Thx voor de support en jouw situatie lijkt me helemaal frustrerend. Auto staat klaar....Ik woon niet in Zeeland maar als het toevallig een Thunder is die ik deze week op mag halen dan hebben we een deal.sotten schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:40:
[...]
Ik heb geen oplossing voor je... maar gedeelde smart is halve smart.... dus ik leef met je mee.
Mijn auto staat in Goes (omdat ze dachten dat ik in Belgie woonde). Auto is al klaar gemaakt. Nu moet hij nog op transport naar Noord-Holland. Schijnt dat ze aan het onderhandelen zijn met de dealer in Goes (vermoed over vergoeding rijklaar maken), voordat hij op transport gaat.
Ondanks dat ik eerder ook in de eerste batch van Alphabet leek te zitten (de bekende mail dat 2de week september contact met me zou worden opgenomen voor levering), zit ik dat blijkbaar niet meer...bye bye vrijdag en halfweg voor mij dus. Heb ook geen belletje/mailtje of wat dan ook gehad. Bovenstaande info heb ik van een welwillende chat medewerker van Polestar gekregen. maar verder zelfde verhaal: kastje -> muur -> kastje.
Qua reizen naar andere kant van het land: woon jij wellicht in Zeeland? dan kunnen we misschien ruilen van auto.![]()
![]()
In ieder geval succes met wachten...
Probleem blijft: wie moeten we bellen bij Polestar om dat mee te delen