P2Void schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 15:54:
[...]
Mag je in je handjes knijpen met die HOS.. De ene HOS is de andere niet blijkbaar.
Wordt echt ... ziek van dit hele proces.. Enkel kastjes en muren... "Volgende week", "Over twee weken" "Is onderweg" om er vervolgens zelf er achter te moeten komen dat er in al die weken 0 activiteit is geweest... Hoe vaak ik al heb moeten horen "ik begrijp uw situatie", "Knap dat u zo rustig blijft" allemaal met 0 actie om IETS aan de situatie te doen. Iedereen wijst naar de ander.. Niemand lijkt ook maar iets van verantwoordelijkheid te voelen of te nemen... Na 2,5 maand in Oosterhout stof te hebben staan vangen staat hij nu al 2 weken onaangeroerd bij de HOS.. 0 actie, 0 informatie, Polestar escalatie 0 actie, 3 "we bellen je terug" zonder terug bellen.. (Zelfs escalatie belt niet terug?! willen ze klanten kwijt of hebben ze gewoon ... aan ze?!)
Standaard verhaal "je hoeft zelf niets te doen", "hassle free". Toch maar weer zelf achteraan, blijkt de auto al een week lang alle lichten op groen te staan, maar de HOS wacht op Polestar en die zijn god weet wat aan het doen... Communicatie van lik me vestje... Nu zou hij op 2 november komen... 0 beweging, 0 contact, 0 actie... Eigen actie kwam weer te laat, want nu moet het weer op die recall wachten..(Daarvoor kwam er ook nog een "Misschien hebben we eind volgende week ruimte om een afleverdatum te gaan bepalen" langs)
Voorspelling komende week..: 0 actie van Polestar, 0 actie door HOS (Wij wachten op Polestar, doen echt NIETS als ze niet aan de gang worden gezet door Polestar en die voert ogenschijnlijk NIETS proactiefs uit, wachten op actie van Polestar... zou er niet op wachten...) Maandag krijgen ze te horen dat er wat vervangen moet worden, zal mij benieuwen hoe lang het duurt voor die onderdelen er zijn... Hebben ze vast niet op het schap ligen voor paar duizend P2's.. Van de HOS hoef je ook niet te verwachten dat ze ook maar een beetje moeite gaan doen om aan de onderdelen te komen. Daarna zal het excuus COVID nog wel een paar keer langs komen, werd nu al gebruikt terwijl in rechtstreeks gesprek het eigen straatje schoon wordt geveegd met de melding "als we signaal krijgen van Polestar gaan we meteen over tot levering"... (Zijn daar nu ook een stuk of 10 P8's binnen gekomen dus al het Polestar werk zal wel weer naar achter worden geschoven... eerst eigen werk en dan kijken of er nog tijd is voor de concurent)
Iedereen spreekt elkaar tegen en iedereen verschuilt zich achter elkaar...
Polestar Support kan alleen in het systeem kijken maar ziet enkel wat statussen en gokken wat er aan de hand is. Escalatie kan ook enkel een mailtje sturen en hopen dat er een antwoord komt. HOS verschuilt zich volledig achter "wij moeten iets van Polestar horen" en voeren 0 initiatief... Als klant sta je machteloos aan de kant te kijken hoe de zooi in het honderd loopt... Hoe zorg je er voor dat al het enthousiasme voor een nieuwe auto de grond in wordt geboord.. Ongelofelijk... Kan straks alternatief vervoer gaan regelen omdat het blijkbaar te moeilijk is om een auto bij de klant te krijgen die half Juli al per boot is aangekomen..
Als dit het nieuwe normaal zou moeten zijn mag het heel snel weer af worden geschaft... What a joke...
Heb lang geduld gehad maar mijn klomp is gebroken.. Evenals het laastste restje vertrouwen in de Polestar organisatie..