Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-06 21:16
Mga1600 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 16:02:
[...]

Laat svp even weten hoe het met die zonnebrilhouder afloopt.....die wilde ik ook maar het werd mij ook ontraden.....
Donderdag weet ik meer.

P. S. Vanwege dit soort ellende wilde ik dus geen p2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P2Void
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-06 11:34
Tweaqer schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:02:
Ik hoor termijnen afgegeven worden van 2 weken tussen de tijd van aflevering bij de dealer tot aan aflevering aan de klant..
Volgens mij is het bij een P2 inderdaad zo dat een dealer 2 weken krijgt om de aflevering uit te voeren nadat de auto is aangekomen bij de dealer. Begreep dat dit ook minimaal een week is om zeker te zijn dat de administratieve acties zijn afgerond die gestart worden bij aankomst bij de dealer.
Geen idee of dit ook de procedure is bij een P8.
Bij een P2 zijn de handelingen minimaal en worden de dealers vooral geacht de fysieke uitlevering te doen. Er staat financieel ook eigenlijk maar een fooi tegenover. (Doen ze meer is dat dus service van de HOS)

Maand aanduiding in de portal moet je inderdaad niet te zwaar aan tillen, die wordt automatisch en ruim bepaald. Heb de mijne eindelijk (3 maanden later dan initieel gepland) in ontvangst mogen nemen en in mijn portal stond inmiddels december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:16
De mijne staat ineens voor levering in januari op de site, terwijl de levering al is vastgelegd voor a.s. dinsdag. Meteen de HOS gebeld en die bezwoer me dat er niets aan de hand was en de levering gewoon doorgaat.

Dus vandaag toch maar mijn huidige auto verkocht...

Er werd hier overigens al in augustus gemeld dat ze €300,- per auto krijgen. Lijkt me een stuk realistischer maar nog steeds niet overdreven veel.

[ Voor 25% gewijzigd door guido66 op 28-11-2020 17:31 ]

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jehanthar
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 04-10-2024
In het grote P2/P8 forum gelezen dat iemand zonnebrilhouder in zn P2 heeft laten monteren door de Volvodealer. Dus het kan blijkbaar.

Polestar2 launch edition, Void, charcoal, non PP/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gs320
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-05 21:32
Jehanthar schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 17:31:
In het grote P2/P8 forum gelezen dat iemand zonnebrilhouder in zn P2 heeft laten monteren door de Volvodealer. Dus het kan blijkbaar.
Klopt, ik heb gisteren dit verzoek ingediend bij de dealer. Als het goed is wordt dit samen met het verwijderen van de stickers gedaan.
Woensdag krijg ik de auto geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
Gs320 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 17:36:
[...]

Klopt, ik heb gisteren dit verzoek ingediend bij de dealer. Als het goed is wordt dit samen met het verwijderen van de stickers gedaan.
Woensdag krijg ik de auto geleverd.
Ik heb dit ook gevraagd, maar dan voor de p8. Donderdag zien we of het een beetje gelukt is. Misschien leuk om fotootje te plaatsen van hoe het uiteindelijk gedaan is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommees
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 26-11-2021
MaxxMark schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 14:41:
@Tommees: Lastig.. Misschien nog een keer Polestar Support proberen en wat verder doorvragen. Ik heb veelvuldig gemerkt dat de ene supportmedewerker de ander niet is. Tot nu toe heb ik 3 type medewerkers gehad:

de "standaard" medewerker die in het systeem bepaalde zaken ziet staan en die niet verder kijkt (of kan kijken) dan wat hij daar ziet. Dat zijn meestal gegevens die "op safe" zijn. Zaken als "niet eerder uitleveren dan datum X" (die in mijn geval op 16 december stond terwijl mijn afspraak al voor 2 december in Beeds ingepland stond).

afwijkend medewerker 1 (gebaseerd in NL): die kon meer zien dan de standaard medewerker. Die kon obv het factory-nummer zien dat mn auto "op de boot" of "in de eu" was. En omdat het factory ID niet aan een order was gekoppeld waren de updates minimaal.

afwijkend medewerker 2 (gebaseerd in DE): die kon daadwerkelijk mijn afspraak inzien en zag dat het polestar-id gekoppeld aan mijn portal account niet gekoppeld was aan mijn order. Ondanks dat zowel de order als mijn polestar-account aan hetzelfde email adres hingen bleek dat de koppeling tussen polestar-id en portal niet goed was. Hij had in gang gezet dat beiden werden gekoppeld (dat liep overigens via Zweden waarna alles in mijn geval goed kwam (alles kwam daarna in mn portal te staan en kon alles afronden, nu hopen dat inderdaad mijn auto 2 december klaar staat. Ik bel voor ze zekerheid 1 december even of het inderdaad klopt).

Mijn advies zou zijn om support nog even te bellen en iets verder door te vragen. Als ze een factory ID kunnen zien, ook even vragen of ze daarop door kunnen zoeken. MEdewerker 1 uit bovenstaand scenario vertelde dat dat vaak over het hoofd wordt gezien en dat daardoor een datum te ver in de toekomst wordt getoond. Daar speelt ook mee dat LM bestellingen niet op 'order' staan en je dus een rondzwevende factorynummer hebt zonder order. Veel support medewerkers weten dat niet en zien daardoor niet alles
Ik heb inderdaad Polestar maar weer 'ns gebeld en zij gaven aan dat er 2 leverdata in het systeem staan; 3e week van December of 1e week van januari. Ze bevestigen wel dat in beide gevallen het kenteken in 2020 zal worden geregistreerd dus dat is mooi mbt bijtelling. Blijft een raar verhaal, maar ja we wachten het wel weer af. Ik lees in ieder geval van velen hier dat het de moeite waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu123
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01-2021
Spanky79 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 16:08:
[...]

Donderdag weet ik meer.

P. S. Vanwege dit soort ellende wilde ik dus geen p2
Wat een ellende, een zonnebril houder die er niet in kan??
Ja daarvoor zou ik ook echt zo’n vreselijke slechte P2 niet willen......ik kan niet wachten tot ik hem krijg. Leg mn zonnebril wel in het zijvak vd middenconsole voordat ik bij een stoplicht sprint een Porsche eruit rij. Waar hebben we het over 🤗😩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
Rubu123 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:47:
[...]

Ja daarvoor zou ik ook echt zo’n vreselijke slechte P2 niet willen......ik kan niet wachten tot ik hem krijg. Leg mn zonnebril wel in het zijvak vd middenconsole voordat ik bij een stoplicht sprint een Porsche eruit rij. Waar hebben we het over 🤗😩
Nee, vanwege dat hele nieuwe systeem van afleveren. Die nieuwe supplychain van ze veroorzaakt nogal wat gedoe. Voor mij (mede) een reden om voor een P8 te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P2Hattem
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19:28
Mga1600 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 16:02:
[...]

