• Philipvm
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 17-09 00:03
Dat zal de nieuwe eigenaar toch echt zelf moeten doen😉

• Blankinho
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 17:01
[P8]

Morgenochtend mag ik de mijne ophalen om 10.00, alles net betaald en verzekering geregeld. Ik kan niet wachten tot morgen en qua timing ook top want donderdag komt de zappi laadpaal 😄

• Mga1600
  • Laatst online: 21-09 20:36
Blankinho schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:24:
[P8]

Morgenochtend mag ik de mijne ophalen om 10.00, alles net betaald en verzekering geregeld. Ik kan niet wachten tot morgen en qua timing ook top want donderdag komt de zappi laadpaal 😄
Oei spannend en natuurlijk niet het belangrijkste maar wel altijd leuk om een nieuwe voiture te ‘krijgen’.

Ikzelf moet nog tot ergens in januari geduld houden..... maar morgen wordt mijn Wallbox wel alvast operationeel (als alles goed gaat). Was al met al best nog een boel werk omdat we meteen een aantal nieuwe groepen hebben bijgemaakt en de zekeringkast hebben vernieuwd (de oude was 40 jaar oud en in het verleden mishandeld).
Een elektricien heeft me geholpen voor de intelligente stroom-dingen, ik heb onder zijn supervisie het ‘domme werk’ zelf uitgevoerd om kosten te sparen.
Je moet er toch wat voor over hebben om je lockdown-light nuttig te maken......?

Volvo XC40 P8 [MY21]

• Blankinho
Mga1600 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 21:19:
[...]

Was al met al best nog een boel werk omdat we meteen een aantal nieuwe groepen hebben bijgemaakt en de zekeringkast hebben vernieuwd (de oude was 40 jaar oud en in het verleden mishandeld).
Een elektricien heeft me geholpen voor de intelligente stroom-dingen, ik heb onder zijn supervisie het ‘domme werk’ zelf uitgevoerd om kosten te sparen.
Je moet er toch wat voor over hebben om je lockdown-light nuttig te maken......?
Nice, een up-to-date meterkast is wel weer lekker naar zo'n lange tijd. Ik heb zelf per 1-dec een nieuwe woning ook (bj 2011) dus heb vorige week de meterkast later verzwaren (3x25A) en morgen komen de zonnepanelen _/-\o_ I.c.m. met die zappi kan ik rechtstreeks laden vanaf de panelen.

Nu eerst morgen de auto ophalen en tussendoor worden de panelen geinstalleerd dus lekker aan het werk ook hier :)

• Rubu123
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 23:34
Blankinho schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 22:31:
[...]

Nice, een up-to-date meterkast is wel weer lekker naar zo'n lange tijd. Ik heb zelf per 1-dec een nieuwe woning ook (bj 2011) dus heb vorige week de meterkast later verzwaren (3x25A) en morgen komen de zonnepanelen _/-\o_ I.c.m. met die zappi kan ik rechtstreeks laden vanaf de panelen.

Nu eerst morgen de auto ophalen en tussendoor worden de panelen geinstalleerd dus lekker aan het werk ook hier :)
Mmm mooi. Heb ook net panelen. Maar ehh om rechtstreeks te kunnen laden naar je auto moet er wel zon zijn LOL

• sanderb
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 12:54
Gisteren was dan eindelijk de dag! Mocht mijn PS in Beesd ophalen.

Ontvangst was netjes, uitleg prima. Alles even doorgelopen, internet was nog niet geactiveerd, maar werd direct door de HOS gedaan. Accountjes gekoppeld..ging allemaal heel soepel. (Android telefoon, dan is het echt een kwestie van een paar klikken).

Wat. Een. Machine..

De communicatie in de afgelopen periode was op zijn zachts gezegd niet denderend.. Zowel vanuit PS als vanuit de LM. Uiteindelijk allemaal goed gekomen en zit nog steeds met een big smile :)

Enige minpuntje: Ik heb nog geen laadpas van werk/LM. Had zelf een plugsurfing account aangemaakt om zolang in ieder geval te kunnen laden (geen thuislader mogelijkheid).
Helaas pakte de paal dat account nog niet en schijnt het even te kunnen duren voor die activatie ook daadwerkelijk overal doorkomt..
Ik wil dus wel graag rijden, maar kan nog even niet zonder het risico te lopen met een lege accu te staan...zometeen nog maar eens proberen en kijken of ie nu wel pakt.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• fyr0
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 00:28
sanderb schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:32:
Gisteren was dan eindelijk de dag! Mocht mijn PS in Beesd ophalen.

Ontvangst was netjes, uitleg prima. Alles even doorgelopen, internet was nog niet geactiveerd, maar werd direct door de HOS gedaan. Accountjes gekoppeld..ging allemaal heel soepel. (Android telefoon, dan is het echt een kwestie van een paar klikken).

Wat. Een. Machine..

De communicatie in de afgelopen periode was op zijn zachts gezegd niet denderend.. Zowel vanuit PS als vanuit de LM. Uiteindelijk allemaal goed gekomen en zit nog steeds met een big smile :)

Enige minpuntje: Ik heb nog geen laadpas van werk/LM. Had zelf een plugsurfing account aangemaakt om zolang in ieder geval te kunnen laden (geen thuislader mogelijkheid).
Helaas pakte de paal dat account nog niet en schijnt het even te kunnen duren voor die activatie ook daadwerkelijk overal doorkomt..
Ik wil dus wel graag rijden, maar kan nog even niet zonder het risico te lopen met een lege accu te staan...zometeen nog maar eens proberen en kijken of ie nu wel pakt.
Ik zou ook even een Shell recharge druppel bestellen, deze heb je meestal binnen 1 dag binnen. En die doet het aan heel veel laadpalen, deze gebruik ik ook als back-up voor mijn lease druppel

• sanderb
fyr0 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:38:
[...]
Ik zou ook even een Shell recharge druppel bestellen, deze heb je meestal binnen 1 dag binnen. En die doet het aan heel veel laadpalen, deze gebruik ik ook als back-up voor mijn lease druppel
Tnx voor de tip. meteen gedaan :)

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• vdtweak
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 21-09 19:51
fyr0 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:38:
[...]

Erg goeie tip!

Krijg vrijdag mijn Polestar 2, ophalen bij Volvo dealer hier in de buurt. Via (zakelijke) Lease Maatschappij.
Erg benieuwd. Grappig trouwens, proef rijden mocht ik niet en heeft mijn pa gedaan met mij ernaast omdat ik nog niet lang genoeg mijn rijbewijs had. Maar leasen is dan weer geen probleem :+

Ik denk echt dat ik vanaf Vrijdag meteen een roadtripje door NL ga doen :-)

• Ovinomis
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 07:31
@fyr0 Zit er bij de levering van de PS2 geen pas / druppel voor plugsurfing? Of bedoel je de recharge als extra backup?

P2

• Mr_Music
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 16:00
Ovinomis schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:35:
@fyr0 Zit er bij de levering van de PS2 geen pas / druppel voor plugsurfing? Of bedoel je de recharge als extra backup?
Ik kreeg te horen dat er bij de aflevering 500 euro plug surfing tegoed zit. Althans door Polestar support.

Polestar 2 Launch Edition 2020 | Thunder | 19'' | Slate WeaveTech

• robklink
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 24-08 14:46
ik kan 17 dec. mijn P2 ophalen in Beesd. nog geen kenteken bekend in het portal. is dit bij meerdere mensen het geval?

• Ovinomis
Mr_Music schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:29:
[...]

Ik kreeg te horen dat er bij de aflevering 500 euro plug surfing tegoed zit. Althans door Polestar support.
Ja maar alleen voor non-lease :)

P2

• Mr_Music
Ovinomis schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:05:
[...]

Ja maar alleen voor non-lease :)
Klopt, ik geef hem daarom ook weg. Maar het kan natuurlijk een goede back up zijn mocht er iets met de lease druppel gebeuren. Verder weet ik niet hoe lang het tegoed geldig is. Just saying

Of bedoel je dat je hem als leaserijder helemaal niet krijgt? Ik ben leaserijder en volgens Polestar support krijg ik hem ook. Maar het zal me niks verbazen als.....

[Voor 28% gewijzigd door Mr_Music op 09-12-2020 16:44]

• sanderb
robklink schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:51:
ik kan 17 dec. mijn P2 ophalen in Beesd. nog geen kenteken bekend in het portal. is dit bij meerdere mensen het geval?
Ik zag mijn kenteken ook pas een paar dagen voor levering in de portal. Tenaamstelling zelfs de dag ervoor pas. Hoeft dus geen issue te zijn.

Inmiddels laadpas binnen en hij hangt vrolijk te laden voor de eerste keer :)

• Mr_Music
sanderb schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:45:
[...]

Ik zag mijn kenteken ook pas een paar dagen voor levering in de portal. Tenaamstelling zelfs de dag ervoor pas. Hoeft dus geen issue te zijn.

Inmiddels laadpas binnen en hij hangt vrolijk te laden voor de eerste keer :)
ik mag hem op 22 december ophalen. Bij mij is er al eeuwenlang een kenteken bekend. Maar volgens mij lijkt het erop dat PS zijn zaken op orde begint te krijgen. Het lijkt mij dat het goed zal aflopen.

Kentekens worden soms zelf maar een uurtje voor de levering pas op kenteken gezet aldus Polestar support.

• Ovinomis
Mr_Music schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:42:
[...]

Klopt, ik geef hem daarom ook weg. Maar het kan natuurlijk een goede back up zijn mocht er iets met de lease druppel gebeuren. Verder weet ik niet hoe lang het tegoed geldig is. Just saying

Of bedoel je dat je hem als leaserijder helemaal niet krijgt? Ik ben leaserijder en volgens Polestar support krijg ik hem ook. Maar het zal me niks verbazen als.....
Wat ik heb gehoord van mijn leasemaatschappij is dat er geen tegoed is voor een leaserijder (geen voucher) de druppel/pas voor Plugsurfing zit er als het goed is wel bij. Ik heb zelf ook Recharge als backup maar dus (hopelijk) ook Plugsurfing

P2

• MaxxMark
  • Registratie: januari 2000
  • Nu online

MaxxMark

HT is Tof!

Eerder was genoemd dat leaserijders (ikzelf dus ook) 2jr extra connectivity zouden krijgen. Wel had ik een Plugsurfing card er bij gekregen.

Die heb ik echter (nog) niet gebruikt, heb een eigen NewMotion/Recharge card en aangezien die eigenlijk vrijwel overal werkt geen noodzaak gehad om de Plugsurfing Card te gebruiken.

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: The beginning - Where it all went wrong...

• fyr0
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 00:28
Ovinomis schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:35:
Ik heb hem via de lease gekregen, kan me niet herinneren dat ik een Plugsurfing pas heb gekregen.
Misschien dat hij in de brief van de dealer zit die ik in mijn dashboardkastje heb liggen, ik zal straks een kijken.

Anders volgende week even navragen bij de dealer, meteen een mooi excuus om een update te laten uitvoeren
Of krijgen leasers deze niet?

• Mga1600
Mga1600 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 21:19:
[...]

..... maar morgen wordt mijn Wallbox wel alvast operationeel (als alles goed gaat).
Het is goed gegaan....de Wallbox geeft allerlei kleuren licht en communiceert met zowel de load adjuster als mijn iPhone.
Of hij de auto ook laadt is een kwestie van nog een paar weken afwachten....maar dat zal toch wel?

Volvo XC40 P8 [MY21]

• guido66
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17:02
De installateur heeft toch wel een laadpaaltester gebruikt toen hij klaar was, zeker?

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e(USA, 2015) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

• Mga1600
guido66 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:37:
De installateur heeft toch wel een laadpaaltester gebruikt toen hij klaar was, zeker?
Nee, geen tester, het is gedaan door een lokale elektricien/m (krachtstroom installateur) en dus geen specifiek laadpalen bedrijf. Het is perfect gedaan, conform alle officiële regels en ook de voorschriften van de fabrikant van de wallbox , dus ik maak me er geen zorgen om.

De installatie en de nieuwe meterkast worden binnenkort nog op veiligheid getest (en gecertificeerd) door een officiële inspecteur.

Volvo XC40 P8 [MY21]

• RJV2
  • Laatst online: 11:44
Informatieve test van Nextmove over opwarmen van de auto en de accu. Plus effect warmtepomp. Gaat over ID.3 maar principes zijn niet anders.
Op een lange winterrit loont het om stevig door te rijden en de accu goed warm te houden. Dan gaat het snelladen een heel stuk sneller.

YouTube: VW ID.3 Winterprobleme im Check: Wärmepumpen-Fail, Verbrauch, Schnel...

• Mga1600
RJV2 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:11:
Informatieve test van Nextmove over opwarmen van de auto en de accu. Plus effect warmtepomp. Gaat over ID.3 maar principes zijn niet anders.
Op een lange winterrit loont het om stevig door te rijden en de accu goed warm te houden. Dan gaat het snelladen een heel stuk sneller.

YouTube: VW ID.3 Winterprobleme im Check: Wärmepumpen-Fail, Verbrauch, Schnel...
Maar ook dat de warmte pomp bij de ID3 niet werkt of zelfs een negatief effect op de range geeft.....

Volvo XC40 P8 [MY21]

• Spanky79
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 11:12
Mga1600 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:49:
[...]

Maar ook dat de warmte pomp bij de ID3 niet werkt of zelfs een negatief effect op de range geeft.....
Apart verhaal. Zelfs bij heel lage temperaturen zou de warmte van remmen/motor en accu hergebruikt moeten kunnen worden. Alles beter dan weerstandsverwarming.

Zeker als warmte van motoren voor de accu gebruikt wordt lijkt me dat zelfs bij redelijk koud weer nog zinvol. Cop worst natuurlijk wel snel lager.

Hier is vast ook met software een hoop te optimaliseren.

Daarnaast is de vw een heel andere auto natuurlijk.

[Voor 4% gewijzigd door Spanky79 op 10-12-2020 20:57]

• Blankinho
[P8]

Gisterochtend mijn auto opgehaald en alles was tip top geregeld behalve dat mijn auto niet volledig was geladen (door laadpaal error in de nacht). Verkoper vond het super vervelend en gaf aan dat ik ook wat later kon komen ophalen maar dat wou ik natuurlijk niet :) De reden waarom mijn auto zo laat pas aan de paal stond was omdat de dag ervoor mijn trekhaak nog moest worden geinstalleerd en ze behoorlijk veel afleveringen hebben.

Ik kreeg bij ontvangst netjes de harmon kardon box, plug surfing druppel (direct geprobeerd met mijn account en werkte top). Vandaag is mijn Zappi v2 laadpaal ook geinstalleerd dus vanaf nu lekker thuisladen vanaf de oprit. De auto was echt super straks gepoetst echt een plaatje.

Wat een heerlijke auto is het, ik heb tot dusver 0,0 op/aanmerkingen. Muziek klinkt nu al top met harmon kardon en dan moet die update nog komen. Ik kan nog niet veel zinnigs zeggen over het gebruik.

Volvo verkoper zei wel dat hij benieuwd was hoe zij de updates moeten verwerken want normaal kom je met een nieuwe auto (zonder winterbanden) pas na 2jaar een keer weer terug. Ik gaf aan dat toch vooral OTA updates zijn maar hij betwijfelde of dat 100% het geval is vwb de updates dus dat is wel iets om samen in de gaten te houden.

• Mga1600
Blankinho schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:57:
[P8]

Volvo verkoper zei wel dat hij benieuwd was hoe zij de updates moeten verwerken want normaal kom je met een nieuwe auto (zonder winterbanden) pas na 2jaar een keer weer terug. Ik gaf aan dat toch vooral OTA updates zijn maar hij betwijfelde of dat 100% het geval is vwb de updates dus dat is wel iets om samen in de gaten te houden.
Goed om te horen dat je tevreden bent! Ik had gisteren mijn dealer aan de lijn en die vertelde ook al dat iedere nieuwe auto die daar neergezet wordt alweer verder is in de software versie dan de vorige, per dag gebeurt er van alles.

Over wat jouw dealer zei: ik denk dat de wens de vader van de gedachte is.... met EV’s lopen (als de kinderziekten er eenmaal uit zijn) de werkplaatsen op langere termijn aardig leeg..... Daar zal hij zich zorgen om maken.

Mijn dealer vertelde ook nog wel dat er inmiddels ideeën lijken te ontstaan om de auto’s van het nieuwe zustermerk Lynk & Co (waarvan de verkoop eigenlijk ook een online affaire zou worden) misschien toch wel via de Volvo showrooms verkocht te laten worden - en dan, omdat dat veelal hybrides zijn, daar ook geserviced zullen kunnen gaan worden.

Volvo XC40 P8 [MY21]

• Montalbano
  • Registratie: maart 2007
  • Niet online
Blankinho schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:57:
[P8]

Ik kreeg bij ontvangst netjes de harmon kardon box, plug surfing druppel (direct geprobeerd met mijn account en werkte top). Vandaag is mijn Zappi v2 laadpaal ook geinstalleerd dus vanaf nu lekker thuisladen vanaf de oprit. De auto was echt super straks gepoetst echt een plaatje.
Een Plugsurfing druppel bij de P8? Is dat nieuw?

P8

• Mga1600
Montalbano schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:46:
[...]

Een Plugsurfing druppel bij de P8? Is dat nieuw?
Mijn dealer vertelde dat gisteren ook toevallig. De dealer vereniging in NL heeft ingegrepen en zorgt er nu zelf voor.
Volvo Nederland kreeg het op de een of andere manier niet rond ondanks het persbericht in juni. Dus ja, kan desgewenst nu meegeleverd worden, maar zonder tegoed erop............

Volvo XC40 P8 [MY21]

• MaxxMark
  • Nu online

MaxxMark

HT is Tof!

[P2] Krijg zojuist een mailtje van Polestar dat mijn auto is aangekomen in Nederland, en dat ik de orderdetails kan bekijken!

Ik schrok wel een beetje, want dat zou betekenen dat hij sinds ik hem opgehaald had 2 december opeens níet meer in Nederland was :D

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: The beginning - Where it all went wrong...

• Jehanthar
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 21-09 21:50
🥴😆

Polestar2, Void, charcoal, non PP/19

• MaxxMark
  • Nu online

MaxxMark

HT is Tof!

Overigens kreeg ik nog geen 3 minuten na mn vorige post nóg een mailtje! Met de checklist van wat ik mee moet nemen 8)7

• Lexieee68
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 21-09 21:20
MaxxMark schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:03:
Overigens kreeg ik nog geen 3 minuten na mn vorige post nóg een mailtje! Met de checklist van wat ik mee moet nemen 8)7
Per ongeluk twee besteld misschien? 8)7 Je zou niet de eerste zijn op dit forum.

• JoeMusashi
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 19-09 08:52
@MaxxMark Dat zou ik zeker even checken. Ik had ook op de een of andere manier 2 Polestars in bestelling. Wilde er wel 2 voor de prijs van 1, maar dat kon jammer genoeg niet... :) Werd toen netjes 1 order verwijderd. Wel vreemd hoe dit ontstaat natuurlijk.

• MaxxMark
  • Nu online

MaxxMark

HT is Tof!

Er staan niet meerdere orders in de portal. Evenals dat ik maar voor 1 auto getekend heb bij mn LM. Dus dan zou het hun probleem zijn denk ik zo.

Maar de mailtjes waren daadwerkelijk anders dan die ik eerder kreeg. Dus het lijkt er alle schijn van te hebben dat het gewoon vertraagde mailtjes zijn.

• samvdgr
  • Registratie: augustus 2020
  • Laatst online: 05-04 22:26

Deze week dan ook mijn Polestar op mogen halen, wat een geweldige auto! Het was het wachten zeker waard. Ik heb gelijk de grill glans zwart laten wrappen en de achterruitjes getint. Nu is hij helemaal af!

• Mga1600
samvdgr schreef op zondag 13 december 2020 @ 13:13:
[Afbeelding]

Deze week dan ook mijn Polestar op mogen halen, wat een geweldige auto! Het was het wachten zeker waard. Ik heb gelijk de grill glans zwart laten wrappen en de achterruitjes getint. Nu is hij helemaal af!
Strakke bak! Geniet er van....

Volvo XC40 P8 [MY21]

• robklink
zou het handovercenter in Beesd openblijven als er strengere regels aan komen?

• PS2Driver
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 13:37
robklink schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:18:
zou het handovercenter in Beesd openblijven als er strengere regels aan komen?
Ik hoop het wel, sta zelf woensdagmiddag om 13:30 op de planning voor handover in Beesd... 😷🤦‍♂️

Polestar 2, PP, Snow

• PS2Driver
samvdgr schreef op zondag 13 december 2020 @ 13:13:
[Afbeelding]

Nice! Waar heb je het tinten laten doen, en wat was daarvoor +/- de prijs?

Polestar 2, PP, Snow

• Mga1600
PS2Driver schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:05:
[...]

Ik hoop het wel, sta zelf morgenmiddag om 13:30 op de planning voor handover in Beesd... 😷🤦‍♂️
Lijkt me niet dat het open zal zijn. Ik zou even pijlsnel bellen en kijken wat er nog te doen valt (thuis afleveren bijvoorbeeld). Niet afwachten.....

Volvo XC40 P8 [MY21]

• PS2Driver
Mga1600 schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:23:
[...]

Lijkt me niet dat het open zal zijn. Ik zou even pijlsnel bellen en kijken wat er nog te doen valt (thuis afleveren bijvoorbeeld). Niet afwachten.....
Goeie, overigens had ik me vergist, moest woensdagmiddag zijn, maar ik zal es bellen inderdaad.

Polestar 2, PP, Snow

• PS2Driver
Zojuist gebeld met Polestar support, de leveringen gaan gewoon door volgens planning. Er wordt wel meer afstand gehouden waarschijnlijk, het contact daar is 1 op 1 en daarnaast is de locatie bovendien erg groot en daardoor is er zeer minimaal risico op contact. Goed nieuws dus!

Polestar 2, PP, Snow

• zehsiegz
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21-03 12:52
[P2]

Durft iemand ook een uitspraak te doen over hoe lang het duurt voordat de tenaamstelling plaatsvindt? De auto is al in NL en ik heb inmiddels een VIN-nummer, echter nog geen kenteken... Wat is jullie ervaring hiermee?

• Mr_Music
zehsiegz schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:42:
[P2]

Durft iemand ook een uitspraak te doen over hoe lang het duurt voordat de tenaamstelling plaatsvindt? De auto is al in NL en ik heb inmiddels een VIN-nummer, echter nog geen kenteken... Wat is jullie ervaring hiermee?
Ik heb dit meerdere keren nagevraagd bij Polestar support. Zij gaven aan dat dit soms maar een half uur tot een uur voor de levering gedaan wordt. Mijne heeft al meer dan een maand een kenteken maar nog geen tenaamstelling gehad. Dit zal na verwachting dus pas gebeuren vlak voor de levering eind dec.

• zehsiegz
Mr_Music schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:48:
[...]

Ik heb dit meerdere keren nagevraagd bij Polestar support. Zij gaven aan dat dit soms maar een half uur tot een uur voor de levering gedaan wordt. Mijne heeft al meer dan een maand een kenteken maar nog geen tenaamstelling gehad. Dit zal na verwachting dus pas gebeuren vlak voor de levering eind dec.
Ah top, thanks! Hopelijk gooien de nieuwe maatregelen m.b.t. de lockdown niet te veel roet in het eten en kan de tenaamstelling nog steeds dit jaar plaatsvinden (ivm bijtelling).Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat de P2 dit jaar nog kan worden geleverd.

• Mr_Music
zehsiegz schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:04:
[...]

Ah top, thanks! Hopelijk gooien de nieuwe maatregelen m.b.t. de lockdown niet te veel roet in het eten en kan de tenaamstelling nog steeds dit jaar plaatsvinden (ivm bijtelling).Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat de P2 dit jaar nog kan worden geleverd.
Ik lease zelf bij LeasePlan en volgens LP heeft Polestar beloofd dat alle autos die in de actieperiode (eindigde op 31 juli) ook dit jaar op kenteken gezet worden. Bij mij lijkt dat ook het geval te zijn. Levering in jan 2021 maakt dan niks meer uit.

Ik weet niet hoe dat zit voor overige leasemaatschappijen.

Wat zegt jouw LM daarover?

• zehsiegz
Mr_Music schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:07:
[...]

Ik lease zelf bij LeasePlan en volgens LP heeft Polestar beloofd dat alle autos die in de actieperiode (eindigde op 31 juli) ook dit jaar op kenteken gezet worden. Bij mij lijkt dat ook het geval te zijn. Levering in jan 2021 maakt dan niks meer uit.

Bij ons zit er een tussenpartij tussen ons en Leaseplan. Ik kan niet met zekerheid zeggen wanneer mijn auto is besteld echter wist LP mij zojuist te vertellen dat de auto's 'naar alle waarschijnlijkheid' 2020 op naam worden gezet. De levering zal waarschijnlijk begin 2021 geschieden.

• Wesnam
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 20-09 10:31
Mr_Music schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:07:
[...]

Mijn LP actie auto [P2] besteld begin oktober, geleverd vorige week maar kan ook bevestigen dat alle actiemodellen dit jaar op naam zullen komen volgens LP.

biertje?

• Mga1600
Wesnam schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:19:
[...]

Mijn LP actie auto [P2] besteld begin oktober, geleverd vorige week maar kan ook bevestigen dat alle actiemodellen dit jaar op naam zullen komen volgens LP.
Tsja.....onder voorbehoud van overmacht dan natuurlijk.......

Volvo XC40 P8 [MY21]

• StephanKwaks
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 17-09 16:32
PS2Driver schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:05:
[...]

Ik hoop het wel, sta zelf woensdagmiddag om 13:30 op de planning voor handover in Beesd... 😷🤦‍♂️
Ik ben zelf om 12:30, hoop dat het gewoon doorgaat...

• JohnDoe77
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 21-09 08:57
StephanKwaks schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:13:
[...]

Ik ben zelf om 12:30, hoop dat het gewoon doorgaat...
Zeker; zijn service bedrijven. Afleveren en repareren gaat door, nieuwe auto “winkelen” niet. Veel plezier!

Volvo XC40 Recharge P8 AWD

• samvdgr
PS2Driver schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:06:
[...]

Nice! Waar heb je het tinten laten doen, en wat was daarvoor +/- de prijs?
Bij een plaatselijk wrapbedrijf,
Ik was voor het tinten + plus de grill zwart maken ongeveer 250 euro kwijt. Zeker een aanrader om dit te doen, maakt hem nog mooier.

• Tommees
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 23-05 17:12
Zijn de afleveringen in Beesd vandaag gewoon doorgegaan?

• zehsiegz
Eigenaardig... Zojuist gebeld met Polestar en die gaven aan dat mijn P2 pas 12 januari in Zeebrugge (België zou aankomen). Dit terwijl een andere medewerker van Polestar mij afgelopen week wist te vertellen dat de auto al in NL staat en dus met zekerheid kon zeggen dat de tenaamstelling in 2020 zou geschieden.

Iemand enig idee waar/hoe ik wat duidelijkheid kan krijgen? Leaseplan kon mij ook niet veel meer vertellen..

• SuperGroover2
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17-08 16:38
Lang moeten wachten (sinds half juli), werd op de valreep nog een half uur uitgesteld, maar de mijne (P2) is vanmiddag geleverd. Hier kan ik echt wel aan wennen...

• St3ve-0
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 19-09 09:33
[P8]

Onze aflevering die morgen gepland stond is helaas last minute afgebeld vanwege de lockdown. De dealers mogen geen klantcontact meer hebben en dus worden nieuwe auto’s ook niet meer afgeleverd. Baal enorm! |:(

Vreemd is wel dat de garages open blijven, maar uitlevering via de garage was niet mogelijk.
Enig lichtpuntje is dat de dealer wel de tenaamstelling tussen kerst en O&N zal regelen. Ik hoop echt dat dat nog lukt anders wordt het een duur grapje 8)7

• MaxxMark
  • Nu online

MaxxMark

HT is Tof!

Wel karig, volgens mij is dat ook niet 100% in lijn met de geest van de maatregelen. Namelijk dat dienstverlening die er voor is om 'door te kunnen leven/werken'. Als jouw auto ter vervanging is van een andere leasewagen of indien het géén lease is ter vervanging van een andere auto, belemmerd het jouw mogelijkheid om door te kunnen leven/werken.

Daarbij is het ook wel bizar dat het overhandigen van een sleutel niet mogelijk is. Maar goed, we leven sowieso in bizarre tijden :)

• P8-adept
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 07:37
Berichtje van mijn LM:

"Brancheorganisatie BOVAG heeft haar leden laten weten dat showrooms moeten sluiten maar dat verkochte auto’s wel worden afgeleverd. Elke leverancier hanteert hiervoor haar eigen werkwijze. Daarom zijn we op dit moment in overleg met onze leveranciers over de mogelijkheden voor het tijdig afleveren van uw auto.
Op dit moment verzamelen wij alle gegevens en zullen we u persoonlijk berichten m.b.t. de tijdige levering van uw auto. Bestaande leverafspraken gaan vooralsnog gewoon door tot wij of de leverancier u anders bericht. Het is onze verwachting dat uw [P8] coronaproof bij u thuis op locatie wordt afgeleverd.

P8-Driver

• sanderb
MaxxMark schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:55:
Daarbij is het ook wel bizar dat het overhandigen van een sleutel niet mogelijk is. Maar goed, we leven sowieso in bizarre tijden :)
Je mag je auto wel wegbrengen ter reparatie idd, dus mij lijkt ook dat een overhandiging binnen de maatregelen valt. Alleen niet met een echte overhandiging van 45 minuten met uitleg e.d.
Maar dat laatste kunnen ze toch op zijn minst vragen of je dat nodig hebt?
Als ze mij hadden gezegd hier is de sleutel/kastje...have fun... dan had ik m ook gewoon meegenomen.

• Mga1600
St3ve-0 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:50:
[P8]

Onze aflevering die morgen gepland stond is helaas last minute afgebeld vanwege de lockdown. De dealers mogen geen klantcontact meer hebben en dus worden nieuwe auto’s ook niet meer afgeleverd. Baal enorm! |:(

Vreemd is wel dat de garages open blijven, maar uitlevering via de garage was niet mogelijk.
Enig lichtpuntje is dat de dealer wel de tenaamstelling tussen kerst en O&N zal regelen. Ik hoop echt dat dat nog lukt anders wordt het een duur grapje 8)7
Als je nu op de. site van Volvo Nederland inlogt komt er na een korte tijd een Pop-Up waarin iets staat in de geest van “dat afleveringen door de dealers in overleg mogelijk zijn”

Volvo XC40 P8 [MY21]

• JohnDoe77
jacqbus schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:58:
Berichtje van mijn LM:

"Brancheorganisatie BOVAG heeft haar leden laten weten dat showrooms moeten sluiten maar dat verkochte auto’s wel worden afgeleverd. Elke leverancier hanteert hiervoor haar eigen werkwijze. Daarom zijn we op dit moment in overleg met onze leveranciers over de mogelijkheden voor het tijdig afleveren van uw auto.
Op dit moment verzamelen wij alle gegevens en zullen we u persoonlijk berichten m.b.t. de tijdige levering van uw auto. Bestaande leverafspraken gaan vooralsnog gewoon door tot wij of de leverancier u anders bericht. Het is onze verwachting dat uw [P8] coronaproof bij u thuis op locatie wordt afgeleverd.
Dat lijkt mij logischer en zo had ik het ook begrepen. Je kunt alleen langs voor onderhoud en aflevering, niet om iets nieuws te kopen of andere niet dringende vragen te stellen.

• St3ve-0
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 19-09 09:33
Ik denk dat er veel nog niet duidelijk is voor de dealers zelf waardoor ze allen hun eigen regels hanteren. Op de site van Stern staat bij de Corona FAQ dat er nieuwe afspraken worden gemaakt:
Mijn nieuwe auto wordt binnenkort afgeleverd. Ben ik welkom om mijn auto op te halen?

Klanten waarmee de komende dagen en weken een afspraak staat gepland voor aflevering van een nieuwe auto zullen door hun verkoper gebeld worden voor het plannen van een nieuw aflevermoment.
Op de site van Bovag zag ik dat ondanks dat showrooms moeten sluiten, het bezorgen van verkocht vervoermiddel bij de klant wel mogelijk is. Scheelt iig voor de P2 rijders waarbij de auto wordt thuisgebracht ;) https://mijn.bovag.nl/lockdown

Hopelijk kan onze P8 ook snel bezorgd worden. Even in de gaten houden dus.

• Mga1600
Dit is de tekst op de Pop-Up van de Volvo site:

Uw veiligheid is onze prioriteit
Bij Volvo draait het om mensen. De veiligheid van onze klanten en collega’s staat altijd voorop. We zullen onze dienstverlening aan u zo goed mogelijk voortzetten, uiteraard met inachtneming met alle geldende regels. Onze werkplaatsen zijn open, zodat u uw Volvo veilig en betrouwbaar kunt inzetten als dat noodzakelijk is. Ook voor een proefrit of de aflevering van een nieuwe auto maken we graag individuele afspraken. We staan klaar om met u mee te denken en oplossingen te vinden. #Volvo

Dus gauw de dealer bellen en wat afspreken zou ik zeggen...!

[Voor 6% gewijzigd door Mga1600 op 16-12-2020 12:02]

Volvo XC40 P8 [MY21]

• robklink
net nog Polestar gesproken en de aflevering van morgen gaan gewoon door in Beesd.

• RHF
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 12:57
Net bevestiging gehad dat levering van de P8 door gaat de 24ste, hetzij in versoberde versie (sleutel overhandigen, geen uitleg en wegwezen). Fijn dat het door kan gaan en dat het op kenteken zetten in 2020 gelukt is, was anders dure grap geworden.

• Mga1600
Hebben er gisteren op de eerste lockdown-dag überhaupt leveringen plaatsgevonden?

Volvo XC40 P8 [MY21]

• FirstEV
  • Laatst online: 21-09 19:40
De Polestar liefhebbers weten het nog wel: de tijd dat er reikhalzend uitgekeken werd naar de aankomst van de eerste schepen uit China.
Mijn auto kwam op de Traviata begin september aan in Zeebrugge. Ondertussen heeft die letterlijk een rondje om de wereld gevaren via de oost- en westkust van de VS, Japan en weer China dus. Over ruim een week weer in Zeebrugge.
Het is maar dat jullie het weten. :)

• Rubu123
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 23:34
FirstEV schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:05:
De Polestar liefhebbers weten het nog wel: de tijd dat er reikhalzend uitgekeken werd naar de aankomst van de eerste schepen uit China.
Mijn auto kwam op de Traviata begin september aan in Zeebrugge. Ondertussen heeft die letterlijk een rondje om de wereld gevaren via de oost- en westkust van de VS, Japan en weer China dus. Over ruim een week weer in Zeebrugge.
Gelukkig was dat dan varend. Anders krijg je hem straks met 40.000 km op de teller afgeleverd LOL

• Jazzjunkie
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 13-08 08:48
Hier ook bevestiging P2 levering via Volvo Dealer doorgaat, eindelijk aanstaande vrijdag. Zou in eerste instantie 24/11 zijn en vanaf begin november was ik al aan het aftellen

P2 Thunderstrucked Den Bosch

• RJV2
  • Laatst online: 11:44
Mga1600 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:24:
Dit is de tekst op de Pop-Up van de Volvo site:

Uw veiligheid is onze prioriteit
Bij Volvo draait het om mensen. De veiligheid van onze klanten en collega’s staat altijd voorop. We zullen onze dienstverlening aan u zo goed mogelijk voortzetten, uiteraard met inachtneming met alle geldende regels. Onze werkplaatsen zijn open, zodat u uw Volvo veilig en betrouwbaar kunt inzetten als dat noodzakelijk is. Ook voor een proefrit of de aflevering van een nieuwe auto maken we graag individuele afspraken. We staan klaar om met u mee te denken en oplossingen te vinden. #Volvo

Dus gauw de dealer bellen en wat afspreken zou ik zeggen...!
Vandaag werd ik gebeld door dealer over de aflevering van de P8 morgen. Kan niet op de normale manier in de showroom maar wel bezorgen op lokatie. Dus dat dan maar. Samen instellen van account ed zit er niet in. Dus dan maar hopen dat alles automagisch goed werkt.

• SuperGroover2
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17-08 16:38
Mga1600 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:52:
Hebben er gisteren op de eerste lockdown-dag überhaupt leveringen plaatsgevonden?
De geplande levering aan huis van mijn P2 is gewoon doorgegaan, inclusief een stuk uitleg etc.
Medewerker van Dealer heeft zijn verhaal buiten de auto gedaan, terwijl ik er in zat, verder volgens mij normale overdracht. Nam ongeveer 45 minuten in beslag.

• Rianata
  • Laatst online: 09:46
RJV2 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:01:
[...]

Vandaag werd ik gebeld door dealer over de aflevering van de P8 morgen. Kan niet op de normale manier in de showroom maar wel bezorgen op lokatie. Dus dat dan maar. Samen instellen van account ed zit er niet in. Dus dan maar hopen dat alles automagisch goed werkt.
Gelukkig staat dit draadje vol met tips en kun jij jouw vragen hier stellen. Wij helpen de nieuwelingen er wel doorheen :+

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal

• Spanky79
RJV2 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:01:
[...]

Instellingen is een eitje. En zo niet helpen wij je hier wel :).

• P2Hattem
  • Laatst online: 17:19
FirstEV schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:05:
Dat waren nog eens tijden 🤪!!

P2 - Snow / Performance Pack / Trekhaak sinds 1-9-2020 / NewMotion Home Advanced

• Ovinomis
Nou, na 6 maanden wachten is het komende dinsdag dan zo ver.. Mijn P2 moon met 20' slofjes wordt dan thuis afgeleverd *O* *O* *O*

Nu is het echt aftellen geblazen! 8)
Ben blij met alle informatie die ik hier en in het andere polestar topic al heb kunnen lezen met handige tips & tricks dus ben Goed voorbereid! Bedankt allemaal voor de waardevolle info! d:)b

P2

• woerdman
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 18:14
Mijn Polestar is afgelopen vrijdag afgeleverd met een kapotte oplaad module of zo iets. Helpdesk van Polestar kon me niet uit de brand helpen, daar zijn ze niet voor.
Kwaliteitscontorle lijkt dus wat aan de magere kant...

Auto heeft nu langer in de volvo garage gestaan (waar ze me uitstekend hebben geholpen) dan dat ik hem heb gehad.

Erg slechte start dus, even nakijken bij aflevering of opladen via wisselstroom t doet. Opladen via fastnet deed het wel

• Ovinomis
woerdman schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:17:
Mijn Polestar is afgelopen vrijdag afgeleverd met een kapotte oplaad module of zo iets. Helpdesk van Polestar kon me niet uit de brand helpen, daar zijn ze niet voor.
Kwaliteitscontorle lijkt dus wat aan de magere kant...

Auto heeft nu langer in de volvo garage gestaan (waar ze me uitstekend hebben geholpen) dan dat ik hem heb gehad.

Erg slechte start dus, even nakijken bij aflevering of opladen via wisselstroom t doet. Opladen via fastnet deed het wel
Dank je voor de tip! Openbare laadpaal voor de deur dus dat neem ik zeker mee in de check! Lange rit op woensdag dus dan moet ik wel kunnen laden ;)

P2

• Spanky79
Ik lees toch wel veel
Meer issues met de polestar dan de xc40. Verbazingwekkend aangezien de auto’s bijna hetzelfde zijn.

• Mr_Music
Ovinomis schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:57:
Nou, na 6 maanden wachten is het komende dinsdag dan zo ver.. Mijn P2 moon met 20' slofjes wordt dan thuis afgeleverd *O* *O* *O*

Nu is het echt aftellen geblazen! 8)
Ben blij met alle informatie die ik hier en in het andere polestar topic al heb kunnen lezen met handige tips & tricks dus ben Goed voorbereid! Bedankt allemaal voor de waardevolle info! d:)b
Gaaf! Ik krijg hem ook dinsdag, maar moet er wel voor naar Beesd. Geen ramp verder! Heb ook heel veel gehad aan dit draadje! Klasse en bedankt!

• JohnDoe77
Spanky79 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:26:
Ik lees toch wel veel
Meer issues met de polestar dan de xc40. Verbazingwekkend aangezien de auto’s bijna hetzelfde zijn.
Polestar is een paar maanden eerder gebouwd. Voordeel voor Volvo dus die langer kon ontwikkelen en kon afkijken bij Polestar.

• Mga1600
JohnDoe77 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 00:36:
[...]

Polestar is een paar maanden eerder gebouwd. Voordeel voor Volvo dus die langer kon ontwikkelen en kon afkijken bij Polestar.
De P2 was niet alleen eerder, maar er rijden er ook meer van rond (hoewel de leveringen van de P8 nu ook op stoom is)

Maar met nieuwe ontwikkelingen kun je soms beter niet al te gretig zijn om al te veel perikelen te vermijden (mijn persoonlijke devies is ; “dying to be second”)

Volvo XC40 P8 [MY21]

• zehsiegz
Van afleverdatum februari naar januari naar 30 december! Eindelijk is het zover: P2 Thunder 19'. Zoals velen mag/moet ik de auto ophalen te Beesd.

Weet iemand ook of de P2 met een volle accu wordt geleverd? Ritje terug naar mijn woonplaats is 180km ;)

• robklink
zehsiegz schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:29:
Van afleverdatum februari naar januari naar 30 december! Eindelijk is het zover: P2 Thunder 19'. Zoals velen mag/moet ik de auto ophalen te Beesd.

Weet iemand ook of de P2 met een volle accu wordt geleverd? Ritje terug naar mijn woonplaats is 180km ;)

dat is wel de bedoeling.. bij mij hadden ze gister tot 30 opgeladen dus stond direct aan de snellader.

• PS2Driver
Ik mocht afgelopen woensdag de P2 met PP ophalen in Beesd, erg blij mee! Moet nog wel beetje wennen aan de stugge vering en het feit dat er veel gevoel vanuit de weg merkbaar is, maar dat draagt ook wel weer bij aan het performance gevoel ;-) Bij mij was de auto 75% opgeladen, kon er meer dan prima mee thuis komen. Verder super tevreden!

Polestar 2, PP, Snow

• MaxxMark
  • Nu online

MaxxMark

HT is Tof!

In Beesd hangen ze als het goed is aan de lader. Bij mij was hij 80% vol en hing binnen ook aan de lader in de opleverruimte.

