Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AartJW
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21:47
Zie dat de levering van leaseauto's (NL) nu ook worden gepland voor eind augustus en zelfs eerder dan de planning. Dat is goed nieuws.

Maak de volgende keer de namen even onleesbaar. :)

[ Voor 56% gewijzigd door Señor Sjon op 04-08-2020 10:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:22
AartJW schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 14:28:
Zie dat de levering van leaseauto's (NL) nu ook worden gepland voor eind augustus en zelfs eerder dan de planning. Dat is goed nieuws.
screenshot verwijderd
Ik zit ook bij Multilease mijn levering stond voor oktober maar via Multilease te horen gekregen dat het september is geworden. Hopelijk kan ik ook snel een belletje verwachten :*)

[ Voor 20% gewijzigd door Señor Sjon op 04-08-2020 10:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JVHL15
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 02-05-2021
Polestar 2 besteld (België) - Midnight met performance pack op 15/07
Bestelnummer 11012****

Staat sinds 19/07 op schip (Thermopylae) richting zeebrugge.

Volgens Polestar-medewerker in de space is de levering al voorzien half september. :*)

#happycustomer
De testrit afgelopen week was fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVHL15
BartWNL schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 10:08:
Er moet dan toch ergens een plek zijn in Europa waar gigantisch veel P2´s geparkeerd staan die klaar staan om uitgeleverd te worden?
Als je de haven van zeebrugge bekijkt.. .zie je wel dat ze wat parking hebben daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemde vraag wellicht maar, als de VIN bekend is, is de auto dan al voorzien van NL kenteken of zijn dat aparte zaken? Gok dat het aparte zaken zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 17:39:
Vreemde vraag wellicht maar, als de VIN bekend is, is de auto dan al voorzien van NL kenteken of zijn dat aparte zaken? Gok dat het aparte zaken zijn toch?
Apart. VIN zit in de auto en is bij productie bekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• High-Voltage2
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
JVHL15 schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:23:
Polestar 2 besteld (België) - Midnight met performance pack op 15/07
Bestelnummer 11012****

Staat sinds 19/07 op schip (Thermopylae) richting zeebrugge.
Zow, vier dagen na bestelling al de deur uit.
Volgens mij hebben ze daar toch een "make to stock" policy. Of gewoon geen werk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:49
BartWNL schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 10:08:
Er moet dan toch ergens een plek zijn in Europa waar gigantisch veel P2´s geparkeerd staan die klaar staan om uitgeleverd te worden?
Hier in de haven van Gent heb ik er bij Volvo Cars ook al heel wat zien staan tussen andere Volvo’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AWEF
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:48
JVHL15 schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:23:
...
Volgens Polestar-medewerker in de space is de levering al voorzien half september. :*)

#happycustomer
De testrit afgelopen week was fantastisch!
Wat heb je voor status in de app / op de website? Voor mij namelijk een midnight / 19" besteld (order nr.110118*) en die geeft in de app een verwachte lever datum van augustus 2020 en op de site heeft die de status "Bevestigd" (sinds 24-7)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JVHL15
AWEF schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 07:58:
[...]

Wat heb je voor status in de app / op de website? Voor mij namelijk een midnight / 19" besteld (order nr.110118*) en die geeft in de app een verwachte lever datum van augustus 2020 en op de site heeft die de status "Bevestigd" (sinds 24-7)
In de app staat status "Aflevering in te plannen" en als afleverdatum "oktober"... maar zoals reeds gezegd, zou dus al half september kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 11:12

Dr C

met C en CK

beste mede-tweakers. Ik was helaas te laat met bestellen om nog dit jaar een Polsstar te bemachtigen. kort verhaal: ik wilde em bestellen en op dat moment was de levertijd november. echter had ik nog een vraag over de bestelling (eerste keer voor mij een nieuwe auto en ook zakelijk bestellen). helaas duurde de reactie van polestar nogal lang en op het moment dat ik een reactie kreeg stond de verwachte levering al op Januari :(.

mijn vraag is of er iemand wellicht af wil zien van zijn bestelling en ik misschien deze bestelling/ticket over kan nemen? Ik weet ook niet of dit wel mogelijk is, maar eerst maar eens horen of er iemand is die spijt heeft of wat voor reden dan ook.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ach-jee
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:05
Dr C schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 08:29:
beste mede-tweakers. Ik was helaas te laat met bestellen om nog dit jaar een Polsstar te bemachtigen. kort verhaal: ik wilde em bestellen en op dat moment was de levertijd november. echter had ik nog een vraag over de bestelling (eerste keer voor mij een nieuwe auto en ook zakelijk bestellen). helaas duurde de reactie van polestar nogal lang en op het moment dat ik een reactie kreeg stond de verwachte levering al op Januari :(.

mijn vraag is of er iemand wellicht af wil zien van zijn bestelling en ik misschien deze bestelling/ticket over kan nemen? Ik weet ook niet of dit wel mogelijk is, maar eerst maar eens horen of er iemand is die spijt heeft of wat voor reden dan ook.
Ik zou Polestar z.s.m. proberen te bellen, dan heb je een betere kans vrees ik. De informatie die op de Polestar website staat komt niet altijd overeen met de werkelijkheid, misschien werkt dat nu eens in iemands voordeel :) Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JVHL15
De "Morning Linda" wordt gelost in zeebrugge... as we speak! :-)

Edit: En ik vrees dat de Thermopylae op de zeebodem ligt... al 5 dagen geen signaal :'( en mijn midnight pp staat er op...

[ Voor 50% gewijzigd door JVHL15 op 05-08-2020 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViTeX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-08 10:40
Dr C schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 08:29:

Contact gehad met Polestar en dit hadden ze tegen mij gezegd:
Bedankt voor uw interesse in Polestar.
Voor nieuwe bestellingen houden we levering 2021 aan.