Laat svp even weten hoe het met die zonnebrilhouder afloopt.....die wilde ik ook maar het werd mij ook ontraden.....
Ik heb ‘em zelf gemonteerd in m’n P2. Met 10 minuten zit ‘ie erin!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9LHajFdo1qE7Boj3aZonPPZ6P1Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/v2Z7kAuEejusrnfWufKBcUXq.jpg?f=user_large

[ Voor 26% gewijzigd door P2Hattem op 29-11-2020 00:48 ]

P4 - Snow / Pilot / Plus / Performance Pack / Trekhaak / 4-10-2024 / NewMotion Home Advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mga1600
  • Laatst online: 19:30
P2Hattem schreef op zondag 29 november 2020 @ 00:47:
[...]

Ik heb ‘em zelf gemonteerd in m’n P2. Met 10 minuten zit ‘ie erin!

[Afbeelding]
Ja, maar het punt is helaas dat Volvo zegt dat het niet past in combinatie met een open dak.

Na 4 jaar Volvo EV’s nu een 2024 XC60 T6 hybride

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-07 11:50

MaxxMark

HT is Tof!

Gisteren een belletje van polestar gekregen om de afspraak te bevestigen. Woensdag as 1430 in Beesd! Zin in! *O*

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2tpoint
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 29-06 20:56
Mga1600 schreef op zondag 29 november 2020 @ 01:22:
[...]

Ja, maar het punt is helaas dat Volvo zegt dat het niet past in combinatie met een open dak.
Ik had de brillenhouder zelf vooraf online besteld. De dealer heeft hem vervolgens tijdens het aflever klaarmaken voor me geïnstalleerd. Geen enkele probleem mee of opmerking over gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P2Hattem
Mga1600 schreef op zondag 29 november 2020 @ 01:22:
[...]

Als er nu een handgreep zit, dan kan de brillenhouder ook gemonteerd worden.

P4 - Snow / Pilot / Plus / Performance Pack / Trekhaak / 4-10-2024 / NewMotion Home Advanced

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubu123
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01-2021
MaxxMark schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:36:
Gisteren een belletje van polestar gekregen om de afspraak te bevestigen. Woensdag as 1430 in Beesd! Zin in! *O*
Mooi. Veel plezier!
Welke LM? En welke tijdpad had je tot nu toe.
De mijne schijnt afgelopen week in Beesd aangekomen te zijn (zegt de LM) en hoop echt dat ik hem voor 1 januari kan ophalen.
De een zegt 1 week na aankomst in Beesd. De ander 2 weken. Maar geluiden van 2 maanden hoor ik ook. Wat uiterst raar zou zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronndr83
  • Laatst online: 07-07-2023
Gee_Jee schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:20:
Bij mij ook sinds vandaag op gepland. En hopelijk is dat dan 1 van de vier die bij verkerk staat in Leidsche rijn.

Ik heb na contact met Polestar Support begrepen dat ik deze week gebeld zou worden voor een afspraak.

Ben benieuwd!
En ben je gebeld deze week?
Mijn order staat op gepland maar nog niks gehoord verder

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gee_Jee
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-04 08:42
Ik heb zelf contact opgenomen met de dealer. Auto was daar gearriveerd. Stond gepland voor 15/12 maar ik mag hem nu as donderdag al gaan halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnDoe77
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-12-2024
Rubu123 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:47:
[...]

Misschien dan wel even duimen dat je een Porsche rijder tegen komt die of in oud model rijdt, of denkt: “Daar heb je weer zo’n figuur die denkt te moeten racen omdat ik een Porsche rijd.”; de meeste Porsches zijn gewoon sneller, net als veel Tesla’s. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Rubu123 schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:26:
[...]

Mooi. Veel plezier!
Welke LM? En welke tijdpad had je tot nu toe.
De mijne schijnt afgelopen week in Beesd aangekomen te zijn (zegt de LM) en hoop echt dat ik hem voor 1 januari kan ophalen.
De een zegt 1 week na aankomst in Beesd. De ander 2 weken. Maar geluiden van 2 maanden hoor ik ook. Wat uiterst raar zou zijn lijkt me.
Ik was die 2 weken O-) : MaxxMark in "Het grote Polestar 2 / XC40 P8 topic"

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Overigens, in het belletje met Polestar mbt de hand over nog gevraagd over het weghalen van de stickers. In Beesd doen ze dat niet. Dat kan je alleen doen als hij bij de dealer/garage vandaan komt. Maar hij klonk een beetje verbouwereerd in die zin dat hij iets zei als "Het zijn gewoon stickers dus" waarmee hij impliceerde dat het allemaal niet zo moeilijk zou moeten zijn die er af te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Communicatie blijft een dingetje bij Polestar..

Kreeg deze mail:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v5yDRB_qSBsxKUBQ7A7mRyZkihk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9lzssx23IPDumgOltcZ6YP9V.png?f=fotoalbum_large

Wat opvalt:
  1. Het noemen van datum/tijd maar vervolgens geen datum en tijd opnemen
  2. Het meer informatie linkje linkt naar Google Maps
  3. Het Google Maps linkje linkt naar "Polestar%Nederland" en geeft geen resultaat terug
Lekker bezig >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fladder80
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-11-2024
MaxxMark schreef op maandag 30 november 2020 @ 06:24:
Overigens, in het belletje met Polestar mbt de hand over nog gevraagd over het weghalen van de stickers. In Beesd doen ze dat niet. Dat kan je alleen doen als hij bij de dealer/garage vandaan komt. Maar hij klonk een beetje verbouwereerd in die zin dat hij iets zei als "Het zijn gewoon stickers dus" waarmee hij impliceerde dat het allemaal niet zo moeilijk zou moeten zijn die er af te krijgen.
Dat is ook niet zo moeilijk, je moet ze alleen wel eerst even verwarmen met een föhn om de sticker en de lijm zacht te maken. Niet te ver verwarmen dat je de lak beschadigt (waarschuwing voor de mensen die met een verffohn aan de slag gaan), maar wel goed warm, dan kun je ze er zo af trekken.

[ Voor 4% gewijzigd door Fladder80 op 30-11-2020 08:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gee_Jee
Gee_Jee schreef op zondag 29 november 2020 @ 12:04:
Ik heb zelf contact opgenomen met de dealer. Auto was daar gearriveerd. Stond gepland voor 15/12 maar ik mag hem nu as donderdag al gaan halen!
En net afgebeld. Ergens in december nu. Hopelijk deze week meer info..... ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• darwusch
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-07 17:12
Vandaag mijn P2 mogen ontvangen, super blij natuurlijk.
Er staat echter nog wel 1 terugroepactie open zag ik op de site van de RDW, de R10053.
Ook is Android niet de laatste versie, namelijk met security patch van 1 oktober terwijl ik die van 1 november al gezien had.
De sneeuwkettingen die ik besteld had waren netjes in de achterbak meegeleverd.
En nu lekker toeren!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robklink
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 09-01-2024
eindelijk ook een datum om mijn P2 op te halen in Beesd. 17 december :) nog geen kenteken bekend in de portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fyr0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-06 11:21
Kleine review van de P2,
Ik heb de auto nu 2 weken en heb al 1000km gereden ondanks dat ik veel dagen thuis werk. Ik merk dat ik de auto erg fijn vind rijden. Je hebt intens veel vermogen. Dus stoplichtsprintjes kan ik niet laten, of flink door de bocht gaan blijft leuk.

