Gisteren de auto opgehaald. Ook voor de Moon-kleur gekozen, prachtig. Gelukkig op het eerste gezicht zonder sinasappelhuid, morgen nog even goed kijken. Wel met stickers op de voorportieren die van mij niet hadden gehoeven. Maar het belangrijkste: wat een heerlijke auto. Met name dat one pedal rijden - na een paar kilometer, als je door hebt dat je niet meteen je voet helemaal van het pedaal moet halen - wil je niet anders meer.
Toch ook een paar kanttekeningen:
1) Die sleutels zijn niet om aan te zien. Alsof ik de auto bij Ali Express besteld heb: goedkoop plastic en onduidelijke knoppen en ergonomie (als je niet oppast activeer je de panic mode als je de auto gewoon wil ontgrendelen).
2) Ik kreeg wel meteen na een mislukte laadpoging (mijn eerste oplaadpoging was blijkbaar bij een paal die niet goed werkte) een niet al te vrolijke melding:
:strip_exif()/f/image/Y9c0DIr6RaVgxkX8FwViBJQN.jpg?f=fotoalbum_large)
3) Er staat op meerdere plekken dat iedereen zo’n Plugsurfing druppel zou krijgen - ik heb de mijne niet ontvangen, bij de aflevering dacht ik dat dat komt omdat ik een leaserijder ben, maar dat vraag ik me nu af. Maandag maar eens over bellen met Polestar.