We kunnen helaas niet garanderen dat deze in 2020 geleverd wordt.Zodra er een uitval
komt wordt u hierover geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Uw Polestar Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViTeX schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 14:13:
We kunnen helaas niet garanderen dat deze in 2020 geleverd wordt.Zodra er een uitval
komt wordt u hierover geïnformeerd.
Yeah...RIP gezien de matige communicatie van Polestar kun je daar helaas niet vanuit gaan ;(

Ik heb even gemist of je deze wou kopen of leasen, bij leasen zou ik zeggen; bel een aantal grote aanbieders (Athlon bijv.) en check of ze nog maybe dit jaar kunnen toezeggen. Wellicht dat ze er gewoon X aantal hebben besteld.

Extra tip is dan dat je wel onder het contract uit kan als levering niet dit jaar kan plaatsvinden ivm bijtelling. Bij kopen is het...hopen dat er een slot vrijkomt en dat Polestar contact met je opneemt. Ik ben bang dat je pech hebt.

Mijn LM (van Mossel) heeft 24-7-2020 de bestelling bevestigd en daarbij is het ook kiele kiele en hopen dat de auto dit jaar nog iig op kenteken staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViTeX
Verwijderd schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 15:28:
[...]

Yeah...RIP gezien de matige communicatie van Polestar kun je daar helaas niet vanuit gaan ;(

Ik heb even gemist of je deze wou kopen of leasen, bij leasen zou ik zeggen; bel een aantal grote aanbieders (Athlon bijv.) en check of ze nog maybe dit jaar kunnen toezeggen. Wellicht dat ze er gewoon X aantal hebben besteld.

Extra tip is dan dat je wel onder het contract uit kan als levering niet dit jaar kan plaatsvinden ivm bijtelling. Bij kopen is het...hopen dat er een slot vrijkomt en dat Polestar contact met je opneemt. Ik ben bang dat je pech hebt.

Mijn LM (van Mossel) heeft 24-7-2020 de bestelling bevestigd en daarbij is het ook kiele kiele en hopen dat de auto dit jaar nog iig op kenteken staat.
Vergeten bij te vermelden. In mijn geval gaat het om zakelijk lease en had al contact gehad met ons wagenpark en daar is op dit moment ook geen beschikbaarheid meer. RIP... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViTeX schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 15:31:
[...]

Vergeten bij te vermelden. In mijn geval gaat het om zakelijk lease en had al contact gehad met ons wagenpark en daar is op dit moment ook geen beschikbaarheid meer. RIP... ;w
sneu, oprecht. Enige suggestie die ik heb is in overleg toch bestellen en hopen dat die eerder komt en dat je toch eraf mag zien als die pas in 2021 op kenteken komt. Maar dat lijkt me ook far fetched. :-(

Ik zou dan toch voor de Model 3 gaan als ik jou was, ook geen straf en geloof dat ze daar levering nog wel kunnen garanderen voor dit jaar (als dit je puur om bijtelling enzo gaat).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

JVHL15 schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 13:33:
De "Morning Linda" wordt gelost in zeebrugge... as we speak! :-)

Edit: En ik vrees dat de Thermopylae op de zeebodem ligt... al 5 dagen geen signaal :'( en mijn midnight pp staat er op...
Hahaha, nee hoor die is nog steeds netjes onderweg (heb toevallig een account op MarineTraffic).
Reden is dat het schip buiten bereik van de normale AIS is, maar ik kan het met S-AIS tracken.

De huidige locatie volgens S-AIS is
14°27'24.0"N 52°58'24.0"E
14.456670, 52.973330
https://goo.gl/maps/gu44TPLvVogdyeMu6

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nGn9p6y9GK1gDCDFV5m1l4DFZhA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/prNNSI5SXZU8OVbtJHYp36v1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2020 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autowina
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-09 09:13
Verwijderd schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 16:10:
[...]

Hahaha, nee hoor die is nog steeds netjes onderweg (heb toevallig een account op MarineTraffic).
Reden is dat het schip buiten bereik van de normale AIS is, maar ik kan het met S-AIS tracken.

De huidige locatie volgens S-AIS is
14°27'24.0"N 52°58'24.0"E
14.456670, 52.973330
[
Kijk daar wordt ik blij van, bedankt! De mijne (ook Midnight) staat daar namelijk ook op.

BMW I4 40 M HE Tansanit Blue, Volvo XC60 T8 R-Design Bursting Blue, Saab 95,96, 900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ach-jee
Autowina schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 16:17:
[...]

Kijk daar wordt ik blij van, bedankt! De mijne (ook Midnight) staat daar namelijk ook op.
Daar word ik dan weer blij van, want mijn ordernummer zit onder die van jullie, dus ik hoop dat hij stiekem al ergens In België op z’n baasje staat te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autowina schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 16:17:
[...]

Graag gedaan, je kan ook zelf eventueel een 7 dagen gratis trial doen of 29 dollar lappen om het schip specifiek te tracken met live sat ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik zou het toch wel erg bijzonder vinden dat een bestelling van 15-07 (met een hoog ordernummer) al op 19-07 op de boot staat. Dat moet wel een voorraad auto zijn maar gezien het beperkt aantal configuraties kan ik me niet voorstellen dat er geen enkele bestelling ouder dan 15-07 op diezelfde uitvoering zit te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JVHL15
Aghanim schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 16:28:
Ik zou het toch wel erg bijzonder vinden dat een bestelling van 15-07 (met een hoog ordernummer) al op 19-07 op de boot staat. Dat moet wel een voorraad auto zijn maar gezien het beperkt aantal configuraties kan ik me niet voorstellen dat er geen enkele bestelling ouder dan 15-07 op diezelfde uitvoering zit te wachten.
Volgens de spaceverantwoordelijke in Gent produceren ze wagens die door de weinige opties sowieso wel een koper vinden en gaan er dus onverkochte P2's mee op de boot die verkocht worden al varend...
Want ik meen dat er op de cargolijsten P2's stonden met onbekende status, wat zou kunnen betekenen dat dat verhaal wel klopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
JVHL15 schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 16:38:
[...]

