• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-02 18:03
goorstef schreef op maandag 14 november 2022 @ 12:07:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/11/11/wagens-zeebrugge/

Hopelijk niet teveel invloed op de leveringen van onze Polestars.

Er staan blijkbaar heel veel auto's te wachten in de terminals van de havens op transport.
Helaas hier wel last van. Had een afspraak staan voor handover op 24 januari. Auto staat sinds 26 december in Zeebrugge maar is niet op tijd hier. Nieuwe afspraak maken kan ook niet volgens de dame van handover center, ze willen wachten tot de auto fysiek in Beesd is voor dat ze die inplannen. :'( Das goed ruk natuurlijk met zoiets waarvoor je een vrije dag moet plannen maar het is niet anders.

De reden geven ze inderdaad aan te weinig chaffeurs voor het transport van Zeebrugge naar Beesd :(

HD4Life @ Full-HD

• Hoffe
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 21:20
Davidshadow13 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:47:
[...]

Helaas hier wel last van. Had een afspraak staan voor handover op 24 januari. Auto staat sinds 26 december in Zeebrugge maar is niet op tijd hier. Nieuwe afspraak maken kan ook niet volgens de dame van handover center, ze willen wachten tot de auto fysiek in Beesd is voor dat ze die inplannen. :'( Das goed ruk natuurlijk met zoiets waarvoor je een vrije dag moet plannen maar het is niet anders.

De reden geven ze inderdaad aan te weinig chaffeurs voor het transport van Zeebrugge naar Beesd :(
Ha, herkenbaar! Alleen heb ik al even geen handover moment weer staan, is bij jou je kenteken etc. ook al bekend?

• Davidshadow13
Hoffe schreef op maandag 16 januari 2023 @ 14:50:
[...]

Ha, herkenbaar! Alleen heb ik al even geen handover moment weer staan, is bij jou je kenteken etc. ook al bekend?
Nee nog geen kenteken, die kunnen pas aangevraagd worden als de auto in NL is begreep, ik was dus niet het geval is. Hij zon nu eind volgende week binnen moeten komen in Beesd.

HD4Life @ Full-HD

• Hoffe
Davidshadow13 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 16:55:
[...]

Nee nog geen kenteken, die kunnen pas aangevraagd worden als de auto in NL is begreep, ik was dus niet het geval is. Hij zon nu eind volgende week binnen moeten komen in Beesd.
Ah oké, ik hoop het voor je! Ik wacht idd ook al een tijdje, maar die ‘van mij’ staat ergens in NL in een depot schijnt..😅

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Vandaag te horen dat week 6 voor onze XC40 nog steeds zo staat. 7 feb bouwen, 11 feb aflevering dealer is vooralsnog de planning. We wachten het af :+

ZO SE LG Neon 2 - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - CSun 320 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Corsa-E GS-Line | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate besteld

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-02 09:29
Hoffe schreef op maandag 16 januari 2023 @ 20:32:
[...]

Ah oké, ik hoop het voor je! Ik wacht idd ook al een tijdje, maar die ‘van mij’ staat ergens in NL in een depot schijnt..😅
Bij mij is de app nu geüpdatet, en ik heb contact met ze gehad. Ze verwachten nu dat hij donderdag binnenkomt, en dat ze me in de loop van donderdag kunnen bellen om een afleverafspraak te maken. Even afwachten dus, maar het feit dat de app nu ook anders is geeft hoop dat het goed gaat komen. Hopelijk voor jou ook!

• Hoffe
vistu schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 13:32:
[...]

Bij mij is de app nu geüpdatet, en ik heb contact met ze gehad. Ze verwachten nu dat hij donderdag binnenkomt, en dat ze me in de loop van donderdag kunnen bellen om een afleverafspraak te maken. Even afwachten dus, maar het feit dat de app nu ook anders is geeft hoop dat het goed gaat komen. Hopelijk voor jou ook!
Dat is mooi nieuws! Hopelijk klopt het! Bij mij staat de app voorlopig nog op februari. Had gister even telefonisch contact, maar krijg enkel ''je staat op de prioriteitenlijst en zodra die binnen is word je direct gebeld''. Wellicht via de chat nog even proberen en ik houd mn app in de gaten.. Kan mij namelijk voorstellen dat wij in hetzelfde transport zitten. Thanks!

• vistu
Hoffe schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 14:40:
[...]