Maar ik merk doordat je het geluid e.d. mist je toch minder snel rijdt. En Ik vind het een grote uitdaging om tegen google te “racen” qua zuinigheid. Ik doe elke keer m’n best om boven de geschatte resterende range uit te komen en het gaat erg goed (donderdag een rit die 25% zou kosten, uiteindelijk 20% verbruikt met acc op 105/110, verwarming op 19 graden en stoel- en stuurverwarming op laag).

Een nadeel aan ACC is dat hij geen rekening houdt met verkeer wat links van je rijdt, dus je haalt al gauw iemand van rechts in. Ik heb in meerdere auto’s gereden die ACC hebben, maar veel van die auto’s houden rekening met verkeer links van je. Lijkt wel alsof de auto op zijn “Engels” is afgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
Dat vind ik juist fijn aan ACC, in de file mag je toch rechts inhalen? Mijn vorige auto deed dat ook gewoon. Conclusie: het zou instelbaar moeten zijn.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gee_Jee
[b]fyr0 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:32:[/b

Maar ik merk doordat je het geluid e.d. mist je toch minder snel rijdt. En Ik vind het een grote uitdaging om tegen google te “racen” qua zuinigheid. Ik doe elke keer m’n best om boven de geschatte resterende range uit te komen en het gaat erg goed (donderdag een rit die 25% zou kosten, uiteindelijk 20% verbruikt met acc op 105/110, verwarming op 19 graden en stoel- en stuurverwarming op laag).
Leuk om te lezen! En wat voor range geeft hij nu aan als je opgeladen hebt (ben gewoon erg benieuwd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fyr0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-06 11:21
Gee_Jee schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:47:
[...]

Leuk om te lezen! En wat voor range geeft hij nu aan als je opgeladen hebt (ben gewoon erg benieuwd)?
Zal ik morgen voor je checken. Dan ga ik hem naar 100% opladen.
Maar heb vorige week 234km gereden, met 4 langere tussenstops (dus weer opwarmen). En dat kostte ongeveer 80%

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:34
[P2]

Vrijdagochtend 10:30 gaat 't gebeuren, dan kan ik m'n P2 PP Snow + Trekhaak halen! Echt zin in!

P2 20" PP Snow Launch Edition 2020 | XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvS_68
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11-07 10:18
Gee_Jee schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:47:
[...]

Staar je daar niet blind op!
Ik had maandag tot 100% opgeladen (incl. 10 minuten voorverwarmen aan de laadpaal). P2 gaf een range aan van 440km!
Avondrit van 2 x 120km waarvan 190km met 133km/h. Gehele rit regen en buitentemperatuur 4 graden. Airco plmin 1,5 uur aan gehad. Temp op 18 graden en stuurverwarming op 1. Aankomst op 9%.
Dus onder die omstandigheden een werkelijke range van plmin 260km!
Als je je batterij wilt slopen tenminste. Wil je er nog wat in laten om schade te beperken, dan dus eigenlijk maar 240km.
Een mooie lentedag (25 gr) met max 100km/h geeft ongetwijfeld andere resultaten (350km?), dus laat die range in de winter maar voor wat het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
Yes, de mijne is ook gearriveerd. Er is een storing bij T-mobile dus nog even geen 4G. Verder alles naar verwachting. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gee_Jee
PvS_68 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:37:
[...]

Staar je daar niet blind op!
Nee dat snap ik. Ik was gewoon nieuwsgierig :)

En winter en software updates etc etc. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P2Hattem
kramon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:24:
[P2]

Vrijdagochtend 10:30 gaat 't gebeuren, dan kan ik m'n P2 PP Snow + Trekhaak halen! Echt zin in!
Goede keuze 👍👍👍
Veel plezier gewenst ermee!

[ Voor 5% gewijzigd door P2Hattem op 01-12-2020 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovinomis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:18
Ook ik ben weer een stapje verder, sinds vandaag kenteken zichtbaar in de polestar portal. *O*

Weten jullie hoe lang er meestal zit tussen een daadwerkelijk afspraak en het krijgen van een kenteken? Ik zit in de K-9xx-xx reeks en zie op de site van Sander dat de hoogst uit de K reeks 576 is.. Je zou bijna zeggen dat het niet lang meer duurt! (kan niet wachten!!!)

P2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
Nou nog een keer dan...

Eerst de letters en dan de cijfers, dus K-001-ZZ is veel nieuwer dan K-999-BB.

In het VW ID-x topic slaat men ook voortdurend deze plank mis.

Mijn HOS had nog iets van 15 Polestars af te leveren dit jaar, daarna zou het allemaal via Beesd gaan, tenzij men €300,- extra betaald voor levering aan huis.

[ Voor 56% gewijzigd door guido66 op 01-12-2020 21:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ovinomis
guido66 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:53:
Nou nog een keer dan...

Eerst de letters en dan de cijfers, dus K-001-ZZ is veel nieuwer dan K-999-BB.

In het VW ID-x topic slaat men ook voortdurend deze plank mis.

Mijn HOS had nog iets van 15 Polestars af te leveren dit jaar, daarna zou het allemaal via Beesd gaan, tenzij men €300,- extra betaald voor levering aan huis.
Dank je! dan wordt het K-xxx-DP nu uitgeleverd(en week geleden nog Bx) en mijn kenteken in de K-xxx-Fx reeks. Staat wel op thuis levering nu(was Beesd) dus dat is dan in ieder geval positief. (of interpreteer ik dan maar als positief)

P2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

K-xxx-Bx voor mij morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ovinomis
Nice! Veel plezier alvast!(maar dat gaat zeker goed komen) Is dan dus wel zo dat de kentekens nog een beetje door elkaar springen maar doet mij hopen dat ik mogelijk nog voor de kerst die van mij mag ontvangen. Zou toch een mooi cadeautje zijn 8)

P2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeMusashi
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
MaxxMark schreef op maandag 30 november 2020 @ 08:11:
Communicatie blijft een dingetje bij Polestar..

Kreeg deze mail:

[Afbeelding]

Wat opvalt:
  1. Het noemen van datum/tijd maar vervolgens geen datum en tijd opnemen
  2. Het meer informatie linkje linkt naar Google Maps
  3. Het Google Maps linkje linkt naar "Polestar%Nederland" en geeft geen resultaat terug
Lekker bezig >:)
Vraagje: is het gebruikelijk dat je voor aflevering nog gebeld en gemaild wordt? Ik heb bevestiging via portaal en mail dat ik vrijdag mijn P2 thuis afgeleverd krijg. Ik ben sindsdien niet gebeld en bovenstaand mailtje ook niet ontvangen.