Volgens de spaceverantwoordelijke in Gent produceren ze wagens die door de weinige opties sowieso wel een koper vinden en gaan er dus onverkochte P2's mee op de boot die verkocht worden al varend...
Want ik meen dat er op de cargolijsten P2's stonden met onbekende status, wat zou kunnen betekenen dat dat verhaal wel klopt..
Ik vind dat een rare gedachte aangezien een grote groep bestellers al heel lang aan het wachten is op de P2 nadat deze een aantal keren is uitgesteld. Ondertussen worden deze auto's dan doodleuk aan anderen uitgeleverd. Je mag toch verwachten dat ze er juist alles aan doen om de bestellijst weg te werken op basis van ordernummer/besteldatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ARR63
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 02-05-2024
Net een mailtje ontvangen van Polestar.
“Tijd om je testrit te boeken”
Hierin wordt duidelijk gecommuniceerd:

Als je na je testrit beslist om een Polestar te bestellen, dan leveren we die in 2021.

Dat is snel gegaan in de laatste weken!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViTeX
Verwijderd schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 15:35:
[...]

sneu, oprecht. Enige suggestie die ik heb is in overleg toch bestellen en hopen dat die eerder komt en dat je toch eraf mag zien als die pas in 2021 op kenteken komt. Maar dat lijkt me ook far fetched. :-(

Ik zou dan toch voor de Model 3 gaan als ik jou was, ook geen straf en geloof dat ze daar levering nog wel kunnen garanderen voor dit jaar (als dit je puur om bijtelling enzo gaat).
Ja nu even hopen dat Polestar 1 over gaat hebben dit jaar met de specs die ik wil... Leasemaatschappij kan mij helaas niet helpen. Ze kunnen mij niet de garantie even dat ik kosteloos kan annuleren.

Over de Model 3 heb ik ook wel over na gedacht, maar vind de afwerking minder goed dan de P2. Weet dat zij het nog wel dit jaar kunnen leveren, omdat er nog veel onderweg naar NL zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVHL15
Op de polestar-configurator voor NL staat verwachte levertijd op januari 2021, terwijl die voor België op november 2020 staat... blijkbaar worden auto's geproduceerd en voor een bepaalde markt gereserveerd.

Door de ontstane urgentie (wijziging bijtelling) is er in NL een stormloop op EV's waardoor in NL de vraag groter is dan het aanbod...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De fiscalist
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 15-09 08:46
Bestel je er toch een in België...

En laat je hem afleveren op hazeldonk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVHL15
De fiscalist schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 10:14:
Bestel je er toch een in België...

En laat je hem afleveren op hazeldonk ;)
Ik durfde dat niet met zoveel woorden suggereren... _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Laurent1602
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-11-2023
Ik kreeg deze ochtend bericht van m’n verzekeraar dat het papierwerk bij hun is binnengekomen, en dat de garage aan hun een uitlevering eind volgende week, begin de week erna had gecommuniceerd. Nog geen officiële bevestiging of tijdstip gekregen van het Handover Centre, maar hij komt eraan, dat is duidelijk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ach-jee
Vandaag is mijn geplande afleverdatum vervroegd van 18 september naar 28 augustus :D LM is Alphabet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartWNL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-09 22:03
ach-jee schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 16:54:
Vandaag is mijn geplande afleverdatum vervroegd van 18 september naar 28 augustus :D LM is Alphabet.
Zo, die is lekker!

Thanks voor de headsup! Ik sta op 14 september, zou lekker zijn als die ook naar voren gehaald wordt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Laurent1602
Laurent1602 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 14:31:
Ik kreeg deze ochtend bericht van m’n verzekeraar dat het papierwerk bij hun is binnengekomen, en dat de garage aan hun een uitlevering eind volgende week, begin de week erna had gecommuniceerd. Nog geen officiële bevestiging of tijdstip gekregen van het Handover Centre, maar hij komt eraan, dat is duidelijk :)
En bij deze is het officieel :*) Nog een weekje geduld, moet nu ook wel nog lukken :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6hSQxJ8xYQ-zJ9ItPuw-9wc-8qQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fw1j6VwqH4rYmP478F5kFoNc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ovinomis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 11:28
Gefeliciteerd met het goede nieuws!

Heb zelf ook een update gekregen van de LM die eerst aangaf oktober en kreeg ik door 31-12 :S :'( met nog de toevoeging dat het spannend ging worden.. App zegt nog steeds verwachtte levering august 2020 maar website status pas bevestigd (en dus meer in lijn met de status).

We gaan het zien maar benieuwd naar de ervaringen van de eerste bezitters!

P2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P2Hattem
  • Laatst online: 14-08 18:57
BartWNL schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 16:58:
[...]

Zo, die is lekker!

Thanks voor de headsup! Ik sta op 14 september, zou lekker zijn als die ook naar voren gehaald wordt.
Is dat info van de LM of van PS? Bij mij is er nog geen datum te zien als ik inlog bij PS, alleen ‘september’.

P4 - Snow / Pilot / Plus / Performance Pack / Trekhaak / 4-10-2024 / NewMotion Home Advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Mooi nieuws! Het is je gegund, al blijf ik het proces wel erg bijzonder vinden. Ben je dan nu gebeld door Polestar zelf of via Alphabet geïnformeerd? Alphabet gaf bij mij vorige week aan dat zij niks meer doen in het proces en dat ik vanzelf door Polestar word gebeld, 4 weken voor levering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quark2
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22-07 19:24
Super voor je! Iemand al iets gehoord bij LM Arval? Ik sta op ' in de week van12 Oktober nadat bleek dat alle lease orders naar achteren gingen...

En idd zegt ook Arval dat ik het verder van Polestar ga horen...

[ Voor 8% gewijzigd door Quark2 op 06-08-2020 18:41 ]

P2 Moon non PP Android 10 P2108.3 | 1979 Landrover series III 'Stage One' V8 | Duurzaamheid is ook lang met dingen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartWNL
P2Hattem schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 18:35:
[...]

Is dat info van de LM of van PS? Bij mij is er nog geen datum te zien als ik inlog bij PS, alleen ‘september’.
Eveneens Alphabet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ach-jee
Aghanim schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 18:38:
[...]

Mooi nieuws! Het is je gegund, al blijf ik het proces wel erg bijzonder vinden. Ben je dan nu gebeld door Polestar zelf of via Alphabet geïnformeerd? Alphabet gaf bij mij vorige week aan dat zij niks meer doen in het proces en dat ik vanzelf door Polestar word gebeld, 4 weken voor levering.
Ik check redelijk obsessief het portaal van Alphabet (fleetagent) en de Polestar website. Vandaag is de status op het Alphabet veranderd. Ik ben op vakantie en heb de werktelefoon niet bij me, dus mogelijk hebben ze ook gemaild, maar ik verwacht dat het allemaal zonder communicatie is verlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
ach-jee schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 19:19:
[...]

Ik check redelijk obsessief het portaal van Alphabet (fleetagent) en de Polestar website. Vandaag is de status op het Alphabet veranderd. Ik ben op vakantie en heb de werktelefoon niet bij me, dus mogelijk hebben ze ook gemaild, maar ik verwacht dat het allemaal zonder communicatie is verlopen.
Ik snap jouw werkwijze. Gewoon zo vaak checken dat Alphabet bang is voor een DDOS attack en ze je daarom maar snel je auto leveren ;)

Fijne vakantie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rahza92
  • Laatst online: 10-08-2022
Quark2 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 18:40:
[...]

Super voor je! Iemand al iets gehoord bij LM Arval? Ik sta op ' in de week van12 Oktober nadat bleek dat alle lease orders naar achteren gingen...

En idd zegt ook Arval dat ik het verder van Polestar ga horen...
Ik heb van Arval schriftelijk de week van 18 september doorgekregen, na initieel ook 12 oktober als leverdatum gekregen te hebben. Deze week is die datum ook telefonisch door Polestar Support bevestigd als overeenkomstig met hun gegevens.

Ordernummer 110058xx, besteld bij LM op 22 januari 2020, bevestigd op 20 mei 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quark2
Rahza92 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 20:41:
[...]

Ik heb van Arval schriftelijk de week van 18 september doorgekregen, na initieel ook 12 oktober als leverdatum gekregen te hebben. Deze week is die datum ook telefonisch door Polestar Support bevestigd als overeenkomstig met hun gegevens.

Ordernummer 110058xx, besteld bij LM op 22 januari 2020, bevestigd op 20 mei 2020.
Schriftelijk? Als in per post? Of per mail. Ik heb nog niets gehoord... Ordernummer 11006xxx.
Lijkt dus later ordernummer dan jij maar wel vreemd omdat ik al bij LM heb besteld in Dec19.
Nou ja, we wachten nog maar even af...

P2 Moon non PP Android 10 P2108.3 | 1979 Landrover series III 'Stage One' V8 | Duurzaamheid is ook lang met dingen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-08 14:23
Quark2 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:28:
[...]

Schriftelijk? Als in per post? Of per mail. Ik heb nog niets gehoord... Ordernummer 11006xxx.
Lijkt dus later ordernummer dan jij maar wel vreemd omdat ik al bij LM heb besteld in Dec19.
Bij mij heeft Arval per mail en in de app bevestigd. Daarna nog een mail met geschatte leverdatum. Ook allemaal in de app te vinden overigens. P8 in mijn geval.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TW1900
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 23-06-2021
Wellicht is dit al eens genoemd hier, maar ik heb geen zin om alles terug te lezen 😅.
Vanmorgen proefrit gehad (aanrader!) en daar wisten ze mij te vertellen dat de meeste geleverde auto’s nog in Zeebrugge te wachten staan. Officiële moment van openen van de Nederlandse markt is september. Daarvoor wordt niets uitgeleverd. Ze zijn daarnaast bezig met het inrichten van een afleverpunt in Beesd (Volvo importeur). Hierdoor kunnen afleveringen in grotere volumes afgehandeld worden. Maar dit zal vermoedelijk in september nog niet gereed zijn. Er zijn ook enkele Volvo dealers die Polestars mogen gaan afleveren. Thuisleveren zal voorlopig geen optie zijn omdat dat logistiek niet te behappen is. Er zijn er ondertussen al 4000 besteld. Nu bestellen is overigens leveren in 2021 werd aangegeven, maar dat is volgens mij geen verrassing meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rahza92
Quark2 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 10:28:
[...]

Per e-mail op 16 jun 2020 bericht ontvangen over de vervroegde leveringsdatum. Ik heb mijn auto ook in dec-2019 besteld bij Arval. Mijn werkgever heeft de bestelling richting Arval in Jan-2020 geaccordeerd. Wellicht heeft Arval de bestelling wel al in Dec-2019 naar Polestar doorgezet. Zou een verklaring kunnen zijn voor mijn lagere ordernummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Net ook maar eens geïnformeerd per chat over mijn bestelling van december 2019 (levering medio oktober). Ahmed geeft aan dat hij niet kan zien wanneer bestelde auto's geleverd worden en verwijst naar de LM. Die verwijst naar Polestar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De fiscalist
TW1900 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:39:
Thuisleveren zal voorlopig geen optie zijn omdat dat logistiek niet te behappen is. Er zijn er ondertussen al 4000 besteld. Nu bestellen is overigens leveren in 2021 werd aangegeven, maar dat is volgens mij geen verrassing meer.
Dat verbaast mij, in het contract dat ik aangeboden heb gekregen staat juist wel dat ie thuis wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quark2
Aghanim schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 17:36:
Net ook maar eens geïnformeerd per chat over mijn bestelling van december 2019 (levering medio oktober). Ahmed geeft aan dat hij niet kan zien wanneer bestelde auto's geleverd worden en verwijst naar de LM. Die verwijst naar Polestar :)
Ja exact, dat heb ik ook. En @Rahza92 ik vernam van Arval destijds per mail dat alle lease auto's van Arval besteld waren "zodra dat bij Polestar kon". Dat was dus volgens mij die bewuste datum van 20 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rahza92
Quark2 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 18:59:
[...]