Ze belden mij om de afspraak te bevestigen. Als ze dat bij jou ook doen kan je er natuurlijk nog even expliciet naar vragen :)

• Mga1600
Het valt me in de leveringsoverzichten die Sander Potjes publiceert (bedankt Sander!) dat er nog relatief veel nieuw -afgeleverde P2’s zijn met een J-kenteken. Beetje jammer toch, al is het natuurlijk niet belangrijk.

[Voor 11% gewijzigd door Mga1600 op 18-12-2020 15:52]

Volvo XC40 P8 [MY21]

• Jazzjunkie
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 13-08 08:48
Tromgeroffel..... vandaag eindelijk mogen ophalen! Samenstelling was door LM al in Juli bepaald maar kleur, wielen en trekhaak precies zoals ik gewenst had. Grote verrassing vandaag was wel dat er sinds Augustus gecommuniceerd werd over het grijze interieur, Slate. 2x raden wat ik zag toen het portier open ging... 😂 zwart, staat strak, mooier dan zwart leer en mogelijk minder besmettelijk dan grijs... nog maar 10km naar kantoor gereden maar na dit weekend een leuk verslag schrijven...

P2 Thunderstrucked Den Bosch

• Ovinomis
Jazzjunkie schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 18:19:
Tromgeroffel..... vandaag eindelijk mogen ophalen! Samenstelling was door LM al in Juli bepaald maar kleur, wielen en trekhaak precies zoals ik gewenst had. Grote verrassing vandaag was wel dat er sinds Augustus gecommuniceerd werd over het grijze interieur, Slate. 2x raden wat ik zag toen het portier open ging... 😂 zwart, staat strak, mooier dan zwart leer en mogelijk minder besmettelijk dan grijs... nog maar 10km naar kantoor gereden maar na dit weekend een leuk verslag schrijven...

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er goed uit! 8) Veel plezier ermee en we zien je ervaringen wel verschijnen!

P2

• C.QL
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12:44
* per ongeluk verkeerde P8-topic

[Voor 90% gewijzigd door C.QL op 19-12-2020 00:18]

• Ronndr83
  • Laatst online: 12-06 05:26
samvdgr schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:40:
[...]

Bij een plaatselijk wrapbedrijf,
Ik was voor het tinten + plus de grill zwart maken ongeveer 250 euro kwijt. Zeker een aanrader om dit te doen, maakt hem nog mooier.
Ziet er strak uit. Heb je ook die chrome stukken bij de bumper laten doen?

• zehsiegz

... en toen kreeg ik een mailtje met dat de P2 30 december thuis wordt geleverd (terwijl ik al een tijdstip voor afhaal in Beesd had bevestigd). In de portal staat vooralsnog ook in Beesd. Ik benieuwd...! 8)7

• Mr_Music
zehsiegz schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:58:
[...]

... en toen kreeg ik een mailtje met dat de P2 30 december thuis wordt geleverd (terwijl ik al een tijdstip voor afhaal in Beesd had bevestigd). In de portal staat vooralsnog ook in Beesd. Ik benieuwd...! 8)7
Is toch makkelijker thuis dan afhalen in Beesd toch? Tenzij je dichtbij woont. Ik mag morgen nog steeds naar Beesd. Geen mail gehad dat hij alsnog thuis wordt bezorgd....

• zehsiegz
Mr_Music schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:26:
[...]

Is toch makkelijker thuis dan afhalen in Beesd toch? Tenzij je dichtbij woont. Ik mag morgen nog steeds naar Beesd. Geen mail gehad dat hij alsnog thuis wordt bezorgd....
Dat klopt, echter is het wat verwarrend. Telefonisch wisten ze het niet zeker, in de mail staat thuis en in de portal staat ook Beesd.

• samvdgr
Ronndr83 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 19:55:
[...]

Ziet er strak uit. Heb je ook die chrome stukken bij de bumper laten doen?
Ja de Chrome stukken heb ik inderdaad ook zwart laten maken, alles bij mekaar maakt hem een stuk stoerder

• Mr_Music
De levering van mijn Polestar vandaag in Beesd ging gewoon door en de Polestar is netjes overhandigd met een uitgebreide uitleg van ongeveer 45 minuten.

Na thuiskomst constateerde ik dat de gordel van de bijrijder dusdanig is beschadigd dat de gesp niet meer verschoven kan worden. Niemand had dit gezien tijdens de oplevering. Ik kwam erachter toen ik een passagier wilde vervoeren. Polestar heeft dit wel netjes opgepakt en binnen 5 minuten bij een Volvo dealer neergelegd en gezorgd dat ik daar terecht kan. Helaas moet er een gordel uit Zweden komen dus dat duurt nog even.

Even geduld nog dus....

• Ovinomis
[P2]

Nou hij is er hoor, mijn Moon non PP met 20'! Wat een wagen! Zit super comfortabel, rijdt heerlijk! Wel beetje stug maar ik vind dat geen probleem. Nog niet heel veel gereden maar staat nu vol te laden om morgen een rit van 650 km te doen.

Nieuw in elektrisch rijden maar heb niet het idee dat het heel anders is behalve het vermogen wat, zeker met 400 pk, continue ter beschikking staat.

Ergens in het nieuwe jaar zal ook ik iets uitgebreider ervaring delen maar voor nu:

Voor een auto die ik vandaag voor het eerst van dichtbij en binnen gezien heb. Voor het eerste in gereden heb, ben ik super tevreden en kan het in 1 woord samenvatten: WOW! d:)b *O*

Oh, vond hem ook groter dan dat ik verwacht had van de alle foto's en video's die ik gezien heb 8)

P2

• astute
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 31-05 16:51
Wat is jullie ervaring met de 500 euro laadtegoed, wanneer ontving je die na de oplevering?

Pickle Rick!

• Mr_Music
astute schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:43:
Wat is jullie ervaring met de 500 euro laadtegoed, wanneer ontving je die na de oplevering?
Bij de Polestar 2? Die heb ik als leaserijder niet gehad. Heb jij hem particulier aangeschaft?

• guido66
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17:02
@astute Na 17 dagen exact, eerst moet de 14 dagen bedenktijd voorbij zijn.

[Voor 7% gewijzigd door guido66 op 24-12-2020 21:23]

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e(USA, 2015) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Pagina: 1 ... 26 27 28 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee