[P8]
Gisteren de dealer maar eens gebeld of er een update was. Mij de LM stond nog 22-12 als verwachte datum, waarbij de dealer al had aangegeven dat het waarschijnlijk zo rond eind November zou worden. Ivm plaatsen van een laadpaal (max 4 weken van tevoren) dus maar eens gebeld.
De dealer gaf aan dat ze de P8 binnen verwachten eind volgende week/begin de week erop. Dan ongeveer 1 week voor klaar maken (accessoires, poetsen, plastic eraf, etc).
Toen ik vroeg of hij toevallig kon zien wanneer hij gemaakt zou worden (enkelen hier hadden zo'n mooi overzicht) gaf hij aan dat de P8 al gemaakt is

, alleen in Gent staat te wachten tot de auto vrachtwagen vol is

.
Ik kreeg vanmorgen opeens een mail van de dealer met het bericht dat ze de P8 volgende week donderdag kunnen uitleveren

. Ik kan die zag zelf niet, maar 13-11 ga ik hem halen (16:00 - en nee, ik geloof niet in vrijdag de 13e). Nog 8 nachtjes wachten. Volgens @
Montalbano is het wss nog een J.
De dealer had trouwens van Volvo begrepen dat er 2 kabels meegeleverd worden dit jaar. Vanaf volgend jaar is het maar 1 kabel. Ik heb niks gehoord over updates die nog geinstalleerd moesten worden of vervanging van onderdelen.