Ja exact, dat heb ik ook. En @Rahza92 ik vernam van Arval destijds per mail dat alle lease auto's van Arval besteld waren "zodra dat bij Polestar kon". Dat was dus volgens mij die bewuste datum van 20 mei.
Ja, dat kreeg ik ook te horen. Warrig verhaal van de Arval-contactpersoon, wel voorbestelt maar leasemaatschappijen mochten pas later de bestellingen bevestigen etc. Wat dat dan weer betekent voor de ordernummers weet ik ook niet.

Ik kan mij een post hier herinneren dat Polestar support eerdere data van lease-orders wel kon terugvinden in hun systeem. Transparant is het allemaal niet.

Maar goed, jij hebt nog helemaal niets van Arval gehoord, begrijp ik dat goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n0zem
  • Laatst online: 14-09 09:52
TW1900 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:39:
Wellicht is dit al eens genoemd hier, maar ik heb geen zin om alles terug te lezen 😅.
Vanmorgen proefrit gehad (aanrader!) en daar wisten ze mij te vertellen dat de meeste geleverde auto’s nog in Zeebrugge te wachten staan. Officiële moment van openen van de Nederlandse markt is september. Daarvoor wordt niets uitgeleverd. Ze zijn daarnaast bezig met het inrichten van een afleverpunt in Beesd (Volvo importeur). Hierdoor kunnen afleveringen in grotere volumes afgehandeld worden. Maar dit zal vermoedelijk in september nog niet gereed zijn. Er zijn ook enkele Volvo dealers die Polestars mogen gaan afleveren. Thuisleveren zal voorlopig geen optie zijn omdat dat logistiek niet te behappen is. Er zijn er ondertussen al 4000 besteld. Nu bestellen is overigens leveren in 2021 werd aangegeven, maar dat is volgens mij geen verrassing meer.
Super nuttige informatie! Ik vond het al zo vreemd dat ‘mijn’ P2 nog in zeebrugge staat, terwijl sommige wagens van de (later aangemeerde) Morning Linda zeebrugge al hebben verlaten. Verklaart eea. Volgens mij is de hele uitlevering in Nederland helemaal misgelopen agv gebrek aan personeel/leidinggevenden. Erg spijtig. Hopelijk wordt het alsnog snel opgestart. Desnoods één massaal leveringsmoment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvS_68
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23:30
Quark2 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 18:59:
[...]

Vanaf 19 maart zijn de 'orderboeken' in NL opengegaan voor mensen die niet ge-preorderd hebben. Consumenten konden toen al bestellen. LM' s schijnbaar nog niet. LeasePlan heeft idd ook pas 22mei besteld ondanks dat ze in maart mij al vertelden besteld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Toch heb ik een e-mail van Willem B. (Hoofd Polestar NL) uit januari waarin hij met Alphabet communiceert over het feit dat er 2 orders op mijn naam staan. Er lag dus wel al degelijk iets bij Polestar vanuit Alphabet. Maar wellicht is daar inderdaad nog niks mee gedaan tot mei. Of, in mijn geval, helemaal niks totdat ik zelf aan de bel trok. Ik heb niet voor niks besteldatum 20-6 en een 11009xxx nr.

Mijn conclusie is dat vrijwel niemand de exact juiste info heeft. Je ziet hier ook dat er veel tegenstrijdige informatie wordt gedeeld. Volgens mij is er ook nog niemand gebeld door Polestar die een LM bestelling heeft. Dat zouden ze 4 weken voor levering doen blijkbaar. Dus tot 6 september wordt er nog niks aan LM bestellers geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quark2
Rahza92 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 19:29:
[

Maar goed, jij hebt nog helemaal niets van Arval gehoord, begrijp ik dat goed?
Ja dat begrijp je goed.

Auto is besteld en je hoort het verder van Polestar was het laatste.
Maar dus nog niet zoals bij andere lm orders dat er orders van oktober naar september naar voren worden gehaald of worden ingepland voor aflevering.

En wellicht was het ijdele hoop maar juist omdat ik al zo vroeg heb besteld bij Arval had ik een beetje de hoop dat ik dan toch (één van) de eersten was die van Arval zijn Polestar zou krijgen maar zelfs dat lijkt willekeur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 20:18
Hoe moeilijk kan het zijn in deze tijd zou je zeggen. Vond ik bij Tesla ook altijd al vreemd. En dat is ook nog eens een tech bedrijf zeggen ze zelf.

4k auto’s afleveren is toch ook wel een uitdaging voor Volvo. Ook maar ergens een groot terrein inrichten. :)

Maar fijn dat het moment dichterbij komt. Eerste ritje in je eigen EV vergeet je niet snel meer. Helemaal als je geen proefrit gehad hebt.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvS_68
Quark2 schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 08:20:
[...]

Ja dat begrijp je goed.

Auto is besteld en je hoort het verder van Polestar was het laatste.
Maar dus nog niet zoals bij andere lm orders dat er orders van oktober naar september naar voren worden gehaald of worden ingepland voor aflevering.

En wellicht was het ijdele hoop maar juist omdat ik al zo vroeg heb besteld bij Arval had ik een beetje de hoop dat ik dan toch (één van) de eersten was die van Arval zijn Polestar zou krijgen maar zelfs dat lijkt willekeur...
Precies dat heb ik ook bij LeasePlan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
En ik bij Alphabet. Volgens mij op @ach-jee na heeft niemand bij Alphabet hele concrete info over een leverdatum gehad. Het is afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ach-jee
Voor de volledigheid, dit is wat ik zie bestelling: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C_kldvYplD5DAcFSzqgKgC7M3hk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mPO3JxuDmesKB4xg0fUuL6cD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
ach-jee schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 12:22:
Voor de volledigheid, dit is wat ik zie bestelling: [Afbeelding]
Dat doen ze goed bij Alphabet 👌, ik wacht allemaal gerust af. De verwachte leverdatum bij mij is 24 september. Ik kan in ieder geval via de Polestar website mijn order zien. Ik hoop zsm een belletje te krijgen van Polestar 😁. Aangezien de status van de order “aflevering in te plannen” heeft.

[ Voor 23% gewijzigd door BlacKstaR- op 08-08-2020 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afrokwijt
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 05-02 17:02
PvS_68 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 22:13:
[...]

Vanaf 19 maart zijn de 'orderboeken' in NL opengegaan voor mensen die niet ge-preorderd hebben. Consumenten konden toen al bestellen. LM' s schijnbaar nog niet. LeasePlan heeft idd ook pas 22mei besteld ondanks dat ze in maart mij al vertelden besteld te hebben.
Leaseplan op 3 april:
De Polestar is ook door LeasePlan officieel te bestellen bij de leverancier. De bestellingen zijn dan ook vanuit LeasePlan direct doorgedrukt naar de leverancier en op dit moment is het wachten op de productienummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvS_68
Dat waren 'bestellingen' die nog niet in de order systemen van Polestar stonden. Dat laatste is pas rond 20 mei gebeurd. Ik had 17 maart van LeasePlan een Polestar bestelnummer, maar Polestar (helpdesk) herkende dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovinomis
Op 07-08 weer 1 PS2 geregistreerd bij de RDW. Deze keer zonder WAM verzekering. Zou dit dan de eerste zijn voor een eindklant en niet 1 van de Spaces? (de rest die er in staat is wel WAM verzekerd)

P2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0zem
  • Laatst online: 14-09 09:52
Ovinomis schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 11:01:
Op 07-08 weer 1 PS2 geregistreerd bij de RDW. Deze keer zonder WAM verzekering. Zou dit dan de eerste zijn voor een eindklant en niet 1 van de Spaces? (de rest die er in staat is wel WAM verzekerd)
Vermoedelijk wel. Er wordt nu een hele lading uit Zeebrugge opgehaald, dus ik verwacht dat het kentekenen deze week volop zal gebeuren. Dan over 1 a 2 weken maar beginnen met uitleveren, lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landon
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 04:57
De fiscalist schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 18:46:
[...]

Dat verbaast mij, in het contract dat ik aangeboden heb gekregen staat juist wel dat ie thuis wordt geleverd.
Dit zal dan door Arval geregeld worden en niet Polestar. Polestar kan de druk niet aan.

Netals bij Tesla vorig jaar December, had Arval chauffeurs ingezet, welke de Tesla konden ophalen in de haven van Amsterdam, en ze vervolgens naar de klanten rijden.

Heb hetzelfde gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P2Hattem
Ovinomis schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 11:01:
Ik ben benieuwd wie de J-322-HB gaat ontvangen ... Heb je wel mooi de eerste klanten P2 van NL :)

P4 - Snow / Pilot / Plus / Performance Pack / Trekhaak / 4-10-2024 / NewMotion Home Advanced

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:29
P2Hattem schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 12:42:
[...]

Ik ben benieuwd wie de J-322-HB gaat ontvangen ... Heb je wel mooi de eerste klanten P2 van NL :)
Vorige week vrijdag eindelijk reactie gehad op een ingevuld formulier over kentekens en dergelijke en daarbij gaf men aan dat het kenteken voor mijn auto aangevraagd was bij de RDW. Zou ik de gelukkige zijn? Certainly hope so O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:29
Op basis van een kenteken kan je de auto opzoeken. Maar zijn er ook "gratis" mogelijkheden om het kenteken bij een VIN nummer op te zoeken?
Of het VIN nummer op basis van het kenteken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P2Hattem
M.Koers schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 13:15:
[...]

Zou ik de gelukkige zijn? Certainly hope so O-)
Zou kunnen ... de mijne is het i.i.g. niet, want ik heb geen grijze besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovinomis
P2Hattem schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 14:40:
[...]

Zou kunnen ... de mijne is het i.i.g. niet, want ik heb geen grijze besteld :D
Ja dus moet een Magnesium, Thunder of Moon zijn met catalogus waarde: €65.900,- (ik denk met PP? )

P2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P2Hattem
Ovinomis schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 15:09:
[...]

Ja dus moet een Magnesium, Thunder of Moon zijn met catalogus waarde: €65.900,- (ik denk met PP? )
Volgens mij is er helemaal geen configuratie te maken voor €65.900?!

Metallic + PP = €66.800. Zou mooi zijn voor de bijtelling als er €900 minder geregistreerd wordt!

[ Voor 15% gewijzigd door P2Hattem op 10-08-2020 19:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• petervanstuiven
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-05 20:14
Cataloguswaarde is zonder afleverkosten (€ 900), dus verkooprpijs € 66.800. Zal dus een optie lak met PP zijn.

Als deze Thunder is mag Polestar hem bij mij afleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P2Hattem
petervanstuiven schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 19:14:
Cataloguswaarde is zonder afleverkosten (€ 900), dus verkooprpijs € 66.800. Zal dus een optie lak met PP zijn.

Als deze Thunder is mag Polestar hem bij mij afleveren :)
Mysterie opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AartJW
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21:47
Zie dat er nu dus ook P2s in Gent staan en lijkt me niet dat deze via de weg uit Zeebrugge zijn gekomen. Iemand die kan achterhalen met welke boot deze gekomen zijn? De schepen in de startpost zijn alleen in Zeebrugge gestopt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Laurent1602
AartJW schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 09:24:
Zie dat er nu dus ook P2s in Gent staan en lijkt me niet dat deze via de weg uit Zeebrugge zijn gekomen. Iemand die kan achterhalen met welke boot deze gekomen zijn? De schepen in de startpost zijn alleen in Zeebrugge gestopt.
Ik denk dat deze gewoon vanuit Zeebrugge naar daar zullen gebracht worden. In Gent wordt op alle P2’s nog een final inspection gedaan (bij de Volvo fabriek) dus vermoedelijk gebruiken ze daar gewoon ook een stuk parking tijdens de logistiek Zeebrugge -> Gent :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BartWNL
AartJW schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 09:24:
Er is blijkbaar veen tijdelijk probleem van personeel in Zeebrugge en hebben ze mensen uit Zweden laten overkomen om de auto's te voorzien van de updates en te verhandelen naar de uiteindelijke verdelers. In Gent staan er een kleine 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 10:21
Hier als een van de eerste 2x de P8 besteld, levering staat nu gepland op 11 November. Reviews van de Polestar 2 zijn erg goed dus dan moet het met de XC40 ook goed komen toch?

Ben erg benieuwd! Moet nu enkel nog de kleur bepalen, erg lastig.. De nieuwe Sage Green lijkt me wel wat hebben maar helaas nergens in het echt te zien dus is en blijft een gok.

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theomanders
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23-02-2023
Vandaag voor de 8e maal in 8 weken met Ahmed gesproken (Polestar support zit trouwens in Duitsland volgens hem?) over een aanpassing van een naam in het verkoopcontract. Nu begreep ik van hem dat op dit moment niemand in zijn account op de knop 'Verkoopcontract ondertekenen' kan drukken. Mijn vraag aan jullie is hebben meer mensen daar inderdaad mee te maken.

Het betreft de knop onder deze tekst:
'Het verkoopcontract wordt automatisch gegenereerd op basis van de door jou eerder verstrekte informatie. Het contract wordt verstuurd naar je e-mail of naar de e-mail van de personen die je als ondertekenaar van het contract hebt opgegeven. De ondertekening van het contract gebeurt digitaal en de instructies worden in de contractmail en in de digitale handtekening applicatie vermeld. Zodra het verkoopcontract is ondertekend, zullen wij de registratiekosten met betrekking tot je order terugstorten.'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P2Hattem
En vandaag weer 1 op kenteken gezet ... een grijze met PP.
Zo gaat het wel nog ff duren voordat alle tweakers hun auto hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:16
theomanders schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:26:
Vandaag voor de 8e maal in 8 weken met Ahmed gesproken (Polestar support zit trouwens in Duitsland volgens hem?) over een aanpassing van een naam in het verkoopcontract. Nu begreep ik van hem dat op dit moment niemand in zijn account op de knop 'Verkoopcontract ondertekenen' kan drukken. Mijn vraag aan jullie is hebben meer mensen daar inderdaad mee te maken.

Het betreft de knop onder deze tekst:
'Het verkoopcontract wordt automatisch gegenereerd op basis van de door jou eerder verstrekte informatie. Het contract wordt verstuurd naar je e-mail of naar de e-mail van de personen die je als ondertekenaar van het contract hebt opgegeven. De ondertekening van het contract gebeurt digitaal en de instructies worden in de contractmail en in de digitale handtekening applicatie vermeld. Zodra het verkoopcontract is ondertekend, zullen wij de registratiekosten met betrekking tot je order terugstorten.'
Die knop kon je in ieder geval wel gewoon indrukken, enige tijd geleden. Maar je kunt hem wel maar één keer indrukken. Dan ontvang je een mailtje van Docusign en moet je eerst daar tekenen voordat je order in het Polestar portal weer doorrolt.

Ik heb zelf uiteindelijk, na maanden bellen mailen en chatten, de handdoek in de ring gegooid en het contract ondertekend op de verkeerde bedrijfsnaam om verdere vertraging te voorkomen. Het is eigenlijk te gek voor woorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P2 - Snow
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 20-09-2021
Nu weer levering in November.... aaargh het vliegt heen en weer.
Hopelijk kunnen de Volvo dealers snel in het systeem en kan er weer aan fatsoenlijk klant management gedaan worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De fiscalist
Docusign bood ook de mogelijkheid om het contract te printen, tekenen, scannen en retourneren.

Dat bied ook de mogelijkheid om zaken aan te passen in het document.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BlacKstaR-
Heb vandaag van Multilease een update ontvangen. De levering staat voor alsnog voor 24 sep :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theomanders
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23-02-2023
De fiscalist schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 13:56:
Docusign bood ook de mogelijkheid om het contract te printen, tekenen, scannen en retourneren.

Dat bied ook de mogelijkheid om zaken aan te passen in het document.
Hartelijk dank voor je tip! Had dat zelf niet gezien, en wachtte al 7 weken geduldig op de digitale aanpassing.
Ik heb het document nu inderdaad handmatig aangepast, ingescand en opgestuurd naar DocuSign. Hoop dat het daarmee nu geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ach-jee
BlacKstaR- schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 14:43:
Heb vandaag van Multilease een update ontvangen. De levering staat voor alsnog voor 24 sep :*)
Ik ga er op basis van alle updates (of het gebrek daar aan) van uit dat mijn geüpdatete afleveringsdatum van 28 augustus niet gehaald gaat worden. Dat is al over 2.5 week en behalve een update van de datum via de LM heb ik nog niets gehoord van Polestar. Ik snap dat we misschien redelijk veeleisend zijn (ik kijk hier meer naar uit dan pakjesavond 20 jaar geleden), maar ik blijf me enigszins verbazen over het gebrek aan communicatie. Mogelijk zijn er gewoon niet genoeg medewerkers om het allemaal te bolwerken o.i.d. Er staan waarschijnlijk een paar 100 wagens voor de Nederlandse markt ergens te wachten op updates/kwaliteitschecks, hoe moeilijk is het dan om de Nederlandse toekomstige eigenaren hier een mailtje over te sturen. First-world problems ik weet het (zeker voor leaserijders), zal de warmte zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BartWNL
In België heeft alvast iemand zijn eigen P2 mogen ontvangen
(wederom via P2 facebook groep)

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/p526x296/117378437_10157360076592470_62335026350946926_o.jpg?_nc_cat=109&_nc_sid=825194&_nc_ohc=pfURfsnp8gsAX8UHKct&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&_nc_tp=6&oh=877b92dccca5a2ccf83a1939df4d1a0e&oe=5F571A61

[ Voor 5% gewijzigd door BartWNL op 11-08-2020 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVHL15
Ik verwonder me over de malaise bij het uitleveren van de P2... en dan blijkbaar vooral diegenen die via een LM bestelden... ook polestar bood leaseformule aan op z'n website... heeft er iemand voor die optie gekozen?

Ikzelf heb geopteerd voor de koopformule en ben zeer tevreden over transparantie, snelheid, communicatie edm van Polestar zelf... 100% tevreden tot nog toe. Levering volgens de app in oktober maar zou informeel bevestigd al half september kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertPL
  • Laatst online: 26-10-2020
Als ik dit allemaal lees dan houd ik mijn hart vast.
Ik heb in mei een Polestar 2 (Thunder, Charcoal, trekhaak std. velgen) besteld bij LM ALD.
Halverwege juli bericht gehad dat de initiële leverdatum van week 44 was veranderd in week 44 ?!?!
Ordernummer 130xxxx, en dat ligt een stuk hoger dan wat ik hier voorbij zie komen.

Ik ga toch maar een even informeren. Zoals elke leaserijder wil ik hem graag dit jaar op kenteken hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Het is gewoon niet uit te leggen. Iedereen kan een berekening maken op basis van productie en transportcapaciteit en dan een inschatting geven van de leverdatum. Achmed op de chat verwijst naar de LM, de LM verwijst naar Polestar. Blijkbaar snapt niemand dat je ook even tijd nodig hebt om te anticiperen met je huidige auto ten aanzien van de nieuwe auto. Dat lukt niet altijd in 4 weken tijd.

Mijn bestelling staat nog steeds op ‘bevestigd’ dus als dat niet op heel korte termijn verandert dan is 9 oktober ook niet meer haalbaar (@RobertPL ik heb op 3 december 2019 besteld en sta dus ‘maar 3 weken’ eerder dan jij. Erg vind ik het eerlijk gezegd niet eens meer, op een bepaald moment ga je er helaas van uit. Nu zal de auto veel goedmaken en als je hem eenmaal hebt ben je het proces weer vergeten. Maar de vele mensen op mijn werk en privé die ook interesse hebben in een P2 en naar mijn ervaringen vragen krijgen niet bepaald positieve reclame op deze manier.

[ Voor 4% gewijzigd door Aghanim op 11-08-2020 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP2020
  • Laatst online: 21-11-2021
Heeft hier iemand al iets concreets over de leverdatum van Leaseplan vernomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -sander
  • Laatst online: 11-09 19:43
P2Hattem schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 12:42:
[...]

Antwoord op je vraag duurt niet lang. Zo te zien is het ALD geworden ;) https://www.instagram.com/p/CDwBV_WHVD7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovinomis
-sander schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:33:
[...]

Antwoord op je vraag duurt niet lang. Zo te zien is het ALD geworden ;) https://www.instagram.com/p/CDwBV_WHVD7/
Ach, gisteren is er weer 1 bij gekomen: J-325-HB, wie oh wie is de volgende gelukkige 8)

P2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P2Hattem
-sander schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:33:
[...]

Een gevalletje ‘wie dicht bij het vuur zit’?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvS_68
BP2020 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:00:
Heeft hier iemand al iets concreets over de leverdatum van Leaseplan vernomen?
Nope. 'Bestelling in behandeling' zegt de tool.
Bij navraag kreeg ik 1e/2e week oktober te horen.
Concreter wordt het niet. Zelfs nu de status in de Polestar website 'aflevering in te plannen' is geworden.
LP zegt dat ik het waarschijnlijk eerder van Polestar zal horen dan van hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvS_68
P2Hattem schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:48:
[...]

Een gevalletje ‘wie dicht bij het vuur zit’?
Dit was toch een testrit als ik de tekst erbij lees? Dan dus geen klanten auto. Of snap ik het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gschouten
  • Laatst online: 21-04-2024
[/quote]

ALD is de LM die de polestar operational lease vloot beheerd dus niet verwonderlijk dat ze als eerste een auto hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P2Hattem
PvS_68 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 20:35:
[...]

Dit was toch een testrit als ik de tekst erbij lees? Dan dus geen klanten auto. Of snap ik het niet?
De dame op de foto werkt bij ALD. Zal dan waarschijnlijk een testauto van ALD zijn?!

Dan maar weer afwachten bij wie de J325HB terechtkomt 😊

[ Voor 4% gewijzigd door P2Hattem op 11-08-2020 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvS_68
P2Hattem schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:38:
[...]

De dame op de foto werkt bij ALD. Zal dan waarschijnlijk een testauto van ALD zijn?!

Ik zou het raar vinden als een LM eerst met een auto gaat rondrijden en staan pronken op Insta om hem vervolgens als nieuw bij een klant af te leveren. Ik zou dat als klant iig niet pikken. Maar ook LM's hebben natuurlijk tijdelijke auto's of herinzetters nodig en dat zou deze dan natuurlijk kunnen zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• -sander
  • Laatst online: 11-09 19:43
P2Hattem schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:38:
[...]

Deze ochtend in ieder geval in Amsterdam gespot:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jmnt_nIjB4_zuC2AQx8T-t6DVOQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uxque6rHSzAwYjeaQcpRkWtp.jpg?f=fotoalbum_large

Bron: https://twitter.com/schlijper/status/1293445499509514241

En kort filmpje: https://twitter.com/schlijper/status/1293455014761988096

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BartWNL
Erg mooie verschijning zo in Moon, mooie foto ook!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BartWNL
Op de Themis staan ook weer 939 P2's

Verwachte aankomst Zeebrugge: 14 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autowina
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-09 09:13
BartWNL schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 15:05:
Op de Themis staan ook weer 939 P2's

Verwachte aankomst Zeebrugge: 14 september
Dat zijn er heel wat dit keer!

BMW I4 40 M HE Tansanit Blue, Volvo XC60 T8 R-Design Bursting Blue, Saab 95,96, 900

Pagina: 1 ... 4 ... 49 Laatste