Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinnosnl
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-12-2020
Aghanim schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:44:
Geen zorgen allemaal, ik ben de enige met een totaal andere reden. Ik zat in een andere batch die pas volgende week geleverd kon worden of zoiets. Alphabet gaat er wel achteraan, zeker omdat ik vanalles geregeld heb en er gelogen is aan de telefoon.
Dat is zuur voor je - thanks voor de update, dit maakt mij ineens wat makkelijker in de omgang met mijn omgeving vandaag...

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Aghanim schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:50:
Kenteken is er niet, dat is bij mij de reden.
Jammer om te horen, maar dan heb je iig meer tijd om je auto schoon te maken 😉

Van het kastje naar de muur lopen...

• Rahza92
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 10-08-2022
Aghanim schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:50:
Kenteken is er niet, dat is bij mij de reden.
Zuur zeg. Waarom worden daar dan COVID-19 en de gemeente bijgehaald? :F

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Rahza92 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:58:
[...]

Zuur zeg. Waarom worden daar dan COVID-19 en de gemeente bijgehaald? :F
Ik werd net door Polestar zelf gebeld voor excuses hierover en het eerlijke verhaal. Dat helpt, maar uiteindelijk is het toch weer een grote teleurstelling.

Nu maar weer hopen dat er geen extra Covid maatregelen komen volgende week zodat het alsnog niet doorgaat.

[ Voor 13% gewijzigd door Aghanim op 24-09-2020 13:25 ]

• BartWNL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-09 22:03
Aghanim schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:03:
[...]

Ik werd net door Polestar zelf gebeld voor excuses hierover en het eerlijke verhaal. Dat helpt, maar uiteindelijk is het toch weer een grote teleurstelling.
zeiden ze ook nog waarom ze eerst met een ander verhaal komen?
Apart dit

Hopelijk maken ze het snel goed met je!

• Fladder80
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-11-2024
Aghanim schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:18:
Event gaat morgen niet door vanwege Covid. Mag niet van gemeente....Volgende week gaat wel door dus nu wordt het woensdag voor mij :(

Ik zei al vandaag tegen een heleboel mensen: ik geloof het pas als ik er in weg rijd....
Verbaasd me helemaal niks, vond het nog lang duren voor dit zou gebeuren eerlijk gezegd.
Was voor mij ook wel een facepalm moment toen ik begreep dat ze uitlever events gingen organiseren met de huidige omstandigheden.... 8)7

• Mickvanderveen
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16-09 09:09
Inmiddels is het hele Polestar platform geblokkeerd...Zeker een paar honderd toekomstige rijders die proberen te kijken wat er met de order aan de hand is...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D5MRVYTD5b5XWOfBJjdR2wr61ao=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/y9AafdQRLAcarQsiaZSm4RVT.png?f=user_large

• Arie van Dijk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:46
Mickvanderveen schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:16:
Inmiddels is het hele Polestar platform geblokkeerd...Zeker een paar honderd toekomstige rijders die proberen te kijken wat er met de order aan de hand is...[Afbeelding]
Ik heb dit al een paar dagen. Browser sluiten en nogmaals proberen. 1 op de 5 keer lukt het wel (bij mij).

Edit: Helemaal hopeloos nu inderdaad. :-(

[ Voor 3% gewijzigd door Arie van Dijk op 24-09-2020 13:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rahza92
Fladder80 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:15:
[...]

Verbaasd me helemaal niks, vond het nog lang duren voor dit zou gebeuren eerlijk gezegd.
Was voor mij ook wel een facepalm moment toen ik begreep dat ze uitlever events gingen organiseren met de huidige omstandigheden.... 8)7
Voordat het een nieuwe leven gaat leiden, dit is inmiddels achterhaald. Zie deze post die iets later gepost is:
Aghanim schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:44:
Geen zorgen allemaal, ik ben de enige met een totaal andere reden. Ik zat in een andere batch die pas volgende week geleverd kon worden of zoiets. Alphabet gaat er wel achteraan, zeker omdat ik vanalles geregeld heb en er gelogen is aan de telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ach-jee
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:15
Aghanim schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:03:
[...]

Nu maar weer hopen dat er geen extra Covid maatregelen komen volgende week zodat het alsnog niet doorgaat.
Wat een gang van zaken zeg... Bedankt voor de update maar weer, ik hoop dat ze je inmiddels een Polestar 1 gaan aanbieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afrokwijt
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 05-02 17:02
Vandaag per post van LeasePlan de laadtag ontvangen.

Ook nog een laadpas voor brandstof tanken i.g.v. vervangend vervoer. Ook belangrijk gezien alle bugs.

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
BartWNL schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:25:
[...]

Wellicht heeft het met het aantal mensen op het event te maken, dat het van 100 naar 50 teruggeschaald moet worden?

Staat ook expliciet in de mail dat je alleen dient te komen.
Ja, helemaal k*t... Ik heb er juist een uitje met het gezin van gemaakt omdat ik helemaal van de andere kant van NL moet komen. Dat ga ik echt niet veranderen, ik blijf niet bezig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ach-jee
MrEdge_ schreef op donderdag 24 september 2020 @ 14:02:
[...]

