XC40 core in bestelling gedaan. Oorspronkelijke levering voorzien op 20 december. Werd al snel aangepast naar februari en toen maart. Gisteren contact opgenomen met de dealer en bouw is nu beoogd in week 5 met uitlevering ergens tussen 3 en 13 februari aan dealer. Volgens dealer zullen deze data niet meer wijzigen omdat e.e.a. volledig ingepland is in de fabriek. Begint dichtbij te komen nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaurdian
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:12
Ik geloof dat het onderstaande hier nog niet voorbij is gekomen, maar de eerste tekenen van een refresh lijken er aan te komen. Voor mij was dat de reden om nog even te wachten met bestellen. Onderstaand wat op een ander forum voorbij kwam hier over:
https://www.polestar-foru...me-page-shadow-car.10274/
https://www.selectcarleas...term=48&initial_payment=9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
S-G schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:40:
Voor mij redelijk vergelijkbaar verhaal met hierboven. Op 15 april XC40 core in bestelling gedaan. Oorspronkelijke levering voorzien op 20 december. Werd al snel aangepast naar februari en toen maart. Gisteren contact opgenomen met de dealer en bouw is nu beoogd in week 5 met uitlevering ergens tussen 3 en 13 februari aan dealer. Volgens dealer zullen deze data niet meer wijzigen omdat e.e.a. volledig ingepland is in de fabriek. Begint dichtbij te komen nu!
Ik wil je geen slecht nieuws brengen, maar zelf tot 1 uur voordat de productie is gepland van jou auto, kan het nog worden verplaatst.
Als de toeleverancier het onderdeel door welk omstandigheden dan ook niet kan leveren aan de fabriek, wordt de auto verplaatst.
Hoe ik dat weet? Ben zelf teamleider bij een productie fabriek van auto’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Hoffe schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 09:38:
[...]

Gaaf!! Mooi dat het gelukt is! Ik wacht nog even in spanning af.
Ondertussen wel al iets gehoord hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Nu online

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhoekwat
  • Laatst online: 03-07 09:13
Ohh lekker nieuws is dat... ben benieuwd hoelang dat gaat duren. Mijn auto staat Bij polestar volgende week gepland voor productie. ben benieuwd of ze daar ook zulke problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoffe
vistu schreef op maandag 23 januari 2023 @ 16:03:
[...]

Ondertussen wel al iets gehoord hoop ik?
Dat hoopte ik ook... Helaas nog steeds niet! Morgen er nog maar eens achteraan.. Mijn geduld wordt op de proef gesteld ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:22
Yes, ik heb sinds vandaag mijn lang verwachte XC40 Single motor Core! *O*
De auto heb ik op 25 januari '22 besteld, dus op 1 dag na een jaar op moeten wachten. Dat wachten werd op het laatst wel afzien, ik hoop nooit meer zolang op een auto te moeten wachten! Maar ik ben er wel heel blij mee en wat rijdt dat lekker! :)

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Davidshadow13
Davidshadow13 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:47:
[...]

Inmiddels vandaag nog maar eens gebeld, auto zou deze week binnenkomen maar is wederom een week vertraagd. Wordt nu volgende week verwacht en uitlevering op zijn vroegst 7 februari :/

Toen ik aangaf dat ik mijn huidige leaseauto origineel al op 13 januari had moeten inleveren bood de aardige jongen van het Handover Center meteen kosteloos een voorloop Polestar aan! Dus morgen mag ik mijn Hyundai Ioniq inleveren en mijn tijdelijke Polestar ophalen :) :) Dan heb ik in ieder geval minder last van nog meer vertragingen als die nog voorkomen. Wat mij betreft dus top service van Polestar Nederland tot dus ver, ondanks de vertragingen!

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoffe
Davidshadow13 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:55:
[...]

Inmiddels vandaag nog maar eens gebeld, auto zou deze week binnenkomen maar is wederom een week vertraagd. Wordt nu volgende week verwacht en uitlevering op zijn vroegst 7 februari :/

Toen ik aangaf dat ik mijn huidige leaseauto origineel al op 13 januari had moeten inleveren bood de aardige jongen van het Handover Center meteen kosteloos een voorloop Polestar aan! Dus morgen mag ik mijn Hyundai Ioniq inleveren en mijn tijdelijke Polestar ophalen :) :) Dan heb ik in ieder geval minder last van nog meer vertragingen als die nog voorkomen. Wat mij betreft dus top service van Polestar Nederland tot dus ver, ondanks de vertragingen!
Herkenbaar! Hopelijk volgende week dan echt ;) Al moet ik zeggen dat ik nu al een aantal weken hoor dat de auto écht binnen zou komen.. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoffe
@vistu Ik hoop dat jij inmiddels toch wel écht rijdt! ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vistu
Hoffe schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 17:25:
@vistu Ik hoop dat jij inmiddels toch wel écht rijdt! ;)
Yes! En direct mee naar de Franse Alpen gereden. Het is een fantastische auto, en geen enkel probleem om een goed stuk mee te rijden. Laden stelt ook eigenlijk niets voor, helpt de range en maps vast mee maar t was een geweldige ervaring. De auto is in de bergen geweldig om te rijden, verbruik wel rond de 60 kWh/100 km op de pas omhoog (-10, steil en vlot rijden).
Overigens nog niet eerder zoveel bekijks gehad bij t autorijden 😅😁.
Ik hoop dat je heel snel aan de beurt bent, want het is een heerlijke auto.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hoffe
vistu schreef op zondag 29 januari 2023 @ 17:45:
[...]

Yes! En direct mee naar de Franse Alpen gereden. Het is een fantastische auto, en geen enkel probleem om een goed stuk mee te rijden. Laden stelt ook eigenlijk niets voor, helpt de range en maps vast mee maar t was een geweldige ervaring. De auto is in de bergen geweldig om te rijden, verbruik wel rond de 60 kWh/100 km op de pas omhoog (-10, steil en vlot rijden).
Overigens nog niet eerder zoveel bekijks gehad bij t autorijden 😅😁.
Ik hoop dat je heel snel aan de beurt bent, want het is een heerlijke auto.
Gaaf!! Mooi dat je hem hebt kunnen ophalen en dat het je zo goed bevalt :) Verbruik inderdaad fors, maar geen idee hoe dat is in vergelijk met anderen (in deze omstandigheden). Ga het van de zomer meemaken!

Edit: Yes, vandaag gebeld! Volgende week ophalen :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoffe op 30-01-2023 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iHydrus
Verkoper aan de lijn gehad en die liet weten dat de auto nu verwacht wordt op eind februari/begin maart.
Is wel nog niet gemaakt dus is nog speculatie
Auto besteld April '22 XC40 Recharge ultimate

[ Voor 19% gewijzigd door iHydrus op 30-01-2023 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veriteas
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-06 22:25
tragejapie schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:25:
[...]

Mijn deadline for registration is inderdaad ook verzet naar 23 jan.
Nog maar even geduld dan.. ;(
Ondertussen al opgehaald of gaat het deze week gebeuren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tragejapie
  • Laatst online: 03-07 20:39
Veriteas schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 13:32:
[...]

Ondertussen al opgehaald of gaat het deze week gebeuren?
Het gaat, voor zo ver ik weet, aankomende vrijdag gebeuren! :*) Kenteken is bekend, dus ga er vanuit dat hij bij de dealer is aangekomen.

En jij volgende week? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veriteas
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-06 22:25
tragejapie schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:50:
[...]

Het gaat, voor zo ver ik weet, aankomende vrijdag gebeuren! :*) Kenteken is bekend, dus ga er vanuit dat hij bij de dealer is aangekomen.

En jij volgende week? :)
Ah goed nieuws! Veel plezier vrijdag! 9 feb inderdaad. Heb ook sinds een tijd het kenteken en kreeg vandaag de papieren vanuit de lease maatschappij toegestuurd dus ik heb ook goede hoop dat het door gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tragejapie
  • Laatst online: 03-07 20:39
Veriteas schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 22:38:
[...]

Ah goed nieuws! Veel plezier vrijdag! 9 feb inderdaad. Heb ook sinds een tijd het kenteken en kreeg vandaag de papieren vanuit de lease maatschappij toegestuurd dus ik heb ook goede hoop dat het door gaat.
Dankje, gaat zeker goedkomen! Jij ook alvast veel plezier volgende week! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Big_Sander
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-06 09:23
Bij mij begint de spanning langzaamaan wel toe te nemen. Estimated delivery staat al geruime rijd op 23-2, support heeft aan dat de auto al een tijdje op de boot staan. Dat moet dan haast wel de Tulane zijn die 9-2 aankomt in Zeebrugge.

Uit de excel wordt ik niet veel wijzer hoeveel tijd je nog moet optellen van de estimated delivery tot de handover. Support geeft iig aan dat ze tegenwoordig pas plannen als de auto in Beest staat. Zijn er ervaringsexperts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:12

Freakie1NL

Grote Baas

Hoffe schreef op maandag 30 januari 2023 @ 11:16:
[...]

Gaaf!! Mooi dat je hem hebt kunnen ophalen en dat het je zo goed bevalt :) Verbruik inderdaad fors, maar geen idee hoe dat is in vergelijk met anderen (in deze omstandigheden). Ga het van de zomer meemaken!

Edit: Yes, vandaag gebeld! Volgende week ophalen :*)
Und?

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ophidian
  • Nu online
Hier een nieuwe update van de dealer. 14 februari productie. Hopelijk eind februari aflevering. Besteld 8 april.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoffe
Dinsdag as! Dus nog heel even.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Hoffe schreef op zondag 5 februari 2023 @ 09:36:
[...]

Wel 2022 kenteken ivm bijtelling?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hoffe
Freakie1NL schreef op zondag 5 februari 2023 @ 09:54:
[...]

Wel 2022 kenteken ivm bijtelling?
Yes! Dat gelukkig wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _BLAST3R
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-06 18:30
Afgelopen vrijdag een mail ontvangen dat mijn Polestar 2 nu in Nederland is aangekomen en dat men alle laatste dingetjes in orde aan het maken is voor de handover. Geen idee overigens welke boot dat dan geweest moet zijn.. Hij was aan boord gezet van een boot op 23 december.

De estimated delivery tijd in de JSON staat op 8 februari. Maar ben nog niet gebeld voor een afspraak, en in het account staat nog steeds wachten op Polestar Handover Specialist (kenteken ook nog niet zichtbaar). We gaan het meemaken. :-)

[ Voor 3% gewijzigd door _BLAST3R op 06-02-2023 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lancekapers
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-07 21:36
Iemand al een polestar 2 MY24 besteld? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknownzs94
  • Laatst online: 07-06-2023
Is er ergens te zien of te achterhalen waar je auto op dit moment is? het laatste wat support zei is dat hij klaar staat op naar de haven te worden verplaatst. Zou handig zijn als zo een status ook ergens te achter halen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidshadow13
Big_Sander schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:14:
Bij mij begint de spanning langzaamaan wel toe te nemen. Estimated delivery staat al geruime rijd op 23-2, support heeft aan dat de auto al een tijdje op de boot staan. Dat moet dan haast wel de Tulane zijn die 9-2 aankomt in Zeebrugge.

Uit de excel wordt ik niet veel wijzer hoeveel tijd je nog moet optellen van de estimated delivery tot de handover. Support geeft iig aan dat ze tegenwoordig pas plannen als de auto in Beest staat. Zijn er ervaringsexperts?
Die van mij is 26 december aangekomen in Zeebrugge met de boot en was pas 27 januari in Nederland. Ze hebben nogal problemen met het vervoer per vrachtwagen i.v.m. beschikbaarheid chaffeurs. Ze gaven inderdaad aan pas een afspraak te maken als de auto hier was. De originele afspraak moest al twee keer verzet worden namelijk. Ik ben nu a.s. donderdag (9-2) aan de beurt.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandje2K
  • Laatst online: 02-07 12:58
Davidshadow13 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:22:
[...]

Die van mij is 26 december aangekomen in Zeebrugge met de boot en was pas 27 januari in Nederland. Ze hebben nogal problemen met het vervoer per vrachtwagen i.v.m. beschikbaarheid chaffeurs. Ze gaven inderdaad aan pas een afspraak te maken als de auto hier was. De originele afspraak moest al twee keer verzet worden namelijk. Ik ben nu a.s. donderdag (9-2) aan de beurt.
Als het goed is, zijn die vervoersproblemen ondertussen verholpen. Ik heb die vraag vorige week namelijk gesteld en toen gaven ze aan dat ze hiervoor een oplossing hadden!

Mijn auto staat ook op de Tulane (die over een uurtje in Antwerpen aankomt en komende donderdag de auto's in Zeebrugge achterlaat) en levering volgens mijn LM staat op week 10. Ik hoop dat zij dit goed inschatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandje2K
Unknownzs94 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:18:
Is er ergens te zien of te achterhalen waar je auto op dit moment is? het laatste wat support zei is dat hij klaar staat op naar de haven te worden verplaatst. Zou handig zijn als zo een status ook ergens te achter halen is.
Nee, tracking is niet mogelijk. Enige wat je kan doen, is checken wanneer de eerste boot van Wallenius Wilhelmsen vanuit Lianyungang vertrekt richting Zeebrugge (heb even voor je gekeken en de eerste lijkt vooralsnog op 11 maart te vertrekken, dat lijkt me relatief laat). Zo heb ik mijn auto ook kunnen volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard.PS2
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 30-10-2023
Big_Sander schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:14:

De mijne staat ook op de Tulane. Arriveert vanochtend in Antwerpen. Benieuwd wanneer ik een datum krijg uit Beesd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickkie600
Hoffe schreef op zondag 5 februari 2023 @ 09:36:
[...]

Veel plezier vandaag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickkie600
Brandje2K schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:42:
[...]

Mijn auto staat ook op de Tulane (die over een uurtje in Antwerpen aankomt en komende donderdag de auto's in Zeebrugge achterlaat) en levering volgens mijn LM staat op week 10. Ik hoop dat zij dit goed inschatten :)
Volgens het schema op walleniuswilhelmsen.com, komt de Tulane idd donderdag aan...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ToFWZ4WFPM6Wx76GKEk_MZ7JAg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2lGfITaJlCfttZNRFQz57Enp.png?f=user_large
De volgende vertrekt idd pas 11 maart, met aankomst van 17 april.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BhL0TVzQF8b05uoHjgtNweQKB2M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/P3cmc7PsuYRIKGNKY9joHSe6.png?f=user_large

Als mijn P2 op de Thermopylae staat, met een levering van wrs 10-4.. wordt dat geen match.

[ Voor 5% gewijzigd door Rickkie600 op 07-02-2023 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknownzs94
Rickkie600 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:19:
[...]

Volgens het schema op walleniuswilhelmsen.com, komt de Tulane idd donderdag aan...
[Afbeelding]
De volgende vertrekt idd pas 11 maart, met aankomst van 17 april.
[Afbeelding]

Als mijn P2 op de Thermopylae staat, met een levering van wrs 10-4.. wordt dat geen match.
Je zou verwachten dat er nog een boot tussen beide gaat. Mijn verwachte leverdatum staat op 3 april namelijk dan is Tulane te vroeg en de Thermopylae te laat

[ Voor 51% gewijzigd door Unknownzs94 op 07-02-2023 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjhuberts
Unknownzs94 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 13:51:
[...]

Je zou verwachten dat er nog een boot tussen beide gaat. Mijn verwachte leverdatum staat op 3 april namelijk dan is Tulane te vroeg en de Thermopylae te laat
De mijne staat op verwachte levering 6 april, dus ja, er zou nog een boot tussen moeten zitten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickkie600
wjhuberts schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 15:52:
[...]

De mijne staat op verwachte levering 6 april, dus ja, er zou nog een boot tussen moeten zitten.....
Dat moet dan bijna wel inderdaad

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Hoffe
De auto vandaag op kunnen halen. Leuke aflevering in Beesd met de nodige uitleg & wat fantastisch om in te rijden. Even geduld moeten hebben, maar geen moment spijt van mn keuze! Top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickkie600
De vaart van 11 maart is al opgeschoven... lijkt me dat er nog een bootje tussen wordt gepropt (hoop ik)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t2KQce5jroOTQZjl8am_SiZt-tQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/W6uqpRBFjqpnCDeWe10YDBhF.png?f=user_large

[ Voor 15% gewijzigd door Rickkie600 op 08-02-2023 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Hoffe schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 22:28:
De auto vandaag op kunnen halen. Leuke aflevering in Beesd met de nodige uitleg & wat fantastisch om in te rijden. Even geduld moeten hebben, maar geen moment spijt van mn keuze! Top.
Stap je ook over naar het Polestar 2 topic met wat fotos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoffe
Freakie1NL schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 21:06:
[...]

Stap je ook over naar het Polestar 2 topic met wat fotos?
Leuk, ga ik naar kijken, dankje!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _BLAST3R
Zojuist online een handover afspraak geaccepteerd voor de 24e! Nog even gebeld of dat niet naar voren gehaald kon worden, maar dit was niet mogelijk. Hoe dan ook is de datum in zicht en is het aftellen echt begonnen tot mijn PS2 er is!

[ Voor 4% gewijzigd door _BLAST3R op 09-02-2023 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Sander
_BLAST3R schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 13:37:
Zojuist online een handover afspraak geaccepteerd voor de 24e! Nog even gebeld of dat niet naar voren gehaald kon worden, maar dit was niet mogelijk. Hoe dan ook is de datum in zicht en is het aftellen echt begonnen tot mijn PS2 er is!
24e van welke maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
Februari! Besteld 31 augustus overigens. SM SR Pilot Lite Plus Thunder.

[ Voor 6% gewijzigd door _BLAST3R op 09-02-2023 18:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Big_Sander
_BLAST3R schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 18:06:
[...]

Februari! Besteld 31 augustus overigens.
Nice!

Mijne 19-8 besteld staat/stond op de Tulane die gisteren is aangekomen. Hopelijk volg ik 2/3 weken na jou. Ik zag op Facebook al handover afspraken voor maart voorbij komen, vandaag de vraag welke maand. Dit geeft hoop!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iHydrus
Factory complete date 08/03/2023. Besteld op 30/04/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-G

S-G

XC40 besteld op 15 april is gebouwd, is halverwege transport en wordt waarschijnlijk in week van 20 feb uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickkie600
wjhuberts schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 15:52:
[...]

Net Support gevraagd, maar de mijne staat voor eind april/begin mei gepland. Dus dat zou dan wel weer moeten kloppen met de boot van 20 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknownzs94
Rickkie600 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 14:08:
[...]

Net Support gevraagd, maar de mijne staat voor eind april/begin mei gepland. Dus dat zou dan wel weer moeten kloppen met de boot van 20 april.
Mijn expected delivery is nu ook verplaatst van 3 april naar 8 mei….

Dus ik ga er vanuit dat mijn PS2 op de boot van 20 april staat.

[ Voor 9% gewijzigd door Unknownzs94 op 11-02-2023 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaJoBe
  • Laatst online: 28-06 11:13
S-G schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 12:50:
XC40 besteld op 15 april is gebouwd, is halverwege transport en wordt waarschijnlijk in week van 20 feb uitgeleverd.
Da's nog behoorlijk snel, collega van mij heeft ook in die periode besteld en moet nog tot juni wachten.

[ Voor 19% gewijzigd door MaJoBe op 12-02-2023 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Nu online
MaJoBe schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:25:
[...]

Da's nog behoorlijk snel, collega van mij heeft ook in die periode besteld en moet nog tot juni wachten.
Wanneer heb je hem besteld dan? Hier 8 april 22 besteld en wordt aankomende week gebouwd.

Edit, net stond er wat anders in de quote.

[ Voor 6% gewijzigd door Ophidian op 12-02-2023 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaJoBe
nautaonline schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 20:47:
Vandaag belletje van de dealer gehad dat mijn XC40 MY24 Single Motor Extended Range Core ook besteld is. Enige naast de standaard uitvoering extra is de warmtepomp en de trekhaak achteraf.

Levering zou eind juli/begin augustus moeten zijn.. ben benieuwd of dat gehaald wordt.
Heb de mijne 26/01/2023 besteld en zou in februari 2024 geleverd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaJoBe
Ophidian schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:29:
[...]

Wanneer heb je hem besteld dan? Hier 8 april 22 besteld en wordt aankomende week gebouwd.

Edit, net stond er wat anders in de quote.
Ik had ook verkeerd gequote je bent wel snel :D

Collega heeft hem begin mei 22 besteld en zou pas in Juni/juli 23 geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-07 09:05
MaJoBe schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:36:
[...]

Heb de mijne 26/01/2023 besteld en zou in februari 2024 geleverd worden...
Wow, als dat zo is.. dan is dat nog even wachten… zelfde uitvoering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaJoBe
nautaonline schreef op zondag 12 februari 2023 @ 23:28:
[...]

Wow, als dat zo is.. dan is dat nog even wachten… zelfde uitvoering?
Geen extended verder hetzelfde. Toen ik eind december ging testrijden spraken ze nog over half september 23. Bij bestelling werd dat dus februari '24.

[ Voor 20% gewijzigd door MaJoBe op 13-02-2023 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknownzs94
Unknownzs94 schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 18:51:
[...]

en nu opeens weer naar 12 april, snap er helemaal niks meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhoekwat
Waar halen jullie vandaan op welke boot je auto staat?
Die van mij heeft al een VIN, maar staat op levering 3 mei.
Duurt nog even, geen haast. maar ben wel benieuwd hoe jullie aan deze informatie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Sander
Dat is het betere giswerk :D
De rederij is Wallenius Wilhemsen, via hun website kan je wat onderbouwde aannames doen.
https://www.walleniuswilhelmsen.com/schedules

Uit ervaring blijkt dat de estimated delivery uit de inspect elements ongeveer 2 weken na aankomst boot is.
Als die van jou 3 mei is, zal deze op de Thermopylae komen te staan die 15 maart uit Lianyungang vertrekt en 21 april in Zeebrugge aankomt.

Als je vervolgens in google vessel tracking Thermopylae doet kan je zien waar die boot tzt vaart.

[ Voor 10% gewijzigd door Big_Sander op 13-02-2023 14:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• S-G

S-G

S-G schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 12:50:
Afspraak gemaakt voor levering op 21 feb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjhuberts
[...]

Mijn delivery date is vorige week ook ineens opgeschoven naar 8 mei. Na polestar gecontact te hebben gaven ze aan er echt nog vanuit te gaan mijn auto in april te overhandigen, sure......
Vandaag weer gekeken en nu zie ik ineens dat de verwachte leverdatum weer 12 april is geworden........
blijft wat jojo-en dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roek
  • Laatst online: 18-03 16:44
Heb op 25/10/22 een P2 SRSM besteld. Leverdatum is een aantal keer verschoven tussen april en juni, maar staat nu op 19 mei.

Denk dat ik dus net de boot gemist heb en mijn auto niet mee met de Thermopylae gaat. Hopelijk wordt de volgende boot snel gepland!

• Unknownzs94
Ter info, er staan nu 3 boten gepland om in maart weg te gaan vanuit Lianyungang naar Zeebrugge

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m03aPSo_dLW3WSBDpofPc0RrQ6w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8RDeTl28lcVA3NSuZnU7YZfd.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Big_Sander
Big_Sander schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 18:08:
[...]

Nice!

Mijne 19-8 besteld staat/stond op de Tulane die gisteren is aangekomen. Hopelijk volg ik 2/3 weken na jou. Ik zag op Facebook al handover afspraken voor maart voorbij komen, vandaag de vraag welke maand. Dit geeft hoop!
Zojuist met support contact gehad, de auto is in NL!

• Brandje2K
Big_Sander schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:22:
[...]

Zojuist met support contact gehad, de auto is in NL!
Kijk, dat is zeer goed nieuws :) (ga ik er stiekem vanuit dat ze die van mij ook meegenomen hebben)

Dan verwacht ik binnenkort een uitnodiging voor de handover.

• Ophidian
  • Nu online
14 feb stond productie gepland, helaas vandaag nog geen VIN bekend dus nog niet gemaakt.

Hopelijk de komende dagen weer bericht.

• Sokoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:04
Vandaag eindelijk het belletje gekregen dat mijn XC40 Ultimate binnen is bij de dealer (besteld 31 maart 2022). Volgende week vrijdag ophalen! Erg benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roek
Roek schreef op maandag 13 februari 2023 @ 18:44:
Heb op 25/10/22 een P2 SRSM besteld. Leverdatum is een aantal keer verschoven tussen april en juni, maar staat nu op 19 mei.

Denk dat ik dus net de boot gemist heb en mijn auto niet mee met de Thermopylae gaat. Hopelijk wordt de volgende boot snel gepland!
Gisteren mijn VIN nummer gekregen! Even gechat met PS en zij schatten dat de handover pas eind juni zal gebeuren... Is dit niet wat te ruim geschat door PS? Bij de meeste bestellingen die ik heb zien voorbijkomen lijkt toch maar een 3-tal maanden tussen VIN en levering te zitten?

(Delivery date via de inspector op de website staat nog altijd op 19 mei trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickkie600
[...]

Mijne staat nog steeds op 10 april...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oz_maximus
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-06 13:12
Rickkie600 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:53:
[...]

Mijne staat nog steeds op 10 april...
Mijne is vandaag verzet van 6 naar 10 april.. ben heel benieuwd aangezien geen van de boottijden aansluit op 'onze' Polestars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curstjens
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 09-06 22:48
Roek schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:27:
[...]

Gisteren mijn VIN nummer gekregen! Even gechat met PS en zij schatten dat de handover pas eind juni zal gebeuren... Is dit niet wat te ruim geschat door PS? Bij de meeste bestellingen die ik heb zien voorbijkomen lijkt toch maar een 3-tal maanden tussen VIN en levering te zitten?

(Delivery date via de inspector op de website staat nog altijd op 19 mei trouwens)
Ik vraag mij soms af hoe Polestar zijn priorisering in elkaar gestoken heeft. Mijn SRSM bestelling is op 19/10/22 geconfirmeerd, met een 'estimated delivery date' dat schommelt rond 20/07/23. De 'estimated handover date' situeert zich in september. Hoe is het mogelijk dat een vroegere bestelling (in vergelijk met die van u) ruim twee maanden later zou aankomen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknownzs94
oz_maximus schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:46:
[...]

Mijne is vandaag verzet van 6 naar 10 april.. ben heel benieuwd aangezien geen van de boottijden aansluit op 'onze' Polestars.
Ga er eigenlijk vanuit dat er toch nog ergens een andere boot is, niet van Wallenius

(mijne is nu weer gezet op 17 april)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roek
Curstjens schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:25:
[...]

Ik vraag mij soms af hoe Polestar zijn priorisering in elkaar gestoken heeft. Mijn SRSM bestelling is op 19/10/22 geconfirmeerd, met een 'estimated delivery date' dat schommelt rond 20/07/23. De 'estimated handover date' situeert zich in september. Hoe is het mogelijk dat een vroegere bestelling (in vergelijk met die van u) ruim twee maanden later zou aankomen? :?
Geen idee, snap het ook niet 8)7 Ik dacht eerst dat ze de bestellingen met de hoogste winstmarges (bv met pakketten, long range, enz) voortrekken in het productieschema, maar ik heb zelf een SRSM zonder pakketten besteld. Dus dan zou mijn levertermijn gelijkaardig moeten zijn aan die van jou.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oz_maximus
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-06 13:12
Unknownzs94 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:28:
[...]

Ga er eigenlijk vanuit dat er toch nog ergens een andere boot is, niet van Wallenius

(mijne is nu weer gezet op 17 april)
Ja, lijkt me dan ook. Heb ook lopen grutten op de polestar forums waar er wat andere rederijen/schepen worden genoemd (Progress Ace / -> heeft cargo op 13 februari in Zeebrugge gedropt + nog wat andere xx Ace schepen / Hoegh - verschillende schepen). Maar kan daar ook niet echt duidelijk wat uit opmaken.

Wel komen daar af en toe ook VIN lijsten te staan op het Next European Shipment Details topic waarbij de laatste VIN lijst van de Garnet Ace afkomstig was (die ergens in februari/maart in de UK moet aankomen - vertrokken uit Shanghai op 31-1). Die VIN nummers zitten in de *152*. Ik heb zelf een *155* nummer dus dat doet me vermoeden dat ergens nu toch een schip zou moeten gaan met die range erop.

Anyhow: hij komt toch pas wanneer hij komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhoekwat
oz_maximus schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 17:07:
[...]
Dat is zeker waar. van het portaal kan je toch niet echt uit gaan volgens mij. Bij mij verspringt hij steeds.
Sinds vrijdag is die van 18 mei naar 10 April gegaan. maar daarvoor cirkelde het steeds ergens in begin tot eind mei rond.

We zullen rustig afwachten tot we een handover kunnen plannen :). Tot die tijd rijd ik rustig verder in m'n Volvo XC40 Recharge P8 AWD.

[ Voor 6% gewijzigd door jhoekwat op 20-02-2023 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknownzs94
oz_maximus schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 17:07:
[...]

Ja, lijkt me dan ook. Heb ook lopen grutten op de polestar forums waar er wat andere rederijen/schepen worden genoemd (Progress Ace / -> heeft cargo op 13 februari in Zeebrugge gedropt + nog wat andere xx Ace schepen / Hoegh - verschillende schepen). Maar kan daar ook niet echt duidelijk wat uit opmaken.

Wel komen daar af en toe ook VIN lijsten te staan op het Next European Shipment Details topic waarbij de laatste VIN lijst van de Garnet Ace afkomstig was (die ergens in februari/maart in de UK moet aankomen - vertrokken uit Shanghai op 31-1). Die VIN nummers zitten in de *152*. Ik heb zelf een *155* nummer dus dat doet me vermoeden dat ergens nu toch een schip zou moeten gaan met die range erop.

Hmm okay, we gaan het zien. mijn VIN begint met 153.

hope for the best(April) prepare for the worst(Juni)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickkie600
Hmm, de mijne heeft 156.. datum nog steeds hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandje2K
Er zijn net voor het weekend weer een aantal P2's op kenteken gezet. Vermoedelijk de wagens uit de Tulane die in NL aangekomen zijn.

Filter zelf op je uitvoering en zie waarschijnlijk je nieuwe kenteken!

nieuwe registraties P2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BLAST3R
Brandje2K schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:24:
Er zijn net voor het weekend weer een aantal P2's op kenteken gezet. Vermoedelijk de wagens uit de Tulane die in NL aangekomen zijn.

Filter zelf op je uitvoering en zie waarschijnlijk je nieuwe kenteken!

nieuwe registraties P2
Apart, die van mij staat er niet tussen, ook niet als ik op het kenteken zoek. Kenteken was al wel een tijdje bekend. Laten we in ieder geval hopen dat ie' vrijdag op me staat te wachten. :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ophidian
  • Nu online
Vandaag belletje van de dealer dat hij vrijdag bij hun zou zijn. En toen opeens erna dat hij al binnen was gekomen. :)

Besteld 8 april 2022, aflevering 7 maart 2023. XC40 Ultimate met Pixel LED en wool blend bekleding.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-xeE5gkF0EBtbhx6ASoGWWGFXbw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PImtaVCLMNRKGyvhODoLMB61.jpg?f=user_large

• jhoekwat
Is er al een transport expert die erachter is op welke boot de levering van 10 April zal staan? aangezien er genoeg mensen hier al aangaven dat ze de auto dan verwachten aldus "ExpectedDelivery".

Wel leuk om het enigszins bij te houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gerard.PS2
Zaterdag 11 maart 10.00! Op naar Beesd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Sander
Gerard.PS2 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 11:13:
Zaterdag 11 maart 10.00! Op naar Beesd!
Nice, wat was je estimated delivery date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard.PS2
Was april..afgelopen december als voorraadauto besteld.
Pagina: 1 ... 44 ... 49 Laatste