Veel plezier vandaag MaxxMark!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gs320
JoeMusashi schreef op woensdag 2 december 2020 @ 07:06:
[...]

Vraagje: is het gebruikelijk dat je voor aflevering nog gebeld en gemaild wordt? Ik heb bevestiging via portaal en mail dat ik vrijdag mijn P2 thuis afgeleverd krijg. Ik ben sindsdien niet gebeld en bovenstaand mailtje ook niet ontvangen.

Nee. In de basis gebeurd dit volgens mij niet. Maar ik begrijp dat sommige dealers dit wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperGroover2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2024
Ovinomis schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:14:
Ook ik ben weer een stapje verder, sinds vandaag kenteken zichtbaar in de polestar portal. *O*

Weten jullie hoe lang er meestal zit tussen een daadwerkelijk afspraak en het krijgen van een kenteken? Ik zit in de K-9xx-xx reeks en zie op de site van Sander dat de hoogst uit de K reeks 576 is.. Je zou bijna zeggen dat het niet lang meer duurt! (kan niet wachten!!!)
Heb al meer dan 4 weken een kenteken zichtbaar in de portal, maar nog altijd geen bericht van de HOS en ook in de portal nog steeds de melding dat er gewacht wordt op de HOS voor de afspraak. Dat je het kenteken ziet wil volgens mij zeggen dat de auto in NL is aangekomen, maar verder zegt het weinig over de planning van de aflevering.

Volgens RDW staat voor 'mijn' auto alleen de software update (R10053) open, ook al zolang als kenteken vermeld staat op de Polestar portal.

Mijn kenteken zit overigens in de J-xxx-ZB reeks. Wanneer je kijkt naar de auto's die op kenteken worden gezet, zie je daar ook niet echt lijn in qua uitlevering.

Voorlopig maar gewoon afwachten dus... schijnt wel beloond te worden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gs320
SuperGroover2 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:08:
[...]

Heb al meer dan 4 weken een kenteken zichtbaar in de portal, maar nog altijd geen bericht van de HOS en ook in de portal nog steeds de melding dat er gewacht wordt op de HOS voor de afspraak. Dat je het kenteken ziet wil volgens mij zeggen dat de auto in NL is aangekomen, maar verder zegt het weinig over de planning van de aflevering.

Volgens RDW staat voor 'mijn' auto alleen de software update (R10053) open, ook al zolang als kenteken vermeld staat op de Polestar portal.

Mijn kenteken zit overigens in de J-xxx-ZB reeks. Wanneer je kijkt naar de auto's die op kenteken worden gezet, zie je daar ook niet echt lijn in qua uitlevering.

Als ik jou was zou ik PS wel even bellen. De omvormer recall is een goede reden voor wat langer wachten. Maar in jouw geval vraag ik me af wat de reden is.
Even bellen is een kleine moeite. Of je duidelijkheid krijgt is wel de vraag 😉.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperGroover2
Gs320 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:20:
[...]

Als ik jou was zou ik PS wel even bellen. De omvormer recall is een goede reden voor wat langer wachten. Maar in jouw geval vraag ik me af wat de reden is.
Even bellen is een kleine moeite. Of je duidelijkheid krijgt is wel de vraag 😉.
Heb ik enkele weken geleden al gedaan. Ze gaven aan dat de auto bij de HOS zou staan (Van Roosmalen in Veldhoven). Met hen gebeld, maar daar werd ik ook niet wijzer van. Ze zouden contact opnemen zodra hij aan de beurt was. Werd ook niet bevestigd of de auto daar stond.

Anderhalve week geleden toevallig de accu stuk gehad van mijn huidige Volvo, dit is ook door van Roosmalen gefixed. Heb nog even met de monteur staan praten over de Polestar. Hij gaf wel aan dat ze veel werk hadden aan de omvormer.

Zal nog eens bellen met Polestar support, maar uiteindelijk is het aan de HOS om de aflevering te plannen en die hebben het zeer waarschijnlijk gewoon druk... komt ook niet op een paar dagen aan natuurlijk. Over een paar maanden zijn we dat allemaal vergeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

JoeMusashi schreef op woensdag 2 december 2020 @ 07:06:
[...]

Mijn hand-over is bij Polestar in Beesd en ik kreeg een paar weken terug een mail (waarbij ik het linkje niet kon gebruiken omdat de auto verkeerd gekoppeld was :( ). Vervolgens wat belletjes (vanuit mijn kant) later is het uiteindelijk goed gekoppeld en kon ik daarna in de portal mn afspraak bevestigen. Dat kreeg ik ook bevestigd per mail. Vervolgens kreeg ik afgelopen zaterdag (4dagen van te voren dus) een belletje vanuit Polestar omdat ze zelf ook zeker wilden weten dat ik wel zou komen opdagen :) en afgelopen maandag (2d van te voren) een automatisch mailtje vanuit Polestar dat de afspraak vandaag gaat zijn.

Dus het enige dat ik weet is dat als de Hand over in Beesd gaat zijn je dus wél gebeld wordt!

En Thanks :)
[...]

Ik heb in mijn kenteken het vermoeden dat doordat mn order niet goed was gekoppeld, mijn afspraak nooit bevestigd kon worden. Op basis van de andere posts zou het me niet verbazen dat als ik wél mijn auto had gezien in het portaal ik misschien mijn auto eerder kon ophalen. Maarja! Het is vandaag zo ver, dus... :D

Volgens het RDW was er in mijn geval ook geen sprake van een terugroepactie. Misschien dat ik het geluk had dat de auto fabriek-af wal correct was. Of misschien stond mijn auto er al zó lang dat het al gedaan was voordat hij zn kenteken kreeg. Who knows..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Oh, en bellen loont altijd inderdaad! Bij twijfel, bellen! Ik heb ook een paar keer getwijfeld, en toen gewacht met bellen. En toen ik belde kwam ik tot de conclusie dat het zeer terecht was. Volg je onderbuikgevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovinomis
[...]

Dat het wachten beloond wordt is wel duidelijk geloof ik met al die positieve rij ervaring verhalen van de mede tweakers hier. Natuurlijk is het nog allemaal niet perfect maar ik heb voor mezelf ook helder dat de eerste berijders beta testers zijn dus dat is niet erg. Gezien de velen software is daar nog veel te verbeteren maar geloof er wel in dat dat ook gaat gebeuren..

Weer ontopic, net even gechecked of er recalls openstaan op het kenteken maar dat blijkt niet het geval. Hopelijk helpt dit om het proces te versnellen. (hij kan in ieder geval snel van het terrein van de HOS af)
Had al eerder contact gehad met Stern Hillegom (ik vermoed dat dat mijn HOS is) maar die waren redelijk kort af en ik kreeg een naam door en de melding dat ik geduld moest hebben en alles zou goed komen.