Ja, helemaal k*t... Ik heb er juist een uitje met het gezin van gemaakt omdat ik helemaal van de andere kant van NL moet komen. Dat ga ik echt niet veranderen, ik blijf niet bezig...
Zie boven, niks aan de hand voor iedereen behalve @Aghanim.

• MrEdge_
ach-jee schreef op donderdag 24 september 2020 @ 14:05:
[...]

Zie boven, niks aan de hand voor iedereen behalve @Aghanim.
Sorry, het gaat zo hard hier met de berichten, het is niet meer bij te houden voor een man op leeftijd :X

• Afrokwijt
Gaat hier om de instructie om alleen te komen. Dat stond ook in de eerste mail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ach-jee
Gezin even buiten het terrein laten wachten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrEdge_
Afrokwijt schreef op donderdag 24 september 2020 @ 14:07:
Gaat hier om de instructie om alleen te komen. Dat stond ook in de eerste mail.
Ik heb zoveel mails van ze gehad dat ik de draad volledig kwijt ben :) Maar je hebt gelijk inderdaad. Ach ja, dan maar wat ach-jee zegt :)
ach-jee schreef op donderdag 24 september 2020 @ 14:10:
Gezin even buiten het terrein laten wachten :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• P2_Moon
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 10-06 19:58
@Aghanim Geloof me. We leven allemaal met je mee. Maar er komt een dag (echt waar) dan ben je 't vergeten of kun je er hard om lachen. Hou vol!! 8)

P2 Moon 19”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P2_Moon
En ook zojuist m'n laadpas en branstofpas voor vervangend vervoer van LP ontvangen.

P2 Moon 19”

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
P2_Moon schreef op donderdag 24 september 2020 @ 14:19:
@Aghanim Geloof me. We leven allemaal met je mee. Maar er komt een dag (echt waar) dan ben je 't vergeten of kun je er hard om lachen. Hou vol!! 8)
Bedankt voor de bemoedigende woorden :) Ondanks dat het maar een auto is en het me echt niet uit maakt dat ik een paar dagen later kan rijden merk ik dat het me toch wat doet. De combinatie van niet in control zijn en steeds een nieuwe teleurstelling houdt me meer bezig dan ik dacht. Ook de hoeveelheid tijd om het toch te beïnvloeden zonder resultaat speelt mee. Het goed naast me neer leggen lukt nog niet echt. Mooie training dus de komende dagen :)

Woensdag is prima, het is nu wachten op extra Covid maatregelen die wellicht nog aangekondigd gaan worden en me maandag/dinsdag weer slecht nieuws brengen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sotten
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-06 20:48
Aghanim schreef op donderdag 24 september 2020 @ 14:55:
[...]

Bedankt voor de bemoedigende woorden :) Ondanks dat het maar een auto is en het me echt niet uit maakt dat ik een paar dagen later kan rijden merk ik dat het me toch wat doet. De combinatie van niet in control zijn en steeds een nieuwe teleurstelling houdt me meer bezig dan ik dacht. Ook de hoeveelheid tijd om het toch te beïnvloeden zonder resultaat speelt mee. Het goed naast me neer leggen lukt nog niet echt. Mooie training dus de komende dagen :)

Woensdag is prima, het is nu wachten op extra Covid maatregelen die wellicht nog aangekondigd gaan worden en me maandag/dinsdag weer slecht nieuws brengen :+
Hier herken ik me helemaal in!!! Objectief gaat het nergens over, maar toch ervaar ik het als enorm frustrerend!

• ach-jee
Heb inmiddels ook een servicepas gekregen van Alphabet met daarop het kenteken, van... een zwarte Polestar i.p.v. Thunder. Wel goedkoper zullen we maar zeggen.

• Aghanim
  • Niet online
ach-jee schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:18:
Heb inmiddels ook een servicepas gekregen van Alphabet met daarop het kenteken, van... een zwarte Polestar i.p.v. Thunder. Wel goedkoper zullen we maar zeggen.
Dat is balen, lijkt dan toch echt een void te worden? Anders haal ik die morgen wel op hoor, no worries ;)

• ach-jee
Aghanim schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:40:
[...]

Dat is balen, lijkt dan toch echt een void te worden? Anders haal ik die morgen wel op hoor, no worries ;)
Daar ziet het wel naar uit. Maar goed, zwart is ook niet lelijk en jouw debacle zet een en ander in perspectief, dus ik ga maar geen slapende honden wakker maken. Neem 'm gewoon mee naar huis als je het niet erg vindt ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Shinoki
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6dwT9tvYjOeXcpe43OfixtcWlXI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K9eh0IzeuyxmZtchFlsAuuRO.jpg?f=fotoalbum_large

Foto van een collega die mij even lekker loopt te maken :9 (Op het dak van Svala in Haarlem)

• BartWNL
Shinoki schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:21:
[Afbeelding]

Foto van een collega die mij even lekker loopt te maken :9 (Op het dak van Svala in Haarlem)
Damn! Had daar gewoon een keer naar boven moeten rijden :+

• JohnDoe77
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-12-2024
Aghanim schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:18:
Event gaat morgen niet door vanwege Covid. Mag niet van gemeente....Volgende week gaat wel door dus nu wordt het woensdag voor mij :(

Ik zei al vandaag tegen een heleboel mensen: ik geloof het pas als ik er in weg rijd....
Het gaat morgen niet door maar volgende week wel? Is COVID dan over? :F

• JohnDoe77
Aghanim schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:23:
Ik werd net gebeld door iemand van Polestar. Die gaf aan dat het afgelast is vanwege vergunningen bij de gemeente. Hij verzekerde me dat het volgende week wel door gaat en ik mocht 29 of 30 september kiezen als mogelijkheid.
Heb je vrienden met veel humor? :Y)

• darwusch
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-09 09:03
Vorige week was ik uitgenodigd voor het event morgen in Halfweg om de auto af te halen.
Vandaag geen bevestiging gehad zoals sommigen hier die wel ontvingen.
Ook nog steeds geen kenteken bekend.
Polestar reageert al dagen niet op mijn email met de vraag of ik morgen nog steeds de auto kan ontvangen (ondanks dat er geen kenteken bekend is).
De support desk (telefoonnummer) heeft verder ook geen informatie.
De portal geeft bij de order alleen een 404 nog steeds.
Alphabet wacht ook nog op het kenteken maar ziet wel in hun systeem staan dat ik hem morgen zou ontvangen.
Ik durf mijn huidige lease auto niet in te leveren morgen ochtend, en ga in de middag met een heel onzeker gevoel naar het event.

[ Voor 5% gewijzigd door darwusch op 24-09-2020 17:37 ]

• Aghanim
  • Niet online
darwusch schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:21:
Vorige week was ik uitgenodigd voor het event morgen in Halfweg om de auto af te halen.
Vandaag geen bevestiging gehad zoals sommigen hier die wel ontvingen.
Ook nog steeds geen kenteken bekend.
Polestar reageert al dagen niet op mijn email met de vraag of ik morgen nog steeds de auto kan ontvangen (ondanks dat er geen kenteken bekend is).
De support desk (telefoonnummer) heeft verder ook geen informatie.
De portal geeft bij de order alleen een 404 nog steeds.
Alphabet wacht ook nog op het kenteken maar ziet wel in hun systeem staan dat ik hem morgen zou ontvangen.
Ik durf mijn huidige lease auto niet in te leveren morgen ochtend, en ga in de middag met een heel onzeker gevoel naar het event.
Lastige situatie. Ik kreeg gisteren van Alphabet letterlijk 'we hebben jouw order samen met Polestar administratief helemaal doorgelopen dus het moet vrijdag goedkomen'. Zie mijn verhaal hierboven :+
Geen kenteken is in elk geval een risico. Ben je eerst gebeld met als voorstel dinsdag of woensdag of was het direct als voorstel vrijdag? Er schijnen 2 batches te zijn namelijk.

• darwusch
Aghanim schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:41:
[...]

Lastige situatie. Ik kreeg gisteren van Alphabet letterlijk 'we hebben jouw order samen met Polestar administratief helemaal doorgelopen dus het moet vrijdag goedkomen'. Zie mijn verhaal hierboven :+
Geen kenteken is in elk geval een risico. Ben je eerst gebeld met als voorstel dinsdag of woensdag of was het direct als voorstel vrijdag? Er schijnen 2 batches te zijn namelijk.
Vorige week hadden ze me wel meteen op vrijdag gezet.

Zojuist werd ik eindelijk door polestar gebeld met de mededeling dat Alphabet nog geen goedkeuring geeft voor de aflevering.
De reden was dat pas over een paar weken mijn huidige leasecontract afloopt.
Blijkbaar hadden ze dat onderling niet afgestemd.
Vreemd, want ik had een uur daarvoor nog met Alphabet gebeld om te vragen of zij wel een kenteken ontvangen hadden, en toen gehoord dat zij in hun systeem geen kenteken hadden maar wel de afleverdatum van morgen zagen staan.
Blijkbaar dus verschillende afdelingen van Alphabet...

De man van polestar zei dat hij nog met alphabet in gesprek zou gaan maar dat het morgen in elk geval niet meer zal lukken, en verplaatste alvast mijn afspraak naar volgende week woensdag.
Wel nog steeds met de onzekerheid of Alphabet dan toestemming geeft of niet...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-08 14:23
Ongelofelijk, je kunt verdorie een handbeschilderd paar schoenen bestellen en elk minuscuul stapje volgen en ze worden geleverd op het afgesproken moment. Maar een auto van 66k€....

Bizar vind ik het. Ook met al die leasemaatschappijen met hun bureaucratie. Omdat er toch wel betaald wordt heb je niets meer in te brengen. Eigenlijk te gek voor woorden.

• DGh0st
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-02 18:04
Als ik het zo lees zou ik het risico niet nemen om de oude leaseauto al in te leveren voordat de nieuwe er is (mocht er toch iets onverhoopt misgaan). Mocht je contract en leasemaatschappij het toestaan, hou dan tijdelijk de oude auto en lever die een paar dagen later in

• darwusch
DGh0st schreef op donderdag 24 september 2020 @ 20:05:
Als ik het zo lees zou ik het risico niet nemen om de oude leaseauto al in te leveren voordat de nieuwe er is (mocht er toch iets onverhoopt misgaan). Mocht je contract en leasemaatschappij het toestaan, hou dan tijdelijk de oude auto en lever die een paar dagen later in
Eens, maar de belastingdienst vindt er ook wat van als je 2 auto's in bezit hebt.
Hangt ook van je werkgever af denk ik, hoe ze dat verwerken.

• EPCL01
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-03-2023
Vanmorgen 3 mails van polestar gekregen: 1 dat de order is gecontroleerd en akkoord bevonden. (Order is ergens in febr geplaatst)
2 Tijd om de checklist door te nemen
3 Binnenkort wordt uw polestar afgeleverd.

Vele pogingen gedaan om op polestar account in te loggen vandaag.... zojuist details pagina kunnen openen, snel screenshots gemaakt en floep.... weg was de site - opnieuw inloggen lukt niet.
Wel kenteken en vin-nummer bekend.
Afleveren gebeurt in oktober bij mij thuis. U ontvangt een mail wanneer....

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Mannen (en dames?), heel veel plezier gewenst morgen! Het is jullie gegund na dat lange wachten en alle onduidelijkheid. Morgen is het grote moment! Veel veilige kilometers gewenst en geniet van 2 overwinningen: de fantastische auto en eindelijk verlost van de Polestar-soap!

• geertkb
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:51
Al met al een vrij dramatische situatie bij Polestar. Ik krijg al 2x een proforma met een te hoog bedrag en geen kenteken. Geen uitleg waarom ik ineens €63.300 ipv € 62.050 zou moeten betalen.

Levering die gepland staat voor morgen gaat niet door omdat de auto kennelijk niet aangemeld was bij de RDW en er dus geen kenteken was aangevraagd. Even controleren in de portal is er ook niet meer bij want dat doet vandaag kennelijk iedereen. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheRebell
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 06:34
Veel plezier morgen met ophalen van al die P2’s! @Aghanim , hopelijk komt die van jou ook snel.
Ik neem aan dat we morgen een berg aan 1e indrukken krijgen te horen met een dito berg foto’s :)

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Paar foto's ontvangen van de voorbereidingen van het Polestar event dat zal plaatsvinden voor de komende dagen voor de aflevering van de P2. 20 auto's per tijdsblok van 2 uur. Ik mag vandaag mijn Thunder ophalen om 10 uur, veel plezier iedereen

Foto's worden hele dag bijgewerkt 🥱

Meer foto's op mijn insta account https://www.instagram.com...Qdc/?igshid=1epeei42szyzq

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NTJqYFyi9Or45HFHerSJvVHi1zw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zTDFkhdEUeJLzsQbkCKorQEn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AUkmyaiKldz2j9p2gBiTAibMUSw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zQZq37Xm71euGkv4IFN4ARk8.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HTq-Ro7lLRLEXjCdl_VwD7ZODdo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UKmCVVNCnk44nzYl4zfdVFNs.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2jkmF1REVep8Secr-k7PIO38hbI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xOj2xLNlYCuFnpeBdmhWbsat.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xa1wCQQlO0vt_4sH-44zYZnkM9k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qAYNHdnX3Ld7nNy7TJsiNCDI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HJzZPj2H3hzGS1WMuVJUaU1aEoM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OLPYjpWCE7GjiFebdEyBudKs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 51% gewijzigd door DancePlaza op 25-09-2020 10:00 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quark2
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22-07 19:24
Wel super gave locatie, Sugar City, voor zo'n event. Veel plezier voor iedereen die daar heen gaat! Ik hoop die van ons vanmiddag thuis overhandigd te krijgen...

P2 Moon non PP Android 10 P2108.3 | 1979 Landrover series III 'Stage One' V8 | Duurzaamheid is ook lang met dingen doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mickvanderveen
Allemaal veel plezier met de uitlevering. Wij hebben hem! Rijervaring top, maar nog wel wat kinderziektes...(alarm o.a.)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BartWNL
Dat ziet er heel nice uit @DancePlaza. Wellicht tot zo :)

Oh en die onderste is trouwens de mijne, vet!

[ Voor 29% gewijzigd door BartWNL op 25-09-2020 08:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PvS_68
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-09 16:05
Veel plezier vandaag allemaal!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• P2_Moon
Fijne dag aan iedereen die een dezer dagen de auto krijgt! oOo

P2 Moon 19”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pasman
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 15:42
Heel veel plezier vandaag.. eerlijk ik ben echt super jaloers op diegene die vandaag allemaal hun wagen krijgen. Ik gun jullie dat je van de auto kunt genieten, maar kunnen we niet gewoon afspreken dat jullie de aankomende weken gewoon nog niet de weg op gaan? :+

Athlon beloofd mij nog steeds 5 oktober, maar ik krijg er steed minder vertrouwen in. Status in portaal staat nog steeds op bevestigd, verder niks te zien, terwijl als ik de reacties hier lees, ik 2 weken voor levering toch echt wel een andere status zou moeten zien. Nouja we wachten wel af, veel meer kan ik toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
@PvS_68 ben jij nog wat wijzer geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvS_68
Gisteren nog Polestar gebeld. Ze zouden me terugbellen. Nog in afwachting. Krijg de indruk dat ze niet eens weten waar mijn auto is...... Terwijl hij dinsdag a.s. al uitgeleverd zou moeten worden.

Nee dus.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• BartWNL
Staan er genoeg!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/30U3Dnx-JWKVh2W-wRWTqlAG5Cc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zWMALfzkBSUKLUWq1NwHB8Qy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ovinomis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 11:28
Veel plezier voor degenen die vandaag hun auto mogen ophalen! Kijk er naar uit te horen hoe het gegaan is en de nieuwe ervaring berichten van jullie te lezen!

P2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Je zou bijna denken dat die ene zielige Void aan de rechterkant die helemaal alleen staat die van mij is. Symbolischer kan het niet, behalve dat ik 20" wielen heb :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AartJW
  • Registratie: April 2018
  • Nu online
Aghanim schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:02:
[...]

Je zou bijna denken dat die ene zielige Void aan de rechterkant die helemaal alleen staat die van mij is. Symbolischer kan het niet, behalve dat ik 20" wielen heb :+
Aan de 4 spaken te zien is het 20", dus hij is bij deze voor jou! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart2385
  • Laatst online: 17-09-2023
Net nog met Terberg gebeld. Zij hebben de overeenkomst nog niet getekend met Polestar dus ze worden nog niet uitgeleverd. 🥺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darwusch
Aghanim schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:02:
[...]

Ik dacht precies hetzelfde :D
Mijn void is 19"

Ben bang dat ik hem woensdag ook nog niet mee krijg, alphabet gaat met polestar en mijn werkgever in gesprek over de leverdatum.

Alphabet geeft Polestar de schuld dat ze niet goed gekeken hebben naar de regels van alphabet.

[ Voor 9% gewijzigd door darwusch op 25-09-2020 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theusibo
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-09 18:25
Bart2385 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:25:
Net nog met Terberg gebeld. Zij hebben de overeenkomst nog niet getekend met Polestar dus ze worden nog niet uitgeleverd. 🥺
Dat geldt ook voor Athlon en Friesland Lease.

Hoe moeilijk kan het zijn, een contract tekenen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
AartJW schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:16:
[...]

Aan de 4 spaken te zien is het 20", dus hij is bij deze voor jou! :)
Mocht iemand er nog voorbij lopen en de VIN even willen checken dan ben ik inderdaad heel benieuwd of dit niet gewoon 'mijn' P2 is. Die eindigt op 190.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• BartWNL
Mooie ochtend!

Erg blij om eindelijk de P2 te hebben.

Heb zelf wat swirls in de lak zitten en op de middenconsole zitten, dat gaan ze nog oppakken (goed om ff te checken bij aflevering)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xHrYhKEg-JxSR9wVpx9MOP5LPZI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rDO7WBz5l83aOnNL4o8cwqGi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7OjHFdJbg9ZbzasOmJ81jEo9J2A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zs3Rk3dAOuNSjYXbdXuyqnOS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qbxb230DZBvB-VJNsoSx3GfgR0o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9qPbM6C8NrR1MvBoLwJZNROS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door BartWNL op 19-02-2024 08:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ach-jee
Ik ben net terug uit Halfweg. Enorme smile op het gezicht, ze staat nu te laden. Eerste impressies komen dit weekend 👍 De auto’s zijn niet echt deftig schoongemaakt, dus misschien de moeite waard voor de volgende lichting om even te checken, ik vond het zelf wel gezegend. Toen ik vetrok kwam ik erachter dat alle auto-instellingen niet werkten (OPD settings, geluid van de richtingaanwijzer e.d.), maar even al rijdende gereset dankzij een tip van een tweaker en alles werkte weer naar behoren. Wat een apparaat.

Edit: mocht dat dus nodig zijn, de onderste ‘knop’ lang ingedrukt houden (5 a 10 seconden langer dan de ‘schoonmaakstand’).

[ Voor 11% gewijzigd door ach-jee op 25-09-2020 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Foto's mensen! :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartWNL
ach-jee schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:07:
Ik ben net terug uit Halfweg. Enorme smile op het gezicht, ze staat nu te laden. Eerste impressies komen dit weekend 👍 De auto’s zijn niet echt deftig schoongemaakt, dus misschien de moeite waard voor de volgende lichting om even te checken, ik vond het zelf wel gezegend. Toen ik vetrok kwam ik erachter dat alle auto-instellingen niet werkten (OPD settings, geluid van de richtingaanwijzer e.d.), maar even al rijdende gereset dankzij een tip van een tweaker en alles werkte weer naar behoren. Wat een apparaat.

Edit: mocht dat dus nodig zijn, de onderste ‘knop’ lang ingedrukt houden (5 a 10 seconden langer dan de ‘schoonmaakstand’).
Idd niet heel goed schoongemaakt, viel me ook op. Maar dat drukt de pret verder zeker niet. Kreeg net al heel wat duimpjes en mensen die de auto gapend na staren. Rare gewaarwording!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
@ach-jee heb je nou een Thunder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart2385
  • Laatst online: 17-09-2023
theusibo schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:40:
[...]

Dat geldt ook voor Athlon en Friesland Lease.

Hoe moeilijk kan het zijn, een contract tekenen???
Schijnt in t Zweeds of Engels te zijn aangeleverd 70 kantjes ofzo. Niet handig. Hopelijk krijg ik de auto snel als ze eruit zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ach-jee
Nope, Void. Maar je krijgt straks een mooie kleur wagen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
ach-jee schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:26:
[...]

Nope, Void. Maar je krijgt straks een mooie kleur wagen :)
Misschien krijg ik straks toch de Thunder :+

Geniet van je auto!

[ Voor 4% gewijzigd door Aghanim op 25-09-2020 13:29 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ach-jee
Ik moet overigens zeggen dat ze wel geprobeerd hebben om de hele overdracht een beetje passend cachet te geven. Ik had een partytent op een parkeerterrein verwacht, maar het was een mooi aangeklede en goed bemande bedoening. Er werden ook excuses gemaakt voor de gebrekkige communicatie, dat vond ik in ieder geval sympathiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pertinent
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-09 20:48
Handiger om excuses te maken naar de mensen die nog steeds niets horen, hoe moeilijk is het nu om een update te geven...

Verder is voor mij de centrale uitlevering suboptimaal zal ik maar zeggen. Ik wil leer achteraf laten inbouwen, als de Volvo dealer uitlevert is dat veel makkelijker te regelen dan met een centraal event.

Nu moet ik zelf een leerboer in gaan schakelen en de auto daar een paar dagen achterlaten. Allemaal weer meer gedoe..

En ja, 1e wereldproblemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartWNL
@ach-jee heb jij een krik erbij zitten? Heb dat niet gecheckt bij de aflevering maar heb hem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvS_68
BartWNL schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:57:
@ach-jee heb jij een krik erbij zitten? Heb dat niet gecheckt bij de aflevering maar heb hem niet
Moet toch onder de inlegvloer in de Frunk liggen?

Oh nee. Is volgens mij alleen zo'n reparatiesetje, als ik me niet vergis. Dan heb je dus geen krik nodig?

[ Voor 17% gewijzigd door PvS_68 op 25-09-2020 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvS_68
De reparatieset bevindt zich in de bagageruimte aan de voorkant, samen met een krik en een waarschuwingsdriehoek.

Volgens de features-lijst op de website

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Kennis en kunde van de handover specialist vond een matig 6je

Mijn leasepas drupple werktte niet meer van mijn 350e
Geen krik, gevonden

4g dat nog niet geactiveerd was, moest tmobile voorwaarden accepteren
Draadloze lader werkt alleen al als de motor gestart is. Niet meteen als je in de auto zit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WeAZvDCMTHwi7SAmhG9vmcTN8oA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YkQxDKTjNahQHb13xWQK13wW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xt6akrK2ZmeHyyDSE1UI_qggBmo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WMlX0I42suGpSsGYrxg84eX4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F_p9XhwDj4u14MlZ3bIQTKA-vKE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ov1hsmUMc2NWrnmzZLDMYN7C.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q9lpGDJzgJ8PoP_SKgDKT2W8kDU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nGonDhfn58hhJRle6stQ1Em2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fJ4dr87WpQyxgSWsyIjaqAM0yF8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BIFulyFXmahvy4dNkwvPzkKL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CHHW7oDbdHenTtaRG1fUTmSnyLM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/969ISDu9v6qLPIRGzY6qS8kz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NgSz6oQjOmV_Q3wtcRxVsOiMwCc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o7xYsvB5wnsgw7aaYuRhwg5h.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartWNL
Ja die heb ik idd wel daar liggen, behalve de krik. Thanks @PvS_68

Heeft iemand van de Halfweg gangers nog iets gehoord over welke updates er al waren doorgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvS_68
Misschien een rare vraag, maar hebben de mensen met een trekhaak ook een witte kentekenplaat erbij gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2tpoint
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 14-09 22:16
Bart2385 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:25:
Nee hé. Ze hadden mij begin van de week verteld dat er dinsdag een gesprek met Polestar was gepland en dat het wel voor het einde van de week rond zou zijn..... :-(

Het is voor mij echt onbegrijpelijk dat ik in januari een auto bestel via Terberg en dat ze na 9 maanden nog geen overeenkomst hebben. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fladder80
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-11-2024
ach-jee schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:07:

Welke knop?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -sander
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11-09 19:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WGHWsFLtq4TcrIKC2TB27hvnCbk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BXVwrURpHDEUS6HSMwx3LPpe.png?f=fotoalbum_large
Deze, is geen fysieke knop maar gedeelte onderaan scherm zeg maar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Hoeveel mensen zijn er ongeveer in totaliteit bij het event? Ik vermoed minder dan 50 in verband met Corona maatregelen? 20 berijders + 20 specialisten + staf?

Hier nog steeds geen kenteken ontvangen. Nu mag ik pas woensdag maar ik zou het toch fijn vinden als alles nu 100% geregeld is.

Edit: zojuist mijn kenteken gekregen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Aghanim op 25-09-2020 15:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

PvS_68 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:23:
Misschien een rare vraag, maar hebben de mensen met een trekhaak ook een witte kentekenplaat erbij gekregen?
Ja wit kenteken plaat zit erbij

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohnDoe77
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cYnNfwVS3wngY6dj-UH0ztyjc2U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AZGdwoCdQUBgf582YsAQmtYH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IojgUY5MaZXmtQ0Ne_K_UjUM6dk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CxiKNHYoUqvn3SPc4QoriEtd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vEg6BXur19GmeEzLJX_DHHmc-as=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vKZmFccUwluIi6xNh6DeitS2.jpg?f=fotoalbum_large

Ik was toevallig in de buurt van Hillegom dus even vijf minuten omgereden om te kijken of er P2’s staan... Jawel; zes stuks en 1 van de witte met PP!

Veel plezier iedereen in Halfweg... ik kijk uit naar de verhalen terwijl ik op mijn P8 wacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afrokwijt
PvS_68 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:14:
De reparatieset bevindt zich in de bagageruimte aan de voorkant, samen met een krik en een waarschuwingsdriehoek.

Volgens de features-lijst op de website
Bij mij staat geen krik genoemd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ihpTsQl_pk66LDnYWFZGdogjeOo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wfuMqmmTwUfdNdAEyoK3vabS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PvS_68
Je hebt gelijk. Ze hebben hem eruit gehaald.

Ik had de tekst van de standaarduitrusting van de website gekopieerd (ergens in november vorig jaar) toen die net online kwam.
Die heb ik hier geplakt en toen de URL (er toch maar bij gezocht en) erbij geplakt.

Die krik komt vast via een OTA-update net als:
Phone-as-key
Bij de Polestar 2 is de telefoon van de bestuurder het authenticatie-apparaat.
Maak eenvoudig verbinding met de auto via de Polestar Connect-app.

Overigens staan er nu wel Vloermatten van textiel in de lijst, waar voorheen geen sprake was van vloermatten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afrokwijt
Ik zie nu trouwens wel een vermelding staan in de handleiding.
De normale krik die bij de auto zit, is alleen bestemd voor sporadisch en kortstondig gebruik zoals bij het verwisselen van een lekke band

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PvS_68
Afrokwijt schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 16:04:
Ik zie nu trouwens wel een vermelding staan in de handleiding.

[...]
Jij bent nu toch in Halfweg?! Vraag het anders eens als je wilt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Afrokwijt
Ik ben nu trouwens op het event! Spannend. oOo

Ze hebben hamburgers, maar het vet stroomde direct over mijn handen. Even goed schoonmaken voordat de auto direct vol vlekken zit. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afrokwijt
Zie hier trouwens enkele mensen staan die toch niet alleen zijn gekomen. Gezin, stelletje. Lieten ze wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartWNL
Afrokwijt schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 16:06:
Ik ben nu trouwens op het event! Spannend. oOo

Ze hebben hamburgers, maar het vet stroomde direct over mijn handen. Even goed schoonmaken voordat de auto direct vol vlekken zit. :P
Veel plezier!

Zou jij kunnen vragen hoe het zit met de updates? O-)
“Mijn specialist” wist er weinig over te zeggen

[ Voor 6% gewijzigd door BartWNL op 25-09-2020 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvS_68
Overigens na mijn vraag gisteren nog niet teruggebeld door Polestar support, dus zelf maar weer eens gebeld.
De afleverdatum staat nog steeds op 29 september. Op 25 september (vandaag dus) komt hij aan bij de HO-specialist. Hij kon me niet vertellen welke HO specialist dat was, of dat hij bijv. in Halfweg staat. 8)7

Waarschijnlijk wordt hij afgeleverd tussen 29 sep en 5/6 okt. werd er nu gezegd. Het kan zijn dat u maandag nog gebeld wordt om hem af te halen op dinsdag in Halfweg. Anders wordt het via een lokale dealer als HO-specialist thuisbezorgd.

Volgens hem is het event overigens van 25/9 tot 29/9.
@Aghanim Ging jij niet op 30/9 naar het event?

Ik vind het te bizar voor woorden dat ze me twee werkdagen voor geplande afleverdatum niet kunnen vertellen waar de auto is en hoe ze van plan zijn hem uit te gaan leveren. |:(
Gelukkig heb ik een VIN# (nog geen kenteken) anders had ik moeite met te geloven dat de order al verwerkt was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
@PvS_68 ik sta voor 30-9 gepland dus ga er van uit dat er dan ook een event is :+

Bijzonder dat jouw auto onvindbaar is. Geen kenteken betekent overigens nog niet leveren (daarom ging het bij mij niet door vandaag) dus het zal dan kort dag worden voor de 29e.

Er is overigens aan het OMT gevraagd om maandag met advies voor extra maatregelen te komen in o.a. regio Amsterdam. Zul je zien dat nu ik een kenteken heb het event komende week echt niet meer door mag gaan....blijft spannend.

[ Voor 3% gewijzigd door Aghanim op 25-09-2020 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickvanderveen
BartWNL schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:17:
Ja die heb ik idd wel daar liggen, behalve de krik. Thanks @PvS_68

Heeft iemand van de Halfweg gangers nog iets gehoord over welke updates er al waren doorgevoerd?
Zijn er specifieke updates zonder welke we problemen kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvS_68
Aghanim schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 16:37:
@PvS_68
Er is overigens aan het OMT gevraagd om maandag met advies voor extra maatregelen te komen in o.a. regio Amsterdam. Zul je zien dat nu ik een kenteken heb het event komende week echt niet meer door mag gaan....blijft spannend.
Misschien is het wel daarom dat het event mogelijk met 1 dag verlengd is? en dat Polestar support dat niet weet. Ik kijk nergens meer van op.
Anders ga ik dinsdag nog maar eens wat lokale Volvo dealers bellen of er toevallig een P2 bij hun op de stoep is neergesmeten.... :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _--[]--__
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17:14
PvS_68 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:23:
Bij mij wel (op 11 september via de Volvo dealer geleverde P2)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BartWNL
Mickvanderveen schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 16:47:
[...]

Zijn er specifieke updates zonder welke we problemen kunnen krijgen?
De 12V accu, laadlimiet, ventilator voor de accu en lamphoogte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Geen krik, waar lag bij jouw de life hamer?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AjwMcHgVzQ4GtvOWyQSaRfZr8YE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rB9YxFgfQhqEfUAzuAVIMOlA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quark2
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22-07 19:24
Weet iemand hoe je de helderheid van de centrale display (dus in de middenconsole) kan aanpassen?

Edit sorry verkeerde topic; vraag gesteld in p2/p8 topic

[ Voor 23% gewijzigd door Quark2 op 25-09-2020 18:51 ]

P2 Moon non PP Android 10 P2108.3 | 1979 Landrover series III 'Stage One' V8 | Duurzaamheid is ook lang met dingen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartWNL
DancePlaza schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 18:42:
[...]

Geen krik, waar lag bij jouw de life hamer?
[Afbeelding]
Linker zijkant van de middenconsole

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Afrokwijt
Ben nu net thuis! Door een flinke bui gereden en het voelt gelijk als een auto die je kan vertrouwen. Dat is heel fijn!

Event is leuk! Het maakt het ontvangen van de auto toch een hele ervaring. :)

Morgenochtend door alle schermen heen, alle instellingen vinden. Zin in. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afrokwijt
PvS_68 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 16:05:
[...]

Jij bent nu toch in Halfweg?! Vraag het anders eens als je wilt.
Antwoord: Niet inbegrepen.

Staat ook niet op de checklist die ze hebben voor de handover. Voor mij zou een krik ook alleen ballast zijn. Mijn enige fysieke effort is op de Support knop drukken. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Afrokwijt
BartWNL schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 16:19:
[...]
Veel plezier!

Zou jij kunnen vragen hoe het zit met de updates? O-)
“Mijn specialist” wist er weinig over te zeggen
Leuke features: OTA is de eerste feature worth updating your car for. Dus bij een opvolgende zoals phone as key kan het al OTA.
Wordt contact opgenomen wanneer die update beschikbaar is.

Bugs: depends hoe ernstig het probleem is. Polestar bepaalt dan of er een recall gedaan moet worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afrokwijt
Trouwens kwamen ook even de excuses voor de gebrekkige communicatie so far. Ze weten dat dat beter moet en doen er alles aan om dat te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartWNL
Ben ik de enige met swirls in de lak en op de middenconsole?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ach-jee
BartWNL schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 21:24:
Ben ik de enige met swirls in de lak en op de middenconsole?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de lak nog niet in detail bekeken heb. Zag op de motorkap in de hal wel wat lichte ‘losse’ krasjes. Zelfde geldt voor de middenconsole, maar niets al te hinderlijks. Zal morgen eens goed checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rahza92
ach-jee schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 21:39:
[...]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de lak nog niet in detail bekeken heb. Zag op de motorkap in de hal wel wat lichte ‘losse’ krasjes. Zelfde geldt voor de middenconsole, maar niets al te hinderlijks. Zal morgen eens goed checken.
Inderdaad. Bij mij ook wat oneffenheden in de lak. Restanten van het poetsen. Ik kreeg het met een droge doek wel goed weg. Zag er in eerste instantie ernstiger uit dan het uiteindelijk was. Ik heb er meteen over gebeld toen ik thuis kwam. Polestar Support adviseerde mij om de lokale Volvo-dealer te contacteren om het op te lossen. Maar ik denk dat ik daar vanaf zie. Je ziet het nu niet meer.

Middenconsole ziet er goed uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Rahza92 op 25-09-2020 22:24 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 49 Laatste