• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
sotten schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:40:
[...]

Ik heb geen oplossing voor je... maar gedeelde smart is halve smart.... dus ik leef met je mee.

Mijn auto staat in Goes (omdat ze dachten dat ik in Belgie woonde). Auto is al klaar gemaakt. Nu moet hij nog op transport naar Noord-Holland. Schijnt dat ze aan het onderhandelen zijn met de dealer in Goes (vermoed over vergoeding rijklaar maken), voordat hij op transport gaat.

Ondanks dat ik eerder ook in de eerste batch van Alphabet leek te zitten (de bekende mail dat 2de week september contact met me zou worden opgenomen voor levering), zit ik dat blijkbaar niet meer...bye bye vrijdag en halfweg voor mij dus. Heb ook geen belletje/mailtje of wat dan ook gehad. Bovenstaande info heb ik van een welwillende chat medewerker van Polestar gekregen. maar verder zelfde verhaal: kastje -> muur -> kastje.

Qua reizen naar andere kant van het land: woon jij wellicht in Zeeland? dan kunnen we misschien ruilen van auto. ;) :*)

In ieder geval succes met wachten...
Thx voor de support en jouw situatie lijkt me helemaal frustrerend. Auto staat klaar....Ik woon niet in Zeeland maar als het toevallig een Thunder is die ik deze week op mag halen dan hebben we een deal.

Probleem blijft: wie moeten we bellen bij Polestar om dat mee te delen :+

• EPCL01
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-03-2023
sotten schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:40:
[...]

Ik heb geen oplossing voor je... maar gedeelde smart is halve smart.... dus ik leef met je mee.

Mijn auto staat in Goes (omdat ze dachten dat ik in Belgie woonde). Auto is al klaar gemaakt. Nu moet hij nog op transport naar Noord-Holland. Schijnt dat ze aan het onderhandelen zijn met de dealer in Goes (vermoed over vergoeding rijklaar maken), voordat hij op transport gaat.

Ondanks dat ik eerder ook in de eerste batch van Alphabet leek te zitten (de bekende mail dat 2de week september contact met me zou worden opgenomen voor levering), zit ik dat blijkbaar niet meer...bye bye vrijdag en halfweg voor mij dus. Heb ook geen belletje/mailtje of wat dan ook gehad. Bovenstaande info heb ik van een welwillende chat medewerker van Polestar gekregen. maar verder zelfde verhaal: kastje -> muur -> kastje.

Qua reizen naar andere kant van het land: woon jij wellicht in Zeeland? dan kunnen we misschien ruilen van auto. ;) :*)

In ieder geval succes met wachten...
Zelfde frustraties hier. Geen idee welke batch ik zit maar leverdatum was bevestigd op 16 sept.
Waarom rijd je niet zelf naar Goes? Haal je hem zelf op en maak je meteen goed kennis met je nieuwe auto.
Wil best ruilen, rijd wekelijks naar Goes.

• ach-jee
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:35
M'n order/details pagina is overigens weer verdwenen. Er staat nu wel een mooiere 'u heeft geen toegang tot deze order'-melding i.p.v. de 404. Ik laat me wel verrassen m.b.t. de kleur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PvS_68
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-09 16:05
@Aghanim Ik ben helaas nog niet gebeld. Nu is het wel zo dat mijn voorlopige datum op 29 september staat, maar polestar gaf maandag aan dat hij waarschijnlijk op het event in Beesd zou worden geleverd. Toen ik aangaf dat het event in Halfweg was bleek dat nieuws voor hem.
Voor mij geldt hetzelfde m.b.t. planning alhoewel ik wat meer flexibiliteit lijk te hebben omdat ik een flexlease auto rijdt. Zoals ik het nu zie kan ik die ok thuis op laten halen wat me de mogelijkheid geeft om met iemand samen naar halfweg te rijden (lukt eigenlijk alleen in het weekend).
Gisteren LeasePlan nog eens gebeld en die gaan er nog achteraan. Ik hoop vandaag daarover teruggebeld te worden. Die man van LeasePlan gaat maandag naar Halfweg, dus ik ga er vanuit dat er daar ook volgende week events gaan zijn. Mogelijk wordt ik daarbij ingedeeld? Dat zou dan alsnog de 29e kunnen zijn.
Ik heb al (op 11 sep) de mails gehad met 'Binnenkort wordt uw Polestar afgeleverd' en 'Tijd om de checklist door te nemen' als onderwerp. Zijn dat mails 2 en 3? Heb een VIN-nr. Polestar zij maandag dat hij nog geen kenteken heeft en op 25 sep op de afleverlocatie (waarvan hij dacht dat het Beesd zou zijn) gaat zijn..
Ook ik wordt meer ongeduldig van de onduidelijkheid en miscommunicatie dan van het feit dat het zo lang duurt. Ik kan alleen maar hopen dat aan deze soap zo snel mogelijk een einde komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sotten
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-06 20:48
EPCL01 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:46:
[...]

Zelfde frustraties hier. Geen idee welke batch ik zit maar leverdatum was bevestigd op 16 sept.
Waarom rijd je niet zelf naar Goes? Haal je hem zelf op en maak je meteen goed kennis met je nieuwe auto.
terechte suggestie. Ik vrees dat acties hierop eerder gaan vertragen... (handelen uit angst is altijd slecht :( ) heb geen idee hoe ik dat aan Polestar kan door geven (heb geen direct contacten en onze chatmedewerker gaf gister aan vanaf vandaag op vakantie te zijn). En als ik actie onderneem: gaat me dit tijdswinst opleveren? De communicatie is mij te slecht en heb nog niet het beeld dat het soepel loopt bij Polestar.

En heb ook nog een principeel dingetje: ik heb nu tijdelijk even geen leaseauto. Dus ophalen in Goes gaat ook geld (en tijd) kosten. Geen rib uit mn lijf, maar principeel heb ik er wel wat moeite mee dat ik geld moet betalen om de puinhoop van Polestar op te lossen.

Maar je reactie heeft wel wat gedaan. misschien dat ik straks eens een direct belletje aan de dealer in Goes waag....eens kijken of dat wat oplevert....

• PvS_68
Volgens mij wordt er weer hard gewerkt in de Polestar portal. Als ik op inloggen klik krijg enkel een zandloper (meerdere browsers) of 'u moet ingelogd zijn om toegang te hebben' op mijn mobiel.....

• Duurt te lang
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 25-10-2024
Bij mij zijn mails 2 en 3 ook binnengedruppeld, heb ik een VIN en kenteken. Aflevermaand Oktober. We gaan het wel zien. Ik wacht nog steeds met Smart op het verlossende telefoontje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Er worden iig 3 dagen (vr,za,zo) ingepland komend weekend. .20 -25 autos per tijdslot. 1 uur overdracht en 1 uur voorbereiding nodig om de volgende tijdslot klaar te maken.

Van het kastje naar de muur lopen...

• pepijnkummel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-03 10:55
Mijn order is nu ook verdwenen uit de portal...

• Jur gen
  • Laatst online: 02-09 16:49
ach-jee schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:31:
Ik hoop heel erg voor je dat de auto vrijdag klaar staat, maar dan wordt het nu wel heel erg laat dag om je eens te bellen. Ik heb vanochtend ook mail 2 en 3 gekregen, dus je lijkt wel in dezelfde batch te zitten die ze nu aan het wegwerken zijn.
Ja ik heb vanochtend ook de bewuste email nummer 2 en 3 ontvangen van Polestar. VIN en kenteken nu ook in de portal en wat blijkt, mijn auto heb ik al op 12 september op kenteken zien staan bij Henk Scholten in Nijmegen (link).
Als de auto dus deze maand al op kenteken is gezet, lijkt het mij logisch dat ik hem ook deze maand nog uitgeleverd krijg, maar ik ben verder nog niet gebeld voor een afleverdatum. Er staat alleen als afleverdatum Oktober ingevuld.

En zoals @Aghanim al aangaf, het is planningtechnisch niet heel handig dat je gebeld wordt om binnen 48 uur maar even je auto ergens aan de andere kant van het land op te halen. Daarbij, als ik hem in Halfweg op kan halen is dat natuurlijk gekkenwerk aangezien de auto recent nog enkele kilometers van mijn huis vandaan bij de Volvo dealer stond. Anyway, ik wacht in spanning op een telefoontje.

Polestar 2 | OnePlus Nord 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BartWNL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-09 22:03
Via de Alphabet portal nu mijn kenteken gezien, lijkt dus allemaal wel goed te komen!

En polestar details pagina werkt ook ineens...

[ Voor 26% gewijzigd door BartWNL op 19-02-2024 08:52 ]

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Jur gen schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:27:
[...]

Ja ik heb vanochtend ook de bewuste email nummer 2 en 3 ontvangen van Polestar. VIN en kenteken nu ook in de portal en wat blijkt, mijn auto heb ik al op 12 september op kenteken zien staan bij Henk Scholten in Nijmegen (link).
Als de auto dus deze maand al op kenteken is gezet, lijkt het mij logisch dat ik hem ook deze maand nog uitgeleverd krijg, maar ik ben verder nog niet gebeld voor een afleverdatum. Er staat alleen als afleverdatum Oktober ingevuld.

En zoals @Aghanim al aangaf, het is planningtechnisch niet heel handig dat je gebeld wordt om binnen 48 uur maar even je auto ergens aan de andere kant van het land op te halen. Daarbij, als ik hem in Halfweg op kan halen is dat natuurlijk gekkenwerk aangezien de auto recent nog enkele kilometers van mijn huis vandaan bij de Volvo dealer stond. Anyway, ik wacht in spanning op een telefoontje.
Ik zou je dealer gewoon ff bellen wat de status is, want zij zullen het tijdslot uiteindelijk voorstellen aan je!

• Jur gen
pjevdbrink schreef op donderdag 17 september 2020 @ 23:06:
[...]
Maar ja, is ook mijn configuratie, maar dan met trekhaak. Mijn datum staat op 11 september.
Dus... :)
Het is dus toch de mijne :Y :)F

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 15:12
Net deze mail gehad:
De afleverdatum van je Polestar 2 komt nu snel dichterbij. Spannend! We danken je nogmaals hartelijk dat je ervoor koos om deel uit te maken van onze start-up fase. Met dit bericht willen we je ook een update geven over de digitale functies van de Polestar 2. Een aantal van onze klanten heeft namelijk gevraagd om meer informatie hierover.

Polestar ontwikkelt de digitale technologie in de auto’s continu, zodat je de best mogelijke ervaring hebt als je in je Polestar rijdt. Helaas heeft de ontwikkeling van een aantal digitale functies voor de Polestar 2 vertraging opgelopen. Het gaat om de Digital Key, Over The Air updates, het voorprogrammeren van de airconditioning en het op afstand bedienen van functies met de Polestar-app.

Geen zorgen, de afleverdatum van je auto blijft hetzelfde. We ontwikkelen deze functies in de tussentijd door, totdat ze op het niveau zijn waar we bij Polestar naar streven. Deze functies zijn nog niet helemaal op het niveau waar we bij Polestar naar streven. We verwachten dat deze updates eind dit jaar, begin 2021 klaar zijn. Zodra het zover is, nemen we contact op om de software van je Polestar bij te werken. Dit gebeurt bij een van onze servicelocaties.

Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen.

We willen je graag laten weten dat jouw tevredenheid voor ons het belangrijkste is. We horen daarom graag van je, zodat we aan de hand van ervaringen en feedback verder kunnen verbeteren.

Vriendelijke groet,

Polestar

• EPCL01
DancePlaza schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:53:
Er worden iig 3 dagen (vr,za,zo) ingepland komend weekend. .20 -25 autos per tijdslot. 1 uur overdracht en 1 uur voorbereiding nodig om de volgende tijdslot klaar te maken.
Hoe kom je aan al deze inside informatie? Benieuwd naar. Als ik bel met polestar of alphabet blijft het stil.

• JoeMusashi
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
Goed om te lezen dat vanaf vrijdag veel auto's uitgeleverd gaan worden. Veel plezier gewenst voor gelukkigen!

Na 3 weken bellen en mailen, kastje-muur, heb ik gisteren eindelijk via mijn LM bevestiging gekregen van Polestar dat mijn order van begin juli bevestigd is. Dat was het goede nieuws. Hopen dat ik straks na bijna 3 maanden mijn order in het Polestar portaal kan gaan zien. Ik heb nu wel een ordernummer van Polestar dus heb gevraagd mijn ID daaraan te koppelen.

Slechte nieuws was dat de verwachte levering van week 48 naar week 50 is verschoven. Begint nu toch wel spannend te worden qua levering in 2020...

• theusibo
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-09 18:25
Is er iemand hier die least via Athlon? Ik lease via FrieslandLease en die wisten me te vertellen dat eerst Athlon (en daarna zijzelf) de overeenkomsten moeten gaan tekenen.

Ben wel benieuwd wanneer Athlon dat gaat doen!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Yes! Zojuist gebeld! Alles was ramvol dus het zou 28-9 of 29-9 worden, toen aangegeven dat ik op 25-9 had gerekend en er kwam toevallig net een plekje vrij. Ik mag op 14:00 vrijdag naar Halfweg :)

Portal wordt aan gewerkt dus bevestigen tijdsslot en rijbewijs uploaden zou moeten werken in de loop van de week. Hij heeft me wel bevestigd dat ik gewoon kan komen en de auto mee krijg ook al is dit niet gelukt. Ik doe dan nog wel een zekerheidscheck bij Alphabet rondom rijbewijs.

Nu nog een lift/carpool/alternatieve oplossing zoeken voor vervoer vanaf Amsterdam Zuid Oost (Ziggo Dome) naar Halfweg.

[ Voor 53% gewijzigd door Aghanim op 23-09-2020 11:50 ]

• BartWNL
Aghanim schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:35:
Yes! Zojuist gebeld! Alles was ramvol dus het zou 28-9 of 29-9 worden, toen aangegeven dat ik op 25-9 had gerekend en er kwam toevallig net een plekje vrij. Ik mag op 14:00 vrijdag naar Halfweg :)

Portal wordt aan gewerkt dus bevestigen tijdsslot en rijbewijs uploaden zou moeten werken in de loop van de week. Hij heeft me wel bevestigd dat ik gewoon kan komen en de auto mee krijg ook al is dit niet gelukt. Ik doe dan nog wel een zekerheidscheck bij Alphabet rondom rijbewijs.

Nu nog een lift/carpool/alternatieve oplossing zoeken voor vervoer vanaf Amsterdam Zuid Oost (Ziggo Dome) naar Halfweg.
Heb je niet iemand die mee wilt vrijdag? Dan kan je samen de polestar ophalen en daarna je huidige auto droppen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ach-jee
Aghanim schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:35:

Heuj, gefeliciteerd *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
BartWNL schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:51:
[...]

Heb je niet iemand die mee wilt vrijdag? Dan kan je samen de polestar ophalen en daarna je huidige auto droppen
Goede tip maar ik denk het niet. Overigens verwacht ik dat @PvS_68 ook gebeld gaat worden want ze gaven aan het erg druk te hebben met bellen de komende dagen nog. Gaat mogelijk wel naar dinsdag/woensdag dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PvS_68
Aghanim schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:59:
[...]

Goede tip maar ik denk het niet. Overigens verwacht ik dat @PvS_68 ook gebeld gaat worden want ze gaven aan het erg druk te hebben met bellen de komende dagen nog. Gaat mogelijk wel naar dinsdag/woensdag dus.
Dan zal het wel de 29e worden, denk ik. Zoals al eerder als voorlopige datum gecommuniceerd was. Als het belletje maar zo snel mogelijk komt, zodat de onzekerheid weg is.

• Aghanim
  • Niet online
PvS_68 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:20:
[...]

Dan zal het wel de 29e worden, denk ik. Zoals al eerder als voorlopige datum gecommuniceerd was. Als het belletje maar zo snel mogelijk komt, zodat de onzekerheid weg is.
Positief is in elk geval dat ik vandaag ook pas gebeld ben dus ze zijn in elk geval nog steeds aan het bellen.

Kenteken heb ik overigens nog niet zichtbaar in de portal. Ben ik de enige?

[ Voor 8% gewijzigd door Aghanim op 23-09-2020 12:28 ]

• darwusch
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-09 09:03
Aghanim schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:23:
[...]
Kenteken heb ik overigens nog niet zichtbaar in de portal. Ben ik de enige?
Ik ook nog niet. Vrijdag wordt het een verrassing...

• geertkb
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 19:36
Ik ook.

• sotten
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-06 20:48
EPCL01 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:46:
[...]

Nou.. net gebeld naar Goes.

Auto staat er... maar ook zij wachten nog op enig signaal vanuit Polestar. Ze mogen m tot die tijd sowieso niet leveren en van vervoer naar andere dealer is bij hen ook niets bekend. Voorzover zij weten gaan zij m leveren.

Ik heb ff niet de 'mentale' kracht om met de standaard Polestar helpdesk te bellen... :'(
Mocht iemand me aan directere contact gegevens kunnen helpen..... houdt ik me aanbevolen!!!

[ Voor 5% gewijzigd door sotten op 23-09-2020 13:19 ]

• Jur gen
DancePlaza schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:32:
[...]
Ik zou je dealer gewoon ff bellen wat de status is, want zij zullen het tijdslot uiteindelijk voorstellen aan je!
Net gebeld, maar die mogen helemaal niets zeggen en verwijzen me naar Polestar. Ik rij vanmiddag gewoon langs om te kijken of ie er nog staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Met dank aan het screenprintje van @JohnDoe77 heb ik nu dan toch ook een uitdraaitje los kunnen peuteren *O*

Wat kun je er mee? Helemaal niks. Maar toch fijn om even op papier te zien. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c3HNzqhNNIfKCwKGE-wHfzIUZRs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nAjftC8PQ2vnYEmwQgwzLWeK.png?f=fotoalbum_large

P8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

EPCL01 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:04:
[...]

Hoe kom je aan al deze inside informatie? Benieuwd naar. Als ik bel met polestar of alphabet blijft het stil.
Allemaal vernomen van Menno ☺️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PvS_68
DancePlaza schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:14:
[...]

Allemaal vernomen van Menno ☺️
Ik heb liever dat je hem niet zo uitvraagt ;) . Hij moet mij nog bellen |:(

• JohnDoe77
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-12-2024
Montalbano schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:35:
Met dank aan het screenprintje van @JohnDoe77 heb ik nu dan toch ook een uitdraaitje los kunnen peuteren *O*

Wat kun je er mee? Helemaal niks. Maar toch fijn om even op papier te zien. :)

[Afbeelding]
Super goed! Ik heb dezelfde aflever week staan! 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ach-jee
Hier is de laadpas van de baas inmiddels ook gearriveerd, dus dat wordt kilometers maken dit weekend. d:)b

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 18:51
Bij ophalen van de mijne gevraagd hoe het zat met leaseauto. De uitleverdealer hacd begrepen dat die niet voor oktober uitgeleverd mochten worden van Polestar. (Weet ff niet meer of die nou zei eind oktober of oktober...)

• Aghanim
  • Niet online
ach-jee schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:56:
Hier is de laadpas van de baas inmiddels ook gearriveerd, dus dat wordt kilometers maken dit weekend. d:)b
Die van mij zou waarschijnlijk net te laat komen. Ik moest iets koppelen van een Polestar pas met mijn credit card geloof ik, maar moet nog uitzoeken hoe dat werkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ach-jee
Aghanim schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:59:
[...]

Die van mij zou waarschijnlijk net te laat komen. Ik moest iets koppelen van een Polestar pas met mijn credit card geloof ik, maar moet nog uitzoeken hoe dat werkt.
Je kan alvast (in het kader van voorpret) de Plugsurfing app downloaden en je gegevens invullen. Hoef je ‘m straks alleen nog maar even aan de fysieke pas te koppelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arie van Dijk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:21
sotten schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:19:
[...]
Ik heb ff niet de 'mentale' kracht om met de standaard Polestar helpdesk te bellen... :'(
Ik heb al een paar weken hetzelfde gevoel en sta op het punt mijn order te annuleren omdat ik het werkelijk onacceptabel vind. Zo’n grote aankoop doen en er tegenop zien om contact op te nemen.

Beste (hogere) Polestar medewerker,

In de hoop dat u meeleest, het is voor mij niet te bevatten en te verteren dat een bedrijf dat maar over beperkte kanalen bereikbaar is, zo ongemotiveerd en passief de klant te woord staat, zowel telefonisch als per mail!
Ik wil enkel geïnformeerd en op de hoogte gehouden worden betreft de voortgang en horen dat u uw uiterste best doet om ervoor te zorgen dat alles goed gaat komen.

Met vriendelijke hoopvolle groet,
Arie van Dijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BartWNL
Hallo Bart,

We hebben alles nog een keer gedubbel checked aangezien meerdere klanten geen rijbewijs kunnen uploaden. Gelukkig kan ik u bij deze bevestigen dat uploaden voorafgaand aan het event alsnog niet meer nodig is. Wel dient u uw rijbewijs mee te nemen naar Sugar City.

Hartelijke groeten,
Polestar team

• JohnDoe77
ach-jee schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:56:
We lezen je ervaringen graag mee! Geen laadpaal thuis?

• Aghanim
  • Niet online
ach-jee schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:08:
[...]

Je kan alvast (in het kader van voorpret) de Plugsurfing app downloaden en je gegevens invullen. Hoef je ‘m straks alleen nog maar even aan de fysieke pas te koppelen.
Thx, gelukt. Nu nog even de checklist aflevering nalopen. Hopelijk krijg ik ook snel mijn kenteken te zien, dat voelt toch wat comfortabeler. Polestar support gaf aan dat dit wel zichtbaar zou moeten zijn in het portal en ging intern even nazoeken wat hier de reden van is.

• BartWNL
Alphabet zei ook dat ze met behulp van je kenteken je pasnummer al konden geven, zodat je die in apps kan gebruiken en zo alvast bij sommige palen kan laden. (mocht deze nog niet op de deurmat zijn gevallen)

• Afrokwijt
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 05-02 17:02
Top. Ik had gister gemaild dat ik m’n rijbewijs nergens kon uploaden. Ik kreeg om vandaag 13.38 deze mail terug.
Uw rijbewijs kunt u als volgt uploaden: Ga naar "mijn account" / dan naar "order" - scrol hier naar beneden totdat u het kopje "registratie ziet; hier ziet u de knop "upload rijbewijs".
Dus daar heb ik niets aan. Ik laat het hier bij en ga vrijdag gewoon daarheen. Mocht iemand van de ochtendploeg vrijdag problemen hierdoor ondervinden, dan horen we dat natuurlijk allemaal graag.

Al gok ik dat ze niet hordes leaserijders weer met de trein naar huis gaan sturen.

• darwusch
BartWNL schreef op woensdag 23 september 2020 @ 16:26:
Alphabet zei ook dat ze met behulp van je kenteken je pasnummer al konden geven, zodat je die in apps kan gebruiken en zo alvast bij sommige palen kan laden. (mocht deze nog niet op de deurmat zijn gevallen)
Daarvoor belde ik ze ook vandaag. Omdat ze mijn kenteken nog niet weten kunnen ze mij ook niet tijdig de pas toesturen helaas. Vrijdag na het afhalen zelf betalen dus eerst...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartWNL
Afrokwijt schreef op woensdag 23 september 2020 @ 16:27:
[...]

Top. Ik had gister gemaild dat ik m’n rijbewijs nergens kon uploaden. Ik kreeg om vandaag 13.38 deze mail terug.

[...]

Dus daar heb ik niets aan. Ik laat het hier bij en ga vrijdag gewoon daarheen. Mocht iemand van de ochtendploeg vrijdag problemen hierdoor ondervinden, dan horen we dat natuurlijk allemaal graag.

Al gok ik dat ze niet hordes leaserijders weer met de trein naar huis gaan sturen.
Die mail kreeg ik eerst en de reactie van Polestar was de laatste mail.

Mocht ik problemen hebben vrijdag (ben volgens mij de eerste lichting) dan laat ik het weten!

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
JohnDoe77 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:48:
[...]

Super goed! Ik heb dezelfde aflever week staan! 8)
Ik heb het gevoel dat de meeste dezelfde afleverdatum hebben, zit misschien 1 week tussen. Ben erg benieuwd hoeveel auto's er werkelijk gepland staan in die paar weken in November.

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

• Duurt te lang
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 25-10-2024
Vandaag in mijn portal een aflevermoment gekregen op zaterdag 10 oktober pas. Beetje ongelukkig in het weekend. Jammer dat het nog 'zo lang' duurt.

• Jur gen
Duurt te lang schreef op woensdag 23 september 2020 @ 16:33:
Vandaag in mijn portal een aflevermoment gekregen op zaterdag 10 oktober pas. Beetje ongelukkig in het weekend. Jammer dat het nog 'zo lang' duurt.
Hier ook, maar afleverdatum is 9 oktober en dat terwijl ik de auto al op 12 september met kenteken bij de Volvo dealerheb zien staan.

• Aghanim
  • Niet online
darwusch schreef op woensdag 23 september 2020 @ 16:28:
[...]

Daarvoor belde ik ze ook vandaag. Omdat ze mijn kenteken nog niet weten kunnen ze mij ook niet tijdig de pas toesturen helaas. Vrijdag na het afhalen zelf betalen dus eerst...
Ik ben dus niet de enige (Alphabet) berijder die nog geen kenteken heeft zo te lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P2_Moon
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 10-06 19:58
Afrokwijt schreef op woensdag 23 september 2020 @ 16:27:
[...]

[...]

Haha. Ik had ze zondag ook gemaild en kreeg vanmorgen exact dezelfde mail (inclusief spelvouten 8)7 ). Heb daarom maar even gebeld en ik hoefde me niet druk te maken over het rijbewijs. Dat geldt dan denk ik voor iedereen.

P2 Moon 19”

• EPCL01
Aghanim schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:00:
[...]

Ik ben dus niet de enige (Alphabet) berijder die nog geen kenteken heeft zo te lezen.
Nee hoor, same here.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Weer een bijzonder dagje vandaag. Wilde mijn afspraak van a.s. vrijdag 12 uur verzetten naar een later tijdstip. Alphabet wist uiteraard van niets. Ik kreeg wel te horen dat het echt niet de bedoeling was dat ik mijn huidige auto daar in zou leveren.
Toen maar gebeld met immer vriendelijke heer Baudewijns, die Head of Polesstar NL blijkt te zijn :o
Hij heeft mijn verhaal aangehoord, was ook benieuwd naar de haperende e-mailcommunicatie en heeft geregeld dat ik netjes werd teruggebeld door de planner.
Uiteindelijk is nu ook met Alphabet afgesproken dat auto's ter plekke ingeleverd kunnen worden.

Als je de juiste mensen aan de lijn hebt kan er veel :) en daarnaast wekken ze de indruk hard bezig te zijn met het oplossen van alle opstartproblemen.

Ik kom alleen mijn profiel niet meer in. De website blijft hangen nadat ik mijn inloggegevens heb ingevuld en op login heb gedrukt. Meer mensen die daar last van hebben?
Lama, lijkt erop dat de site gewoon erg traag is vandaag.

[ Voor 3% gewijzigd door MrEdge_ op 23-09-2020 17:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PvS_68
MrEdge_ schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:29:
Ik kom alleen mijn profiel niet meer in. De website blijft hangen nadat ik mijn inloggegevens heb ingevuld en op login heb gedrukt. Meer mensen die daar last van hebben?
De laatste dagen regelmatig.

• darwusch

Uiteindelijk is nu ook met Alphabet afgesproken dat auto's ter plekke ingeleverd kunnen worden.
Dat mag wel, maar alphabet raadt het af omdat het je eigen verantwoordelijkheid is als er schade ontstaat nadat je hem achtergelaten hebt.

• JohnDoe77
Jur gen schreef op woensdag 23 september 2020 @ 16:36:
[...]

Hier ook, maar afleverdatum is 9 oktober en dat terwijl ik de auto al op 12 september met kenteken bij de Volvo dealerheb zien staan.
Dat is wel echt mega irritant! 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ach-jee
JohnDoe77 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:53:
[...]

We lezen je ervaringen graag mee! Geen laadpaal thuis?
Vooralsnog niet. Ik heb geen eigen oprit, maar wel openbare parkeerplaatsen grenzend aan de voortuin. Ik kan eventueel een paal laten plaatsen op kosten van de baas (en een beetje van mezelf natuurlijk) en begrijp ook van de gemeente dat laadkabels op de stoep in principe gedoogd worden. Maarrrr, ik heb naast m’n huis twee openbare 22 kW palen staan in mijn relatief EV-vrije buurt, dus ik ga eerst eens kijken of dat een beetje werkt. App groepje maken met de buren ofzo.

• MrEdge_
darwusch schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:43:
[...]

Dat mag wel, maar alphabet raadt het af omdat het je eigen verantwoordelijkheid is als er schade ontstaat nadat je hem achtergelaten hebt.
Nee, vanochtend mocht het niet. Dat is nu veranderd naar "ja graag". 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeMusashi
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
Weer een bijzonder dagje vandaag. Wilde mijn afspraak van a.s. vrijdag 12 uur verzetten naar een later tijdstip. Alphabet wist uiteraard van niets. Ik kreeg wel te horen dat het echt niet de bedoeling was dat ik mijn huidige auto daar in zou leveren.
Toen maar gebeld met immer vriendelijke heer Baudewijns, die Head of Polesstar NL blijkt te zijn :o
Hij heeft mijn verhaal aangehoord, was ook benieuwd naar de haperende e-mailcommunicatie en heeft geregeld dat ik netjes werd teruggebeld door de planner.

Als je de juiste mensen aan de lijn hebt kan er veel :) en daarnaast wekken ze de indruk hard bezig te zijn met het oplossen van alle opstartproblemen.

Voor wat het waard is, Polestar Support gaf vanmiddag aan dat ze bezig zijn met een update en dat het uiterlijk 25-9 goed zou moeten werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EPCL01

Kun je mij het nummer van mijnheer Baudewijns willen geven? Heb ook nog wel wat met hem te bespreken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrEdge_
EPCL01 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:30:
[...]

Kun je mij het nummer van mijnheer Baudewijns willen geven? Heb ook nog wel wat met hem te bespreken.
Ik heb dat nummer vanwege het feit dat hij de enige medewerker van PS was op het moment dat mijn bestelling gedaan werd. Ik voel me al bezwaard om het te gebruiken. Er is wel een emailadres dat door de juiste afdeling wordt uitgelezen: info.nl@polestar.com

• Aghanim
  • Niet online
`@ach-jee ben jij vandaag nog wat wijzer geworden over de kleur/kenteken?
@PvS_68 waarschijnlijk geen nieuws, anders hadden we het wel gehoord maar ben toch benieuwd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ach-jee
Aghanim schreef op woensdag 23 september 2020 @ 20:48:
@PvS_68 waarschijnlijk geen nieuws, anders hadden we het wel gehoord maar ben toch benieuwd...
Ik heb alleen Alphabet gebeld, zij verwachten gewoon dat ik een Thunder Polestar in ontvangst mag nemen, ondanks wat er in het portal van Polestar staat. Heb Polestar niet meer gebeld, alleen de vraag nog even gesteld via de mail, maar het antwoord daarop zal wel niet snel genoeg komen. Ik ga het vanzelf zien.

• PvS_68
Aghanim schreef op woensdag 23 september 2020 @ 20:48:
Geen nieuws idd. :'(

• MrEdge_
ach-jee schreef op woensdag 23 september 2020 @ 21:03:
[...]

Ik heb alleen Alphabet gebeld, zij verwachten gewoon dat ik een Thunder Polestar in ontvangst mag nemen, ondanks wat er in het portal van Polestar staat. Heb Polestar niet meer gebeld, alleen de vraag nog even gesteld via de mail, maar het antwoord daarop zal wel niet snel genoeg komen. Ik ga het vanzelf zien.
Welk mailadres gebruik je?

• ach-jee
Die info.nl variant van de afleveringsmails. Ik hoop op Thunder, maar ik zou ook vrede hebben met Void (moet Alphabet wel even de fiscale waarde aanpassen ;)).

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• 82xx (Athlon)
  • Laatst online: 22-11-2020
Gisteren gespot op de A9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZgN4wXSC94GzYlxOM6O7jQ50DDs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bj60ppBn7oCBOIhLuYCpZ8g4.jpg?f=fotoalbum_large

• PvS_68
Route Beesd --> Halfweg?!
Die zijn misschien wel voor het uitlever event vrijdag a.s.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinoL
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 28-03-2024
Staat bijna mijn auto op, mijn kenteken is: J-392-NP ;)

• JohnDoe77
Ja die gaan naar Halfweg, dat kan niet anders! Geniet er morgen van en veel verhalen en foto’s voor de wachtende tweakers hè!

Om dit nog wat te verzachten;

YouTube: The New All-Electric Polestar 2 fastback Details Explained

[ Voor 17% gewijzigd door JohnDoe77 op 24-09-2020 08:31 ]

• AartJW
  • Registratie: April 2018
  • Nu online
TinoL schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:14:
[...]

Staat bijna mijn auto op, mijn kenteken is: J-392-NP ;)
Bij mij scheelt het ook maar alleen een paar cijfertjes bij die onderste. Komt dichterbij maar nog niet gebeld.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BartWNL
Met behulp van @-sander hebben we nu in de openingspost een actueel overzicht van de op kenteken gezette Polestar 2's dat dagelijks automatisch ververst wordt. Echt super! *O*

Afbeeldingslocatie: https://sanderpotjer.nl/polestar2/dailyChart.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AartJW
  • Nu online
BartWNL schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:27:
Met behulp van @-sander hebben we nu in de openingspost een actueel overzicht van de op kenteken gezette Polestar 2's dat dagelijks automatisch ververst wordt. Echt super! *O*

[Afbeelding]
Ja dat is echt geweldig! Loopt wel paar dagen achter, want mijn kenteken is al sinds maandag bekend bij Polestar en op de website van de RDW maar nog niet op dit lijstje (geld ook voor de kentekens op de foto van de vrachtwagen). Maar echt super vet dat we een overzicht hebben! Goed werk @-sander _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartWNL
AartJW schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:32:
[...]

Ja dat is echt geweldig! Loopt wel paar dagen achter, want mijn kenteken is al sinds maandag bekend bij Polestar en op de website van de RDW maar nog niet op dit lijstje (geld ook voor de kentekens op de foto van de vrachtwagen. Maar echt super vet dat we een overzicht hebben! Goed werk @-sander _/-\o_
In dit overzicht staan volgens mij alleen de auto's die tenaam gesteld zijn.

• AartJW
  • Nu online
BartWNL schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:34:
[...]

Ah helder! Thx

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• -sander
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11-09 19:43
BartWNL schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:34:
[...]

Klopt inderdaad! Zoek maar eens op "-KH" kentekens en sorteer op tenaamstelling. Deze J-000-KH serie is vrijwel gelijktijdig uitgegeven. De eerste is echter op 26 aug tenaamgesteld, de meest recente op 22 sep.

Kentekens worden in het overzicht pas zichtbaar na tenaamstelling (aflevering) + ongeveer dag vertraging.

Ik verwacht dus binnenkort een grote stijging te zien in de grafiek na het aflever event :)

• Aghanim
  • Niet online
Event gaat morgen niet door vanwege Covid. Mag niet van gemeente....Volgende week gaat wel door dus nu wordt het woensdag voor mij :(

Ik zei al vandaag tegen een heleboel mensen: ik geloof het pas als ik er in weg rijd....

[ Voor 25% gewijzigd door Aghanim op 24-09-2020 11:19 ]

• darwusch
Aghanim schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:18:
Event gaat morgen niet door vanwege Covid. Mag niet van gemeente....Volgende week gaat wel door dus nu wordt het woensdag voor mij :(

Ik zei al vandaag tegen een heleboel mensen: ik geloof het pas als ik er in weg rijd....
Meen je niet... Ik heb nog niets gehoord maar wel een afspraak staan voor morgen.
Zouden ze misschien een beperkt aantal mensen toch laten komen morgen?

• Rahza92
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 10-08-2022

:( :( Meen je niet!! Hoe weet je dit?

• Aghanim
  • Niet online
Ik werd net gebeld door iemand van Polestar. Die gaf aan dat het afgelast is vanwege vergunningen bij de gemeente. Hij verzekerde me dat het volgende week wel door gaat en ik mocht 29 of 30 september kiezen als mogelijkheid.

[ Voor 69% gewijzigd door Aghanim op 24-09-2020 11:35 ]

• Afrokwijt
Nee..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mickvanderveen
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16-09 09:09
U hebt de Polestar geleverd gekregen en een probleempje dat wél gemeld moet worden, maar geen gillende haast heeft: "Meld u het even via de PoleStar site...."

En wat er dan gebeurt....

Volkomen onbereikbaar!!!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KdfI9Tazg3wrDWho11g3JJkv25U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iNAmCxLMcI0V0zSaCYLa3946.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mickvanderveen
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16-09 09:09
Gisteren perfecte aflevering door handover specialist van Stern Hillegom. Van alles uitgelegd, even de highlights doorgenomen en dan begint het ontdekken!
Het enthousiasme van de "sub"leverancier maakte weer veel goed!
Iedereen succes met de leveringen morgen!

• ach-jee

Argh.

Ik zet gewoon m’n telefoon uit.

[ Voor 5% gewijzigd door ach-jee op 24-09-2020 11:39 ]

• Aghanim
  • Niet online
Ik hoop het niet maar ga er van uit dat jullie dus ook gebeld gaan worden. Misschien dat ze de groepsgrootte moeten verkleinen, maar het klonk als helemaal afgelast.

[ Voor 28% gewijzigd door Aghanim op 24-09-2020 11:47 ]

• vinnosnl
  • Laatst online: 01-12-2020

Dat is wel weer erg zuur... heb zelf nog geen telefoontje gehad, maar voel de bui alweer hangen.

• Aghanim
  • Niet online
Ik was wel als één van de laatsten gebeld en had een gaatje voor vrijdag weten te bemachtigen dus misschien is het last in first out ofzo. Ik wist al hoe laat het was toen ik gebeld werd door een geheim nummer.

[ Voor 20% gewijzigd door Aghanim op 24-09-2020 12:10 ]

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

you are shitting me right? Ik neem mijn telefoon ig niet op vandaag :r

• ach-jee
Aghanim schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:07:
Ik was wel als één van de laatsten gebeld en had een gaatje voor vrijdag weten te bemachtigen dus misschien is het last in first out ofzo.
Geef ons geen valse hoop ;)

Zou wel weer des Polestars zijn hoor, afspraken voor afgezegd, vrij voor genomen, met passen en meten een afspraak kunnen maken om voor overdracht in Amsterdam m’n huidige leaseauto in te leveren... Dat wordt dus hopen dat de telefoon niet over gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darwusch
ach-jee schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:10:
[...]

Zou wel weer des Polestars zijn hoor, afspraken voor afgezegd, vrij voor genomen, met passen en meten een afspraak kunnen maken om voor overdracht in Amsterdam m’n huidige auto in te leveren... Dat wordt dus hopen dat de telefoon niet over gaat.
En niet te vergeten: afspraak gemaakt in de ochtend om elders mijn huidige lease auto in te leveren...

• Aghanim
  • Niet online
ach-jee schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:10:
[...]

Zou wel weer des Polestars zijn hoor, afspraken voor afgezegd, vrij voor genomen, met passen en meten een afspraak kunnen maken om voor overdracht in Amsterdam m’n huidige leaseauto in te leveren... Dat wordt dus hopen dat de telefoon niet over gaat.
Ik vind het wel toevallig dat ik als eerste gebeld ben, terwijl ik ook als 1 van de laatste een plek voor vrijdag had bemachtigd. Zeker omdat verder nog niemand gemeld heeft ook gebeld te zijn.

Stond op het punt om tijdens de lunchpauze de auto te gaan stofzuigen enzo. Inleverafspraak ook maar weer afgezegd. Vertrouwen dat ik hem woensdag wel krijg is ook niet bepaald hoog :X

• ach-jee
Aghanim schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:13:
[...]

Ik vind het wel toevallig dat ik als eerste gebeld ben, terwijl ik ook als 1 van de laatste een plek voor vrijdag had bemachtigd. Zeker omdat verder nog niemand gemeld heeft ook gebeld te zijn.

Stond op het punt om tijdens de lunchpauze de auto te gaan stofzuigen enzo. Inleverafspraak ook maar weer afgezegd. Vertrouwen dat ik hem woensdag wel krijg is ook niet bepaald hoog :X
Ik stond letterlijk naar m’n auto in de wasstraat te kijken toen ik je bericht las 7(8)7 Dat wordt dus het tweakers forum monitoren, als iemand dat ook in de Facebook groep kan doen, graag. Ik moet ook op tijd de ophaalploeg op de hoogte kunnen brengen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ach-jee
Ik krijg letterlijk net een mail binnen van Polestar dat morgen de grote dag is... ik ben blij dat ik niet rook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BartWNL
Heel opmerkelijk @Aghanim, en vooral ook heel jammer en vervelend!
Laten we afwachten hoe dit zich allemaal ontvouwd...

Ik krijg zojuist dit bericht:
Beste Polestar rijder,

Morgen krijg je jouw Polestar 2. Wij zijn er klaar voor. Jij ook?
......

[ Voor 19% gewijzigd door BartWNL op 24-09-2020 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DGh0st
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-02 18:04
Ik heb zojuist een mail gekregen van Polestar. Het aftellen is begonnen en staat "Tot Morgen!!!"

• Aghanim
  • Niet online
Nu wordt het helemaal mooi.....

(geen mail gehad dus misschien hebben jullie toch geluk?)

Het niet hebben van een kenteken zat me tot heden sowieso niet lekker. Maar kan me niet voorstellen dat ze Covid en gemeente als smoes gebruiken.

[ Voor 93% gewijzigd door Aghanim op 24-09-2020 12:26 ]

• BartWNL
Aghanim schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:23:
Nu wordt het helemaal mooi.....

(geen mail gehad dus misschien hebben jullie toch geluk?)
Wellicht heeft het met het aantal mensen op het event te maken, dat het van 100 naar 50 teruggeschaald moet worden?

Staat ook expliciet in de mail dat je alleen dient te komen.

• Rahza92
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 10-08-2022
BartWNL schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:20:
Heel opmerkelijk @Aghanim, en vooral ook heel jammer en vervelend!
Laten we afwachten hoe dit zich allemaal ontvouwd...

Ik krijg zojuist dit bericht:

[...]
Ik krijg die email net ook binnen.

• Afrokwijt
ach-jee schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:20:
Ik krijg letterlijk net een mail binnen van Polestar dat morgen de grote dag is... ik ben blij dat ik niet rook.
Ik kreeg die mail ook.

• vinnosnl
Ik zojuist ook die email ontvangen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Geen zorgen allemaal, ik ben de enige met een totaal andere reden. Ik zat in een andere batch die pas volgende week geleverd kon worden of zoiets. Alphabet gaat er wel achteraan, zeker omdat ik vanalles geregeld heb en er gelogen is aan de telefoon.

[ Voor 60% gewijzigd door Aghanim op 24-09-2020 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinnosnl
Aghanim schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:44:
Geen zorgen allemaal, ik ben de enige met een totaal andere reden.
Wat is de reden dan? Je had eigenlijk niet eens een P2 besteld, maar een Tesla?

[ Voor 12% gewijzigd door vinnosnl op 24-09-2020 12:45 ]

• Aghanim
  • Niet online
Kenteken is er niet, dat is bij mij de reden.
Pagina: 1 ... 15 ... 49 Laatste