Ik wacht gewoon nog (on)geduldig af en blijf hopen dat ik hem nog deze maand in ontvangst kan nemen.

P2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Ik zit in exact dezelfde range. Krijg 'm vrijdag, hoewel ik bij de RDW nog 3 terugroepacties open zie staan...
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-07 13:49
Kleine update hier. Kenteken is ca. 3 weken beschikbaar. Auto staat al een tijdje bij de Volvo dealer (Stern) in Haarlem. Op de PS website staat aflevering op gepland. Heb met ze gebeld, auto kan uitgeleverd worden nadat de trekheek gemonteerd is. Deze stond in backorder en komt vandaag/morgen aan. Verwachting is dat de auto volgende week uitgeleverd kan worden. Ik heb ervoor gekozen om hem bij de dealer op te halen, waarbij ik ook uitleg krijg. :) Nog even geduld...!

[update]Zojuist gebeld en afspraak gemaakt dat ik hem maandag op kan halen. Yay![/update]

[ Voor 9% gewijzigd door dôh op 02-12-2020 16:15 . Reden: Ophaaldatum bekend ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Sta ivm kapot lampje op mn v60 bij Niham Zoetermeer. Er worden hier een hoop p8’s afgewerkt zo te zien. Telde in de paar seconden dat ik ging parkeren al 4 zwarte waar ik tussendoor moest zigzaggen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gs320
Het komt steeds dichterbij, hahah.
Vanochtend keek ik op OVI RDW en stond het kenteken nog niet gekoppeld aan de eigenaar.
Nu is dit wel het geval, zie hieronder. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xdUb7XJBq-QGPV1q6iEnZwMrAEE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6wRAa5GmpFaDaWGpmFMu2EpA.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flugeltje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-07 12:39
Eindelijk de mijne staat ook voor levering klaar, woensdag 9 december ben ik aan de beurt. Ik werd gevraagd of ik hem kon halen bij dealer. Geen probleem voor mij kan ik gelijk de huidige lease auto achter laten :D :D :D

Iedereen weet het beter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wesnam
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07 09:24
Gs320 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:07:
Het komt steeds dichterbij, hahah.
Vanochtend keek ik op OVI RDW en stond het kenteken nog niet gekoppeld aan de eigenaar.
Nu is dit wel het geval, zie hieronder. _/-\o_

[Afbeelding]
Hier ook!, werd overigens gisteren netjes gebeld door Polestar om te bevestigen dat ze 'm morgen komen brengen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperGroover2
kramon schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:50:
Ik zit in exact dezelfde range. Krijg 'm vrijdag, hoewel ik bij de RDW nog 3 terugroepacties open zie staan...

[...]
Vandaag nog maar eens naar Polestar support gebeld. Werd netjes te woord gestaan, maar de dame aan de lijn kon zelf niet de exacte status zien. Heeft me even later terug gebeld met de mededeling dat een collega de exacte locatie van de auto kon zien, onderweg van Zeebrugge naar de dealer. Levering geschat in week 52.
Nog voor het telefoongesprek was afgerond belde de dealer/HOS (van Roosmalen) om een afspraak te plannen... lijkt me iets te toevallig...
Maar goed, de 15e komen ze de auto thuis afleveren. Uiteindelijk telt dat natuurlijk.
Het echte aftellen is voor mij dus begonnen!
Met een beetje mazzal wordt mijn huidige auto zaterdag verkocht, is alles toch nog voor de kerst rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeMusashi
Wesnam schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:31:
[...]

Hier ook!, werd overigens gisteren netjes gebeld door Polestar om te bevestigen dat ze 'm morgen komen brengen. 8)
Idem. Net ook netjes gebeld om de afspraak te bevestigen. Kreeg gelijk te horen dat OTA inderdaad al moet werken en dat er geen openstaande punten gerelateerd aan de recall zijn.

En nu nog heeeeeel even wachten... :9~

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Shinoki
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kcFoSFgMPOS-mgamE-EmRMIeItU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7TLSW1HvClMbuO4N9xZzNChQ.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag was ik aan de beurt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovinomis
Van harte! Ziet er goed uit en heel veel plezier ermee!

P2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeMusashi
Heel gaaf! Gefeliciteerd!

Heb je nog tips/aandachtspunten voor ons voor wat betreft de aflevering?

Veel plezier!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Vandaag ook aan de beurt :D Meteen even de drie buurkleurtjes er bij gezet, want wat staan ze leuk bij elkaar :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FnYrt28--z4DH6KX4qXcA9vzMt4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uXGGmsca1pDkiqg2SanCtYvR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronndr83
  • Laatst online: 07-07-2023
Ik kan m 10 december ophalen 😁 2 weken eerder dan verwacht. Uiteindelijk heel netjes. Drukke maand voor polestar. Van support begreep ik dat ze 1500 auto's aan het voorbereiden zijn voor uitlevering in december

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-07 13:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uzOQa8e3DPiHTKL6YoWEfZCQdK8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w7SjrhnSZnh04GG8ZiSpKHNs.jpg?f=fotoalbum_large

Maandag is het zover. 2 dagen eerder dan de datum die ik kort na de bestelling door heb gekregen. Erg netjes!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JohnDoe77
Voor degene die nog een P8 of P2 in Hillegom komen halen deze dagen, misschien staat hij er tussen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ptA-JV5_ZG1PBlWPs_iZ_BFghvQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/isYYsdYmkJYX4pXLD83U0pFV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-SM0F1Qx2FnGA849mfxq5MosaRQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MlCPmsyg1AfcvI2KJDYELwEx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M_y4t8CCL8c7PuH8AnlDekiGoBQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Y5nyptfBoVSxN7YFTWWiLkx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PZNpK3Wmso1GjLC6Va35msW3LeA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WzgYYTvLWksc5y3d1QbYKwYh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l5StOehOkzVGoWIeBBb1lBYTjIQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6ucctY92v10n0TRIsuXx8rht.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H1_LrmNLM6zN1PiUb_Z6H9ecZMM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h8VCKZFB9r1qcKVRYiGZkTLY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UqK30aww2wY5WtfTL9b7pO5uc4g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6oVO6ovgFvBpPtIWmzsGhB80.jpg?f=fotoalbum_large

Foto van de witte is wat onscherp, excuus! Er stond verderop in het pand nog een Sage, Bursting Blue en een witte. Meeste op 19” trouwens (maar zie foto’s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovinomis
JohnDoe77 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:55:
Voor degene die nog een P8 of P2 in Hillegom komen halen deze dagen, misschien staat hij er tussen?

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Foto van de witte is wat onscherp, excuus! Er stond verderop in het pand nog een Sage, Bursting Blue en een witte. Meeste op 19” trouwens (maar zie foto’s).
Die eerste zou die van mij kunnen zijn (misschien wishful thinking) maar wel de juiste config, moon met 20'.. Misschien ga ik wel even langs om kenteken te checken :*) :9

Thanks voor het delen!

P2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shinoki
  • Registratie: Maart 2007
JoeMusashi schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:07:
[...]

Heel gaaf! Gefeliciteerd!

Heb je nog tips/aandachtspunten voor ons voor wat betreft de aflevering?

Veel plezier!
Ik was een half uur te vroeg :9 en stond binnen 20 minuten weer buiten :P Maar ik was wel bijdehand genoeg dat ik meer over de auto kon vertellen dan andersom :>

Even een paar dingen die ik nog niet eerder voorbij heb zien komen:

- ze begeleiden je door het inlog process in de auto heen
- MFA werkt voor je google account. mocht je dat hebben ingesteld.
- Ik heb nu 2 plug surfing passen. Een lag er al in het handschoenen vakje en de andere kreeg ik in mijn handen gedrukt.
- Er is een treinstation om de hoek ;)
- Auto is op 80% opgeladen.(stond 320KM als range op de terugweg reed ik gemiddeld 25kwh per 100km)
- Bij mij was de recall al uitgevoerd/ niet nodig. Ze gaven aan dat alle auto's die nu uitgeleverd worden al door dat proces heen is gegaan ( Ik lees daar ook andere verhalen over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Morgen de handover van mijn P2, maar bij de rdw zie ik nog geen wijzigingen: nog steeds 3 terugroepacties en geen bestuurder. Fingers crossed 🤞🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spanky79
P8 is vandaag geleverd. Toch zonder 7m kabel, want die blijkt 1 fase te zijn. Heb een aantekening laten maken en gevraagd om een oplossing. Afleverspecialist was niet zo blij met de salesjongen geloof ik.

Verder alles heel correct en goed afgehandeld. Alle laatste updates zitten erop inclusief OTA en ook het instellingen-menu issue zou opgelost moeten zijn is me verteld.

En wat een raket is die auto! Rijdt heerlijk. Het was 21 km naar huis, heb het gas een paar keer goed open getrokken (en dat is dan wel meteen een paar procent accu) maar in totaal heb ik 10% verbruikt. We gaan met wat langere ritten zien hoe eea verloopt qua range. Het viel me niet meteen tegen, zeker omdat het zo'n kort stukje was en ik een paar keer bijna ben opgestegen. Wat een kracht! En lekker stil. Geluid is prima ook trouwens en alles werkt naar behoren. Eigenlijk alleen on call is er nog niet. Maar ook de voorverwarming zit er gewoon in nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petzun
  • Laatst online: 11:22
Spanky79 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:55:
P8 is vandaag geleverd. Toch zonder 7m kabel, want die blijkt 1 fase te zijn. Heb een aantekening laten maken en gevraagd om een oplossing. Afleverspecialist was niet zo blij met de salesjongen geloof ik.

Verder alles heel correct en goed afgehandeld. Alle laatste updates zitten erop inclusief OTA en ook het instellingen-menu issue zou opgelost moeten zijn is me verteld.

En wat een raket is die auto! Rijdt heerlijk. Het was 21 km naar huis, heb het gas een paar keer goed open getrokken (en dat is dan wel meteen een paar procent accu) maar in totaal heb ik 10% verbruikt. We gaan met wat langere ritten zien hoe eea verloopt qua range. Het viel me niet meteen tegen, zeker omdat het zo'n kort stukje was en ik een paar keer bijna ben opgestegen. Wat een kracht! En lekker stil. Geluid is prima ook trouwens en alles werkt naar behoren. Eigenlijk alleen on call is er nog niet. Maar ook de voorverwarming zit er gewoon in nu.
Gefeliciteerd! Heerlijke auto inderdaad.
En jij hebt dus de bevestiging gekregen dat OTA erop zit met de laatste update?
Foto's plaatsen is wel verplicht na ontvangst overigens, maar die zien we nog wel. ;)
Geniet ervan.

P6 19" | EVBox Elvi

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spanky79
Petzun schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:20:
[...]

Gefeliciteerd! Heerlijke auto inderdaad.
En jij hebt dus de bevestiging gekregen dat OTA erop zit met de laatste update?
Foto's plaatsen is wel verplicht na ontvangst overigens, maar die zien we nog wel. ;)
Geniet ervan.
Bedankt, ik was even een stukje aan het rijden :P. Foto's later. Kleur is top. Ik zie wel een tikje sinaasappelhuid trouwens, maar niets storends.

Er is me verteld dat OTA erop zit en een fix voor het menu-issue. Alleen volvo on call werkt nog niet, verder vrijwel alles.

Ik heb een zonnebrilhouder trouwens. Maar helaas geen 7m driefase kabel. Salesman had me dat wel beloofd, dus afleverdame was boos op hem. Want zij wil natuurlijk de afspraken netjes nakomen. Terecht.

Eerste indruk:

1. Razendsnel, inderdaad een soort raket op wielen, geeft als je even het pedaal intrapt het gevoel dat je opstijgt
2. Stoelen zitten heerlijk
3. Geluid is uitstekend
4. Ruime zit, het voelt als een heel ruime auto, maar hij rijdt als een kart
5. One pedal driving ben je zo aan gewend
6. Rijhulpsystemen ben je zo aan gewend, het feit dat het stuur meebeweegt met de ingrepen geeft je een goede manier om zelf controle te houden.
7. De autpilot mekkert wel erg snel dat je je hand aan het stuur moet houden (heb ik dan ook, maar te lichtjes vast)
8. menustructuur en dingen aanpassen tijden shet rijden werkt intuitief
9. Scherm is van goede kwaliteit en systeem reageert snel
10. Stuurverwarming is net zo lekker als ik het ooit in een huurauto vond
11. Heerlijk stil, maar daardoor verraderlijk, je hebt echt niet door als je 160 rijdt...
12. Range is lastig te bepalen tot nu toe. ritje van 22 km was 10% lading, rit van 45 zojuist (zonder preheating, 6 graden in de regen en wat wind) deed 16%, je ziet het verbruik teruglopen als je even onderweg bent. dus ik denk dat ik met dit weer zeker 300km zal halen als ik 105km/u op pilot assist instel (wel voorverwarm en niet te veel ga zitten klooien met stevig optrekken en veel accelereren en afremmen), verwarming niet te hoog zetten zal zeker helpen, de warmte die beschikbaar is gaat dan naar het accupack.

Kortom - voorlopig dik tevreden. Ik moet nog wel winterbanden organiseren want de LM wil dit niet bij volvo laten doen. Volgende week regelen denk ik.

P.S. Ook de 19 inch velgen zijn icm de banden aardige sloffen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wesnam
Daar istie dan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6qpHJr1ecjKz4vnCi5gSmCmeMb0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GgIoJTqUDpDyLiKX3dbhlxWV.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0c-yV4FbB5iMCzkI_FMIzS2xE5s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/B3ks5hzktlcOFcIdpQESc6If.jpg?f=user_large

De overdracht duurde 10 minuten. Ik kreeg de sleutels en een plugsurfing kaartje (staat daar nog tegoed op?) in mn handen gedrukt en ze wenste me veel plezier met de auto.

Even snel een ritje gemaakt natuurlijk, Genieten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7sem10
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21-05 13:36
Wesnam schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:53:
Daar istie dan!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De overdracht duurde 10 minuten. Ik kreeg de sleutels en een plugsurfing kaartje (staat daar nog tegoed op?) in mn handen gedrukt en ze wenste me veel plezier met de auto.

Lijkt het zo of zit jouw 'motorkap' een nogal skeufff (of gewoon niet goed dicht)?
De plugsurfing kaart is in principe leeg, tenzij je als early adopter daarover bericht gehad hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P2Hattem
7sem10 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:05:
[...]

Lijkt het zo of zit jouw 'motorkap' een nogal skeufff (of gewoon niet goed dicht)?
De linkerkant is wel een dingetje, sluit bij mij ook vaak niet volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
P2Hattem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:09:
[...]

De linkerkant is wel een dingetje, sluit bij mij ook vaak niet volledig.
Ziet er wel slordig uit als ik eerlijk ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P2Hattem
Spanky79 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:36:
[...]

Ziet er wel slordig uit als ik eerlijk ben
Volgens mij kunnen ze het wel afstellen, maar daarvoor ga ik niet speciaal naar de dealer.
Zelf weet ik het wel dat links niet goed sluit, maar vrouwlief vergeet het iedere keer 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Have you played Atari today?

P2Hattem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:45:
[...]

Volgens mij kunnen ze het wel afstellen, maar daarvoor ga ik niet speciaal naar de dealer.
Zelf weet ik het wel dat links niet goed sluit, maar vrouwlief vergeet het iedere keer 🤪
Wel slecht voor je verbruik :P

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
[...]

De plugsurfing kaart is in principe leeg, tenzij je als early adopter daarover bericht gehad hebt.
De druppel (kaart) is altijd leeg, toch? Je krijgt als het goed is een voucher code welke je aan je account toevoegt. Kaarten die aan datzelfde account worden toegevoegd kunnen dan het tegoed benutten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P2Hattem
Rianata schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:47:
[...]

Wel slecht voor je verbruik :P
Valt wel mee .. ff aandrukken en ‘ze’ is weer strak en rimpelloos 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
[...]

Goed gezien! Ik had het niet door. Even aandrukken en hij klikte dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
P2Hattem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:45:
[...]

Gebruik jij de frunk veel dan? Ik heb hem nog niet open gehad. Moet de grannykabel er nog in opbergen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P2Hattem
Spanky79 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:00:
[...]

Gebruik jij de frunk veel dan? Ik heb hem nog niet open gehad. Moet de grannykabel er nog in opbergen...
Nee, maar mijn vrouw zoekt altijd de laadkabel voorin als ze de auto meeneemt en moet laden. En dat terwijl de kabel als sinds dag 21 achterin ligt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaxxMark

MaxxMark

HT is Tof!

Daar istie dan!
[Afbeelding]

Heee! Een broertje van mijn auto! Ook K-xxx-BL :>

Was die overdracht in Beesd? Ik heb daar toch dik mijn tijd genomen en de tijd ten volste benut :*) Vond het ook super interessant. Ondanks dat je in sommige gevallen wel bemerkte dat het een beetje een 'bandje afspelen' was, merkte je het wel wanneer je daar net even doorheen prikte en even een sidetrack had naar leuke/interessante weetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
P2Hattem schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:18:
[...]

Nee, maar mijn vrouw zoekt altijd de laadkabel voorin als ze de auto meeneemt en moet laden. En dat terwijl de kabel als sinds dag 21 achterin ligt.
Ik zou haar de oranje sleutel geven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wesnam
MaxxMark schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:18:
[...]

Heee! Een broertje van mijn auto! Ook K-xxx-BL :>

Was die overdracht in Beesd? Ik heb daar toch dik mijn tijd genomen en de tijd ten volste benut :*) Vond het ook super interessant. Ondanks dat je in sommige gevallen wel bemerkte dat het een beetje een 'bandje afspelen' was, merkte je het wel wanneer je daar net even doorheen prikte en even een sidetrack had naar leuke/interessante weetje!
Nee, de auto werd thuisgebracht, ik had ook niet het idee dat de jongedame die de auto kwam brengen ook maar iets van de auto wist. Ze vond 'm wel lekker rijden.. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P2Void
  • Laatst online: 26-06 11:34
kramon schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:13:
Morgen de handover van mijn P2, maar bij de rdw zie ik nog geen wijzigingen: nog steeds 3 terugroepacties en geen bestuurder. Fingers crossed 🤞🏻
Tijdens / na aflevering stonden ze er bij mij ook nog alle drie.. Wat later waren ze weg.. Gewoon wat later doorgegeven door de dealer waarschijnlijk...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kramon
Ik heb m! Netjes afgeleverd en wat een bak!!! Nu dagje genieten, net de gouden ventiel dopjes erop gezet en gaan 😎

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4EtPN4PpKpUdB2feeerQZ5lGDPM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZR2VUNlBeWW99uGX3crNLhR2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jazzjunkie
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 13-08-2021
Daar istie dan!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Gefeliciteerd! Ook een kentekenbroertje (K-XXX-BL) van mijn P2 Thunder waar ik nog op wacht tot hand-out Volvo dealer. Al sinds 15/11 op kenteken, nog niet geleverd bij de dealer, geen recalls. Kan dat komen doordat ik een trekhaak heb? Its killing me softly

P2 Thunderstrucked Den Bosch

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Spanky79
Nog even twee foto’s. Bursting blue met lounge, warmtepomp en getint glas, 19’Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rz1zCDN15kUCP3LOaEZJTZs3zdk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q99VfwESN0gWmtrWy4aMIKFH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F7HmgGXyrmPiTwwK6aMhGsHad-8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/89w59FRx75b84g4hzjI7GN06.jpg?f=fotoalbum_large

Tot nu toe erg blij mee. Nog geen issues tegen gekomen.

[ Voor 85% gewijzigd door Spanky79 op 04-12-2020 20:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnns85
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:53
kramon schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:13:
Bij mij heeft het ongeveer een week geduurd voor ze weg waren bij de RDW 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kramon
dnns85 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 09:15:
[...]

Bij mij heeft het ongeveer een week geduurd voor ze weg waren bij de RDW 😉
Ze zijn nu een dag na levering allemaal weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Petzun
  • Laatst online: 11:22
Spanky79 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:12:
Nog even twee foto’s. Bursting blue met lounge, warmtepomp en getint glas, 19’[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dit is wel een mooie kleur zeg. Heb zelf voor Thunder Grey gekozen, maar vind deze kleur i.c.m. zwart erg fris staan. Geniet ervan!