Dat is mooi nieuws! Hopelijk klopt het! Bij mij staat de app voorlopig nog op februari. Had gister even telefonisch contact, maar krijg enkel ''je staat op de prioriteitenlijst en zodra die binnen is word je direct gebeld''. Wellicht via de chat nog even proberen en ik houd mn app in de gaten.. Kan mij namelijk voorstellen dat wij in hetzelfde transport zitten. Thanks!
Ja, dat was ook wat ik zag, februari in de app, terwijl die steeds op januari stond. Dat was voor mij de trigger om te bellen, en daaruit kwam het bovenstaande verhaal. Dat de app op februari staat is omdat ze blijkbaar standaard met 2 weken rekenen na aankomst in Beesd. Dat zou voor ons niet het geval zijn werd me verzekerd.

• Hoffe
vistu schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 14:42:
[...]

Ja, dat was ook wat ik zag, februari in de app, terwijl die steeds op januari stond. Dat was voor mij de trigger om te bellen, en daaruit kwam het bovenstaande verhaal. Dat de app op februari staat is omdat ze blijkbaar standaard met 2 weken rekenen na aankomst in Beesd. Dat zou voor ons niet het geval zijn werd me verzekerd.
Oké kijk aan! Mijn app staat al wel een tijdje op februari en de site nog op januari.. Ik hoop dat het klopt!! Zou mooi zijn. Wat jij aangeeft met dat wij direct worden geholpen heb ik inderdaad ook meegekregen. Eerst werd namelijk gezegd dat hij begin februari komt, totdat ik aangaf dat het een probleemgeval betreft.

Fingers crossed! Donderdag is al snel :)

• mozziej
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 06-02 18:24
Ophidian schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 11:27:
Vandaag te horen dat week 6 voor onze XC40 nog steeds zo staat. 7 feb bouwen, 11 feb aflevering dealer is vooralsnog de planning. We wachten het af :+
Geloof me, het is het wachten waard. Ik ben nu 6 dagen trotse eigenaar van een xc40 ultimate en er zo blij mee. Nog even geduld!!

• wjhuberts
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 06-02 14:31
Unknownzs94 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 09:06:
[...]

Nice, via support te horen gekregen? voor mij zal het hetzelfde zijn dan. 6 januari stond vin en chassis nummer op de website. :)
Heb inderdaad contact gehad met support. Gaat wel bijzonder allemaal.
Mijn oorspronkelijke leveringsdatum bij bestellen (eind juli 2022) was januari. In november kwam het bericht dat dat werd verschoven naar April. Half december stond de leveringsdatum ineens weer op januari en toen heb ik maar even contact opgenomen.
Daar wisten ze mij te vertellen dat mijn auto op de rol stond voor productie 2e week januari, wat wel lijkt te kloppen, gezien ik nu ook een VIN nummer voor de auto toegewezen heb gekregen en die krijg je als je auto op het punt staat geproduceerd te worden begrijp ik uit eerdere reacties. Vervolgens duurt het transport 10-12 weken en daarmee kom je op april uit. Als ik nu de polestar site check zie ik de datum 6 april staan, dus nog even afwachten voor mij.....

• Rickkie600
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
10 april is nu de datum voor mijn P2. Geduld loont :)
edit: dat is tweede paasdag...

[Voor 23% gewijzigd door Rickkie600 op 18-01-2023 11:24]

• vistu
Hoffe schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 14:50:
[...]

Oké kijk aan! Mijn app staat al wel een tijdje op februari en de site nog op januari.. Ik hoop dat het klopt!! Zou mooi zijn. Wat jij aangeeft met dat wij direct worden geholpen heb ik inderdaad ook meegekregen. Eerst werd namelijk gezegd dat hij begin februari komt, totdat ik aangaf dat het een probleemgeval betreft.

Fingers crossed! Donderdag is al snel :)
Net gebeld om een afleverafspraak te maken, volgende week woensdag is het zover. Benieuwd of het dit keer wel lukt 😉

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:55

Jebus4life

BE User

nautaonline schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 20:47:
Vandaag belletje van de dealer gehad dat mijn XC40 MY24 Single Motor Extended Range Core ook besteld is. Enige naast de standaard uitvoering extra is de warmtepomp en de trekhaak achteraf.

Levering zou eind juli/begin augustus moeten zijn.. ben benieuwd of dat gehaald wordt.
Ik hoorde al dat ze de productie hebben kunnen opschalen/versnellen. Maar ik ben toch nieuwsgierig. Mijn C40 is ergens eind oktober besteld en ik heb een leverdatum gekregen van half augustus (wat beduidend langer was dan ik had verwacht/gehoopt).

(volgens mijn dealer was er niet/nauwelijks een verschil in levertijd, dus ik ben voor de C40 gegaan, als hij had gezegd dat de XC40 bv 2 maanden sneller geleverd zou worden was ik daarvoor gegaan. Want ik wou ASAP een grotere auto)

[Voor 5% gewijzigd door Jebus4life op 18-01-2023 19:38]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Abby67
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06-02 09:31
vistu schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:20:
[...]

Net gebeld om een afleverafspraak te maken, volgende week woensdag is het zover. Benieuwd of het dit keer wel lukt 😉
Dat zal toch wel. Gefeliciteerd!!

• Hoffe
vistu schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:20:
[...]

Gaaf!! Mooi dat het gelukt is! Ik wacht nog even in spanning af.

• xandje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-02 15:34
Mijn C40 in de laatste week van November '22 besteld, initiele levertijd voor wat destijds MY23 zou zijn stond op week 49 '23.

Echter gisteren even bij de dealer geweest en die wist me te vertellen dat hij inderdaad omgezet was naar een MY24 (Extended Range), en verwachtte dat hij "gebaseerd op de nieuwe situatie" waarschijnlijk er van de zomer al was. Het zal me benieuwen :)

• iHydrus
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 03-02 14:31
Heb op eind 04/2022 een Single Engine Ultimate XC40 besteld.
Verkoper vertelde mij dat die waren uitgerekend voor december 2022, maar zei "zal waarschijnlijk eerder januari zijn met heel die oorlog en chiptekort" (wat nu chip overschot is). Heb er dan zelf februari van gemaakt in mijn hoofd.
Na contact met de verkoper op 11/2022 liet die mij weten dat de auto in februari gepland stond en dan naar januari is veranderd om dan toch te eindigen op maart 2023.

Helaas niets meer gehoord sindsdien en ergens voelt dit wel kut om toch bijna 11 maanden te wachten op de nieuwe auto, maarja niets aan te doen de verkoper kan hem natuurlijk zelf niet gaan bouwen. Op de app staat niets enkel dat ik een auto moet toevoegen maar nog geen VIN nummer ;).

• S-G
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 06-02 17:22
Voor mij redelijk vergelijkbaar verhaal met hierboven. Op 15 april XC40 core in bestelling gedaan. Oorspronkelijke levering voorzien op 20 december. Werd al snel aangepast naar februari en toen maart. Gisteren contact opgenomen met de dealer en bouw is nu beoogd in week 5 met uitlevering ergens tussen 3 en 13 februari aan dealer. Volgens dealer zullen deze data niet meer wijzigen omdat e.e.a. volledig ingepland is in de fabriek. Begint dichtbij te komen nu!

• gaurdian
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-02 14:09
Ik geloof dat het onderstaande hier nog niet voorbij is gekomen, maar de eerste tekenen van een refresh lijken er aan te komen. Voor mij was dat de reden om nog even te wachten met bestellen. Onderstaand wat op een ander forum voorbij kwam hier over:
https://www.polestar-foru...me-page-shadow-car.10274/
https://www.selectcarleas...term=48&initial_payment=9

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:16
S-G schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:40:
Voor mij redelijk vergelijkbaar verhaal met hierboven. Op 15 april XC40 core in bestelling gedaan. Oorspronkelijke levering voorzien op 20 december. Werd al snel aangepast naar februari en toen maart. Gisteren contact opgenomen met de dealer en bouw is nu beoogd in week 5 met uitlevering ergens tussen 3 en 13 februari aan dealer. Volgens dealer zullen deze data niet meer wijzigen omdat e.e.a. volledig ingepland is in de fabriek. Begint dichtbij te komen nu!
Ik wil je geen slecht nieuws brengen, maar zelf tot 1 uur voordat de productie is gepland van jou auto, kan het nog worden verplaatst.
Als de toeleverancier het onderdeel door welk omstandigheden dan ook niet kan leveren aan de fabriek, wordt de auto verplaatst.
Hoe ik dat weet? Ben zelf teamleider bij een productie fabriek van auto’s.

• vistu
Hoffe schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 09:38:
[...]

Gaaf!! Mooi dat het gelukt is! Ik wacht nog even in spanning af.
Ondertussen wel al iets gehoord hoop ik?

• Ophidian
  • Nu online

ZO SE LG Neon 2 - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - CSun 320 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Corsa-E GS-Line | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate besteld

• jhoekwat
  • Laatst online: 03-02 08:39
Ohh lekker nieuws is dat... ben benieuwd hoelang dat gaat duren. Mijn auto staat Bij polestar volgende week gepland voor productie. ben benieuwd of ze daar ook zulke problemen hebben.