P6 19" | EVBox Elvi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spanky79
Petzun schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:24:
[...]

Dit is wel een mooie kleur zeg. Heb zelf voor Thunder Grey gekozen, maar vind deze kleur i.c.m. zwart erg fris staan. Geniet ervan!
Thx, ietsje duurder, maar ik ben er blij mee.

Kwam van zilvergrijze leasebak, wilde iets vrolijkers. De rode is trouwens ook erg mooi. Het zwarte dak helpt enorm.

Sowieso vind ik het een mooie auto. In alle kleuren. Zwart is hij ook indrukwekkend vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mga1600
Spanky79 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:12:
Nog even twee foto’s. Bursting blue met lounge, warmtepomp en getint glas, 19’[Afbeelding]

[Afbeelding]

Mooie kleur....ik had deze op mijn XC90 R-design. Daarom nu weer eens wat anders (Thunder Grey) maar zwart en wit vind ik ook mooi staan bij dit model. Sage green heb ik nog steeds niet in het echt gezien......valt me op de foto’s op dat het iedere keer anders lijkt. Soms bijna legergroen, een andere keer grijs en alles daar tussen in.

Maar als ik naar de statistiek kijk ben ik achteraf wel blij dat we toch van het eerder gekozen zwart zijn afgestapt, niet omdat het niet mooi is maar omdat meer dan de helft van alle geleverde P8’s zwart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Have you played Atari today?

Mga1600 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:31:
[...]
Maar als ik naar de statistiek kijk ben ik achteraf wel blij dat we toch van het eerder gekozen zwart zijn afgestapt, niet omdat het niet mooi is maar omdat meer dan de helft van alle geleverde P8’s zwart is.
Kies jij echt een kleur op basis van hoe uniek het zal zijn? Ik kies een auto toch echt alleen op basis wat ik het mooiste vind en dan boeit het mij niet hoeveel medeweggebruikers in dezelfde gestylede auto rijden :)

Maar in het algemeen vind ik dat Volvo een mooi kleurenscala voor de P8 aanbiedt. Zelf hou ik dan persoonlijk minder van meerkleurige carrosserieën. Bij de eerste kennismaking met de P8 nog gevraagd of er een optie bestond om het dak in een andere kleur gespoten te krijgen, maar dat kon niet. Daarmee kwam ik al snel uit op (een van) mijn favoriete kleur zwart uit.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
Rianata schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 16:42:
[...]

Kies jij echt een kleur op basis van hoe uniek het zal zijn? Ik kies een auto toch echt alleen op basis wat ik het mooiste vind en dan boeit het mij niet hoeveel medeweggebruikers in dezelfde gestylede auto rijden :)

Maar in het algemeen vind ik dat Volvo een mooi kleurenscala voor de P8 aanbiedt. Zelf hou ik dan persoonlijk minder van meerkleurige carrosserieën. Bij de eerste kennismaking met de P8 nog gevraagd of er een optie bestond om het dak in een andere kleur gespoten te krijgen, maar dat kon niet. Daarmee kwam ik al snel uit op (een van) mijn favoriete kleur zwart uit.
Ik ben er ook niet zo van, maar staat hier toch wel erg goed. Juist als je wel wat
Kleur aanbrengt. Rood (Normaal echt niet mijn favoriete) vind ik op de p8 ook echt erg mooi.zou met enkele kleur misschien wat te veel zijn. Zelfde geldt voor bursting blue.

[ Voor 4% gewijzigd door Spanky79 op 05-12-2020 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
Mga1600 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:31:
[...]

Mooie kleur....ik had deze op mijn XC90 R-design. Daarom nu weer eens wat anders (Thunder Grey) maar zwart en wit vind ik ook mooi staan bij dit model. Sage green heb ik nog steeds niet in het echt gezien......valt me op de foto’s op dat het iedere keer anders lijkt. Soms bijna legergroen, een andere keer grijs en alles daar tussen in.

Zwart stonden een paar van klaar bij de dealer. Ook mooi. Dan is de auto wat stoerder en indrukwekkender.

In blauw is hij iets frisser en vrolijker. In grijs stijlvol en wat onopvallender.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mga1600
Rianata schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 16:42:
[...]

Nee, niet echt, maar omdat de auto van binnen ook helemaal zwart is vonden we het toch een beetje teveel van het goede worden. Zwart heeft overigens heel lang in de bestelling gestaan, maar uiteindelijk toch voor iets meer contrast binnen- buiten gezocht nadat we er een tijdje naar hebben staan kijken.
Maar als er de mogelijkheid er was geweest om bijvoorbeeld cognackleurig leer te bestellen hadden we dat gedaan i.c.m. die zwarte buitenkant. Leer is af-fabriek helaas alleen zwart leverbaar en al met al werd de auto me al duur genoeg en viel de optie van leerinbouw achteraf wat mij betreft af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spanky79
Mga1600 schreef op zondag 6 december 2020 @ 09:11:
[...]

Nee, niet echt, maar omdat de auto van binnen ook helemaal zwart is vonden we het toch een beetje teveel van het goede worden. Zwart heeft overigens heel lang in de bestelling gestaan, maar uiteindelijk toch voor iets meer contrast binnen- buiten gezocht nadat we er een tijdje naar hebben staan kijken.
Maar als er de mogelijkheid er was geweest om bijvoorbeeld cognackleurig leer te bestellen hadden we dat gedaan i.c.m. die zwarte buitenkant. Leer is af-fabriek helaas alleen zwart leverbaar en al met al werd de auto me al duur genoeg en viel de optie van leerinbouw achteraf wat mij betreft af.
Ik ben eigenlijk wel blij met wat donkerder interieur. Scheelt hoop viezigheid. Ik had meer lichtgrijs en wit, dat was wel erg besmettelijk.

Moet zeggen dat ik cognac leer bijna altijd wel mooi vind trouwens. Past ook goed bij mijn blauwe kleurtje.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Philipvm
  • Laatst online: 04-12-2024
Vol verwachting klopt de nieuwe eigenaar z'n hart!😊
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NwV31Hz2Rf9J8rrUPB9a2JkdW08=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VeHZvl9YGc8P2El4mft8ub69.jpg?f=fotoalbum_large
Mijn Polestar kreeg All-Season banden en ik zag deze voorbereid worden voor aflevering 😊

[ Voor 9% gewijzigd door Philipvm op 07-12-2020 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnDoe77
Philipvm schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:32:
[Afbeelding]
Vertel, vertel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P2Hattem
Philipvm schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:32:
[Afbeelding]
Kon je ‘em niet gewoon ophalen bij de Volvo dealer in de achtergrond 😜?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRebell
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:07
Of net gekregen en nu alweer opgehaald... :+ sorry kon het niet laten
Pagina: 1 ... 26 ... 49 Laatste