• Hoffe
vistu schreef op maandag 23 januari 2023 @ 16:03:
[...]

Ondertussen wel al iets gehoord hoop ik?
Dat hoopte ik ook... Helaas nog steeds niet! Morgen er nog maar eens achteraan.. Mijn geduld wordt op de proef gesteld ;)

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:56
Yes, ik heb sinds vandaag mijn lang verwachte XC40 Single motor Core! *O*
De auto heb ik op 25 januari '22 besteld, dus op 1 dag na een jaar op moeten wachten. Dat wachten werd op het laatst wel afzien, ik hoop nooit meer zolang op een auto te moeten wachten! Maar ik ben er wel heel blij mee en wat rijdt dat lekker! :)

AMD Phenom II x4 840, Lenovo G50-70, Samsung Tab A7, Huawei P20pro, Huawei FreeBuds Pro 2, Pentax K3, Denon AVC-X6500H, LG 65E9 en LG 55E6, Volvo XC40 Recharge Single Motor MY23

• Davidshadow13
Davidshadow13 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:47:
[...]

Inmiddels vandaag nog maar eens gebeld, auto zou deze week binnenkomen maar is wederom een week vertraagd. Wordt nu volgende week verwacht en uitlevering op zijn vroegst 7 februari :/

Toen ik aangaf dat ik mijn huidige leaseauto origineel al op 13 januari had moeten inleveren bood de aardige jongen van het Handover Center meteen kosteloos een voorloop Polestar aan! Dus morgen mag ik mijn Hyundai Ioniq inleveren en mijn tijdelijke Polestar ophalen :) :) Dan heb ik in ieder geval minder last van nog meer vertragingen als die nog voorkomen. Wat mij betreft dus top service van Polestar Nederland tot dus ver, ondanks de vertragingen!

HD4Life @ Full-HD

• Hoffe
Davidshadow13 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:55:
[...]

Inmiddels vandaag nog maar eens gebeld, auto zou deze week binnenkomen maar is wederom een week vertraagd. Wordt nu volgende week verwacht en uitlevering op zijn vroegst 7 februari :/

Toen ik aangaf dat ik mijn huidige leaseauto origineel al op 13 januari had moeten inleveren bood de aardige jongen van het Handover Center meteen kosteloos een voorloop Polestar aan! Dus morgen mag ik mijn Hyundai Ioniq inleveren en mijn tijdelijke Polestar ophalen :) :) Dan heb ik in ieder geval minder last van nog meer vertragingen als die nog voorkomen. Wat mij betreft dus top service van Polestar Nederland tot dus ver, ondanks de vertragingen!
Herkenbaar! Hopelijk volgende week dan echt ;) Al moet ik zeggen dat ik nu al een aantal weken hoor dat de auto écht binnen zou komen.. :P

• Hoffe
@vistu Ik hoop dat jij inmiddels toch wel écht rijdt! ;)

• vistu
Hoffe schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 17:25:
@vistu Ik hoop dat jij inmiddels toch wel écht rijdt! ;)
Yes! En direct mee naar de Franse Alpen gereden. Het is een fantastische auto, en geen enkel probleem om een goed stuk mee te rijden. Laden stelt ook eigenlijk niets voor, helpt de range en maps vast mee maar t was een geweldige ervaring. De auto is in de bergen geweldig om te rijden, verbruik wel rond de 60 kWh/100 km op de pas omhoog (-10, steil en vlot rijden).
Overigens nog niet eerder zoveel bekijks gehad bij t autorijden 😅😁.
Ik hoop dat je heel snel aan de beurt bent, want het is een heerlijke auto.

• Hoffe
vistu schreef op zondag 29 januari 2023 @ 17:45:
[...]

Yes! En direct mee naar de Franse Alpen gereden. Het is een fantastische auto, en geen enkel probleem om een goed stuk mee te rijden. Laden stelt ook eigenlijk niets voor, helpt de range en maps vast mee maar t was een geweldige ervaring. De auto is in de bergen geweldig om te rijden, verbruik wel rond de 60 kWh/100 km op de pas omhoog (-10, steil en vlot rijden).
Overigens nog niet eerder zoveel bekijks gehad bij t autorijden 😅😁.
Ik hoop dat je heel snel aan de beurt bent, want het is een heerlijke auto.
Gaaf!! Mooi dat je hem hebt kunnen ophalen en dat het je zo goed bevalt :) Verbruik inderdaad fors, maar geen idee hoe dat is in vergelijk met anderen (in deze omstandigheden). Ga het van de zomer meemaken!

Edit: Yes, vandaag gebeld! Volgende week ophalen :*)

[Voor 3% gewijzigd door Hoffe op 30-01-2023 15:39]

• iHydrus
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 03-02 14:31
Verkoper aan de lijn gehad en die liet weten dat de auto nu verwacht wordt op eind februari/begin maart.
Is wel nog niet gemaakt dus is nog speculatie
Auto besteld April '22 XC40 Recharge ultimate

[Voor 19% gewijzigd door iHydrus op 30-01-2023 11:52]

• Veriteas
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 06:31
tragejapie schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:25:
[...]

Mijn deadline for registration is inderdaad ook verzet naar 23 jan.
Nog maar even geduld dan.. ;(
Ondertussen al opgehaald of gaat het deze week gebeuren?

• tragejapie
  • Laatst online: 06-02 17:32
Veriteas schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 13:32:
[...]

Ondertussen al opgehaald of gaat het deze week gebeuren?
Het gaat, voor zo ver ik weet, aankomende vrijdag gebeuren! :*) Kenteken is bekend, dus ga er vanuit dat hij bij de dealer is aangekomen.

En jij volgende week? :)

• Veriteas
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 06:31
tragejapie schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:50:
[...]

Het gaat, voor zo ver ik weet, aankomende vrijdag gebeuren! :*) Kenteken is bekend, dus ga er vanuit dat hij bij de dealer is aangekomen.

En jij volgende week? :)
Ah goed nieuws! Veel plezier vrijdag! 9 feb inderdaad. Heb ook sinds een tijd het kenteken en kreeg vandaag de papieren vanuit de lease maatschappij toegestuurd dus ik heb ook goede hoop dat het door gaat.

• tragejapie
  • Laatst online: 06-02 17:32
Veriteas schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 22:38:
[...]

Ah goed nieuws! Veel plezier vrijdag! 9 feb inderdaad. Heb ook sinds een tijd het kenteken en kreeg vandaag de papieren vanuit de lease maatschappij toegestuurd dus ik heb ook goede hoop dat het door gaat.
Dankje, gaat zeker goedkomen! Jij ook alvast veel plezier volgende week! ;)

• Big_Sander
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06:24
Bij mij begint de spanning langzaamaan wel toe te nemen. Estimated delivery staat al geruime rijd op 23-2, support heeft aan dat de auto al een tijdje op de boot staan. Dat moet dan haast wel de Tulane zijn die 9-2 aankomt in Zeebrugge.

Uit de excel wordt ik niet veel wijzer hoeveel tijd je nog moet optellen van de estimated delivery tot de handover. Support geeft iig aan dat ze tegenwoordig pas plannen als de auto in Beest staat. Zijn er ervaringsexperts?

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:22
Hoffe schreef op maandag 30 januari 2023 @ 11:16:
[...]

Gaaf!! Mooi dat je hem hebt kunnen ophalen en dat het je zo goed bevalt :) Verbruik inderdaad fors, maar geen idee hoe dat is in vergelijk met anderen (in deze omstandigheden). Ga het van de zomer meemaken!

Edit: Yes, vandaag gebeld! Volgende week ophalen :*)
Und?

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S, Houten

• Ophidian
  • Nu online
Hier een nieuwe update van de dealer. 14 februari productie. Hopelijk eind februari aflevering. Besteld 8 april.

• Hoffe
Dinsdag as! Dus nog heel even.. ;)

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:22
Hoffe schreef op zondag 5 februari 2023 @ 09:36:
[...]

Dinsdag as! Dus nog heel even.. ;)
Wel 2022 kenteken ivm bijtelling?

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S, Houten

• Hoffe
Freakie1NL schreef op zondag 5 februari 2023 @ 09:54:
[...]

Wel 2022 kenteken ivm bijtelling?
Yes! Dat gelukkig wel.

• _BLAST3R
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:32
Afgelopen vrijdag een mail ontvangen dat mijn Polestar 2 nu in Nederland is aangekomen en dat men alle laatste dingetjes in orde aan het maken is voor de handover. Geen idee overigens welke boot dat dan geweest moet zijn.. Hij was aan boord gezet van een boot op 23 december.

De estimated delivery tijd in de JSON staat op 8 februari. Maar ben nog niet gebeld voor een afspraak, en in het account staat nog steeds wachten op Polestar Handover Specialist (kenteken ook nog niet zichtbaar). We gaan het meemaken. :-)

[Voor 3% gewijzigd door _BLAST3R op 06-02-2023 12:34]

• lancekapers
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:32
Iemand al een polestar 2 MY24 besteld? :D
Pagina: 1 ... 42 43 44 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee